wiesław2 [ Konsul ]
który radeon?
Mam do wyboru dwie karty, która radzicie mi wybrac, INNYCH NIE PODAWAJCIE!
1)Sapphire ATI Radeon 9600XT 128DDR TV/DVI ->https://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=7379&sid=1
2)Radeon 9600 Pro Ultra Gigabyte GV-R96P128DU 128 MB DDR DVI + TV
--->>https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10437
Jedna jest XT druga pro, z taktowaniem XT, którą radzicie mi wybrac?
vien [ łowca pip ]
jeśli ten XT jest tańszy....
ten ultra pro super hiper extra pracuje juz i tak na podwyzszonych obrotach, a xt sobie jeszcze troche podkrecisz
ja bym bral XT
Iceman_87th [ Generaďż˝ ]
poszukaj w necie lub zapytaj sie jakie te karty maja pamieci i wybierz ta z nizszym czasem dostepu. IMO lepiej wziac Spafirka ale tak jak mowie - kieruj sie renoma producenta i czasem dostepu do pamieci
guzol [ LEXUS ]
A dlaczego jest on tanszy od niektorych xt o ok 200 zł? On ma 128 DDR, ale niestety nie wiem jakie ma pamieci, wie ktos moze jakie ten 9600 XT os Sapphira ma pamiatki i czas dostepu?
guzol [ LEXUS ]
Dane tego xt:
Sapphire Radeon 9600 XT 128 MB TV FB
Zastostosowany rdzeń
ATI Radeon 9600 Series VPU (RV350) 256 bit
Architektura układu
4 x 1 (4 jednostek teksturujących na jeden TMU)
Domyślne taktowanie rdzenia
532 MHz
Wymiar technologiczny rdzenia
0,13 u
Powierzchnia rdzenia
Brak danych
Ilość tranzystorów
75 mln
Vertex Shader
- Wersja 2.0
- 4 jednostki
- 65,280 instrukcji
Pixel Shader
- Wersja 2.0
- 1 jednostka
- 160 instrukcji
- 128 bitowy kolor
Ilość Zastosowanej pamięci
128 MB DDR
Domyślne taktowanie pamięci
326 MHz (efektywne 650 MHz)
Czas dostępu pamięci
3,3 ns
Typ obudowy pamięci
BGA
Szyna pamięci
128 bit
Konstrukcja kontrolera pamięci
2 x 64 bit - krzyżowy
Chłodzenie pamięci:
Brak
Zastosowane technologie
Direct X
- ver. 9.0
- Vertex Shader 2.0
- Pixel Shader 2.0
Open GL
- ver. 1.4
HyperZ III+
- bezstratna kompresja Bufora Z (do 24:1)
- szybkie czyszczenie Bufora Z
Smoothvision 2.1 (F-Bufor)
- pełno-ekranowe wygładzanie 2x/4x/6x metodą multipróbkowania
- filtrowanie anizotropowe 2x/4x/8x/16x
TRUFORM 2.0
- drugiej generacji N-Patch
- tessellacja wielokątów
- mapowanie przemieszczeń
VideoShader
- wspomaganie MPEG-2 (DVD): iDCT - odwrotna dyskretna transformata kosinusowa i MC - kompensacja ruchu
- wyjście TV realizowane przez jednostkę VideoShader
- rozdzielczość na ekranie TV do 1024x768
Overdrive
- Dynamiczne przetaktowanie karty
Szyna AGP
- ver. 3.0 (AGP x8)
- zgodne z AGPx4
Napięcie zasilające AGP
0,8 V lub 1,5 V
Dodatkowe zasilanie
Brak
RAMDAC
10 bit 2 x 400 MHz (Dual View)
Max rozdzielczość: 2048 x 1536 x 32 bpp
165 TMDS transmitter (DVI 1.0)
Wyjścia na śledziu
- 1 x DVI
- 1 x D-SUB
- 1 x S-Video
System chłodzenia
Pasywne (zmodyfikowany projekt Zalmana)
Zawartość pudełka
- Kabel S-Video
- Kabel Composite
- Przelotka S-Video - Composite
- Przelotka DVI - D-SUB
- Sterowniki
- Instrukcja w języku angielskim