
Scypio [ Pretorianin ]
Forum CM: Problem z Neostradą
Ponad miesiąc temu zamówiłem Neostradę w tzw. promocji. Dosyc szybko bo już 4 dni później miła pani zadzwoniła do mnie i oświadczyła, że mam już przygotowaną linię i mogę w telepunkcie odebrać modem i podpisać umowę co też niezwłocznie zrobiłem. Przy próbie instalacji okazało się, że modem nie wykrywa syganału Neostrady... więc zadzwoniłem do BOK, gdzie poinformowano mnie, że istnieje możliwość, że linia jest jeszxcze niegotowa ponieważ ekipa, która to wykonuje ma jeszcze 5 dni roboczych na faktyczne wykonanie zlecenia licząc od formalnego zgłoszenia o gotowości linii(?????!!!!????) - więc poczekałem owe 5 dni roboczych i nadal nic. W BOK poinformowano mnie, że jeżeli zgłoszę reklamację i przyślą do mnie serwisoperatora i jeżeli okaże się, że to problem sprzętowy (nawet niesprawny modem) to będzie mnie to kosztowało 400PLN. Poszedłem więc z modemem do kolegi - okazało się, że jest sprawny.... kolega przyszedł do mnie z własnym sprzętem - sprawdził linię - jego modem również nie wykrył sygału Neo. Postanowiłem więc folrmalnie zgłosić reklamację - od razu mówię, że z większością "panienek" zatrudnionych w BOK nawet nie warto rozmawiać - za cholerę nie chcą przyjąć do wiadomości, że ciesząca się ogólnym poważaniem i uwielbiana TPSA mogła popełnić jakikolwiek błąd. Wreszcie dodzwoniłem się do faceta - zdałem gościowi relację co i jak - gościu od razu zaproponował wizytę "specgrupy" - w piątek upłynie 3 tygodnie jak owa specgrupa miała się u mnie zjawić. Prawie codziennie dzwonię do BOK TPSA i nic.... Ma albo miał ktoś z was podobne doświadczenia? Jest pośród CM-owej braci jakiś przedstawiciel (hmmm... pracownik???) TPSA??? Wreszcie ma ktoś jakieś znajomości - kogoś kto mógłby przyspieszyć sprawę. Z góry dziękuję!!
radykal [ Konsul ]
Dlatego nie mam NEO ...
Kiedys zdecydowalem sie na telfon w TP ... trwalo to 2 miesiace i dopiero po interwencji u znjomej kierowniczki w Blekitnej -sprawa ruszyla z kopyta .. niestety znajoma przeniesiono ...
po takich przejsciach juz stram sie nie robic interesó z ta firmą .. złe wspomnienia długo pozostaja w pamieci

bonk_ [ Pretorianin ]
ha ha ha jakbym to znał.Po pierwsze kolega miał identyczny problem co ty też dzwonił i gośc też mowił mu o 400zł.Ale że moj kolega jest uparty(i dzieki mojemu doswiadczeniu z TPSA) zadzwonił jesdzcze raz wieczorem i odezwał sie tym razem inny gośiu(ten spoko wczesniejszy był ...jak to delikatnie okreslic niespoko)i powiedział zeby zmienil kabel(dał oryginalny nie dokupiony)i teraz działa.Niestety moja kuzyka też dzwoniła i juz czeka 7dni zanim bedzie linia gotowa!!!
MOONSOL [ Konsul ]
Ja miałem ten sam problem w obu firmach.
A kiedyś, chyba przypadkowo udało się im coś naprawić, to zadzwoniła do mnie panienka ( 2 razy ) i powiedziawszy mi , że nasza rozmowa będzie nagrywana, zadawała pytania typu: czy szybko wykonaliśmy serwis ? czy jest pan zadowolony z usługi ? A jak powiedziałem, że to chyba pierwszy raz i że fuksem się im udało bardzo szybko się próbowała rozłączyć.
Moja rada: wszystko tylko nie NEOSTRADA !!!!!!!

