GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Chowaniec w Świątyni Pierwotnego Zła

24.06.2004
09:39
smile
[1]

endzi [ Pretorianin ]

Chowaniec w Świątyni Pierwotnego Zła

Proszę o pomocna radę. Przywołałem juz dawno chowańca dla czarodzieja, ale oprócz tego, że jego zdjecie jest w ekwipunku widzę, że mogę go najwyżej ... odwołać. Czy w jakiś sposób uaktywnia się tego biernego członka druzyny ?

24.06.2004
11:08
[2]

endzi [ Pretorianin ]

Bardzo proszę pomóżcie.

24.06.2004
11:11
[3]

Presio [ Vanitas Vanitatum ]

pewnie wziałes opcje schowania go do ekwipunku(tak przynajmniej jest w BG2) Spróbuj go upuscic na ziemie moze pomoze(ale nie wiem bo ŚPZ nie przypadła mi do gustu i grałem w nia bardzo mało)

24.06.2004
11:18
smile
[4]

davhend [ Garrett ]

Presio ------> ja niedawno skończyłem całą sage BG i musze przyznać , że gierka bardzo dobra . Świątynie też przeszedłem , ale oprócz grafiki nie było w niej nic lepszego .

endzi ---------> tak dla twojej świadomości wiedz , że jeśli chowaniec zginie to Mag ( czy też czarownik ) traci na stałe -1 kondycji .

P.S. Świątyniep przeszedłem 3 hopkami i nie było wśród nich nikogo kto mógłby rzucić czar ;-)

24.06.2004
11:22
[5]

endzi [ Pretorianin ]

Dzieki Presio, spróbuję twojej rady, dzięki Davehend za ostrzeżenie.

24.06.2004
17:58
smile
[6]

davhend [ Garrett ]

No problemo .

24.06.2004
18:04
smile
[7]

Piotrek.K [ Cyberdine Systems ]

Chowaniec w Swiatyni moze tylko siedziec w plecaku :P. Jedynym zastosowaniem jest fakt powiekszenia wspolczynnikow osoby przywolujacej. Kazdy chowaniec inaczej wplywa na czynniki - wszystko jest w instrukcji :P

25.06.2004
09:06
smile
[8]

endzi [ Pretorianin ]

Dzieki Piotrku K. to ważna wieść. natomiast jestem w ostatniej części w Świątyni w podziemiach i jakie mają słabości te kamienne stwory o nazwie coś geur caleb czy cos takiego, bo ciężko je zniszczyć ?

25.06.2004
10:06
[9]

Piotrek.K [ Cyberdine Systems ]

Spox :). Niestety nie wiem :/. Moze znajdziesz cos na stronie oficjalnej ??

25.06.2004
10:25
[10]

muhabor [ Konsul ]

pokonalem je stosujac technike Poteznego uderzenia , ktore zwieksza obrazenia kosztem celnosci.
W tej sytuacji bardzo przydaje sie miecz ktorykolwiek od ksiecia Thrommela, ktore to miecze zawsze trafiaja, wiec mozna zwiekszyc Potezne uderzenie na maksa i calosc z trafienai dodac do sily ciosu uzyskujac obazenia rzedu 30-40 punktow w zaleznosci od sily postaci.
Na innego typu obrazenia te stwory sa dosyc odporne, wiec probowalem jeszcze uderzac je swietym mlotem ktory mozna znalezc w skrzyni w etapie ziemi. Poszedlem tam ukrytym zlodziejem PRZED walka z nimi, ukradlem mlot a potem wrocilem i 'mlocilem', hehe.
Dobrze jest i zdrowo uszkodzic przed samym starciem czarami typu ognista kula i lodowa burza. Zabiera im to okolo polowe zycia, tak wiec starcie staje sie prostsze. Aha, i czesto stosowalem na nich czar sliskosc, padaja jak muchy i wtedy dostaja sporo podczas podnoszenia sie.

25.06.2004
10:47
smile
[11]

endzi [ Pretorianin ]

Dzieki Muhabor, to wspaniałe wieści.

25.06.2004
13:50
[12]

muhabor [ Konsul ]

Chowaniec Ropuch ktorego przywolalem na poczatku gry dla zwiekszenia punktów życia czarodzieja, po przekroczeniu przez czarodzieja piątego-szóstego poziomu zaczął dodawać mu bounusy do umiejętności takich jak 'nasłuch', 'szukanie', itp. po kilka punktów tu i tam.
A z kolei u złodzieja występować zaczęło coś takiego jak wzajemne wspomaganie umiejętności - czyli jak miał wysokie Zręczne palce czy też ukrywanie, to dodatkowo dostawał bounusy do skradania, przedzierania się (ważna umiejętność dla złodzieja).

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.