brzeszczot [ Generaďż˝ ]
THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 12)
THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.
THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...
Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....
Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> Pisz szybko na onet, będę w Sieci jeszcze przez 5 min. ----------------- THIEF FAN COMPACT DISCS wydane!
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Informuje wszystkich zainteresowanych ze T2 jest takze do nabycia po sasiedzku w sklepiku GOLa po 76 zl - zawsze to te 3 zl taniej niz u dystrybutora IM GROUP
Xyś [ Legionista ]
witam wszystkich...GOLowców - chyba źle sie nie wyraziłem. co prawda ciezko tu sie dostac, ale skoro jestem jush to pisze co nastepuje: w przygotowaniu PL samouczek/tutorial/instrukcja/opis czy jak tak kcecie do DromEd'a zalaczam linka do forum nethitu, gdzie wiadomosc ta spotkala sie z szerokim :) odezwem... pozdroofka, Xyś
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
witaj Xyś - ciesze sie bardzo z Twojej godnej poparcia inicjatywy... Bedziemy zobowiazani za wszelkie informacje jak z przebiegu prac nad tlumaczeniem Zapraszam Cie do przegladniecia poprzednich odcinkow etgo watku - zacznij od poprzedniego (cz. 11) - tam sporo bylo o tlumaczeniu instrukcji do Edka D. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do wszelkiej dyskusji i publikacji wlasnych sadow, wrazen, opinii
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> Napisz mi szybko na onet, w jakim pokoju urzędujesz, w jakich mniej więcej godzinach. CZEKAM przez 10 min.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Informuje szanownych nieobecnych ze czesc 12 otworzyla swoje podwoje Ja leze (przy komputerze, hehe...) powalony grypa i jakos trudno mi zebrac sensowne mysli, a pozaty nie moge pisac na klawiaturze bo mi ciagle cieknie z nosa : ) Pozdrawiam i zycze duuuuzo zdrowia !
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
UWAGA, UWAGA, UWAGA !!! Komu uda otworzyc sie zamek tej skrzyni i oproznic jej zawartosc temu ze swej strony dorzuce 5 bogato inkrustowanych zlotych kielichow....
anonimowy [ Legend ]
Witam wszystkich. --->brzeszczot jak tam twoja grypka ;). Możesz już o własnych siłach dzierżyć łuk? Nie odezwałem się wczoraj ponieważ nie mogłem w pracy złapać zakrętu (wreście ;)) a w domu epopeja z tepsą jeszcze się nie skończyła. ---> Bukary polecenie show_stats jest bardzo ciekawe i pomocne. Oglądałem wszystko co do tej pory skleciłem są miejsca gdzie mam powyżej 850 polyg. Upsss... W związku z misją będe miał do wszystkich z "gildi"i :) pewną drobną prośbę. (Oczywiście do wszystkich którzy zachcą wziąć udział w zabawie i uznają pomysł za dobry). Szczegóły mojego chytrego planu - po zakończeniu podstawowych prac przy budowlach. Umiewzcze kilka screenów i podam szczegóły prośby. Trzymajcie się w Cieniu.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
AAA witaj mabrus - moja grypa ma sie calkiem niezle, przylgnela do mnie i mruzy przymilnie slepia...hehe... Zaciekawiles mnie swoja nowina -moze chociaz uchylisz rabka tajemnicy ?
Judith [ Gladiator ]
Witam! Wracam po dłuższej przerwie z trochę mocniejszym kompem i zdanymi egzaminami! Brzeszczot --> dużo zdrówka! Na TTLG padł ostatnio server (tak mi się zdaje) bo cały czas wywalał jakieś błędy - zatem na ten moment infosów niet, :)). Zgadnijcie co zrobiłem jak wróciłęm z egzaminów? T2! Z rozpędu przeszedłem pierwsze dwie misje. Pytanko: czy ktoś był takim twardzielem i przeszedł "Framed" na expercie? Nie można tam nikogo zgłuszyć!!!!! Jak tylko napiszę pracę dla kumpeli to wracam do DromEd'a - nic już pewnie nie pamiętam, cholera... Pozdrowienia dla wszystkich!
Judith [ Gladiator ]
Panie i panowie, widzieliście, jak teraz wyglada forum na TTLG.com? A ja myślałem, że to najlepsze forum na świecie i do szczęścia już nic nie trza, :))
Judith [ Gladiator ]
Cóż to śpimy? Idę do Arystotla, wracam wieczorkiem, :))
KinSlayer [ Demon Hunter T ]
Judith --> moze i nie gralem w zadna FM, ale jak juz gram na expercie od poczatku, do gram do konca. I oczywiscie, ze przeszedlem "Framed!" na expercie. No problem.
Judith [ Gladiator ]
Ale ze mnie sofciarz, :)) Nie mogę przejść pierwszej misji na expercie w T2! Chyba jestem już zmęczony a brakuje mi świecidełek o wartości 50... Btw, ile odkryliście na tym poziomie secretów? Bo ja zupełnie przypadkowo znalazłem w zbrojowni ukrytą dźwignię, której wcześniej nigdy nioe zauważyłem (pewnie to tajemnica poliszynela, :)))!
mom [ Centurion ]
Witam wszytkich po długiej nieobecności brzeszczot-->dużo zdroiwa życze, nie boj się jak wrócisz, kufer będzie pusty, ale że profesjonlista nie zostawia śladów - nawet nie zauważysz;)) Judith-->he framed na expercie bylo b. fajne - wlasnie przez unikanie ogluszania a dwa ze nikt nie mogl cie zauwazyc. Inna sprawa ze ja tez mialem problem w pierwszej misji ze zgromadzeniem odpowiedniej liczby kasy i musialem zajzec do solucji (po to w koncu jest) - sczegolnie ze gralem bez pacha, a bez niego w niektorych miscjach jest trudniej znalesc wszytkie potrzebne dobra. Zreszta gromadzenie potrzebnej kasy kikka razy strasznie mnie wkurzyło w t1 - bo wszytkie inne cele mialem spelnione ale wciaz braklo mi 20 gp do zakonczenia misji. Co zas do secretow - czasem sa dosc latwe do zauwazenia (tak jest np. we framed gdzie kilka przejsc tajemnych bardzo ułatwia grę).