Scypio [ Pretorianin ]
Koledzy - jak już pisałem wykluczyłem problem sprzętowy, próbowałem również przez oryginalny kabel.
Niestety mieszkam w małej miejscowości - i Neo to dla mnie jak na razie jedyna szansa na stałe łącze
radykal [ Konsul ]
Problemem w NEO nie jest sama jakosc usługi - bo ta jest przyzwoita , tylko wszelkie problemy zwiazane z obsługa posprzedażna ( raklamacje itp... )
MOONSOL [ Konsul ]
radykal ----> no ale muszę przyznać, że jak ( co prawda po pół roku ) założą linie, to już nieźle to gna.

UBOCIAK [ Pretorianin ]
radykal ===> święta prawda. Sam pamietam swój przypadek kiedy pani z "BLUE LINE" na moje pytanie "Dlaczego jeszcze NEO u mnie nie działa - minmo że juz dawno powinna" - odpowiedziała: "Bo linia sie musi uleżeć" buaaaahaaaahaaaaa
pozdro - viga2000_POLAND
Wozu [ Panzerjäger Raider ]
To faktycznie masz problem :). Ja mam Neo od chyba juz 5-ciu miesiecy i zdarzyly mi sie jak dotad 3 powazne awarie - nie z mojej winy. Akurat tak sie sklada, ze za kazdym razem gdy awarie zglaszalem, byla ona w przeciagu 2-3 dni usuwana. Tyle, ze nie mialem problemow z inicjalizacja (linia byla gotowa) i instalacja (poszla bez wiekszych problemow). Moge jeszcze powiedziec, ze w mojej rodzinie nikt bliski nie pracuje w TP SA :), wiec nie jest to zadne "specjalne traktowanie".
zarith [ ]
obawiam się, że będziesz musiał zacisnąć zęby i jakoś wytrzymać - oczywiście, dzwoń jak najczęściej, zapisuj nazwiska ludzi z którymi gadasz i tak dalej.... jedyną pocieszającą rzeczą jest to, że jak już ci założą neo to będziesz miał naprawdę bardzo dobre łącze

merkav [ Aguś ]
Ja w zeszlym roku wziolem na 1 miesiac jak byl apropocja za 1zl, zestawik odebralem a zaczolem korzystac po ok. 1,5 miesiacu. W miedzyczasie 2 razy przyjezdzal pan w tepeesa, cos sprawdzal mowil ze nie wie co to jest ale za 300zl moze sprawic ze bedzie dzialalo :/ Jak takie cos wstawil mojej mamie to malo brakowalo zeby go na kopach z mieszkania nie wywalia... Po kilku dniach przyszedl monter (nie jakis specjalista, tamtem szpanowal laptopem i technicznym belkotem) popatrzyl, powiedzial ze zadzwoni na 30min, zadzwonil i sie spytall czy dziala no i .... dzialalo :) Ale miesiac szybko sie skonczyl :(
Rada. Nie dawac im spokoju i nie dac sie zrobic w balona (chodz samo zamowienie NEO moze byc uznane za takowe :D )
Ward [ Generaďż˝ ]
dzwonisz pod 0800 102102 i pytasz i podając numer prosisz by sprawdzili czy u nich jest wszystko OK
jak nie działa nadal po zmianie kabli itd. to zgłaszasz to jeszcze raz wołając by sprawdzili czy na ich półce jest wszystko dobrze podłączone
byłem u mojego sąsiada i on dzwonił do B. linii jechał ich jak diabli, oni przyjęli zgłoszenie awarii i zrestartowali mu port i od tego czasu jest wszystko dobrze - mówił też że jak mu neo kiedyś padło to dzwonił do panienki z b. lini i pytał czy jest awaria- ona odpowiedziała że nie
zadzwonił po pół godzinie i dowiedział się od innej osoby że coś tak szlak trafiło i będzie dobrze za godzinę - czyli pomotani są tam ludzie na maxa i trzeba ich cisnąć cierpliwie to coś się uzyska.
choć kiedyś było np. tak (i to nie byłą TPSA wina):
komp nie wykrywał modemu speedtoucha i trzeba było wywalić program od neo i zainstalować jeszcze raz
aha- z tymi 400 złociszami to jest chyba tak że to opłata za instalację w domu klienta a nie za jakieś awarie - więc śmiało zgłaszaj awarie i PODAWAJ że nie masz sygnału teraz bo ci w rachunku tego nie odejmą a płacić za nic to wiadomo- kiepska sprawa
- a jak u ciebie wygląda sprawa z diodami od modemu ?
świeci się jakaś jak masz podłączone USB ?
zarith [ ]
akurat wiem dokładnie że te 400 płaci się wtedy jeśli wina będzie po stronie klienta a nie tpsa

