jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
Najlepsze seriale telewizyjne!!!
W tym wątku wpisujecie wasze ulubione seriale
oto moje ulubione :Kochane kłopoty ,alternatywy 4 ,
Tommy-Angelo [ Legionista ]
Kompania Braci
24 Godziny
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
*edit
Jeszcze Kompania Braci oczywiście
CHESTER80 [ no legend ]
Z Polskich:
-Alternatywy 4
-Zmiennicy
-Dom
Z zagranicznych:
-Allo,Allo
-Pan wzywał milordzie?
-Przystanek Alaska
-Kompania Braci
KaWuHa [ Konsul ]
Alternatywy 4 - jako polskie
hmm... Archiwum X i Allo, Allo - jako "zagraniczne"
Madril [ I Want To Believe ]
Zagraniczne:
- The X Files
- Band of Brothers
- Friends
- Allo, Allo
- MacGyver - a co! :P wspomnienie z dzieciństwa
- The A Team - jak wyżej ;)
- 24 sezon 1
- pewnie coś mi się jeszcze kiedyś przypomni...
Polskie:
- Janosik
- Alternatywy 4
- Zmiennicy
- Dom (te 3 dzięki moim rodzicom, bo sam pewnie bym nie zaczął...)
- też by się pewnie coś znalażło jeszcze, więc może kiedyś dopiszę... :)
felomon [ KaeM apel ]
M jak miłośc...??
Czterdziestolatek...??
viesiek [ hoo-doo ]
1. Kompania Braci
2. Kochane Kłopoty
3. Star Trek - Stacja Kosmiczna (szkoda ze juz nie leci)
4. Moda Na Sukces!!!!! :P
karollus [ parek v rohliku ]
1.Kompania Braci
2. Z Archiwum X
3.Tajemnice Smallville
4. Roswell
A z polskich tylko Złotopolscy !!! :D
Thun [ Konsul ]
Stargate Sg-1
Stargate Atlantis
:))
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
*edit
znowu zapomnałe jeszcze Archiwum X
mar_tusia [ Chor��y ]
Był kiedyś świetny serial pt. "Pcim dolny" - dość specyficzny, a poza tym to głównie stare polskie seriale
Garbizaur [ CLS ]
Polskie: Zmiennicy, 07 zgłoś się
Obce: Drużyna A, MacGyver, Przyjaciele
Tommy-Angelo [ Legionista ]
Jeszcze Roswell i MacGyver
W_O_D_Z_U [ Makaveli ]
kompania braci i m jak miłość
Skype [ Konsul ]
Kompania Braci
24 godziny
Przyjaciele
Roswell
moja ulubiona 4
sebekg [ Generaďż˝ ]
Witam
Oczywiscie "Rodzina Soprano" i "Tajemnice Smalvile" czy jak tam to sie pisze :P a takze "Kompania braci"
NoBraiN [ Pretorianin ]
Top Gear :D ! wszystko jest tam co byc powinno! Swietna obsada, co odcinek jakas slawna osobistosc :) swietny humor, piekne samochody ! :D swietna oprawa muzyczna :) a to wszystko nakrecone w taki niekonwencjonalny sposob :) nic tylko sie rozkoszowac :D !
Pozdrawiam ! :D
jalusio [ Centurion ]
M.A.S.H.
Cudowne lata
Różowe lata 70-te
Alternatywy 4
sebekg [ Generaďż˝ ]
ale TOP GEAR-a chyba juz niema ??? bo cosik tam mowili ze im sie odcineczki skonczyly ?
Giftzwerg [ Konsul ]
Z polskich:
Zmiennicy
Alternatywy 4
Obce:
Allo Allo
Czerwony Karzeł
Pan dzwonił, Milordzie
MASH ( ale ostatni raz widziałem dosłownie sto lat temu )
Robin Hood ( brytyjski, z muzą Clannadu )
Esqualante [ Jyhad Baghadyr ]
Mnie się najbardziej podobał ostatnio "24h".
