GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

..:: DooM 3 : The Legacy ::.. Cz.3

22.07.2004
13:28
smile
[1]

MasterDD [ :-D ]

..:: DooM 3 : The Legacy ::.. Cz.3

..:: DooM 3 : The Legacy ::..

Premiera :
USA - 5 sierpien
UK - 6 sierpien
PL - 13 sierpnia lub pozniej.

Cena :
wersja polska - 129 zl - LEM , 109 zl - ULTIMA (Ta wersja wyjdzie jakis czas po premierze)
wersja angielska - 199 zl - LEM , 179 zl - ULTIMA (13 sierpnia)

Nosnik:
3 CD , nie bedzie DVD !

Wymagania minimalne :
- procesor 1,5 GHz
- 384 MB RAM
- 2 GB na dysku
- 64 MB karta graficzna (najslabsze - GF4 MX, GF3)

Wymagania zalecane :
- procesor 2 GHz
- 512 MB RAM
- karta graficzna Radeon 9800/GeForce FX 5800
- 5 kanałowa karta dźwiękowa

Kompatybilne karty graficzne :
- GeForce 3/4/4MX/FX/6800
- ATI Radeon 8500/9000/9200/9500/9600/9700/9800/x800

Multiplayer:
- Deathmatch (FFA)
- Team Deathmatch
- Tournament (1vs1)
- Last Man Standing
- Wszystko dla 4 osob (MODy pozwola na wiecej graczy)
- 5 map do multiplayer'a (w tym konwersja slynnej mapy z q2 - The Edge (q2dm1))
- Beda "strafe jump'y" i "trick jump'y" i "double jump'y" jak w q2!
- Kod sieciowy klient/server ,a nie P2P jak kiedys mialo niby byc.
- Beda "rocket jump'y".
- Bedzie mozna stracac plasmagunem rakiety.
- Mozna wyrzucac bron.
- Mozna uzywac powiekszenia (zoom)
- Mozna kucac i mozna biegac.
- Pare opcji MP: Vote Yes, Vote No, Ready, Toggle Team, i Spectate.

Bron:
- Fists
- Grenades
- Pistol
- Chainsaw
- MachineGun
- ShotGun
- PlasmaGun
- ChainGun
- Rocket Luncher
- SoulCube (mozna ja zobaczyc na skanach!)
- BFG 9000 (tez jest na skanach)
+ Flashlight

Demo:
- ID juz sie nim zajmuje, wyjdzie po premierze, czyli jeszcze w sierpniu.

Mody, tworzenie map i zrodlo:
- Profesjonalny edytor do tworzenia map wyjdzie razem z D3.
- Zrodlo oraz programy do tworzenia modow wyjda niedlugo po premierze.

Muzyka:
- Tool
- Chris Vrenna (Tweaker)
- Nie bedzie Trent Reznor'a (Nine Inch Nails)
- D3 Theme by Tweaker full mozna juz ssac (link w linkach :D)

IRC:
server : QuakeNet
kanal : #doom3.pl

-----------------------

www.ua-corp.com - Licznik Zaglady
www.doom3.com - DooM 3 (nowe screeny, mp3 z intra itd.)
www.webdog.org/cgi-bin/finger.plm?id=6 - .plan Todd'a Hollenshead'a z ID
www.idsoftware.com - ID
https://d3c.ngz-network.de/download.php?list.2 - Nowe tapetki, od gory najnowsze
www.ultima.pl/index.php?m=kat&m2=kat_prod&p_id=2011 - Sklep ULTIMA, DOOM3 PL za 109 zl !
https://www.doom3.qbak.net/trash/test.by.pcgamer.html - Recenzja PC-Gamer'a po polsku!
https://www.members.lycos.co.uk/wowsite/recka.txt - Recenzja PC-Gamer'a po angielsku.

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-1.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-2.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-3.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-4.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-5.jpg
https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3-6.jpg - Skany recki z PC-Gamer'a.

https://doom3.planet-multiplayer.de/download.php?view.44 - Super filmik, nowe akcje, pokazane bronie, full wypas! Dlugosc - 2:47, Waga - 28 MB (Najlepsza jakosc, versja DivX)

https://www.gamestar.pl/archiwum/artykul.asp?id=42714 - Wywiad z ID po polsku by GameStar.

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/tapety_doom3.rar - Specjalnie dla Was zbior ponad 120 tapet w wysokiej rozdzielczosci !!! Plik wazy 23 MB imho warto! :)

https://www.masterdd.neostrada.pl/doom3/doom3_theme.mp3 - Zajebista muza w MP3 z intra, full versja! Grana przez Tweaker! Super! (2:48 sec, 2,57 MB)

https://www.gorefiles.co.uk/d3euro_promo2004.rar - Nowy filmik, ale jest to zbior powycinanych motywow ze wszystkich filmikow D3. Fajnie zrobiony i warto obejrzec :)

https://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQy - Pierwszy test nowych kart i D3, warto przeczytac, bo nawet GF4 MX dobrze im chodzil :)

--------------------
(c) MasterDD :D

DOOM 3 HAS GONE GOLD! IT'S DONE!!!!!!!

Link do poprzedniej czesci :

22.07.2004
13:31
smile
[2]

MasterDD [ :-D ]

Jakby ktos interesowal sie nowinkami ze sceny D3, to zrobilem taka strone, ktora co chwile uaktualniam.
Spragnionych nowosci zapraszam na :

22.07.2004
15:32
smile
[3]

superzabijaka [ Konsul ]

Jak myślicie kiedy dokładnie będzie DEMO? ID coś tam przebąkuje że równocześnie z premierą, ale cholera mogłoby szybciej:) To życie w niepewności jeszcze przez 11 dni jest męczące trochę:)

22.07.2004
16:08
smile
[4]

MiniWm [ Yoshinkan ]

mnie ciekawia :) mody jakie powstana do Dooma 3

22.07.2004
21:11
smile
[5]

MasterDD [ :-D ]

superzabijaka => Ja mysle ,ze demo to oni juz maja nawet przygotowane, tylko ,ze ten chwyt marketingowy aby wydac go dopiero po premierze, bo wiesz, napalencom nie bedzie sie chcialo czekac na demo ,wiec od razu wezma full versje :]

Mysle ,ze demo bedzie jakis tydzien po premierze (teraz pytanie jakiej :D)

20-ego demo bedzie na pewno :> Robimy zaklady ? =]


MiniWm => Mody, heh, bedzie ich ,oj bedzie. Mysle ,ze pierwsze mody to:
- Railgun mod (tego chyba nie musze tlumaczyc)
- cos na styl OSP, czyli taki mod do gry druzynowej, gdzie zdejma ograniczenia max 4 player'sow, bedzie duzo do ustawiania itp.

No co jeszcze moga wyjsc za mody? Catch the chicken, rocket arena, CTF (to bedzie chyba napewno).
Wszystko zalezy od inwencji moderow :)

22.07.2004
21:20
smile
[6]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

a niech wydawaja demo na gwiazdke 2004, a ja i tak wpierw sciagne sobie wersja .... z neta i jak bedzie dobrze chodzic na moim komputerko to skusze sie na orginala :)

22.07.2004
21:30
smile
[7]

superzabijaka [ Konsul ]


MasterDD---> z drugiej strony jeśli faktycznie gra jest dobra...demo powinni wydać (z marketingowego punku widzenia) jak najszybciej. Po prostu zamiast ściagac grę z sieci, wiele osób w zachwycie pobiegłoby od razu do sklepu:) a tak... nikt nie wie jaki procent pełnych wersji legalnych inaczej zostanie zamienionych na orginałki:)

22.07.2004
21:41
[8]

hohner111 [ DragonHeart ]

heh ja juz modernizuje kompa dla dooma :P chce ktos kupic gf'a 4 ti4600 ? :P

22.07.2004
22:03
smile
[9]

superzabijaka [ Konsul ]

na 4600 będzie chodzić zajebiście, nie wywalaj kasy w błoto:)

btw. NOWY SCREEN!!!!!!!!!!!!!!!!! BOSKI!!!!!!!!!!!!----------------------------------------------------->

22.07.2004
22:08
[10]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

superzabijaka - moze i bedzie al nie obslurzy wszystekich efektow jakie doom oferuje

22.07.2004
22:29
[11]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

ale swiry jestescie zeswirowani swiry jedne :›››


ale ta gra bedzie wymiatac cos czuje :››› jestem swirem ? :›

22.07.2004
22:31
[12]

DeKoral [ Legionista ]

duza mozliwosc ze bede kupowal gf 6800 zwyklego wiec tak czy siak ti4600 sprzedaje :)

22.07.2004
22:33
smile
[13]

superzabijaka [ Konsul ]


obsłuży. Doom to nie jest gra DX9, 10 czy coś . To jest OGL. DX jest wymagany do uruchomienia co prawda ale oprucz supportu dla dźwięku nic z graficznych bajerów ps2.3 nie uświadczysz. Doom ma własny fragment i vertex program całkowicie nizależny. Jeśłi kupywać lepszą krte to tylko dla wydajności:) 6800 gt byłaby idealna!. W przypadku tego konkretnie tytułu produkty Ati omijałbym łukiem (niekoniecznie szerokim:D). Na jednym z boardów widziałem post jednego gościa pracującego przy produkcji (tłoczenie i pakowanie) gry. Dane mu było sprawdzić jak gra dziala na FX 5900 ultra i GF4600 różnica był naprawdę minimalna, około 10 fps: GF4600 50-60 FX 60-75. Jeśli miałbym więc wybierać od razu Gforce 6:) choć pewnie w moim przypadku nie prędko się to stanie:)

22.07.2004
22:35
[14]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

nie ma potrzeby narazie kupowac GeForce 6800 ___ bo i sterowniki ani zaden obecny i przyszly engine nie wykorzysta w pelni pozliwosci karty. obecne gry, silniki wykorzystuja VS i PS 2.0 . a GF 6800 ja jednosti renderingu w wersji 3.0 co bedzie dopiero wykorzystane w Unreal 3 :)

wiec jak co to Radeon 9800 XT 128 mb ddr2 powinien chulac az milo :)

22.07.2004
22:37
smile
[15]

leszo [ Mała Wojna ]

ładny ten screen, faktycznie ;]
napewno gierka będzie efektowna ;D

22.07.2004
23:36
smile
[16]

superzabijaka [ Konsul ]

heh nudzę się:). Zrobiłem właśnie tapaetke na podstawie ww obrazka. Dodałem napis, trochęl lini telewizyjnych co by ładnie całość "usiadła na pulpicie,scharmonizowałem. Oczywiście wygląda o wiele lepiej niż na jpgu obok. Ma 500 kb, jakby ktoś chciał przypadkiem to wyślę na emaila chętnie:)
pozdro.