anonimowy [ Legend ]
Cze. Widzieliście jak forum thiefage smiga? Jak burza. :)
Xyś [ Legionista ]
Jejku, ale gafę popełniłem... Dzięki brzeszczotowi (thx) dowiedziałem się iż sprawa tłumaczenia instrukcji DromEd'a była poruszona już dosyć dawno - nie wiedziałem że dziennie jest tu dobrze ponad kilkanaście postów, wow! No ale do rzeczy; zadam pare pytań, przy okazji sprostuję kilka spraw poruszonych w 11 czesci watku. niemało było zamieszania z mojego powodu. Spieszę wyjaśnić iż tłumaczenie Translatorem które podesłał mi mabrus (thx) nie stanowią mojej głównej podpory przy tworzeniu tekstu. Rzuciłem na to okiem, rezultaty podobne są do publikowanych wcześniej przez Was fragmentów - nieźle można się pośmiać. Chciałem na ich podstawie podjąć decyzję, czy terminy ściśle DromEd'owe mają być tłumaczone... Ano właśnie chciałem się zapytać Was wszystkich jak/czy tłumaczyć: BRUSH (myślę, że ten termin można zostawić po angielsku, uzupełniając go o opis po Polsku - najpierw banalny, później go trochę skomplikować <- dajcie jakieś popozycje), PORTALIZE ("portalizacja" - nie słyszałem o takim słowie, więc starając się nie tworzyć neologizmów proponuję zostawić go po angielsku), ROOM BRUSH (chyba nie będę tego tłumaczył jako pokój-bryłę, obszar pokoju, ani nic takiego... podobnie jak z brush'em termin zostawię po angielsku uzupełniając go o odpowiedni opis, też czekam na propozycje). Oczywiście ozekuję na wszelką krytykę/poparcie moich "teorii". Mam nadzieję że do końca ferii zdąże przedstawić grupowiczom (?!? nie wiem jak zwracać się do ogółu) dosyć szczegółowy tekst, który zostanie następnie uzupełniony zgodnie z Waszymi odczuciami/uwagami/sugestiami/itp. Po przeczytaniu konwersacji z 11 cz. wątku mam wrażenie, iż oczekujecie mniej więcej dokładnego tłumaczenia tekstu LGS pt. "Basic DromEd Tutorial" dołączonego do edytora. Niestety, rozczaruję Was, ponieważ tekst jest na bazie również innych dokumentów. Jednak ograniczę się do tematyki dla początkujących. Nie gwarantuję że zachowam kolejność identyczną jak w w/w tekście, również podział na rozdziały/tematy będzie się inaczej prezentował - tyle mogę powiedzieć po spojrzeniu na część która jest już "gotowa". To chyba wszystko (na razie)... sorry że zabrałem dużo czasu. A tak wogóle to nie odpowiedziałem jeszcze na tezę tego wątku. O moich odczuciach wobec gry rozpiszę się kiedy indziej ;) pozdroofka, Xyś
Kat [ Konsul ]
sorry nie mam moze kogos z wroclawia posiadajacego thief-metal age - pytam poniewaz jestem biedny i reflektowal bym na przegranie sobie?
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
WITAM WSZYSTKICH ! Powracam na lamy zdrowszy, mocniejszy i bogatszy o wicej wigoru i optymizmu, oczywiscie z racji choroby dalem sobie troche spokoju z nocnymi wypadami - takze miasto troche odetchnelo... Przez jakis czas gazety poranne nie walily w oczy naglowkami w rodzaju "Zuchwala kradziez", "Bezszczelne porwanie","Eshibicjonista znowu zaatakowal".... zaraz , zaraz z tym ostatnim to jakas pomylka... : ) Dobra, troche szkoda ale wszystko jest do nadrobienia... a wiec zaczynam 1. dziekuje wszystkim za wyrazy wspolczucia i zyczenia powrotu do zdrowia, dzieki ! 2. rzeczywiscie wspomniane przez Was wyzej forum fajnie wyglada i rzeczywiscie ladnie hula.. 3. mabrus, Judith, mom -pozdrawiam 4. Judith - cieszy Twoja inicjatywa zalozenia watku o SS (nie mylic z pewna organizacja ) - teraz jeszcze tylko brakuje prawdziwego watku o Deus EX , a wszystkie szlachetne i rasowe "konie" ze stajni LOOKING GLASS bylyby godziwie reprezentowana A co do T2 - " Framed" - to ja chyba mam tu zaleglosci podobne jak Ty - chyba sie niedlugo pokusze jeszcze raz o przejscie T2 tym razem na expercie - takze bedziemy mieli okazje Judith wymieniac sie spostrzezeniami (zainstaluj pacza jak nie masz) No i stara, troche wyswiechtana ale ciagle aktualna uwaga natury ogolnej(do ktorej ja pierwszy powinienem sie zastosowac) cwiczenie czyni mistrza ! 5. Witaj serdecznie Xyś Ze swej strony powiem tak : ciesze sie ze zabrales glos w dyskusji nad translacja, cieszy Twoja inicjatywa, ja czekam niecierpliwie.. : ) Teraz co do ewentualnych uwag i konkretnych propozycji.... niestety ze wzgledu na - niestety dosc slaba umiejetnosc poslugiwania sie jezykiem Szekspira nie moge sluzyc Ci pomoca i gwarancja kompetentnej oceny Twoich postepow w pracy (mowie o probkach jakie chcesz niedlugo zapodac) Mocno jednak wierze ze nastapi odzew tych naszych braci spod znaku czarnej oponczy, ktorzy pracuja, pracowali z DromEdem a i jezykiem angielskim operuja daleko lepiej niz Arnold Szwarzeneger : ) Mysle ze bede mogli sluzyc pomoca, konstruktywna krytyka i ocena - zapodadza swoje oczekiwania wobec tlumaczonego tekstu...itp, itd Pozostaje zyczyc Ci wytrwalosci i checi do pracy, czasu zajmuj daleko wiecej na miare pozwalajacych ci mozliwosci, ... no i czekamy na ustosunkowanie sie do tezy... : ) PS. -- cholera faktycznie zawartosc maj szkatuly zniknela aaaaaaaa....aaa ....alaaarm ! mom - TY ZŁODZIEJU - kielichy przesle Ci poczta
Judith [ Gladiator ]
Brzeszczot, no nareszcie jesteś! Wiesz patcha to ja mam zainstalowanego i przypuszcza, ż ewłaśnie w tym problem, :) to jest po "poprawieniu" wszystkie łupy na expercie są jakieś trudniejsze do zebrania. Jak grałem bez patcha to przechodziłem pierwszy level na expercie. "Framed" na expercie jest cudowne. Kocham słońce, ale na ten moment mogłoby się już schować, bo nie moge grać, :))). Poprawka --> Deus Ex jest ze stajni Ion Storm. Xyś --> Fajna inicjatywa, ale wiesz co, jak dla mnie lepiej byłoby na początek przetłumaczyć tutorial KoMaGa - jest dużo lepszy i praktyczniejszy. I językowo jest znośny, nie potrzeba żadnych Longman Dictionaries, :). Tutorial ten jest na TFCD's albo na Thief the Circle w dziale Editors Guild....
