GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

klon empire earth cz.1

07.05.2004
19:38
smile
[1]

spider___man [ pająk ]

klon empire earth cz.1

kilka słów o grze
Empire Earth wyszła w grudniu 2001r. Jednak w Polsce ukazała się w styczniu 2002r. Jak od razu można się domyślić że jest to strategia [RTS]. W grze przechodzimy przez wszystkie epoki.Zaczynając od Prehistorii aż do przyszłości. Gdy uruchamiamy grę pojawiają się jak zwykle pokazówki firm a na końcu intro gry. W grze pojawiły się standardowe rzeczy jak pojedynczy gracz i wieloosobowa zabawa. Twórcy dla "single-plajerowców" stworzyli cztery osobne kampanie. Pierwsza z nich przeniesie nas do czasów Starożytnej Grecji. Druga do czasów Średniowiecza, miedzy innymi pokierujemy w wojna gdzie brał udział sam we własnej osobie Napoleon. Trzecia z nich ,chyba najciekawsza ze wszystkich ukazuje nam oblicza pierwszej i drugiej wojny światowej. Czwarta jak już się można domyślić dzieje się w przyszłości i walczymy o wolność Rosji.

Do gry dołączono :
- edytor cywilizacji [NOWOŚĆ]
- edytor scenariuszy
- edytor tworzenia kampani

Dzięki edytorowi cywilizacji można stworzyć własną cywilizację oraz wybrać jej atrybuty. Edytor scenariuszy posłuży nam do tworzenia własnych scenariuszy. Poprzez edytor tworzenia kampanii ułożymy kilka scenariuszy w jedną całość. Teraz o multiplayerze. Dzięki temu trybowi można zagrać w EE naprzykład z przyjaciółmi. Wystarczy w głównym menu na tryb drużynowy a następnie iść według wskazówek. Jednak sierra wymyśliła sprytny sposób na piratów. Aby zagrać po internecie trzeba mieć klucz który jest podany na płycie gry oryginalnej. Można myśleć że...nawet do dziś nikt nie stworzył tak zwanego ‹cd-key'a› i gra poprzez sierra.com jest niedostępna. Jedyne co jest dostępne to tworzenie servera albo dołączanie się do niego poprzez znane wcześniej IP. Chyba to na tyle co do tego trybu. Jednak co do samej gry jest dużo do powiedzenia. Gra sama w sobie ma lepszą grafikę co odrazu można zauważyć oraz przybliżenie dzięki któremu możemy zobaczyć np. strzelaninę z bliska jak nigdy dotąd. Postacie w grze są zrobione w pełni 3D co również odrazu widać. Tryb strategii jest identyczny jak w Age Of Empire. Do zbierania mamy surowce takie jak : drzewo, jedzenie, kamienie, złoto, żelazo. Do strategii dodano nowe formy układu oraz zachowania podwładnych. Można np. dać aby strzelali we wszystko co się tylko rusza poza swoją drużyną. Formacje są bardzo różne ale niema ich co opisywać. Gra zawiera atrybuty jak już wspomniałem. Są nimi dodatkowe punkty które zdobędziemy np. poprzez wykonanie punktu misji, lub za zniszczenie wroga. Za punkty możemy dodać swojemu ludowi naprzykład więcej odwagi na nieznanych terenach lub za walkę w górach. Można także polepszyć sobie nimi gospodarkę, albo ulepszyć mury obronne. Jeśli już jesteśmy w polepszaniu autorzy dodali również ulepszanie jednostek. Można naprzykład naszemu żołnierzowi ulepszyć zasięg lub siłę strzału. Wierzą obserwacyjnym ulepszyć siłę bomb a samolotom powiększyć bak aby mogły dłużej latać. Ulepszanie ich niepowinno nikomu sprawiać problemów. Dochodzę już do końca opisu.
wymagania:
- Procer Pentium 2 300 MHz
- Karta graficzna [wymagany akcelerator 3D] 16MB
- 64MB RAM
- Karta muzyczna zgodna z Sound Blaster
- CD-ROM 6x
- Klawiatura standardowa oraz mysz
- Windows 98,98ME,2K lub Win.XP

