GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

WRC cz.VII (na pewno)

02.02.2002
22:28
[1]

Osacz [ ony ]

WRC cz.VII (na pewno)

Ale Marcus ma tempo... Przewaga nad Rovanpera juz ponad 2 min!!!
Maly quiz (hehe,ale nagrod nie przewidziano):
1.ktory bedzie na zakonczenie Rajdu Szwecji Tomek Kuchar
2.kto wygra rajd
3.ktory bedzie na zakonczenie Rajdu Szwecji Colin

tu linka do poprzedniej czesci:

03.02.2002
10:39
smile
[2]

schpack [ Konsul ]

Quiz: 1. 15 2. Gronholm 3. 10

03.02.2002
12:14
[3]

Osacz [ ony ]

moje typy: 1.12 2.Gronholm 3.9

03.02.2002
14:26
smile
[4]

pierdman [ Legionista ]

a to moje typowania: 1.nie ukończy:( 2.Groncholm 3.6 PS co myślicie o tym że to Kuchar dostał się do teamu fabrycznego?

03.02.2002
18:32
smile
[5]

Osacz [ ony ]

TRAFILEM DWA,TRAFILEM :))) tylko Colin mnie zmylil :P PS.poszukaj watku na ten temat,byl taki...

03.02.2002
21:33
[6]

Osacz [ ony ]

czy moglby ktos nagrac dzisiejsza relacje(o polnocy bedzie) na eurosporcie do divixa???

03.02.2002
21:43
smile
[7]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Aaaaaaaaa Kucharowi do 11 miejsca, czyli przeskoczyć Pykalisto zabrakło... no! ---> 0,8sekundy!!! Cholera, chociaż 12 miejsce to i tak bardzo dobrze, chylę mu czoła. Może pojedzie w Hyundai`u więcej niż 4 rajdy :)) PS Jeżeli ktoś nagra relację na eurosporcie, to także się na to piszę!

03.02.2002
21:51
smile
[8]

crolick [ Pretorianin ]

po pierwsze gratulacje dla tomka kuchara!! naprawde 12 miejsce w pierwszym starcie w wrc to olbryzmi sukces!! po drugie mam kilka pytanek (jako ze malo qmaty w tych sprawach jezdem). kuchar jezdiz w teamie fabrycznym toyoty. czy tak? co to wlasciwei oznacza??? (lepszy serwis, silnijesza bryka??) przeciez kulig zajal 29 miejsce w tym samym rajdzie a nie slyszalem zeby byl w jakims zespole (o kuchrze bylo glosno). a gdize holowczyc?? rozumiem, ze dla ludzi obeznanych z wrc to troche lamerskie pytania, ale coz od czegos trzeba zaczac, a nalezy pamietac ze kazdy kiedys byl dziecieciem ;))) pozdroovka, crolick

03.02.2002
21:58
[9]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

===>crolick, ehhh zacznijmy od początku: Po pierwsze, to nie był pierwszy start w WRC Tomka Kuchara. Wcześniej jeździł już w Polsce na Toyocie WRC, oraz na zimowym`01 na Hyundai`u WRC. W mistrzostwach świata również już jeździł, chociażby rajd Finlandii `00. Po drugie Kuchar nie jeździ w fabrycznym team`ie Toyoty, ponieważ wycofała się z mistrzostw świata bodajże jakiegoś dwa sezony temu. Po trzecie Kuchar dostał się do fabrycznego team`u Hyunda`ia, wiąże się to oczywiście z tym co mówiłeś, lepsze auto, oraz serwis już na najwyższym poziomie.

03.02.2002
22:04
smile
[10]

crolick [ Pretorianin ]

Voytas_WRC --> po pierwsze thanx za odp :))) teraz z tego co sie orientuje rajd poslki nie jest zaliczany do klasyfikacji mistrzostw swiata, wiec jak to jest... w wrc rozumiem jest wiele rajdow ale tylko nierktore licza sie do klasyfikacji czy jak??? ile jest kierowcow w teamie fabrycznym? czy do takiego wyscigu moze przystapic kazdy?? (tzn posiadajacy licencje i odpowiednio samochod, czy musi byc w jakims teamie?)

