GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2(3)

04.02.2002
23:19
[1]

Belt [ 210 backstab damage ]

BG2(3)

Ech..już następny poleciał.
Gdzie w takim razie mogę znaleźc butle Ifrita???
Jaki to jest rzut obronny na "magię śmierci"

05.02.2002
07:12
[2]

Windfall [ Pretorianin ]

Butlę Ifrita ma geniusz Dao stojący przed namiotem Dao w Targowie. Można mu ją ukraść, o ile wcześniej nie rozwiązało się związanego z nimi problemu Targowa (poprzez usunięcie ich na jeden z dwóch sposobów). Butelka, niestety, znika, jeśli Ifrit zginie - ale jako ciekawostka w ekwipunku jest całkiem sympatyczna. ;-) Rzut obronny na magię śmierci jest wykonywany wtedy, kiedy w opisie czaru czy zdolności, przed którym broni się postać, jest napisane, że powinien być wykonany rzut obronny przeciw śmierci... Hmm. To oczywiste, ale trudno o inną definicję. Generalnie takie rzuty stosuje się wtedy, kiedy w wyniku działania czaru/zdolności postać miałaby być uśmiercona (zupełnie oczywiste) lub ogłuszona (nieco mniej - nie ma tu reguły co do typu rzutu).

05.02.2002
08:55
[3]

Attyla [ Legend ]

Z tym Ifritem przed namiotem w Targowie zwiazany jest fajny bug. Po wykonaniu zadania, ale przed oddaniem glowy Rakshy mozna kolesia zaciukac. Wchodzac do namiotu trzeba dac natychmiast pause. W ten sposob Dao nie stanie sie natychmiast czerwony z gniewu i zaliczy nam zadanie. Dzieki temu drobnemu zabiegowi dostaniemy 5000 exp wiecej;-))))))

05.02.2002
12:36
smile
[4]

Valencis [ Transmuter ]

Ta rakshasa jest bardzo wątłej budowy. Można jej po prostu ukraść głowę kradzieżą kieszonkową zanim się ją zaatakuje.

05.02.2002
12:44
smile
[5]

Valencis [ Transmuter ]

Pytanie do ToB: Co znajduje się za zamkniętymi drzwiami w grobowcu w Amkethran?

05.02.2002
12:59
[6]

Trollf [ ]

jedyna z drog przejscia dalej :)

05.02.2002
13:00
[7]

Trollf [ ]

ekhm, znaczy jedna, nie jedyna... ;)

05.02.2002
13:46
[8]

Valencis [ Transmuter ]

Chyba nie jarzę. gdzie ona prowadzi?

05.02.2002
14:12
[9]

Trollf [ ]

jest to jedna z 2 drog, ktorymi mozesz przejsc dalej... jesli kierujesz dobra druzyna to prawdopodobnie wybierzesz droge przez wlasnie ten grobowiec (ew. kanaly), jesli masz postac zla to twoja droga prowadzi tylko przez kanaly - te 2 drogi jednak pozniej sie lacza... podsumowujac: jest to jedna z 2 JEDYNIE mozliwych drog, ktore pozwalaja przejsc dalej w Amkethran :)) jasne? :))

05.02.2002
15:25
[10]

Belt [ 210 backstab damage ]

Dobra, a teraz proszę powiedzcie w jaki sposób można na tym forum zamieścic jakaś fotografię (oczywiście majaca więcej niż 150 kB)

05.02.2002
16:22
[11]

Windfall [ Pretorianin ]

Valencis: Odkryj sam, dokąd prowadzi to przejście. Nie nastręczy to wielu kłopotów. Tzn.: nie próbuj na siłę tam wejść. (Nie mam pojęcia, co sposób przejścia ma wspólnego z charakterem drużyny... Mój Praworządny Neutralny bohater nie interesował się przy Reputacji 20 tymi drzwiami. :-P) Belt: Proponuję wrzucenie jej na jakiś serwer i podanie linka.

05.02.2002
16:31
[12]

Trollf [ ]

Windy, ma wspolnego wiele :) Jak masz dobrego bohatera z reputacja 20 to od pewnej osoby bez problemu mozesz otrzymac cos co otwiera te drzwi - niestety moj zawodnik [a moze na szczescie :)] nie byl takim aniolkiem (lawful evil, rep. ponizej 10) i ta osoba za Chiny nie chciala mi dac tego klucza :) wiec musialem skorzystac z alternatywnego sposobu dostania sie do zamku (czyt. jak szczur przez kanaly... :)]

05.02.2002
16:34
[13]

Trollf [ ]

w sumie nie wiem czy to zalezy od wysokiej reputacji czy rowniez od ch-ru, zreszta widziales kiedys postac evil z reputacja 20? chyba tylko w piekle.. hehehe :)))

05.02.2002
16:35
[14]

Windfall [ Pretorianin ]

Hmm. Niezależnie od Reputacji można albo zgodzić się na pierwszą propozycję i pójść inną drogą, albo zaopatrzyć się w klucz. Jeśli gracz postanowi zaopatrzyć się w klucz, może to uczynić niezależnie od charakteru, chociaż sposób determinuje jego wcześniejsze zachowanie. Jeśli gracz przyjmie pierwszą propozycję, w ogóle nie potrzebuje przejmować się kluczem.

05.02.2002
16:42
[15]

Trollf [ ]

Windy, to czemu ta babka nie chciala mi dac klucza do tego grobowca, he? Po prostu za Chiny nie chciala mi go oddac, a zabijac jej nie chcialem, gdyz dobrze sie z nia hadlowalo ;)

05.02.2002
16:47
[16]

Windfall [ Pretorianin ]

Jej. Jeśli jesteś zły, powinieneś (1) mieć dowolną reputację (zły nie znaczy głupi!!!), (2) zabić irytującą przeszkodę na jasno wytyczonej drodze, jeśli nie zechce współpracować. :-P Jeśli jesteś dobry, powinieneś (1) mieć Rep 20, (2) móc pozyskać kluczyk lub go ukraść. (Nie pamiętam, szczerze mówiąc, czy ten przedmiocik da się ukraść...?) So what's the problem? ;-)

05.02.2002
16:52
[17]

Trollf [ ]

Problem byl wtedy taki, ze nie moglem jej nic ukrasc, bo nie gralem zlodziejem ;P a jak mozesz sie domyslic, to zadnej druzyny ze soba rowniez nie mialem :) poza tym nie byl to az tak wielki problem, zeby od razu przywolywac z zaswiatow Jana, badz Imoen... wynikiem tego wszystkiego ludnosc sasiedniego baraku ubyla o kilkanascie sztuk mniej... heheheh ;))

05.02.2002
17:41
[18]

Windfall [ Pretorianin ]

Nieładnie. :-P W każdym razie uzyskałeś to, o co Ci chodziło - ale mógłbyś również pójść pierwszą oferowaną Ci drogą. W związku z czym to, którędy poszedłeś, z charakterem postaci nie ma niczego wspólnego. ;-)

05.02.2002
20:26
smile
[19]

Valencis [ Transmuter ]

Czyżby temat się wyczerpał?!

