Bartes1977 [ Junior ]
sprzedam golfa 3 td
Sprzedaje VW Golfa 3 turbodiesel
rocznik 1992
silnik wymieniony na nowszy z roku 1996
1900cm3
hatchback 3-drzwiowy
przebieg 195tys. km.
wspomaganie kierownicy, szyberdach, opony zimowe
stan bardzo dobry
cena: 14500zł
jesli ktos chetny, oto moj numer gg 1386851
pozdrawiam
Bartes1977 [ Junior ]
aha, zapomnialem dodac - przyciemniane szyby sa z tylu

Orlando [ Reservoir Dog ]
Zapoznaj się z tym!

PROSZATAN [ Apokalipsa ]
masz jakies zdjecia ??
skad jestes ??

Swidrygajłow [ ]
za 3000zł biorę

Rendar [ Senator ]
To nie giełda samochoda...
Lepiej idź tu:
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
Bartes1977 --> Za ile??? Chyba Ci się palce poplątały i przez pomyłkę wpisała się ta jedynka na początku ceny :)). Golfy są znaacznie tańsze. Za 14500zł można spokojnie kupić Golfa 3 rocznik 94-95.
Przykładowe ceny:
Golf 3 - 1.9D, 95r, przebieg 205tys. Cena 12tys.
Golf 3 - 1.9TD, 93r, przebieg 150tys, el. szyby i szyberdach - cena 12.500zł
Golf 3 - 1.9GTD, 94r. przebieg 220tys, el. szyby, dach, sprzęt audio - cena 13.000zł
Golf 3 - 1.9TDI, 95, przebieg 120tys, szyby dach el. 2x poduszka. - cena - 14.000zł
Golf 3 - 1.8 96r, nowe części, gaz, przebieg 130tys., alarm, centralny, el. szyby - 18tys.
Po 1 maja rynek zalała fala tanich samochodów. Jakbyś dostał za swój 8-9tys to już miałbyś powód do radości.

boYek [ Konsul ]
Bartes1977 -> I myslisz ze na forum o grach ktos ci kupi samochod? Do tego jakiegos nedznego golfa za chore pieniadze? Powodzenia. :)

Kune [ TYCHY ]
Silnik 96 i ma zrobione 200 tys. ?? No to ktos go pieknie wysmigal... blizej mu do smierci niz do kapitalnego remontu. Moim zdaniem jesli to skladak to cena i tak jeszcze w dol.
Z importu czy z PL??
Bity??
Moze jest cos w nim co podniesie cene znacznie (audio)??
Ktory wlasciciel?
Co masz na niego (papiery)??
Podstawowe pytanie: jakis tuning i ile masz lat??
tygrysek [ behemot ]
za taką sumę to ten samochód powinien przynosić laczki po powrocie do domu i o poranku kawę i śniadanie robić
Luzer [ Music Addict ]
Troche cena w dół i wtedy ktoś sie może skusi
wysiu [ ]
22 lata, 195 tys km? To przebieg tego nowszego silnika, czy calego auta?

Rendar [ Senator ]
Wysiu---> 12 nie 22 ale ciiichooooo
wysiu [ ]
Rendar --> to mialem na mysli, ale przyjmijmy, ze z matmy nigdy nie bylem prymasem;)
Pytanie nadal aktualne:)