03.02.2002
22:05
[11]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Jeszcze zapomniałem wspomnieć o Kuligu. Wystratował tam na mitsubishi Lancer evo VI w grupie N4, która jest niewątpliwe słabsza od A8, w swojej grupie Kulig zajął chyba 9 miejsce, co jest także niezłym osiągnięciem, ale jak na mistrza Polski to powinien lepiej się postarać :/ Co do Hołowczyca, nie startował w rajdzie Szwecji, ponieważ nie poskładał jeszcze budźetu nawet rajdowe mistrzostwa Polski. Czytaj: nie wiadomo, na jakim aucie i czy w ogóle będzie startował :/

04.02.2002
08:34
[12]

schpack [ Konsul ]

crolick --> Do MŚ zaliczanych jest 14 rajdow z ktorych suma punktów daje końcową klasyfikację. Ilość załóg w fabrycznym teamie nie jest ograniczona, ale nominowane do zdobywania punktów w klasyfikacji producentów mogą być najwyżej trzy, z których później wybiera się dwie z najlepszym wynikiem na danym rajdzie i punkty przez nie zdobyte zasilają konto producenta. Aby przystąpić do rajdu(nie wyścigu!) nie musisz być w teamie fabrycznym. Czasem kierowcy prywatni z powodzeniem rywalizują z fabrykami. Jednak w jednym rajdzie MŚ liczba załóg jest ograniczona i żeby się "załapać" należy być dostatecznie wysoko na liście priorytetowej FIA.

07.03.2002
20:01
smile
[13]

Osacz [ ony ]

a jutro??? WOW!!! Tomasz Kuchar !!!! Go go go!!! :-)

08.03.2002
12:40
[14]

Osacz [ ony ]

i tu moja prosba do Was ... czy moglby ktos zgrac do divixa relacje z kazdego dnia rajdu??? Bo stracilem eurosport :-((( <chlip>

08.03.2002
12:55
[15]

schpack [ Konsul ]

Osacz --> Nie mam niestety odpowiedniej karty. Ale, jak odbierales eurosport? Na Syfrze+?

08.03.2002
14:26
smile
[16]

Voytas_WRC [ Rajdowiec ]

Qrwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! (za przeproszeniem) Kuchar wycofał się po 1 oesie, pieprzony HUYNDAI, wiedziałem, że tak będzie, dali mu jakiś felerny samochód i hamulce się zapaliły, a wczoraj na testach wybuchł silnik. Uważam, że koreański koncern tym razem przegiął pałę!!!

08.03.2002
15:28
[17]

Osacz [ ony ]

hiehie :-) pech, po prostu pech ,zreszta usterkowosc jest w sportach motorowych niewykluczona pamietacie moze zeszloroczny pierwszy startw WRC Xsary??? schpack -->na kablowce , ale moze jest jakas polska stronka o wrc gdzie zgrywaja???

09.03.2002
23:41
[18]

Osacz [ ony ]

trzy Pegociki w czolowce !!!!!! yeah!!!!!!!! jazda!!!

10.03.2002
22:40
[19]

Osacz [ ony ]

no i trzy pugi zwyciezyly :P WOW!!! sukces jak pare/nascie eliminacji temu :P Ogladaliscie moze na eurosporcie ??? Byly jakies ciekawe momenty ???

21.03.2002
20:08
[20]

Osacz [ ony ]

no i Tomasz Kuchar znowu nie zainkasuje mnostwa punktow :(((( zrezygnowal z Katalonii dzis oficjalnie

21.03.2002
20:29
[21]

cioruss [ oko cyklopa ]