05.02.2002
22:17
[20]

Belt [ 210 backstab damage ]

Czy znacie jakiś serwer na kórym mogłbym sobie pograc po sieci???

05.02.2002
22:39
[21]

Valencis [ Transmuter ]

Ja nie znam, ale chętnie bym zagrał.

05.02.2002
23:38
[22]

Trollf [ ]

Belt - serwerow BG2 nie ma - dlatego, ze to nie jest gra w stylu Diablo - multiplayer w BG2 nie jest stworzony z mysla o tym by kazdy w kazdej chwili sie odlaczal lub przylaczal do gry - jest po prostu specyficzny i nie pozwala na postawienie serwera czynnego 24h on-line przez 365 dni w roku :) Serwer bedziesz mial, jak Ty lub ktorys z Twoich znajomych go postawi :) niestety ale taka jest rzeczywistosc multi w BG2...

06.02.2002
08:53
[23]

Windfall [ Pretorianin ]

Chociaż, przynajmniej w ToB, można skorzystać z GameSpy Arcade... ;-) Może pomóc znaleźć grę.

06.02.2002
12:52
smile
[24]

Belt [ 210 backstab damage ]

To może by go ktoś postawił:))))))))))))))))

06.02.2002
13:12
[25]

gorash [ Legionista ]

Może mi ktoś odpowie gdzie można znaleźć czar ulepszona niewidzialność w BG1, w magicznych rozmaitościach w baldurs gate go nie ma. -->Valencis faktycznie inwokacje to wywołania a co do mistrza iluzji to mi się pomyliło chodziło mi oto że mistrz iluzji jest chyba najlepszy bo sie może nauczyć większości przydatnych czarów.W nekromancji dla mie przydatne są tylko horror i animacja martwego.

06.02.2002
14:27
[26]

Belt [ 210 backstab damage ]

gorash=>Ulepszona niewidzialnośc znajdziesz w sklepie w Brodzie Ulgotha

06.02.2002
14:36
[27]

Belt [ 210 backstab damage ]

Czy ktoś z Was próbował może ugotowac cos z tych przepisów Draadela??? W przytułku dał mi swój przepis (nie pamietam dokładnie nazwy, wiec moge sie mylic) "Przysmak Balduriana" i kiedy do niego zerknałem, to wyglada całkiem przyzwoicie....A może jest to tylko wymysł autorów by urozmaicic grę???

06.02.2002
15:18
[28]

Valencis [ Transmuter ]

gorash--> Chyba nie uczyłbyś się "Animacji martwego" - czaru maga (5 poziom), mnie nie udało się nawiasem mówiąc znaleźć tego czaru na zwoju. Rzeczywiście szkoły przeciwne Iluzje/Urojenia i Nekromancja są umiarkowanie użyteczne i można się bez nich obejść. Osobiście za najlepszy czar nekromancji uważam "Wampiryczne dotknięcie" i jego słabszą wersję "Pomniejsze drążenie Larlocha".

06.02.2002
15:19
smile
[29]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> też zerknę do przepisów tego Dradeela. I co ten Dradeel robi przy wyjściu z kopalni w Kniei Otulisko?

06.02.2002
16:23
[30]

Valencis [ Transmuter ]

Wilkołaki nie lubią bułeczek z belladoną. Mniam, nie wiedzą co tracą!!!

06.02.2002
18:28
[31]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis==> Dradella spotykasz przecież na wyspie wilkołaków w dodatku OzWM. Niemożliwe by był przy wyjściu z kopalni. A tak poza tym to chodziło mi o przepis który mi daje w BG2 w Przytułku "Czarowięzy". Dradell w BG1 był równym gościem i kiedy go zobaczyłem w tym więzieniu myślałem, ze pogadamy o dawnych czasach...... Ale gdy z nim walczyłem ramie w ramie z Irenicusem to musze przyznac, ze był całkiem niezły. Szkoda tylko że po paru minutach został tak od sobie zabity bez najmniejszego wysiłku. Wielka szkoda. W wiezieniu znajdziesz również Tiaxa i wydaje mi sie ze jest to dla niego najodpowiedniejsze miejsce

06.02.2002
18:34
[32]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Wygląda to tak: kiedy wychodzisz z kopalni pod Knieją Otulisko, po zabiciu Daveorna, otwiera się okno dialogowe i przemawia jakiś bezpostaciowy głos podpisany jako Dradeel (przy okazji, reputacja rośnie o 2 punkty). Nie mylę się, to na pewno Dradeel!

06.02.2002
18:45
[33]

Belt [ 210 backstab damage ]

Hmmmmmmm, bardzo ciekawy przypadek

06.02.2002
18:46
[34]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ach, pewnie chodzi o tego niewolnika który ci dziekuje za uwolnienie .Widocznie to "słowna pomyłka"

06.02.2002
21:16
[35]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Myślałem, że masz rację, ale postanowiłem się temu jeszcze raz dokładniej przyjrzeć. Wygląda to tak: jak się skończy film przedstawiający zalanie kopalni to jesteśmy już na powierzchni i natychmiast odzywa się ten rzekomy Dradeel, ale ta wypowiedź nie brzmi jak głos konkretnej osoby, raczej jak głos sumienia, a żadnej postaci podpisanej jako Dradeel nie ma nigdzie, koło Ciebie. Jak naciskasz temu Dradeelowi koniec rozmowy, to podchodzi do Ciebie niewolnik, jedyna postać, jaka jest w pobliżu, i rozpoczyna się druga rozmowa. I ten niewolnik chyba nie ma schizofrenii, żeby wypowiedzieć dwie krótkie kwestie w osobnych rozmowach, jeszcze pod dwoma różnymi imionami. Tak myślę.

06.02.2002
21:45
[36]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Jest dokładnie tak jak mówi Valencis, tylko nie pamiętam akurat by ten bezosobowy monolog był podpisany jako Dradeel.

06.02.2002
22:03
[37]

Valencis [ Transmuter ]

Tak właśnie jest podpisany. Nie wiem, czy przytułek Czarowięzy jest dobrym miejscem dla Tiaxa, i w ogóle dlaczego on tam trafił, przecież jest kapłanem, a nie magiem (Cyrik chyba niezbyt dba o swoich wyznawców, a może to akt łaski dla Tiaxa, że nie kazał mu od razu popełnić samobójstwa). Tak w ogóle to nawet lubię tego Tiaxa (o czym napisałem w mojej sondzie, którą zamieściłem tu jakiś czas temu, i w której nikt się nie wypowiedział). Kwestie Tiaxa z jedynki są bardzo zabawne, tym bardziej, że wypowiada je K. Kowalewski, te z dwójki też są niezłe, ale ten głos, który je cytuje jakoś mi tam niezbyt pasuje. Skoro już mówię o głosach: głosu Faldorn z BG1 i BG2 użycza ta sama osoba, czy dwie różne?

