GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

36 -=====Cywilizacja - część 16 - "Umarł Król... Niech żyje Król"=====-

13.02.2002
08:50
[1]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

36 -=====Cywilizacja - część 16 - "Umarł Król... Niech żyje Król"=====-

Najwyższa pora ruszyć z częścią 16 naszego wspólnego wątku o cywilizacji III.

Wiek 15 przeminął... Wchodzimy w nowy, który niesie ze sobą pewne zmiany. Jego świetność (mam nadzieję) będą głównie budowali nowi władcy. Część tych bardziej sędziwych udało się na zasłużony spoczynek.. ale niech ich potomkowie nie popadają w przygnębienie - czuwamy nad Wami. Zapewne co niektórzy (np.: ja) znów się odrodzą w nowym wcieleniu i na nowo zasiedlą niezbadane jeszcze lądy oraz podbija dziesiątki barbarzyńskich plemion i ras.

Historycy są poruszeni najnowszymi faktami jakie udało im się ostatnio odkryć. Dotyczą one głównie historii w miarę nowej - przede wszystkim wiek 15. Najwięcej odkryć tego typu znajduje się w okolicy:

13.02.2002
08:55
smile
[2]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

NAJNOWSZA INFORMACJA: Jak donosi matik >>>No to świeża wiadomość - w piątek ma być nowy patch 1.17f. Podaję to za civfanatics.com, szczegóły mają być dzisiaj. Oto tekst: We're scheduled to release the next Civilization III patch on Friday the 15th of February, at 2pm EST. If all goes well I'll release the portion of readme.txt that details the changes tomorrow (Wednesday). Please share the news with the fans! Szacuneczek.... <<< Czekamy niecierpliwie na 1.17f PS> matik -->> Wybacz, że dobluję twą informację ale jest ona niezmiernie ważna aby pozwolić jej zaginąć gdzieś na końcu wątka 15.

13.02.2002
08:55
[3]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

No masz ci los w tej samej minucie/sekundzie? mój post i nowy wątek. O co chodzi z tym wątkiem nr 36?

13.02.2002
08:59
[4]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Kurcze... Nie zwróciłem uwagi, że jakieś śmiecie mi weszły w tytuł :((( CZY PANOWIE MODERATORZY SA W STANIE EDYTOWAĆ TYTUŁY WĄTKÓW??? BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

13.02.2002
09:02
[5]

erav [ Senator ]

==>Mistrzu Saurusie zapytaj tu : https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=254262 zajrzyj tez do "wlasnego watku" ;-)

13.02.2002
09:04
[6]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Mr. Kalgan -->> Nie pamiętam jak tam twój angielski... ale jesli przyzwoicie to bardzo proszę o streszcze zmian jakie wprowadzi patch. Oczywiście jak lista będzie już opublikowana. Kurcze... ale się podjarałem. Jeśli szybko pojawi się crack do wersji 1.17f mój odpoczynek może się diametralnie skrócić ;)))

13.02.2002
09:06
[7]

matik [ Konsul ]

Oki doki. Panie Kalgan trzeba grać w civkę :), jak już coś mogę poradzić... to jeśli odwiedzicie civfanatic to polecam dział download, a w nim dział z modam i(completed modpacks). Ja od dłuższego czasu pogrywam z modem który się nazywa Long Winded Changes.Zamieszczam link nie wiem czy nie z błędem. Nie za bardzo mam czas się o nim rozpisywać ale szczegóły tam znajdziecie. Plik do pobrania jest w którymś z wątków nazywa się ERP.5. Co daje ten mod-ogólnie nowe jednostki, cuda, budynki, surowce itp, gra się trochę lepiej. No cóż kto chcę niech spróbuje.... Na razie.....

13.02.2002
09:19
[8]

Joanna [ Kerowyn ]

Mr.Kalgan --> gratulacje 4700 na regencie to piękny wynik. Kwalfikuje się do HOF (link poniżej), choć pewnie lista jest juz nieaktualna (dane z 22 stycznia). jesli masz zapisane gry początkową, z 10 roku i z ostatni save przed wygraną możesz wysłać zgłoszenie

13.02.2002
09:31
[9]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Joanna ---->>> save mam, nawet ten z 10 roku, tyle tylko, że do 4700 to było daleko. 4307, ot co.

13.02.2002
09:36
[10]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

matik ---->>>> Na mody przyjdzie kiedys czas, kusi mnie ten antykorupcyjny. Tylko widzisz, jak każdy bedzie grał z innym modem, to nie da się porównywać wyników, ani ustalać strategii. Tak więc mody dla rozrywki, jak już Civka bedzie rozgryziona, a do tego to jeszcze daaaaleeeeko.

13.02.2002
09:39
smile
[11]

Joanna [ Kerowyn ]

Mr.Kalgan --> to i tak dałoby ci 4 wynik (na 22 stycznia), jeśli spełniasz wszystkie opisane na stronie HOF warunki wysyłaj, a nóź się uda :-)

13.02.2002
09:43
[12]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Mr. Kalgan -->> Mam pytanko... na jakiej mapie grałeś w tamtej grze? Chodzi mi o rozmiar i kształt (a raczej czy była losowa, czy" word").

13.02.2002
09:48
smile
[13]

Visus Augustus [ Konsul ]

Jak widze niepoddajecie sie !!! Jestem pod wrazeniem, tak trzymac !!! Pozdrawiam Krolowe i Krolow w Civ. :-) Visus Augustus ( w Civ zostalo po nim tylko kilka pomnikow ;-) )

13.02.2002
10:24
[14]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Joanna ---->>> No dobrze, wyślę jutro, ale uprzejmie prosze o podpowiedź, jak wykonac zrzucik z tabelki końcowej w celu opublikowania jej na forum. Ty to potrafisz. Czy PrintScreen coś tu ma do rzeczy? a może jest sposób uruchomienia civki w oknie? Saurus ----->>> grałem na Huge, zawsze jakos tak wybieram, świat losowy ale z umiarkowanymi warunkami klimatycznymi i wiekiem. Były dwa kontynenty i tylko 3 wysepki. Miałem bardzo dobry teren przy pierwszych miastach (pisałem o tym), później już gorzej. Generalnie wykorzystałem większośc publikowanych wcześniej przemysleń, ale i tak zawaliłem sprawe z piramidami (wybudowali na innym kontynencie i nie wiedziałem, że są już budowane) i kolosem oraz latarnią - j.w. Natomiast świadomie pozwoliłem wybudowac Oracle Japonii i Magellana egipcjanom, wiedziałem, że i tak będzie to moje. Pozostałe cuda wybudowałem sam, ale niestety nie doszło do budowy cudów ery najnowszej, bo sie skończyło.

