GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jaki to tytul

23.07.2004
09:35
smile
[1]

toxo [ Junior ]

jaki to tytul

Witajcie
Moze ktos z Was bedzie mi mogl pomoc. Otoz dawno temu wpadla mi w rece polecana przez kogos ksiazka.
Niestety nie zapamietalam tytulu ani nazwiska autora:(
Wiem ze jest bardzo trudna w czytaniu, lamie wiele "dogmatow" zyciowych i ukazuje swiat i zycie w calkiem innych
barwach. Nie byla to ksiazka polskiego autora...
Tyle zapamietalam z recenzji:(
Wiem ze to niewiele, ale moze ktos z Was czytal podobna ksiazke i jest w stanie mi cos polecic...(aha i nie byl to Coelho)

Z gory dzieki za wszelkie pomysly;)
Pozdrawiam

23.07.2004
09:45
smile
[2]

Misiak [ Pluszak ]

Witam

Stary wiesz ile takich książek jest ??
Rada: zapytaj sie o nia,(i koniecznie dodaj wiecej szczegółów) na watku o ksiązkach jest taki.
Tam powinni ci pomóc :)
Pozdr

23.07.2004
09:46
smile
[3]

hilander [ ]

hhhhmmmmm niech pomyślę ................

nie jednak nie wiem :)

a tak poważnie to raczej trudno będzie uzyskć odp. ale może jakaś postać imię, nazwisko bohatera

23.07.2004
09:48
[4]

Kurdt [ Kocham Olkę ]

Pratchett? :) A serio to może "Czyściec" Schouppe?

23.07.2004
21:55
[5]

ttwizard [ Generał ]

Troche za mało szczegółów. Może "Imię Róży" Umberto Eco ?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.