22.07.2004
23:41
[17]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Todd Russell --> myślę, ze finalna wersja Unreal Engine 3 i gier powstających na jego bazie bedzie wygladać jeszcze lepiej. Ma on wyjść w 2006r więc wtedy gdy pojawi się Windows Longhorn i directX next gen (directX 10?), a co za tym idzie kolejna wersja pixel shader (4.0) i wszystkich pozostałych bajerów. W takim wypadku GF 6800 będzie służyć do pogrania na powiedzmy, średnich detalach. Myslę, że Unreal 3 czeka jeszcze niejedna modyfikacja, a efekt finalny w roku 2006 bedzie się róznił od tego co teraz zostało zaprezentowane.

22.07.2004
23:51
[18]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

Marsellus Wallace [ Konsul ]

-->oczywiscie,ale nie mozna zapominac ze obecna wersja renderingu 3.0 zastosowana jest jako pierwsza w GF6800 a co za tym pewnie idzie jest to niezbyt dopracowana technologia...bo skoro zadna gra ani benchmark czy sterowniki nie obsluguja wersji 3.0 to poco meczyc sie i ja dopracowac ?? wiec do 2006 z pewnosci powstanie wersja mzoe 3.3 bedaca oficjalnie rozszerzeniem wersji 3 a nie oficjalnie wlasnie kompletna wersja 3 final :) marketing :)

bo np. ATI ze swoim Radeonem x800 ___ on nadal obsluguje ma biblioteki renderingu w wersji 2.0 ale wyniki w benchmarkach sa badz tak samo dobre badz lepsze :) w FC wygrywa pod wzgleem renderingu wlasnie z GF6800.

w radeonach wersje renderingu 3.0 zobaczymy troche puzniej niz w GF6k8 ale za to bardziej dopracowane juz na starcie i pewnie beda juz obslugiwane przez i sterowniki i nie ktore gry :)

23.07.2004
15:48
smile
[19]

MiniWm [ Yoshinkan ]

MasterDD ---> ale zdjecia ograniczec 4 playerow :P napewno odbije sie na wydajosci nie :) co za tym idzie i grafe trzeba zmniejszyc

24.07.2004
10:31
[20]

Testosteron^ [ Pretorianin ]

gral ktos w bete 2? jak wam chodzi?>

24.07.2004
10:35
[21]

hohner111 [ DragonHeart ]

Testosteron^ - 3/4 grała...i ja tez...A2500+, 512ddr, gf4 ti4600 - 1024x768 jak nic sie nie dzialo 20-22fps, jak cos sie dzialo...5fps...

dlatego wlasnie modernizuje kompa....

24.07.2004
11:19
[22]

Testosteron^ [ Pretorianin ]

ja na takim samym jak ty tylko 700 ram i 2000+ mam 17 jak sie cos dzieje... 30-40 jak nic

24.07.2004
11:19
[23]

Testosteron^ [ Pretorianin ]

ja na takim samym jak ty tylko 700 ram i 2000+ mam 17 jak sie cos dzieje... 30-40 jak nic

24.07.2004
11:23
[24]

Testosteron^ [ Pretorianin ]

ja na takim samym jak ty tylko 700 ram i 2000+ mam 17 jak sie cos dzieje... 30-40 jak nic

24.07.2004
20:33
[25]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

hohner111 - po co ? to byla ALHPA wiec kazdemu tka chodzila , nie bylo kompa zeby lux smigala , nie musisz zmeiniac komap zeby pgroac sobie luxiarsk ow dooma 3 finalnego :)

27.07.2004
11:41
smile
[26]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Nie będę już zakładał nowego wątku, ale potwierdzilo się, że do gry w trybie "ultra high" nie ma jeszcze sprzętu - potrzebna jest karta 512 mb. W tym trybie każda tekstura ładowana jest bez kompresji, a zajmuje to ponad 500 mb. Reszta do przeczytania:


Name: Robert A. Duffy
Email:
Description: Programmer
Project:
-------------------------------------------------------------------------------
July.26.2004
------------

I've seen quite a few posts in the forums about "Ultra" quality and why we don't set this by default out of the box. I thought I would clarify a few of the reasons and also take the time to mention some of the hardware and software we found incredibly useful during the development of DOOM 3.

To put things in perspective, most production levels in DOOM 3 contain more media assets than all of Quake 3: Arena. When we started working on the memory foot print, our goal was a 256MB system. In most cases loading up an area of the game on a 256MB system works fine, the problems arise when you start to transition from one area to the next ( successive map loads ). Memory fragmentation starts to really work against us and it ultimately made it just not feasible for a reasonable play experience to support 256MB.

Two basic options make up the quality levels, sound diversity and image fidelity.

Sound diversity is effectively how many sounds we support per sound shader for a given "sound". There may be for instance, 7 different "bullet striking the wall" sounds for a given bullet. In low quality, we only use one sound for this vs randomly choosing between one of the seven available. When we started on memory optimization, most levels used between 80 and 100 megabytes of sound data. We made the choice to move to .OGG for quite a few sounds which effectively removed the problem for us.

Image fidelity is dependent on what quality level we load the textures at.

In Ultra quality, we load each texture; diffuse, specular, normal map at full resolution with no compression. In a typical DOOM 3 level, this can hover around a whopping 500MB of texture data. This will run on current hardware but obviously we cannot fit 500MB of texture data onto a 256MB card and the amount of texture data referenced in a give scene per frame ( 60 times a second ) can easily be 50MB+. This can cause some choppiness as a lot of memory bandwidth is being consumed. It does however look fantastic :-) and it is certainly playable on high end systems but due to the hitching that can occur we chose to require a 512MB Video card before setting this automatically.

High quality uses compression ( DXT1,3,5 ) for specular and diffuse and no compression for normal maps. This looks very very close to Ultra quality but the compression does cause some loss. This is the quality that for instance the PC Gamer review was played in.

Medium quality uses compression for specular, diffuse, and normal maps. This still looks really really good but compressing the normal maps can produce a few artifacts especially on hard angled or round edges. This level gets us comfortably onto 128MB video cards.

Low quality does everything medium quality does but it also downsizes textures over 512x512 and we downsize specular maps to 64x64 in this mode as well. This fits us onto a 64MB video card.

One thing of note on the normal map compression is that generally speaking if you DXT a normal map you get really crappy results. NVIDIA hardware supports palettized compression which yields good compression and normal maps retain hard and round edges really well. Unfortunately this compression does a poor job in other cases and you end up getting splotchy areas. ATI does not support the palettized compression so we needed a better solution. ATI had done some research on various methods of normal map compression and we ended swapping the red and alpha ( which is zero in the case of a normal map ) channels. This effectively allows the compression to do a much better job and is just one extra instruction in the fragment program to move the alpha channel into the red channel. The bottom line on what happens on each card is as follows.

All modern NVIDIA and all ATI hardware use the compressed normal maps in Medium and Low qualities with the swizzled components.
NV10/20 hardware ( GF4MX and GF3 ) uses palettized normal maps in Medium and Low qualities.

Another question I have had multiple emails about, yes the game is capped at 60fps for normal game play. For render demos, like what was used for the HARD OCP stuff, we run those at full tilt which is why you will see > 60fps.


For the curious, here is a list of software/hardware we found useful during the development of DOOM 3.

Incredibuild by Xoreax.
Visual Assist by Whole Tomato Software
Alienbrain by Avid ( formerly NXN )
Visual Studio by Microsoft

DOOM 3 was developed mostly on Dell and/or Alienware computers. Falcon also sent us a kick ass system that has been Tim's primary play system through most of the project.

The art team used a wide variety of tools ( they probably use other stuff too but this is what comes to mind )

Maya
Lightwave
ZBrush
3D Max
Photoshop

We saw a few bumps in the road during the project, we had a multiple ( simultaneous ) drive failure in our primary development server which effectively trashed the raid system and was not recoverable. This resulted in building a two IDE drive raid system on a Saturday morning so the team could keep working. So all of DOOM 3 development was housed in an old dev system with a $79 RAID card driving two 100GB drives for about a week. The end result of this was we went ahead and built two identical RAID 1/0 systems ( about a half a terabyte each ). This has been the configuration for the last 18 months or so.

We made the move to Alienbrain about two thirds into the project. It was a big change for everyone as no one but the programmers were used to having to "check something out" to work on it. Overall this was a big win for the project as it centralized everything into one application from an asset/code standpoint. Alienbrain like any major software system has a few gotchas but has performed very well and sustained our RAID running entirely out of drive space multiple times.


I hope everyone enjoys the game

27.07.2004
11:49
smile
[27]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Tak więc przy karcie z 512 mb na pokładzie gra dopiero wygląda fantastycznie... Trzeba czekać na 2 x GF 6800 Ultra SLI...

27.07.2004
17:32
[28]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Dobrze, że przy kompresji "This looks very very close to Ultra quality..." Powinni wtedy dorzucać tą gre do kart NV48 z 512 mb.

27.07.2004
17:36
[29]

Greedoo [ Konsul ]

2:7 :D bedzie 8 :D

27.07.2004
18:07
[30]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

greedoo pomyliles chyba watki :) to nie ten od wisly

a na doomka 3 juz nie moge sie do czekac :)

27.07.2004
18:52
[31]

Babiczka [ Konsul ]

bartona 2500@3200 karte r9800pr0 256 mb ram czy to starczy zeby gra poszla na maxa ? :>

27.07.2004
18:54
[32]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Zależy co rozumiesz "na maxa". Przeczyaj wyżej. I się nie przejmuj.

27.07.2004
18:55
smile
[33]

SirGoldi [ Gladiator ]

Babiczka ---> Chcesz nas rozmieszyć? Ta gra Ci nawet na low nie pójdzie! RAM!!!! Minimum 512 DDR.

27.07.2004
18:56
smile
[34]

SirGoldi [ Gladiator ]

Wymagania zalecane :
- procesor 2 GHz
- 512 MB RAM
- karta graficzna Radeon 9800/GeForce FX 5900
- 5 kanałowa karta dźwiękowa


Mieliście byka w wymaganiach zalecanych. Było GeForce FX 5800... :)

27.07.2004
19:00
smile
[35]

Babiczka [ Konsul ]


to jest najgorsze bo wydfalem all kase na grafe i na stuff chlodzacy :D a na ram to nie mam kasy ;C

29.07.2004
11:06
[36]

niv0let [ Pretorianin ]

możecie dodać do ciekawostek, chociaż niby skan, więc może nieładnie, ale magazyn niemiecki więc pewnie i tak byście nie kupili

29.07.2004
13:14
smile
[37]

sivuch [ Centurion ]

Ja tam zmodernizuje kompa jak wyjdzie Duke Nukem Forever!!!