06.02.2002
22:12
smile
[38]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Mam do was takie pytanie: Czy da sie zrobic dwuklasowca Dzikiego maga/Wojownika???

06.02.2002
22:20
[39]

Valencis [ Transmuter ]

Tak. Dziki mag jak np. mistrz przywołań jest profesją klasy maga. Więc jeżeli zaczniesz grę dzikim magiem i spełniasz wymagania dwuklasowości (siła: min. 17, inteligencja: min. 15) to możesz zostać dwuklasowcem wojownikiem/dzikim magiem, ale wtedy zakończysz rozwój jako dziki mag i do końca gry będziesz awansować jako wojownik. W drugą stronę (bierny wojownik, rozwijający się dziki mag) nie da się uczynić dwuklasowości. Profesję można wybrać tylko przy tworzeniu postaci, a nie przy ustawianiu dwuklasowości. Rozczarowałem Cię?

06.02.2002
22:38
smile
[40]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Wiem ze mozna wybrac profesje jakiejs klasy a potem ja zablokowac i rozwijac inna klase, ale chodzi mi dokladnie o to ze u mnie nie da sie stworzyc dzikiego maga/wojownika (przycisk dwuklasowosc jest nieaktywny), dla pewnosci bralem sile 18, int 18 i zrecznosc 18. Jakies pomysły na rozwiazanie tej sytacji?

06.02.2002
23:18
[41]

Valencis [ Transmuter ]

1.) Jeżeli nie jesteś człowiekiem, to nie możesz być dwuklasowcem; 2.) Jeżeli jesteś na pierwszym poziomie, to też nie możesz :) 3.) Kiedy masz wyssany poziom, nie możesz zainicjować dwuklasowości; 4.) Nie mam teraz Tronu Bhaala w domu, więc nie mogę tego sprawdzić, ale być może dziki mag ma jeszcze inne minima klasowe prócz inteligencji 9 (pewnie coś z charyzmą, jak czarownik) i one też muszą wynosić min. 15, żeby mozna było zrobić dwuklasowca; 5.) Nie możesz zostać dwuklasowcem, jeżeli spełniasz minima cech do dwuklasowości, tylko wtedy, kiedy podwyższasz sobie cechy sztucznie np. przez działanie czarów, noszenie jakiś przedmiotów; 6.) Nie możesz zostać dwuklasowcem, jeżeli już nim jesteś :) Jak mi się coś jeszcze przypomni to Ci napiszę.

06.02.2002
23:23
smile
[42]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Właśnie obejrzałem sobie przepisy Dradeela, z przytułku, nawet przepisałem sobie kilka tytułów: "Baldurowy zachwyt", "Zupa amnijskich dragonów", "Małpie kulki", "Herbatniki na wzmocnienie hartu ducha". Muszę przyznać, że twórcy gry mieli ciekawy pomysł, ale bardziej udany wydaje mi się dziennik z kulinarnymi ptrzygodami Dradeela z OzWM.

06.02.2002
23:28
[43]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

hmm, to moze byc charyzma? Gdy tworzylem postac to char mialem min wiec to by wszystko wyjasnialo.

06.02.2002
23:34
[44]

Valencis [ Transmuter ]

Stitch001--> Stwórz sobie jakiegoś dzikiego maga na próbę i zobacz które z jego cech nie dadzą się ustawić na 3. A no co przeznaczyłeś te wszystkie punkty cech, skoro zostałeś z minimalną charyzmą? Jakie są cechy Twojego dzikiego maga?

06.02.2002
23:37
[45]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Już jestem generałem! Jak Ty.

06.02.2002
23:44
smile
[46]

Valencis [ Transmuter ]

Dlaczego tu nie ma takiego ruchu jak w wątku "Serie M&M, Wizardy i inne cRPGi w trybie FPP"? Dbajcie o honor Baldur's Gate!!!

06.02.2002
23:51
smile
[47]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Val ----> sil 18, zrecz 18, kon 18, int 18, mad 7, char 7 i przycisk dwuklasowosci nieaktywny

06.02.2002
23:52
[48]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

....jest ciagle

07.02.2002
00:00
[49]

Valencis [ Transmuter ]

Mogłeś sobie darować kondycję 18, dziki mag już przy 16 dostaje maksymalną premię do punktów życia, przy mądrości 10 niemiałbyś minusów do wiedzy, a przy charyzmie conajmniej 8 minusów do reakcji. Ale nieważne. Skoro charyzmę można ustawić na poziomie 7, to chyba dziki mag nie ma minimum dotyczącego tej cechy. W takim razie nie wiem czemu przycisk "dwuklasowość" wciąż nie jest aktywny. Ale chyba jest jakaś ku temu przyczyna, bo taka dwuklasowość powinna być możliwa. Nie mam Tronu Bhaala u siebie, więc nie mogę teraz tego sprawdzić, w przeciwnym razie już bym to zrobił. I...na pewno jesteś człowiekiem?

07.02.2002
00:11
[50]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

w realu, czy w grze? ;) Na pewno jestem czlowiekiem, i mam tron.Acha moj qmpel tez z trabalem stworzyl taka postac bez problemu. Mi se nie udalo nawet po reinstace gry.

07.02.2002
00:23
smile
[51]

Valencis [ Transmuter ]

No to nie wiem. Właśnie stworzyłem sobie na szybko takiego maga (cechy jak Twój, tyle, że to był mistrz inwokacji, a nie dziki mag) i nie miałem żadnych problemów z dwuklasowością. Może masz jakiegoś nowego patcha, który sprawia, że to staje się niemozlie.

07.02.2002
00:33
[52]

Valencis [ Transmuter ]

Pomyślałem, że może chodzi o to, że nie możesz już zostać dwuklasowcem, kiedy możesz stać się Zabójcą, ale sądząc po moim bohaterze, to nie w tym problem.

07.02.2002
12:41
[53]

Belt [ 210 backstab damage ]

Udało mi sie zrobic ciekawa rzecz. Otóż w Czarowiezach po wykradnieciu mojej duszy przez Irenicusa, Bodhi mowiła do mnie na samym poczatku w Labiryncie o jej "polowaniu" na mnie. Gdy rozmowa sie skoczyła, ja zapauzowałem gre, wyciagnałem toporek "Lazurowe Ostrze", rzuciłem w nia i ja zabiłem..oczywiście nie do konca bo zmieniła sie w chmurke i odleciała. Ale udało mi sie zarobic 22000dośw. Toporek ten jest idealny na nieumarłych, bo jesli nie wykonaja rzutu z modyfikatorem -4, to gina. Połowę wampirów zabiłem tym sposobem.