W Empire Earth występują 24 różnego rodzaju struktury. Można je zaklasyfikować do czterech grup: cywilne, morskie, militarne, obronne. Dzięki budynkom cywilnym można rozwijać się gospodarczo gdyż są to struktury w których składuje się surowce, produkuje żywność i zwiększa morale jednostek. Pełnią także pewne funkcje obronne - świątynia, uniwersytet. Jednak główną funkcję ochronną pełnią budowle obronne zapobiegające wdzieraniu się wroga na teren miasta lub strzeżonego obiektu. Podstawą są jednak jednostki umożliwiające aktywną walkę z przeciwnikiem. Produkuje się je w strukturach militarnych i morskich gdzie zbudować można odpowiednio jednostki lądowe, powietrzne oraz wszelkiego rodzaju flotę.
Cały ten ogrom budynków nie jest dostępny od razu po rozpoczęciu gry. Większość budowli pojawia się z kolejnymi epokami, a część znika. W każdej epoce część struktur zmienia swój wygląd na bardziej nowoczesny.
Głównymi surowcami do stawiania budynków są drewno i kamień (wyjątek działa przeciwlotnicze wykorzystujące złoto i drewno). Dlatego też by prężnie się rozwijać należy utrzymywać zbieranie tych zasobów na wysokim poziomie. Ciekawostką jest fakt, iż koszt tych samych budynków niezależnie od epoki jest identyczny, a ich odporność rośnie w raz z wynajdywaniem nauki zwiększającej wytrzymałość struktur i parametrów wież obronnych.
Podstawą przy stawianiu budynków jest ich odpowiednie usytuowanie. Osady jak najbliżej surowców, świątynie i uniwersytety tak by w swoim zasięgu miały jak najwięcej budowli, mury w przewężeniach, strategicznych miejscach, a za nimi wieże obronne. Poza tym jak najszybciej stawiać struktury dostępne po przejściu do następnej epoki Można także budować większą ilość budynków militarnych w zależności od rodzaju jednostek jakich lubisz używać najbardziej.
Teraz opis budynków:

CYWILNE:

DOM:
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 50 Kamień - 40
Działa we wszystkich epokach
Dom zbudowany w zasięgu ratusza lub kapitola zwiększa morale jednostek znajdujących się w ich zasięgu (ratusz, kapitol) o jeden punkt. Punkty morale rosną do czterech przy kapitolu i dwóch przy ratuszu.

GOSPODARSTWO:
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 50
Działa od III do XIV epoki
Na gospodarstwie obywatele mogą zbierać pożywienie. Jedno gospodarstwo zawiera 300.000 jednostek. Ta forma pozyskiwania żywności jest znacznie bardziej efektywna niż zbieractwo i myślistwo.

KAPITOL:
KOSZT PRODUKCJI
15 obywateli włożonych do osady
Działa we wszystkich epokach
Kapitol i ratusz są najważniejszymi budynkami w grze. Można w nich wyprodukować obywateli oraz bohaterów. Wynajduję się tam część technologii m.in. umożliwiające przechodzenie do kolejnej epoki. Wszystkie kapitole zbudowane odpowiednio blisko łączą swój teren wpływów (po wybraniu jednego pokazuje się zasięg wszystkich). Domy zbudowane w zasięgu kapitoli dają punkty morale (zbudowane w zasięgu jednego kapiola działają na obszarze wszystkich zjednoczonych). W kapitolu można umieścić do 50 obywateli zwiększających ilość złota, kamienia, żelaza do niego przynoszonych.