29.07.2004
18:59
[38]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Jeszcze a propos wymagań, to przecież nie zapominajmy, ze Id puszcza grę i cały silnik graficzny po czteroletnim procesie produkcji, a kase robią głownie na sprzedaże tegoż licencji do tegoż engine'u.

Pamiętacie czasy Quake'a 2 albo 3? On w tamtych czasach w ogóle nie pokazywał PEŁNI mozliwosci, był w pewnej mierze formą zapowiedzi, tego co bedzie czekało nas za kilka lat. Efekty pojawiły się po kilku latach - RtCW, Call of Duty, seria Moh...
Quake 3 zapewne też nie działał w chwili wyjścia na maxymalnych ustawieniach. Silnik z d3 pokazę swoja moc za rok, 2, 3 lata. Wtedy bedzie działał bez problemu, a i zapewne ulepszona zostanie jakośc tekstur, nowe efekty, zoptymalizowany kod zostanie, itd... Pełna jego moc objawi się po kilku latach, gdy jednocześnie wyjda nowe karty grafiki i procesory. Wtedy też zobaczymy co maxymalnie mozna wycisnąć z takiej konstrukcji graficznego engine'u.

Tak samo nikomu nie będzie chciał ruszyć za dwa lata Unreal Engine 3 na ustawieniach "ultra high", bo żaden (ogólnodostępny) sprzęt nie udźwignie takich wymagań. Dopiero jak po jakimś czasie wyjdą gry oparte na tym silniku, pojawi sie odpowiedni sprzęt do gry na najwyzszych ustawieniach.

29.07.2004
19:48
smile
[39]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Ciekawy artykuł + screeny robione na różnych kartach w różnych ustawieniach detali. Polecam:

29.07.2004
20:23
[40]

Zemun [ Konsul ]

Marsellus Wallace --->Już przeczytałem ten artykuł trochę wcześniej i mogę powiedzieć, że Doom 3 nie będzie w wymaganiach tak straszny jak by się mogło wydawać. Jest to pewnie zasługa genialnej optymalizacji, ID software postarało się żeby gierka ruszyła i była grywalna na jak najwięcej maszynach, a powiem tyle że Doom 3 nawet na low wygląda zajebiście. No nic teraz tylko trzeba poczekać do premiery!

29.07.2004
20:28
smile
[41]

techi [ Legend ]

A ja się cieszyc nie bęe z premiery, bo.... mam tylko GF2 ;( Dlaczego, dlaczego zawsze ja łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

29.07.2004
20:32
[42]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Nie, nie tylko ty; w Polsce ogólnie bardzo niewiele graczy ma karty typu FX. To tylko na tym forum na przykład może się wydawać, ze sporo osób ma najnowszy sprzęt, procesory, karty grafiki i dużo pamięci. Ale nie mozna wyciągac pochopnych wniosków i uogólnien.

29.07.2004
21:00
smile
[43]

^JUNKERS^ [ PS2 Hard User ]

Rusza bez problemu na GF4 MX, to na GF2 napewno też pójdzie ... w końcu obydwie to tylko DirectX 7, tylko inne taktowania :/

29.07.2004
21:06
[44]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

tu chodzi o pojemnosc ramu na karcie.

gf2mx400 ma 32mb... 64 na min detalach potrzebuje gra na textury...

pozyjemy zobaczymy

30.07.2004
05:55
smile
[45]

Fatalis [ Konsul ]

No,ja mam MSI GF3Ti200 PRO-VT 128 DDR także na low pogram,być może nawet Medium uda sie wrzucic :).Zresztą moim zdaniem gierka na low detalach wygląda rewelacyjnie.

30.07.2004
09:13
smile
[46]

rxb [ Konsul ]

a ja już złożyłem zamówienie na doomika, teraz tylko czekać... :)

30.07.2004
13:53
smile
[47]

MasterDD [ :-D ]

Siema ziomki :D

Nie bylo mnie chwile, bo przezywam wakacje (praca, brak czasu, wyjazdy etc.)
Ale wiedzcie ,ze zyje jeszcze i nadal czekam na DooM'a :D

Slyszalem ,ze D3 w USA ma sie pojawil 31 lipca, mysle ,ze falsz ,bo UAC i tak odlicza dalej do 3-ciego sierpnia.
Activision podalo, ze niedlugo wyjdzie nowy trailer, wiec moze byc ciekawie :D

btw - ten test jest naprawde super, grafa na GF3 jest zajebista na low detalach :)))

31.07.2004
10:01
smile
[48]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Juz jest final trailer; na gaminghorizonie szukajcie.

31.07.2004
10:04
smile
[49]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

albo na Piekle Graczy ;) Bo na GOL-u to pewnie jutro będzie :]

01.08.2004
14:17
[50]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED DOOM.3-RELOADED


doom juz jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.08.2004
14:19
smile
[51]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Człowieku, my tu wszyscy czekamy na oryginalną wersję :D Nie zaśmiecaj wątku.

01.08.2004
14:23
[52]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

mi juz brakuje jedynie 70 zlotych do zamowieni go na ultimie :) wiec do 13 zdaze...chyba ??
moze mi powiecie jak jest z tym. do kiedy mozna skaldac te zamowienia na pre-order dooma 3 na ultimie? do 13 sierpnia czy do 3 sierpnia premiera w usa ??

01.08.2004
14:26
[53]

gongo [ Legionista ]

Marsellus Wallace ------------>Kogo obchodzi oryginalna wersja ??
Trzeba być świrem by płacić 129 zł za grę komputerową !

01.08.2004
14:34
[54]

superzabijaka [ Konsul ]


gongo->będziesz musiał zapłacić jak chcesz pograć w multi:> a poza tym to super gra warta każdych pieniędzy.

01.08.2004
14:51
[55]

GBreal.II [ Konsul ]

gongo:
Pełna wersja obchodzi wielu ludzi:
- producentów gry
- wszystkich ludzi związanych z jej wydaniwm
- hurtowników
- sprzedawców w sklepach
- po części pocztowców i przewoźników
- wielu graczy na całym świecie, dla których mieć pirata to grzech śmiertelny
- wielu graczy na całym świecie, dla których Doom 3 jest grą wartą każdych pieniędzy i nie jest to dla nich gra, którą można ściągnąć

Poza tym uważasz miliony ludzi na całym świecie za świrów. Kupiłem wiele gier, dając za nie czy to 99 czy 129 zł i jakoś nie żałuję, a mogłem np. piwa sobie kupić. Jakoś nie uważam siebie, anii inni ludzi z mojego otoczenia nie uważają mnie za świra.

01.08.2004
15:07
[56]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

Marsellus Wallace- ja nie czekam , juz jutro bede cioral a ty se pcozekasz , za taka kase wole cos do kompa dokupic a nie jakas gra ktora mgoe meic za friko ( nie to zebym ogyrinalow nie lubil , lubie ale sa za drogie , mam pare gierek np . painkillera pl oryginala , spellforce pl oryginala i gorasul pl oryginala , mam tez gierk iz cd actionow ) ,129 zl hmm za tyle to ja mam 256 ddr

01.08.2004
19:57
[57]

Dwalin [ Reggae ]

_MyszooR_ --> Jak skończysz 10 lat to dopiero się zacznij na tym forum pojawiać.

01.08.2004
19:58
smile
[58]

Grand [ The One And Only ]

Jaka wkońcu karta jest potrzebna do gry ?? Czy geforce 2 wystarczy do uruchomienia ??

01.08.2004
20:00
[59]

volvo95 [ Legend ]

Za 129 zł to te pamięci chyba też pirackie masz ....

01.08.2004
20:01
[60]

ZlotX [ Konsul ]

no chyba glupi jestes minimum jakis radeonik 9600

01.08.2004
20:01
[61]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

wszędzie mówią że wystarczy GF 4 MX a więc teoretycznie GF 2 MX też powinien starczyć (na LOW jak MX'y)
Jak będzie? Ja sie przekonam gdzieś jutro rano :P

BTW jakie tam piractwo?? :D:D:D

01.08.2004
20:03
[62]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Minimum to w końcu GF 4MX. A jaki masz - GF 2MX?

01.08.2004
20:07
[63]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

O ile pamiętam to GF 2MX ma 32mb, więc chyba jednak nie odpali się Dóma.

01.08.2004
20:08
[64]

Zemun [ Konsul ]

Minimum trzeba miec 64MB ramu na grafie by grę odpalić!!

01.08.2004
20:10
smile
[65]

Coy2K [ Veteran ]

dobra a teraz bez ściemniania, przyznawać się "fani Dooma III", ktory juz sciaga co ? :-)
i uprzedzam wszystkie te naiwne wypowiedzi w stylu " mozesz wierzyć lub nie ale ... bla bla bla"

oczywiście że nie wierze, panowie tacy podjarańcy założyli wątek przed pojawieniem się gry w sprzedaży i teraz będą mi tu zamydlać oczy jacy to oni praworządni są i oryginała we wrześniu kupią...

niektórzy, to jasne, nie mają możliwości bądź cierpliwości ściągać, bo jakby nie było to przecież 3 cd, ale inni jak najbardziej, tylko wychylać się nie chcą, bo boją się, że zostaną zjechani przez tych co "też by chcieli ale im łącze nie pozwala" :-)

Pozdrawiam :-)

01.08.2004
20:12
[66]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

dokladnie coy dokladnie.

ja sie przyznam bez bicia ze jade ostro po bandzie, ale nie znaczy to ze nie dam kasy na org. Samo pudelko na polce to jak obraz za tysiac dolcow.
takze wiadomo co sie dzieje :› a ty coy ile juz masz % ? heheh ;]

01.08.2004
20:16
[67]

Coy2K [ Veteran ]

no brawo :-) pierwszy się zgłosił...czekam na reszte :-)
ile % ? :-) powiem tak...jeszcze dzisiaj sobie pogram :P

01.08.2004
20:18
smile
[68]

bebzoon [ bucydonna ]

na pewnym forum - t...k (kręcić po angielsku) są już screeny og gościa który gra w najlepsze...

01.08.2004
20:20
[69]

bebzoon [ bucydonna ]

jeden dla przykładu...

a-ha ustawienia na low...

01.08.2004
20:21
[70]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

Coy -> duma ma wage 1,7 tony czy 1,5 tony twoja ? :p
moja jest ta lzejsza duma ...
Jutro o 5;50 wyjezdzam , mam nadzieje ze do tego czasu bede DUMNY :P ... zobaczymy ;p

01.08.2004
20:22
smile
[71]

Doom III [ Chor��y ]

A ta lżejsza to nie ściema w końcu?