07.02.2002
13:52
[54]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Mam pytanie, czy mając w drużynie Edwina, zdarzyło się wam by zmienił się w kobietę???? Nie żeby był transwestytą, o to go akurat nie posądzam ;))) faktem jest jednak że teraz jest z niego całkiem niezła Edwina, i cała moja drużyna sypie jej takie teksty że mało ze śmiechu z krzesła nie spadłem :))))))))))))) I jeszcze jedno: czy wróci do swojej dawnej postaci ????

07.02.2002
13:58
[55]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Tak zmienia plec, jest to zwiazane z questem z jego postacia. Pozniej odzyskuje postac, ale jak to sie dowiedz sam ;) (acha, przygotuj sie wtedy na walke)

07.02.2002
14:05
[56]

Valencis [ Transmuter ]

Nic mi o tym niewiadomo, ale też chcę mieć w drużynie tę Edwinę!

07.02.2002
14:11
[57]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Stitch001 ---> Żartujesz, będzie rzeź ???? Ale mam nadzieję że nie przeciw Edwinowi, nie chciałbym go stracić.

07.02.2002
14:12
[58]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Valencis ---> moze to i patch, ale ja go sciagalem ze strony CDP

07.02.2002
14:13
[59]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Dymion ---> no nie koniecznie rzez, ale walka raczej tak

07.02.2002
14:22
smile
[60]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Valencis ---> a warto JĄ (Edwine) mieć w drużynie, oj warto, jak byś usłyszał tekst Anomena to najprawdopodobniej spadłbyś z krzesła ze śmiechu :)))))))))) Stitch001 ---> już się psychicznie zaczynam przygotowywać do tej konfrontacji.

07.02.2002
14:26
smile
[61]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Dymion ---> nie bedzie az tak zle, ale jak chcesz uslyszec fajne komentarze to zagadaj kazda zenska postacia elfa z "Miedzianego Diademu", tego co stoi przed samym barem. I zapisz gre przed tym, szczegolnie gdy bedziesz rozmawial Edwiną ;))

07.02.2002
14:28
smile
[62]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

PS. Kazda zenska postacia ze swojej druzyny, oczywiscie

07.02.2002
14:37
smile
[63]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Stitch001 ---> Fakt, jest tam ten "lovelas", rozmawiałem już z nim żeńską częścią mojej drużyny, ale o Edwinie nie pomyślałem, zaraz kończę pracę i lecę do "Miedzianego Diademu", coś mi się wydaje że będzie ubaw ;))))))))))

07.02.2002
14:47
[64]

Valencis [ Transmuter ]

Ktoś mi już kiedyś mówił o tej niewieściej metamorfozie, ale nie udało mi się do tego doprowadzić. Trudno, zaraz włączę Baldur's Gate II i nie wracam tutaj dopóki nie dowiem się wszystkiego na temat losów Edwiny. Widzę, że czerwoni magowie lubią zamieniać się w różne rzeczy. Ale Edwin chyba ,ma więcej szczęścia niż Saablik.

07.02.2002
15:02
[65]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Valencis ---> Jesli masz Jaheire w druzynie to zobaczysz jak bedzie fajnie przygadywala Edwinie ;) Ps. A inna ciekawostke wymienilem wyzej

07.02.2002
15:39
[66]

Valencis [ Transmuter ]

!@#$% Na pewno skorzystam z Twoich rad. Właśnie chodzę po BG2, tyle, że co chwilę się zawieszam!

07.02.2002
16:58
[67]

gorash [ Legionista ]

-->>Valencis Animate Dead znalazłem w durlag`s tower w podziemiach ale nie pamiętam już dokładnie gdzie ale w jakiejś skrytce więc prawdopodobnie jest on tam zakażdymrazem.

07.02.2002
18:48
[68]

Belt [ 210 backstab damage ]

Moim zdaniem naprawde warto jest odwiedzic stronke www.bg2.zin.pl. Jest tam mnóstwo interesujacych rzeczy, których nie mozna znaleźc na żadnej innej stronie. Zaskoczyło mnie natomiast pare rzeczy. Po pierwsze czy to prawda, że postac po osiagnięciu Kondycji równej 20, zdobywa umiejętnośc regeneracji??? Jakoś u mnie teg nie zauważyłem. Tak poza tym to autor pisze, że w BG2 można sobie podnieśc kondycje i parę innych cech "o oczko". Przecież to nie możliwe. Po drugie autor uważa, że mag powinien posiadac wysoka siłe , a jak nie ma to założyc stosowny pas, poprawiajacy tę cechę. Moim zdaniem to absurd. Po co magowi tyle siły. Przecież doskonale wiemy, że polega on tylko na swoich zaklęciach, a jak mu sie skocza, to idzie lulac, a nie walczyc "ze smokami", a tym bardziej "innymi magami". I jeszcze jedno. Autor podaje "przykładowego maga" z minimalnymi cechami, które powinien posiadac. Z tego co zapamietałem, to jego poczatkowe cech mysza byc równe Siła: taki poziom by mógł zdjac pas siły i samotnie od czasu do czasu powalczyc. Nie oszukujmy sie, moim zdaniem od 17 Kondcja:18, koncowa 20(grimuar z BG1, i "podniesienie "o jedno oczko w BG2) Zrecznośc: 18, kocowa 19 i "podniesienie w BG2 o 1". To jest przeciez niemożliwe Inteligencja:19 (zgadzam sie) Madrośc:19 (OK) Charyzma:dowolna Wylosowanie takich cech jest po prostu nie możliwe. Mój mag z BG1 ma kolejno cechy(po grimuarach) 10,19,17,19,19,19 i i tak uważam to za wielki sukces. O rety, ale sie rozpisałem...

07.02.2002
18:57
smile
[69]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Co za bzdury, też muszę odwiedzić tę stronę! Twój mag jest naprawdę super! A z tą Edwiną dam sobie na razie spokój.

07.02.2002
19:10
[70]

Valencis [ Transmuter ]

Strona jest całkiem całkiem. Ale jak na wszystkich innych stronach są błędy ze szkołami magii. Jest np. napisane, że Edwin nie może uczyć się czarów Przemian. Ludzie, czy tak trudno nauczyć się tej prostej tabelki?!

07.02.2002
19:29
smile
[71]

LaSiu [ Konsul ]

hmm .. mam pytanko .. po co magowi madrosc 18 skoro da maga podrzebna jest inteligencja 18 .. czy to cos daje .. naczy wiem ze chyba od madrosci rosnie wiedza .. a tak po za tym .. ??