OSADA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 100
Działa we wszystkich epokach
Osada jest miejscem gdzie znoszone są surowce. Po umieszczeniu w niej pięciu obywateli zmienia się w ratusz. Włożeni obywatele podobnie jak w kapitolu zwiększają ilość złota, kamienia, żelaza do niego przynoszonych.

RATUSZ
KOSZT PRODUKCJI
5 obywateli włożonych do osady
Działa we wszystkich epokach
Ratusz nie różni się prawie niczym od kapitola. Różnica polega na tym że można w nim umieścić tylko 14 obywateli. Po przekroczeniu tej liczby zmienia się w kapitol. Zasięg ratuszy nie łączy się z zasięgiem kapitoli dlatego warto ulepszać je na wyższy poziom.

SPICHLERZ
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 125
Działa od III do XIV epoki
Spichlerz jest miejscem gdzie znosi się pożywienie zebrane na gospodarstwach. Po jego zbudowaniu można zasiać 8 gospodarstw dookoła. Wkładając do niego obywateli (maks.8) zwiększa się ilość pożywienia do niego przynoszonego.

SZPITAL
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 250 Kamień - 100
Działa od III do XIV epoki
Leczy wszystkie jednostki lądowe stojące w jego zasięgu.

ŚWIĄTYNIA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 225 Kamień - 50
Działa we wszystkich epokach
Świątynia chroni jednostki i budynki znajdujące się w jej zasięgu przed kataklizmami wywołanymi przez proroków.


UNIWERSYTET
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 175 Kamień - 50
Działa od III do XIV epoki
Uniwersytet zabezpiecza w swoim zasięgu jednostki przed przejęciem przez wrogiego kapłana.


MORSKIE
BAZA MARYNARKI
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 225
Działa od X do XIV epoki
Produkuje jednostki typu: łódź podwodna zwykła i atomowa, lotniskowce oraz helikopter Sea King. Mogą naprawiać się w nim wszystkie jednostki wodne i Sea King.

STOCZNIA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 175
Działa od II do XIV epoki
Produkuje jednostki typu: pancernik, fregata, galera/galeon, krążownik, transportowiec, łódź rybacka. Mogą naprawiać się w nim wszystkie jednostki morskie.

MILITARNE
FABRYKA CYBORGÓW
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 475
Działa od XIII do XIV epoki
Produkuje bojowe cyborgi takie jak Hyperion, Ares, Pandora, Minotaur, Zeus.


FABRYKA CZOŁGÓW
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 375
Działa od X do XIV epoki
Produkuje jednostki typu czołgi, anty-czołgi, mobilne działa przeciwlotnicze.

FORTECA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 350
Działa od III do XIV epoki
Forteca służy do przechowywania jednostek. Może zgromadzić 40 jednostek lądowych. Przechowywane jednostki nie są wykazywane w rejestrze populacji.

KOSZARY
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 250
Działa we wszystkich epokach
W koszarach są podstawowym budynkiem militarnym w którym produkuje się wszelkiego rodzaju piechotę.


LABORATORIUM CYBORGÓW
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 475
Działa od XIII do XIV epoki
Budynek służy do produkcji ultra-cyborgów takich jak Apollo, Furia, Burza, Hades, Posejdon.



LOTNISKO
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 425
Działa od X do XIV epoki
Lotnisko służy do produkcji, przechowywania, naprawiania, uzbrajania i tankowania wszystkich samolotów i helikopterów.


SPRZĘT OBLĘŻNICZY
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 275
Działa od IV do XIV epoki
Służy do produkcji machin wojennych i oblężniczych oraz dział.


STADNINA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 225
Działa od III do IX epoki
W budynku tym produkuje się Konną jazdę i słonie bojowe.


STRZELNICA
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 225
Działa od II do VI epoki
Strzelnica produkuje wszelkiego rodzaju oszczepników, kuszników oraz łuczników: pieszych, konnych, na słoniach i rydwanach.