13.02.2002
12:04
[15]

Piter65 [ Centurion ]

Hurrraaa nowy path. Ciekawe co nowego wprowadzi. Ja nadal się "męczę" na poziomie monarch. Krótkie streszczenia moich zmagań. Gram Persami - Imperium ciągle się rozrasta, 1385AD pokonałem IROKEZÓW (Ach ci Amerykanie, moim zdaniem zamiast Irokezów w grze powinni być Inkowie) i mogę już produkować czołgi. Teraz planuję atak na Anglików zajmujących północno- wschodnią i środkową Afrykę oraz mają 8 miast w innych częściach świata. Anglicy nie mają szans po wojnie z Irokezami mam ponad 250 oddziałów głównie lądowych. W tym ok. 30 czołgów, ok. 90 kawalerii i 30 dział. Sytuacja strategiczna jest dosyć ciekawa ze względu na to, że w Afryce Zach. mam 6 miast (jedno z lotniskiem), w miastach 6 czołgów, 1 armię z dwóch kawalerii, 4 kawalerie i 5 oddziałów piechoty. Miasta w Afryce Zach. nie mają połączenia kolejowego z pozostałą częścią imperium (tereny pod budowę lini kolejowej zajmują Anglicy). Czyli jeżeli szybko nie uda mi się otworzyć połączenia kolejowego kontratak Anglików może doprowadzić do utraty wszystkich miast w Afryce Zach. 1445 AD Rozpoczynam wojnę z Anglią. Główne siły atakuję z terenów bliskiego wschodu i zdobywają 2 miasta na półwyspie Arabskim i 1 w Palestynie. Kolejnego nie mogę już zdobyć jest poza zasięgiem kawalerii nie mówiąc o czołgach. Oddziały z Afryki Zach. zajmują 2 miasta. Do zdobytych miast kieruję większość sił stacjonujących w Afryce Zach. (4 miasta są bez obrony. Anglicy kontratakują kawalerią i skoncentrowali się na jednym ze zdobytych miast. Moje oddziały jednak się obroniły. Straciłem w nim 2 jednostki piechoty i jeden czołg. Następna tura to istny pogrom Anglików tracą wszystkie miasta w Afryce, czyli 15. Świetnie sprawdza się kawaleria (prędkość 3), czołgi nie nadążają. W następnej turze zdobywam trzy kolejne miasta ale już na innych kontynentach. 1470 AD zdobywam ostanie miasto Anglików. Stosuję tu metodę, że podpisuję pokój za przekazanie mi miast, do których ciężko było by mi dotrzeć, ponownie wypowiadam wojnę i zajmuję stolicę. Do tej chwili gra jest łatwiejsza niż na regencie i handel wynalazkami moim zdaniem ma więcej plusów niż minusów. W całym czasie gry cywilizacje są mało agresywne toczyły kilka wojen, raz dwa razy podpisały pakt o nie agresji (MP). Nie było przypadku żeby wszystkie cywilizacje próbowały wypowiedzieć mi wojnę, chociaż często sam wypowiadałem starałem się jednak toczyć wojnę z maksymalnie dwoma przeciwnikami. Pozdrawiam wszystkich cywilizowanych graczy :)))

13.02.2002
15:56
[16]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Mam takie pytanko: Jak działa United Nations po zaintalowaniu patcha (tego 1.16f) ? Przedtem głosowanie odbywało się co turę. Teraz gdy to zbudowałem mogłem od razu głosować, przegrałem. Załadowałem grę w turze w której był ten cud wybudowany, ale głosowania już nie miałem. Czekałem kilka tur, aż w końcu skończyłem grę wysyłając statek. To jak jest z tym UN ?

13.02.2002
17:15
[17]

Regis [ ]

Ja mam tylko male pytanko - jesli tylko ktos ma i wie jak to zrobic: Mam Free Civilisation pod Linuxa. Odpalam serwer, ustawiam duperele i odpalam klienta. JAK MAM ZROBIC ZEBY GRAC Z KOMPUTEREM ??? Bo na polaczenia modemowe mnie nie stac :)

14.02.2002
10:38
[18]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Moje umiejętności w przechwytywaniu obrazów są żałosne. Próbuję udostepnić opis patcha.

14.02.2002
10:40
[19]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Kiepsko to wygląda, może ktos zna lepszy sposób.

14.02.2002
10:41
[20]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Ale lepsze to, niż nic.

14.02.2002
10:42
[21]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Już prawie koniec

14.02.2002
10:42
[22]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

A teraz to już koniec.

14.02.2002
10:44
[23]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Cainnor --> Nie wiem... Zaskoczyłeś mnie tym pytaniem. Mr. Kalgan -->> Nie męcz się... lepiej go streścić w paru zdaniach (napisać o tych co ważniejszych zmianach). Luksusem będzie jeśli to streszczonko ktoś wklepie po naszemu ;)))

14.02.2002
14:39
[24]

Joanna [ Kerowyn ]

Przy okazji na Apolytonie jest podany opis dojscia do cheat mode: As reported on CivFanatics at https://forums.civfanatics.com/showt...=185473&t=2675, a god-mode cheat code has been discovered. Simply rename any save game file 1_multipart_xF8FF_2_challenge.SAV and load it. You get full map view including all resources, all units, all cities. You can examine and rename any city. Full, complete knowledge of the world. It does not allow the human to move AI units, change AI production, or reassign workers. Według innych postów samo słowo multi w nazwie pliku włacza ten tryb dostepności.