07.02.2002
19:32
[72]

Valencis [ Transmuter ]

Jeśli nie uważasz, że warto mieć wysoką wiedzę, to miej sobie MDR 3, bo ja sądzę, ze warto.

07.02.2002
19:34
smile
[73]

Valencis [ Transmuter ]

Myślicie, iż to nie jest prawdą, że postacie o wysokiej kondycji mają zdolność regeneracji? To wam powiem: to PRAWDA!!!

07.02.2002
19:39
[74]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

O ile dobrze pamietam to tez gdzies czytalem o tej regeneracji

07.02.2002
19:46
[75]

Valencis [ Transmuter ]

LaSiu--> Wysoka mądrość ma jeszcze związek z efektem rzucania czaru "Życzenie" (choć nie wiem jaki). I eee ... co to jest "modyfikator obrony przeciw magii", ten związany z mądrością?

07.02.2002
20:44
[76]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Mam pytanie: Czy romans z Jaheira bedzie sie toczyl dalej w tronie jesli nie zakonczylem go jeszcze przed rozprawa z Irenicusem?

07.02.2002
22:05
[77]

Johnn [ Ghoul ]

To z regeneracja to prawda tylko ze przy 20 kondycji wolna jest, dajcie se 25 kondycji za pomoca edytora, albo poprzez kilkakrotne przechodzenie BG1 i uzywanie grimuarow to postac bardzo szybko sie regeneruje.

08.02.2002
01:07
[78]

Valencis [ Transmuter ]

Johnn--> Nie wiem jak to wygląda przy kondycji 20, ale nawet przy 25, bo przy takiej sprawdzałem, tempo regeneracji nie jest zbyt duże. Cóż, daleko tu do szybkości gojenia się ran Bezimiennego z taką kondycją. Stitch001--> Dokładnie nie wiem, ale jestem prawie pewien, że wszystkie romanse mają swoje kontynuacje w Tronie Bhaala (w każdym razie romans z Anomenem ma, nie pytajcie skąd o tym wiem).

08.02.2002
08:45
[79]

Attyla [ Legend ]

A ja sie pochwale:-)))) Kupilem sobie monitor cieklokrystaliczny i wczoraj wreszcie znalazlem "odrobine" czasu na zabawe w BG2. Myslale, ze roznica, jesli wogole bedzie, to bedzie niemal niezauwazalna. Tymczasem to jest cos niesamowitego! Obraz jak zyletka a barwy super! Cos niesamowitego!

08.02.2002
09:04
[80]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Szczęściarz

08.02.2002
09:06
[81]

Attyla [ Legend ]

Dlaczego szczesciarz?

08.02.2002
09:08
[82]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Bo ja też chciałbym mieć taki ekran, ale mnie nie stać :-((, a poza tym zbieram na nową kartę graficzną.

08.02.2002
09:14
[83]

Attyla [ Legend ]

Ja tez bym tego niekupil teraz. Sek w tym, ze albo trafilem na promocje, albo te monitorki tak juz stanialy. Zaplacilem 2400, czyli niewiele wiecej niz za zwykly monitor.

08.02.2002
12:10
[84]

Valencis [ Transmuter ]

Attyla--> Nie chwal się! Też mam monitor TFT i wcale nie jestem taki wniebowzięty. Wszystko co nie działa w 1024*768 wygląda żałośnie. A do Baldur's Gate na takim cudzie jakoś mi się trudno przyzwyczaić (zwłaszcza do jedynki).

08.02.2002
18:10
[85]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis==> dzieki, według mnie też jest całkiem niezły(w koncu przesiedziałem prawie cały dzie przy rzutach kostka). Na razie jeszcze magiem nie gram, ale z tego co przeczytałem, to wysoka madrośc zwieksza prawdopodobienstwo pomyślnego życzenia.

08.02.2002
18:58
[86]

Valencis [ Transmuter ]

Coś jest na temat mądrości napisane w opisie czaru "Ograniczone życzenie". A czy ktoś próbował rzucać czar "Życzenie" z Tronu Bhaala? Jakoś nie zauważyłem żadnego pozytywnego efektu rzucania tego zaklęcia. O co w tym chodzi?

08.02.2002
19:07
[87]

Gandalf-szary [ Generaďż˝ ]

Mam pytanie zwiazane z Kaptainem Dennisem w Karczmie Delosara i dzielnicy mostow w poradniku jest napisane ze trzeba rzucic ograniczone zyczenie by przezyc przygode ale rzucam to zaklecie i nic nei moge zrobic.

08.02.2002
19:10
[88]

Valencis [ Transmuter ]

Belt--> Twój mag ma MDR 19 po zastosowaniu jednego 'Woluminu zrozumienia', czy wszystkich trzech? Tak czy inaczej, wiem ile musiałeś włożyć wysiłku w wylosowanie 9-18-16-18-16-18. Kiedyś wylosowałem w ID bardowi takie cechy: 18-18-18-18-7-18 (wiem, że tej klasie nie jest potrzebna KON 18, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem), co zajęło mi jakieś dwie godziny. No ale to co innego, bo ile bard ma wysokich wartości minimum, choć to w końcu też duży sukces. Wyrazy uznania.

08.02.2002
20:25
[89]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis==> Ech.....no jasne że trzech, chyba byłbym niespełna rozumu biorac tylko 1. Maga losowałem na poczatku BG1 i nie wiedziałem jeszcze oczyms takim, że madrośc wpływa na jakies czary czy rzuty obronne. Chciałem, aby był "madry" no i oczywiście wiedza. Teraz (jeszcze nie rozpoczałem nim BG2) ma o ile pamietam kolo 60

08.02.2002
20:29
[90]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ten kto sie interesuje magia niech zajrzy na wcześniej wymieniona strone=>porady=>Jakas scieżka najszlachetniejszej profesji. Znajdziecie tam wszystko co jest magowi potrzebnedo szczescia

08.02.2002
20:39
[91]

Bolo_Yeung [ Legionista ]

Valencis --> warto mieć dużą mądrość, wtedy często spotyka się ciekawsze opcje (np. podwójnej długości "zatrzymanie czasu", odpoczynek bez odpoczynku (tj wszystkie czary od nowa i drużyna wypoczęta), "Wytrzymałość" dla całej drużyny itp. A jak masz czar Projekcja Duplikatu lub Mamidło, to ładujesz magowi w "szybkie przedmioty" zwój/zwoje Życzenia i miksturki intuicji, duplikujesz się, duplikat pije mixturkę i używa zwojów, a oryginał posiada je dalej. Udaje się to ze wszystkimi rzeczami z wyjątkiem Talii.