Z sitcomów - "Allo, allo".
xanat0s [ Wind of Change ]
Polskie:
- Alternatywy 4
Zagraniczne:
- Kompania Braci
- Detektyw Monk
- Allo, Allo
- M.A.S.H
- MacGyver
majer12 [ Legionista ]
ja bardzo lubie rozowe lata 70,Z archiwun X,The Rosswel and Stan wyjatkowy z polskich to alternatywy M jak Milosc i Plebania :)
Mephistopheles [ Hellseeker ]
Rodzina Soprano to jedyny, jaki oglądałem od... hmmm... trzech lat(?) Więc stawiam na Tony'ego i jego kumpli.
Z komediowych najbardziej lubiłem M.A.S.H.a.
kingaaa [ Legionista ]
oczywiscie Archiwum X :-)
steward [ Legia Warszawa ]
Polskie:
- Czterej pancerni + dog :P
Zagraniczne:
- Drużyna A
- Erłulf [nie wiem jak sie to pisze bo dawno nie widziałem; wybaczcie :)]
- MacGyver
mortan_battlehammer [ Legend ]
M.A.S.H.
yautja [ Generaďż˝ ]
- Star Trek: The Next Generation
- Star Trek: Voyager
- Star Trek: Deep Space Nine
- The X Files
- Band of Brothers
:)
Jade^1 [ Konsul ]
zagraniczne:
The X-Files (bezapelacyjnie)
Friends
La Femme Nikita
Allo Allo
polskie:
M jak miłość
Alternatywy 4
viesiek [ hoo-doo ]
Jeszcze oglądałem zawsze Luz W Dwóch i Dru Carrey Show (nie jestem pewien jak to sie pisze). Szkoda, że już nie lecą...
Verminus [ Prefekt ]
The X-Files
La Femme Nikita
Allo Allo
Millenium
24
Pewnie na tej liście byłby Stargate gdybym oglądał więcej odcinków
Shoker1 [ Pretorianin ]
Airwolf, kompania braci, Przyjaciele, drużyna a, Macgyver, Brygada ratunkowa
więcej nie pamietam ale jestem że coś jeszcze by sie znalazło
Shoker1 [ Pretorianin ]
aaa no i Nikita oczywiście (dzieki Verminus za przypomnienie ) :))
Verminus [ Prefekt ]
Shoker1
Mnie przypomniał Jade^1 :)
r.ADM [ Pretorianin ]
Z polskich:
1) Alternatywy 4
2) Ekstradycja
nie polskie:
1) ST: Deep Space 9 (najlepsza rzecz jaka widzialem, a widzialem sporo)
2) FarScape niewiele gorszy od DS9
3)SG1
a potem to juz duzo, kompania braci, 24, pozostale treki, babylon5, firefly i wiele innych.
Mephistopheles [ Hellseeker ]
viesiek ---> The Drew Carey Show. Teraz mi się przypomniało, że to też oglądałem. Sporadycznie coprawda, ale serial był świetny.
moneo [ Nikon Sevast ]
e tam akurat sie znacie. bezapelacyjnie najlepsze jest Twin Peaks .
duzo w tyle : Kompania Braci, Soprano
Verminus [ Prefekt ]
moneo ----->
Być może Twin Peaks byłoby najlepsze gdybym go pamiętał. Wiem, że rodzice oglądali i się zachwycali. Karierę Nikodema Dyzmy powtarzali 10 razy w ostatnich kilku latach a Twin Peaks ani razu od kilkunastu lat :/
Nic, zostaje mi dostkonała muzyka z tego serialu :)
r.ADM [ Pretorianin ]
Verminus -> pewnie mieli jednokrotne prawo do tego serialu. do polskich, nie musza kupowac za kazdym razem, praw to puszczaja w kolko.
Gooz' [ Generaďż˝ ]
polskie:
- Zmiennicy
- Czterdziestolatek
zagraniczne:
- Murder One
- The X-files
- ER
Dorotkadk [ Konsul ]
The X Files, Friends, Alternatywy 4, nom narazie tyle
Posępny Brodacz Monarchijski [ Chor��y ]
Klan, zdecydowanie !
Milka^_^ [ Potępieniec ]
"Archiwum X" ostatnio bardziej "ufolowate"
"M jak miłość" ale teraz są powtórki jak zwykle.....
