GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zaproponujcie mi jakąś strategię

31.01.2002
11:27
[1]

anonimowy [ Legend ]

Zaproponujcie mi jakąś strategię

Taką by był fajny single, skirmish i by można było grać i Internecie (najlepiej z głównym serwerem) i po lanie, no i żeby była w miarę popularna bym mógł znaleźć chętnych do gry.

31.01.2002
11:28
smile
[2]

KrzysiekW [ Konsul ]

Twierdza powinna być dobra, naprawde mnóstwo opcji: kamania wojenna, ekonomiczna i duuzo innych. A przez sieć co prawda nie grałem, ale też sie da.

31.01.2002
11:30
[3]

^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]

Moze nie spelnia wszystkich warunkow , ale Europa Universalis tez jest calkiem calkiem. Niestety nie mialem okazji przetestowas multi, nie gralem tez w druga odslone tej gry :-(...

31.01.2002
11:40
[4]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

ale turową czy RTS ?

31.01.2002
11:42
[5]

anonimowy [ Legend ]

Sabathius -> Może być i taka i taka.

31.01.2002
11:44
[6]

^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]

Wpadłem na inny pomysl: Jezeli nie grales to BARDZO polecam Age of Empres 2 (fajny sin, multi, lan, duuzo ludzi). Moze ciekawe bedzie jeszcze Z:Steel Soldiers ...

31.01.2002
12:43
[7]

Thomolus [ Generał ]

Jeżeli chodzi o m-playera to do tej pory czasami zapuszczam starego dobrego starcrafta (ile ta gra ma już na karku?).

31.01.2002
12:46
[8]

^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]

Moze dodam jeszcze Civke? Nikt nie dodał...

31.01.2002
12:51
[9]

lotterek [ Pretorianin ]

no ja coniennie gram z qmplami po lanie w stara i trzeba przyznac ze do multi to to jest extra gierka

31.01.2002
13:01
[10]

Bachus [ Pretorianin ]

Ja mogę polecić Star Wars Rebellion (tylko nie grałem w multi) - może grafika kiepska, ale za to wciąga. Do multiplayera wybrałbym Mytha. Niestety obie te gry nie cieszą się ogromną popularnością.

31.01.2002
13:12
smile
[11]

LA Lamma [ Konsul ]

Hmm, Starcraft?

31.01.2002
13:16
[12]

Thomolus [ Generał ]

Co do Age of Empires 2 to widziałem u kogoś zabójczą wersję made in stadion. Jak usłyszałem polsko-rosyjskiego narratora to myślałem, że mój pampers nie wytrzyma takiej ilości płynu.

31.01.2002
13:28
[13]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Battle Realm - rts jak każdy, ale za to audiowizualna poezja.

31.01.2002
13:28
[14]

Sabathius [ gdzie jest rooda? ]

Battle Realms, chciałem powiedzieć

31.01.2002
13:42
[15]

anonimowy [ Legend ]

Ja proponuję Mytha 1 i 2 (trzecia część jest kiepska)

31.01.2002
13:47
smile
[16]

Midgardsorm [ Generał ]

civilizacja III albo starcsrft

31.01.2002
13:53
smile
[17]

Lisek20 [ Konsul ]

Jak kazdy wpisze ulubiona. Black & White - nigdy nie zdazylo mi sie zebym nie mogl znalesc graczy na necie. Thomulus---> Starcraft ma juz 5 lat. :)

31.01.2002
15:46
smile
[18]

Annihilator [ ]

ground control ?

31.01.2002
15:53
[19]

Telmah [ Pretorianin ]

A ja proponuje Empire Earth. To samo , co Age of Empires tylko lepiej i więcej plus wiele nowych rzeczy. Europa Universalis też świetna..

31.01.2002
16:17
[20]

Mastyl [ Legend ]

Wątek kolosa, sam już nie wiem czy to nie kolejna prowokacja. Proponuje Duke Nukem 3D.

31.01.2002
16:26
smile
[21]

LooZ^ [ be free like a bird ]

Panowie, panowie... co sie dzieje, drugi powazny watek kolosa... chlopak traci forme ;> A co do propozycji to of coz starcraft :>

31.01.2002
18:19
[22]

gorash [ Legionista ]

Najlepsze do gry multi-player i skirmish to starcraft i age of empires2 no i cossacks ale nie grałem jeszcze z żywym człowiekiem.Natomiast w europe gra na multi jest cienzka szczegulnie jak sie ma duze panstwo, poniewaz nie mozna spauzowac gry a rts to raczej nie jest.

31.01.2002
20:12
smile
[23]

Coy2K [ Veteran ]

Ja tam proponuję coś osadzonego w realiach II wś - Sudden Strike!!!! RuleZ Pozdrawiam!

31.01.2002
21:55
smile
[24]

Riven [ infamousbutcher ]

Zdecydowanie polecam Empire Earth. Ladna grafa, spora grywalnosc, bardzo dobry multiplay no i ten rozmach... bardzo fajnie jest walczyc o zarcie jaskinowcami, a po kilku kliknieciach toczyc wojny z udzialem mechow... Jednym slowem: dla kazdego cos milego ;)).

31.01.2002
22:05
[25]

inqistor [ Pretorianin ]

Kohan Ahriman's Gift. No dobra u nas w lutym wychodzi Kohan Immortal Sovereigns :), ale gierka zapowiada się nieżle. Obie części podobne.

31.01.2002
23:24
[26]

Ponczek [ Generał ]

Ja sięgnę do klasyki i zaproponuję coś, co mi osobiście się nigdy nie znudzi. Oczywiście mówię o RED ALERT 2. A Kirov Reporting ruleeeeeez!!!!!!!!!!!!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.