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
taaak Judith - z tym DE walnalem jak lysy grzywka w kant kuli ale mysle ze śp. LG tej gry nie powstydziloby sie i tak : )
Judith [ Gladiator ]
Wiesz co? Ja myślę, że LGS zrobiłoby tą grę dużo lepiej, no i nie na enginie UT, :((((.
Xyś [ Legionista ]
Judith --> twoja odpowiedź podniosła mnie na duchu bo... heh, w ten tutorial już dawno sie zaopatrzyłem i dużo z niego znajdzie się w moim opisie, po polsku rzecz jasna. KomagTut jest o tyle dobry, że opisuje działania od początku do samego końca łącznie ze "stworzeniem" wersji misji dla Dromed'a i na tym dokumencie bardzo często się opieram...
Judith [ Gladiator ]
Xyś --> No to tym lepiej! Nie wiem jaki przebieg miała dyskusja na nethicie, ale moim zdaniem nie nalezy tłumaczyć na polskich terminów użytych w edytorze, tj. przetłumaczyć ich znaczenie i funkcję tylko rza a potem poprostu ich używać... Moze to i banalne stwierdzenie, ale tak na wszelki, :))) Brzeszczot --> Znalazłem jeszcze jednego secreta w pierwszej misji do T2! W jednej z sypialni na samej górze jest pod stolikiem z kwiatkiem, :)). Problem tylko, że nie wiem co otwiera! Słyszę z daleka jakiś dźwięk przesuwanej płyty, potem chwila ciszy a następnie jakby otwarcie dzrzwi... Help! Może tam będzie brakujące 50 gp w klejnotach, :)))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Nie wiem czy dobrze pamietam -mysle, ze ----- ta wajha/przycisk, ktora jest pod stolikiem otwiera sejfik jaki znajduje w scianie tuz nad lozkiem (lozko jest w glebi pokoju) Mam nadzieje ze to to i ci jakos pomoge Pozdrowka Judith...
PiotrS [ Centurion ]
brzeszczot -->dobrze pamiętasz :) Judith --> w piwnicy masz jeszcze ścianę wybudowaną z drewnianych skrzynek, a na górze w gł. sali skrytkę na bocznej zewnętrznej ścianie kominka.
Bukary [ Generaďż˝ ]
Byłem na forum TTLG. Wygląda teraz okropnie. Widać wszystko zmienia się na gorsze. Z wyjątkiem Thief Underground. Będę tam teraz pewniej częściej zaglądał, a zaniedbam TTLG...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Byłem również w THE CIRCLE. Pojawiła się DROMED CENTRAL, ale również wygląda okropnie! Co za czasy!
Judith [ Gladiator ]
Bukary --> No co ty, nie podoba Ci się TTLG? Prawda, że trochę za dużo przyciskó, funkcji etc. Ale przynajmniej szybciej się ładuje!
Judith [ Gladiator ]
'Please be warned, a misguided soul... A malfuction!' ------------------------------------------------------------------ Nie wiem czy pamiętacie "Life of the Party"? Czy tam mgła jest przez całą podróż po thieves highway, czy tylko na początku, przy Bell Tower. Ma wersję z patchem i mam mgłę tylko na początku a za zakrętem już nie, :((((((
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
no coz Judith ja odznaczylem z tego wszystkiego "Fogging" z "on" na "off"... : )) (klopoty mialem na starej karcie) Sam jestem ciekaw jak to bedzie na GF 2 ?
Judith [ Gladiator ]
A co będziesz miał GF2? Fajnie!
Bukary [ Generaďż˝ ]
Judith ---> Nie, nie podba mi się teraz TTLG. I, jak dla mnie, otwiera się znacznie wolniej. W tym "wyścigu szczurów" zdecydowanie, moim zdaniem, zwyciężyło Thief Underground (szybkość i estetyka).
Judith [ Gladiator ]
Bukary --> DromEd Central zrobione przez Twisty jest do bani!!!!!! Ten Idiotyczny wygląd (a raczej wielbłąd)!!!
anonimowy [ Legend ]
To ja. Witajcie po przerwie.(Hmmm..) Co u Was słychać? Przygrywacie w jakieś misje? Ja tak szczerze mówiąc to przygotowuje się na premierę HoM&M4 i gram trochę w "3". ;) ---> Bukary widziałeś misje Paweuka? Jeżeli zbiorę się w sobie :) to jutro podam szkic fabuły do mojej misji.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Hej mabrus ---> tak starzy dobrzy Heroes (to po prostu miod na moje skolatane serce ! ) ja pocinam w Might&Magic 6 i tez nie narzekam a na fabule czekamy rzecz jasna...
anonimowy [ Legend ]
---> brzeszczot W M&M 7i 8 denerwowało mnie ciągłe poszukiwanie nauczycieli. :) W "6" nie grałem.
Bukary [ Generaďż˝ ]
Panowie, coś tutaj ostatnio straszliwy zastój... Wymyślcie coś, bo nasza "dyskusja" zemrze śmiercią naturalną, chociaż dla mnie zbyt szybką...
Bukary [ Generaďż˝ ]
mabrus ---> Czekam z niecierpliwością na fabułę Twojej misji (jak też na całą resztę). Możesz mnie też, jeśli chcesz, wpisać na listę beta-testerów. (Będę chyba dobrym testerem, bo potrafię być naprawdę wredny).