Mad_Angel [ Love Hate Love ]
Polskie:
alternatywy 4
Zagraniczne:
Allo, Allo
Wiecznie młodzi (ciekawe czy ktos jeszcze pamieta ;])
Family Guy
Robin Hood ( brytyjski, z muzą Clannadu ) (chyba ten :>)
Pcim Dolny
Kurdt [ Kocham Olkę ]
"Z Archiwum X"
"Kompania Braci"
"Kameleon"
"Sfora"
Be free [ just do it ]
kompania braci, sex w wielkim miescie, z archiuwm x, bathet & beavis, daria , no i dexter nie do przebicia :D
Swietka [ Pretorianin ]
Przyjaciele, Brygada Ratunkowa, Czterdziestolatek i jakieś tam inne:))
Windi_ [ Generaďż˝ ]
Stargate SG-1
ALLO,ALLO
X-Files
Różowe Lata 70
no oczywiscie
A-Team
MacGywer
no i zobaczymy jak bedzie ze STARGATE: ATLANTIS jak tylko zassam z neta i ogladne to sie wypowiem :) ale wierze w ten serial bardzo mocno :)
Z kad mozna zciagnoc SG-1 wmiare szybko i tak zeby byly wszystkie odcinki :) bo na torrencie sa labo wszystkie sezony w jednym(56gb) albo sezon 1, 2 i dopiero 7, 8 a reszty znalezc nie mogem
Vejt [ The Chronicles of Vejt ]
Band of Brothers -- gdy oglądam ten serial żałuje że nie byłem w Normandii
Kurdt [ Kocham Olkę ]
Vejt ---> zobacz "Listę Schindllera", to zmienisz zdanie o wojnie.
Enedweth [ Konsul ]
Z niewymienionych to: "Hotel Zacisze" i "Co ludzie powiedzą?" - Brytyjskie sitcomy są najlepsze :-)
Jade^1 [ Konsul ]
Verminus --> przypomniała :) i rzeczywiście Nikita to był naprawdę dobry serial
widać, że Archiwum i Allo są w większości :D
Mr.Paul [ I love Driv3r & Gta Sa ]
drużyna a, m jak miłośc
r.ADM [ Pretorianin ]
Windi -> juz drugi odcinek mnie znudzil. serial jest cienki jak na razie.
Enedweth [ Konsul ]
Vejt - Jak to było napisane u któregoś z forumowiczów w sygnaturce - "Wojna fajscynuje tylko tych, którzy jej nie doświadczyli" :-P
Verminus [ Prefekt ]
Jade^1 ---->
Przepraszam ;)
Trael [ Konsul ]
- Kompania Braci
- 24h
- Allo, Allo
- M.A.S.H
- Space Above and Beyound
- Latający Cyrk Monty Pythona :)
Kurdt-----> Ja widziałem i jakoś nie zmienił mojeg sposobu postrzegania wojny. Więc nie rozumiem o co ci chodzi??
Kozia [ Generał Krokiecik ]
Brzydula wymiata =)
.::Loczek::. [ Chor��y ]
Mam pytanie. Czy serial Allo,Allo to ten w którym do takiego kolesia przychodziła taka facia z Ruchu Oporu i mówiła "słuchaj bo nie będę powtarzać dwa razy"?
mrsin [ Pretorianin ]
.::Loczek::. -----> Tak
Moda na sukces, rulez
przemek__ [ PRZEMEK ]
Kompania braci ;). Zarazem to chyba najczęściej podawany tytuł, dotychczas :D
Kruk [ In Flames ]
zagraniczne
Tajemnice Smallvile
La Femme Nikita
polskie
Fala Zbrodni
Janosik
13 posterunek
kami [ malutkie maleństwo ]
Gilmore Girls (Kochane kłopoty)
Off centre (Luz we dwóch)
Tajemnice Smallville
agapit [ Legionista ]
polskie: nieśmiertelny "Czterdziestolatek"
zagraniczne: ??? z komedii ...przychodzi mi do głowy brytyjski " Co ludzie powiedzą"
Dwalin [ Reggae ]
Polskie:
- Alternatywy 4
- Zmiennicy
- Świat wg Kiepskich
- Daleko od noszy
- Król przedmieścia
Zagraniczne:
- Kompania Braci
- Wszystkie serie Star Treka
- Co ludzie powiedzą?
