GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Conquer on-line cz.1(oby nie ostatnia:))

09.06.2004
15:09
smile
[1]

wafelskate [ Noodles ]

Conquer on-line cz.1(oby nie ostatnia:))

hey .... tak jak w temacie... czy gra ktos z was w ta gre ?? jesli tak to sie pochwalcie ktory lvl itd. pytajci i odpowidajcie... nie powiem bo samemu mi tez niekiedy przyda pomoc :D:D:D

09.06.2004
17:11
smile
[2]

mruwek [ da ANT ]

robiac watek o grze mogles choc cokolwiek o niej napisac, dac adres domowy gry itd....

09.06.2004
22:25
smile
[3]

wafelskate [ Noodles ]

mruwek ---> nom zgodze sie masz racje :D:D :D ... ale pislame ten watek bo chcailem wiedziec czy ktos z forumowiczow w to gra :D:D:D ..... a jak chcesz zassac gre to na https://www.conqueronline.com/ ... mozna z niej sassac gre :D

09.06.2004
23:25
smile
[4]

wafelskate [ Noodles ]

hey co jest nikt w to nie gra ?????????????

10.06.2004
23:49
smile
[5]

wafelskate [ Noodles ]

ostatni raz pisze posta jesli nikt nie odpisze w tmy watku .... czyli nikt w to nie gra ... szkoda

11.06.2004
09:38
smile
[6]

Tymex [ Junior ]

No wiesz - nie każdy na tym forum odpala grę, o której wiadomo tylko tyle, że jest. To, że nikt w to nie grał jest wynikiem słabej reklamy tej gry. Jeśli w nią grasz i jest na tyle dobra, że ludzie mogliby się nią zainteresować, to napisz coś o niej - zareklamuj ją, możliwe że ktoś się do niej przekona. A więc ja/ludzie oczekujemy odpowiedzi:
- Czy to jest wersja open beta, czy też całkowicie darmowa gra (taka Tibie czy coś)?
- Jakie są rasy, klasy do wyboru - oraz ogólnie jak wygląda postać w grze (jakie są współczynniki, umiejętności itp.)?
- Czy questy są jakieś zróżnicowane; czy jest ich dużo?
- Jak wygląda lvling; jak gra się w grupach; czy exp. leci lepiej na mobach, czy bardziej opłaca się robić questy?
- Szczegółowość świata (dużo NPCuf?, jak duży świat, jak dużo potforuf)
- Ogólne wrażenia z gry....

Mam parę gierek na dyzgu i nie wiem czy jest sens ściagac cos jeszcze............, ale jak mnie/kogoś jeszcze przekonasz to zobaczymy....

11.06.2004
09:49
[7]

Tymex [ Junior ]

sorr za drugi pst pod rząd - ale kwestii niedomówień:
Domuślam się, że część tych informacji można znaleźć na stronie, ale:
- strona głównie służy reklamie gry, dlatego wolę opierać się na info od graczy,
- nie napiszą wrażeń z gry (może i jest jakieś forum, ale nie chciało mi się szukać....)
- i to wszystko...

11.06.2004
10:32
smile
[8]

wafelskate [ Noodles ]

hmmm... nio wiec gram w to niezbyt dlugo i sie nie znam za bardzio wiec mooj kumpel napisze jak bedzie mial chwilke :D... pozatym mam neta od grudnia i to jest pierwsza taka gierka w ktora gram przez neta :D:D:D..

