GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BG2(2)

29.01.2002
20:07
[1]

Belt [ 210 backstab damage ]

BG2(2)

Ponieważ poprzedni sie trochę rozrósł, więc zakładam nowy

29.01.2002
20:11
[2]

Belt [ 210 backstab damage ]

I pierwsze pytanko. Smok rzuca czar Kamienna skóra, ochrona przed magicznymi broniami i coś jeszcze. Ja zaś rzucam czar Wyłom i teoretycznie powinien on rozproszyc owa Kamienna skórę i pisze że rozproszył. Rzucam więc sie w wir walki i za nic nie mogę smoka trafic (nawet krytycznymi) dopiero po jakimś czasie zaczynam go ranic. Więc wyglada na to że ma na sobie kamienna skóre mimo iz jej nie powinien miec. Jak to w koncu jest???

29.01.2002
20:18
[3]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

może mieć warunkowanie na pierwsze obrażenia albo na dispela lub coś innego... mi się tak dość często zdarzało, więc radzę rzucać dwukrotnie wyłom

29.01.2002
21:12
[4]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Najlepiej ładować wyłomy w jakąś akcelarację i rzuacać ich kilka, a nie jeden. Jeden to stanowczo za mało

29.01.2002
21:24
smile
[5]

Mazzop [ spamer ]

Ja aktualnie gram w ToB i przygotowuje się psychicznie do walki z niejakim Draconisem (już mnie dwa razy rozwalił :)). I mam kilka pytań do przedmiotów z tej gry - po co są: „Pochwa Flara" i "Ruda z Gwiezdnego Kamienia" - chochlik nie zalicza ich do "świecuszek" :)). I co może zrobić (a raczej, z czego i gdzie to znaleźć :)) kowal Kerrick z Amkethranu? I po co jest tam zegar słoneczny? I jak działają wszelkie bronie miotające - tzn., np. "Proca Everarda + 5" i "Pocisk + 4"? Wtedy jest to liczone jako +9? I...;) AAAAAA i jeszcze jedno pytanie (na razie naprawdę ostatnie ;)) - tym razem do klasycznego BG2: Znalazłem gdzieś (prawdopodobnie w świątyni Amaunatora ale głowy sobie uciąć nie dam) część drugą notatki o ukrytym skarbie - gdzieś na południu... Czy udało Wam się znaleźć pierwszą część i skarb? No to tak z rozpędu ostatnie :P pytanie do BG (1): W pewnej lokacji była jaskinia, z której (walka się toczyła już na zewnątrz) mógł cię zaatakować jakiś Bóg (niestety nie pamiętam jak się nazywał) - można tam było zdobyć pewien posążek, ale co dalej...? Pozdrawiam Mazzop

29.01.2002
21:44
[6]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt -> Bardzo dobre są różne Wyzwalacze Czarów, Sekwencery -> Bardzo dobrym kombo jest władowanie do sekwencera np. Obniżenie Odporności + 2xWyłom, lub 2xO.O. + W. Mazzop -> 1. Drakonis to IMHO najtrudniejsze bydle w całym Baldurze. Nawet z Demogorgonem mi łatwiej poszło. W formie ludzkiej to pestka (kilka razy [chyba 2 conajmniej - ma Warunkowanie]Wyłom + okładanie mieczem). Ale jako smok.... o, rany... Warto zastosować powyższe kombo z sekwencerem, a w nim bniżenie Odporności. Przed walką rzuć też rozmaite czary ulepszające i ochronne (Najważniejsze jest Przyspieszenie, dobry też Psalm, Błogosławieństwo i indywidualne, taie jak Przywołanie Boskiej Mocy, Zbroja Wiary (!) ) Z mieczem do bydlaka trochę ciężko podejść, gdyż zaraz robi Uderzenie Skrzydeł i cię odrzuca. Po obniżeniu odporności polecam wycofać trochę drużynkę i dać magom podizałać. Najpierw (jeżeli masz) Akceleracja (aha, Szatę Vekny masz, prawda? :-)), potem zatrzymanie czasu i ładujemy w smoczka najpowerniejsze czary - tu polecam Oddech Smoka, Kometa, Plugawy Uwiąd (najlepiej dwa). Nawet mogą być nieśmiertelne Magiczne Pociski, Kule Ognia, itp. Jak jeszcze podryguje, to poprawiny mieczem wskazane. Uważaj tylko, bo drań lubi się uleczyć, czasami do maximum. Nie pozwól by robił to za często, bo wtedy trza mu będzie znów całe HP odbierać. 2. Zapewniam Cię, że te przedmioty będą potrzebne do sklecenia czegoś lepszego. Kowal z Amkethranu skleci Ci coś bardzo fajnego, jeśli masz wszystkie 3 pary Pantalonów :-) Zegar słoneczny, poza tym że jest fajny, raczej do niczego nie służy. Z tym sumowaniem modyfikatorów broń - pocisk to nie jestem pewien, ale chyba się sumują. Ale nie funkcjonują wtedy jako broń +9. Jaka jest broń, to mówi wspólczynik procy/łuku/kuszy - pocisk to tylko niezbędny dodatek :-) 3. Można znaleźć pierwszą częsć, ale chyba tylko jeśli jesteś Łowcą, gdyż jest to związane z jego twierdzą. 4. Pamiętam tą walkę w BG1 - było coś z posążkiem, archeologami i tym bóstwem. Bóstwo chyba można było zabić, a posążek wziąć i już do niczego się nie przydał. Ale w jedynkę dawno grałem, więc nie pamiętam. A wiesz może gdzie w jedynce jest Cheł Ochronny, bo nigdy go nie mogłem znaleźć? :-)

29.01.2002
21:53
[7]

pedziwiatr [ Pretorianin ]

Odpowiem od końca: Posążek możesz sobie zostawić lub wyrzucić -żadnego znago mi pożytku ci nie przyniesie. Jak chcesz znależc coś, to musisz grać łowcą, to chyba część któregoś z questów klasowych. Ja łowcą nie grałem do tej pory. Jak chcesz wiedzieć jak działają bronie miotające, to włącz pokazywanie rzutów kostką podczas walki. Ale +9 na pewno nie będzie. Przetestuj Procę Everarda na jakimś odpornym potworze. Kamykami +1 go nie zranisz, a jak wyjmiesz kamyki to tak! Nie wiem po ten zegar Kowal zrobi specjalną zbroję + dodatki jak masz złote,srebrne i brązowe pantalony. Gdzie ich szukać? Poszukaj na forum :) To nie są świecuszka ponieważ są tylko dodatkami do świecuszek, ale bez nich cespenar nie zrobi świecuszka.