14.02.2002
15:00
[25]

Joanna [ Kerowyn ]

Mr.Kalgan ---> wygodniej chyba tak czytać :-) Additions v1.17b: * Added Sentry command: y = wake whenever next to friendly or enemy unit(s) / shift+y = wake whenever next to enemy unit(s). * Added stack movement. Hitting 'j' will produce the goto cursor. Once you select a destination, every unit of the active unit's type in that square will move to the specified location. Air units of the same type will attempt to rebase. * The procedure for checking if the CD is in the drive has been changed to search all possible CD drives on a machine instead of simply the drive they installed the game from. * There are now two types of "Improve Nearest City" commands. shift+'i' = Improve Nearest City. ctrl+shift+'i' = Improve Nearest City Without Altering Improvements. * Editor: Added Undo/Redo functionality. * Added Civilopedia links and cursor to diplomacy window. * Added "Show Wonder Initiation" preference. * Added "Turns to Expansion" readout to culture meter on City Display. Changes v1.17b: * City population drop shadows are now a pref and default to off. * Scrollbar in Domestic advisor lengthened to make use of previously unused line. * Civ-specific units are now part of the regular upgrade chain. * Mobile units now have to make a die roll to determine if they withdraw. Success is also modified by their experience level. * Workers on AI Automation (A/Shift+A) will now sleep in a city when there are no more actions to take. They will automatically awake when something needs to be done (such as clean pollution). * Improved unit activation sequence. * Expanded size of production popup drop list. * Added mention of Wonder and improvement culture contributions doubling after 1000 years to Culture Civilopedia entry. * It is now possible to completely suppress a city's cultural reversion with enough military units. * Reworded luxury resource impact of marketplace and gold contribution in Marketplace Civilopedia entry. Fixes v1.17b: * Fixed bug which allowed the user to continue espionage even after the spy is killed. * Fixed bug which prevented cruise missiles from targeting units with only 1 hit point. * Fixed bug which miscalculated average scores (esp. for future techs). * Fixed bug involving explorers and rail movement. * Fixed a number of bugs involving recon missions. * Fixed bug which let coastal fortresses hit submarines. * Editor: You can no longer select Bonus Resources as a prerequisite resource. * Eliminated 'Despot Pop Rushing'. * Fixed pop-up bug involving citizen unhappiness on City Display. * Fixed bug which did not destroy an enemy spaceship if the enemy capital was razed. * Fixed bug which allowed the AI to keep trying to build cities if the city limit had been reached. * Fixed bug which allowed infinite bombardment/precision bombing range. * Fixed AI worker loop bug. * Fixed missing-city-line bug in domestic window. * Fixed AI disband unit bug. * Fixed City Display bugs involving selling improvements and drafting citizens. * Fixed bugs involving unit ordering. * Fixed crash bug involving the civil disorder pop-up. * Fixed bug with the cleanup pollution order. * Fixed Flood Plain Civilopedia entry to correctly state increased food. * Fixed Fortress Civilopedia entry to correctly state +50% defensive bonus. * Fixed misspellings in Communism Civilopedia entry. * Fixed AI bug giving value to worthless techs. * Fixed bug with how capital/spy/embassy icons were being drawn for foreign cities. * Optimized pathfinding for human player to prevent 10-second waits for various orders on huge maps. * Fixed bug which sometimes caused depletion of resources so that there would be < 1 per civ. * Fixed bug which sometimes caused you to not get any techs from Theory of Evolution. * Fixed Communism Civilopedia entry to reflect the correct draft rate of 2. * Fixed typo in Coast Civilopedia entry. * Optimized save and scenario for speed increase. * Build Railroad bubble text now lists the hotkey (Shift-R). * Fixed bug which caused some government buildings not to function correctly. * Fixed bug which allowed civs with no capitals. * Spaceship parts pop-ups now only appear if you have a spy with the corresponding civ. * "beginning wonder" pop-ups now only appear if you have an embassy or spy with the corresponding civ. * Fixed infinite city growth exploit (involving granaries and size 6 cities). * Corrected graphic display corruption on horizontal scroll bars. * The correct scroll bar now always appears in production popup. * Fixed spelling of Archimedes in Physics Civilopedia entry. * Fixed title of "On the Origin of Species by Means of Natural Selection" in the Theory of Evolution Civilopedia entry. * Fixed typo in Jet Fighter Civilopedia entry. * Fixed typos in Modern Armor Civilopedia entry.

14.02.2002
15:02
smile
[26]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

A może tak ktoś się zlituje nademną i powie, jakie to ważne zmiany patch wprowadzi, w języku Mickiewicza....

14.02.2002
15:18
[27]

Joanna [ Kerowyn ]

Teraz najważniejsze 1. - Added Sentry command - nie wiem o co dokładnie chodzi 2. Dodano wreszcie poruszanie całej grupy. Jesli naciskasz "j" mając wybraną jednostkę to wszystkie jednoski tego samego typu ruszą wraz z nią. Dotyczy to równiez przebazowywania samolotów 3. rozbudowano automatycznego workersa o nowe funkcje - i tak nie używam :-) 4. Jednostki specjalne danej cywilizacji będą mogły byc wreszcie upgradowane 5. Mobile units now have to make a die roll to determine if they withdraw. Success is also modified by their experience level. ??????????? 6. Automatycni workerzy będą się chronili w miastach na czas bezrobocia 7. It is now possible to completely suppress a city's cultural reversion with enough military units. ????? 8. 'Despot Pop Rushing' - wyeliminowany - jest cała dyskusja co to jest? :-)) 9. Informacja o postępie produkcji staku kosmicznego będzie dostepna tylko jesli ma się szpiega w stolicy budującego państwa. Podobnie informacje o rozpoczęciu budowy cudu wymagaja przynajmniej posiadania ambaady

14.02.2002
16:17
[28]

Joanna [ Kerowyn ]

do punktu 8 - oczywiście nie co to jest, ale czy ta zmiana wyjdzie na dobre (brak mozliwości przyspiesznia budowy w okresie despotyzmu)

14.02.2002
17:16
[29]

mom [ Centurion ]

--- Joanno 1. sentry command to uśpienie jednostki. Sama się budzi gdy w okolicy pojawi się wroga/obca jednostka – ta funkcja jest w CTP ale przeważnie wole fortyfikować jednostki, wiec nie wygląda na użyteczna. 5. wygląda na to ze wycofanie się z walki szybszego oddziału nie będzie automatyczne – będzie na to pewne prawdopodobieństwo – w którym znaczenie będzie miał również poziom doświadczenia jednostki 7. chodzi prawdopodobnie o to ze można zablokować duża ilością jednostek zdrady miast – to dość sensowne poza przez Ciebie wymienionymi poprawiono jeszcze niewłaściwie funkcjonujące ulepszenia miast, kilka bugów (jak ten z cywilizacja bez stolicy i bez korupcji), poprawiono tez trochę AI. Większość zmian wygląda na raczej kosmetyczne – ale trudno było wymagać czegoś innego. Tak z innej beczki. Gram w civ3 od jakiegoś czasu i mam kilka przemyśleń na temat ustrojów: Bardzo użytecznym ustrojem w popdobojach okazuje się komunizm – miasta daleko od stolicy maja całkiem niezłą produkcje (tzn. w prownaniu z ta demokracji). Przy duzej liczbie miast na dużym obszarze komunizm wygląda na najlepszy system polityczny. Jakie są wasze doświadczenia z tym systemem rządów? Czasem pogrywam w CTP2 – tam jest więcej ustrojów i musze przyznać ze w civ3 brakuje mi trochę takiej różnorodności – bo w praktyce liczą się w niej tylko demokracja i komunizm. Niestety sama natura gry ogranicza zróżnicowanie ustroju – bo dotyczy ono w sumie dwóch podstawowych kwestii – korupcji i utrzymania armii (oraz ewentualnie niezadowolenia z wojny i sposobu przyspieszania budowy jednostek/budynkow). Czy macie podobne odczucia, czy też waszym zdaniem to co twórcy civ3 dali wystarcza w zupełności?

