GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Upgrade kompa - ocena części

16.05.2004
20:10
smile
[1]

Hellcat [ Legend ]

Upgrade kompa - ocena części

Gdzies na poczatku czerwca będe miał do dyspozycji 1500zł. na podwyższenie komfortu korzystania z komputera domowego :) [czyt. upgrade]
Do upgrade'owania idzie HDD, karta graficzna oraz pamięć [+ 128Mb do istniejących 256, a jak sie da to + 256]
Po wstepnym przesłuchaniu Komputronika, wybralismy z kolega nastepujący osprzęt:

HDD - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3626
Pamięć - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=3277
Grafika - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10598

Pytanie do Was:
Co za łączną cene 1500zł może być lepszego z oferty Komputronika?
[przypuszczając że: HDD - do 300zł, grafika - do 900zł, a pamięć - do 200zł, a stówa w zapasie]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[edit]
Tudzież coś podobnego, z innych sklepów netowych które polecacie


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-05-16 20:19:35]

16.05.2004
20:14
[2]

bebzoon [ bucydonna ]

dlaczego z oferty komputronika ?!

Shift, proline czy Barwkomp są tańsze...

karta i pamiec z grubsza ok - czy masz juz jedną 256 ? (bo mało)

dysk zdecydowanie za mały... chyba, ze jako drugi
miejmy nadzieję, ze sprzęt potanieje do czerwca i kupisz coś lepszego :)

16.05.2004
20:16
[3]

Hellcat [ Legend ]

Bebzoon -> Będe wdzięczny za podobne części z innych sklepów :)
Byle do 1500zł.

To było składane tak na szybko z pierwszego lepszego sklepu jaki w Ulubionych znalazłem :]

16.05.2004
20:16
smile
[4]

RealRufus [ F E A R ]

Ja w komputroniku już nie kupie - przerobili mnie na 1000 zł. - więc nie polecam

16.05.2004
20:22
[5]

Vasago [ spamer ]

Pamięci
Hynix 256 MB 400 MHz 260 PLN

Dyski Twarde
Maxtor 120 GB 8 MB cache 440 PLN

Karty Graficzne
Radeon 9800 SE 128 MB 256 Bit TV 740 PLN


Za 1500 chyba nic lepszego nie zlozysz. A ta kostka 128MB najprawdopodobniej bedzie ci tylko spowalniac komputer

16.05.2004
20:23
smile
[6]

Hellcat [ Legend ]

Vasago -> Thx :)

Tylko jeśli można:
Grafika koniecznie NVidia

16.05.2004
20:25
[7]

bebzoon [ bucydonna ]

poczekaj lepiej aż ukaże się 6800 - potanieją inne karty nVidii; moze wciągniesz 5900 ?!

16.05.2004
20:27
[8]

Hellcat [ Legend ]

Z tym ze ja własnie czekac nie moge zbytnio :|

Dostane kase w dłoń to będe miał jakieś 12H żeby wszystko pozamawiać.

16.05.2004
21:02
smile
[9]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Tam napisali że karta gniecie radka 9600XT na głowe i że 4500 Smarków...czyli nie gniecie R9700 który ma na moim kompie chyba z 5000smarków...czemu nvidia...??

16.05.2004
21:05
[10]

Hellcat [ Legend ]

Z sentymentu oraz osobistego upodobania :)

16.05.2004
21:20
[11]

Fett [ Avatar ]

hmm 12 godzin zeby kase przepuscic ? heh no nic nie czepiam sie ;)

wlasciwie to moglbys podac jaki masz sprzet :)

16.05.2004
21:23
[12]

Hellcat [ Legend ]

Intel Havre D845HV, P4 1.5 GHZ, 256 RAM, GeForce 4 MX400, WDC AC310100B [10GB], Samsung SC148S [48x], Lite-On LTR48126S [48x12x48x] [aktualnie spalona :)],

16.05.2004
21:24
smile
[13]

Rubaszny_Rabarbar [ Pretorianin ]

A ile byscie dali za monitor Samsung SyncMaster 500s 15" ?

16.05.2004
21:32
smile
[14]

sapri [ ]

Musze Cię z ogromnego błędu wyprowadzić ;)

Grafika - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10352
HDD - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6060
Ram - https://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9682

Dysk 2 razy większy, markowa pamięć i dużo lepsza grafika (od NVidii skoro nie chcesz ATI :))

Niestety wyszło 1600, ale gwarantuję, że te części są dużo lepsze ;)
Jeśli nie możesz dać więcej to od biedy mniejszy dysk możesz wziąć.

16.05.2004
21:33
[15]

Hellcat [ Legend ]

Sapri -> Thx :)
Wiesz...te 200, do 1700 to sam moge od biedy dołożyć :)

16.05.2004
21:37
smile
[16]

sapri [ ]

Jak możesz to dobrze ogólnie ten zestawik jest IMHO bardzo dobry. Można się kłócić o dysk, co inny człowiek, to inna opinia ;), ale moja Barka nie sprawia żadnych problemów.