to nie Tomek zrezygnowal tylko szefostwo H. Mu zabronilo : za rajdy.hoga.pl Polski duet zespołu Hyundaia, Tomasz Kuchar oraz Maciej Szczepaniak, nie wystartują w Rajdzie Katalonii. Po spotkaniu z ciężarówką załoga Accenta WRC3 nie czuje się zbyt dobrze: zarówno Tomasz jak i Maciej są mocno potłuczeni. Kuchar ma założone dwa szwy na głębokie rozcięcie poniżej podbródka. "Wiem, że mieliśmy dużo szczęścia, iż wyszliśmy cało z tego wypadku. Jesteśmy obaj pewni, że gdyby udało się nam wystartować w rajdzie, osiągnelibyśmy dobry wynik" - powiedział Tomek. i za rajdy.pl Dzisiaj zespół rajdowy Hyundai’a potwierdził, że Tomasz Kuchar z Maciejem Szczepaniakiem nie wystartują w Rajdzie Katalonii. Polacy wczoraj wieczorem opuścili szpital, mimo iż lekarze radzili im zostać jeszcze na obserwacji przez dwa dni. Mimo ogromnej woli walki u Polaków, lekarz zespołu Hyundai’a Paul Trafford nie zgodził się na ich strat. Trafford o Kucharze: „Ma wiele skaleczeń, jest ogólnie potłuczony. Ucierpiały mięśnie i wiązadła przy kręgosłupie.” Sam Kuchar mówi: „Wiem, że obaj mieliśmy wiele szczęścia, że udało się nam wyjść z życiem z tego wypadku. Ale i ja i Maciej jesteśmy całkowicie przekonani, że jesteśmy w stanie podołać trudom rajdu.” ... to sie pech nazywa :(( btw: ciekawe jak dokladnie do tego wypadku doszlo....

23.03.2002
01:05
[22]

Osacz [ ony ]

eh czepiasz sie slow ,przepraszam ze nieprecyzyjnie sie wyrazilem teraz precyzyjnie: ciekawe czy 3 Peugeoty zdominuja Katalonie ??? Jak myslicie??

15.04.2002
14:10
smile
[23]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Po długo oczekiwanym występie Kuziego nowym samochodem (Peugeotem 206WRC) można było zobaczyc jak sprawuje się autko. Widzieliście widok z kamer w srodku peugeota? W porównaniu do Kuliga był jak Porsche i "Trabi". Może troche przydługawe,ale jak kogos interesuje to moze poczytac o Peugeocie Kuziego. SILNIK Typ: XU9J4 Lokalizacja: przód / poprzecznie Liczba cylindrów: 4, rzędowy, blok i głowica aluminiowe Pojemność (x1.7 z turbodoładowaniem): 1997,5 ccm (3352) Średnica cylindra/skok tłoka (mm): 85 / 85 Maksymalna moc/obr.: 300 KM / 5250 obr/min Maksymalny moment/obr.: 535 Nm / 3500 obr/min System wtrysku paliwa: Magneti Marelli Step 9 Turbosprężarka: Garrett - Allied Signal Ilość zaworów: 16 Rozrząd: 2 OHC PRZENIESIENIE NAPĘDU Napęd: 4 koła Dyferencjał (przód/centralny/tył): aktywny/aktywny/aktywny Sprzęgło: karbonowe, sześcio calowe potrójne tarcze Skrzynia biegów: sekwencyjna 6 + R (X-Trac) HAMULCE Przód (asfalt): 355 mm, tarcze wentylowane, 8 tłoczkowe zaciski Przód (szuter): 330 mm, tarcze wentylowane, 8 tłoczkowe zaciski Tył (asfalt): 295 mm, tarcze wentylowane, 4 tłoczkowe zaciski Tył (szuter): 295 mm, tarcze wentylowane, 4 tłoczkowe zaciski Zawieszenie przód/tył: McPherson/McPherson Amortyzatory/sprężyny: Ohlins/Eibach NADWOZIE Długość: 4005 mm Szerokość: 1770 mm Wysokość: 1370 mm Rozstaw osi: 2468 mm Waga: 1230 kg A tu generalka z krakowskiego. KLASYFIKACJA GENERALNA: Pozycja Załoga Czas 1 Kuzaj Leszek / Mombaerts Erwin 1:01:04,7 2 Kulig Janusz / Baran Jarosław +0:01:10,9 3 Frycz Sebastian / Wisławski Maciej +0:02:50,0 4 Dytko Paweł / Dytko Tomasz +0:02:51,4 5 Gielata Damian / Cieślar Zbigniew +0:03:17,4 6 Gabryś Zbigniew / Baran Maciej +0:03:45,6 7 Czopik Tomasz / Wroński Łukasz +0:04:09,2 Pozycja Załoga Czas

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.