OBRONNE


BRAMA
KOSZT PRODUKCJI
Pięć segmentów muru
Działa od III do XIV epoki
Brama jest fragmentem muru przez który nie mogą przechodzić wojska nieprzyjaciela. Stawia się ją na prostym składającym się z 5 segmentów fragmencie muru.


DZIAŁO PLOT 88mm
KOSZT PRODUKCJI
Drewno - 80 Złoto - 80
Działa od X do XIV epoki
Budynek zabezpieczający przed atakami z powietrza.


MUR
KOSZT PRODUKCJI
Kamień - 10
Działa od III do XIV epoki
Mur jest pierwszą zaporą obronę uniemożliwiającą przejście wrogich oddziałów. W połączeniu z wieżami jest podstawowym budynkiem obronnym. Ulepsza się go w ratuszu lub kapitolu.


WIEŻA
KOSZT PRODUKCJI
Kamień - 175
Działa we wszystkich epokach
Wieża jest podstawową strukturą obronną. Podobnie jak mur ulepsza się w ratuszu lub kapitolu.

CUDA

Cuda w Empire Earth są dobrym urozmaiceniem tej gry. Każdy z nich ma swoje odwzorowanie historyczne i przeznaczenie opisane poniżej. Budowle te poprzez swoje możliwości ułatwiają grę np.: poprawiając wytrzymałość wież i murów, odkrywając mapę, lecząc jednostki. Są bardzo kosztowne i widoczne dla wszystkich przeciwników. Dlatego też zbudowanie takiego cudu świadczy o wysokim poziomie gospodarczym danej cywilizacji. Dodatkową zaletą jest możliwość ustawienia cudów jako warunek zwycięstwa. Za zbudowanie od 1 - 6 cudów (w zależności od ustawienia) zwycięstwo po obronieniu cudów przez określony czas.


BIBLIOTEKA ALEKSANDRYJSKA
EFEKT
Odkrywa wszystkie wrogie budynki na mapie.
Biblioteka Aleksandryjska była największa starożytną biblioteką. Została założona w III w. p.n.e. Zawierała zbiory piśmiennictwa greckiego, etiopskiego, hebrajskiego, indyjskiego i perskiego. Liczba zwojów tam zgromadzonych szacowana jest na około 400-700 tys. Biblioteka została całkowicie zniszczona w 642 r.

BRAMA ISZTAR
EFEKT
Zwiększa wytrzymałość wszystkich wież i murów.
Brama Isztar jest jedną z monumentalnych bram w murach Babilonu. Stanowi część drogi procesyjnej do świątyni Marduka zwanego Bel. Zbudowana z glazurowych cegieł przez Nebuchadnezzora w około 575 r. p.n.e. Na jej powierzchni znajdują się ozdobne fryzy. Brama jest zrekonstruowana w Pergamon-Museum w Berlinie.


KOLOSEUM
EFEKT
Zwiększa maksymalną liczbę punktów populacji u nacji która go zbuduje i zmniejsza we wszystkich wrogich.
Koloseum to amfiteatr w Rzymie zbudowany u stóp Eskwilinu przez cesarzy z dynastii Flawiuszy. Budowę rozpoczęto w 75 r. a ukończono w 82 r. Wzniesiony na planie elipsy o obwodzie 524 m, posiada cztery kondygnacje o łącznej wysokość 48,5 m. W ścianach zewnętrznych znajdowało się 80 wejść zezwalających na szybkie, 6-minutowe opróżnienie widowni (ok. 50 tys. miejsc siedzących). Wnętrze ozdobiono stiukami i wyłożono marmurem. W arkadach trzeciego i czwartego piętra ustawiono posągi. Pod areną wybudowano system podziemnych korytarzy, gdzie umieszczano zwierzęta, niewolników i garderoby. Amfiteatr w czasie deszczu lub upału można było przykrywać płóciennym welum. Na arenie (po jej zatopieniu) można było urządzać bitwy morskie. Ostatnie igrzyska odbyły się w Koloseum w 528 r. za króla Teodoryka. Koloseum zostało uszkodzone przez trzęsienie ziemi. Od tego czasu traktowane przez mieszkańców Rzymu jako kamieniołom. Dopiero ogłoszenie Koloseum jako miejsca uświęconego krwią męczenników chrześcijańskich w 1744 r. przerwało niszczenie budowli.