mgk [ Generał - Pacyfista ]
Ja przy kupnie byłem zapewniany że kupuję w promocji po czym po 3 miesiącach przyszedł rachunek za normalne podłączenie - rozmowy z biednymi konsultantami oczywiscie nic mie daly-
Jak tylko cywilizacja dotrze na Saską Kępę to nie chce miec z TPSA nic wspólnego
Daboyda [ Chor��y ]
Miałem neo przez pół roku:)
Zadym z TPSA nie miałem żadnych, jedynie jedna, miesięczna, by w ogóle usługa ruszyła, a zadymka była konkretna. Tylko raz coś padło i momentalnie zostało naprawione. Wydaje mi się że było tak dobrze, bo mieszkałem wówczas 500 metrów od centrali.
aaa, byłbym zapomniał, faktury za pierwsze 3 mieisące neo przyszły razem i dziwnie późno:):)
W każdym razie o dziwo nie mogę nic złego o Neo powiedzieć (pomijam że teraz mam wrocławskie E-wro i jest o wiele szybsze), ale mój przypadek to jedynie wyjątek potwierdzający regułę, bowiem w całej innej rzeszy spraw TPSA to syf.
BTW, jak już zacznie NEO działąć polecam nie używać Tepsowskiego programu do łąćzenia z netem, tylko CFOS-a.
No i warto odwiedzić forum www.neostrada.info.
Scypio [ Pretorianin ]
Ward - komp wykrywa modem podłączony przez USB natomiast dioda (chyba ASDL?) sie nie świeci - jak już pisałem problem sprzętowy wykluczam (dwóch moich kolegów sparawdzało mi linię) - wina jest ewidentnie po stronie TPSA - w zakresie serwisu mój rejon podlega pod ekipę ze Szczyrku a to są "wyjątkowi" goście - mojemu koledze linię telefoniczna naprawiali 1,5 miesiąca - w tym czasie oczywiście TPSA naliczyła opłatę za abonament; srednio w moim regionie kwestaia załatwienia czegokolwiek z TPSA to minimum miesiąc - daltego prosiłem o wsparcie kolegów.

Ward [ Generaďż˝ ]
zarith - mylisz się trochę
zresztą może inaczej
jak dokonałeś REJESTRACJI - czyli pobrałeś swój ID i pin a neo wysiada albo po rejestracji nie możesz się połączyć znowu to JAKAKOLWIEK naprawa po zgłoszeniu usterki jest wykonywana na koszt TPSA, nawet jak to naszej niezamierzonej winy (albo niewiedzy w tym temacie) się stało
ale jak nie dokonujemy jeszcze REJESTRACJI i wzywamy technika to jest traktowane jako INSTALACJA W DOMU KLIENTA i to faktycznie kosztuje 400 złociszy.
czyli wszystko zależy czy kolega jest zarejestrowany (a chyba nie jest) pozostaje cisnąc ich na b. lini i pytać czy z ich strony połączenie jest OK, jak jest to wina leży niestety po ''naszej'' stronie i trzeba trochę się ponęczyć ;->
Scypio [ Pretorianin ]
Ward - zgadza się NIE JESTEM ZAREJESTROWANY - i zgadza się: jeżeli masz problem z instalacją sprzętu i wina nie jest po stronie operatora - impreza; czyli wizyta serwisanta kosztuje 400PLN
Ward [ Generaďż˝ ]
Scypio- a USB świeci się na czerwono czy zielono ?
tak czy inaczej to współczucie - pamiętaj zgłaszać ze nie masz połączenia bo rachunek ci za nic przyślą
Scypio [ Pretorianin ]
USB - świeci się na zielono
Ward [ Generaďż˝ ]
kiepska sprawa
a czy mozesz ''zanieść'' swój modem z kablem do kogoś kto ma w sąsiedztwie działające neo by sprawdzić czy modem jest OK ? Bo to by wykluczało awarię sprzętu
bo ten brak drugiej lampki świadczy chyba o tym że nie jesteś ''scrosowany''
czyli pozostaje czekać dopytując ich jak długo skoro ktoś zapewniał że wszystko jest OK
wiesz- mój sąsiad odebrał kiedyś zestaw NEO i to było na początku miesiąca kobieta w BOK mówiła że za 3-4 dni będzie podłączony - a scrosowali linię dopiero po 2 tygodniach
- czyli czekać cierpliwie oozostaje albo liczyć się z INSTALACJĄ W DOMU - czyli te 400 wywalamy w błoto niestety
- lepiej chyba poczekać :->
Mały Miś [ Konsul ]
Scypio ---> wezwij techników z tepsy, ale nie tych od neo tylko tych od zwykłych telefonów i niech ci sprawdzą linię w domu zapłacisz mniej niz 400, a prawdopodobnie winna jest instalacja telefoniczna w twoim domu

