GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zbyt duzy transfer w dc++ - czy ktos moze mi to wytlumaczyc ???

03.05.2004
17:44
smile
[1]

Maliniarz [ Konsul ]

Zbyt duzy transfer w dc++ - czy ktos moze mi to wytlumaczyc ???

To jest paradox jak to mozliwe zeby przy moim laczu - 128/512 mozliwe bylo otrzymanie takich wynikow ->
Nie zdziwilbym sie gdyby to bylo w porywach ... a moze nie - jednak bym sie zdziwil ... Ale zeby sciagnac film w przeciagu kilku minut ??
Zeby wszystko mi sie sciagalo z taka pradkoscia ... a tak btw ... ten film nei chodzi, ale czy ktos moze mi powiedziec co tu sie stalo ?

03.05.2004
17:49
smile
[2]

Trzepiskor [ SETH ]

to powinienes sie cieszyc
z takich transferow

03.05.2004
17:51
smile
[3]

Zacker [ Stanley ]

Czym tu się przejmować. Każdy by chciał mieć taki transfer :)

03.05.2004
18:02
[4]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

A ściągnąłeś coś taką prędkościa i to działa?

03.05.2004
18:04
[5]

Maliniarz [ Konsul ]

Marbi -> fizycznie na dysku jest plik o takich wymiarach ale nie dziala ...

03.05.2004
18:10
smile
[6]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

To pościągaj coś jeszcze i jak będzie działać to znaczy że masz większe pasmo ;]

03.05.2004
18:13
smile
[7]

hubs [ Stand UP Speak UP ]

heh ja na DC++ ni raz takie cuda miałem ale moze nie 2mb/s ale za to 700kb/s i działało.łacze 512/128

03.05.2004
18:37
[8]

NecroCannibal [ a.k.a. Kubuś Puchatek ]

I tak pewnie FAKE

03.05.2004
18:40
smile
[9]

eJay [ Gladiator ]


Van helsing jest chyba 8 maja w kinach:) Wiec to fake:)

03.05.2004
18:43
[10]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

Maliniarz --> Fizycznie to masz plik o wielkości najwyżej kilku MB. Po prostu trafiłeś na kogoś, kto mając mały dysk chciał wejść na dużego huba i paroma prostymi sztuczkami (z tablicą allokacji) zrobił sobie z pliku mającego 1MB plik 700MB. Pełno jest takich idiotów (w ten sposób omija się wymóg posiadania odpowiedniej ilości danych i np. mając dysk 40MB z zewnątrz będzie widać dysk np. 200GB).
A tak poza tym trzeba mieć poważnie nasrano we łbie, żeby ściągać film którego nie ma jeszcze w kinach (będzie dopiero 7 maja) i jeszcze myśleć, że to DVD rip. Buhahahahahahahaha.

03.05.2004
18:49
smile
[11]

Maliniarz [ Konsul ]

Neo_zion -> nie mam nasrane we lbie jak to przed chwila powiedziales, po prostu z czystej ciekawosci sprawdzilem ten film i jak zobaczylem ze jest .... no coz - a noz by sie udalo sciagnac ... Jak to sie mowi nadzieja matka glupich. Ale tak naprawde na moim dysku istenije plik o wlasnie takim rozmiarze (ok 600 Mb) i juz ktos probowal go ode mnie zassac i tak to wlasnie wygladalo - jakby sciagal taki prawdziwy film. No coz chyba zaczne ufac zdrowemu rozsadkowi a nie - bezpodstawnej nadziei ....

04.05.2004
11:09
[12]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

Maliniarz --->
"po prostu z czystej ciekawosci sprawdzilem ten film "
Od tego są specjalne strony jakbyś nie wiedział. Poza tym wystarczy zajrzeć na jakikolwiek serwis filmowy, by zobaczyć, że premiery jeszcze nie było, więc tym bardziej nie może być w sieci filmu o jakości dvd-rip.

04.05.2004
12:46
[13]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

crc check NO, crc check NO, crc check NO, crc check NO, (...)
to chyba nie jest zbyt dobrze co? nie znam sie za bardzo na dc++ ale suma kontrolna powinna sie zgadzac.

04.05.2004
12:54
smile
[14]

Buby [ Konsul ]

Jak to mówili:
"Powinieneś sie cieszyć z takich transferów" :]

04.05.2004
13:01
[15]

Drackula [ Bloody Rider ]

Sciagnales poprostu FAKE, banuja za takie cos notorycznie ale idiotow ktorzy maja takie pliki nie brakuje.

04.05.2004
13:33
[16]

SULIK [ olewam zasady ]

chcialbym zauwazyc ze wiele filmow najpierw maja rele dvd rip, a dpopirto potem tarfaja do kin na swiecie

rzykladem jest Blind Horizon

04.05.2004
13:34
smile
[17]

LuCaZ15 [ Dirty Sanchez ]

fajnie :D dobry transfer mam u siebie pododbne ale czasem sa lepsze :D

04.05.2004
14:11
[18]

bewu [ Pretorianin ]


Ostatnio mialem cos podobnego. Zaczynam podejrzewac ze macza w tym palce organizacja ochrony praw autorskich. Pol biedy jak obraz plyty od poczatku w ten sposob sie sciaga. Wystarczy go tylko wykasowac. Ale mialem przypadek z plyta sciagnieta w polowie, ktora nagle zaczela ciagnac z transferem siegajacym 30 mb/s. Plik nadawal sie juz tylko do kosza. Od tamtej pory staram sie tworzyc kopie bezpieczenstwa. Samo opcinanie pliku niewiele daje.

04.05.2004
14:58
[19]

Rah V. Gelert [ Generaďż˝ ]

Taki transfer uzyskuje sie jak plik da sie dobrze "spakowac".

Wiekszosc programow do przesylania danych poprzez net ma opcje kompresowania tego co przesyla (nawet zwykly email jest komprersowany).

Jesli plik zawiera np same spacje albo powtarzajacy sie ciag znakow to podawany przez program transfer moze byc kilkukrotnie wiekszy niz przepustowosc lacza.

04.05.2004
19:13
[20]

Neo_zion [ Generaďż˝ ]

SULIK --> Bardzo wiele? Raczej wyjątki, które można policzyć na palcach jednej ręki.
Rah V. Gelert --> Jasne, ale to wyłącznie w przypadku tekstu, a nie filmu.

05.05.2004
00:25
[21]

jejujej [ Centurion ]

napewno nie dady error albo poczatek mam 1mb max 120kb/s ew 130 z p2p czasem 500kbs np cnet dowm manag sciema nie rzeczywista

08.05.2004
22:24
[22]

Dessloch [ Senator ]


"Neo_zion [ Pretorianin ]

SULIK --> Bardzo wiele? Raczej wyjątki, które można policzyć na palcach jednej ręk"

widac malo wiesz... :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.