Bukary [ Generaďż˝ ]
Tak, Judith, DROMED CENTRAL jest rzeczywiście do bani. Przeglądanie nowych, wciąż się pojawiających rozwiązań w kwestii katalogowania zasobów DromEda doprowadziło mnie jednak do pocieszających wniosków: DromEd CD (na TFCDs) jest naprawdę dobrze zrobiony i jest tam naprawdę BARDZO DUŻO materiałów. W przyszłości zastanowię się jednak nad podziałem poradników na inne kategorie. Albowiem zastosowany przez nas podział jest chyba zbyt drobiazgowy (nieprzejrzysty)? A może się mylę. W każdym razie już pacuję nad kolejną aktualizacją 3 CD. ------------------------ THIEF FAN COMPACT DISCS wydane!
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> We Wrocławiu mieszkałem, jak przystało na turystę, na ulicy Racławickiej (sic!). Odwiedziłem to miasto już drugi raz i coraz lepiej je poznaję. Było cholernie ciepło, co odczułem dopiero po powrocie do domu (tutaj jest jeszcze ZIMA). Miasto jest, owszem, czyste, rynek dosyć ładny (choć to, niestety, nie Kraków), ulice szerokie, ludzie dosyć uprzejmi itd. Przydało by się jednak coś zrobić z dworcem kolejowym (paskudny). Moglibyście się również postarać o lepsze księgarnie (PWN i księgarnia naukowa w pobliżu rynku są bardzo słabo zaopatrzone). Byłem w kinie OSKAR na „Mullholland Drive” Lyncha. Polecam (zwłaszcza w interpretacji mojej żony). Chociaż widać, że to miał być serial. („Lost Highway” była więc nieco lepsza). Widziałem też wrocławskie kościoły i katedry. I muszę przyznać, że (tu się zapewne zdziwisz) największe wrażenie wywarł na mnie chyba niezbyt stary kościół na ulicy Sztabowej (w pobliżu Powstańców Śląskich). Nie byłem wewnątrz, ale z zewnątrz budowla wygląda oryginalnie i wspaniale (to potężna wieża z przybudówkami). Spacerując po rynku, myślałem, oczywiście, o Tobie, a przechodząc obok fontanny starałem się odgadnąć, z którego okna na nią patrzysz. (Nie odwiedziłem Cię, bo maila dostałem dopiero po powrocie). Podziwiałem Jasia i Małgosię, wypaliłem papierosa przy domu, w którym przebywał Wincenty Pol, oglądałem witryny sklepu Kruka (ależ mnie korciło, by się zabawić w złodzieja!) itd. Być może minęliśmy się w którejś z uliczek. Byłem też na Wydziale Matematyki (i nawiedziłem studencki akademik) oraz na Wydziale Chemii („tamka”). Niestety, żadnej knajpy nie zwiedziłem (miałem pójść do „Kolumbusa”), bo już drugiego dnia zatrułem się wrocławskim żarciem i ledwo żyłem przez dwie doby. Ale było OK! I jeszcze jedno: żadnej Twojej wizytówki nie dostałem!
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Mozesz wejsc na chwile na czata ?
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Bukary ---> No ale generalnie sie chyba podobalo : ) ....jesli tak to mnie cieszy.... Jutro cos z roboty skrobne wiecej Pozdrowienia skan wizytowki dolaczony byl do skana(u?) artykulu prasowego (taka mala lompozycja : )) -wyslalem tego meila do Ciebie...
anonimowy [ Legend ]
Witam i o zdrowie pytam. ;) Tak jak obiecałem przedstawiam dzisiaj krótką (albo bardzo krótką i w dodatku ocenzurowaną ;) ) wersje fabuły. Ver 1.0 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Garrett dostaje „zlecenie” ujawnienia prawdziwego celu wizyty posłańca gidii handlowej z północy (może być z południa albo ze wschodu jeżeli się Wam lepiej kojarzy :) ). Posłaniec po przeprawie morskiej odpoczywa u Lorda xxx. Lord xxx znany jest jako człowiek prawy i uczynny. Nie podejrzewając złych zamiarów posłańca gości go w swoim domu. Dokumenty które posiada ze sobą podróżnik, po dotarciu do wiadomych mu ludzi narobią wiele szkód miastu i samemu lordowi. Zleceniodawcom zależy na tym aby przesyłka nie dotarła do celu. Dlatego twoim celem jest dotarcie do posłańca, zapoznanie się z treścią listu i podrzucenie go w miejscu gdzie znajdzie do lord xxx, najlepiej w jego sypialni. Widząc złamane pieczęcie lord, bez zbytnich oporów również zapozna się z pismem. Ponieważ w przeszłości lord wyświadczył ci małą przysługę, nie możesz zabrać z jego posiadłości (Zamek u Źródeł- ta nazwa jest pewna) żadnej rzeczy, której brak zostanie zauważony. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Istotna rolę w fabule będzie odgrywać historia zamku (niezbyt to oryginalne :) ) ale postaram się by była choć trochę ciekawa. O niej później. Trzymajcie się w Cieniu.
anonimowy [ Legend ]
Ja rozumiem po nocy chodzić po mieście. Ale nikt tu nie zagląda? Nawet przez okno? :)))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Hej Mabrus ! Witam Cie - fabula , ktora przedstawiles jest intrygujaca i brzmi bardzo ciekawie - czy mam rozumiec ze bedzie duzo czytania : ) Czy planujesz w zwiazku z tym np czesta zmiane objectives ? - np Garett czyta ze z listow ze jego zleceniodawca wcala nie jest taki cacy i odchodzi od planu aby zrobic............itd, itp...
anonimowy [ Legend ]
Nooo.... Nareszcie ktoś zawitał do naszej przystani. :) Takich tajników nie będe zdradzał. ;) W histori zamku będzie pare intrygujących rzeczy. Jeżeli oczywiście zmęcze misje do końca.
anonimowy [ Legend ]
Tak na mrginesie: Jak Ci się brzeszczot podoba ta pełzajaca walentynkowa reklama?
anonimowy [ Legend ]
Gdzie Wy chodzicie do pioruna, na tego czata?
Bukary [ Generaďż˝ ]
Od dzisiaj publikował będę co jakiś czas (w zależności od ilości wolnego czasu) kolejne fragmenty „Basic DromEd Tutorial” w przekładzie na język polski. Czekam na wszelkie komentarze i uwagi (językowe oraz merytoryczne).