14.02.2002
21:02
[30]

Piter65 [ Centurion ]

Przepraszam ale nie wiem czy dobrze się domyślam (poza paroma słowami nie znam angielskiego) Czy po zniszczeniu stolicy po zainstalowaniu patha będzie niszczony statek kosmiczny tak jak to było w CIV II.

15.02.2002
02:12
[31]

Rakes [ Generaďż˝ ]

mom ---> Sentry to przydatna rzecz. Nie wiem dlaczego twierdzisz ze tak nie jest. Przydaje sie to wowczas gdy Ty chcesz zaatakowac zblizajacego sie przeciwnika ( wtedy automatycznie widzisz ze sie zblizyl) - sam fakt moze czasmi umknac uwadze, no i wtedy zostaje load. No i nie trzeba robic wake. BTW. Moze ktos mi podac linki do 1 i 2 czesci tego watku... bo nie moge znalezc ( cosik kiepska ta wyszukiwarka) Chyba z pol dnia mi zajmie czytanie tych wszystkich watkow ;-))

15.02.2002
03:04
smile
[32]

Grul [ Konsul ]

Wielce raduje mnie nadejscie tego patcha, a szczegolnie 2 zmian w nim zawartych: punkt 2: `goto` dla wszystkich jednostek danego typu znajdujacych sie na tym samym polu; nareszcie koniec mozolnego przesuwania kazdej jednostki osobno, teraz mozna przesuwac cale grupy YEAH punkt 7: 100%(oby :)) mozliwosc zapobiegania culturalnej zdrady przygranicznego miasta ;-) Pozdrawiam wszystkich ucywilizowanych, oby nam sie przyjemniej gralo ;-)))

15.02.2002
09:10
[33]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Panie i Panowie.. proszę zerknijcie jeszcze raz w opis patch'a bo mam wrażenie, że padło kilka błedów z interpretacją.... 1. Joanna napisała "Jednostki specjalne danej cywilizacji będą mogły byc wreszcie upgradowane" - coś jest z tym nie tak bo taka możliwość mamy już z patchem 1.16f, więc nic tu już zmienić nie można (chyba, że uległa zmianie sama struktura drzewa wojskowego - czy jak to nazawać) 2. "Automatycni workerzy będą się chronili w miastach na czas bezrobocia" - to także mamy dostepne z patch'em 1.16f - chyba, że chodzi o funkcję automatycznego usuwania zanieczyszczeń (bo przy niej faktycznie nie chowali się) - z drugiej strony przy włączonej pełnej aytomatyzacji także usuwają zanieczyszczenia a w tym przypadku sami włażą do miast gdy się nudzą.... Joanna -->> Sorki... wyszło, że głównie mam zastrzeżenia do twych informacji - ale to dlatego, że tylko Ty raczyłaś napisać coś więcej...

15.02.2002
10:25
[34]

MOD [ Generaďż˝ ]

Mam pytanie do cudu Teoria Ewolucji:Czy po wybudowaniu cudu ,i pozainstalowaniu ktoregos z patchow mozna wybrac wynalazki jakie maja sie wymyslic?Jak gralem wynalazki wybraly mi sie same.(bez patcha) Chodzi mi o to czy jest tak jak w CIV II.

15.02.2002
10:31
[35]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

MOD -->>> Powiem krótko - NIE.

15.02.2002
12:16
[36]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Fajnie, że teraz jak wyjdzie patch nie będę musiał czekać na cracka :)) Nikt nie odpowie na pytanko związane z United Nations ? (tak w połowie wątku)

15.02.2002
12:28
[37]

willlow [ Legionista ]

MOD ---> nie bardzo jazre o co chodzi? (nawet z odpowiedzią Saurusa ;)

15.02.2002
12:46
[38]

MOD [ Generaďż˝ ]

Saurus>>Dzieki. willlow>>Grajac w CIV II gdy wybudujesz cud swiata Teorie Ewolucji (Podroz Darwina) masz do wyboru 2 wynalazki ktore zostana od razu wymyslone.Gdy grasz w CIV III gra wybiera sama te wynalazki.

15.02.2002
12:54
[39]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Wiecie co mi się najbardziej podoba w nowym patchu: - Added Sentry command: y = wake whenever next to friendly or enemy unit(s) / shift+y = wake whenever next to enemy unit(s) - Editor: Added Undo/Redo functionality - Civ-specific units are now part of the regular upgrade chain. Fajnie, że ciągle ulepszają gierke. Ciekawe kiedy będzie tryb multi... Maturo - poczekaj ! :)))

15.02.2002
13:39
[40]

Joanna [ Kerowyn ]

Cainoor --> głosowanie odbywa się zaraz po wybudowaniu, a następnie co kilkanaście tur. Cofnięcie się o turę i odpowiednie akcje dyplomatyczne pozwalją na zmiane wyniku głosowania. Saurus --> chyba nie wszystkie jednostki specjalne mogły byc upgreadowane, a jesli chodzi o workersów automatycznych to przetłumaczyłam dokładnie, natomiast nigdy ich nie używam, więc nie wiem na czym polega różnica. Natomiast byc może wygodną zmianą będzie: " Improved unit activation sequence" obecnie zajmuję sie jakimś fragmentem mapy, a co ruch komputer przerzuca mnie w inny koniec. Może teraz będzie lepiej...