01.08.2004
20:22
smile
[72]

viesiek [ hoo-doo ]

Nie wiem czy ktos juz to dał w tym wątku, ale co mi tam. Okładka DOOMa III i nie jest to fake! Ujawniona przez ID Software --------->

01.08.2004
20:23
smile
[73]

viesiek [ hoo-doo ]

[edit dla ubogich]
ta okładka będzie w Great Britain

01.08.2004
20:24
[74]

bebzoon [ bucydonna ]

o

01.08.2004
20:26
[75]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

Coy2K i fajnie :› ja moze jutro ;]

01.08.2004
20:29
[76]

Seboos [ BIKE-INEEDMIQ-CLIMB ]

doom3 - >wlasnei tez sie zastanawiam ale do stracenia nic nie mam ..bo albo sciema albo nic :P

01.08.2004
20:41
[77]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

macie jakies jeszcze scr z gry ?

01.08.2004
20:42
[78]

bebzoon [ bucydonna ]

gościu odpalił na ATi 8500...

01.08.2004
20:43
[79]

bebzoon [ bucydonna ]

800 x 600

u góry fps-y

01.08.2004
20:44
[80]

bebzoon [ bucydonna ]

więcej mi się nie chce wklejać - zresztą, jak widać żadna rewelka na takich ustawieniach...
podałem powyżej gdzie można poszukać

01.08.2004
20:45
smile
[81]

Coy2K [ Veteran ]

Seboos >>> dokładnie to 1.75 :-)
.Hubert >>> szczerze mówiąc to wole po raz n-ty obejrzeć Cube na TVP zamiast grać, bardziej mnie "jara" HL2...tu chce tylko zobaczyć grafike...i to wszystko. Takie rozwałki bez większego wysiłku umysłowego jakoś mnie nie bawią.

01.08.2004
20:53
[82]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

coy no wiesz, jeszcze nie wiadomo co ta gra w sobie ma. pewnie adrenalinka bedzie bo to sie czuje nawet z www ;›

tutaj scr'y z gry :
https://royy.net/~tyr/doom3/gfx/

ps. dzisiaj jest cube na tvp ? :P

01.08.2004
20:54
smile
[83]

CHESTER80 [ no legend ]

Mimo wszystko fajne te screeny i na pewno da się grać na takich ustawieniach. Niestety mnie czeka to samo. Słynny szczegółowy opis ustawień dla tej gry , nakazuje mi grać w rozdziałce 800x600 i detalach na medium (gf4ti4200). Pociesza mnie jedynie fakt , że test mojej karty w Far Cry wskazywał , że najlepsze ustawienia to 800x600 i medium , a gram w FC na średnio-wysokich i z rozdziałką 1024x , więc wszyscy posiadacze słabych kart , mogą mieć nadzieję że gra pójdzie na ciut lepszych ustawieniach niż zalecane , ale oczywiście jak to mówią , nadzieja matką.....graczy ! :)
Generalnie bardziej czekam na Doom3 pod kątem przeprowadzenia testów wydajnościowych komputera niż samej gry , niemniej jednak zaprezentowane tu screeny powodują u mnie ślinotok , i chęć pogrania w tą grę... :)

01.08.2004
20:56
[84]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Coy2K ---> o własnie, dobrze ze żes mi przypomniał (chodzi o Cube ofkoz ;] )

01.08.2004
20:56
smile
[85]

Coy2K [ Veteran ]

Hubert >>> jest, koło północy ...chyba 00:05 czy jakos tak :-)
moze i klimat ma, ale nie taki jaki mi bedzie odpowiadac. Sam kontra reszta straszydeł to nie to :-)

01.08.2004
20:57
smile
[86]

Coy2K [ Veteran ]

Immothep służę pomocą, jak zawsze :-)

01.08.2004
21:04
smile
[87]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Ja także pokładam większe nadzieje w HL2, boje sie tylko o stalkera, ze nie będzie tym na co wszyscy czekają, Co do dooma, podchodze ze srednim entuzjazmem :) wg www.Hard CiPriTrio coś tam pogram sobie z srednia 47.9 FPS na High :>


Coy2K ---> :)

01.08.2004
21:12
[88]

squallu [ saikano ]

nareszcie!!!!!! ale i tak jeszcze musze poczekac az bedzie dostepny w polsce bo chce miec oryginala ale i tak juz blizej niz dalej:)

01.08.2004
21:17
smile
[89]

Lucky_ [ Konsul ]

Mam juz ta gre :D Narazie widzialem jak lazi u kumpla na athlonie 2500 512 ramu ale z gf4mx440 :( Da sie grac tylko w 800x600 i low detail a i tak slabo chodzi, na oko jakies niecale 20 fps

01.08.2004
21:41
[90]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

A ja sie pochwale jutro jak mi chodzi :) Narazie mam tylko CD 1 i konczy sie ssac CD2

01.08.2004
21:52
[91]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Immothep - Moglbys podac mi linka do tej strony, wyliczylbym sobie na ile poszlaby mi gra na p4 1.8 @ 2.4 (w przyszlosci), 512 ddr 266 i Radeonie 9700 PRO.

01.08.2004
22:10
[92]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Maevius ---> Prosze :)

01.08.2004
22:33
[93]

Yancy [ Senator ]

Czyli innymi słowy po screenach sądząc - u większości ludzi posiadających przeciętny sprzęt (GF4Ti czy R8500) - Doom3 będzie wyglądał dość przeciętnie. Oby więc było w nim coś więcej niż tylko grafa. Nigdy nie czekałem na tą pozycję, ale ogólny szum nawet mnie zaciekawił. Osądzimy jak ludzie zaczną grać :)

01.08.2004
22:38
smile
[94]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Przewiduje na jutro ogromny ruch na stadionie w Wawie. Pewien towar bedzie się rozchodził jak ciepłe bułeczki. Ale dla wszystkich wystarczy :-)

01.08.2004
23:25
[95]

ZlotX [ Konsul ]

ma ktos juz ta gre bo mi wolno idzie jakis ftp by sie przydal dobry z extra transferami

01.08.2004
23:32
[96]

Coy2K [ Veteran ]

ZlotX nawet jak ktos ma to i tak Ci nie odpowie, bo pewnie teraz gra :-)

01.08.2004
23:34
[97]

Immothep [ Errare humanum est. ]

heheh pewnie dlatego taka cisza, wiekszośc już "ciora" jak to ktoś napisal :)

01.08.2004
23:42
smile
[98]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

mi za ok. 1 godzine sie sciagnie :)

wiec znow do 4 nie bede spac ....co ty piep***** i tak zawsze ogladasz tv do 4 nad ranem !!!(glos w srodku)

02.08.2004
00:31
[99]

PeeJay [ Centurion ]

oryginal zamowiony......
poki co wlaczylem........o raju.......cos niebywalego.......leb urywa i serce bokiem stawia - naprawde.....zwlaszcza jesli pograc z godzine ..........ja nie wiem, co bedzie dalej..........naprawde

02.08.2004
00:52
[100]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Tylko ostrożnie tam, bo się posra**cie ze szczęscia :)

02.08.2004
02:27
smile
[101]

SEW [ Generaďż˝ ]

Panowie spokojnie,spokojnie. Ja gierke w tym tygodniu miec bede.Juz to widze, co noc kilku kumpli u mnie i gramy :) - a to dlatego ze tylko ja mam z nich sprzet ktory to udxwignie jakotako :D
Jak tam klimacik??Wyrywa z krzeselka??Piszcie jak wam chodzi + oczywiscie jaki sprzet + oczywiscie w jakiej rozdzielczosci/detalach :) Ale to i tak chyba wszyscy wiedza :D

02.08.2004
02:32
[102]

Coy2K [ Veteran ]

mi sie juz dzisiaj nie chce tego instalowac, jutro moge zamiescic pare screenow i opinie.
Athlon 2600+ 512 DDR 400Mhz GF FX5900XT

02.08.2004
02:37
smile
[103]

Coy2K [ Veteran ]

ps. :-)

Qoute from ID

"There's been supposedly leaked versions of Doom III on the internet, This is not true, its just a demo of Doom III that we released to trick the Pirating community. It's about 1.7 GB of
Uncompressed Doom III material. Its also containing a IP locator and when the demo is launched it gives us a signal on who exactly is using this demo"

02.08.2004
02:41
smile
[104]

SEW [ Generaďż˝ ]

Coy2K ---> oj to troche mala sciemka jest :D Panowie z ID chyba chca z twarza wyjsc z tego :) Ladne mi demko co zajmuje 1,7 GB = 3 cd :D

02.08.2004
02:44
smile
[105]

Coy2K [ Veteran ]

pewnie tak :-) ale teraz mi sie tego nie chce sprawdzac :-)

02.08.2004
03:09
smile
[106]

Fatalis [ Konsul ]

Coy2K -> Ha ha ładne tumany z tych gości z ID,takiej głupiej gadki już dawno nie słyszałem,już wielu ludzi na forach wypowiadało sie na temat D3 i każdy bez mrógniecia okiem stwierdza że jest to full wersja,ta która 4 sierpnia trafi do sklepów,eh ID i Valve powinni pracować razem,jakby Carmac zaczoł puszczać ściemy razem z Dougiem to by z tego niezła ksiażka wyszła.:D.

02.08.2004
03:15
smile
[107]

Coy2K [ Veteran ]

hehehe :-) dobrze gadasz Fatalis..ale może nie ksiazka, a wspolne wystepy w kabarecie :-)

02.08.2004
03:58
[108]

Coy2K [ Veteran ]

.

02.08.2004
04:10
smile
[109]

Fatalis [ Konsul ]

Coy2K -> Widze że jednak nie wytrzymałeś i zainstalowałeś D3,btw ładna grafa,aż poczułem klimat :D,btw u mnie ta gra pójdzie ale będzie masakrycznie słabo chodzic :D.

02.08.2004
04:37
smile
[110]

Coy2K [ Veteran ]

no nie wytrzymalem, niestety :-)

powiem tylko ze jest sie czego bac...stwory wychodza ze schodow z sufitu z ciemnych zakamarkow, ktorych nie brakuje... nie tylko zombie, ktore leza i nic nie robia... takze "opętani" merines, ktorzy naprawde celnie strzelaja...interaktywnosc jest naprawde spora... a grafika...no coz...screeny nie oddaja nawet w polowie tego jak sie gra prezentuje...to trzeba zobaczyc w "ruchu" :-)

02.08.2004
04:39
smile
[111]

Fatalis [ Konsul ]

Coy2K -> na jakiej grafie grasz ? low,high,ultra :D ? i jakie efekty masz on a jakie off.Pozdro.