29.01.2002
22:25
[8]

Belt [ 210 backstab damage ]

Przeczytałem że można w ToB ulepszyc Karsomira do +6. Czy to prawda i czy ma jakieś odatkowe właściwości??? Palleon===>>W BG1 Hełm Ochrony "Dar Pokoju" znajdziesz na lokacji koło morza. Musisz tam wyratowac syrenkę przed pewnym natrętnym ogrem, który go ma

29.01.2002
22:56
[9]

Mazzop [ spamer ]

Mam już opis wszystkich świecuszek (link na dole). PELLAEON i pędziwiatr - dzięki. Na którym poziomie jest czar "Obniżenie odporności"? Draco sobie jeszcze dzisiaj pożyje - a co tam, będę wspaniałomyślny :P. Co do tego Bóstwa z BG1 to pamiętam, jak zadawałem mu obrażenia ujemne! Szatę Vekny mam i drugą trochę słabszą, ale, że tak powiem, lagalną - z Targowa. Komety i Akceleracji mogę się nauczyć więc może nie będzie tak źle. Już szukam tych pantalonów :) - no chyba że to te z całej serii BG. Belt --> można, zresztą sprawdz link (jeżeli dobrze pamitęm to dodwało ciut więcej obrażeń dla chaotycznych złych no i podstawowe dmg - 1k12 +6 i TraKO +6) Moja główna postać uzywa tego cudeńka (Paladyn - łowca nieumarłych) i uważam, że z powodu +50% odporności na magię jest to najlepsza broń w grze (no, w grę wchodzi jeszcze Srebrny Miecz dzierżony mężnie w dłoniach Minsca - a może Boo :P) Zresztą sprawdź link:

30.01.2002
00:48
[10]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt -> Owszem, Karsomira można ulepszyć do +6. Już nie pamiętam jakie dostaje jeszcze bonusy, ale naprawdę warto. Ulepszysz go klejnocikiem, który znajdziesz chyba w pomieszczeniu z Leechem w siedzibie Sendai. A jeszcze o ten hełm - teraz sobie przypomniałem, że fajtycznie jest tam taka syrena która zabija pocałunkami. Dalej już gdzieś czytałem, że jest jakiś ogr który każe jej zabijać. Ale właśnie nie wiem jak tą syrenę zagadnąć (kim, o jakim charakterze, charyźmie, a może o reputację chodzi), bo zawsze byłem zabijany. Więc jak się za to zabrać?

30.01.2002
00:54
[11]

Johnn [ Ghoul ]

trzeba ja zagadnac nie glowna postacia tylko jakims towazyszem, towarzysz zginie od pocalunku, ale jezeli dobrze poprowadzisz rozmowe zostanie wskrzeszony zpowrotem, o ile mi wiadomo w BG1 nie ma roznicy dla rozmowek ile masz int, char czy czego tam jeszcze.

30.01.2002
09:04
[12]

Attyla [ Legend ]

Eeeee tam John! Znacznie wiecej exp dostaniesz za zabicie tej wympirzycy! Tylko nie zblizaj sie do niej, bo bedzie lycho!;-))))) Zalatw ja z lukow - na odleglosc! Plutonem egzekucyjnym!;-)))))

30.01.2002
10:16
[13]

Johnn [ Ghoul ]

Mi sie wydaje ze wiecej exp. jest za pokojowe rozwaizanie i do tego jeszcze helm

30.01.2002
10:18
smile
[14]

Attyla [ Legend ]

Nie John - za zabicie dostaniesz 6000 exp. To jeden z najbardziej oplacalnych "interesow" w calej BG:-))))))

30.01.2002
10:43
[15]

Johnn [ Ghoul ]

moze, nie pamietam dokladnie, ale najbardziej dochodowe to jest zabijanie golemow w ktorejs tam jaskini, jak jescze sie przesypiasz to dopietro jest dochodowe. :))

30.01.2002
10:52
[16]

Attyla [ Legend ]

Golemy w jaskini? Moze chodzi ci o golemy z ciala w jaskini, w ktorej jest Grimuar aktywnosci na wybrzezu?

30.01.2002
11:30
[17]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Johnn ---> Attyla ma rację, zabicie syrenki jest niezłym interesem :-))) a za Golemy z ciała to się dostawało 2000 EXP.

30.01.2002
11:37
[18]

Johnn [ Ghoul ]

tak tyle ze syrenki znajdziesz tez gdzienindziej, a golemy mozna zabijac w nieskonczonosc, a syrenki nie i jeszcsze nie widze powodu zabijac syrenki dla marnego 6k exp, jak mozesz pomoc pokszywdzonej osobie i sprawic ze swiat sie stanie lepszy :))

30.01.2002
11:54
[19]

Attyla [ Legend ]

John - syrenki tez mozna zabijac w nieskonczonosc. Na wybrzezu, tuz przed jaskinia z grimuarem. Wystarczy sie przespac. Czesto sie pojawiaja. Z tym, ze za tamte dostajesz 1000 exp. A za ta jedna az 6. Poza tym, gdzie ten lepszy swiat, jezeli uchronisz jedna wampirza syrene?;-)))))

30.01.2002
17:20
[20]

Windfall [ Pretorianin ]