neXus [ Fallen Angel ]
jeszcze jest taka mozliwosc ze nie scrossowali ci lini - tzn nie zostal puszczony jeszcze sygnal neostrady. Wtedy ta druga lampka od neo mruga w bardzo powolnym tepie. U mnie scrossowanie lini tepsowcom zajelo 19 dni - i przez ten czas spogladalem tesknie na modem...

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
mialem tak samo przy tej promocji 30dniowej za zlotowke, nie uruchomili mi tego wtedy, dopiero teraz gdy kupilem pelny zestaw wszystko jest w porzadku chociaz i tak musialem do nich osobiscie sie udac, bo zapomnieli przekazac info, ze jestem juz w neo i nie mozna sie bylo zarejestrowac... cala tepsa, walcz z nimi, jesli masz pewnosc, ze to ich wina to smialo zapraszaj fachowcow, nie zaplacisz tych 400zl ALE TYLKO WTEDY jesli jest to ich wina
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-07-14 18:02:01]

Ward [ Generaďż˝ ]
Stranger - racja racja ale ponownie to wpiszę:
jak jesteś zarejestrowany (zalogowany u nich) to możesz ich dręczyć pierdołami, drobiazgami itd - i oni nic od ciebie nie mogo pobrać
- możecie to sprawdzić dzwoniąc z tym pytaniem na tą słynną B. linię ;->
Runnersan [ Konsul ]
Hehe... Scypio. Bielsko rulez.... Usiądźcie dzieci i pozwólcie, że wam opowiem historie krew w żyłach morożącą.
Pewnego lipcowego dnia Anno 2003 do mego domu dzowni pan z TP SA. Zapytał on, czy nie zechciałbym może neostrady. Dzień był piekny i nastroje dobre, więc po niezbędnych konsultacjach uznaliśmy, że owszem neostrada by sie przydała. Szybko podpisaliśmy umowę, zdobyliśmy zestaw instalacyjny i podłączyliśmy go do linii telefonicznej. Po chwili jednak smutek wielki nas ogarnął. Lampka ADSL miga i miga. Szybki telefon do TP SA i zaczęło się pranie mózgu. Zapytano mnie czy umiem instalować sterowniki, następnie pytano o spsób podłączenia, czy aby napewno jak na obrazku, czy może mam sygnał w telefonie (ciekawe skąd dzwoniłem, skoro sygnału moge nie miec:). Kiedy zasugerowałem, że być może jednak pomoc mi się przyda, pan powiedział, że zapłace za wizytę, jesli to będzie moja wina. Cóż, ryzykować nie chciałem przybył kolega podłącyzł swój komputer... Nie działa. Minęło pare dni... Irytacja, Stres. Pragnienie mordu. Zdecydowałem się na wizytę montera. Umówiłem się z owym osbnikiem. Jak przytsało na TP SA pan nie przyszedł. Dopiero moja osbista wizyta w miejscowym lokalu tejże firmy przyczyniła się do tego, że pan przyszedł. Podłączył on wszytskie urządzenia swoje miernicze, podzwonił, pokombinował i powiedział: "Sorry Winetou". Neostrady się nie da podłączyć. Wymyslił przy tym jakieś dziwne uzasadnienie, które jak rok później się okazało było nic nie warte.
Nadeszła jesień, TP SA na stronie noestrady zaznaczyła, że mój numer się nie nadaje do neostrady. Jednak wsyztsko się zmieniło w maju 2004. Wtedy to odkryłem, że oto znów moge mieć neostrade. Zadzwoniłem sobie w celu zamówienia. Pani przyjeła je, ja kulturnie podziękowałem. W ciagu kilku dni miała zadzwonić i zorientować się, czy już wsyztsko jest gotowe. Czekałem, czekałem po 3 dniach sam zadzwoniłem. Jakież było moje zdziwenie kiedy okazało się, że mojego zamówienia