09.02.2002
21:36
smile
[92]

Gandalf-szary [ Generaďż˝ ]

Mam jeszcze 1 pytanie czy jest jakis sposob aby utrzymac Joshimo w druzynie po czarowiezach slyszalem ze trzeba go chyba zabic ale u mnie to nie dziala.

09.02.2002
22:10
[93]

Valencis [ Transmuter ]

Gandalf-szary--> Co u Ciebie nie działa? Po prostu, na etapie na etapie wizytowania mieszkańców przytułku odłącza się, a potem wraca, żeby Cię zabić, więc Ty robisz to pierwszy. A na pamiątkę możesz sobie zachować jego czarne serduszko. I chyba nie ma sposobu, żeby go zachować w drużynie.

10.02.2002
02:28
[94]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Za seduszko dostajemy 200 tysięcy expów, w Tronie Bhaala można grać Yoshimo, którego "konserwujemy" w Twierdzy Strażnika

10.02.2002
04:48
smile
[95]

Windfall [ Pretorianin ]

Heh, Belt - dziękuję. :-) Za pochwały odnośnie mojego poradnika, oczywiście. Tylko nie 'jakaś ścieżka najszlachetniejszej profesji', a 'Ścieżka Najszlachetniejszej Profesji' - czyli magów. :-P Przedstawiłeś przy tym kilka zarzutów - odpowiem i mam nadzieję, że uda nam się na drodze wymiany argumentów dojść do porozumienia: chciałbym rozwinąć ten poradnik i żadnej okazji do dyskusji dobrowolnie nie przepuszczę. :-))) 1. Poradnik pisałem pod kątem ToB - dowodem dobór potworków w ostatniej sekcji. W ToB każdą z cech można podnieść o 1 pkt. w Watcher's Keep, na czwartym poziomie, w Maszynie Szalonego Luma. Zauważ, że kiedy mam na myśli BG2 bez dodatku, piszę SoA :-) - jeśli piszę BG2, mam na myśli całość (SoA + ToB). Być może powinienem to uściślić gdzieś na początku poradnika... 2. Jeśli idzie o to, czy wysoka Siła (wielką literą - nazwa cechy) to 'bzdura' / 'absurd' dla maga... hmmm. Wybacz, ale, IMVHO, bzdurą jest twierdzenie, że Siła magom nie jest potrzebna. Co prawda, jak pisałem w poradniku, _można_ ją sobie odpuścić - ale nie jest tak, że jeśli włoży się kilka punktów w siłę i w ten sposób uniezależni się od pasów siły, nie zyska się nieco na skuteczności. Primo, pisząc poradnik myślałem o magu grającym solo (nie _wyłącznie_ o magu grającym solo, ale starałem się o magach grających solo pamiętać), a mag grający solo przed wybraniem się do Asylum może mieć pewien kłopot z noszeniem sprzętu na sprzedaż, jeśli Siłę kompletnie, khem, oleje. Mnie problemy z noszeniem sprzętu irytują jak żaden inny kłopot związany z graniem bez drużyny. Secundo, pisząc poradnik myślałem o magu grającym solo :-P, a mag grający solo przez całą grę musiałby spać co chwilę, gdyby od czasu do czasu nie przyłożył komuś kijkiem czy procą - co wysoka Siła wydatnie ułatwia (magom przydaje się każdy modyfikator do trafienia). ;-) (Proca też może korzystać z modyfikatora z Siły - tzn. jedna proca: Sling of Seeking (Proca naprowadzania), do kupienia w Miedzianym Diademie (już po uwolnieniu niewolników)). Wreszcie zaznaczyłem, że PBB (Pas Bezwładnej Bariery - Belt of Inertial Barrier) mag może oddać wojownikowi, jeżeli ma drużynę - ale jeżeli jej nie ma, powinien rozważyć skorzystanie z niego w niektórych walkach. W tym rzecz - jeżeli mag ma drużynę, może wszystkie cechy poza Inteligencją pominąć (chociaż podniesienie każdej z nich - z wyjątkiem Siły - coś daje), ale jeśli nie ma drużyny musi albo spać, albo jednak korzystać z zaklęć racjonalnie. Co niekiedy wiąże się ze spraniem Drowa za pomocą Staff of Rynn. Jak najbardziej możliwe, zapewniam - kilka punkcików włożonych w Siłę pomaga. (Naturalna Siła 19 (18 + grimuar) jest o tyle lepsza od tej z paska nałożonej na wrodzone 10, że pozwala założyć pasek dający bonus do AC...) 2. Kondycja - napisałem, że możliwe są dwa podejścia do tej cechy: z docelową wartością 16 lub 20. Ta druga opcja jest zdecydowanie przeznaczona dla tych, którzy mają nieprawdopodobne szczęście przy losowaniu, więc _nie_ należy jej traktować jako 'zalecaną' - po prostu uznałem, że warto wspomnieć o naturalnej regeneracji. Choćby miałaby to być tylko ciekawostka pozbawiona dla magów znaczenia praktycznego. ;-) 3. Zręczność - policzmy. Zgodnie z moją sugestią dla tych, którzy godzą się na skorzystanie ze swojej wiedzy o całej sadze przy projektowaniu postaci (troszkę w tym jasnowidzenia - tak też napisałem w poradniku): początkowo 17, grimuar, spadek o oczko w BG2, wzrost przy Maszynie Szalonego Luma. Końcowa wartość: 18. Równie dobrze można być złym elfem, mieć na początku Dex 19, z grimuarem 20, po MSL 21 - nie ma to większego znaczenia. W każdym razie najniższa wartość Dex, przy której ciągle ma się Dex 18 (i związaną z tym premię do AC) na koniec gry, to 17 pkt., jeśli zaczyna się grę w BG1, 18, jeśli w BG2 - lub o oczko niżej, jeśli gra się złą postacią i nie planuje się poświęcać Dex w Piekle. 4. Inteligencja - oczywiście zgadzamy się. :-) 5. Mądrość - nie podałem konkretnej wartości. Po prostu '18 lub wyżej'. Nawet nie dlatego, że uważam, że przyjemnie mieć postać z wysoką Wis (chociaż dokładnie tak uważam :-P) - po prostu rzucanie Życzenia jest przyjemne. Oczywiście jeśli gra się w BG1 można mieć Wis 15 na początku - to również zaznaczyłem. Jeśli ma się ochotę mieć Wis 18 dopiero w ToB - można mieć Wis 13 na początku BG1, podnieść Wis i Chr w Piekle o 1 pkt. (dobry wybór w jednym z testów), podnieść Wis przy Maszynie Szalonego Luma. 6. Charyzma - napisałem, że to rzecz gustu - ponieważ to jest rzecz gustu. Nie ma o czym mówić. ;-) Wbrew temu, co napisałem, nie podaję wartości cech 'przykładowego maga' - zresztą gdybym podawał, przytoczyłbyś konkretną wartość Siły. Anyway - podliczmy optymalne wartości na początku BG1: Str 18, Dex 17, Con 15, Int 18, Wis 13, Chr --. Jeśli Chr ustawi się na 'ludzką przeciętną', mamy 10. Zupełnie normalne atrybuty, huh? Jeśli zaczyna się grę w BG2, oczywiście nie można skorzystać z książeczek - wtedy najpewniej będzie trzeba z czegoś zrezygnować. Można Siłę nieco obniżyć (tutaj wpisałem 18, żeby uniknąć precyzowania, jaka wartość Siły naprawdę mi odpowiada - akurat mój najnowszy mag, którym jakiś czas temu zacząłem grę od nowa (solo), ma Str 15), można nie liczyć na porażająco wysoką Chr etc. Hmm... wspomniałem o moim nowym magu. Zaczyna grę od początku BG2 i ma takie cechy: Str 15, Dex 18, Con 16, Int 18, Wis 16, Chr 7 - jeśli wykorzystałeś wszystkie grimuary (po jednym na cechę - poza Mądrością (3 grimuary)), miałeś na początku BG1 wyższą sumę wartości cech, niż mój mag na początku BG2. Gdybym jeszcze miał te punkty z grimuarów... ;-) To nie pozwala na skorzystanie z walorów regeneracji - ale przecież niczego nie narzucam czytelnikom swojego poradnika, być może część z nich woli mieć niższą Wis i przy tych kilku okazjach, kiedy warto będzie rzucić Życzenie, skorzystać z Mikstury Intuicji... Przy takim podejściu można spokojnie zaoszczędzić kilka punktów i porozdzielać je pomiędzy inne cechy. Może również Kondycję. :-)