Bukary [ Generaďż˝ ]
(CZĘŚĆ 1) WPROWADZENIE DO EDYTORA DROMED ------------------------------------------------- Witamy w programie DromEd, który jest edytorem poziomów do stworzonej przez Looking Glass Studios gry „Thief: The Dark Project” oraz narzędziem do tworzenia własnych misji. Ten samouczek ma na celu zapoznanie użytkowników z głównymi funkcjami programu: tworzeniem pomieszczeń, rozmieszczaniem obiektów, aktywi-zowaniem wrogów, wyposażaniem Garretta w bronie, a ponadto – określaniem celów misji (goals) i poziomów trudności. Z treścią samouczka należy zapoznać się od początku do końca. Pominięcie w lekturze pewnych czę-ści tekstu może bowiem prowadzić do przeoczenia niezwykle istotnych informacji. Trzeba również pamiętać o tym, że DromEd został udostępniony „ad hoc”, tzn. nie jest objęty pomocą tech-niczną firmy Looking Glass Studios. Dostarczyliśmy tutaj tylu wskazówek, by możliwe stało się rozpoczęcie pracy z edytorem. Reszta zależy od Was. Innymi słowy: nie powinniście dzwonić do LGS lub EIDOS i prosić o pomoc związaną z DromEdem! Życzymy sukcesów w projektowaniu poziomów do „Thiefa”. I. CO WIDAĆ NA EKRANIE? Po uruchomieniu DromEda na ekranie pojawi się główny interfejs programu podzielony na cztery odrębne czę-ści: 1. Pasek menu w górnej części ekranu (spotykany również w wielu innych aplikacjach środowiska Windows). 2. Cztery oddzielne okna podglądu, umożliwiające analizę wyglądu tworzonego poziomu z czterech odmiennych perspektyw. Zaczynając od lewego, górnego rogu ekranu i poruszając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, będą to: „Widok 3D” [3D View], „Widok z góry” [Top], „Widok z boku” [Right], „Widok z przodu” [Front]. Można użyć klawiszy z klamrami [ ], aby przemieszczać się pomiędzy oknami podglądu. Białe obramowanie informuje o tym, które z okien jest w danej chwili aktywne. 3. Kilka przycisków, znajdujących się w lewej, dolnej części ekranu i służących do rozmaitych celów. 4. Wiersz poleceń, znajdujący się w prawej, dolnej części ekranu (w niewielkiej ramce o kolorze jasnoniebie-skim) i używany do wpisywania określonych poleceń DromEda. [Ważna informacja: Przed uruchomieniem DromEda trzeba ustawić pulpit na rozdzielczość wyższą niż stan-dardowa rozdzielczość programu (640x480). Jeśli DromEd zostanie uruchomiony przy rozdzielczości pulpitu 640x480, wtedy ważne części interfejsu – np. górny pasek menu – będą odcięte.] Podczas trwania tego kursu w sposób dogłębny omówimy poszczególne elementy interfejsu.
Bukary [ Generaďż˝ ]
Przez chwilę jestem tutaj, gdzie - jak powiada mabrus - "uciekamy".
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
mabrus - - reklamy sie zmieniaja, a reklama waletynkowa nastraja mnie sentymentalnie... : )) Bukary --- > fiu, fiu,fiuuu.... pieknie - nie wiem jak inni ale ja pierwwsze co zrobilem to skopiowalem Twoj tekst do pliku Worda... mam nadzieje ze zechcesz kontynuowac ten cykl...bo to fajna sprawa i niezwykle pomocna Takze trzymam kciuki abys wedlug mozliwosci i checi wyszarpal troche czasu na ten projekt Czy robisz to tez z mysla o ewentualnym przyszlym TFCD ? Pozdrawiam
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Taka reflesja zwiazana z FM : grajac i to tylko w te pierwsze z brzegu (ale ogolnie w te uznane powszechnie za najbardziej wartosciowe) czerpalem niesamowita przyjemnosc, ktora -owszem wynikala jak najbardziej z calosci wykonania danej FM - ale takze z takich malych szczegolikow ktorych przeniesienie do gry sprawia ze rozgrywka staje sie przyjemniejsza , efektowniejsza, a uczucie wcielenia sie w skore Garretta, uczucie "bycia tam" zwielokrotnione i oddane bardziej wiernie... Cholera troche trudno to wyrazic slowami, bo jak ubrac w slowa przyjemny dreszczykm emocji, lekkie scisniecie w dolku, westchnienie z nieklamanego podziwu nad jakims nieszablonowym, ciekawym rozwiazaniem..... Nie bede goloslowny, ale z gory mowie - wiem ze nie wyczerpuje tematu gdyz gralem w dotychczas zdecydowana mniejszosc FM, w ktore powinno sie zagrac... : )( "Lorgan's Web" --- poczatek zaskakujacy, niepozwala na zebranie mysli, od razu musisz dzialac... tj. uciekac przed patrolem, ktory od poczatku wie o Twej obecnosci... Na poczatku gdy uslyszalem THIEF ! - myslalem ze chodzi o jakiegos innego delikwenta i juz wysluchiwalem oddglosow szlachtowania...gdy z bledu wyprowadzila mnie strzala jaka utkwila mi miedzy lopatkami wypuszczona wprawna reka guarda... "Raid on Washout Central" --- > generalnie przekonujaco oddany klimat ciezkiej deszczowej nocy, pierwsza FM w jaka gralem i bylo... pieknie To nie bylo przyjemne zlecenie, sciana miarowego deszczu, ziab przenikajacy cienka czarna oponcze jednostajny szum rynien, miasto o niesamowitej architekturze pociete licznymi kanalami,...cos duzo tej wody...brrr - noc taka ze bym psa z domu nie wygonil .... ... a jeszcze nalezalo sledzic jakiegos goscia..ktorego zaraz potem w ciemnym zaulku zaciukalo dwoch wyrodnych kolegow po fachu (a moze byli oni z Gildii Zabojcow ? ) ..tak i ta swietna lokacja urzedu pocztowego i neutralizacja jego zabezpieczen - - ta winda ktora transportowala do zasadniczej czesci skarbca, prywatne listy w przegrodkach..dosc Ajajaj zapomnial bym o tych straznikach z latarniami w reku - jeknalem z zachwytu kiedy zachowujac sie nieostroznie zobaczylem nasluchujacego drobnostki zupelne.. "HushHush,SweetHarlot" lub "Autumn in Lampfire Hills" - nie pamietam juz --- udzwiekowienie T bylo zawsze swietne - ale dodanie przez autora nocnego szczekania psow spodobalo mi sie bardzo, moze by tak jeszcze ten charakterystyczny, nocny odglos swierszczy w przydomowych ogrodach ??? : ) "Benny's Dead" -- rozbawil mnie jeden niespodziewany motyw - po wejsciu po drabince na pietro budynku, szukam wyjscia, dostrzegam drzwi, najpierw jak nakazuje ostroznosc nasluchuje co lub kto za nimi moze sie kryc, decyduje sie wejsc, chwytam za klamke i.... ta zostaje mi w dloni : ) - closed - na uklady nie ma rady : ) "Art of Thievery" -- > nie wiem jak Was ale mnie wspinanie po rynnach, lazenie po waskich gzymsach, parapetach i wchodzenie przez okno na trzecim pietrze ruszac bedzie mnie zawsze i wszedzie, co praktykuje co noc lunatykujac.. : ) A jakie Wasze wrazenia, co zwrocilo wasza uwage ? Pozdrawiam
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
errata : W zdaniu " Ajajaj zapomnial bym o tych straznikach z latarniami w reku - jeknalem z zachwytu kiedy zachowujac sie nieostroznie zobaczylem nasluchujacego ..." brakuje zakonczenia Powinno ono wygladac tak : "Ajajaj zapomnial bym o tych straznikach z latarniami w reku - jeknalem z zachwytu kiedy zachowujac sie nieostroznie zobaczylem nasluchujacego straznika oddalonego od mojej postaci zaledwie jakies kilka wirtualnych metrow... Gosc jedna reka chwycil sie w charakterystycznym gescie za ucho a druga rozjasnial mrok nocy przed soba... Latarnia "grala" jakas dziwna, rzewna, urzekajaco - niepokojaca melodie...
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> Kilka miesięcy temu zapoczątkowałem na forum TTLG (dział Thief Fan Missions) wątek "FM WOW!s". Znajdziesz tam wiele takich "szczegółów" z misji...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Oto adres tego wątku:
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
No tak Bukary - a ja chcialem jak Polacy - przy wodce, przy o ogorku, o powstaniach, o czynie patriotycznym, o tym co to nie My, o FM.... : )
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
przegladam forum jakie podales ---- ciekawe
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Zagadka : w jakiej FM Garrett zabawial sie w sw. Mikolaja ??? Ja znam jedna - ale moze jest wiecej... : )
Judith [ Gladiator ]
Hell-o! Brzeszczot --> to już wiem, od których fanmisji mam zacząć, :)) Na razie gram tylko w T2 bo T1 zabrała mi moja kobieta, :))))))))). Zmieniam totalnie zdanie na temat dwóch pierwszych misji w T2. Są super! Nie przechodźcie ich na normal lub hard, bo można np. w Interference nie obejrzeć niczego poza piwnicą. Podobnie w 'Recieving' - te doki są fantastyczne, ten statek przemytników i worki z przyprawą... No i te 'smaczki' o których wspomina Brzeszczot np. text Garretta, gdy wchodzi do magazynu gościa od najlepszych steków w mieście: "Eww, so that's the secret ingredient...", :))))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Judith - HEJ, ja sam posilkowalem sie typami Bukarego - i trzeba powiedziec ze warto Takie dwie listy najlepszych FM sporzadzone przez Bukarego znajdziesz na ktoryms z pierwszych odcinkow naszego forum...
anonimowy [ Legend ]
Cze . -->Bukary- tłumaczenie no cóż powiem jedno: WOW! :) czekam na reszte! Jezeli chodzi o FM to tak prawde powiedziwszy... nie mam czasu. :). Odpaliłem "7" i "invert" nie miałem jednak (narezie) czasu dokończyć.
Tokaj [ Pretorianin ]
Witam wszystkich Fan Misje - liczę, że to będzie temat rzeka bo jest o czym rozmawiać... Ale ja mam pytanie natury, że tak powiem technicznej: jak u Was działają FM bo u mnie szczerze mówiąc chodzą troche wolno, a oryginalny T2 śmiga jak błyskawica na najwyższej rozdzielczości..
master_thief [ Chor��y ]
witam wszyskich tu obecnych
master_thief [ Chor��y ]
czy ktos moglby mi powiedziec jak odpalic demo komag-twotow. puszczam to przez darkloadera ale nie laduje wcale. wyskakuje jakis blad i normalna gra startuje.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
HEJKAWITKA ! Tokaj -- u mnie FM smigaja w porzadeczku - tak jak moje szemrane orginaly T1 i T2 : ) Trudno mi powiedziec czemu haczy u Ciebie : ( Witaj master_thief , pozdrowienia !