LATARNIA MORSKA Z FAROS
EFEKT
Odsłania spory obszar terenów wodnych w raz z pływającymi jednostkami.
Faros to niewielka wysepka u wejścia do portu starożytnej Aleksandrii, na której w 300-280 p.n.e. na zlecenie Ptolemeusza I Sotera wybudowano latarnię morską, jeden z 7 cudów świata starożytnego. Budowniczym był Sostratos z Knidos. Wygląd latarni możemy odtworzyć jedynie na podstawie jej wizerunków na drobnych przedmiotach użytkowych lub mozaikach. Wieża miała ok. 120 - 135 m wysokości i kształt graniastosłupa, na którym ustawiono graniastosłup sześcioboczny. Światło zapalone na szczycie i wzmocnione metalowymi lustrami widoczne było z odległości 30 km i wskazywało żeglarzom drogę do portu. Wielokrotne trzęsienia ziemi spowodowały częściowe zniszczenie latarni, ostateczny jej kres nadszedł w XIV w., gdy runęły stojące jej resztki. Na fundamentach latarni stoi zbudowany w końcu XV w. fort sułtana Qaitbaja (dziś Muzeum Morskie).


ŚWIĄTYNIA ZEUSA
EFEKT
Powoduje automatyczne leczenie jednostek nacji która go wybuduje.
Świątynia Zeusa była monumentalną świątynią najważniejszego boga Greków. Zbudowana w okręgu kultu Zeusa Olimpi w Elidzie (miejsce igrzysk olimpijskich). Wewnątrz świątyni znajdował się 13 metrowej wysokości posąg Zeusa wykonany z kości słoniowej i złota w ok. 435-430 r. p.n.e. przez Fidiasza. Posąg ten zalicza się do jednego z siedmiu cudów świata. Cała Olimpia została zniszczona w 426 r. z nakazu Teodozjusza II.


WIEŻA BABILONU
EFEKT
Umożliwia przejęcie przez kapłanów za jednym razem większej ilości jednostek stojących blisko siebie.
Wieża Babel, wg biblijnej Księgi Rodzaju jest wieżą, jaką zaczęto wznosić w ziemi Szinear w Babilonie (po hebrajsku Babel) z zamiarem, by sięgnęła nieba. Rozgniewany zuchwałością budowniczych Bóg sprawił, że zaczęli mówić różnymi językami i nie mogąc się porozumieć, musieli przerwać budowę. Opowieść o wieży Babel pochodzi z tzw. praźródła jahwistycznego (Pięcioksiąg Mojżeszowy) - nie ma analogii w tekstach klinowych (w przeciwieństwie np. do opowieści o potopie), co wskazuje, iż stanowi część rdzennej tradycji żydowskiej lub kananejskiej. Jest próbą ludowej odpowiedzi na pytanie o pochodzenie wielości języków, a na płaszczyźnie teologicznej - przestrogą przed przekraczaniem granic wyznaczonych przez Boga ludzkiej wolności.