Modyfikatory broni i pocisków sumują się, ale do określenia tego, czy w ogóle da się zranić potworka, brany jest stopień umagicznienia pocisku. Amunicja wytwarzana przez broń w rodzaju procy Everarda i łuków Tansherona i Gesena ma stopień umagicznienia taki, jak sama broń (w podanych przykładach odpowiednio +5, +3, +4). Draconis - jego smocza postać padła w pierwszej rundzie *sigh* - Improved Alacrity (Akceleracja), 3x Lower Resistance (Obniżenie odporności), Time Stop (Zatrzymanie czasu), Abi-Dalzimy i Skull trapy (Eksplodujące czaszki) do końca TS. Jeden smok mniej. Jeśli ma się drużynę, można nawet nie iść spać, tylko przez jakiś czas nie oczekiwać wiele po magu, który załatwił sprawę. ;-) Klucz do ubicia stworka: nie przejmować się 'overkillem' (tzn. nie oszczędzać czarów sądząc, że już wystarczy :-P). Carsomyra można ulepszyć Okiem Tyra - oznacza to podniesienie jego premii do trafienia i obrażeń oraz stopnia umagicznienia do +6 oraz podniesienie dodatkowych obrażeń dla chaotycznych złych przeciwników z +5 do +6, nic więcej. Tym samym klejnotem można ulepszyć jeszcze Purifier +4 (Oczyszczacz +4; bastard do znalezienia w Watcher's Keep) do +5. Jeśli ma się dwóch paladynów w drużynie i drugi ma ochotę używać Purifiera, IMO lepiej ulepszyć właśnie Purifier - jego stopień umagicznienia przed ulepszeniem nie starczy do trafienia magów z Absolute Immunity, na przykład (nie to, żeby to miało znaczenie praktyczne - ale wpływa na samopoczucie ;-)), a poza tym mieczyk na tym upgradzie faktycznie zyskuje (w wersji +4 daje 20% do Magic Resistance (Odporności na magię) i +4 dmg. przeciw chaotycznym złym wrogom; w wersji +5 30% do MR, +5 przeciw ChE, dwa razy dziennie Dispell Magic (Rozproszenie magii), raz dziennie Mass Heal (Grupowe leczenie)). Carsomyrowi to nie zaszkodzi - wszystko, co da się trafić +6, da się równie dobrze trafić +5, a żadnych dodatkowych możliwości się nie traci.

30.01.2002
18:14
smile
[21]

Mazzop [ spamer ]

Jeszcze jedno pytanie co do "Obniżenia odporności" Jak rzucam 3 tekie czary to odporności spado o 90% czy najpierw o 30% potem o 30% od tego co zostało a na końcu 30% od tego co zostało z tego co zostało :) Pytanie akedemickie ale ja chce to wiedzieć :)), no bo jeżeli tak to smokowi pozostaje jeszcze 34% odporności. A tak wogóle to jako "bazę" do odliczania należy brać odporność danego stwora czy maxymalną odporność? Ach - miały być tylko dwa pytania :P. A Draconis jeszcze żyje - już bym go miał gdyby nie to, że po zamianie w smoka automatycznie zabił mi Planatara - grrrrr.

30.01.2002
18:17
[22]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Mazzop-->Rzuć na smoka odporność na magię i jak będzie ponad 100 to zredukuje się do jakiejś małej wartości.

30.01.2002
19:32
[23]

Belt [ 210 backstab damage ]

Jeszcze nie gram magiem, ale gdy skonczę paladynem to zacznę. POnieważ całkiem dobrego udało mi sie stworzyc, to powiedzcie, 1. jakie czary warto przetrzymywac w wyzwalaczu zaklec i sekwenterze 2. Czy korzystacie z mozliwosci robienia duplikatów (Mamidło itp)

31.01.2002
01:39
[24]

Windfall [ Pretorianin ]

Jeśli jakaś cecha/odporność wyrażona w procentach ma spaść o ileś procent, należy uważać, że spadnie o tyle punktów procentowych. :-) Ta 'sztuczka' z czarem 'Odporność na magię' to paskudny exploit niedoskonałości AI... Można użyć, ale to nieco nieładnie, hm? :-P Co do sekwencerów - zależy. W wyzwalaczu często umieszcza się np. 3x Obniżenie odporności, 2x Obniżenie odporności + 1x Wyłom, zestaw Improved Haste (Ulepszone przyspieszenie ruchów), Mislead (Zwodniczy sobowtór), Ochrona przed bronią magiczną (cały zestaw świetnie nadaje się dla wojowników/magów), inny zestaw: Prawdziwe widzenie, Ochrona przed bronią magiczną, Kamienna skóra etc. W sekwencerze (tym z 7. poziomu) np. 3x Eksplodująca czaszka (od 20. poziomu w górę taki pakiet oznacza 60k6 obrażeń :-D), Kamienna skóra + Lustrzane odbicia + Rozmycie etc. W mniejszym sekwencerze np. 2x Magiczny pocisk, 2x Kwasowa strzała Melfa, Lustrzane odbicia + Rozmycie etc. Jeśli idzie o klony - cóż, nie da się ich przecenić, jeśli idzie o czystą przydatność, ale z drugiej strony są obciążone pewną ilością bugów. Sprzyjających graczowi bugów. Projekcja duplikatu i Mamidło mają swoje własne księgi czarów - rzucenie czegoś takiego nie zużywa czarów zapamiętanych przez maga. O ile w przypadku Mamidła można przyjąć, że jest to w jakiś sposób uzasadnione, o tyle w przypadku Projekcji duplikatu... hmm... chyba nie? ;-) W każdym razie można za pomocą tych czarów nieco ułatwić sobie życie. Cóż, najwyraźniej twórcy gry założyli takie działanie czarów, więc powiedzmy, że to ich specjalna cecha. Duplikaty dysponują kopiami podręcznych przedmiotów - Mamidło może korzystać ze swoich własnych scrolli bez zużywania oryginałów. Podobnie ma się sprawa z różdżkami. Za pomocą duplikatu można przekroczyć limit summonów - Mamidło może przyzwać całą armię nie przejmujac się ograniczeniem ilości summonów do 5. Zniszczenie Mamidła nie unsummonuje jego stworków. Mislead - heh, fenomenalny czar - spójrz tylko, jak używają go przeciwnicy... :-) Ma troszkę właściwości, których nie ma żadne inne zaklęcie.