- MacGywer
wafelskate [ Noodles ]
no wiec moje typy to :McGyver, A team, 13 posteroonek i kilka co lataly na tvn 7, czyli :
Szkola zlamanych serc, Drew Carey Show (wypas po pachy), The Fresh Prince of Bel Air i Norman w tarapatach...
^^^^^^^^^^
viesiek ------------------> | | | | | | | | | | | ... nie martw sie terz bedzie znowu lecial od 2 sierpnia chyba na tvn 7 oczywiscie ... zapraszam wszystkich do ogladania :D
Windi_ [ Generaďż˝ ]
r.ADM---> nawet nie strasz... tak liczylem na ten serial... SG-1 jest zaje--- fajny to malem nadzieje ze jak pracuja nad tym ci sami ludzie to tez bedzie niezly... no ale zobaczymy moze to po rostu kwestja gustu :) wiem wiem nadzieja matką glupich.... ale za to karzda matka kocha swoje dzieci :P :)
Mack5 [ Killer Instinct ]
Rodzina Soprano
Kompania Braci
Z Archiwum X
MacGyver
Drużyna A
soso [ Centurion ]
wiele tytulow fajnych seriali padlo :) a ja ze swojej strony dorzuce pare mniej znanych acz bardzo fajnych seriali :
- dead like me
- dead zone
- wonderfalls
i troche mniej fajne, lecz rowniez warte uwagi ;)
- tru calling
- touching evil
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
*edit
znowu zapomniałem Jeszcze La femme Nikita ach to był serial ... szkoda że już nie leci .Wiecie może czy jest jakś kontynuacja??????????
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
agapit---> tak co ludzie powiedza jest genialne nie ma to jak angielski humor...
tyciu [ Konsul ]
Oczywiscie ze ..
Latajacy Cyrk MP
The Simpsons(najdluzszy i najlepszy serial swiata)
Kompania Braci
-=]o[=- [ Generaďż˝ ]
nie ma to jak Mcgyver i the A team. to były czasy...
tyciu [ Konsul ]
daj spokoj ;)
cicha woda brzegi rwie ... [ Konsul ]
kompania braci
swiat wedlug kiepskich
13 posterunek
z archiwum x
i pare tam innych .
Dogon [ Generaďż˝ ]
TV mało oglądam ale te dwie pozycje to dla mnie obowiązkowe do obejrzenia !
Kampania Braci
Rodzina Soprano
kiedys oczywiście podobał mi się archiwum x ale to tak na początku serii ...
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
Wychodzi na to że najwięcej popularności maja polskie seriale które powstały w czasach komuny i prześmiewające sie z ustroju panujacego w tamtych czasach ,populrne sa takze seriale nowe jak kompania braci ,Kochane kłopoty i moze nie juz taki nowy ale archiwum X a takze starsze jak Macgaver i drużyna A.Małą popularnościa ciesza sie odziwo telenowele(chyba ze wstydzicie sie przyznac ze jej ogladacie) i nowe polskie seriale.Z tych drugich został wymieniony bodajże jeden Sfora
krzynier [ Mów mi Krzynio ]
Kompania braci
moneo [ Nikon Sevast ]
Verminus---> no fakt, Twin Peaks ostatnio bylo emitowane jakies 8-10 lat temu na polsacie.. wiec chyba tvp i polsat uwazaja, ze lepiej jak ludzie ogladaja zlotopolskich.. serial jest pokrecony i klimatyczny, dokladnie tak jak muzyka do niego. I miejscami na tyle przerazajacy, ze jak go wtedy ogladalem, to spac po nocach nie moglem i zrezygnowalem po 8 odcinku.
aha no i ja nic nie mowie, ale mozna go dorwac na p2p jako tvrip z jakiejs norweskiej telewizji (napisy sa norweskie). da sie ogladac i dzieki temu moglem zobaczyc wszystkie odcinki.
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
Ponawiam pytanie : czy będzie nowa częsć La femme nikita i Kochane Kłopoty (gilmore girls) powiedzcie!!!!!!
kami [ malutkie maleństwo ]
jedrasss --> Gilmore Girls podobno ma być czwarta seria po wakacjach.
