Skype [ Konsul ]
neostrada - prosze o pomoc
Witam!
mam neostrade w opcji 128 i zdarza mi się tak, że po odpaleniu kompa nie udaje mi sie połączyć z netem, wyskakuje mi komunikat "połączenie nie może być zrealizowane bo modem nie jest podłączony do linii tel. mimo że wszystko jest podłączone ok. lub żebym zaczekał aż dioda ADSL się ustabilizuje. Czssami musze czekać dłużej np.10 min a czasami krótko. Zdarza się to nie zawsze, ale dosyć często, chociaż neostrade mam dopiero od 3 tygodni. Używam oprogramowania tepsy i modemu Sagem. Czym to jest spowodowane i czy można to jakoś wyeliminować, bo jest to czasem wkurzające jeżeli komuś szczególnie zależy na czasie w danym momencie
Skype [ Konsul ]
nikt z Was nie wie czym to może być spowodowane?nie spotkaliści się z takim problemem?będe wdzięczny za pomoc.
Coy2K [ Veteran ]
możliwe że masz wirusa, bo mi sie tez tak robilo mimo ze obie lampki byly ok. Jak mi sie nie chcialo usuwac wirusa to odłączałem kabel USB od modemu i podłączałem. Po tym zabiegu łączyło się bezproblemowo :-)
Skype [ Konsul ]
ale najprawdopodobniej nie mam wirusa, przynajmniej Norton nie wykrył nic i Panda - skanowałem on -line nic nie wykryło.nie wiem czym to może byc spowodowane
Coy2K [ Veteran ]
to nie skanuj online bo te skanery online są syfiaste.
gereg [ zajebisty stopień ]
zdarza sie czasem.
mialem tak bardzo czesto, gdy uzywalem softu wanadoo.
odinstaluj i stworz polaczenie standardowo.
doraznie - gdy jest komunikat o niepodlaczonym modemie - odlacz kabel usb od kompa, podlacz z powrotem i lacz sie jak lampka sie ustabilizuje.