ale z grubsza postaram Ci powiedziec o tej gierce :
-na stronce mozesz sciagnac pelna wersje gierki (zajmoje ona ok. 600 mb)
-rasy .. hmmm.... ras nie ma .. sa raczej loodzie tylko kazdy ma odpowiedznie umiejetnosci ... jest Trojan ... napierdziela mieczem ... jest mag... jest archer - lucznik :] (gram nim :D) ... i jest warrior ... tez chyba mieczykiem :D:D:D (ale nie wiem czy czegos nie pokopalem wiec sie nie smiej ajk jest cos zle napisane :P)
-lvling... noramlne wraz z wiekszym levelem jest trudniej zdobywac nastepny .. i naturaanie wolniej to idzie :D... ale dokladnie co tu mam napisac to nie wiem za bardzo ... aha mozna sie laczyc w teamy i wtedy kolosie Ci pomagaja zdobywac wieksze levele :D:D:D .... i idzie to znacznie szybciej niz samemoo
-szczegoolowiosc .. nom nie ma az tak wieleu szczegoolofff :D ale gra ladnie wyglada (przynajmniej wg. mnie :D)... a potwory... nom jest ich troche nie powiem ... jakies kurczaki dalej upiory sowy malpy bandyci itd. :D:D:D
-ogolne wrazenia... gierka wg. mnie jest wporzo .. dlatego w nia gram :D


najepiej to sobie zassaj i zobacz jak sie gra :D:D:D

zycze szybkiego transferoo :D

11.06.2004
18:04
smile
[9]

Tymex [ Junior ]

no niestaty wykrakałeś: transfer rzędu 8 kb/s (moje łącze stać na więcej) - nie ma sensu ściągać (próbowałem różne mirrory).

trudno - życzę udanych łowów w Conquerze

11.06.2004
20:38
smile
[10]

wafelskate [ Noodles ]

Tymex ---> hmm... nom mi tez sie wolno sciagalo .... nom nie wiem co CI poradzic ... ja scigalem Flash getem i mi to zajelo 2 dni... ale na noc oczymwiscie wylaczylem ... i szybciej sie sciagnelo niz myslalem a tem mialem taki transfer :D:D:D... ale jak ci sie nie chce sciagac to sie moze popytaj kogos to moze ma na plytce.... ja mam na dsyku isntalke spakowana ...... jesli nie masz firewalla to moze Ci bede przesylal po troszq .... ale daj numer gg :D:D ... lecz nie wiem czy bedzie lepszy efekt niz jakbys sciagal ze stronki :D:D:D .....

12.06.2004
22:26
smile
[11]

wafelskate [ Noodles ]


widzem ze nie ma zainteresowanych :/ .... Tymez---> Ty chyba tez zrezygnowlales

12.06.2004
23:29
[12]

Tymex [ Junior ]

Jako, że mam w co grać - to nie chce mi się czekać kilku dni na Conquera (poza tym ściągam też coś przez bittorenta więc tym bardziej by mi zamulało).
Niestety jestem za firewallem wiec nie nawet pomijając niskie transfery przez gg, to i tak by się to nie udało. Nie chce mi się bawic w przesyłanie płytek pocztą (raczej ta gra nie zasługuje na aż tak wielkie poświęcenie jej uwagi...) a więc widzę, że zostałeś sam (obcokrajowcy nie są tacy źli - w końcu to też ludzie...).

12.06.2004
23:59
smile
[13]

wafelskate [ Noodles ]


Tymex --- > chociarz Twoje skromne checi sie licza .... :D fakt ze juz po nich ale co tam... moze sie ktos przekona (w co watpie )

13.06.2004
00:11
smile
[14]

CIN3K [ Legionista ]