Bukary [ Generaďż˝ ]
(CZ. 2) WPROWADZENIE DO EDYTORA DROMED ------------------------------------------------- II. BRYŁY (BRUSHES) I PORTALIZACJA Osoba, która nie posiada doświadczenia w budowaniu poziomów do gier 3D, powinna przede wszystkim zapo-znać się z terminem „bryła” (brush). Wszystko, co stworzone zostało w DromEdzie, nosi nazwę – bryła (brush). Pomieszczenia określane będą jako „bryły pomieszczeń” (room brushes), światła jako „bryły światła” (light brushes) etc. Najczęściej spotykaną bryłą jest „bryła operacyjna” (operation brush) wykorzystywana do tworze-nia terenu (wydrążonych „pomieszczeń” i stałych [solid] obiektów). DromEd pozwala użytkownikowi na two-rzenie przestrzeni przy użyciu sześciu różnych kształtów bryły operacyjnej: sześcianu (cube), walca (cylinder), ostrosłupa (pyramid), stożka (corner-apex pyramid), wielościanu (dodecahedron). W punkcie wyjścia możemy postrzegać poziom „Thiefa” jako masyw (solid) rozciągający się w nieskończoności we wszystkich kierunkach. Przed dodaniem jakichkolwiek brył (brushes) świat jest, innymi słowy, po prostu nieskończenie dużym, litym blokiem, z którego wycina się części, aby tworzyć pomieszczenia, schody, struktury oraz inne kształty architek-toniczne. Aby więc np. utworzyć kwadratowe pomieszczenie, trzeba użyć sześciennej bryły operacyjnej, wypeł-nionej powietrzem i „wykroić” kwadrat w obrębie już istniejącego bloku. Jeśli powyższe objaśnienia zdają się być nieco zawiłe, nie powinnyśmy się przejmować: wszystko stanie się jasne, gdy tylko zaczniemy budować jakieś pomieszczenia. Przypatrując się poszczególnym oknom podglądu, zauważyć można, że pierwsza bryła operacyjna (sześcian) już znajduje się na miejscu, a my stoimy w samym jej środku, na co wskazuje fioletowy znaczek. Spójrzmy w dół ekranu, na małą, śmiesznie wyglądającą teksturę, nazwaną pieszczotliwie „Jorge”. To domyślna tekstura pod-świetlonej bryły. Będziemy o tym jeszcze mówić w dalszej części samouczka. Teraz natomiast przyjrzyjmy się przyciskom umiejscowionym pod Jorgem, a zwłaszcza temu, na którym widnieje napis: „Opcja <Wypełnij Po-wietrzem>” (Op<Fill Air>). Kliknijcie strzałki, aby zobaczyć rodzaje brył, jakie można utworzyć. Gdy już zapo-znacie się z wszystkimi możliwymi opcjami, wybierzcie ponownie „Wypełnij Powietrzem”. Chcemy bowiem utworzyć bryłę powietrza (air brush), czyli – po prostu – wydrążone pomieszczenie. Zapamiętajcie: istniejący wszechświat już jest gigantycznym, litym blokiem, dlatego też – aby utworzyć pomieszczenie – musimy wypeł-nić bryłę powietrzem. Z oczywistych powodów tworzenie bryły i wypełnianie jej materią (solid) nie przyniesie żadnych rezultatów. Gdy już ustawiliśmy wybór bryły na „Wypełnij Powietrzem”, możemy dokonać „portalizacji” poziomu, żeby zmiany rzeczywiście zaszły w świecie gry. Dla potrzeb projektowania poziomów w DromEdzie portalizacja oznacza proces, podczas którego bryły – tworzone w oparciu o dwuwymiarową siatkę (2D grid) – przenoszone są do przestrzeni trójwymiarowej (3D space). A zatem na pasku menu kliknijcie „Narzędzia” (Tools), a następ-nie – „Portalizacja” (Portalize). Cierpliwie czekajcie aż DromEd przetworzy bryły. W niewielkich poziomach, składających się z małej ilości brył, portalizacja dokonuje się w ciągu kilku sekund. Niemniej jednak, w miarę jak poziom staje się większy i bardziej złożony, portalizacja zająć może nawet kilka minut lub więcej. Spójrzcie na środek białego paska na samym dole ekranu DromEda. Jeśli wyświetli się tam informacja „Zakończone” (Done), oznaczać to będzie, że portalizacja już się dokonała. Zawsze, gdy przy użyciu któregoś z dwuwymiaro-wych widoków zmieniona zostanie jakaś część terenu w poziomie, należy przeprowadzić portalizację, aby zoba-czyć zmiany w oknie „Widok 3D” i w samej grze.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Kto nie zna niech sie zapozna z zapowiedzia T3 (na "Player's Desert") naszego nieocenionego Judith : ) link ciutke nizej....
Bukary [ Generaďż˝ ]
Tokaj ---> U mnie wszystkie FMs chodzą bardzo dobrze. A mam dosyć słaby sprzęt (PII 350 Mhz). Są tylko dwa wyjątki: "Silent Nightmares" (czasami skacze - na otwartej przestrzeni jest zbyt dużo polyglonów) oraz "Mines of Margoth" (skacze cały czas - to nie jest właściwie wykończona i zoptymalizowana misja, a raczej przedsmak tego, co dostaniemy za jakiś czas). Jakim sprzętem Ty dysponujesz?
Tokaj [ Pretorianin ]
master_thief --> powitać, powitać - sądząc po Twoim nicku będziesz chyba już z nami zostaniesz :) brzeszczot --> hmm u Ciebie chodzi dobrze? to pewnie czeka mnie reinstalka T2 - ostatnio bawiłem się WIN XP, na razie się go pozbyłem ale coś się mi dzieje dziwnego z komputerem :( Może to być powód.. Bukary --> dzięki Tobie chyba muszę się zainteresować poważnie Dromem :) A wtedy... Projekt fabuły swojej misji już mam :) (znając siebie to jest to pewnie słomiany zapał ;)
Tokaj [ Pretorianin ]
Bukary --> sprzęt w sumie średni : Celeron 700 podkręcony na 914 Mhz, GF2, jak pisałem - oryginalny Thief chodzi super płynnie na najwyższej rozdzielczości, a FM coś dziwnie, no ale to może problemy po tych moich eksperymentach z XP. A przy okazji macie może jakieś doświadczenia z tym systemem? Bo widzę, że na forum to dosyć popularny temat, a opinie różne... Aha -dzięki brzeszczot za link, nie znałem tej strony wcześniej. Jak Wam się podobają screeny z T3? Mnie najbardziej podoba się, że na żadnym nie widać strażników z karabinem maszynowym, czy inną wyrzutnią :)
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Tokaj - ja tez mam XP - ale jak mowie chodzi plynnie, wiec moze faktycznie musisz cos poprawic
Judith [ Gladiator ]
Hell-o! Sorki, zapomniałem wam powiedzieć - dostałem pracę jako recenzent na Player's Desert! Jeśli chodzi o grywalność to w przypadku fanmisji do Thiefa1 to pamiętam, że strasznie doczytuje z CD - jeśli chodzi o FM do T2 t absolutnie nie ma problemu - zero swapa z CD. Poza tym jak pwenie wspominałem przesiadłęm się na trochę lepszy sprzęt - Duron 950 Mhz i 192 MB RAM'u, jest spoko, nic się nie krzaczy, etc. Nie używam jakichś podejrzanych platform, tylko stare dobre Win 98 - i wystarczy! Słyszałem, że np. Win ME na starcie zabiera 64 MBV RAM'u do samego funkcjonowania, tak więc do nowych systemó jestem nastawiony raczej sceptycznie....
