GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Z cyklu: Oceń moją stronę...

02.07.2004
21:19
[1]

m6a6t6i [ hate me! ]

Z cyklu: Oceń moją stronę...

...zapraszam na moją stronę ;)
Nie obraże się jak poklikacie w banerek, bo to pozwoli mi tą stronę rozreklamować.

02.07.2004
21:31
smile
[2]

Coy2K [ Veteran ]

hmm hmmmm no...hmmm :-)

02.07.2004
21:33
[3]

squallu [ saikano ]

nawet nawet:)

02.07.2004
21:34
[4]

SULIK [ olewam zasady ]

jedno zasadnicze pytanie - cco na niej jest procz silnika phpBB, jakiegos przerabianego laya i 2 zdan ??

no wlasnie NIC - ukancz ja a potem dawaj do oceny

02.07.2004
21:38
smile
[5]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

Sulik ma rację.... na tej stronce praktycznie nic nie ma....

02.07.2004
21:39
[6]

QQuel [ Master of Puppets ]

Sulik - ty po prostu nie widzisz głębi tej strony - ona.... ona jest taka płytka:D

02.07.2004
21:43
[7]

m6a6t6i [ hate me! ]


sulik - no poza 2 naszymi ukonczonymi (download i opisy) grami i podstrona o naszym nowym projekcie crpg to nic...

02.07.2004
21:43
smile
[8]

Dał Ci Lis [ Centurion ]

Hmmmm :;)

I wszystko stało się proste :;)
Szablony, szablony, szablony... :;)

Dałeś do oceny stronę, która w ogóle nie jest twórcza :;) Nie zrobiłeś ani laya, ani silnika :;)

link --->

02.07.2004
21:45
[9]

m6a6t6i [ hate me! ]


nie zalezalo mi na ocenie ... ze sie tak cykl zwykl nazywac to inna sprawa. chcialem strone rozreklamowac, moze zreszta nie tyle strone, co moje produkcje. ale widac niektorzy lubia gnoic innych ;)

02.07.2004
21:59
[10]

[GP] Loonatyk [ Centurion ]

Hm...a ja jestem na nie....phpBB - wiec polowa stron w necie jest taka sama (dodajmy jeszcze jPortal i Nuke...), oglnie taki nader standardowe, nudne, zle dziala w mozilli (nie wyswietlaja sie niekotre obrazki)...

Ogolnie rzecz biorac - 3/10

02.07.2004
22:00
[11]

ewelina_m [ secret ]

m6a6t6i ---> niesłuchaj ich, oni są świńscy, mi się podoba ;)

02.07.2004
22:04
[12]

lo0ol [ Jónior ]

spoko :-)

P.S.

ucz sie flasha jak nie znasz ^^

02.07.2004
22:05
smile
[13]

[GP] Loonatyk [ Centurion ]

m6a6t6i - to juz moja strona (www.prasa.games.pl ) byla bardziej dokonczona jak dawalem ja do oceny (www.prasakomputerowa.prv.pl) :-) P co rekamowac taki gniot, skoro potem juz nikt na nia nie wejdzie bo z gory bedzie wiedzial ze to szajs...

02.07.2004
22:20
smile
[14]

Dragon The Next Episode [ Pretorianin ]

ciekawa nawet bardzo

02.07.2004
22:26
[15]

Coy2K [ Veteran ]

Loonatyk Ty przed reklamą stronki musisz najpierw nowe konto na Golu zalozyc bo nikt jej nie odwiedzi ;-)

02.07.2004
22:30
[16]

HNTR [ Konsul ]

extra, sam tego nie robiłeś, na stronie nic nie ma.... porażka !

02.07.2004
22:31
[17]

SULIK [ olewam zasady ]

m6a6t6i

pozwol ze Ci przedstawie dlaczego uwazam ze nic na Twojej stronie nie ma:
patrz screen i czytaj

kolor czerwony - jakies raklamy - olewamy od razu
dopiero po Twoim poscie:
"sulik - no poza 2 naszymi ukonczonymi (download i opisy) grami i podstrona o naszym nowym projekcie crpg to nic..."
okazalo sie, ze rzeczy ktore bralem za raklamy nimi nie sa

kolor zielony - o newsy - glowna czesc strony - cos do poczytania i dowiedzenia sie o czym strona jest... a jednak ZONK - nic tu nie ma :|

kolor niebieski - druga rzecz na ktora zerkam zaraz po zielonym kolorze.... menu... hmmm.... co by tu kliknac.... FCK dalej nie wiem o czym ta strona, nic na niej nie ma :|

kolor rozowy - jakies pierdolniki, jak bede mial czas to sie przypatrze, ale pewni nic ciekawego - bo generowane przez system portalowy

cala reszta grafika i wystroj - nie ciekawe

wiec jak widzisz nie dziw sie ze ja na tej stronie nic nie widze - bo nic na niej nie ma - a jak jest to jest dobrze zakamuflowane :|

a co do jadra strony - jakis gotowiec, jako ze takich nie lubie to tez minus


[GP] Loonatyk
"Hm...a ja jestem na nie....phpBB - wiec polowa stron w necie jest taka sama (dodajmy jeszcze jPortal i Nuke...), oglnie taki nader standardowe, nudne, zle dziala w mozilli (nie wyswietlaja sie niekotre obrazki)..."

i powiedziala to osoba ktora w watku o swojej stronie we wstapniaku napisala, ze postawi ja w przyszlosci w php w j-portalu

02.07.2004
22:37
[18]

[GP] Loonatyk [ Centurion ]

Sulik - ale ja mialem nadzieje MOCNO go pozmienc. Zreszta juz i tak w JP tego nie bedzie - REDS 23 pisze mi laya w pHP (yupi!), a ja na razie poswiecam sie pracy dla GP [jest nowy news :P]...