02.08.2004
04:42
smile
[112]

Coy2K [ Veteran ]

800x600 co widac. AAx4 Anizo x2
Reszte na Medium ( czyt. nic nie grzebałem :-)
nie sprawdzałem na innych ustawieniach, ale myśle, ze skoro na takich mi śmiga ultrapłynnie to na wyższych też by sie dało grać :-)

02.08.2004
04:46
smile
[113]

Fatalis [ Konsul ]

Coy2K -> grunt to se dobrze przycukrować :D.

02.08.2004
04:51
smile
[114]

Coy2K [ Veteran ]

hehehe Fatalis wlasnie wlaczylem gre z ustawieniami na High w 1024x768 i chodzi rownie plynnie zarowno jak sa stwory czy ich nie ma >>>

A teraz spac ide, dobranoc, dobry dzien. Whatever :-)

02.08.2004
06:19
[115]

-=K@kTuUuS=- [ Konsul ]


Hehe a ja wlasnie odpalilem gre na g2mx400 az sam nie wieze ze dziala :)

02.08.2004
09:38
smile
[116]

SEW [ Generaďż˝ ]

-=K@kTuUuS=- ---? i jak miszczu da się grać??Sam pytam bo w tym tygodniu wymieniam grafe,a narazie wlasnie mam gf2mx :D

02.08.2004
09:58
[117]

srekal34 [ Rock Forever ]

ehhh...a ja dopiero koło piatku będe miał dooma:(

02.08.2004
10:58
[118]

DANY_44 [ Chor��y ]


Mam zamiar kupić Doom 3, ale mam Athlona Thunderbird 1333 MHz.
Jeśli nie mam Athlona XP 1500 to nie wiem czy da się grę uruchomić.
Jak wiecie gra Suffering i True Crime nie działa ze starymi Athlonami poniżej 1500 MHz.
Może ktoś przetestuje ?

02.08.2004
11:01
[119]

Cradle of Filth [ Konsul ]


a pojdzie gra jak sie ma 256 ramu i ge force 2 mx 64 MB ??

02.08.2004
11:02
[120]

hohner111 [ DragonHeart ]

A2500@3400+, 512DDR 400Mhz, GF 6800 - 1280x1024xHigh Anizox4 FSAx4 gra sie dobrze, niekiedy potrafi zleciec do 24-27fps...(komp znajomka)

A2500@3200+, 512DDR 400Mhz, GF4Ti 4600 - 1024x768xMedium ... szkoda gadac :) 15-35fps :)

wrazenia: sraka w gaciach po godzinie grania ;)

02.08.2004
11:03
[121]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

Coy2K - masz radeona ? jakie masz sterowniki ?

02.08.2004
11:36
[122]

Immothep [ Errare humanum est. ]

_MyszooR_ ---> nie, z tego co mi wiadomo to Coy2K ma FX5900XT :)

02.08.2004
11:36
[123]

Niedzielny Gość [ Konsul ]

Hmmm, ciekawe czy na swoim:
P4 2,4 GHz
512 MB RAMu
Radeonie 9800pro Gigabyte
będę mógł sobie pozwolić na ustawienia HIGH...

02.08.2004
11:57
[124]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

okaaa juz mi dziala !!! jeaaa ! , chodzi w maire ok , ale niekeidy spada do 12fps , detalki na medium rozdzielka 800x600 pozniej sprawdze inna konfiguracje , a ma mdurona 1300 mhz , radeona 9500 i 384 ddr

02.08.2004
11:58
[125]

eJay [ Gladiator ]


Pytanko zasadnicze. Na jakie detale moge sobie pozwolic przy Athlonie 1700 512 DDR i FX5600???

Czy lepiej to bedzie dzialac na Radkach czy Geforcach???

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-02 11:59:10]

02.08.2004
12:00
[126]

Immothep [ Errare humanum est. ]

eJay ---> Medium + 800x600 :)

02.08.2004
12:00
[127]

Niedzielny Gość [ Konsul ]

Na NVidii lepiej...

02.08.2004
12:01
smile
[128]

Doom III [ Chor��y ]

Do tych co już młócą --> A jak dźwięk? Jest w końcu muzyka czy tylko podkład ambientowy?

02.08.2004
12:03
[129]

Immothep [ Errare humanum est. ]

eJay ---> nie edytuj jak odpowiadam na Twój post :[[ :P

Najlepiej będzie chodzić na GF z rdzeniem NV40 poniewaz posiadają technologie Ultra SHadow II która jest w grze wykorzystana, co do starszego sprzętu to pewnie tez GF (choć nie koniecznie) z tego powodu ze d3 opiera sie na OpenGL a jak wiadomo karty Nvidii lepiej sobie razdza w tym środowisku :)

02.08.2004
12:03
[130]

eJay [ Gladiator ]


Immothep--------------->Te detale to na zasadzie dzialania "jako tako" czy w miare plynnie czyli 25-30 fps???

02.08.2004
12:05
[131]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

wrzucilem fotki ktore wyjkonalem , jak ktos chce to niech sobie zczai ( 800x600 DETALE NA MEDIUM)


https://myszooor.webpark.pl/doom31.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom32.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom33.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom34.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom35.jpg

02.08.2004
12:07
[132]

Immothep [ Errare humanum est. ]

eJay ---> trudno powiedzieć, pewnie bedzie jakieś 25-30 klatek ale podczas wiekszej jatki lub przy bardziej skomplikowanych pomieszczen/efektach będzie chodzić "jako tako" :)

02.08.2004
12:08
smile
[133]

eJay [ Gladiator ]


Czyli pozostaje 640x480:) Badz detale na low:D

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-02 12:08:37]

02.08.2004
12:30
[134]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

A oto screny z rozdzielki 1024 detale na high , powiem wam ze az mnei zaskoczylo to jak mi chodzi , spadem w poruwaniu do 800x600 i detali na medium byl minimalny , da sie grac onrmalnie :) a oto screny jak sie gierka prezentuje :)

https://myszooor.webpark.pl/doom36.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom37.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom38.jpg
https://myszooor.webpark.pl/doom39.jpg

02.08.2004
12:30
smile
[135]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

jest juz jakis viewer czy edytor do plikow pk4 d3 ??
wiem ze do q3 jest,ale nie moge go znales :) ale gdzies jest...ale chodzi mi o edytor do pk4 z doomka 3

02.08.2004
12:31
[136]

ZlotX [ Konsul ]

dawac mi ty screeny z opcji ustawien grafiki chche widizec :P

02.08.2004
12:38
[137]

ZlotX [ Konsul ]

aha z tego co wiem i naliczylem wczoraj sciagalo dooma 150000 ludzi z roznych zrodel sieci p2p dzisiaj jest o polowe mniej

02.08.2004
12:41
smile
[138]

Zemun [ Konsul ]

A ja dopiero w srode bede miał!!

02.08.2004
12:48
[139]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Odpaliłem, chwilę pograłem - na medium chodzi mi lepiej niż na low (dziwne), ale i tak bardzo kiepsko - ogólnie to poza grafą na lepszych konfiguracjach nie ma czym się tu podniecać, mówię to oczywiście z perspektywy pierwszych paru leveli, nie sądzę jednak bym zmienił zdanie. Jeśli to ma być horror to wolę starego AvP - grając w tę grę naprawdę się bałem, a tutaj cóż - postrzelać można, nic więcej :)

02.08.2004
12:56
smile
[140]

Lightning [ Chor��y ]

Todd Rusell ---- > do otworzenia plikow pk4 uzyj winzipa tak samo jak w kwaku 3 :)

02.08.2004
12:57
smile
[141]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

MYSZORR--->>!!!!!!!!!! na webpark limit się skończył (nie wiem o co z tym limitem biega ) wżuć tu ze dwa--> trzy screeny z 1024 i na hight??? Proszę!!!!!!

02.08.2004
13:00
[142]

PafciuK [ Legionista ]

Oj jeszcze tylko 250 mega zostało... pamiętam jak pojawiła się pierwsza część i jechało się na grzybowską by kupić gierkę na dyskietkach hehe. Aj to były czasy... miało się 386 DX 40 z 4MB RAMu i giera śmigała.
Ciekawe jak się będzie spisywał nowy doomik na bartoniku 2500+ i Radku 9500 PRO 512 RAMu...

02.08.2004
13:08
smile
[143]

kreon [ Centurion ]


piszcie ludzie na jakim sprzecie odpalacie, -=K@kTuUuS=- da sie grac w ogole na tym?
DeV@sT@toR jaką masz karte?

02.08.2004
13:14
[144]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Athlon XP 1800+
384 Mb RAM
Geforce 3 Ti 200

Ale tu nie chodzi o grafę, z pewnością na znośnych konfiguracjach gra się przyjemniej, a i sugestywność gry wzrasta - niemniej jednak po tych paru lewelach doszedłem do wniosku, iż gra jest raczej przeciętna - oczywiście jak na mój gust. Zwykła strzelanka, ale jak już mówiłem o dopiero kilka leveli w dodatku w słabej grafie, ale spodziewałem się czegoś więcej choć osobiście na D3 z utęsknieniem nie czekałem jak niektórzy :)

02.08.2004
13:20
smile
[145]

kreon [ Centurion ]


DeV@sT@toR --->widocznie juz za stary jestes i wszystko sie znudzilo, w sumie to nie ma na co liczyc zeby jakas gra bardzo kogos zaskoczyla,w koncu doom to tylko strzelaninka fpp jakby nie bylo.no i po Twoich postach mam dylemat czy jechac do sklepu po nowego radeona 9600pro, czy zostac z tym co mam czyli 9200 ,ktory wydajnosciowo jest mniej wiecej taki jak Twoja karta .tylko pytanie jest takie czy skacze Ci bo masz slaba karte, czy dlatego ze malawo ramu

02.08.2004
13:20
[146]

dziura75 [ Chor��y ]

Mam takie male niedyskretne pytanko-czy ktos przypadkiem moze mi podac na gg maly gestapowski link ftp do ...wiadomo czego..