No więc jak Wafel jush wspomniał o kumplu -> oto jestem :P ... żeby móc pograć w tą grę trzeba naprwade lubić MMORPG, ta gra zasługuje na dużą ocene, ponieważ jest w niej bardzo dużo dobrych pomysłów.
1) Gra narazie jest Free, miejmy nadzieje że taką pozostanie =]
2) Rasa jest jedna: Ludzie ale sa 4 rodzaje postaci:
- Trojan, walczący 2 brońmi (niestety od 40 lvlu dopiero) przeważnie Sword, Club, Blade
- Warrior, walczący przeważnie Halabard, Poleaxe, Whip (bronie dwureczne raczej)
- Taoist, mag potocznie, tą postac dzielimy w czasie gry na rożne typy magii, mamy do wyboru 3: jest to WaterTao, FireTao oraz FightTao o ile się nie mylę, walczy przeważnie magią no i ma jakies jedno ręczne laseczki :)
- Archer, walczy łukiem jak wiadomo :P nic wiecej o tej postaci sie nie da powiedziec :D
Każda z postaci ma dodatkowo Skille, sa to skille zwiekszające obrażenia, szybsze ataki, ale także przemiany w różne potworki.
3)Questy zależą od lvl jak zawsze, pierwsze zaczynają się od zebrania i oddania kilku biletów po przez zabijanie potworów, nie wiem czy jest ich dużo, ja szczerze mowiąc nie zrobiłem ani jednego jeszcze :P
4)LvL maksymalny to lvl 150, lvl do pewnego momentu leci szybko, około 20 lvlu zaczyna sie taka masakra, leczy gdy sie przekroczy pewien poziom (ok. 45 lvl myśle) dalej idzie w miarę gładko, oczywiście jak w każdej tego typu grze jest możliwość stworzenia TEAMu, na zasadzie przewaznie >wyższy lvl trenuje niższy< za levelowanie kogokolwiek, postac zdobywa VIRTUEPOINTS ktore potem moze wymienic na Dragonball (gem do ulepszania broni), no i napewno bardziej sie opłaca iść na potwory niż robić Quest.
5) Świat jest naprawde zajebisty, kiedys sie przymotalem to przez 2h łaziłem po jakichś pustyniach (-_-') i dopiero w jakiejs wiosce spotkalem kolesia ktory mnie wyciągnąl stamtad =], NPCuf jest całkiem sporo :P, potworow jest dosc duzo rodzai, ale np. od 30 lvl sa bandyci, ale takze od 98 lvl sa bandyci (sa poprostu tylko mocniejsi)
6)Gra wywarła na mnie ogromne wrażenie, lecz nie będzie lepszej gry na świecie niż DRAGON RAJA, to była gra bijąca rekordy w moich rankingach :P, ale powiem tyle ze ConQueR jest robiony na wzór DRAGON RAJI bo niektore głosy są takie same :D
W grze jest bardzo duzo moziwosci chociazby to ze mozna sobie kupic mieszkanie i je umeblowac (nie mam pojecia po co), mozna sie zenic z innymi graczami :), jest arena PK, mozna oczywiscie PKować w czasie gry takze :D, jest Market na ktorym mozna "otworzyc sklep" i sprzedać znalezione przedmioty, ogolnie gierka WYPAS :) ... pozdrawiam

13.06.2004
11:26
smile
[15]

wafelskate [ Noodles ]

Cinek ---> wielki dzieki ze to napisales ..... choc 1/15 nie rozumiem bo nie wiem o co biega ... ale mam nadzieje ze po tym co napisales ktos sie prezkona do tej gierki :D:D:D .....

13.06.2004
11:55
[16]

Edwin [ Final Fantasy XI Player ]

Wygląda fajnie :) gdyby nie FF XI i zapchane najblizsze 2 tyg to bym pogral :) przypomina mi d2 :)

13.06.2004
12:15
smile
[17]

Oxydrene [ Konsul ]

Ja jeszce w to niegralem :P Ale jak widac ta gra mnie raczej wciagnie :D ale kapletnie nic o niej niewiem czy w tej grze ciezko leca lvle czy latwo ??