Ale az bylem zdziwiony, ze sie mnie nie czepiasz w swojj wypowiedzi... na szczescie doczytalem do konca ;)

02.07.2004
22:41
smile
[19]

SULIK [ olewam zasady ]

cala przyjemnosc po mojej stronie :D

ale czepie sie raz jeszcez: laya mozesz zrobic w html + grafika
w php mozesz zrobic jadro strony :D

07.07.2004
20:59
smile
[20]

Mężczyzna na wymarciu [ Pretorianin ]


Nie jest zła. Mnie się podoba.

07.07.2004
21:07
[21]

Novus [ Generał ]

calkiem ladna(mowie tylko o wyglaadzie) ale troche za ciemna za szara i za smutna. oprocz tego strasznie niesymetryczna. Jakies smieci po prawej, mniej smieci w srodku i calkowita bieda z lewej.

07.07.2004
21:11
smile
[22]

Viesiu [ vieśniak ]

Jesli chciales ja wyreklamowac to cienka reklama... co z tego ze ludzie beda ci wchodzic na stronke?? jesli jest kiepska to nie beda sie ani rejestrowac ani na nia wracac... mozna jedynie kliknac w banerek jesli jest na nim cos ciekawego...

07.07.2004
21:14
[23]

Mężczyzna na wymarciu [ Pretorianin ]


viesiu - no a moze chociaz zerknac na demo rpga ktorego tworzymy? no nie wiem, cos sie powinno tam ciekawego znalesc. jesli ktos nie jest od razu negatywnie nastawiony do wszystkiego co nie jest zrobione przez niego ;)

07.07.2004
21:15
smile
[24]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

fajne ale zamienilbym tabele po bokach miejscami..tzn lewa po prawej a prawa po lewej :)

07.07.2004
21:18
smile
[25]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Chciałem poczytać o waszych Milionerach - kliknąłem na "opis" i ...ZONK...każe mi się zalogować na forum...Nikt normalny tego nie zrobi żeby przeczytać jedną informację o grze. Przepraszam, ale to WAM powinno zależeć na tym, żeby ktoś się dowiedział o Waszych produkcjach. Zawsze webmaster jest na straconej pozycji - on musi zainteresować, nie wystarczy, że coś jest - to coś musi interesować. Niektórym to się udaje, niektórym nie. U nas zdecydowanie nie.

Jądro oparte na popularnym systemie wydaje się być niektórym ludziom świetnym CMSem do napisania własnego serwisu. Fakt, świetny jest ale też i "przerobiony" do granic wytrzymałości. Ja jak wchodzę na stronę w Nuke'u lub jPortalu czytam zdecydowanie mniej niż normalnie bo wiem, że autor przy tej stronie się nie wysilił i ma mniejsze szanse na to, by mnie czymkolwiek zainteresować.

Wygląd. A właściwie to jego brak bo to co przedstawia ta strona to jest skin - zero ingerencji "łebmastera". Nie wiem, może to moje takie zboczenie bo zajmuję się grafiką, ale jak widzę skin to mam odruchy wymiotne. I natychmiast zamykam stronę. Obraża wręcz mnie to, że autor chce żebym jako jego pracę, jego stronę, sieciową wizytówkę, widział skin, który jeszcze najczęściej widziałem kilka razy. Nie jestem idiotą.

Treść. Niestety, tutaj musiałem się na trochę dłużej zagłębić się w stronę - jednak i tak czytanie opisów gier po wspominanym na początku incydencie sobie darowałem - jak można sądzić, że dla opisu jednej gry internauta będzie tracił czas, żeby się zarejestrować? To zadaniem autora strony jest umożliwienie jak najkrótszego dojścia do istotnych informacji, tak aby odwiedzający stracił jak najmniej czasu na znajdowanie tego, czego szuka. Według badań blisko 60% ludzi wychodzi ze strony, gdy po kilku-kilkunastu minutach szukania, nie może znaleźć lub uzyskać dostępu do tego czego szuka. Mało jest "uparciuchów", którzy będą siedzieć i godzinami ślęczeć w tę samą stronę, aby znaleźć to, co mogliby znaleźć na przykład na następnej stronie, którą pokazałaby mu wyszukiwarka typu Google.

Podsumowując, choć tego nie lubię, stwierdzam że moim zdaniem ta strona to idealny przykład czego nie robić.

1/10 że odważyłeś się to pokazać.

07.07.2004
21:20
[26]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Errata:

Pierwszy akapit

nas = Was

07.07.2004
21:39
smile
[27]

jedrasss [ WKP Lech Poznań ]

srednio al4e nie jest źle 4/10
P.S.200 post! yupi!!

07.07.2004
22:08
[28]

SULIK [ olewam zasady ]

Syriusz - dobrze to podsumowales

ja zreszta dalem nawet screeny co jest nie tak - i i tak nie zostalo to poprawione :|

07.07.2004
22:33
smile
[29]

slot5 [ Generał ]

średnie... mnie sie specjalnie nie podoba :/

07.07.2004
22:41
[30]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

SULIK - widać dalej są przekonani, że ich strona jest 8 cudem świata...

07.07.2004
22:43
[31]

m6a6t6i [ hate me! ]


a Wy nadal nie czytacie ze zrozumieniem moich postów.
napisałem, że to nie o strone tak naprawdę chodzi.
ona jest tylko najmniej potrzebnym dodatkiem do tego co robimy... nie musi byc wiec żadnym cudem, nawet ósmym.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.