MarcinRegin [ Konsul ]
Ośmiornica - La piovra.
Pvt. Creak [ Criav ]
1. Kompania Braci
2. Przyjaciele
3. Sabrina: Nastoletnia Czarownica (niektóre odcinki)
4. 13 Posterunek (dzięki Pazurze)
5. Miodowe Lata (niektóre odcinki dzięki Barcisiowi)
6. The X-Files (dzięki Duchovnemu, w dalszych odcinkach nie ma Duchovnego przez jakiś czas i przez to tracił urok ten film)
7. Tajemnice Smallville (dzięki Rosenbaumowi)
8. Roswell: W Kręgu Tajemnic (niektóre odcinki)
9. Stan Wyjątkowy (dzięki nieuidanym scenom na końcu :P)
Regis [ ]
- Roswell
- Z Archiwum X
- Przyjaciele
- Allo, Allo
- Alternatywy 4
- Swiat Wedlug Kiepskich
- Swiat Wedlug Bundych
- Różowe Lata 70-te
I jeszcze taki jeden z Willem Smithem - chyba Bajer w Bel-Air sie to nazywalo :) Nie pamietam juz tego, ale pamietam ze mnie bawilo :P
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
kami----> dzięki!!!!!!!!już straciłem nadzieję ze nie zobacze więcej tego wspaniałego serialu!!!!!!!
zarith [ ]
e, gilmore girls były fajne pierwsze dwa sezony, wtedy ten serial miał klimat jak 'przystanek alaska', potem się kicha z tego zroniła
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
zarith---> gilmore girls to najlepszy serial wszystkie serie sa genialne ten serial ma niesamowity klima.chyba się nie znasz
zarith [ ]
a, no chyba że się nie znam:)))
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
zarith--> sorki za to przesadziłem ale dla mnie i dla wielu ludzi to kapitalny serial!
zarith [ ]
mi tez się podobał... przez pierwsze dwa sezony:P
a tak swoją drogą, jak mogłem zapomnieć? tak naprawdę serialem wszechczasów jest dla mnie 'kameleon' (the pretender). coś w rodzaju facetów w czerni tylko że na poważnie i bez kosmitów:)))
Klejn [ Centurion ]
i love brazilian serials
r.ADM [ Pretorianin ]
^imho kameleon to jeden z wiekszych crapow telewizyjnych :)) gorszy nawet od enterprise ;)
Klejn [ Centurion ]
a tak serio vto na dobrei na złe, alternatywy cztery, na wspólnej, i pare innych
peeyack [ Weekend Warrior ]
The outer limits - polskie tlumaczenie "Po tamtej stronie" Uwielbiam zle zakonczenia
r.ADM [ Pretorianin ]
peeyack -> OL jest strasznie nierowny, czesto jest tak, ze genialny odcinek poprzedzaja duze ilosci marnych ;)
Tuvok_1 [ Junior ]
witam wszystkich. mam prozbe do was czy slyszeliscie o serialu ktory byl emitowany w telewizji polskiej pod nazwa "gwiezdna eskadra", szukam informacji na temat tego serialu
adamis [ Konsul ]
Kompania Braci, 24 godzny, MacGyver, czasem Na wspólnej :P
White Star [ Soldier ]
McGyver, Kiepscy, Archiwum X, Tajemnice Smallville(?), Roswell,Świat wg.Bundych, Miodowe Lata, 13 Posterunek
Piotrek.K [ Cyberdine Systems ]
Bylo pare takich:
Alternatywy 4,
Allo, Allo,
Swiat weldug Bundych,
Po tamtej stronie - niektore odcinki byly po prostu fenomenalne :D,
McGyver
Nie moge tez zapomniec o moim ulubionym i najbardziej wypasnym z nich czyli:
StarGate - Gwiezdne Wrota - serial najlepszy ze wszystkich jakie widzialem :D:D
Goofy23 [ FC Barcelona ]
Różowe lata 70-te :) i Twin Peaks :D
Hermione [ Legionista ]
24 godziny
Zmiennicy
Alternatywy 4
Miodowe lata
Kiepscy
Ale już na pewno nie Krany, Na złe i najgorsze, My jak mydło i tym podobne głupoty.