31.01.2002
09:33
[25]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Poradźcie. Wkrótce, aby po raz pierwszy zagram w BG2, po raz kolejny przejdę BG1 (nigdy nie brałem tych cholernych pantalonów, a teraz trza, zresztą, mam ochotę na odgrzanie tej gry). Ponieważ do BG2 można przenieść postać z BG1 to kim grać (pal diabli rase, może i krasnolud lepszy, ale ja chce być człowiekiem), chodzi o profesję. Dotychczas naturalnie wojownik (chociaż i paladynem było miło), a teraz.... No i czy jak przeniosę postać, to będę mógł nabyć jakąś właściwość niedostępną w jedynce (np. zabójcy magów etc)? Zabijać Drizzta, czy żadnego z tego porzytku, bo przedmioty nie przejdą. Acha, czy zabijaliście w BG tego tam - Anzelma ?, no tego od pieska z kością, który podróżuje przez wymiary (facio, a nie piesek, chociaż piesek też). Czy zabicie tego kogoś ma jakiś wpływ na akcje w BG2 ?

31.01.2002
10:03
[26]

Attyla [ Legend ]

Dostaniesz 1000 exp. To wszystko

31.01.2002
10:09
[27]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Attyla ---->>> tyle to ja już wiem, ale jak to ma sie do BG2, ma ten wątek cd.?

31.01.2002
10:10
[28]

Attyla [ Legend ]

Nie ma sie nijak. Nie ma tez cd.

31.01.2002
10:13
[29]

Belt [ 210 backstab damage ]

Mr.Kalgan=> zabicie owego pieska i jego "demonicznego" pana nie wpływa na przebieg BG2, chociaż jego pan był chyba najtrudniejszym przeciwnikiem w całym BG1!!!

31.01.2002
10:41
[30]

Attyla [ Legend ]

Drizzd przewyzszal go wielokrotnie. Chociaz i na jednego i na drugiego dzialaly salwy z lukow oddawane przez osoby bedace pod wplywem przysieszenia. Dla mnie najtrodniejszy (z wyjatkiem niezabijalnych) byl Tanaari we Wrotach

31.01.2002
11:11
[31]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Na Drizzta wysłałem kupę przywołanego mięska by blokowały dostęp i waliłem z łuku. A próbowaliście zabić Elminstera? A wyzwalacza nie używam :-))

31.01.2002
12:41
[32]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Mr. Kalagan & Attyla -> który to jest ten Anzelm i jego piesek? Nie przypominam sobie takiego kolesia. Attyla -> Ten Taanar'i to w Brodzie Ulgotha był i faktycznie chyba najtrudniejsza bestia. I ten jego czar który zamieniał członków drużyny w Ghule. Shadow -> Próbowałem z Elminsterem jak się pojawiał w Beregoście oraz przy wejściu do Wrót. Też go blokowałem przywołanymi stworami, ale i tak prędzej czy poźniej podchodził i zaczynał rozmowę. A żadna broń się go nie imała :-( Za to bezproblemowo można rozłożyć (co prawda po dłuższej walce i czasem ze stratami) tych panów w Candlekeep - Tethtorila i Ulraunta. Udało mi się też zabić tego od Płomiennej Pięści - Scara. Ciężko go trafić, a jeżeli już się trafi to jedynie za 2 lub 3 obrażenia. Zabójczo skuteczne na niego okazało się Wampiryczne Dotknięcie i jeszcze jakiś czar - ale trzeba było mieć tego dużo i walczyć długo, bo Scar ma chyba 999 punktów życia (nie pamiętam czy tyle, ale w każdym razie DUŻO).

31.01.2002
14:08
[33]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Drizzt był porywnywalny do tego z pieskiem. Niezły jest też facio z cmentarza w Nashkel, jak i demon śmierci (cz cos koło tego - lokacja archeologiczna), ale ten ostatni, to już istotnie łatwiejsza kategoria. Próbowałem z Elminsterem, chyba to niemożliwe - ???. Co do Brody Ulgotha, to brak doswiadczeń, przygodę z BG zakończyłem przed ukazaniem sie dodatku, później czekałem na BG2, no i chyba przyszła pora. Acha, próbowałem też ukatrupić Saveroka pod Candelkeep, jak i na przyjęciu we wrotach, to chyba też niemożliwe ????.

31.01.2002
14:27
[34]

Johnn [ Ghoul ]

Facio z piekiem jak go nazywacie, Albert majacy na imie to cienas jakich malo, rozwali go druzyna na 3 poziomie, albo nawet mniejszym, wystarczy puscic na niego jeden z 3 czarow: unieruchomienie, rozkaz, alboe oplatanie, i moze wtedy podskoczyc.

31.01.2002
14:34
[35]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

A gdzie sią pojawia bo jakoś nie pamiętam?

31.01.2002
14:42
[36]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Shadowmage --->>> lokacja górsko-lesna na zachód od Nashkel. Nie pamietam dokładniej, spotyka się w niej też drużynę zawadiaków z Amn (?) i takie 3 stworki w sprawie autografu (ale moze cosik mylę).

31.01.2002
14:46
[37]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Johnn --->>> cienias jak cienias, aczkolwiek nie twierdzę, że sam cieniasem w BG nie jestem. Dla mnie stopień trudnosci był porówenywalny z Drizztem, aczkolwiek, co fakt, to fakt, Alberta rozwaliłem istotnie jak byłem na 3 czy 4 poziomie, a Drizzta z dwa, trzy poziomy wyżej.