tam nie ma.... Zdziwiony mocno znowu zamówienie złożyłem. Tym razem przezornie zadzwoniłęm dnia następnego... I co??? Nie ma zamówienia. Powiedziawszy co o tym myśle złozyłem zamówienie jeszcze raz. Zadzwoniełm po 3 godzinach i co??? Znowu nie ma. Tym razem już wpeniłem się mocno. Pani obiecała, że zadzwoni i poda mi numer zamówienia, żebym mógł poprzez niego sprawdzić status prac. Nastepnego dnia zadzwoniłem i okazało się, że moje podanie odrzucono. Pomimo wstępnej akceptacji stwierdzono, że nie ma mozliwości podłączenia Neostrady. Na moje pytanie jakie to są trudności pani nie potrafiła odpowiedzieć. Skierowała mnie do działu technicznego. Tam całkiem kompetentny ktoś, wytłumaczy ł mi o co chodzi. Otóżna mojej linii znajduje się urządzenie zwane PCM, które rozdziela/wzmacnia syganł itp, itd. Ogólenie się nie da. Zasugerował jednak, że w błękitnej linii moge złozyć podanie o zdjęcie tejże PCM.
Złożyłem podanie. Termin wykonia prac wg BL 30 dni. Dla poprawienia sobie humoru raz w tygodniu gromiłem pracowników BL przypominając im o konieczności dokonania odpowiednich prac. 4 razy moje podanie dostało "najwyższy priorytet". W tygdniu 3, jakaś chyba bardziej uczona pani, stwierdziła, że ktoś wysłał moje podanie do złego działu. I ona wsyztsko poprawi i da nowemu zmaówieniu najwyższy priorytet i adnotacje. Minęło tymczasem 30 dni+2. Przystępowałem do pisania skargi..... Nagle telefon z TP SA. Pani z przykrością poinformowała mnie, że urządzenia PCM zwanym, nie da się zdjąc z mojej linii, gdyż (tu podała jakieś nazyw ichnich urządzeń). Ponad miesiąc czekałem na to, by pani powiedziała mi, że się nie da...... Obecnie prowadze inne działania zmierzające do podłączenia mojej inii do netu. Rzoważam możliwością zmoiany operatora.....
Myślałem, że tylko ja mam pecha, ale wyobraźcie sobie, że byłem tydzień temu u kuzynki w celu isntalowania neo. Niestey i ona miała podbne objawy, jak ja wcześniej, jak Scypio teraz... Migające ADSL mimo skrosowanego łącza...
TP SA ma wszystko gdzieś...... A najgorsze jest to, że mieszkam w domu jednorodzinnym, więc netu z kablówki czy innej firmy raczej nie znajde...
PS Zestaw instalcyjny dlaej u mnie w domu lezy. Pani w TP SA poiwedziała, że jak go sobie za 140 zł kupiłem, to teraz go mam.
BamSey [ Generaďż˝ ]
Scypio-----> Moim zdaniem twoja linia nie jest skrosowana i tu lezy problem (u nas w Katowicach obsługa jest spoko dają nr telefonu do techników i gośc mi sprawdził to czy linia jest gotowa w 30 sek) musisz naciskać na dział techniczny TPSA..
Co do tego rachunku w związku z tym że jesteś niezarejestrowany to poprostu zarejestruj sie z normalnego modemu jakiego używałeś do tej pory (jak miałeś pakiet i siezkończył to poprostu wbij na modemie ogólnopolski numer dostepowy do netu) bo nie ma obowiązku rejestracji dokonywać przecież przy uzyciu NEO:) Wchodzissz na stronę TPSA Neostrada i rejestracja oraz pobranie nr PIN potrwa chwilkę) Ja tak zrobiłem:) Jeżeli okaże sie zaś że nie możesz jeszcze pobrać nr PIN to może zawidła koordynacja pracowników TPSA miedzy centralą a oddziałem regionalnym...
To tyle co mogę poradzić.....

