GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neostrada----->pytanie??

10.06.2004
23:33
[1]

peners [ SuperNova ]

Neostrada----->pytanie??

Chodzi mi o pakiet który ma prędkość 128 kb/s za 59,00 zł miesięcznie i chciałbym wiedzieć jak to w praktyce wygląda czyli jaka to wyciąga średnio prętkość w kilobajtach ....... oraz jak to wygląda z tym iż na tą usuługe przypada limit ściągnietych plików 5gb bo ponoć po tym transfer jakoś spada itd acha i jeszcze jedno i czy podczas grania po necie np : call fo duty ut 2k4 to ten limit 5 gb mi się jakoś zapelnia czy coś w tym stylu z góry thx za info

10.06.2004
23:40
[2]

Dayton [ Generaďż˝ ]

zapytaj w telepunkcie tam najlepiejwiedza, co sprzedaja :) z tego co wiem po przekroczeniu 5gb spada predkosc do 33600 kbps, przy graniu tez sie nabija limit

10.06.2004
23:43
[3]

amarok [ Generaďż˝ ]

wyciągniesz realnie 14 (całkiem prawdopodobne, że także 16) kilo przy downloadzie i połowę tego przy uploadzie.
po przekroczeniu 5 gb, masz prędkosc modemową.
ilość ściągniętych danych możesz zobaczyć na stronie neostrady po lewej stronie.

do grania w zupełości wystarczy.


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-11 08:35:56]

10.06.2004
23:52
smile
[4]

peners [ SuperNova ]

Właśnie o taką odpowiedz mi chodziło danke Amarok :)

10.06.2004
23:56
[5]

vien [ łowca pip ]

amrok --> jesteś pewien tych 16 kB/s? skoro neo+ jak miała 512 kbps i nie wyciaala 64 to tutaj tez bedzie raczej podobnie, ale i tak do grania spokojnie wystarczy
a licznik podczas grania bije

11.06.2004
00:01
smile
[6]

axelek [ Konsul ]

Dayton

spoko by bylo jak to by bylo 33600 kbps
:)

ofkoaz miales na mysli b/s a nie kb/s

11.06.2004
00:05
[7]

Coy2K [ Veteran ]

vien >>> to miales skopaną neostrade, bo mi na 512 cięło 64 rowno

11.06.2004
00:07
[8]

amarok [ Generaďż˝ ]

vien ---> to proste.
to nawet można wyliczyć: 640/4=128 -----> czyli 64/4=16 kb
u mnie neo przed zwiększeniem transferu (teraz mam 768/192 - czyli 78-79 kb) wyciągała bez problemu 64 kilo.

aha. tpsa planuje wprowadzić możliwość dokupienia limitu do neo 320 i 128 poprzez np sms.

tutaj panowie z GOL'a mają pole do popisu.
ugadać się z tpsa i kasa leci strumieniami.


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-11 00:11:38]

11.06.2004
00:10
smile
[9]

vien [ łowca pip ]

amorok ----> to co napisałeś jest dla mnie proste jak 100 metrów drutu w kieszeni ;] chyba jakaś wyższa matematyka ;] no ale nie wazne

Coy2K --> sam nie mam neo tylko chello a to co napisałem to tylko z opinii znajomych, ktorzy srednio z p2p przez neo osiagali max jakies 52-54 kBps, ale moze faktycznie mieli cos pokopanego... no w kazdym razie sam neo nie uzywalem i 100% pewnosci nie mam

11.06.2004
00:14
[10]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Ja mam neo 128.
Limit 5GB oznacza ze jak zciagniesz na kompa laczna ilosc danych 5GB to transfer spada ze 128 do 32 kbit
Wysylanie bez limitu jest 64kbit.
Jezeli idzie o tranfery to jak zciagalem SP1 do XP to 135 zciagnal mi w niecale 2,5h.
Wg DU Metera oraz aplikacji dolaczonej do modemyu przez caly czas zciaganie bylo z max predkoscia lacza :)

11.06.2004
00:15
smile
[11]

matchaus [ Legend ]

Pozwólcie, że wtrącę swoje trzy grosze, chociaż mnie problem nie dotyczy - mam DSL'a 512 :)

Jak zdanie amrok'a "do grania w zupełości wystarczy." ma się do wykresu zaczerpniętego ze strony neostrady?

Wszak DZIEWIĘĆ godzin wystarcza na OSIEMNAŚCIE minut grania DZIENNIE! (przy trzydziestodniowym miesiącu).
Jeśli nawet jest to wartość (celowo) zaniżona i wynosi dwa, lub trzy razy więcej, to i tak STRASZNIE mało...

11.06.2004
00:16
smile
[12]

matchaus [ Legend ]

I jeszcze obrazek :)

11.06.2004
00:22
[13]

amarok [ Generaďż˝ ]


tak, że w ciągu godziny jesteś w stanie wyciągnąć maksymalnie 16*60*60/1024=56,25 mb/h
czyli limit starczy na 91h bezustannego ssania z max prędkością 16 kilo, co daje nam 3h dziennie.

a podczas grania nie wykorzystujemy łącza w 100%.
tak więc jeżeli ktoś nie ściąga mp3 etc, to powinno mu starczyć.
fakt, że nie jest to wartość oszałamiająca, ale porównując to do pakietu 30 godzinnego...

chyba, że się pomyliłem przy liczeniu.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-11 00:25:13]

11.06.2004
00:30
smile
[14]

matchaus [ Legend ]

amarok ---> Rozumiem... istotnie - łącze nie będzie "chodzić na full" przy graniu.

Ale nie daj Bóg jak dołożysz sobie w miesiącu jakiś filmik*, lub dwa :) i łącze może zakasłać...
(No i żegnaj Ośle... łaskawie puszczany nocami na żyzne łąki softu :)))

* - mam na myśli oczywiście jakiś film np. z wakacji :P

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-11 00:31:38]

11.06.2004
01:16
smile
[15]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

znowu te darmowe i legalne mp3 i filmy z netu ...

11.06.2004
01:44
[16]

Dayton [ Generaďż˝ ]

axelek --->>> milo byc durze k:)

11.06.2004
10:35
smile
[17]

davhend [ Garrett ]

Czyli mówiąc zwięźle i na teamt to neostrada 128 , 320 to shit , a 640 jakoś tam się opłaca z względu na brak ograniczenia .

11.06.2004
11:17
smile
[18]

mortan_battlehammer [ Legend ]

Jesli kogos stac na 139 zł miesiescznie to zdecydowanie tak

11.06.2004
11:29
[19]

zooz [ TS Wisła Kraków ]

Mam NEostrade 128 od dwóch dni i narazie jestem zadowolony.

1. Chociaż miała chodzić 128 kbs to chodzi 163,8 kbs (nie wiem dlaczego)
2. Podczas ściągania spokojnie idzie 20 KB/s
3. Według moich obliczeń jednego dnia można ściągnąć 165 MB aby nie wyczerpać limitu do końca miesiąca (w miesiącu mającym 30 dni) i 170 MB (w miesiącu mającym 31 dni)
4. Grałem w Quaka III i nie miałem rzadnych lagów.
5. Moje obliczenia dowodzą zę 40 minut grania w Quaka III to 3MB danych przychodzących na moje IP (więc limit 5GB starczy na długo)

11.06.2004
12:05
[20]

Garbizaur [ CLS ]

Mam Neo 128 i prędkość w downloadzie wynosi 18-20 KB. Jak dla mnie w zupełności wystarzy. Poza tym cena jest bardzo niska.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.