Osacz [ ony ]
WRC cz.VII (na pewno)
Ale Marcus ma tempo... Przewaga nad Rovanpera juz ponad 2 min!!!
Maly quiz (hehe,ale nagrod nie przewidziano):
1.ktory bedzie na zakonczenie Rajdu Szwecji Tomek Kuchar
2.kto wygra rajd
3.ktory bedzie na zakonczenie Rajdu Szwecji Colin
tu linka do poprzedniej czesci:
schpack [ Konsul ]
Quiz: 1. 15 2. Gronholm 3. 10
Osacz [ ony ]
moje typy: 1.12 2.Gronholm 3.9
pierdman [ Legionista ]
a to moje typowania: 1.nie ukończy:( 2.Groncholm 3.6 PS co myślicie o tym że to Kuchar dostał się do teamu fabrycznego?
Osacz [ ony ]
TRAFILEM DWA,TRAFILEM :))) tylko Colin mnie zmylil :P PS.poszukaj watku na ten temat,byl taki...
Osacz [ ony ]
czy moglby ktos nagrac dzisiejsza relacje(o polnocy bedzie) na eurosporcie do divixa???
Voytas_WRC [ Rajdowiec ]
Aaaaaaaaa Kucharowi do 11 miejsca, czyli przeskoczyć Pykalisto zabrakło... no! ---> 0,8sekundy!!! Cholera, chociaż 12 miejsce to i tak bardzo dobrze, chylę mu czoła. Może pojedzie w Hyundai`u więcej niż 4 rajdy :)) PS Jeżeli ktoś nagra relację na eurosporcie, to także się na to piszę!
crolick [ Pretorianin ]
po pierwsze gratulacje dla tomka kuchara!! naprawde 12 miejsce w pierwszym starcie w wrc to olbryzmi sukces!! po drugie mam kilka pytanek (jako ze malo qmaty w tych sprawach jezdem). kuchar jezdiz w teamie fabrycznym toyoty. czy tak? co to wlasciwei oznacza??? (lepszy serwis, silnijesza bryka??) przeciez kulig zajal 29 miejsce w tym samym rajdzie a nie slyszalem zeby byl w jakims zespole (o kuchrze bylo glosno). a gdize holowczyc?? rozumiem, ze dla ludzi obeznanych z wrc to troche lamerskie pytania, ale coz od czegos trzeba zaczac, a nalezy pamietac ze kazdy kiedys byl dziecieciem ;))) pozdroovka, crolick
Voytas_WRC [ Rajdowiec ]
===>crolick, ehhh zacznijmy od początku: Po pierwsze, to nie był pierwszy start w WRC Tomka Kuchara. Wcześniej jeździł już w Polsce na Toyocie WRC, oraz na zimowym`01 na Hyundai`u WRC. W mistrzostwach świata również już jeździł, chociażby rajd Finlandii `00. Po drugie Kuchar nie jeździ w fabrycznym team`ie Toyoty, ponieważ wycofała się z mistrzostw świata bodajże jakiegoś dwa sezony temu. Po trzecie Kuchar dostał się do fabrycznego team`u Hyunda`ia, wiąże się to oczywiście z tym co mówiłeś, lepsze auto, oraz serwis już na najwyższym poziomie.
crolick [ Pretorianin ]
Voytas_WRC --> po pierwsze thanx za odp :))) teraz z tego co sie orientuje rajd poslki nie jest zaliczany do klasyfikacji mistrzostw swiata, wiec jak to jest... w wrc rozumiem jest wiele rajdow ale tylko nierktore licza sie do klasyfikacji czy jak??? ile jest kierowcow w teamie fabrycznym? czy do takiego wyscigu moze przystapic kazdy?? (tzn posiadajacy licencje i odpowiednio samochod, czy musi byc w jakims teamie?)