13.06.2004
14:23
smile
[18]

CIN3K [ Legionista ]

Jak sobie znajdziesz postac ktora Ci poomze lvlować to szybko Ci poleci lvl.
Oxydrene --> Właśnie czytałem Twoj watek i chcialem napisac o tej grze ale widze ze jush byles tutaj takze napisze Ci tutaj. LvL nie leca zbyt szybko, znaczy piewszych 20 moze jeszcze ujdzie, ale od 20 do 45 to jest masakra, potem zaczyna isc gladko jak jush pisałem wcześniej :P, jezeli masz czas to zagraj, naprawde polecam ... pozdrawiam :)

02.07.2004
18:34
[19]

Stryjek_Ben [ Pretorianin ]

ja w to gram i bardzo mi sie podoba. wafelskate podaj swoje gg

02.07.2004
18:42
smile
[20]

wafelskate [ Noodles ]

2324866 -- moje gg :D ... odezwij sie to pogramy :D

02.07.2004
18:48
smile
[21]

wafelskate [ Noodles ]


nom nareszcie znalazl sie ktos :D:D: .... juz myslalem ze to sie nigdy nie stanie .... a moze jeszce ktos sie skusi i gierce zassa :P

03.07.2004
09:32
[22]

QQuel [ Master of Puppets ]

Ej no niech wątek nie upada, wafel, cinek, benio podtrzymywać wątek póki ja giercy nie zassam, nie dajcie mu upaść:)

03.07.2004
09:34
[23]

QQuel [ Master of Puppets ]

Cofam to co powiedziałęm - 2 kb na sekudę - okopło 70 godzin ściągania... Wracam do NwNa;-/

03.07.2004
11:20
smile
[24]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

coś czuje ze to bedzie wypasiona giera - zaczynam grać !!!!!!!

03.07.2004
11:40
smile
[25]

wafelskate [ Noodles ]


Dexx. ---> a zassales juz ??

QQuel ---> nom mi tez sie wolno sciagalo ale wkoncu sie zassalo :D:D .... nie łam sie ... najwyzej scignie ci sie za tydzien ... mi to zajelo 2 dni i w nocy kompa wylaczalem oczywiscie :D:D

21.07.2004
11:41
[26]

Raziel [ Action Boy ]

dorwalem sie do tej gry i muszę przyznać że nie jest taka zła. Bije na głowę takie szmelce jak Mu Online, nie grafiką ale całą resztą. Lvl 48 Trojan, ksywka: Izar, gram na Phoenixie

25.07.2004
13:20
smile
[27]

^Esprit^ [ Centurion ]

Jak również gram w Conquer'a. :) Moje nicki i profesje na serwerach to:

Serwer: Tiger Nick: Esprit Profesja: Trojan 36LvL
Serwer: Eagle Nick: Sasarai Profesja: Taoist 25LvL

Moje LvL'e będą się zwiększać z czasem, ponieważ raczej codziennie znajduje chwilkę żeby poekspować. :) Gdyby ktoś potrzebował party i kaski na samym początku swojej gry na tych dwóch serwach PM do mnie albo na GG wtedy się jakoś zgadamy. :) Elo!

25.07.2004
13:46
[28]

..::XardaS::.. [ Chorąży ]


niegrałęm może spróbuje póżniej

25.07.2004
15:12
[29]

Mik3L [ Chorąży ]

Też zaczełem grać - MikeL-Taoist-Eagle

25.07.2004
21:58
[30]

Mik3L [ Chorąży ]

Zapraszam wszystkich do profesjonalnego forum o grach GRP i MMORPG www.swiatmu.prv.pl (m.in. Conquer)

26.07.2004
13:18
[31]

Hitmanio [ KG 21 ]

Mam pytanie, jak się instaluje patcha 4235 ? Za Chiny nie umiem go zainstalować :(

26.07.2004
13:28
smile
[32]

Hitmanio [ KG 21 ]

Ok, już mam nawet wersję 4236 :D
Ale mam problem, gdy wchodzę na serwer EAGLE, to wyskakuje mi jakiś błąd Windowsa "Wystąpił problem z aplikacją Conquer.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty." Inne gry MMORPG (Mu Online, Knight Online) działały mi ! Co może być problemem ?