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
Robin of Sherwood
Space: Above and Beyond
Police Squad
merkav [ Aguś ]
Tuvok - w oryginale to sie zwie Space Above and Beyond, i o ile dobrze pamietam tylko raz to na polshicie emitowali.
U.V. Impaler [ Hurt me plenty ]
Tak wyemtiowali, że popieprzyli kolejność odcinków.
nope [ Huggy Bear ]
jak dla mnie to (kolejność alfabetyczna żeby nie było żadnych ale):
Allo, Allo
Dharma i Greg
Different World
Przyjaciele
Tajemnice Smallville
Alternatywy 4
Zmiennicy
Mnieteq [ SimRacer ]
Z polskich:
- Altrnatywy 4
- Kiepscy
Zagraniczne:
- Millenium
- Pretender
- Profiler
- Friends
- Married with Children
- X Files
- Buffy Vampire Slayer
Mnieteq [ SimRacer ]
Aha
no izapomniałem oczywiście o Stargate SG1
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
no tak znowu zapomniałem opowieści o rodzinie bundych tez były cool .Teraz jeszcze podoba mi sie taki serial na tvn o policjantach i strażakach
loosiek [ Arsenal Londyn ]
Z Archiwum X i Simpsony :D
Jade^1 [ Konsul ]
jedrasss --> Nikita miała 5 serii, Polsat wszystkie już wyemitował, kontynuacji nie będzie
SPOILER
SPOILER
Nikita została na końcu szefem Sekcji :D, co za ironia ;)
Serina [ I'm not Angel ]
jedrasss też mi się podoba ten o strażakach i policjatach, a raczej podobał bo się skończył :]
podoba mi się także kochane kłopoty i All McBeal (której tez już nie ma)
Tristan9 [ Konsul ]
Verminus ---------> Twin Peaks było świetne muza też tylko trochę głupie zakończenie.
Poza tym Z archiwum X, Ścigany na TVN.
Fett [ Avatar ]
Kmopania braci
i kiedys TV4 emitował Najemnikow
..KmP.. [ Designed by AI ]
Z Archiwum X
Kompania Braci
Rodzina Soprano
i...
Alf :D
ssummoner [ Nagi Golas ]
1.Z archiwum X
2. Allo allo
3. Kompania braci
4. Po tamtej stronie (późno leci ale warto;)
a z polskich Alternatywy 4
aa jeszcze Drużyna A, szkoda że już nie nadają:(
RiSonE [ Chor��y ]
bezapelacyjnie
DREW CARREY SHOW
megaabol [ Generaďż˝ ]
Archiwum X
Roswell
Aly Macbell
Tajemnice Smalliville
Przyjaciele
ALO ALO
Świat według Bundich
Mówcior [ Junior ]
Uliubione:
Kompania Braci
Przyjaciele
Spin City
Mniej ulubione, ale nadal fajne:
Zdarzyło się jutro
13 posterunek
Miodowe Lata
Znienawidzone:
Większość polskich
wszystkie telenowele
Trzepiskor [ SETH ]
Moda na sukces
megaabol [ Generaďż˝ ]
Zapomniałem dodać Sfora była spoko bardzo dobra
Paszczak [ Oaza Spokoju ]
Seriali świetnych jest całkiem sporo, dobrych zatrzęsienie.Moja ścisła czołówka :
24/24 Godziny/Przez 24 Godziny (jak kto woli) - absolutne mistrzostwo.
Simpsonowie,Futurama,Głowa Rodziny - w kategoriach najlepszy serial komediowy i animowany
Oprócz tego bardzo cenię sobie Kompanię Braci i Rodzinę Soprano.
Archiwum X przyzwoite, Rozłelów i innych Smalłilów nie oglądam. Lubię popatrzeć na klasykę - Bundy'ich, Gyvera,JAG,Mash,Twin Peaks,Ekstradycję.
South Parku, Kiepskich i innych Graczyków, latynoskich i polskich telenowel, polskich seriali kryminalnych i sensacyjnych w zdecydowanej większości - NIE TRAWIĘ.