02.08.2004
13:25
[147]

DeV@sT@toR [ Senator ]

kreon -----------> Jakbyś ściągnął sobie pirata i sprawdził to wierz mi - naprawdę nie popełniłbyś żadnej zbrodni skoro masz zamiar kupić oryginał, a co do starości :D etc. - owszem, ostatnio gry mi się nieco przejadły, ale w takiego AvP z chęcią bym sobie teraz zagrał, a to w końcu też strzelanka. Zresztą co tu dużo gadać - nie pasuje mi klimat tej gry i tyle co nie przeczy temu, iż teraz pewnie połowa graczy czyści spodnie po niekontrolowanej.... Już wolę FC jeśli mowa o zwykłych strzelankach :)

02.08.2004
13:28
[148]

DeV@sT@toR [ Senator ]

PS. Jeśli chcesz stawiać w ciemno na D3 i pograć komfortowo - to leć po kartę, zastanawiam się tylko czy 9600 to odpowiedni zakup jak na dzisiejsze czasy i jak na d3 :)

02.08.2004
13:41
smile
[149]

Coy2K [ Veteran ]

ja tylko dodam ze nawet w 640x480 ( obowiazkowo AAx4 ) grafika zachwyca

02.08.2004
13:43
[150]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Coy2K ---------------> Zależy na jakiej karcie - mnie tam i w 1024x768 nie zachwyciła :)

02.08.2004
13:53
[151]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

ATI obiecalo za niecaly miesiac wydac specjalna wersje catalystow z najnowszym numerkiem. Otoz te nowe sterowniki juz w wersji beta dostaja kopa w OPENGL o ok 20% .. Wiec bedzie dobrze, moj Radeon 9700 PRO na podkreconym northwoodzie do 2.4 ghz poradzi sobie znakomicie na high w 1024x768 aax2 anizox16.. Jak dobrze pojdzie :)

02.08.2004
13:58
smile
[152]

iceland [ Pretorianin ]

Myślę że DOOM3 będzie rozczarowaniem tego roku.Pewnie zwykła strzelanka jakich wiele tyle ze z legenarnym tytułem.Smutne ze wielk9e hity sprzed lat rozczarowują-a raczej ich sequele.Deus Ex Invisible...miał być hiciorem i co???Dostalismy totalnie zabugowaną grę ,Hitman 3 -brak słów..nie zachwyca grafika a i fabuła jest popłuczynami po poprzednich częsciach.W zeszłym roku Red Faction 2--cień dawnej pierwszej częsci....dalej ostatni Unreal -po fajnej grafice niewiele w tej grze jest na plus..Nie chce być złym prorokiem ale mYŚLE ze DOOM rozczaruje...

02.08.2004
14:00
[153]

DeV@sT@toR [ Senator ]

iceland -------------> Wake up! Ludzie już testują - mnie rozczarował jeśli można tak nazwać wrażenia po ściągnięciu od niechcenia :)

02.08.2004
14:07
[154]

Coy2K [ Veteran ]

Dev@sta@tor >>> masz racje :-) ale wygladzanie naprawde sporo pomaga i wtedy gra wyglada slicznie.
iceland >>> po czesci zgadzam sie, fabula nie zachwyca, ale klimat jest, chociaz bardziej bedzie mi odpowiadal ten z HL2 i tam bede sie cieszyl jak dziecko...:-) Jesli gra bedzie sprowadzala sie do biegania po kolejnych pokojach zeby otworzyc drzwi i zabic kilka stworow ( a jak narazie tak jest ) to sobie odpuszcze.

02.08.2004
14:07
[155]

Aen [ MatiZ ]

iceland- nie ma szans by Doom III byl tytulem na miare swoich poprzednikow, a to z prostego powodu- Poprzedniczki byly czyms nowym, czyms czego jeszcze nie bylo, przez lata wyszlo tyle rewolucyjnych, zaskakujacych FPP, ze Doomik moze obronic sie tylko niesamowita grafika i doskonala grywalnoscia...apropos, czy w grze sa odpowiedniki poprzednikow z poprzednich czesci? Cacodemony?:)

PS: Kolejne pytanie, jakich wiele: Jak bede musial ustawic gre na P4 3 Ghz, 512 DDR, Geforce 9600pro?

02.08.2004
14:10
smile
[156]

Aen [ MatiZ ]

AAAA, jaka plama! Radeon oczywiscie, zamyslilem sie:D

02.08.2004
14:10
[157]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Coy2K ----------> Daj spokój, inteligencja przeciwników póki co zerowa, sieka jak w d2, ale imho klimat gorszy, atmosfery gry specjalnie nie czuję, strachu żadnego - nie wiem jak jest dalej, ale na razie grę odinstalowałem :P

02.08.2004
14:12
[158]

Midgardsorm [ Generaďż˝ ]

Coy2K - czesc sprawdz poczte ;)

02.08.2004
14:14
[159]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

Dla mnie jest bomba....gra wymiata, momo iz jak kazdy shooter jest troche glupawa. Wlasciwie w porownaniu z far cry nie am zadnych fajerewrkow (nawet odwrotnie). grywalnosc duza, ale nie zabija. Kod musi byc naprawde na wysokim poziomie, bo chodzi wyjatkowo dynamicznie, nawet jak jest mega zadyma. 1 jest pewne, nie ejst to zadna rewolucja na rynku gier...

02.08.2004
14:16
smile
[160]

jagged_alliahdnbedffds [ Konsul ]

AMD Athlon XP 2200+, 512 mb RAM, GeForce FX 5200 128 mb! ---> Pojdzie mi na tym doom ? Jak tak to jak opcje ustawić? 640x480 i low czy moze troche wyzej?!

02.08.2004
14:24
[161]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

aha na p4 2.4, 512 r 400mhz, gf 3 ti, w 800x600 na det: ultra high chodzi bez zajekniecia (pewnie dlatego ze nei wyswietla polowy swiatel dx9)

02.08.2004
14:32
[162]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

Pograłem jakies 2 godzinki... i sam nie wiem co sądzić. Początek w porządku, wyraźnie inspirowany analoginą sekwencją z Half-Life'a. Jest mrocznie... ciemno po prostu. Czy w takiej hi-tech bazie rzeczywiście musza oszczędzać na elektryczności? Przecież mrokiem jeszcze się gracz zdąży nacieszyć. Anyway, już na wstępie daje po oczach solidna gra światło-cień a po kilkunastu minutach jest jeszcze lepiej.

W całe otoczenie wpakowano pokaźne ilości poligonów, choć wydaje mi się, że w Unreal 2 było ich jeszcze więcej. Niemniej, całość robi bardzo przyzwoite wrażenie. Kładki, schodki, skrzynie, pracujące maszyny, migające zewsząekrany, terminale, komputery, kilometry rur i przewodów, naprawdę ładnie zrealizowane szklane powierzchnie... puszki, hamburgery, książki, notatki, dyski i masa innej drobnicy. Otoczenie jest bogate, w żadnym wypadku sterylne, na co w dużej mierze pracuje równiez engine fizyczny - napewno nie gorszy od osławionego Havoca, rzekłbym nawet, że dynamiczniejszy i lepiej oddający rzeczywistość. Mniejsze skrzynie można przesuwać, "postrzelone" pudła i kartony latają aż miło... W tej kwestii bardzo solidnie, choć póki co nie zauważyłem rewolucji.

Całość ładnie oteksturowano - bitmapy są w większości wyraźne i klarowne, nieźle oddają równe rodzaje faktury materiałów. Tekstur jest od groma, nie powtarzają się co chwilę i ładnie komponująsie z projektem leveli - zadnej sztuczności świata przedstawionego nie zauważyłem. Niemniej cześć "tapet"jest niskiej jakości i wyraźnie odstaje od reszty. Z reguły jdnak te najsłabsze, najbardziej rozmazane daja najlepsze efekty w kwestii bump-mappingu więc ogólnie jest jest dobrze, tym bardziej, że wszechogarniający mrok i tak maskuje pewne niedoskonałości. Niestety, ukrywa również szczegóły, którymi można by się dodatkowo pozachwycać. No, ale taki już urok nowego Dooma.

Lataka... zdecydowanie najlepsza jaką widziałem. Snop światła wygłada idealnie, nie jest jednolity a wewnątrz kręgu światła tkwi przytłumiony, nieregularny punkt - zupełnie jak w rzeczywistości. Omiatanie korytarzy latarka owocuje bardzo ładnymi cieniami, dziersko skracającymi i wydłużającymi się. Do tego dochodzi wspomniany już bump-mapping, jak zawsze efektowny, choć momentami wydaje się, że jest go za dużo. Ogólnie łatareczka okazuje się świetnym patentem - co krok zapadająegipskie ciemności, co zmusza nas do jej wykorzystania. Naturalnie, albo broń, albo oświetlenie - nagłe (a jest tak niemal zawsze;) pojawienie się potwora powoduje nerwowe poszukiwania klawisza F na klawierce, aby czym prędzej wyciągnąć gnata. Kłopot w tym, że gdy już mamy tego gnata w garści, to zostajemy z popaprańcem sam na sam w ciemnościch...;)

Animacja postaci bardzo płynna i naturalna, szczególnie mimika twarzy wypada świetnie. Dobrą robotę odwalili artyści - design niektórych postaci jest kozacki (imho świetny projekt zbroji marines choć zdaje si, że inspirowany Q2. Szczególnie hełm wygląda kozacko;) Potwórków za wiele jeszcze nie widziałem, więc trudno mi coś na ich temat powiedzieć. Ot, zombie wygląda, porusza się i brzmi jak zombie etc. Za to demon ciskający ognistymi (?) kulami sprawia znakomite wrażenie - gadzina jest szybka i niebezpieczna, choć uniki przychodzą dość łatwo (poziom Marines czyli popularny Normal)
Odnośnie sztucznej inteligencji... potwory jej specjalnie nie wykazują, choć trudno wymagać, by zombiaki stosowały skomplikowane wybiegi taktycze, a demony kierowały się wolą przeżycia. One po prostu chcą cie dopaść. Bardzo.

Ubolewam nad faktem, że póki co jest mało strasznie. Pierwsze "Bu!" w wykonaniu (o ironio!) naukowca sprawiło, że rzeczywiście podskoczylem na krześle. Po kilkunastu minutach, gdy do akcji wkraczają demony, paradoksalnie, nie jest już tak rewelacyjnie. Kłopot w tym, że zaskoczenie staje się regułą, przez co do każdego pomieszczenia wkraczamy psychicznie przygotowani. Naturalnie, nerwy są, niemniej ani razu nie miałem ochoty wyłączyć gry ze strachu. Raz z lekkiego znużenia. Ale może ja się nie znam.

To tak na gorąco... być może kolejne godziny przyniosą kolejne spostrzeżenia i jakieś zmiany w moim obrazie gry. Póki co, nowy Doom jawi mi się, jako program ze wszech miar solidny, nawet znakomity, jednak do tej pory nie zszokował mnie póki co.