BamSey [ Generaďż˝ ]
A swoja drogą mnie też usiłowano wcisnąć kit że sie nie da podłączyć bo uwaga "jest pan poza zasiegiem przekaznika" jakiego przekaznika kurde se myślę:))))) Po paru dniach i rozmowie z inną miła panią z TPSA (i po upewnieniu sie u człowieka który pomaga teraz Scypio że do podpiecia NEO TPSA nie wynalazła żadnych cudownych urządzeń zwanych przekaznikami) okazało sie że trudnosci techniczne cudownie wyparowały:))) Na razie NEO działa mi bez pudła:)

neXus [ Fallen Angel ]
ach bym zapomnial - w umowie jest zapisane ze maja 21 dni roboczych na scrossowanie lini. Rekordzista na forum na ta operacje czekal, o ile pamietam, 35 dni...
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
Runnersan --> tez mieszkam w Bielsku, powiem tak, jesli masz mozliwosc troche dolozyc to nawet sie nie zastanawiaj tylko bierz to megabitowe od Dialogu :-)
Runnersan [ Konsul ]
No właśnie, aktualnie TP SA ma czas ok tygodnia. powiedzieli, że będą próbowąć zmienić mi central. Jak im się nie uda będę kombinował z Dialogiem.

pisz [ nihilista ]
mało jest rzeczy których nienawidze bardziej niż tepsa, ale akurat na NEO skarzyć się nie mogę
jak wrociłem z modemem do domu to od razu mogłem po necie surfować - wszystko poszło lekko i łatwo
Mały Miś [ Konsul ]
pisz ---> ja miałem jeszcze lepiej, sami mi przynieśli modem i też od razu net działał, no ale to było w czasach gdy za instalacje się płaciło i nie było możliwości sam sobie zrobie monterzy mi niepotrzebni
Zemun [ Konsul ]
Ja miałem dosc podobną sytuację, zamówiłem neo+ po kilku dniach mogłem już odebrać modem w telepunkcie, oczywiście niezłocznie po niego poszedłem. Kiedy wróciłem do domu okazało się że nie ma sygnału, więc zadzwoniłem do obsługi i ci mi to samo powiedzieli że mam poczekac do pięciu dni bo prawdopodobnie nie doszedł do mnie sygnał, kiedy zapytałem się tego faciola z obsługi czy no to tylko w tym może być problem, odpowiedział że tak. Po tych magicznych 5 dniach oczywiście nie było sygnału więc znów zadzwoniłem i kolejny faciol z obsługi technicznej umuwił do mnie serwis. Tu moge pochwalić TPSA ponieważ serwis przyjechał następnego dnia!!!!!!!!!!!!!!! A okazało się że sygnał jest tylko miałem uszkodzony kabel od modemu ten który łączy się z gniazdkiem telefonicznym. Więc ja nie mogę narzekać na Tepsę ponieważ to nie ich wina że kabel był uszkodzony, ale z drugiej strony na pudełku od modemu widnieje pieczątka testu jakości wiec teoretycznie taka sytuacja nie powinna się zdarzyć!!

=Toster= [ Centurion ]
ONI WSZYSCY RŻNĄ NAS W D**E!

woland_ [ Pretorianin ]
Echh kochana TEPSA :)) Szczescie ze nie mam z nia nic wspolnego. Na zalozenie stalki czekalem 4 dni od zlozenia zamowienia :)) wspolczuje wam...