SUROWCE

W Empire Earth występuje pięć surowców naturalnych są to odpowiednio: pożywienie, drewno, kamień, złoto i żelazo. Odpowiednie ich wydobycie i wykorzystanie w dużej mierze przyczyni się do tego czy wygramy czy też nie. Są niezbędne gdyż bez nich nie zbudujemy kolejnych oddziałów wojskowych, budynków i nie osiągniemy odpowiedniego rozwoju technologicznego.
Surowce takie jak kamień żelazo i złoto znajdują się w kilku lub kilkunastu miejscach na mapie. Złoża tych surowców są praktycznie niewyczerpalne gdyż występują w złożach po 300.000 jednostek. Pożywienie i drewno są bardzo łatwe do uzyskania. Na mapie znajduje się wiele terenów zalesionych. Pożywienie natomiast w początkowych etapach gry trzeba uzyskiwać poprzez zbieractwo, myślistwo i rybołówstwo, a gdy technologia na to pozwoli poprzez uprawę zboża.
Ze zdobyciem pożywienia i drewna nie powinno być większego problemu, kamienia niewiele potrzeba dlatego tez najcenniejsze jest żelazo i w mniejszym stopniu złoto których to powinniśmy pozyskać jak najwięcej. Bardzo istotną rzeczą podczas wydobycia surowców jest zbudowanie osad, ratuszy, kapitoli jak najbliżej ich źródła co znacznie przyspiesz proces ich eksploatacji.

POŻYWIENIE
Jest najważniejszym surowcem. Zaczyna się od niego wszystko gdyż bez pożywienia niema nowych obywateli a, bez obywateli niema innych surowców. W raz z żelazem są najważniejszymi surowcami które wykorzystujemy do produkcji oddziałów wojskowych. Zaraz na początku gry powinniśmy przeznaczyć obywateli do zbierania tego surowca i za nowo zebrane pożywienie tworzyć nowych obywateli którzy mogą już po trochu zacząć zbierać drewno (jeżeli na początku gry startujemy z większą liczbą obywateli niż standardowe pięć to od razu możemy posłać część obywateli do wyrębu lasu). Następnie jeżeli pozwala nam na to poziom technologiczny stawiamy za wydobyte drewno kilka gospodarstw które zapewnią nam wydajne wydobycie pożywienia.

DREWNO
Drewno jest teoretycznie najważniejszym surowcem od razu po pożywieniu gdyż bez niego nie postawimy żadnego kolejnego budynku w którym to miały by się szkolić nasze oddziały militarne. Jest niezbędne do produkowania jednostek oblężniczych które sieją postrach wśród dużych grup wojsk przeciwnika i z łatwością przełamią każdą fortyfikacje.

KAMIEŃ
Jest niebywale surowcem którego najmniej potrzebujemy. Niezbędny jest do wybudowania murów obronnych które stanowią pierwszą linie obronną naszej bazy i wież strażniczych. Ponadto wykorzystywany jest do budowy jakże przydatnych w trybie multiplayer cudów i budynków takich jak dom, świątynia, szpital, uniwersytet.

ZŁOTO
Złoto jest surowcem rzadziej używanym niż żelazo czy pożywienie niemniej jednak dosyć potrzebnym. Niezbędny jest przy produkcji jednostek powietrznych, działek przeciwlotniczych, łuczników, kuszników, konnicy, maszyn oblężniczych, nowoczesnych statków, cyborgów bojowych i nietypowej piechoty np. snajper, kanonier. Złoto jest drogocenniejsze w wyższych epokach gdyż wykorzystywane jest do produkcji większej ilości jednostek. Poza tym nawet przy niewielkiej ilości żelaza i ogromnych zasobach złota, drewna i pożywienia da się zbudować naprawdę potężną armie.

ŻELAZO
Żelazo jest jednym z najbardziej potrzebnych surowców w grze. Wykorzystywane jest do budowy wielu powszechnie używanych przez graczy jednostek militarnych. Dlatego też należy pozyskiwać ten surowca w dużych ilościach już od początku gry i starać się sprawować kontrole nad jak największą ilością jego źródeł.