02.08.2004
14:36
[163]

Coy2K [ Veteran ]

oj...pograją panowie o 2 w nocy z podgłoszonym dźwiękiem to mozemy pogadac czy jest strasznie czy nie :-)

02.08.2004
14:40
[164]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Coy2K -----------> Wierz mi - nawet okiem nie mrugnę :) Bardziej mnie śmieszą te potworki i ich zachowania niż straszą :P

02.08.2004
14:45
[165]

Coy2K [ Veteran ]

Dev@st@tor >>> masz surround ? tak pytam, bo w takiej grze to ważne :-) a mnie najbardziej straszą te zombiaki, co wychodzą z roznych zakątków pomieszczenia, jak w RE :-) marines czy ogniste potwory nie strasza, ale sa upierdliwe bo jak dostaniesz od nich w czape to caly ekran sie rusza i potem trudno zlokalizowac skurczybyka :-)

02.08.2004
14:49
[166]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

czy u wa tez doom 3 jest taki ciemny? bo umnie to bez latarki nie widze do kogo mam szczelac,a wiecei ze jak chce sie szczelac to przelacza sie miedzy latarka,a bronia a wtedy swiatla nie ma i jest zgroza na ciemno wale z mysla ze trafiam w cos :).

u was tez tak jest ??

02.08.2004
14:50
smile
[167]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Coy2K ------> Jakbym chciał się bać ścieżki dźwiękowej to bym sobie jakąś psychodelę zapuścił. Opcję surround w wieży mam, ale z 2 głośników i do tego tak kiepsko ustawionych niewiele z tego mam, w każdym razie jak grałem w Aliena to miałem jeszcze małe, pierdzące głośniczki podpięte pod kompa co wcale nie przeszkadzało temu bym się musiał barykadować na kilka minut w rozmaitych pomieszczeniach by nerwy zebrać do kupy i dalej ruszyć :)

02.08.2004
14:51
[168]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

2 fotos

02.08.2004
15:08
smile
[169]

niv0let [ Pretorianin ]

no i okazuje się, że doom był nadmuchany, polecam w szczególności komentarze do first-looka z isonews:

https://theisonews.com/firstlook.php3?firstlookid=2188#

02.08.2004
15:12
[170]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Fajne mięcho jest na tej ścianie :) i fajne ma "torsje" trzeba to zobaczyć w ruchu ;)

PS. wrrr za mało ramu mam :P 512 juz nie styka przy ustawieniach na high :)

02.08.2004
15:52
[171]

Lucky_ [ Konsul ]

Troche duze wymagania ma ta gra, gralem na athlonie 2600+ 512ddr i fx5600 i gra w 800x600 w medium detal nie chodzi calkiem plynnie. W rezultacie ani grafika nie jest ladna i plynnosci nie ma :/

02.08.2004
15:57
[172]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Najbardziej jestem ciekaw jakie oceny pojawią się w prasie - jeśli większość będzie oscylowała w granicach 10/10 to padnę ze śmiechu :)

02.08.2004
16:01
smile
[173]

eJay [ Gladiator ]


Czy jest szansa ze ta gra pojdzie na 256 DDR Ram????

02.08.2004
16:07
[174]

Swidrygajłow [ ]

czytam pierwsze wrażenai i wychodzi na to że kolejny niewypał...

02.08.2004
16:08
smile
[175]

>Luzer< [ Music Addict ]

Ja wiedziałem że to nie będzie rewolucja tylko całkiem fajna i klimatyczna strzelanka i tego oczekuje

02.08.2004
16:12
[176]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

To bylo do przewidzenia... teraz tylko czekamy na Hl2. Ciekawe czy bedzie kolejnym rozczarowaniem (za duzo zamieszania jak na moj gust).

02.08.2004
16:13
smile
[177]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

czy ktos odpowie na moje pytanie z posta

[02.08.2004] 14:49

???

02.08.2004
16:18
[178]

DeV@sT@toR [ Senator ]

U mnie jest ciemny jak cholera, ale ja mam ogólnie ciemny monitor :)

02.08.2004
16:18
smile
[179]

Marcinwin [ Centurion ]

Jak myslicie - czy gierka odpali sie na 800x600 w ultra low ;) na PIII 800 MHz, GeForce 2 mx 32 mb, 384 ram ;] :P i czy jak sie odpali to z ile fps wyciagne ? [zaznaczam ze np Far Cry w 800x600 na medium chodzil mi plynnie, dotychczas z innymi grami tez nie mialem najmniejszych problemów ;]

02.08.2004
16:22
[180]

deTorquemada [ Pamiętaj ]

Buuu .... teraz zbierac kase na kompa .. Dooma musze miec ale na tym sprzecie co mam teraz pewnie mi sie nawet nie zainstaluje :P

02.08.2004
16:26
[181]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

Todd Rusell --> Tak, Doom jest ciemny - właśnie dlatego dostałeś latarkę. Zrób z niej użytek;) Można co prawda korzystać z suwaka gamma w menu gry, ewentualnie rozjasnić obraz w monitorze. Nie polecam tego jednak - kolory stają się wyblakłe i wyprane.

BTW. Pliki *.pk4 w katalogu base, to zwykłe archiwa (podobnie jak w Q3) - jesli ktoś ma ochote dobrać się do zasobów gry, to bardzo wygodnie przegląda się je np. WinRarem.

02.08.2004
17:48
[182]

QbaX [ Baron Vladimir Harkonnen ]

co zanczy nadmuchany?
18/20... pozatywna recezja, pozytywn komentarze w dodatku osob ktore widzialy w wiekszosci tylko screeny...
po filmie z hl 2 wyglada na to ze bedzie to gra z zupelnie innej polki.... doom to poki co kilometry korytarzy z rurkami...ciezko o cos bardziej nudnego :/

02.08.2004
17:49
[183]

SLip [ Centurion ]

-=K@kTuUuS=- >>> A jaki masz procek i ile ramu? I jak masz taktowanego tego gf2mx?

02.08.2004
17:54
[184]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

na duronie 1400@2200 radek 9500(8 potokow) 512 ram ... 1024x768x32 detale High ... plynnie :-)

02.08.2004
18:24
[185]

SLip [ Centurion ]

A tak przy okazji, czy ktos odpalal gre na innym OS niz xp lub 2000? Mam tu na mysli glownie 98se. Ciekaw jestem, czy gra rzeczywiscie odpala sie wylacznie na xp i 2000.

02.08.2004
18:26
[186]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Pograłem troche i twierdze że Doom3 to nie żadna rewolucja, IMHO dobra strzelanka z bardzo ładną grafiką...

... no i są czasami niezłe momenty że serce zaczyna szybciej pikać... :)

02.08.2004
18:34
[187]

Morgius [ Pretorianin ]

Ja trochę z innej beczki - HUD wydaje mi się jakiś badziewiasty, zupełnie nieklimatyczny.

02.08.2004
18:37
smile
[188]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

cała ta sprawa z wymaganiami dooma III jest mocno rozdmuchana - według oficjalnego opisu powinienem grać w 640x480 na low i i tak powinno klatkować.

a w praktyce gram w 800x600 z high detalami i jest spoko - 30 fps jak sobie chodze albo walcze z 2-3 potworami, najniżej miałem 10 jak walczyłem z 4 pajączkami i 2 impami na raz.


doszedł już ktoś do pierwszego berserkera?? - rewelacyjny efekt :)
aha, gra w sumie taka straszna jak zapowiadana nie jest,przez 11 poziomów podskoczyłem w krześle ze 2 razy może.

ogólnie świetny shooter ciągnący tradycje dooma (otwierające się ściany i dodatkowe pokoje z potworami w nich, amunicja porozstawiana w różnych dziwnych miejscach itp. :)).


edit - właśnie - co oznacza ten pasek w prawym dolnym rogu?? jakoś się zastanawiałem i nie doszedłem :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-02 18:38:26]

02.08.2004
18:46
[189]

kreon [ Centurion ]


^Piotrek^ napisz jaki masz konfig lepiej

02.08.2004
18:50
smile
[190]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

och fakt :)


c1.7, 512ddr kingostona,gf3 ti 500 - zauważyłem że warto mieć więcej jak 2 giga wolnego na dysku, gra działa wtedy ciut lepiej.

02.08.2004
18:53
smile
[191]

kreon [ Centurion ]


a jak wyglada sprawa levelow? jest wczytywanie, czy wszystko jest w pamieci?i jak duze sa te levele?

02.08.2004
18:57
[192]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

piotrek ten pasek oznaca ile masz obecenie broni a niebieska kropka okresla ktora z broni uzywasz

02.08.2004
18:59
[193]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

ups pomylily mi sie fotosy ...

02.08.2004
19:05
[194]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

Todd Rusell jaka masz konfiguracje sprzetowa i jakie to sa detale ? (wszystko low?)

02.08.2004
19:06
smile
[195]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Todd ---> dzięki.


btw. czemu grasz z wyłączonymi bump-mapami? grafika jest gorsza o połowę.

02.08.2004
19:13
[196]

kreon [ Centurion ]


plz powiedzcie tylko czy w czasie gry jest jakis loading miedzy levelami, czy nie ma podzialu na poziomy i wszystko jest w pamieci?

02.08.2004
19:14
smile
[197]

CDFAN [ Junior ]

Błagam , pomóżcie!!! Podajcie mi adres strony , z której można podobnie , jak niektórzy z was ściągnąć DOOMA 3. Błagam o prawdziwy adres. Thanks dla każdego , kto mi pomoże. Możecie też pisać na GG : 3791403

02.08.2004
19:17
smile
[198]

Zgred [ Konsul ]

Todd--> Jaką masz kartę graficzną i jakich ustawień dokonałeś, bo grafika na twoich screenach jest jakaś PŁASKA?

02.08.2004
19:24
smile
[199]

SLip [ Centurion ]

LEM troszke chyba chce przekombinowac spolszczenie. Zachecam do glosowania!

Doom 3 PL – nowa sonda!

Gdy przeczytałem dziś, iż w wersji polskiej gry Doom 3 kultowy BFG (Big Fucking Gun) może zostać przemianowany na SPR (Super Pier....ny Rozpierdalacz), to jakoś tak poczułem mały dyskomfort. Nie da się ukryć, iż na scenie FPP (zarówno zagranicznej, jak i polskiej) nazwa BFG jest wręcz kultowa. Jakiekolwiek próby jej zmiany uważam za dużą pomyłkę. Jako iż umieściliśmy już na naszej stronie stosowną sondę, również i wy możecie się na ten temat wypowiedzieć. Zapraszam do głosowania i komentowania tegoż newsa. Osobiście mogę was zapewnić, iż wyniki sondy zostaną przekazane firmie LEM, która to pracuje nad polską wersją Dooma 3.

02.08.2004
19:27
[200]

Dagger [ Legend ]

==>SLip
Jakby było się czym przejmować - zanim wyjdzie polska wersja to pewnie dla wiekszości ludzi, którzy mieli w nią zagrać Doom III będzie już odległym wspomnieniem ;P

02.08.2004
19:39
[201]

CDFAN [ Junior ]

Jezoo , kiedy ja dostanę odpowiedź?? Jak obejrzałem screeny wiedziałem ,zę muszę w to zagrać. Na szczęście pójdzie mi na high detalach. No chyba ,że jest głupi , bo na takim kompie , to ja nie wiem , co może nie iść... No moze nie pójdzie extra na high , ale na pewno nie bedzie tak źle ... może.