31.01.2002
16:11
[38]

Belt [ 210 backstab damage ]

Ej, przecież za nic nie mogłem tego Alberta rozwalic w ręcz, tylko toporkiem lub z łuku. Tak poza tym to wcale z niego nie jest żaden cienias, bo mnie jednym ciosem zadawał ponad 30 obrażen i nie pamietam ale chyba był niewrażliwy na magie i stoi on na takim samym stopniu trudności jak Drizzt. A co do Aec'Leteca to faktycznie mocny z niego koles ale jedynym problemem było dla mnie rozwalenie na poczatku wszystkich członków kultu by się nie mógł odradzac. Potem już tylko przywołanie potwora by go czymś zajac (udało mi sie chyba 5 razy przywołac same hogobliny, niezle to wygladało!!!)i koniec. Tylko nie pojawiał mi sie w rubryce "Najwspanialsze zwyciestwo". A ciekawe czy udało Wam sie zabic Shandalara??? Mnie tak poniewaz gościu nie jest odporny jedynie na trafienia krytyczne i....Magiczny pocisk. A wart jest równe 26 000pkt dośw. I musze przyznac że on sprawiał mi najwiecej trudnosci

31.01.2002
16:24
[39]

Johnn [ Ghoul ]

Alber jest cienaisem, nie jest odporny na magie i ma cienkie zuty obronne inaczej nie dzialaly by na niego tak cienkie czary jak podalem wyzej. Drizzt jest odporny na magie, jak masz cienkie zuty obronne to zadaje jeszcze wieksze obrazenia. Aec'Leteca nie pojawil ci sie w rubyce "Najwspanialsze zwyciestwo" najprawdopodobniej dlatego ze go usiekla przywolana przez ciebie bestia a nie ty. Na Shandalara wystarczy zwoj ochrony przed nieumarlymi, puszczasz go na siebie i on cie nie widzi i nie zobaczy az do skonczenia dzialanie czaru. To jest najlatwiejszy sposob rozwalenia kazdego nieumarlego wliczajac Kangaxxa z BG2 (tyle ze w tym przypadku wystepuje pewien bug utrudnajacy to)

31.01.2002
16:29
[40]

Belt [ 210 backstab damage ]

Johnn===>nie wiedziałem że Shandalar jest nieumarłym. W BG wyglada jak zwyczajny mag, a w BG2 wyglada jak lisz ale pod nazwa Shangalar wiec nie wiem czy to ten sam.

31.01.2002
16:30
[41]

Belt [ 210 backstab damage ]

Poza tym Aec'Letec nie pojawił mi sie w rybryce zwyciestwa nawet gdy walczyłem z nim sam na sam paladynem/

31.01.2002
16:35
[42]

Johnn [ Ghoul ]

Pomylilem Shandalar z Shangalarem, moj blad. Oczywiscie chodzilo mi o tego drogiego. Jezeli walczyles z nim sam na sam to nie wiem, chyba ze miales kogos potezniejszego na koncie :)

31.01.2002
17:01
[43]

Belt [ 210 backstab damage ]

No własnie wielu osobom sie to myli. Na stronce www.bg.zin.pl w "powiazaniach" też jest napisane że w BG2 walczymy z Shandalarem. (A walczymy z Shangalarem). Aec'Letec wart jest 16 000, a Demoniczny Rycerz, który dotychczas był moim trofeum 15 000. Myśle, że dlatego sie nie pojawił, ponieważ ten w gospodzie co sie nazywa Huragan i zlecił mi to wszystko powiedział ze udało mi sie zabic jedynie jego cielesna formę i za ileś tam lat znów sie pojawi.

31.01.2002
17:35
[44]

gorash [ Legionista ]

W jakiej rozdzielczości i w jakim formacie powinny być obrazki bohaterów żeby można ich było użyć w baldurs gate1

31.01.2002
17:56
[45]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

To wie ktoś gdzie jest ten Albert? Ja za Chiny nie mogę sobie takiego człeka przypomnieć. Shandalara (tego z Brody Ulgotha) czasami da się unieruchomić i wtedy nie ma problemu. Gorash - > To muszą być bitmapy (BMP). Mały obrazek - 38/60 Duży obrazek do karty postaci - 110/170

31.01.2002
19:04
[46]

Belt [ 210 backstab damage ]

PALLEON==>Alberta znajdziesz na lokacji koło Nashkiel. Spotkasz tam równiez innych poszukiwaczy przygód z Amnu i będziesz mógł z nimi powalczyc.

31.01.2002
22:38
[47]

Belt [ 210 backstab damage ]

Przeczytałem że Aerie po jakimś czasie od pierwszej "propozycji" spędzenia nocy proponuje druga. Tymczasem przeszedłem SoA całe i nici. Może wiecie kiedy zachce jej sie drugi raz. A może dopiero w ToB??

31.01.2002
22:56
smile
[48]

Mazzop [ spamer ]

Tak sobie siedze i się zastanawiam :), czy ktokolwiek czyta te książeczki, które można spotkać we wszystkich "Baldursach"? Ja przeczytałem kilka a następnych to już mi się nie chciało - strasznie tego dużo było :((. Czy historie tam opisane są związane z grą czy mają tylko za zadanie wprowadzić odpowiedni klimat? I proponuje dla następnych części wątku (no bo oczywiści będą :)) inny tytuł. Chodzi mi oto by nie ograniczał się on tylko do BG2 - i tak pisze się tu o całej serii a tak powstawałoby mniej wątków. Pozdrawiam Mazzop

31.01.2002
23:35
[49]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt -> Owszem, Aerie składa Ci propozycje dopiero w Tronie Bhaala. Sam zobaczysz jaki będzie efekt :-) Mazzop -> Kilka czytałem i od czasu do czasu jakąś jeszcze przeczytam, ale zwykle je nieświadomie ignoruję. Muszę raz się za nie zabrać, bo niektóre nawet fajne są. Dość ciekawa była taka jedna (chyba coś z czaszką w nazwie), którą dostajesz w BG1 od pewnego kolesia w Beregoscie - to taki mini-quest. Koleś prosi o jakąś książkę (dostępną w najbliższej karczmie) i w zamian daje Ci inną + trochę expa

01.02.2002
09:40
[50]

Belt [ 210 backstab damage ]

A do czego służy umiejetnośc Jana "Tworzenie podobiestw"??

01.02.2002
09:49
smile
[51]

Attyla [ Legend ]

Jan tworzy za pomoca tego 5 beltow wygladajacych jak czaszki. Belty te ogluszaja wszyskie ofiary w okolicy celu (wylaczajac czlonkow druzyny). Sek w tym, ze to zablokowanie udaje sie bardzo zadko (rzuty obronne). W kazdym razie czesto jest tak, ze z ich pomoca mozna rozwalic pozornie trodnego przeciwnika. Palleon - "efekt" - dobre!;-))))) Efekt bedzie maly i wrzeszczacy!;-))))) Jeszcze na Tajdunie zastanawialismy sie jaki bylby efekt skrzyzowynia elfonietoperza z innym elfem i wychodzyly nam cuda! A tymczasem tutaj takie zwyczajne male baby...:-))))))

01.02.2002
09:58
[52]

Belt [ 210 backstab damage ]

PALLEON&Attyla==>Jasne, narobi mi dzieciaków i skoczy sie moje pełne przygód życie:))) A może w tamtych czsach znali jakieś środki zapobiegawcze???