16.02.2002
13:04
smile
[41]

Joanna [ Kerowyn ]

Na Apolytonie pojawiło się kilka informacji o szceczegółach zmian: 1. Nie została wyeliminowana mozliwość przyspieszania budowy w absolutyzmie, lecz ograniczono ją do co najwyżej połowy populacji danego miasta. Czylibędzie mozliwe wybudowanie czegos kosztującego 2 mieszkańców w mieście o populacji 4 a nie 3 jak dotychczas 2. AI nie będzie handlować wynalazkami podczas tury gracza 3. Prawdopodobieństwo odwrotu jednostki wynosic będzie 50% + modyfikacja w wyniku doświadczenia obrońcy i atakującego 4. Tu lepiej dam tekst angielski "The 2-worker cap is gone" - znaczy chyba, że zlikwidowali to ograniczenie automatycznych workesów do 2 na zanieczyszczenie. Shift +A ma zapewnić czyszczenie zanieczyszczeń, bez zajmowania uwagi gracza 5. Miasta z 2 lub 3 mieszkańcami innej narodowości i pełna kontrolą nad terenem przynależnym ??? (and full control of their city radius) powinny nie zdradzać w obecności 4 do 6 oddziałów 6. Jest podobno wiele nieopisanych zmian w AI Własnie ściągnęłam patcha i w niedziele sie z nim zmierzę (jak będzie czas :) )

16.02.2002
13:51
[42]

Kush [ miejsce na twoja reklame ]

czy ktos z cywilizowanych przeszedł tą grę na najwyższym poziomie trudności

16.02.2002
19:09
smile
[43]

Joanna [ Kerowyn ]

Na świecie tak :-)) Z forumowiczów to tylko na poziomie emperor jak tymczasem - patrz pozycja 9. Gra na poziomie Deity wymaga polityki agresywnej - ja preferuję pokojową. Ale trzeba będzie spróbować :-)))

16.02.2002
19:25
smile
[44]

Joanna [ Kerowyn ]

Zapomniałam o dowodzie:

17.02.2002
08:46
[45]

Piter65 [ Centurion ]

Dobrze się stało, że CD-Projekt nie wydał polskiej wersji, bo nie można byłoby prawdopdobnie skorzystać z pathy. Tak było z H@MIII, kupiłem polską wersję i ukazał się jeden path do polskiej wersji, który wprowadził swoje błędy i poprawka do niego. Natomiast do wersji angielskiej były trzy lub cztery path'e, to samo było z dadatkami AB i SoD z tą różnicą, że przy dodatkach nie było wydanego żadnego polskiego path'a. CD-Projekt powinien zamieścić przetłumaczony dokładny opis zamian wprowadzonych przez path'e. W duchu mam nadzieję, że to zrobi. Za cenę 159 zł wypadałoby to zrobić, nie wszyscy zanają angielski albo mają czas, żeby zajmować się tłumaczeniem tym bardziej, że path'e wprowadzają poważne zmiany w instrukcji obsługi. Ciekawe jak zachowa się CD-Projekt.

17.02.2002
12:18
[46]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Joanna ---> Dzięki za odpowiedź. Czekałem tylko kilka, a trzeba było czekać kilkanaście tur. O co chodzi: "In addition, according to Firaxis` Jeff Morris, the wrong editor was included in v1.17F and until the patch can be updated from its official (Infogrames`) download location [see story below], you can also download it (2.2MB) here from Apolyton." Tzn, że ten kto się pośpieszył ze ściąganiem patcha musi ściągnąć poprawioną wersję Civ3Edit ?

17.02.2002
12:22
[47]

Joanna [ Kerowyn ]

Cainoor ---> trzeba ściągnąć tego patcha do patcha tylko wówczas gdy uzywasz edytora.

17.02.2002
12:40
[48]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Edytor to fajna sprawa i warto by działał. Czyli trzeba jeszcze 2.2 mega, a dla mojego modemu to już razem prawie 10 :) heh, czego się nie robi dla tej gierki.

17.02.2002
12:47
[49]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Właśnie instaluje patcha 1.17f. Na CivFanatic's znalazłem tego newsa : "NOTICE(2/17/02): The 1.17f patch on CivFanatics servers now includes the correct version of the editor. You DON'T need to download the editor separately if you are getting the full patch." Wie ktoś po czym poznać czy patch jest już z poprawioną wersją ?

17.02.2002
16:59
[50]

Piter65 [ Centurion ]

Zainstalowałem patha i rakieta Cruise zatopiła lotniskowiec (wcześniej ostrzelany przez artylerię do czerwonej kreski). Przesuwanie kilku odziałów tego samego typu działa ale mogli dodać dla worker'ów łączenie w grupy i możliwość wydawania rozkazów grupie.

17.02.2002
21:50
[51]

Joanna [ Kerowyn ]

Próbowałam grać dzisiaj na deity, i jestem delikatnie mówiąc wkurzona. Pomijając opcję wojskową jedyna mozliwość wygrania (a przynajmniej utrzymania się) to wybudowanie Wielkiej Biblioteki. W 7 próbach nie udało mi się nawet zblizyć do tego celu - brakowało mi przynajmniej 20 tur. Wrrr

18.02.2002
10:28
[52]

Piter65 [ Centurion ]

Jak się prezentuje CIVIII na monitorach 17"?. Ja mam 14", która ledwo wyciąga 1024 na 768 i oczy mi wysiadają i zastanawiam czy kupić 17" czy 15". Joanno ---> Napisz na jakiej mapie próbowałaś grać i ile miast udałoci się założyć

18.02.2002
10:42
[53]

Rakes [ Generaďż˝ ]

Piter65 ---> Tylko 17''. Co do tego nie ma watpliwosci, naprawde nie pozalujesz.

18.02.2002
12:48
[54]

Joanna [ Kerowyn ]

Piter65 --->mapa standard - miast przy próbach polityki pokojowej - gdzieś do 7 (przy 4 przeciwnikach). Ale bardzo słabych miast (max 5), zapóźnienie w odkryciach potworne. Obecnie próbuję opcji wojskowej - tylko 2 miasta - stolica i drugie do złóż żelaza. Co do monitora to 17" bez wątpliwości. Warunek to częstotliwośc odtwarzania >90 Hz przy 1024 na 768. Ja obecnie gram na 15.1 cala, ale LCD :-))), a to praktycznie odpowiednik 17 (8mm mniejszy)

18.02.2002
13:16
[55]

Piter65 [ Centurion ]

Joanna, Rakes ---> Dzięki, chyba kupię 17" :))) Joanno ---> Próbowałaś pohandlować wynalazkami, ja grałem na Monarch i też odstawałem z wynalazkami, ale dzięki handlowi nadrobiłem zaległości i nie narzekałem na brak kasy. No chyba, że jest tak źle, że komputer nie jest zainteresowany handlem.

18.02.2002
16:54
[56]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

A ktoś zaczął nową grę z nowym patchem? jeśli tak, to jak się gra?

