Axl2000 [ ignoruj mnie ]
Problem z uznaniem gwarancji telewizora, pomocy, co moge zrobic...?
TV ma duze bledy geometrii ktorydch nie da sie ustawic nawet w menu serwisowym, do tego wystepuja po czasie przebarwienia na ekranie (maska sie nagrzewa niby).
Psmierdzacy szlugami Pan z serwisu...i...
Regulowal, regulowal i...nic nie wyregulowal (bo sie nie da) i stwierdzil ze: granice błędu geometrii siatki są w normie i to nie podlega gwarancji (pionowa linia pofalowana jak tafla wody na morzu...) a na dodatek przebarwienia wynikaja z tego ze sie maska nagrzewa i to tez nie podlega gwarancji, kiedy zaczolem mu wmawiac ze jednak to podlega gwarancji to costam mruczał pod nosem...powiedzial zebym poszedl z reklamacją do sklepu zeby mi wymienili na nowy...tylko nie wiadomo czy uznają błędy geometrii/przebarwienia na ekranie za uszkodzenie blablabla...albo mozna wyslac do glownej siedziby Grundiga tylko oni na 100% nie uznają tego bo juz kiedys pare osob wysyłało i nie uznawali...
i teraz pytanie: CO JA MAM ZROBIC??? na TV wykosztowalem sie duzo (nie miałem mozliwosci sprawdzenia przed kupnem, a koles mi wmawial ze to moja wina...), a niechce miec TV co ma fioletowe i zolte plamy w rogach bo maska sie niby nagrzewa i pionowe linie sa...no, powiedzmy szczerze...mało pionowe, jakby ktos ręką machnoł długopisem na kartce, to łuk, to fala itd.
hannibal2 [ Legia Warszawa ]
zadzwon do faktu :P
a tak na serio to moze zadzwon do urzedu ochrony konsmumenta czy jak to sie nazywa, oni sa w stanie pomoc!
vult-q3 [ Konsul ]
zamontuj wodne chłodzenie na maske :P