GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Głupi Ueb

07.05.2004
21:55
smile
[1]

Łowca Czarownic [ Konsul ]

Głupi Ueb

Jakiś gościu opędza się od twojego kursora. Może kiedyś było lecz nie mogłem sprawdzic - nie wyobrażam sobie jakie hasło musiałbym wpisac do szukaja :)

07.05.2004
22:00
[2]

EwUnIa_kR [ Legend ]

widziałam to całkiem niedawno na forum..

07.05.2004
22:02
smile
[3]

Zacker [ Stanley ]

Było niedawno, ale jest dobre :) Ciekawe jak to zrobił ??? :)

07.05.2004
22:03
[4]

gereg [ zajebisty stopień ]

jak to jak? flash z goracym punktem aktywujacym go - zwykly filmik

07.05.2004
22:09
[5]

QQuel [ Master of Puppets ]

gereg - jakbys nie zauwazyl to gdy on lapie kursor to ten znika w jego lapach...

Spoko rzecz, ciekawe jak zrobil:P

07.05.2004
22:15
smile
[6]

bartol1414 [ ignoruj mnie ]

fajneeee!!!! ciekawa prawa z tym kursorem :PPP

07.05.2004
22:16
[7]

Anarki [ Demon zła ]

nie czaje tego...

07.05.2004
22:17
[8]

gereg [ zajebisty stopień ]

QQuel - nie znika w jego lapach, tylko po prostu znika kursor.... co w tym trudnego?

07.05.2004
22:19
[9]

QQuel [ Master of Puppets ]


gereg - no wiem, ale chodzi o to ze znika:P a z twojej wypowiedzi wynika ze nic sie nie dzieje. Ja sie nie znam na wszelakim programowaniu wiec nie wiem jak to zrobic, czy to trudne jest i tak dalej.

07.05.2004
22:25
[10]

Mrooofka [ because I want it ]

Moze byś szkoda tylko ze ten facet taki bleee :)

07.05.2004
22:26
smile
[11]

*...:::JaRo:::...* [ stara beka dobrze kisi ]

buahahah :))))) dobre !!!

07.05.2004
22:28
[12]

gregol [ Junior ]

Łowca Czarownic --> ZABIJE CIE GDZIE JA TERAZ DOSTANE KURSOR DO MYSZY!!!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.