18.02.2002
17:20
[57]

Joanna [ Kerowyn ]

Piter --> na to by zacząć handlować trzeba mieć czym. Zanim poznasz kilka cywilizacji to po pierwsze ciebie juz niema :-))) - a z jedną i to zdecydowanie bardziej rozwinieta od ciebie handel jest mało prawdopodobny. Po drugie ty odkrywasz czwarty-piąty wynalazek, a oni własnie kończą kaplicę sykstyńską. Co do zainteresowania handlem - to jak miałam literaturę przed sąsiadem, to usłyszałam: literatura albo zycie .... Ale proponuje spróbuj - może ci się uda (zwłaszcza jesli trafisz na atrakcyjne towary np. przyprawy czy futra) Mr. Kalgan ---> Twoja gra by była na 4 miejscu listy monarch - wysłałeś? Z patchem gram, ale na poziomie "który czyni szalonym" :-)) więc jeszcze nie wiele mogę powiedzieć.

19.02.2002
01:15
[58]

Joanna [ Kerowyn ]

Moje boje z deity: dotrwałam jako persowie do roku 470 naszej ery. I tu zaczęły sie krzaczki. Albo mi jedno miasto stale odchodziło (nawet jak na sześciu mieszkańców dałam 15 oddziałów i wszyscy byli happy) -przypominam patch miał to zminimalizować, albo traciłam w walce wszystko. Okazało się, że muszkieterzy są zupełnie nieskuteczni przeciwko zwykłym zuluskim wojownikom, o konnicy nie wspominając (skuteczniejsi okazali się pikinierzy). Nastawienie wszystkich sąsiadów - furious. Jedyna szansa to powrót do sojuszu z niemcami przeciwko zulusom i przejście na demokrację, która powinna ochronić miasto przed dezercją. Jak będę mieć cierpliwość to jeszcze spróbuję ciągnąć dalej. Tak więc nieco ponad 600 punktów i mój nastrój też furious :-)))

19.02.2002
07:17
[59]

Piter65 [ Centurion ]

Joanno ---> No nie pozostaje mi nic innego jak życzyć ci powodzenia i cierpliwości. Kusi mnie, żeby spróbować na deity, ale z tego co piszesz to jest cholernie ciężko. Przyłączył się do ciebie jakiś Leader? Mr. Kalgan ---> Gram z nowym pathem i np nie mogą upgrade'ować nieśmiertelnych, zdobyte miasta odłączają tak jak się odłączały, czuję się jak beta-tester, który jest takim wielkim fanem gry, że zdecydował się zapłacić producentowi 99zł za testowanie gry. Na razie najprzydatniejsze w nowym pathu dla mnie to grupowe przesuwanie jednostek i możliwość topienia okrętów rakietami Cruise (chociaż nie jestem pewny czy tego niezmieniał wcześniejszy path).

19.02.2002
08:53
[60]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Joanno wciąż mnie przeceniasz, to był poziom regent. Ale i tak jeszcze nie wysłałem, może jutro? Piter 65 --->>> No właśnie, kilkaset tysięcy testerów którym nie tylko się nie płaci to "na abarot" oni płacą.

19.02.2002
09:05
[61]

Joanna [ Kerowyn ]

Piter65 ---> zaczynam również wątpić w swoją znajomość angielskiego, bo również nie widzę mozliwości upgradu niesmiertelnych (przynajmniej w cywilopedii nie dodano wpisu), miasto graniczne zmienia orientacje niezaleznie od ilosci oddziałów w nim stacjonujących. Liderów to mam skolko ugodno - 2 zużyłam na cuda, jeden w armii.

19.02.2002
09:21
[62]

Attyla [ Legend ]

A ja zajalem wczoraj Ctrepsilon. Biore odwet za lata upokozen ze strony Partow i Persow:-)))))

19.02.2002
09:44
[63]

Piter65 [ Centurion ]

Joanno --> To nie winna twojej znajomości angielskiego, to wina osoby, która robiła opis zmian w path'u. Przykład kupowanie kosztem ludności w despotyzmie wg opisu miało nie być, a w rzeczywistości zostało utrzymane tylko zmianiły się zasady. Wygląda, że po prostu jest więcej takich kwiatków :(((

19.02.2002
10:08
smile
[64]

mom [ Centurion ]

co do niemozliwosci upgarde niesmiertelnych - to nic dziwnego, przeciez swordmen (czyli jednostka której odpowiednikiem jest niesmiertelny) tez nie jest upgradeowana

19.02.2002
10:49
[65]

Joanna [ Kerowyn ]

mom ---> racja. Ale swoją drogą mozliwości upgradu są nieco dziwne potraktowane - np kawalerii nie mozna upgradowac, a w rzeczywistości większość jednostek pancernych ma konne tradycje. Osobiście bym to rozwiązała zupełnie inaczej. Każdą jednostkę można upgradować na inną, z tym, że może to wymagać np 1 lub 2 tur produkcji. W tej chwili pozostaje - po wynalezieniu piechoty wyrzucenie wszystkich pozostałych jednostek.

19.02.2002
11:22
[66]

Piter65 [ Centurion ]

mom ---> Liczyłem na to, że path umożliwi upgrade nieśmertelnych. Pomysł jednostek charakterystycznych dla danej cywilizacji był dobry, gorzej natomiast z realizacją, a najgorsze w tym, że wygląda na to iż sami twórcy gry nie mogą sobie z tym poradzić.

19.02.2002
16:06
[67]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Piter65 --> Przecież można ulepszać jednostki, które znajdują się w łancuchui "upgrade'owym". Nie było by to sprawdiedliwe, gdybyś ty mógł ulepszyć Immortali, a ktoś Swordsmanów już nie bo nie są to jednostki specjalne. Zgadzam się z Tobą, że pomysł jednostki specjalnej był dobry, ale wykonanie takie sobie. Mało to sprawdiedliwe. A tak apropo to jaka jednostka narodowa jest Waszym zdaniem najbardziej przydatna ? Według mnie są to jednostki typu Cossacks.

19.02.2002
16:44
[68]

MOD [ Generaďż˝ ]

Wydaje mi sie ze chinska jednostka specjalna riders (4-3-3) ze wzgledu na zasieg ruchu jest najlepsza ,poniewaz daje duze mozliwosci szybkiego podboju we srednio-wczesnej fazie gry.Mozecie sprobowac grajac chinczykami na malych mapach jak najszybciej podbic swiat.