10.02.2002
05:02
[96]

Windfall [ Pretorianin ]

Damn... literówka. Miało być 'wbrew temu, co napisałeś' (przedostatni akapit posta). Oh, NVM. :-P Yoshimo można Uwięzić w Watcher's Keep (wojtess już o tym wspomniał) przed przejściem do ToB. Tyle że to może być problemem bez znajomości czaru / posiadania scrolla, a trudno o taki rarytas przed Podmrokiem. Mimo wszystko można zachować Yoshiego - co prawda sam nie próbowałem, ale spróbuję streścić to, co pamiętam, z tego, co czytałem. 1. Zostawiamy go w jakiejś lokacji. 2. Wyprawiamy się do Asylum, jeśli Yoshimo nie czeka w Brynnlaw (chociaż czemu nie - zostawienie go tam pozwala na przyłączenie go jeszcze przed Podmrokiem) również do Podmroku... 3. Po powrocie do tej lokacji Yoshimo umiera, ale jeśli _natychmiast_ zacznie się z nim rozmowę (potrzebna pauza), można go jeszcze przyłączyć do drużyny, dzięki czemu 'umiera nam na rękach' i można go wskrzesić. Potem można korzystać z jego pomocy aż do tuż przed walką z Irenicusem na Drzewie Życia, zapuszkować go w Watcher's Keep, uśmiercić Irenicusa, w ToB wydostać się z Saradush, wybrać do Watcher's Keep... voila, Yoshimo może zostać do końca.

10.02.2002
14:11
smile
[97]

anonimowy [ Legend ]

Jestem ciekawy ile razy graliście w BG i BG2. To znaczy ile razy je przeszliście

10.02.2002
15:24
[98]

Gandalf-szary [ Generaďż˝ ]

Jeszcze w sprawie Joshimo czy jak uzyje na nim czaru zamiana ciala w kamien a po wyjsci z podmroku zamiana kamienia w cialo to czy bede mogl go przylaczyc?

10.02.2002
15:30
[99]

Narmo [ Youkai ]

Korgan --> Powiedzmy że wystarczająco długo w to gramy :-)

10.02.2002
16:33
[100]

bruno [ Pretorianin ]

----> Gandaf To może być skuteczne. Swoja drogą powien kto inny być zdrajcą, a Yoshimo powinien być do końca. Albo chociaż powinien być inny złodziej, spotykany np w Podmroku, więziony przez Drowów lub jakoś tak.

10.02.2002
17:59
[101]

Gandalf-szary [ Generaďż˝ ]

bruno--> masz 100% rajcji z tym zlodziejem qrde w 1/2 gry nagle ubywa 1 postac chyba jedyny prawdziwy zlodziej(inni to 2-klasowcy,albo wieloklasowcy).Pozostaje tylko sprawdzic czy ta zamiana w kamien sie uda.

10.02.2002
18:06
[102]

Windfall [ Pretorianin ]

Fakt, że nie ma czystego złodzieja, ale umiejętności Jana Jansena są w zupełności wystarczające do wszystkich zastosowań. A do rozbrajania pułapek i otwierania zamków z powodzeniem wystarczy Imoen - w całej sadze nie ma urządzenia należącego do którejś z tych grup, którego Immy nie mogłaby unieszkodliwić (zwłaszcza jeśli da się jej odpowiednie pierścionki). Ech... tyle że ja Yoshimo naprawdę lubię. Szkoda, że musiał tak skończyć. Cóż... jeszcze jeden powód do tego, by uśmiercić Irenicusa. *tup, tup* /odchodzi w kierunku Jona

10.02.2002
20:20
smile
[103]

Belt [ 210 backstab damage ]

Windfall=>wszystko rozumiem....

10.02.2002
20:22
[104]

Belt [ 210 backstab damage ]

Tak swoja droga, to teraz pytanko do wszystkich. Jaki jest Wasz największy backstab??? Mój 210. Kto przebija???

10.02.2002
20:52
[105]

anonimowy [ Legend ]

Co sądzicie o drużynie 2-osobowej wojowniku/złodzieju i Arie magu/kapłanie?

10.02.2002
21:27
[106]

Valencis [ Transmuter ]

Zabójczy jest dwuklasowiec wojownik/złodziej, najlepiej złodziej do 9-10 poziomu rozwijający się jako wojownik. Ma mało punktów życia, więc niech nosi ciężką zbroję i dużo, bardzo dużo, mikstur niewidzialności. Będzie mieć dobre TraK0, więc noże w plecy, nawet x4, będą bardzo zabójcze - ok. 70 punktów obrażeń z dobrym długim mieczem (szkoda, że nie można zrobić noża w plecy dowolną bronią). A wojownik/zabójca ...