16.05.2004
21:53
smile
[17]

Dark Elf [ Konsul ]

zastanow sie zanim wezmiesz fxa od nV.. karty zupelnie nieudane... glownie przez skopany ps 2.0 no i niestety to 4 potokowiec. nie bierz tez Radeona 9800 SE nie jest warty swojej ceny. Lepiej wziasc 9700/9800. Ja ci polecam karty ATi... uwazam ze nv robila dobre karty... FXy spapraly te opinie. sam mialem gefa i bylem zaadowolony ale fxy to po prostu ..niewypal. no i te przekrety nV .. vide porownanie farcry na rzekomym ps 2.0 do ps 3.0. To ps 2.0 to bylo ps 1.0.... na low detail... co wygladalo fatalnie. Natomiast ps 3.0 bylo na maxa ustwionymi detalami i faktyczne ps 3.0 wiec roznica mogla byc kolosoalna a tak naprwde miedzy 2.0 a 3.0 roznicy nie ma wrecz zadnej - 3.0 tylko wprowadza ulatwienia dla programistow. Te "prezentacje mozliwosci" nV pokazala przy okazji nowego jej produktu - Gf 6800.

Pozdro

polecam Radeona 9700/9800 :) mozna tanio znalezc. i nie baw sie w zadne SEki

16.05.2004
22:07
[18]

Vasago [ spamer ]

Pewnie,ze lepiej pelnego 9800,ale po odjeciu ceny dysku i pamieci zostaje jakies 8 baniek. Nie wystarczy na na taka karte.

16.05.2004
22:18
[19]

Hellcat [ Legend ]

Hmm...to ja już nie wiem :]

Ale okas...jeszcze na pewno jakieś 3 tygodnie na to mam :)
Coś się w końcu wybierze :)

16.05.2004
22:39
[20]

legrooch [ Legend ]

Hellcat ==> pozwolisz, że skorzystam z twojego wątku?

Jaka jest obecnie najlepsza płyta pod AMD, której cena zamknie się w góra 500zł?
(z infa dobrze by było podać chipset, markę, FSB itp rzeczy...)

16.05.2004
22:42
[21]

bebzoon [ bucydonna ]

ta płyta ma świetne recenzje !

16.05.2004
22:46
[22]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

Obecnie najlepsza płyta pod AMD na Socket A to DFI LanParty - cena w Siriusie - 590 zł (https://sirius.pl/product.php?action=info&id=9275&sid=1)
Drugie miejsca zajmują Abit NF7-S (ok. 450 zł) i Asus A7N8X Deluxe (ok. 500) zł. Jednak IMHO nie warto w tej chwili kupować płyty po AMD, gdyż lada dzień wchodzą do sprzedaży płyty z chipsetem Via KT880 oraz nforcy z nowym mostkiem, który w końcu będzie mieć zintegrowany kontroler SATA.

16.05.2004
22:50
smile
[23]

Peterrek [ 420 ]

To ja też wrzuce swoje pięć groszy: jak jest najlepsza płytka pod pentiuma ( jak oceniacie płytki Asusa).
Za odpowiedź dzieki i przepraszam założyciela wątku że troche rozmywam.

pozdro.

16.05.2004
22:50
smile
[24]

legrooch [ Legend ]

bebzoon ==> dzięki :) Hmmm.. Ciekawa, tylko to firewire mnie irytuje. Ten wodotrysk podnosi cenę płyty, a mnie nie jest potrebny.

Ma ktoś może jakieś info na temat MSI, Gigabyte bądź innych ABITów?

16.05.2004
22:53
smile
[25]

bebzoon [ bucydonna ]

Mayhem ma zasadniczo rację, że warto poczekać; po drugie wymienił Asusa DeLuxe - mojego drugiego faworyta; co do DFI to sie nie wypowiem bo nie znam - ale specyfikacja wypas

co do łąc\a fire-wire to tak się nie zarzekaj - coraz więcej peryferiów z niego korzysta (lub korzystało będzie)

16.05.2004
22:56
smile
[26]

legrooch [ Legend ]

Widzisz, nie chcę RAIDu, firewire. Wiem, że nie będę z tego korzystał (od tego mam drugiego kompa :)))
Liczy się kasa, wydajność, kręcenie, bajery softowe (ala upgrade BIOSu na żywca) itp.

16.05.2004
22:59
[27]

bebzoon [ bucydonna ]

no tak...

popatrz na płyty z dual-biosem i wygodną zmianą ustawień biosu z poziomu wina

Gigabyte tak mają: easy tune i dual-bios np.


obawiam się, że w dobrych płytach od fire-wire i raiodoof nie uciekniesz :)))

16.05.2004
23:00
[28]

Mayhem [ Henry Chinaski ]

legrooch --> Jeśli wydajność i kręcenie to zdecydowanie DFI Lanparty, a na drugim miejscu NF7-S (jeśli nie chcesz czekać oczywiście, bo po wejściu KT 880 i nforce2 z nowym mostkiem minie jeszcze trochę czasu zanim wyłoni się jakiś zdecydowany faworyt jeśli chodzi o wydajność i o/c).

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.