=Toster= [ Centurion ]
bo tam rządzą żydzi!

stary [ ZiP ]
Panowie,
to tylko wierzchołek góry lodowej....
sorki, ale tajemnica o poufności nie pozwala mi pisać więcej :P

stary [ ZiP ]
"tajemnica o poufności" - ale mi się napisało :)
[Hubal] [ Junior ]
Scypio - ja mówiłem, że tak będzie
Dogon [ Generaďż˝ ]
Teraz NEO mi dobrze chodzi -jedynie czekam na podniesienie transferu na wyzszy bo mam w opcji 512 .
Na poczatku założenia mi netu miałem oczywiście zgrzyty ale zakładanie bylo wtedy płatne więc ekipa mi podłączała w domu . Jakimś cudem po pobraniu hasła okazało się że system coś xle wygenerował hasło czy coś ze nie chciał przyjąc loginu i hasła więc nie mogłem się łączyć z netem ...Po wielu próbach z konsultantem z infolini takze nie dało się ...Na drugi dzień ktoś do mnie zadzwonił a nawet poprosił o mój numer komórkowy abym mógł siedziec przy kompie ( anie latać do telefonu w innym pokoju ;)) i okazało sie że porzedni gamoń z info nie wiedział że hasło musi miec minimum ze 6 znaków a on mi generował jakieś krótkie hasła !!! taka jest wiedza obsługi infolini !! Także potem było ok do czasu gdy ciągle traciłem synchronizacje i technik przyszedł osobiście zadzwonił do centrali z mego telefonu i poradził abym nigdy nie wyłączał modemu i problem ustał...
I w zasdzie śmiga wszystko ładnie na dzień dzisiejszy ...
Aha na przełomie roku był duży problem odkąd przydzielono klase IP z 83 na początku -sporo stron nie otwierały się i reklamacji nie chcieli uznac ...trwało to ze 3 miesiace i naprawde nieźle wkurzało to -jakby nie było to jakies ograniczenie w serfowaniu po necie (min strona Blitzu się nie otwierała ) ...Ale teraz już jest ok nawet z tym problemem ...
Van Gray [ Qu!kdeV ]
Mam Neo+ od marca i nie miałem żadnych problemów... Jest zero awarii, 768/320 kbps :D

Scypio [ Pretorianin ]
Hubal - ale przynajmniej teraz już wiem, że nie jestem sam....

Scypio [ Pretorianin ]
Koledzy!!!!! Sukces!!!!!! Mam Neo!!!!!
Dzięki Marcinie tzn Llordusie - bo wszystko wskazuje, że to właśnie twoja inerwencja sprawiła, że dioda ADSL zapaliła się na zielono.
Wszystkim kolegom dziękuję za poparcie i wskazówki.

Buczo. [ Bradypus variegatus ]
Scypio --> A Ja dzięki wielkodusznemu Wallemu mam CMBB tak więc to weekendowym treningu mam nadzieje że rozegramy walkę TCP :))

Scypio [ Pretorianin ]
Buczo - rozegramy na pewno - przez weekend potrenujemy, w tygodniu rozegramy

GenLee [ Konsul ]
Kurde - któryś raz widzę, że jak ktoś ma problem to sprawa wkrótce trafia do Bamseya, ten pociąga odpowiednie sznurki i niedługo wszystko gra :). Bamsey- zaczynam się bać :). Jeszcze raz przepraszam za kłótnię na forum sprzed roku :D
grzesiq [ Pretorianin ]
Telekomunisci holera zawsze jakis problem z nimi

BamSey [ Generaďż˝ ]
Scypio------> Instalnij sobie jeszcze Gadu Gadu i już sie odemnie nie uwolnisz;))) Cieszę się że działa:)
GenLee-----> Tak to już jest;)) Nie ma się co bać :> A o kłotni to zapomniałem bo mam krótką ale dobrą pamięć ale o ile pamietam to sie pogodziliśmy ale każdy został przy swoim zdaniu i dobrze:)))

Ward [ Generaďż˝ ]
nie dziękuj wszystkim jednoczesnie , hee-hee
wielu pisdało - POCZEKAJ i wierć im dziuę w bebechach :->
a teraz zapuszczaj kazee i eDonkeja i witaj w klubie posiadaczy DSL (albo jego cząstki ;->)
Ward [ Generaďż˝ ]
dziuę= dziurę :->
tak, tak ...piłem dzisiaj piwko