Voytas_WRC [ Rajdowiec ]
Jeszcze zapomniałem wspomnieć o Kuligu. Wystratował tam na mitsubishi Lancer evo VI w grupie N4, która jest niewątpliwe słabsza od A8, w swojej grupie Kulig zajął chyba 9 miejsce, co jest także niezłym osiągnięciem, ale jak na mistrza Polski to powinien lepiej się postarać :/ Co do Hołowczyca, nie startował w rajdzie Szwecji, ponieważ nie poskładał jeszcze budźetu nawet rajdowe mistrzostwa Polski. Czytaj: nie wiadomo, na jakim aucie i czy w ogóle będzie startował :/
schpack [ Konsul ]
crolick --> Do MŚ zaliczanych jest 14 rajdow z ktorych suma punktów daje końcową klasyfikację. Ilość załóg w fabrycznym teamie nie jest ograniczona, ale nominowane do zdobywania punktów w klasyfikacji producentów mogą być najwyżej trzy, z których później wybiera się dwie z najlepszym wynikiem na danym rajdzie i punkty przez nie zdobyte zasilają konto producenta. Aby przystąpić do rajdu(nie wyścigu!) nie musisz być w teamie fabrycznym. Czasem kierowcy prywatni z powodzeniem rywalizują z fabrykami. Jednak w jednym rajdzie MŚ liczba załóg jest ograniczona i żeby się "załapać" należy być dostatecznie wysoko na liście priorytetowej FIA.
Osacz [ ony ]
a jutro??? WOW!!! Tomasz Kuchar !!!! Go go go!!! :-)
Osacz [ ony ]
i tu moja prosba do Was ... czy moglby ktos zgrac do divixa relacje z kazdego dnia rajdu??? Bo stracilem eurosport :-((( <chlip>
schpack [ Konsul ]
Osacz --> Nie mam niestety odpowiedniej karty. Ale, jak odbierales eurosport? Na Syfrze+?
Voytas_WRC [ Rajdowiec ]
Qrwaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! (za przeproszeniem) Kuchar wycofał się po 1 oesie, pieprzony HUYNDAI, wiedziałem, że tak będzie, dali mu jakiś felerny samochód i hamulce się zapaliły, a wczoraj na testach wybuchł silnik. Uważam, że koreański koncern tym razem przegiął pałę!!!
Osacz [ ony ]
hiehie :-) pech, po prostu pech ,zreszta usterkowosc jest w sportach motorowych niewykluczona pamietacie moze zeszloroczny pierwszy startw WRC Xsary??? schpack -->na kablowce , ale moze jest jakas polska stronka o wrc gdzie zgrywaja???
Osacz [ ony ]
trzy Pegociki w czolowce !!!!!! yeah!!!!!!!! jazda!!!
Osacz [ ony ]
no i trzy pugi zwyciezyly :P WOW!!! sukces jak pare/nascie eliminacji temu :P Ogladaliscie moze na eurosporcie ??? Byly jakies ciekawe momenty ???
Osacz [ ony ]
no i Tomasz Kuchar znowu nie zainkasuje mnostwa punktow :(((( zrezygnowal z Katalonii dzis oficjalnie
cioruss [ oko cyklopa ]
to nie Tomek zrezygnowal tylko szefostwo H. Mu zabronilo : za rajdy.hoga.pl Polski duet zespołu Hyundaia, Tomasz Kuchar oraz Maciej Szczepaniak, nie wystartują w Rajdzie Katalonii. Po spotkaniu z ciężarówką załoga Accenta WRC3 nie czuje się zbyt dobrze: zarówno Tomasz jak i Maciej są mocno potłuczeni. Kuchar ma założone dwa szwy na głębokie rozcięcie poniżej podbródka. "Wiem, że mieliśmy dużo szczęścia, iż wyszliśmy cało z tego wypadku. Jesteśmy obaj pewni, że gdyby udało się nam wystartować w rajdzie, osiągnelibyśmy dobry wynik" - powiedział Tomek. i za rajdy.pl Dzisiaj zespół rajdowy Hyundai’a potwierdził, że Tomasz Kuchar z Maciejem Szczepaniakiem nie wystartują w Rajdzie Katalonii. Polacy wczoraj wieczorem opuścili szpital, mimo iż lekarze radzili im zostać jeszcze na obserwacji przez dwa dni. Mimo ogromnej woli walki u Polaków, lekarz zespołu Hyundai’a Paul Trafford nie zgodził się na ich strat. Trafford o Kucharze: „Ma wiele skaleczeń, jest ogólnie potłuczony. Ucierpiały mięśnie i wiązadła przy kręgosłupie.” Sam Kuchar mówi: „Wiem, że obaj mieliśmy wiele szczęścia, że udało się nam wyjść z życiem z tego wypadku. Ale i ja i Maciej jesteśmy całkowicie przekonani, że jesteśmy w stanie podołać trudom rajdu.” ... to sie pech nazywa :(( btw: ciekawe jak dokladnie do tego wypadku doszlo....
