Mo13 [ Pretorianin ]
Drużyna z Ice Wnd Dale
Jaką radzicie mi drużynę do pierwszej części Ice Wind Dale (warianty):
1. wojownik, łowca, mag, druid, kapłan, złodziej
2. wojownik, łowca, wojownik, mag, złodziej, kapłan
3. wojownik, łowca, mag, kapłan, złodziej, dwuklasowiec wojownik/druid
Który z trzech wariantów najlepszy?
Kade [ Senator ]
Opcja 2 jest OK chociaż pierwsza też może być.
Milka^_^ [ Potępieniec ]
4 walczących, reszta do wyboru (mag, złodziej, kapłan)
To taka moja propozycja
kwajz [ Generaďż˝ ]
Może być wariant drugi, choć ja i tak grałem
Wojownik, mag - nekromanta, mag - zwykły, kapłan, złodziej, łowca
techi [ Legend ]
Ja tam bym dał:
Wojownik, mag(do wyboru)mag(do wyboiru) kapłan, łotrzyk, wojownik
PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]
ja miałem 3 wojowników krasnoludów, kapłana elfa, złodzieja niziołka i maga człowieka i grało się bez większych kłopotów...
mortan_battlehammer [ Legend ]
Pamietaj zeby był jeden koles posługujacy sie łukiem a no i ze dwaoch wojowników krasnoludów albo trzech :)- mozesz olac zodzieja - bo jest klasyczna taktyka - walisz wszytkie przedmioty odpornosciawe dla niego i chajda w korytaze :))
mortan_battlehammer [ Legend ]
edit : ort chajda=hajda
peners [ SuperNova ]
Ja proponuje coś takiego 4 postacie wtedy będziesz mocniejszy:
Wojownik,Łotrzyk,Mag,Kapłan ja tym zespolem przeszełem IWD i IWD II i sie grało idealnie
Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]
Piepszyć moc, ja na sercu furii przelazłem grę bez wojownika i też było fajnie (no, nie na początku, ale od połowy gry wymiatali jak leci). Ważne aby był łowca, bo szkoda smaczków związanych z rozpoznawaniem terenu, sporo śmiecia pałęta się dla barda a gadgety są dość skuteczne (jednak nie tak jak w Wizardach), w jednym z questów przydaje się druid, ale w zasadzie później raczej jest zbytyeczny, możnaby mieć kapłano/Druida tyle, że dwuklasowcy na najwyższyn poziomie się nie sprawdzają, ale jak grasz dla przyjemności to czemu nie. Jeżeli nie grasz w trybie furii przejdziesz grę samymi druidami.
Piotrek [ Generaďż˝ ]
W Icewinda grałem różnymi składami, m.in.:
Wojownik, Łowca, Paladyn, Złodziej, Mag, Kapłan - nie było źle, ale mogło być lepiej...
Wojownik, Wojownik/Łowca, Paladyn/Łowca, Paladyn/Łowca, Mag, Złodziej (po którymś tam poziomie zmienił klasę na wojownika) - grało się idealnie przez całą grę
Miałem spróbować również gry 6x Paladyn (chyba nawet grałem takim składem przez jakiś czas), 6x Łowca czy Paladyni & Kapłani (gra tylko dla przyjemności, pogrania sobie różnymi mniej lub bardziej dziwnymi składami), ale nie chciało mi się już przechodzić IWD po raz któryś tam :P
Mężczyzna na wymarciu [ Pretorianin ]
Ja przeszedłem IWD kilka razy (chyba 5) i za ostatnim razem przeszedłem na furii jednym bohaterem (wojownikiem). Trudno, nie powiem ale polecam ;) Ale to było tak dawno temu (rok, 2 lata, kiedy w polsce IWD wyszło bo miałem od razu po premierze?) że nie potrafię nic więcej już napisać. Choć wydaje mi się, że najlepszy team na początek to wojownik, 2 łowców z łukami/kuszami, mag (i ewentualnie kaplan/zlodziej - leczenie + pulapki).