01.02.2002
13:28
smile
[53]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Attyla -> No i widzisz, genetyka przenika już do świata Fantasy :-) Jak ja się dowiedziałem że Aerie będzie matką, to chciałem na BP Boardzie chrzciny urządzać, z Trollfem w roli szefa mafii.. eee, ojca chrzestnego, znaczy się :) Belt -> Spokojnie, zdążysz zakończyć przygodowe życie jeszcze przed zostaniem ojcem :-)

01.02.2002
14:39
[54]

Belt [ 210 backstab damage ]

Gdzie znajdę ten toporek rozdźwieku +3????

01.02.2002
17:40
[55]

Belt [ 210 backstab damage ]

Czy zdarzało Wam się zadawac Karsomirem prawie 1000 obrażen np. w Zniekształconych Runach w walce z Shangalarem?? Czy gdy przyjmę Haer'Dalisa(Wróbla) to niezależnie od tego czy po pewnym czasie będę z nim walczył czy nie to i tak odejdzie??? No i co z tym toporkiem rozdźwieku +3???

01.02.2002
18:57
[56]

Danger [ Konsul ]

Mam dylemat. Czy opłaca się kupywać ToB, czy lepiej wydać na jakąś inną gre cRPG.

01.02.2002
22:03
smile
[57]

Belt [ 210 backstab damage ]

Jak piszesz w watku o BG to chyba wiadomo, że ci poradzę abyś sobie kupił ToB

01.02.2002
23:25
smile
[58]

Valencis [ Transmuter ]

Mam kilka pytań odnośnie czarów: Czym różni się "Niewidzialność" i "Ulepszona Niewidzialność"? Czy można rozproszyć "Niepodatność na czary\Odrzucanie" zaklęciami typu "Tajemne słowo"? Co to za czar "Niewrażliwość na czary", o którym jest napisane w opisie czarów tj. "Uderzenie czaru"? Czy czar "Niewykrywalność" ma jakieś konkretne zastosowanie - przecież wszystkie czary Poznania go rozpraszają?

01.02.2002
23:52
[59]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt -> Nie pamiętam gdzie był ten toporek. Chbya ma go ekipa w kanałach pod Dzielnicą Świątyć. Z tym Karsomirem to nie wiem jak jest. Co do Haer'dalisa, to zajrzyj pod poniższy link, ostatni akapit. Valencis -> "Ulepszona niewidzialność" różni się tym, że możesz podczas bycia niewidzialnym spokojnie podnosić przedmioty, otwierać drzwi, chyba nawet używać zdolności złodziejskich.

01.02.2002
23:53
[60]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Kurcze, zapomniałem tego linka dla Belta.

02.02.2002
00:02
smile
[61]

Valencis [ Transmuter ]

Co do "Niewidzialnośći" i "Ulepszonej niewidzialności" to tak: zawsze można podnosić przedmioty, przechodzić, przechodzić na nowe lokacje, wykrywać pułapki itp., ale chodzi mi o zastosowanie w walce. Kiedy jestem niewidzialny i zacznę powiedzmy rzucać czar to niewidzialność pryska (tak zwykła, jak i ulepszona, choć ulepszona powinna nadal działać). Tak w ogóle to zawsze kiedy jestem niewidzialny i przechodzę obok wrogów to rzucają czar "Prawdziwe widzenie". Skąd wiedzą o mojej obecności? Czy odpowiada za to zdolność Cichego chodzenia?

02.02.2002
00:31
[62]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Valencis -> Cóż, przy podejściu do wrogiego maga "Ulepszona niewidzialność" faktycznie się nie przydaje - komputer i tak wie że tam jesteś i tylko musi Cię odsłonić "Ujawnieniem niewidzialnych". Zaklęcie jednak ma kilka zastosowań. Np. zwiad, biorąc pod uwagę że nie ma w pobliżu magów lub kapłanów z "Ujawnieniem niewidzialnych". Przydaje się również do ucieczki przed wrogiem, jeżeli Twój mag odniesie zbyt dużo obrażeń. Ale najlepsze zastosowanie tego zaklęcia, to w BG1 obrobienie Komnaty Cudów bez zaalarmowania Płomiennej Pięści :-)

02.02.2002
00:50
[63]

Valencis [ Transmuter ]

Obrobić świątynię Gonda? Muszę spróbować.

02.02.2002
09:52
smile
[64]

Valencis [ Transmuter ]

Byłem w Komnacie Cudów i znalazłem tam jakiś "Teleskop". Domyślam się, że jest częścią jakiegoś questa, ale nie wiem którego. W każdym razie nikt nie chce go ode mnie kupić.

02.02.2002
10:14
[65]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Valencis-->W któreś gospodzie jest taki gnom który go chce. Ale jeśli go spławiłeś przy pierwszej pogadance to nie weźmie.

02.02.2002
10:41
[66]

Valencis [ Transmuter ]

Racja, gnom Brevlik w gospodzie Elfia Pieśń. Dzięki Shadowmage.

02.02.2002
12:04
[67]

Belt [ 210 backstab damage ]

Valencis==>wszystkie opisy czarów znajdziesz na stronce

02.02.2002
12:52
[68]

Valencis [ Transmuter ]

Dziękuję, ale słabo rozumiem po angielsku.

02.02.2002
13:31
[69]

Belt [ 210 backstab damage ]

Gdzie w BG1 mogłem spotkac tego Neba zabójce dzieci. Czy to nie przypadkiem ten z którym siedziałem w więzieniu w siedzibie Płomiennej Pięści???