Osacz [ ony ]
eh czepiasz sie slow ,przepraszam ze nieprecyzyjnie sie wyrazilem teraz precyzyjnie: ciekawe czy 3 Peugeoty zdominuja Katalonie ??? Jak myslicie??
Kuzi2 [ akaDoktor ]
Po długo oczekiwanym występie Kuziego nowym samochodem (Peugeotem 206WRC) można było zobaczyc jak sprawuje się autko. Widzieliście widok z kamer w srodku peugeota? W porównaniu do Kuliga był jak Porsche i "Trabi". Może troche przydługawe,ale jak kogos interesuje to moze poczytac o Peugeocie Kuziego. SILNIK Typ: XU9J4 Lokalizacja: przód / poprzecznie Liczba cylindrów: 4, rzędowy, blok i głowica aluminiowe Pojemność (x1.7 z turbodoładowaniem): 1997,5 ccm (3352) Średnica cylindra/skok tłoka (mm): 85 / 85 Maksymalna moc/obr.: 300 KM / 5250 obr/min Maksymalny moment/obr.: 535 Nm / 3500 obr/min System wtrysku paliwa: Magneti Marelli Step 9 Turbosprężarka: Garrett - Allied Signal Ilość zaworów: 16 Rozrząd: 2 OHC PRZENIESIENIE NAPĘDU Napęd: 4 koła Dyferencjał (przód/centralny/tył): aktywny/aktywny/aktywny Sprzęgło: karbonowe, sześcio calowe potrójne tarcze Skrzynia biegów: sekwencyjna 6 + R (X-Trac) HAMULCE Przód (asfalt): 355 mm, tarcze wentylowane, 8 tłoczkowe zaciski Przód (szuter): 330 mm, tarcze wentylowane, 8 tłoczkowe zaciski Tył (asfalt): 295 mm, tarcze wentylowane, 4 tłoczkowe zaciski Tył (szuter): 295 mm, tarcze wentylowane, 4 tłoczkowe zaciski Zawieszenie przód/tył: McPherson/McPherson Amortyzatory/sprężyny: Ohlins/Eibach NADWOZIE Długość: 4005 mm Szerokość: 1770 mm Wysokość: 1370 mm Rozstaw osi: 2468 mm Waga: 1230 kg A tu generalka z krakowskiego. KLASYFIKACJA GENERALNA: Pozycja Załoga Czas 1 Kuzaj Leszek / Mombaerts Erwin 1:01:04,7 2 Kulig Janusz / Baran Jarosław +0:01:10,9 3 Frycz Sebastian / Wisławski Maciej +0:02:50,0 4 Dytko Paweł / Dytko Tomasz +0:02:51,4 5 Gielata Damian / Cieślar Zbigniew +0:03:17,4 6 Gabryś Zbigniew / Baran Maciej +0:03:45,6 7 Czopik Tomasz / Wroński Łukasz +0:04:09,2 Pozycja Załoga Czas