Mam kokmpa : AMD ATHLON 2500mhz , 512 RAM , GeForce FX 256 mb ram . Creative`a głośniczki w systemie 5.1. No ludzie , co myślicie? Mam XPka . Xzy pójdzie na high detalach jak trzeba? No i , jak bedziecie na to odpowiadać , to nie zapomnijcie odpisać na mojego wcześniejszego poista.... Thanks jeszcze raz temu , który mi da nawet na GG ten link na Dooma 3 w necie . Skąd wyngo ściągacie? Ja na googlach wpisuję DOOM 3 RELOADED DOWNLOAD i g@@@@ wyszukuje... No , a co wy wpisujecie , jak już???

02.08.2004
19:59
[202]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

[02.08.2004] 19:06 ^Piotrek^ [namożyn nieżyt krtani] https://www.darkraidersclan.com
Todd ---> dzięki.

btw. czemu grasz z wyłączonymi bump-mapami? grafika jest gorsza o połowę

>>a Bump-mapingiem jest taka historia ze wlaczylem go dopiero po zrobieniu tego screena :)
AA,FSAA tez wlaczylem juz :)

02.08.2004
20:01
[203]

art.pl [ Konsul ]


CDFAN --> dobre wyszukiwarka ,, google itp:_:_:_:_:

02.08.2004
20:06
smile
[204]

eJay [ Gladiator ]


Pytam ponownie: Czy jest jakas szansa ze gra pojdzie na 256 DDR Ram???

02.08.2004
20:14
[205]

Immothep [ Errare humanum est. ]

eJay ---> niestety nie :| min to 384MB

02.08.2004
20:14
smile
[206]

.Hubert [ ignoruj mnie ]

todd specjalnie to robisz, czy masz jakis ubytek ?

02.08.2004
20:17
[207]

Game Over [ Generaďż˝ ]

eJay-------> na hl2 starczy 256ram

02.08.2004
20:17
smile
[208]

eJay [ Gladiator ]


Game Over---------------->To ja wiem dlatego czekam z utesknieniem:)

02.08.2004
20:20
[209]

Game Over [ Generaďż˝ ]

Ja tam czekam na GTA4 na nowym engine
to dopiero bedzie grafa a nie tam jaki doom

02.08.2004
20:20
[210]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Znalazlem cosik takiego ---->

Był w szafce, ale kod do niej był na stronie intenetowej :D musialem qrde z gry wyjsc i wejsc na www... niezły patent :D

02.08.2004
21:15
[211]

gereg [ zajebisty stopień ]

planuje kupic gierke w ultimie


czy rzeczywiscie nie chodzi na win 98se????

02.08.2004
21:17
[212]

Zemun [ Konsul ]

gereg--->nie chodzi!

02.08.2004
21:26
[213]

ZlotX [ Konsul ]

game over nie wiesz co mowisz san andreas (gta6) nie bedzie na nowym silniku tylko ulepszonym z vice city i jeszcze raz pwoeisz ze doom jest glupi czy niedorobiony to powiem adminiwi ze obrazasz uzytkownika forum owzem jest taki uzytkownik doom3

02.08.2004
21:26
[214]

ZlotX [ Konsul ]

game over nie wiesz co mowisz san andreas (gta6) nie bedzie na nowym silniku tylko ulepszonym z vice city i jeszcze raz pwoeisz ze doom jest glupi czy niedorobiony to powiem adminiwi ze obrazasz uzytkownika forum owzem jest taki uzytkownik doom3

02.08.2004
21:27
[215]

ZlotX [ Konsul ]

game over nie wiesz co mowisz san andreas (gta6) nie bedzie na nowym silniku tylko ulepszonym z vice city i jeszcze raz pwoeisz ze doom jest glupi czy niedorobiony to powiem adminiwi ze obrazasz uzytkownika forum owzem jest taki uzytkownik doom3
master didi zaloz nowa czesc bo ta jest przepelniona

02.08.2004
21:28
[216]

Doom III [ Chor��y ]

Zlotx --> dziękuje. Bardzo mi smutno że są takie osoby. Mnie porównywać z jakimś GTA ?!?! Żarty, panowie, żarty...

02.08.2004
21:29
smile
[217]

Zemun [ Konsul ]

zlotx--->Cos cie boli??

02.08.2004
21:31
[218]

gereg [ zajebisty stopień ]

Zemun - czytales, czy probowales uruchomic? ;-)

02.08.2004
21:34
[219]

Zemun [ Konsul ]

gereg---> Nie uruchamiałem, ale duzo o tym czytałem i na innych forach pisza ze nie da sie, zreszta niedawno było o tym głośno, bo sam ID software oznaimił ze działac bedzie tylko na XP i 2000!

02.08.2004
21:34
smile
[220]

slowik [ Legend ]

Zlotx===>gta san andres to nie jest gta6 .... tak samo jak wiele innych podobnych blednych numeracji .. to po prostu samodzielny dodatek

a gta4 jest zapowiadana wlasnie na nowym engine (tak tak to nie jest san andreas) i to wydaje mi sie bardziej warte uwagi nizeli ten doom ...

02.08.2004
21:51
smile
[221]

Raziel [ Action Boy ]

no i mam doomka, gram na medium i jakos idzie, sprzet nawet daje rade gdyby nie tylko 256 ramu....

02.08.2004
21:54
smile
[222]

Coy2K [ Veteran ]

ok pogralem juz troche... powiem tak:

Gra z pewnością z rewolucyjną grafiką...jednak to wszystko co ma do zaoferowania. Stwory stwory i jeszcze raz stwory...przechodzenie z jednego ciasnego i bardzo ciemnego pomieszczenia do drugiego, zeby władować troche zgarniętej ammo po drodze w jakiegoś sflaczałego zombiaka czy innego podobnego stwora...to JEST NUDNE. Naprawde nudne...gra wieje nudą i to wszystko. Przereklamowany tytuł, nie ma żadnych zwrotów akcji, NPC z ktorymi mozna pogadac, ktorzy by pomogli czy wprowadzili klimat jest naprawde niewielu...
Co z tego ze grafika jest piękna...to nic nie zmienia. Doom III jest niczym innym jak przeciętną strzelanką z płytką fabułą. Jednym słowem spore rozczarowanie...chociaż może nie...bo nie miałem żadnych oczekiwań poza wspaniałą grafiką i tu sie nie zawiodłem.

02.08.2004
22:01
smile
[223]

oksza [ Senator ]

Ludzie!
DOOM I i II to były też płytkie strzelanki! Już nie powiem - Quake III...

02.08.2004
22:03
[224]

_MyszooR_ [ Ass Kicker ]

GIERKA WYMIATA !! az strach grac :D wrzucile parescrenow nowych :)

https://raczkoslawek.webpark.pl/d1.jpg
https://raczkoslawek.webpark.pl/d2.jpg
https://raczkoslawek.webpark.pl/d3.jpg
https://raczkoslawek.webpark.pl/d4.jpg
https://raczkoslawek.webpark.pl/d5.jpg
https://raczkoslawek.webpark.pl/d6.jpg


gram w 1024 i detalki na medium i gierka uxiarsko smgia :)

02.08.2004
22:05
smile
[225]

wiesław2 [ Konsul ]

Gram w ustawieniach HIGH i 1024x768 i AA 2x

grafa wymiata, gra tez fajna

zrobilem jednego screena----->>>>


02.08.2004
22:05
[226]

Coy2K [ Veteran ]

oksza zapominasz tylko, ze po tej grze oczekiwano czegos wiecej niz tylko ładnej grafiki... zdania nie zmienie.
Gra nie warta pieniędzy, ani nowegko sprzętu

02.08.2004
22:05
[227]

DeV@sT@toR [ Senator ]

Ale miały lepszy klimat - w swoich czasach wkręcały kompletnie, D3 mnie nie wkręcił, a FC jak najbardziej - obie gry to typowe strzelanki - wniosek jest prosty. A q3 to gra właściwie online i nie ma co tutaj porównywać, jeśli myślisz, iż w duelu wygrasz z kimś bo w miarę dobrze strzelasz to się grubo mylisz :)

02.08.2004
22:23
smile
[228]

legrooch [ Legend ]

A nie mówiłem?

Poczekajmy na S.T.A.L.K.E.R.A :PPP (bądź HL2)

02.08.2004
22:24
[229]

ZlotX [ Konsul ]

jak chche ktos pograc na windows 2k3 to w opsisie mojego gg jest strona skad mozna pobrac ten patch nmilego ssania

02.08.2004
22:31
[230]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Na tym silniku powinien powstac System Shock 3, bo az sie o to prosi... To bylby HIT.

02.08.2004
22:33
smile
[231]

??? [ tomi_boss ]

no i okazał sie doom3 przereklamowany :( pograłem troche no i hm zwykła szczelanka z zajebista grafa inspirowana gra half life tylko z demonicznym klimatem, nudna sie robi moze pozniej bedzie cos wiecej (ciekawiej) :P

02.08.2004
22:38
[232]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

[02.08.2004] 21:51

Raziel [Action Boy]

no i mam doomka, gram na medium i jakos idzie, sprzet nawet daje rade gdyby nie tylko 256 ramu....

Więc jednak 256 ramu wystarcza do odpalenia gry?

02.08.2004
22:44
smile
[233]

Morgius [ Pretorianin ]

Faktycznie coś z tą grą musi być nie tak, skoro jedyne (z paroma wyjątkami) o czym się tu mówi to w jakiej rozdzielczości i w jakich detalach ona działa. Tak jakby ID wypuściło najbardziej oczekiwanego i wypasionego benchmarka wszechczasów...

02.08.2004
22:47
smile
[234]

ZlotX [ Konsul ]

Pozwoliłem sobie zalozyc nowy watek poniwaz ten jest juz przepelniony mam nadzieje ze za zle mi tego nie macie
w wstepie nic nie zmienialem
Link do nastepnej czesci:

02.08.2004
22:53
smile
[235]

Zemun [ Konsul ]

Zlotx-----> a pownienes bo jest kilka błedów np. taki ze premiera w USA jest 3 sierpnia a nie 5!!

18.08.2004
22:04
[236]

ZiaRek [ Junior ]

prosze podajcie linka albo cos gdzie moge znalezc edytor map do DOOMA III i jak tworzyc nowe mapki pls help z gory thx podaje moje GG: 9109917 a także e-mail jakby co [email protected] prosze pomozcie

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.