KATAKLIZMY

Twórcy Empire Earth biorąc to pod uwagę i chcąc urozmaicić trochę grę stworzyli taką jednostkę jak prorok. Jednostka ta posiada niezwykłe zdolności wywoływania różnego rodzaju kataklizmów takich jak choroby, pożary, trzęsienia ziemi, huragany, erupcje wulkaniczne.
Prorok wyposażony w takie umiejętności stanowi bardzo niebezpieczną broń, dlatego też koszt jego produkcji jest tak wysoki. Odpowiednio wykorzystany może zatapiać wrogie okręty podczas ataku, używając huraganu. Może skutecznie osłabiać i zabijać jednostki wroga używając malarii i plagi (a zwłaszcza obu naraz). Niszczenie struktur przeciwnika nie stanowi dla niego żadnego problemu wystarczy ,że użyje burzy wywołującej pożary lub trzęsienia ziemni. Jednakże korzystanie z umiejętności proroka niesie ze sobą także zagrożenie. Korzysta on z sił natury, a one są nieobliczalne. Niektóre z kataklizmów są niebezpieczne dla obu stron konfliktu, dlatego też należy je używać rozważnie by nie obróciły się przeciwko nam.

MALARIA
WYMAGANA MOC
100 %
EFEKT
Odbiera jednostką energie. Jednakże całkowicie nie zabija, nie działa na cyborgów.


BURZA
WYMAGANA MOC
75 %
EFEKT
Spala budynki i statki. Potrafi przenosić się na pobliskie cele.

TRZĘSIENIE ZIEMI
WYMAGANA MOC
50 %
EFEKT
Niszczy budynki, mury i wieże.


WULKAN
WYMAGANA MOC
60 %
EFEKT
Niszczy wszystko dookoła spadającymi bombami wulkanicznymi.

PLAGA
WYMAGANA MOC
100 %
EFEKT
Powoli odbiera energie jednostką lądowy. Może przenosić się na inne pobliskie cele.

HURAGAN
WYMAGANA MOC
100 %
EFEKT
Odbiera energie jednostką morskim. Można nim sterować.

Moim zdaniem gra warta uwagi!!!


scener przedstawiający umiejętności proroków
narazie nie mam linkow





07.05.2004
19:47
smile
[2]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Warto zagrać. Szkoda tylko, że dodatek - Sztuka Podboju - w sumie niewiele wniósł nowego. Chociaż fajnie się gralo w Epoce Kosmosu albo w czasie II WŚ na Iwo Jima.

07.05.2004
20:28
smile
[3]

spider___man [ pająk ]

nie slyszalem o dodatku

07.05.2004
20:29
[4]

iNfiNity! [ Senator ]

czemu wątek ma na początku "klon" ?

07.05.2004
20:32
[5]

spider___man [ pająk ]

o k... m... sorki mialo byc klan

07.05.2004
20:34
[6]

iNfiNity! [ Senator ]

Dziwne brzmi "klon" :)

07.05.2004
20:35
[7]

spider___man [ pająk ]

jeszcze raz sorki da sie zmienic???

07.05.2004
20:39
[8]

iNfiNity! [ Senator ]

Jeśli masz wykupiony abonament to tak. Po prostu dajesz edycje pierwszego postu. Jeśli nie masz wykupionego to tak zostanie :D

07.05.2004
20:44
[9]

spider___man [ pająk ]

dalem do soula zeby poprawil. zobaczymy co bedzie

07.05.2004
21:03
[10]

spider___man [ pająk ]

nikt nie pogrywa w empire????

07.05.2004
21:49
[11]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Ja teraz juz nie grywam, ale jeszcze pewnie wrócę. Ze strategii to obecnie Rise of Nations i Empires Dawn of the Modern World, którą niektórzy niesłusznie uważali za nastepce EE. Tu masz o dodatku:

08.05.2004
18:04
smile
[12]

tadzikg [ Konsul ]

ja gram przez siec z kumplami z bloku, a gra wypas. Najlepsze sa epoki(od prehistori do przyszlosci). Kampanie super(przechodzi sie przez historie). Na jakim gracie poziomie??? ja na srednim.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.