GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Doom III minimum requirements

20.07.2004
22:19
[1]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Doom III minimum requirements

• A 1.5-gigahertz Intel Pentium 4 chip or AMD Athlon 1500.
• 384 megabytes of memory.
• Two gigabytes of hard drive space.
• An nVidia GeForce 3 graphics card or better; or an ATI Technologies 8500 or better.

20.07.2004
22:19
smile
[2]

Zemun [ Konsul ]

To już wiemy!!!!

20.07.2004
22:19
smile
[3]

poligon [ Centurion ]

ktos pytal?

20.07.2004
22:26
smile
[4]

Immothep [ Errare humanum est. ]

jeszcze pare takich watków i ode chce mi się kupowac tą gre :(

Ludzie ile można.... co to armaggedon czy co....

20.07.2004
22:32
smile
[5]

oksza [ Senator ]

I gdzie ten gf 256, na którym miał ruszać?

20.07.2004
22:35
[6]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

No i gdzie Ci krzykacze twierdzacy, ze na kazdej karcie D3 pojdzie? Nawet na Gf4mx? lol?

20.07.2004
22:48
smile
[7]

yautja [ Generaďż˝ ]

takie małe wymagania ? nie uwierze póki nie zobacze :P

20.07.2004
22:56
smile
[8]

superzabijaka [ Konsul ]

jestem gorącym sympatykiem tej gry ale faktycznie jak na minimalne to troche przegięcie :/
Cosmam przeczucie że b. wiele osób będzie rozczarowanych tylko dlatego że gra nie najleiej im chodzi (napewno wiele osób w krajach biedniejszych np. w Poslce). ale też nie chce mi się wierzyć że wszyscy na zachodzie mają super komputery.

Na mxach na 100% się odpali, na słabszych prockach także, pytanie tylko jak będzie chodzić? tego nie wie nikt.Trzeba poczekac do premiery, bądź jakiegoś demka i się samemu przekonać. Historia bowiem pokazuje że często wymagania są bardzo przesadzone (lub zaniżone).
Zobaczymy.

20.07.2004
23:00
[9]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

Supported OS: Windows® 98SE/ME/2000/XP (only)
Processor: 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card
Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
DVD-ROM: 4x DVD
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)


to są bardzo minimalne wymagania Far Cry - te dooma są niewiele mniejsze, poza tym silnik dooma nie generuje tak ogromnych powierzchni jak ten FC więc w sumie można te wymagania uznać za takie same.

wniosek? Doom będzie Ci chodził bardzo podobnie do FC.

20.07.2004
23:08
smile
[10]

superzabijaka [ Konsul ]

ja będę jednak optymistą, myślę bowiem że pan Carmak jest jednym z najlepszych koderów "enginowych" na świecie
a an pewno lepszym niż panowie z Cryteka. Poza tym to silnik OpenGL, więc porównywanie jego osiągów do silników DX8,9-Farcry (dirver opengl był tu tylko opcją i nie został zaimplementowany całkowicie, a pomimo to na kartach Nvidii w tym trybie gra chodziła o wiele lepiej) nie ma sansu. To inna liga, inna gra.
Kurcze mogliby wydać to demko co by każdego wątpliwości się szybko rozmyły, a tak te nerwy...:)

20.07.2004
23:19
smile
[11]

>Luzer< [ Music Addict ]

Ja myśle że będa detale dla słabego sprzętu więc sie nie przejmuje(przez jakiś czas sie moge przejmować bo mam narazie dziwnie działajace 256 ram 133 mhz lol)

20.07.2004
23:29
smile
[12]

MasterDD [ :-D ]

Nie martwcie sie tak :D

na GF4 MX tez pojdzie... przeciez pisali w recce PC-Gamer'a.

Carmack tak pisze, bo kazdy idiota winien sie skumac ,ze jak ruszy na GF3 to i na GF4 tez ruszy, no bez przesady...

20.07.2004
23:34
[13]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Tylko, ze _idioto_ Gf4mx nie ma jednostek pixel shader.

20.07.2004
23:41
smile
[14]

MasterDD [ :-D ]

_Luke_ => Tak, wiemy to wszyscy, boshe...

Ale D3 odpali na GF4 MX ,ile razy mam podawac linki do slow ID, recenzji i wszystkiego! jezu!

Jakby ktos nie wiedzial jest sobie pewien watek o D3, gdzie zawieraja sie juz dawno te informacje, np. o wymaganiach...

20.07.2004
23:42
smile
[15]

superzabijaka [ Konsul ]


chociaz ja ma właśnie GF3TI, panowie z PC gamera opalili i napisali wyraźnie jak wół!: że gra chodzi na MX tylko w stresujących momętach potrafi bardzo przyciąć. Myślę więc że wykastrowany Doom z wodotrysków będzie i na tych kartach grywalny. Trochę optymizmu:)

21.07.2004
00:12
smile
[16]

srekal34 [ Rock Forever ]

Ehhh, a ja na moim sprzecie boję się czy pogramw maksymalnych detalach

21.07.2004
11:58
smile
[17]

yautja [ Generaďż˝ ]

Może rzeczywiscie panowie z ID Software popracowali trochę nad optymalizacją. W końcu nie chcą, aby Doom III wyszedł gorzej pod tym względem od Half-Life'a 2. :P (HL2 ma mniejsze wymagania :P)

21.07.2004
12:01
smile
[18]

viesiek [ hoo-doo ]

Mojej wypowiedzi na ten temat szukaj pod linkiem, ale zapewne nikogo moje zdanie nie obchodzi X_X

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.