02.02.2002
13:41
[70]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt - Dokładnie ten. Valencis -> Teleskop jest właśnie potrzebny do questu z tym gnomem. Resztę cacuszek z Komnaty Cudów można po prostu sprzedać. A, jeszcze pytanie. Tylko raz udało mi się w Komnacie Cudów spotkać taką złodziejkę - hyziołkę, którą można przyłączyć do drużyny. Od czego zależy, czy ona tam sie pojawia czy nie?

02.02.2002
13:43
[71]

Valencis [ Transmuter ]

Rzeczywiście, zdaje się Neb z więzienia Płomiennej Pięści to ten sam, co z Dzielnicy Mostów w Athkatli (mnie też nurtowalo to pytanie, musiałem teraz sprawdzić, bo nigdy wcześniej nie skojarzyłem tych dwóch Nebów). Niektórzy mogą o tym nie widzieć, jak się ma w drużynie Shar-Teel, to się nie trafia do więzienia.

02.02.2002
13:47
[72]

Valencis [ Transmuter ]

Złodziejka - Alora pojawia się tylko w nocy, kiedy nie ma tam kapłana Gonda ("Proszę nie dotykać eksponatów, albo mnie!"). Powinna się pojawiać każdej nocy. Zauważyłem, ze mogę ją przyłączyć nawet wtedy, gdy wcześniej odmówiłem jej pomocy w okradaniu Komnaty Cudów. I tak będzie tam czekać.

02.02.2002
14:05
[73]

Valencis [ Transmuter ]

Alora jest nie do pogardzenia. Jej talizman szczęścia - królicza łapka - daje jej plusy do kradzieży kieszonkowej i otwierania zamków (nie zapominajmy o plusach za rasę i zręczność 19), Można ją przyłączyć choćby na chwilę, żeby pookradać co ciekawszych i zamożniejszych mieszkańców Wrót Baldura. Domyślam się, że jest co kraść. Co ciekawe, we Wrotach Baldura, w dzielnicy środkowej, można okradać rycerzy zaklętych w kamień (a podobno, petryfikacji ulega się razem z inwentarzem).

02.02.2002
14:09
smile
[74]

Valencis [ Transmuter ]

...ten gnom z Elfiej Pieśni nie chce ode mnie wziąść teleskopu. Mówi, że narobiłem za dużo hałasu i teraz wszędzie szukają zrabowanego artefaktu.

02.02.2002
14:21
[75]

Valencis [ Transmuter ]

Słąbą stroną Alory jest wiedza i ilość punktów życia - kiedy się ją spotyka pierwszy raz ma min. 4 poziom i 14 PŻ (czyli traci 10 do maksymalnej liczby). Właśnie sprawdziłem czy nie ma jakiejś misji związanej z Alorą w Gullykin - wiosce niziołków, ale nic nie znalazłem.

02.02.2002
15:09
[76]

Valencis [ Transmuter ]

Trochę się popspieszyłem z tym kapłanem Gonda. Brathlen będzie czekać w Komnacie Cudów tak długo, aż zażyczysz sobie, aby Cię oprowadził, a potem sobie pójdzie i nie wróci. W każdym razie Alory trzeba szukać w nocy.

02.02.2002
15:37
[77]

Valencis [ Transmuter ]

Gdzieś tu wcześniej było napisane, że Scar ma coś koło 999 PŻ. To prawda - dokładnie 987. To cztery razy więcej niż Sarevok. Sądząc że jest wojownikiem o kondycji 18, to jest na 132 poziomie: [9*(10+4) + 123*(3+4) = 987].

02.02.2002
21:42
[78]

Belt [ 210 backstab damage ]

Skad sie wział u Sarevoka atak zwiastuna śmierci???Czy działa on tylko na jakiegos wroga czy po prostu jest prawdopodobienstwo jego wystapienia podczas ataku???

02.02.2002
21:51
[79]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Belt -> Jest prawdopodobieństwo zadania tego ciosu. Zadaje chyba 200 obrażeń. Nie działa jednak na tych potężniejszych wrogów - smoki, Demogorgon, inni "bossowie".

03.02.2002
12:04
[80]

Belt [ 210 backstab damage ]

Jak liczna jest Wasza drużyna???

03.02.2002
12:54
smile
[81]

Mazzop [ spamer ]

Belt --> Oczywiście że max - jeszcze mi miejsca brakuje :) Kiedyś myślałem, że po zmianie rozdzielczości z 800x600 na 1024x768 (no właśnie, wtedy mówimy o zwiększeniu czy zmiejszeniu rozdzielczości - niby wartość większa ale pixelki mniejsze? :)) będe mógł mieć większą drużynę :PP.

03.02.2002
12:55
[82]

Mazzop [ spamer ]

Z tymi rozdzielczościami to chodziło o 640x480 i 800x600 :))

03.02.2002
13:07
[83]

wojtess [ Generaďż˝ ]

Belt --> Najczęściej 6 osobową

03.02.2002
13:28
[84]

Belt [ 210 backstab damage ]

O kurde. A ja mam 4 osobowa i się głeboko zastanawiam czy przyjac 5 osobnika. Jeszcze oczywiście nie mogłem sie powstrzymac i ściagnałem sobie z pewnej stronki "mocniejsza" Illaserę i teraz nawet gdy jestem sam, to atakuje mnie ze swoimi kompanami których jest chyba 6 (łacznie z Tazokopodobnym gostkiem). Poprzednio było tak, że jak byłem sam to walczyliśmy w 4 oczy.....

03.02.2002
15:45
[85]

Belt [ 210 backstab damage ]

W jaki sposób można zamieścic obrazek????

03.02.2002
16:40
[86]

Belt [ 210 backstab damage ]

Czy jak graliście magiem, to czy mieliście chowaca??? Taki mały chowaniec jak na maga to dużo daje (pkt. życia, które u niego sa i tak znikome), ale jak go stracisz, to niestety również z 1 kondycja.

03.02.2002
16:44
[87]

Belt [ 210 backstab damage ]

I jeszcze. Chodziło mi o to w jaki sposób można na forum zamiescic obrazek. Mnie nie chce bo jest oczywiście wiekszy niz 150 kB

03.02.2002
21:47
[88]

Belt [ 210 backstab damage ]

Hmmmmmmmmmmmmmm.........