19.02.2002
19:16
[69]

rickii [ Konsul ]

Wiatam zaczołem dopiero pogrywac w civ3 i mam takie pytanko : doczekałem sie przewodcy co on mi daje? na razie tyle ps. ma kto jakie spolszczenie do civ3 ? do 1.17f

19.02.2002
20:03
[70]

Joanna [ Kerowyn ]

Rickii ----> Możnośc przyspieszenia produkcji 1 Cudu świata - nawet w jednej turze (dotyczy bohaterów uzyskanych w boju) lub utworzenie armii, a po pierwszym zwyciestwie armii budowę budowę Heroic Epic i Akademii Wojskowej później Pentagonu. Obsługa - jak zwykle z przycisków. Spolszczenia (ogólnie, raczej nie ma do konkretnej wersji, więc możesz miec polsko angielską kaszkę :-)) )- szukaj na:

19.02.2002
20:12
[71]

rickii [ Konsul ]

Joanno (mam słabość do tego imienia:)) miałem przywodce przydzieliłem mu jednego woja wypuscilem go na spacer w pole i pierwszy napotkany koleś mi go zabił:P jak sie walczy armią?

19.02.2002
21:17
[72]

Joanna [ Kerowyn ]

Armia pozwala połączyć trzy jednostki (a później 4) w całość. Ma pojedyńczy atak, ilośc punktów ruchu = najwolniejszej jednostce. Ale jej najważniejsza cecha to to, że punkty życia są wspólne i nietracisz jednostek dopóki nie spadną poniżej 3 (4) kresek.

20.02.2002
10:03
[73]

rickii [ Konsul ]

czyli jej wyczymałość ejst większa niz pojedynczej jednostki? ma silniejszy atak?

20.02.2002
10:30
[74]

Drzedan [ Chor��y ]

rickii --->wytrzymałość armii jest dużo większa, ale jest jeden problem armia utworzona z czołgów ma tylko jeden atak jak zwykła jednostka

20.02.2002
13:54
[75]

Piter65 [ Centurion ]

Dzisiaj będę mógł przysiąść nad gierką na trochę dłużej, jak ktoś ma pytania dotyczące działania nowego patha to mogę spróbować sprawdzić podczas rozgrywki. Jestem już w końcowej fazie rozgrywki (brakuje mi tylko kilku technologii do wynaleźenia), gram Persami. Wcześniej pisałem, że nie można ugrade'ować "Nieśmiertelnych" okazało, że również nie mogę tego zrobić ze zwykłymi wojownikami, biegaję z siekierkami wśród Modern Armor :)))

20.02.2002
14:00
[76]

Piter65 [ Centurion ]

Cainoor ---> Ja wysoko sobie cenię "Nieśmiertelnych" i "Riders" również spodobali mi się Hoplici dobrze zniechęcają do ataku na miasta inne cywilizacje. Najgorsza jednostka moim zdaniem "Man-O-War" Anglików

20.02.2002
20:34
[77]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Piter65 ---> Zgadzam się, że jednostka najgorsza to angielski Man-O-War. Czy ktoś z was próbował samemu zrobić jakąś mapkę ? Jak tak to niech ją da przetestować :)) Sam mam zamiar coś nakreślić.

21.02.2002
09:11
[78]

Piter65 [ Centurion ]

Wczoraj spróbował pograć na poziomie deity. Wybrałem Babilończyków, mapa Huge, 16 przeciwników. Zdążyłem założyć 7 miast i zrobiło się ciasno i wywyołałem wojnę z Rzymę i mnie zadeptali. Cudu nawet nie próbowałem budować. Handluje się ciężko, a komputer błyskawicznie odjeżdza w rozwoju. W chwili wypowiedzenia wojny Rzym miał 18 założonych miast i nie był największą cywilizacją pod tym względem. Po tej porażce rozpocząłem następną rozgrywkę również babilończykami, ale nastawiłem ilość wywilizacji na 9. Na razie wylądowałem w dobrym terenie i mogą spokojnie zakładać miasta, nie mam kontaktu z innymi cywilizacjami [tylko wyświetlają mi się informacje o wybudowanych cudach :)))].

21.02.2002
09:46
smile
[79]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Witam wszystkich :)) Pytanko - Czy jest już crack pod nowego patch'a? - (ciekawe czy post zostanie usuniety? - ALE TO TYLKO PYTANIE A NIE PROŚBA O LINK!)

21.02.2002
10:41
[80]

matik [ Konsul ]

Saurus - jest,pisz do mnie

21.02.2002
10:50
[81]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

matik -->> Dzięki za informację. Mówisz dzień po patch'u? W takim razie trzeba się jeszcze trochę wstrzymać. Niech pojawi się potwierdzenie, że jest sprawny lub nie. Wolę wrzucić sprawdzony niż się spieszyć z jego instalacja... patch nie zając, nie ucieknie ;)) Piszę tu bo może ktoś przeczyta kto posiada innformację o jego funkcjonowaniu i da znać ;)) Poczty raczej nikt inny nie przeczyta...

21.02.2002
10:56
[82]

matik [ Konsul ]

Saurus------> Raz kozie ..... u mnie wszystko pięknie działa, więc jeśli chcesz no to pisz Pozdrawiam

21.02.2002
11:05
smile
[83]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

matik -->> Zasałeś go??? W takim razie zaraz i ja ponowie próby...

21.02.2002
11:10
[84]

matik [ Konsul ]

Zaraz zaraz - zależy skąd ściągasz (mówię o "game fix'u"), potwierdzam że u mnie patch wraz z fixem działa sprawnie

22.02.2002
12:57
[85]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Dzisiaj skończyłem grę na Regencie Rzymianami. Grało się całkeim przyjemnie, ale wynik 1500 nie jest imponujący. Skończyłem w 2022 przez Diplomatic Victory. Musiałem oczywiście turę wcześniej przekupić Anglików bo tak by na mnie nie głosowali. Ostało się tylko nas 3, więc było 2 : 1 :)))

23.02.2002
09:04
[86]

Piter65 [ Centurion ]

Cainoor ---> Gratuluję, zaczynasz nową rozgrywkę czy robisz przerwę? :))) Napiszcie co znaleźliście w wioskach. Mi się udało znaleźć: 1. Barbarzyńców, :))) 2. Oddział wojskowy (warriors), 3. Wiedzę, 4. Armię, 5. Pieniądze (25 gold), 6. Pieniądze (50 gold), 7. Setlers’ów, 8. Mapę trenu, 9. Nic.

