GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Znalezione w sieci ------> memory 2000

29.07.2004
21:27
[1]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

Znalezione w sieci ------> memory 2000

Fajna gierka powiedzcie gdzie dochodzicie :) Jak bylo to sorry.

29.07.2004
21:29
[2]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

Po prostu niesamowita.

29.07.2004
21:30
[3]

Novus [ Generał ]

do trzeciego miasta, ale tam mi sie nie laduje i mnie zabijaja.

lol?

29.07.2004
21:30
smile
[4]

mrsin [ Pretorianin ]

Naprawde super

29.07.2004
21:35
[5]

Stanlej4 [ Legionista ]

ja jestem w 7 levelu ale nie moge sobie poradzic z tym gosciem co strzela niebieskimi pociskami, jak mam go przejsc?

29.07.2004
21:37
[6]

lez [ Konsul ]

Normalnie genialna, pogralem se niezle.

29.07.2004
21:40
[7]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

Dobrze, że są google. Pewnie chodziło mu o to \/

29.07.2004
21:40
[8]

Novus [ Generał ]

mr.paul - te odpowiedzi sa taka jakby delikatna żaluzja zebys dal linka

29.07.2004
21:40
smile
[9]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

:)))))))))))))) sorry, że nie dałem linka buahahahahahaha ale juz nie dam bo zgubiłem tą strone :D

29.07.2004
21:42
[10]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

https://www.flashoutlet.com/memory2000/test/ <<<<< to to dzieki xazaxus ^_^

29.07.2004
21:42
[11]

Pvt. Creak [ Criav ]

wsiadam do tego samochodu z dwoma kołami, który wygląda jak motor, ale tak naprawdę to samolot, o którym mówił ten stary, poczciwy młodzieniec i gra się sama zapisuje, chociaż po chwili zdaje się, że wczytuje, a tak naprawdę to się gra zawiesza a komputer niewiem co się z nim robi, chyba sie psuje czy co, bo jak naciskam reset, to nie ma takiego fajnego magazynu Reset, tylko czarny obraz, ale tak naprawde to nie czarny, bo są jakieś białe literki, chociaż oprócz literek widze także cyferki...

29.07.2004
21:45
[12]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

no już dobra sorry strzeliłem gafę :) ale już cisza link do gry :

29.07.2004
21:45
[13]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

boże co jest :) tu ten link:

29.07.2004
21:48
[14]

Fett [ Avatar ]

zły dzień ? :D

29.07.2004
21:49
smile
[15]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

fett---> chyba tak :|

29.07.2004
22:00
[16]

Dorotkadk [ Konsul ]

troche nudna ta gierka

29.07.2004
22:02
[17]

Kaeddar [ Pretorianin ]

13 lv :))) A Ty?:>

29.07.2004
22:02
[18]

Dorotkadk [ Konsul ]

ja mialam 16

29.07.2004
22:03
[19]

Dorotkadk [ Konsul ]

ja mialam 16

29.07.2004
22:34
smile
[20]

Shirue [ Pretorianin ]

Ja doszedlem do 10 ale ta gierca nudna daj spokuj ale zes gafe na poczatku walna ale to sie kazdemu zdarza LOL

29.07.2004
23:07
smile
[21]

viesiek [ hoo-doo ]

Trudne, ale ciekawe...

29.07.2004
23:08
smile
[22]

40i4 [ Pretorianin ]


24 chyba styknie bo spać mi sie chce, jak ktoś nie wierzy jestem w highskore na no.1

29.07.2004
23:09
smile
[23]

Qba Dębowy [ Konsul ]

no spoczko ale nie chce mi sie przy tym siedziec

29.07.2004
23:19
[24]

Anarki [ Demon zła ]

o co tutaj chodzi ?

29.07.2004
23:22
smile
[25]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

anarki---> ale w czym w tym wątku bo jest on poplątany czy w grze ?? :D

29.07.2004
23:26
[26]

Anarki [ Demon zła ]

czaje to...fajna giera :)

29.07.2004
23:29
smile
[27]

Erazor_XX [ give it to me baby! ]

16 poziom (można zobaczyć w high scores)

brawo Anarki!

szkoda że niechcący sie zagapiłęm i nie ten klawisz wcisnąłem :(

29.07.2004
23:50
[28]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

Ja pierdykam mózg mi siada: 33
idę się kąpać, chyba zasłużyłem

29.07.2004
23:59
[29]

Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]

no widze, że jednak coś wyszło z tego wątku 33 poziom to już coś :))))))))

30.07.2004
00:10
smile
[30]

40i4 [ Pretorianin ]


moge się założyć z kimś o kratę piwa że dojdę do 100 , dlatego o kratę piwa bo to potrwa długo i musez mieć motywacje :)

30.07.2004
00:13
smile
[31]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

w takiej grze nie ma sensu się o nic zakładać bo można ją przechodzić prostym czitem (cheatem)

30.07.2004
00:17
smile
[32]

KaWuHa [ Konsul ]

hehe... "tylko"(przy wyniku Xazaxus'a) 13... :)
Xazaxus --> moje gratulacje, super wynik :)

30.07.2004
00:21
[33]

blood [ Killing Is My Business ]

za kazdym razem jest taka sama kolejnosc czerwony zielony niebieski zolty, co lvl jest dodawany jeden - dwa kolory dalej, glupia ta gra

30.07.2004
00:24
[34]

blood [ Killing Is My Business ]

hehe a nie jednak nie sorki mialem takie glupie "rozdanie" akurat ze wkolko to samo wlaczylem 2 raz i juz jest normalnie czyli trudniej i sa inne kolorki, sorki za zmylke ;D

30.07.2004
00:27
smile
[35]

Snorty [ Raszyński Wariat ]

Ta gra ma przeokrutnego bug'a...Zostawiłem dla Ciebie podium Xazaxus :)

30.07.2004
00:28
[36]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

Mój rekord długo nie pożyje, ale dzięki za gratsy KaWuHa ;-) Kiedyś jak w to grałem to się zwało SIMON i wyglądało tak jak na screenie (rekord by NIEDZIOWIEDZ')

30.07.2004
00:28
[37]

Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]

hehe dzięki Snorty, ale tak jak mówię, długo to nie potrwa :)
/sorry za dubla/

31.07.2004
10:47
[38]

krzynier [ Mów mi Krzynio ]

A o co w tym chodzi?

31.07.2004
12:32
smile
[39]

Wasio [ Centurion ]

LOOOOOOOOOOL.Mialem 23 ale stara mi wylaczyc kazala...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.