NOTE: Nie mogę zrobić formatu (ważne pliki)

26.07.2004
14:58
smile
[33]

^Esprit^ [ Centurion ]

Hitmanio ---> Spróbuj przeinstalować. W tej chwili to jeden z nielicznych możliwości do zrobienia tego. Podejżewam, że jednak to nic nie da... Myślę, że przeinstalowanie Windowsa bez formatu napewno pomoże miałem tą samą sytuację z MuOnLine. :)

26.07.2004
17:01
[34]

MP-ror [ Konsul ]


A orientujecie się jak długo to będzie za friko? Bo nie wiem czy jest sens siorbać te 600 MB jak za parę dni będzie po wszystkiemu :)

26.07.2004
17:03
[35]

Hitmanio [ KG 21 ]

Espirit ==> Jak to zrobić, bo mam ważne pliki (tony mp3 :))
Słyszałem, że format to zawsze przeinstalowanie wszystkiego łącznie z Windowsem, a można tylko Windowsa jak, jak ? :D

26.07.2004
19:29
[36]

Mik3L [ Chorąży ]

Każdego kto chciałby mi pomuc prosze o kliknięcie w link :)
wszystkim dziękuje :D

26.07.2004
23:33
smile
[37]

^Esprit^ [ Centurion ]

Hitmanio ---> Po prostu wkładasz płytę instalacyjną systemu operacyjnego, którego chcesz przeinstalować i instalujesz. :) Jaki masz OS (system operacyjny)?

MP-ror ---> Gra jeszcze długo będzie darmowa. Nic nie mówią o płatności. Nie wykluczone, że wogóle nie będzie płatna. :) Nic tylko grać. :D

Mik3L ---> Z czym związane jest klikanie na ten link? Startujesz w rankingu z jakąś stroną www? :P

Mój Esprit (Trojan) (Serwer: Tiger) dziś osiągnął 40LvL. :D Stałem się również członkiem gildii, w której GM jest Polak. :) Jak będziecie grali na serwerze Tiger piszcie na nick Esprit. :) Postaram się wkręcić was do naszej gildii. Min. 40LvL. :) Elo!

27.07.2004
08:15
[38]

Ithen [ Legionista ]

Co tu dużo mówić - raczej gry nie ściągnę, bo ściąga się strasznie wolno - słaby serwer na którym stoi gra? (przynajmniej te pliki). To, że tutaj wolno ściągamy, oznacza niedbałość o serwer na którym gra może stać, co może owocować w lagach. Ale odchodząc od rzeczy całkiem przyziemnych - gra nie jest niczym szczególnym - jak to każdy mmorpg. Oczywiście jeśli będę miał sporo czasu i dużo chęci, to ściągnę i przetestuję, ale ciężko mówić o takiej możliwości, bo ostatnimi czasy coś odchodzę od mmorpgów.

Pozdrawiam Ithen.

27.07.2004
09:36
[39]

Novus [ Generał ]

Hitmanio - Nikt normalny nie formatuje dysku jak chce przeinstalwoac windowsa. Po prostu usuwasz np w dosie calego starego windowsa i jego katalogi i instalujesz od nowa.

27.07.2004
09:40
[40]

Hitmanio [ KG 21 ]

Już nie musze, wystarczyło zainstalować na nowo Conquera :)

Serwer Eagle, nick: Hitmanio , 6 lvl Taoist :D

27.07.2004
09:50
[41]

Ithen [ Legionista ]

No dobra, zdecydowałem się ściągnąc tego "concuera" i od razu zaskoczenie - "flash getem" (Taki programik, co jest tam polecamy) ściągam po 10 kilo na sekundę. Pewnie jutro już zagram.

Pozdrawiam Ithen.