23.02.2002
10:19
smile
[87]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Piter65 -->> Armię??? W wiosce?? Coś takiego nigdy mi się nie zdażyło... jesteś fuksiarzem albo grasz i inną grę niż My ;))))))

23.02.2002
14:08
smile
[88]

Las Ca [ Konsul ]

Mam cracka do patcha 1.17f i wszystko dziala bardzo dobrze, no moze poza muzyka, ktora momentami odrobinke przycina jakby szukala plyty z gra, ale jak sie wlozy cdrom powinno byc dobrze.

23.02.2002
16:56
[89]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Dzisiaj zacząłem kolejną gierkę na regencie. Jestem dopiero w 1300AD a już mam 1500 pk. Trochę lepiej niż poprzednio. Wiecie co mnie bardzo wkurza ? To, że gdy mam Mutual Pact z dwoma sąsiadami i zaczną między sobą wojnę, to nie mogę wybrać z którym chcę być na tego drugiego. P.S.: Mam chyba z 7 cudów wybudowanych w stolicy i przychodzi mi kulturki z 70 na turę. Ile u was miało najwięcej miasto na turę ?

23.02.2002
20:36
[90]

Piter65 [ Centurion ]

Saurus ---> Tak armia, raz mi się to zdarzyło w obecnie rozgrywanej grze. Może wprowadza to najnowszy path, a może zdarza się bardzo rzadko. Teraz ciekawi mnie czy np. możliwe jest znalezienie Leadra w wiosce.

23.02.2002
23:40
[91]

Joanna [ Kerowyn ]

Właśnie moi persowie przegrali w roku 1400 na poziomie deity. Wynik 1040 pkt. Babilończycy wysłali statek kosmiczny, który zaczeli budowac w roku 1250!!!! Horror. Mnie brakowało kilku tur do odkrycia fission i postawienia ONZ co dałoby cień szansy na wygraną dyplomatyczną. Cień - bo wszyscy pozostali na planszy byli nastawieni z reguły wrogo. Handlować się praktycznie nie dało. Wnioski o "deity" 1. Za słaby był początkowy atak na babilończyków - immortales poruszali się za wolno i byli za słabi, te kilka zdobytych miast pozwoliło jednak utrzymac się do końca gry. Chyba trzeba będzie spróbowac innej nacji 2. Cuda swiat jakie wybudowałam były mozliwe tylko dzięki bohaterom - czyli trzeba grać nacjami militarystycznymi by łatwo ich pozyskiwać.

24.02.2002
11:11
[92]

jez [ Pretorianin ]

dajcie pliz adresy jakiś stronek z bajerami do civ3 (mody i takie tam) ja dopiero zaczynam cywilizować trzecią część, ale po tygodniu gry jednak stwierdzam, że do Call to Power się nie umywa :(

24.02.2002
11:52
[93]

Joanna [ Kerowyn ]

jez --> na początek: https://civ3.ask-klan.net.pl/pl https://apolyton.net/ https://www.civfanatics.com/civilization3.shtml Co do wyższości (lub nie) CtP na CIVIII się nie wypowiadam - jedynka CtP mnie zniechęciła, w dwójke nie grałam. Zalety CIV poznaję się w zaawansowanej grze - warunkiem wygrania jest intensywne korzystanie z dyplomacji, handlu i kultury. AI tez jest znośne. A wad - przyznaje CIV III ma sporo ... Cainoor --> trochę ponad 70 na turę, 73 lub 76 Piter65 --> armię i to na deity? pozazdrościć, zauważyłam, ze im wyższy poziom tym wieksze prawdopodobieństwo barbarzyńców lub niczego niestety. Nawet wioski w sferze miasta, na monarchu kończyły się zwykle settlersem, a na deity jeszcze nigdy mi sie nie zdarzyło nic innego niz barbarzyńcy

24.02.2002
12:38
smile
[94]

Saurus [ Immort-e-l Rider ]

Prosiłbym kogoś o utworzenie nowego wątku. Ten juz rozrósł się za bardzo... a ja niestety dysponuję bardzo ograniczonym dostepem do netu... Po drugie nadszedł już czas by starą gwardię zastąpiła młoda krew.. :))))

24.02.2002
17:10
[95]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Niestety brak mi weny twórczej na założenie nowego wątku, ale jak się on pojawi to na pewno będę pisał ;)

25.02.2002
09:45
[96]

Piter65 [ Centurion ]

Joanno --> To prawda głównie barbarzyńcy, ale ja używam S/L i nie przesuwam oddziału zajmującego wioskę i próbuję wchodzić nim co turę, aż otrzymam to co mnie interesuje (wiedza lub osadnicy). Ruch jednostką w koło wioski tak mi się wydaje pogarsza wyniki. Jeżeli mogę wejść np do trzech wiosek podczas 1 tury to po wejściu do pierwszej znajdę w niej barbarzyńców, pieniądze, mapę lub nic to nie wchodzę do pozostałych (prawie zawsze jest to samo). Poniżej zamieszczam link do dyskusji na temat handlowania na Apolytonie, jak ktoś zna angielski to może sobie poczytać. Tu miałbym prośbę, jeżeli byłoby coś istotnego to proszę o krótki komentarz na liście ja nie znam angielskiego.

25.02.2002
16:19
[97]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

W tej dyskusji chodzi głównie o to, że cpu oszukuje jak nakręcony co dla mnie nie jest nowością. Jest tesz fajny tips, którego dotychczas nie używałem: - podatki na 100% i można cpu zaoferować więcej kasy/turę przez co chętniej się zgodzi na handel.

26.02.2002
20:07
[98]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

AAAaaaaaaaaaaaaa !!!! Dajcei spokój, czy już nikt nie gra w Civkę ? A może wszystko zostało napisane ? Na pewno nie. To tak dla przypomnienia... siup w góre.

26.02.2002
20:33
[99]

Grul [ Konsul ]

Jeszcze nie grałem z nowym patchem(może w weekend znajdę czas), ale czy to prawda, że nie można łączyć w grupy workersów i wysyłac te grupy do jakichś zadań? Toż to przecież masakra ręcznie przesuwać pojedynczych workersów. Automatyzacja nie przynosi u mnie ciekawych efektów np. do zanieczyszczenia podchodzi max 2 workersów, kiedy wystarczy 4 i likwidują to w jednej turze. A czy jest możliwość ustalania priorytetów tak zautomatyzowanych workersów? Jeśli tak powiedzcie proszę gdzie jest ta opcja.

27.02.2002
07:22
[100]

Piter65 [ Centurion ]

No to hop w górę !!! Część 17 jest tutaj

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.