10.02.2002
22:05
smile
[107]

Windfall [ Pretorianin ]

Belt: OK. :-)) Valencis: Całe szczęście, że nie można backstabować dowolną bronią - już to, że można backstabować czymś dłuższym od krótkiego miecza, jest naginaniem zasad - AD&D i tych, które dyktuje zdrowy rozsądek. Za to możliwy jest backstab - UWAGA! - kijem/wekierą +2... o cholera... pomysłowość tego, kto zaprojektował tę broń, nie przestaje mnie zdumiewać. :-DDD

10.02.2002
22:07
[108]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis==>a wojownik/zabójca................robi cos co ja napisałem post wczesniej (jestem czystym zabójca)

10.02.2002
22:12
smile
[109]

Belt [ 210 backstab damage ]

Windfall==> teraz moge Ci powiedziec.....to ja nadesłałem Ci mojego screena z tym pieknym sztyletowaniem!!!

10.02.2002
22:14
[110]

Belt [ 210 backstab damage ]

Windfall=>Sorry za pomyłke:))))))), dostał go twój qumpel Drogh

11.02.2002
00:58
smile
[111]

Windfall [ Pretorianin ]

Hehehe... thx za screena, w takim razie. :-) (Drog - bez 'h'. ;-))

11.02.2002
07:50
smile
[112]

Buli [ Centurion ]

Mam pytanie jak złożyć "do kupy" Cep bojowy Wieków +3?Mam trzy głownie(chłód,ogień,kwas) i nic z nimi nie mogę zrobić.Cromwell z doków też nic nie może zrobić.Hmmm...Why?

11.02.2002
08:34
smile
[113]

Belt [ 210 backstab damage ]

Buli==>idź ze wszystkimi częściami do kuźni znajdujacej sie na parterze Twierdzy D'arnise i tam go złóż

11.02.2002
08:37
[114]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Buli ---> Cep Bojowy Wieków składasz w Warowni d’Arnise, czyli tam gdzie go znalazłeś, a dokładnie na 1 poziomie, w kuźni na palenisku. Mam pytanie dotyczące romansów, czy dają one coś konkretnego [tylko mi tu proszę nie wyjeżdżać z dziećmi ;)))))] czy jest to tylko element ubarwiający rozgrywkę ?????

11.02.2002
08:40
smile
[115]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Belt ---> :)))))))

11.02.2002
09:03
[116]

Matt [ Knight of the Night ]

Poza "satysfakcja", ze udalo Ci sie cos takiego doprowadzic do konca, co czasami wcale nie jest latwe (vide: Viconia) nie ma nic innego. ...Przynajmniej nie wydaje mi sie ;)

11.02.2002
09:38
[117]

Attyla [ Legend ]

Coz... Jezeli unamy to "tylko" za ubarwienie rozgrywki... W kazdym razie dla mnie to absolutnie nowa jakosc w porownaniu z BG, chociaz romane w BG2 maja sie nijak do tego, co sie dzialo miedzy Anna i Bezimiennym.

11.02.2002
09:52
smile
[118]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

A czy możliwe jest kilka romansów, nie naraz oczywiście :)))) ale, jak by to powiedzieć... po kolei :)))) tzn. mam romans z Aerie, w pewnym momencie usuwam ją z drużyny i zabieram Viconie. Czy w takim wypadku romans z Aerie się skończy i rozpocznie się z Viconią ????

11.02.2002
10:39
[119]

Belt [ 210 backstab damage ]

Dymion_N_S =>jak ja usuniesz, to chyba jasne, że sie skonczy i jak weźmiesz Viconie, to zacznie sie z nia. Jeśli nie zależy ci za bardzo na expie i masz miejsce w drużynie to weź se Haer'Dalisa-urozmaici trochę twój romans z Aerie.... A do czego odnosza sie te "buźki" w poprzednim poście??? Zauważyłem, że ostatnio w trakcie gry tak z nikad bohaterowie z mojej druzyny np. Jan i Minsc odwracaja sie do siebie tak jak by mieli cos sobie do powiedzenia, ale nic nie mówia. co to jest??

11.02.2002
10:41
[120]

Attyla [ Legend ]

Dymion - jest nawet taki patch (kiedys nawet to mialem), ktory umożliwia jednoczesne proiwadzenie kilku romansow.

11.02.2002
10:51
[121]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Belt ---> Wyprzedziłeś mnie z odpowiedzią, więc pomyślałem że zrobię dobrą minę do złej gry ;))

11.02.2002
11:35
[122]

mikus [ Junior ]

Czy ktoś wie co należy zrobić z 4 różdżkami w podziemiach Irenicusa, które można znaleźć w pokoju z portalami Mefitów? Dzięki z góry za odpowiedzi.

11.02.2002
11:42
[123]

Valencis [ Transmuter ]

mikus--> Trzeba ich użyć do rozbezpieczenia pułapek w drugiej części lochu. Tych takich poprzecznie tkwiących jedna za drugą w jednej z komnat.

11.02.2002
12:21
[124]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Czy z Elfa wojownika można zrobić dwuklasowca - wojownika/złodzieja ???

11.02.2002
12:36
[125]

Valencis [ Transmuter ]

Nie, tylko człowiek może zostać dwuklasowcem.

11.02.2002
12:38
[126]

Attyla [ Legend ]

Valencis - ro rozbrajania pulapek sluza klucze. Rozdzki otrzymuje sie po rozbezpieczeniu pulapek. Ja je sprzedaje a potem kradne:-))))))

11.02.2002
12:41
[127]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

A toś mnie pocieszył ;))))

11.02.2002
12:43
[128]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Attyla ---> i tak otwarcie o tym mówisz, przecież to jest karalne :))

11.02.2002
13:11
smile
[129]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Słyszałem że "ilitem" można podrasować Wekierę Zniszczeń, czy to prawda ????

11.02.2002
13:50
[130]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Dymion ---> Tak to prawda. Powstaje Wekiera Zniszczen +2 z takimi parametrami : PARAMETRY: Obrażenia: 1K6 +3 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: 2K6 +4 obrażeń dla nieumarłych, oprócz tego muszą wykonać rzut obronny przeciw śmierci (z modyfikatorem -4) albo ulegają zniszczeniu. Odporność na wysysanie poziomów.

11.02.2002
13:53
smile
[131]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

loodzie a moze by tak kolejna czesc tego watku stworzyc? Jest juz sporo postow i modemowcy moga miec problemy

11.02.2002
13:58
smile
[132]

gofer [ ]

co prawda ja mam stałe ale Stitch001 ma rację

11.02.2002
14:01
[133]

Belt [ 210 backstab damage ]

OKI

11.02.2002
14:01
[134]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

gofer ---> ja tez na stalym, ale trzeba myslec o wiekszosci ;)

11.02.2002
14:02
[135]

Attyla [ Legend ]

Co zrobic Dymion - jestem chaotyczny zly a to do czegos zobowiazuje:-)))))))

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.