Trochę chaotycznie, ale szczerze :P
ssummoner [ Nagi Golas ]
aaa jeszczę "Zaginiony świat" i jakiś serial o gościu który dostawał gazęte z opisem następnego dnia i brał się za "poprawianie" (nazwa wyleciała mi z głowy, jak by ktoś skojarzył będe wdzięczny :)
Zymek_1 [ Oficer ]
mam dużo ulubionych seriali
gresek [ Pretorianin ]
Tajemnice Smallville
Rosvell: W Kręgu Tajemnic
The X Files
WitchBlade
NIght Prey - czy jakoś tak :P
Drew Carey Show
Norman w tarapatach
Off centre
Pratycznie wszystkie co leciały i lecą na TVN7
Na Wspólnej :)
Dlako od noszy
Starczy
megaabol [ Generaďż˝ ]
Zapomniałem dodac najlepszego z mojej listy jestem juz za stary na bajki ale toą jak widze to zawsze oglądam ona miała bardzo wiele odcinków więc jest serialem można powiedzicchodzi mi o wszystkie Dragonn Balle to jest najlepszy serial z wszystkich :D :D niema lepszego
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
summoner----> wiem ze została szefem tylko myśłaem ze bedzie jakas kontynuacja jeszce
zymek_1-->to wymien te seriale
fifikoq [ Pretorianin ]
z polskich: alternatywy,miś,dom,stawka większa niż życie. z zagranicznych:kompania braci,roswell,shrek1 i 2,szybcy i wściekli
fifikoq [ Pretorianin ]
sorry shrek to nie serial
fifikoq [ Pretorianin ]
i szybcy i wściekli też
Long [ Generaďż˝ ]
Kompania Braci
Space: Above and Beyond
Archiwum X (pierwsza seria)
Robin Hood (obie serie)
Werter [ 1488 ]
Drew Carrey
Norman w tarapatach
Nowhere Man
Go South
Rabin Hood
z polskich oczywiście Janosik i Stawka większa niż życie
Werter [ 1488 ]
o właśnie, zapomniałem:
Space: Above and Beyond
stary1970 [ Generaďż˝ ]
Zagraniczne:
Brygada Ratunkowa 4
MacGyver
Drużyna A
Świat według Bundych
Renegat
Ostry Dyżyr
Kochane Kłopoty
Przyjaciele
Luz we dwuch
Polskie:
Na Wspólnej
może jeszcze coś wymyśle...
Faolan [ BOHEMA ]
Polskie:
Alternatywy 4
Zagraniczne:
Czerwony Karzeł (da best szoł ever)
Młodzi i Piękni
Czarna Źmija
Kompania Braci
Futurama
Tragikomiczne wypadki z życia Titusa
Głowa Rodziny
Miczek[PL] [ Pretorianin ]
Kompania Braci 10 odc +2 dodatkowe ...
Alternatywy 4
Czterej pancerni i pies
doniczka [ thomson ]
Kompania Braci, Gilmore Girls (niby babski, ale co tam:), Nie ma sprawy. w zasadzie to wszystko.
pozdr.
Imix [ Konsul ]
Polskie:
Kariera Nikodema Dyzmy
Alternatywy 4
Ekstradycja 1-3
Zagraniczne:
Kompania Braci
Rozowe lata 70
Roswell: W Kregu Tajemnic
Gwiezdne Wrota
swego czasu Beverly Hills 90210
gereg [ zajebisty stopień ]
polskie
zmiennicy
alternatywy
dyzma
zagraniczne
allo allo
monty p fc
jasiek12 [ Konsul ]
dla mnie sie liczy teraz THird Watch czekam do 17 wrzesnia na premiere odcinków 6 sezonu
Imix [ Konsul ]
jeszcze mi sie przypomnialo...
extra byl z tego co pamietam serial
Nowa Ziemia czy jakos tak co grupa ludzi osiedlila sie na jakiejs planecie i tam byli tacy ludzie pustyni czy cos...
i drugi serial, lecial kiedys kiedys na Polsacie ale nawet tytulu nie pamietam...
pamietam tylko ze w pilotowym odcinku jakis gostek rozstal sie ze swola dziewczyna... zostal pilotem na statku kosmicznym USS Saratoga i ogolnie to walczyli z obcymi :)) metne to ale serial byl zajebisty, cala rodzinka go ogladala :)
War [ dance of death ]
Band of Brothers
Stargate
gereg [ zajebisty stopień ]
i jeszcze z zagranicznych m.a.s.h.
tadzikg [ Konsul ]
zagraniczne: allo allo, archiwum x, przyjaciele, kompania braci
polskie: 13posterunek, swiat wg kiepskich, daleko od noszy, krol przedmiescia
koksbox [ Pretorianin ]
Wszystkie na BBC, w tym najbardziej:
Bottom :D
Young ones
Hotel zacisze(!!)