27.07.2004
17:05
smile
[42]

Hitmanio [ KG 21 ]

A ja dam poprawkę:

Serwer: Eagle
Nick: Hitmanio
Profesja: Łucznik (Archer)
Poziom: 10

:D

18.08.2004
15:00
[43]

Aquashi [ Chorąży ]

lol dlaczego rozmowa zanikła nie mówcie że tak mało z was w to gra ja gram na serwerze Phoenix i tam jest sporo polaków gram Archerką pod nickiem "FireStar" 99lvl

18.08.2004
16:30
[44]

Drixx [ Pretorianin ]

dajcie linka żeby sciągnąc

22.08.2004
15:31
[45]

Ment0s [ Legionista ]

Moze dali byscie jakies screeny, jestem ciekawy jak wygladaja mooby itp.

23.08.2004
21:00
smile
[46]

Ment0s [ Legionista ]

Zassalem gierke i powiem szczerze ze jest zajebista!!!! Jak cosik to gram na servie Phoenix - Taoist - 10 lvl - MentoS-PL-

25.08.2004
03:36
[47]

Delerium [ Junior ]

Ja gram dosyc długo.
Serwerki: Tiger, Dragon, Sapphire.
Postacie: 97lvl FW, 60lvl arch, 32lvl troj

jeżeli chodzi o screeny:
https://wolin.no-ip.org/conqer/
niezawsze online ale mnustwo screenów.

25.08.2004
04:18
smile
[48]

Dał Ci Lis [ Centurion ]

Od jakiś 2 tygodni też gram w Conquera ::)
Serwer: Phoenix
Postać: Dalcilis, trojan 47 lvl ::]

Grałem w wiele gier MMO i Conquer to dla mnie największe zbiorowisko n00bów, PKów i innych szkodników przeszkadzających w spokojnej grze ::). Warto także wspomnieć, że przez całe 2 tygodnie gry nie spotkałem osoby, która by w miarę dobrze pisała by po angielsku (i nie chodzi mi tu o to, że ludzie używają wyrażeń typu - lol, brb, PK, wtf, r u there) - po prostu same "you stupid", "where Maple Forest", "I high lvl so I PK you" itd. :;).

Gra po pewnym czasie staje się strasznie nudna, ponieważ kolejne "sektory" świata Conquer przechodzi się według jednego schematu (wszystkie są zbudowane w ten sam sposób - jedno miasto ze sklepami oraz ewidenty podział terenu na grupy potworów o jednym levelu).

Właściwie to nie istnieje tutaj zorganizowana społeczność graczy. Z tego co zauważyłem to większość gildii istnieje tylko po to, żeby być ::P. Zero komunikacji między graczami, spotkać można prawie wyłącznie "samotnych jeźdźców" :;). Po pewnym czasie zaczynasz się zastanawiać - ok zdobędę wysoki level i co dalej? Znajomych tu nie znajdę, nowych questów też nie...i stwierdzasz, że gra jest bez sensu. Tibia w porówaniu do Conquera, w sprawie społeczności to marzenie :;).

Oczywiście są fajne zbroje, bronie i czary :;). Na plus przemawia także to, że gra jest utrzymana w modnym ostatnio azjatyckim klimacie (samurajowie itd.) :;).

Gra ma potencjał i szkoda, że wszystko sprowadza się tutaj tylko do "MORE EXP!" :;].

Do zobaczenia gdzieś tam w Conquerze! :;)

28.08.2004
09:55
[49]

Aquashi [ Chorąży ]

taki mały UP date mój archer dziś już awansuje na 107lvl :)

opuściłem dotychczasową gildię Teraz_Polska i zamierzam wybrać się do jakiejś o wiele lepszej nie koniecznie polskiej bo takowej chyba już nie znajde

01.09.2004
16:23
[50]

Aquashi [ Chorąży ]

hmm www.mu.xp.pl jest dział o conquerze wchodzcie i pisać :)

03.09.2004
22:57
[51]

Siriam [ Pretorianin ]

Zassałem... i przy rozpakowaniu cab2 uszkodzony... dziękuje...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.