Tyrone [ Generaďż˝ ]
prymasem nie zostaje sie tak ot :)
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
wysiu --> Na pewno nowego. Kogo obchodzi przebieg starego silnika, którego już podobno tam nie ma. To pewnie wóz jakiegoś akwizytora, a to oznacza że reszta części też jest już na wykończeniu. Więc cena 7-8 tys byłaby rozsądna (ale nie 14tys), zwłaszcza, że silnik z osprzętem i skrzynią do Golfa można mieć już za niecałe 2tys zł, a 2.0 16V za ok. 3-3.5tys.
Kune [ TYCHY ]
Ceny tych samochodow sa zryte. Raz masz Golfy 2 rocznik 89 - 91 za 10 - 11 tys. a tu zaraz obok 94 rocznik Golfik VR6 za 14.000. I zrozum to. Wiec tyle co on chce za tego swojego to duzo i nie duzo... wszytko zalezy od odp na moje pyt. powyzej!
Ten Golf wyglada na nie zle dojechanego... kolo juz sie nie odzywa
Vasago [ spamer ]
Kune ->Z tych ktore podales VR6 bedzie najdrozszy w utrzymaniu,a w dodatku na 90% bardziej zajechany niz starsze modele ze slabszymi silnikami. Ja bym sie od takiej "retro rakiety" trzymal z daleka.
Kune [ TYCHY ]
Vasago ---> jak kogos stac na VR6 to stac i go na czesci. Ten samochod to jest prawdziwe GTI ktore duzo potrafi (szczegolnie wersja Syncro) a nie jakies tam 115 km w GTI 2.0. O tym czy zajechany jest decyduje wlasciciel i jak samochod byl eksplatowany, zdarzaja sie rozne modele w roznym stanie. Pozatym silniki VR6 (174 lub 193 km zaleznie od wersji) sa naprawde bardzo dobrymi silnikami i wytrzymaja duzo wiecej niz jakies tam 1.8Turbo albo z Kompressorem silniki serii G60.
Nie ma to jak dzwiek V6 :D
Vasago [ spamer ]
Jezeli go stac na nowego VR6, to faktycznie stac go i na koszty eksploatacji. Jezeli musi kupowac 10 letniego rzecha w cenie ostatnich maluchow, to sprawa nie jest juz taka oczywista. I bede sie upierac ze takie auta sa zajezdzone. No chyba ze wierzyc reklamom w stylu: "Golf VR6, wydech Remusa, felgi OZ, chip tuning, sportowy walek, rozbudowane audio (w tym 1000W subwoofer), obnizone zawieszenie, tuning optyczny - tylko jeden wlasciciel ( i tu do wyboru kobieta,ktora dojezdzala nim do pracy albo 70 letni niemiecki emeryt) ;))
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
Kune --> Tylko, że VR6 to musiałby kupić szaleniec. To najbardziej awaryjny silnik VW w historii Golfów. On więcej stoi w warsztacie niż jeździ. Znajomy trochę startuje w różnych rajdach, to miał przez jakiś czas prywatnie Golfa VR6 zdaje się z 93 roku. Wózek był w naprawdę niezłym stanie, licznik nie kręcony, nie dobity. Ale co z tego, skoro strasznie często się psuł. A to pompa, a to przewody, no mnóstwo rzeczy szlag trafiał. Miał już go dość i szybko sprzedał. Poza tym części są cholernie drogie, bo od zwykłego Golfa niewiele rzeczy pasuje.
W tym wypadku GTI jest o niebo lepsze.
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
Vasago --> Nie ma nowego VR6, bo ten silnik już lata temu przestał być produkowany. Zastąpił go VR5 (150KM), a potem R32 o mocy 241KM.

boYek [ Konsul ]
VR6 to pomylka jesli chodzi o golfa i bynajmniej nie mam na mysli awaryjnosci (prawidlowo eksploatowany - bez oszczedzania na terminowych naprawach/wymianach - kazdy silnik jest bezawaryjny) ale o ciezar - to auto sie b nieprzyjemnie prowadzi. Jak juz kogos stac na wywalenie takiej kasy i koniecznie musi miec 'samochod dla ludu' to moze lepiej poszukac corrado z jakims slabszym silnikiem (albo vr6 - tutaj on ma juz sens)?
Axl2000 [ ignoruj mnie ]
U mnie przed blokiem jakis kolo od 2 lat probuje sprzedac (tzn na szybie nalepa SPRZEDAM) Civic z 86 z 220.000 na liczniku za...10.000zl...kolesia pogieło, smieje sie z niego ze starym i az nam sie twarze usmiechają jak mówi ludziom ile za niego chce i patrzymy na ich reakcje :D:D:D
Kune [ TYCHY ]
Z tego co ja wiem to jedne z najlepszych silnikow ze stajni VW. Jesli ktos nie szczedzil $$$ na naprawy i pakowal orginalne czesci, oraz nie wsadzal tuningu z gieldy albo allegro to samochod dlugo posmiga i bezproblemowo. Auto jest diabelnie szybke (szegolnie Syncro - 4x4) w zimie ubaw jak trza, jest duzo tanszy w eksplatacji od silnikow Turbo, nie ma turbo dziury, nie trzeba specjalnie technicznie jezdzic jak to ma miejsce w turbo, moim zdaniem jazda tym samochodem to czysta przyjemnosc.
Zajechac mozna kazde auto, nie musi to byc GTI, GSI, VR6 itp. zalezy od uzytkownika, swego czasu Lagune moich rodzicow doprawilem tez nie zle... do wymiany przepustnica i jeszcze kilka innych rzeczy. To wszystko zalezy.
Wiadomo ze auta ktore maja wieksza moc, zajezdzane sa przez mlodych ludzi i norma ze szybicej sie wszystko psuje. Kumpel ma Kadetta GSI i ciagle cos mu sie sypie, to elektryka, to cos z mechanika... Ostatnio mu cos z tlokiem poszlo...wszystkie auta sie psuja w tym wieku... to nie Porsche.
Neo_zion [ Generaďż˝ ]
Kune --> Jednak rzesze fanów Golfa mają o tym silniku inne zdanie. Poczytaj sobie na forach poświęconych VW. Każdy Ci to powie, że wady takiego samochodu, to:
duża awaryjność
wysokie zużycie paliwa
drogie części
Inny kumpel miał przez parę lat Golfa II GTI 1.8, to jeździł nim na studia zaoczne (130km w jedną stronę), to eksploatacja samochodu kosztowała go tylko paliwo i przeglądy. Żadnych awarii przez ten czas, a przejeżdzał nim miesięcznie co najmniej 1-1.5km).