Co ludzie powiedzą.
Monty pyton
Z polskich:
wszystkie do roku 1990:
Zmiennicy
ALTERNATYWY 4
itp
Loockas [ Legionista ]
Zagraniczne:
Kompania Braci
Archiwum X
MacGyver
JAG
Kiedyś puszczali jeszcze Dużynę A, to były czasy...
Polskie:
Daleko od noszy
Kiepscy
(czasami dobrze pooglądać idiotyzmy dla odprężenia :))
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
Zagranicze:
Przyjaciele - bezapelacyjnie męcze 7 sezon :)
Stargate SG-1 - siedem sezonów obejrzanych, czekam na następne
Polskie
Zmiennicy
Alternatywy 4 - wala się gdzieś na DVD, wszystkie odcinki.
mephisto17 [ Chor��y ]
POLSKIE:
-złotopolscy
-alternatywy4
-czterej pancerni i pies
-janosik
-007 zgłos sie
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
do mojej listy ulubionych seriali dodam jeszcze nowy serial (weidziałem 2 odc. rewelacja!) MONKA o detektywie leci na tvn a takze co ludzie powiedza
PYTANKO:CZY BĘDZIE A JEŚLI TAK TO KIEDY KONTYNUACJA SERIALU "KOCHANE KŁOPOTY"(Gilmore Girls).
z góry thx
ssummoner [ Nagi Golas ]
mephisto17-> "007 zgłos sie"
to jakaś brytyjska wersja serialu?:)
Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]
Kompania braci rulez :D Swój skromny głos oddaje na ten doskonały film
leszo [ Mała Wojna ]
hehe:
Druzyna A, MacGyver, Świat Według Kiepskich ( lecz ostatnie odcinki były już badziewne ), Alternatwy 4
Mindi [ Junior ]
Kiedyś powiedziałabym, że Roswell, ale w sumie teraz twierdzę, że to nic ciekawego... Smallville całkiem niezłe, miło popatrzeć na takiego ufola!! Warto wspomnieć też o Buffy, szkoda, że w naszej TV nie mogę doczekać się dalszych odcinków. Nikita też była interesująca. Ostatnio zaczęłam oglądać Cień Anioła i szczerze mówiąc on chyba jest dla mnie numerem!
viesiek [ hoo-doo ]
najlepszy serial to "Boston Public"!!!!! nie ma lepszego!
XmlekonatorX [ Chor��y ]
No to nie wiem od czego zaczac ale powiem ze najlepszym polskim serialem jest FALA ZBRODNI ten film wymiata szkoda ze nie ma nowych odcinków no i szkoda ze zabili budrusa:D.a z zagranicznych oj to duzo wymieniac lubie "TAJEMNICE SMALLVILE",BOSTON PUBLIC ,NAJEMNICY,i duuuzo jeszcze wymieniac no i oczywiscie SLONECZNY PATROL--kazdy chyba o lubi ogladac davida hasselhofa no i te ratowniczki ehhh...to jest serial
sebekg [ Generaďż˝ ]
No Smallville rzadzi :):):)
okix [ Ze Francesco ]
Kampania braci, Monk
Hebron [ _)V(_CaRboN ]
Różowe lata 70'
Gwiezdne wrota
Archiwum X ( pierwsze serie)
jedrasss [ WKP Lech Poznań ]
monk wymiata!X-files też!!!!!
*emerald* [ zakręcona ]
1) Roswell
2) Przyjaciele
3) 24 godziny (pierwszy sezon)
4) Z archiwum X
lo0ol [ Jónior ]
"Tajemnice Smallville" & "Kompania Braci"