Judith [ Gladiator ]
Myśleliście, żeby np. pisać opowiadania w świecie Thiefa?
Judith [ Gladiator ]
Jeszcze jedna rzecz --> Bukary, jak to jest, ze mając taką wiedzę na temat DromEd'a nie zrobiliście z PiotremS jakiejś fanmisji do tej pory?
Judith [ Gladiator ]
Może to lekko offtopic, ale słucham sobie właśnie ostatniej płyty Bjork. Zgadnijcie jaka jest moja ulubiona piosenka? Tak, tak, PAGAN POETRY, :)
Judith [ Gladiator ]
Beware the dawn of the Metal Age... Jaki był numer do skrytki w Shoalsgate? ... Aha, już wiem ...
master_thief [ Chor��y ]
widze ze sie po nocach siedzi, i dzieki za odpowiedz ktorej nie dostalem:(((
Bukary [ Generaďż˝ ]
master_thief ---> Napisz, jaki Ci błąd wyskakuje. I pamiętaj, że "The Two Towers" są misją dla T1, a nie - dla T2.
master_thief [ Chor��y ]
oki dzieki bukary juz robie z T1
master_thief [ Chor��y ]
taaa, juz se sprawdzilem T1 mam kolega, ale juz dalem cynk ze o 10 jest u mnie z gra
master_thief [ Chor��y ]
a wlasnie bukary wyslalem ci maila z pytankiem do Fm T1 Dyers Eve. moze tu odpowiesz? 1)gdzie znalezc material wybuchowy(?) aby wysadzic skale na cmentarzu, 2)do czego sluzy czerwony klucz ktory zabralem straznikowi, 3)czy da sie otworzyc kwadratowa plyte na cmentarzu w tym grobowcu?
master_thief [ Chor��y ]
a ta misja jest do T2 oczywiscie:)
Judith [ Gladiator ]
Cześć wszystkim, kto rano wstaje..., :))) Idę spać, miałem beznadziejną imprezę - ludzie już nie potrafią kulturalnie pić, naprawdę, :((( Ale świt i tak jest piękny, zwłaszcza na takim pogańskim osiedlu, jak Radogoszcz....
master_thief [ Chor��y ]
nie no to jest jakas paranoja. odpalam dyers eve i co sie okazuje ze nie ma sava. wszystkie sie skasowaly, a tyle sie meczylem z ta fm w koncu na expercie jest nawet trudno i juz zaczalem sie wgrywac.:((( ma ktos moze jakiegos sejwa z tej misyjki. bede bardzo wdzieczny.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
master.. - niestety ja takiego sejwa nie posiadam Witam wszystkich Judith - --- > Dzienbranoc! : )
Judith [ Gladiator ]
Dzieńdobranoc Brzeszczot! Przerzuć nas swym magicznym zaklęciem do łóżka, tfu, to jest do następnej częsci tego wątku...
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Judith - - dojdzmy do stowki a pozniej wejdziemy w teleport :)
PiotrS [ Centurion ]
master_thief --> wskazówki jak przejść Dyers' Eve już masz :), prosiłem Bukarego a co do save to poszukaj gdzie masz plik Dyers'Eve1.0_saves.zip, DarkLoader nie kasuje save'y.
Bukary [ Generaďż˝ ]
master_thief ---> Rano wysłałem Ci maila z wskazówkami co do "Dyer's Eve". Gdybyś nie znalazł save'a, to pisz. Jam ma save'y z tej misji, ale - niestety - najwcześniejszy save jest z niemalże zakończenia misji.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Judith zapytal "Myśleliście, żeby np. pisać opowiadania w świecie Thiefa?" Jak to jest z Wami - bo ja powiem szczerze ze jak nudzilem sie na konferencji w Poznaniu a potem w czasie podrozy sporzadzilem dosc wyczerpujacy szkic takiego mini - opowiadanka... : ) ale teraz troche zeszlo ze mnie powietrze...choc notatki pozostaly i sa dla mnie jakims wyrzutem sumienia...dlatego robie zamaszysty gest i sruuu...... do szuflady...na samo dno Czego oczy nie widza tegu sercu nie zal...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Ja bym na przykład nie miał ochoty czytać opowiadania ze świata THIEFA. Sorry za szczerość...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Nawet powieść CIRCLE OF STONE AND SHADOW, uważana przez fanów za wielkie osiągnięcie, była dla mnie czasami nie do zniesienia.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Bukary - skad ta niechec ? Jesli bierze sie ona z wrazen po lekturze innych tego rodzaju przedsiewziec typu - najpierw gra potem ksiazka np : "Wrota Baldura", ksiazki bazujace na swiecie Warcrafta, Starcrafta, Diablo --- to sie jej wlasciwie nie dziwie i uwazam ja za jak najbardziej usprawiedliwiona... Czy moze nie chcesz konfrontowac swoich wyobrazen o swiecie Garretta z innymi podobnymi ? Rozczarowanie ? Chodzi o poziom literacki "tfórcuf" ?
master_thief [ Chor��y ]
co zrobic zeby zniszczyc portal, trzeba w cos strzelic ale w co?
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> Chodzi raczej o poziom literacki. master_thief ---> Nie pamiętam już dokładnie. Najpierw trzeba portal otworzyć. Strzelasz do niego strzałami z każdym z elementów natury. Gdzieś (w któryms z dokumnetów) znajduje się "instrukcja" jak to zrobić.
Judith [ Gladiator ]
Bukary --> Ja to samo myślę o fan art - większość tych szkiców, czy rysunków to raczej kicha, a komputerowe machinacje nie są wcale takie trudne: wstarczy Photoshop i kilka dobrych pomysłów, :). Namawiam ostro mojego kumpla Soulbringer'a, żeby coś skrobnął, nie koniecznie zaraz akrylówkami, ale np. czarny tusz or sth... Zobaczymy
Judith [ Gladiator ]
A tak z innej beczki, to Brzeszczot --> Byłeś w Poznaniu powiadasz? Tam jest bodajże jedna z lepszych sal koncertowych w polsce, czy mi się zdaje?
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
dobra panowie - poszly konie po betonie czyli zaproszam do nowego watku...