04.02.2002
07:37
[89]

Windfall [ Pretorianin ]

Niewidzialność, Niewidzialność - promień 10 (?) metrów dają zwykłą niewidzialność. Ulepszona niewidzialność, Drzwi z cienia, Grupowa niewidzialność dają niewidzialność i ulepszoną niewidzialność. Niewidzialność (efekt, nie czar) ma dosyć oczywiste zastosowanie. Dodatkowy efekt ulepszonej niewidzialności i innych czarów, które ją dają, to tzw. 'shimmering' pozostające aktywne nawet po usunięciu 'podstawowej' niewidzialności przez jakąś agresywną akcję - oznacza bonus do rzutów obronnych (4 punkty), do klasy pancerza (również 4 punkty) oraz nie pozwala na wycelowanie w daną postać czaru aż do rozproszenia shimmering. Jeśli rozpoczynasz rzucanie czaru, nieprawda, że ul. niewidzialność całkowicie znika - postać częściowo się pojawia, ale swój bonus do rzutów, bonus do AC i ochronę przed wycelowanymi w nią czarami zachowuje. UWAGA: Tak wygląda teoria - w praktyce, w wyniku buga (błędna implementacja czaru), te sympatyczne bonusy nie działają (chociaż zdecydowanie powinny). Łatka do ściągnięcia z Baldurdasha (podobnie jak wiele innych ciekawych rzeczy) - link niżej. Mislead (Zwodniczy sobowtór) daje odnawiającą się (sic!) niewidzialność i ulepszoną niewidzialność - cholera, że też daje się rozproszyć zwykłym True Seeing... ;-) Niewykrywalność akurat nie jest rozpraszana przez _wszystkie_ czary Poznania - ale w BG2 nikt sobie zwykłym 'Invisibility Purge' nie zawraca głowy. W każdym razie istnieje jeden zestaw przedmiotów, który gwarantuje niewidzialność i niewykrywalność i naprawdę działa (tzn. nie daje się rozproszyć): Staff of the Magi (Kostur Magów) + Cloak of Non-Detection (Płaszcz Niewykrywalności). SotM do zdobycia na koleżance Shangalara, CoND na towarzyszu Mencara Kruszykamienia.

04.02.2002
09:50
[90]

gorash [ Legionista ]

Mam pytanie dotyczące BG1,a mianowicie gdzie można znaleźć takie czary dla maga jak: ulepszona niewidzialność, drzwi z cienia,przywołanie potwora3(wiem że jest gdzieś w durlag`s tower ale niepamiętam dokładnie gdzie). Przeglondając ostatnio instrukcję zauważyłem że w opisie czarów nie ma żadnego czaru ze szkoły inwokacij więc w takim wypadku wybranie głównego bohatera maga iluzjonisty powoduje że nauczy się on wszystkich czarów co wy na to? W BG2 jeszcze nie grałem więc niewiem jakie są tam czary i czy taka postać się tam sprawdzi.

04.02.2002
11:43
[91]

Valencis [ Transmuter ]

gorash-> Sprawdź czy nowych czarów nie możesz kupić w sklepie w Brodzie Ulgotha. Nowe zwoje powinny się też pojawić w Czarodziejskich Rozmaitościach we wschodnich Wrotach Baldura. Zwoju z czarem "Drzwi z cienia" nigdzie nie udało mi się znaleźć, nieszkodzi, bo jego użyteczność i tak jest niewielka. Ponieważ ten czar występuje nawet w wersji bez dodatku OzWM, to możliwe, że jest zarezerwowany tylko dla wrogich magów.

04.02.2002
12:01
[92]

Valencis [ Transmuter ]

gorash-> Nie wiem czy dobrze rozumiem Twoją wypowiedź, ale chyba słabo rozumiesz instrukcję. Szósta szkoła magii nazywa się Inwokacje/Wywołania, specjalizujący się w niej mag to Mistrz Inwokacji. Przy opisach czarów Inwokacji/Wywołań (np. Magicznego pocisku, Chromowej kuli, Tarczy, Ognistej kuli, Błyskawicy, Zbójczej chmury) zazwyczaj jest napisane po prostu "Wywołania", a nie "Inwokacje\Wywołania", ale chodzi tu o tę właśnie szkołę. Po za tym szkołą opozycyjną do Inwokacji/Wywołań są Zaczarowania/Zauroczenia (czyli Xan nie może się uczyć czarów Inwokacji/Wywołań) oraz Przywołanie/Sprowadzanie (czyli Dynaheir zawęża kompetencje Mistrza Poznania, który nie może się uczyć tylko czarów Przywołania/Sprowadzania). Dla Iluzji/Urojeń szkołą opozycyjną jest Nekromancja (czyli Quayle i Xzar prezentują opozycyjne szkoły), a nie Iwokacje/Wywołania. Tak czy inaczej stworzenie głównego bohatera - maga specjalisty to dobry pomysł, ale warto wtedy przyłączyć jeszcze jednego maga specjalistę (najlepiej Edwina, bo jego rodowy amulet pozwala mu zapamiętywać dodatkowe czary), tak żeby każdego zaklęcia mogła uczyć się conajmniej jedna postać.

04.02.2002
17:50
smile
[93]

Najmad [ Konsul ]

A moze tu ktos mi helpnie w zdobyciu patcha do the darkest day (wersje 1.02) ?????bo z file planet to mnie krew powoli zalewa ale nie chce isc :(((( Please help

04.02.2002
18:15
[94]

Trollf [ ]

.

04.02.2002
18:22
[95]

Najmad [ Konsul ]

Trollf --> dzieki WIELKIE wreszcie idzie :))))

04.02.2002
19:18
smile
[96]

Valencis [ Transmuter ]

Mam pytanie do BG2. Do dzielnicy cmentarnej codziennie przychodzi taki paladyn, Kamir, który płacze nad grobem swojego wychowanka. Co trzeba z nim zrobić?

04.02.2002
19:21
[97]

Valencis [ Transmuter ]

Coś tu ten wątek zrobił się taki trochę bardzo długi.

04.02.2002
19:31
[98]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Valencis-->Chyba gdzieś na SE cmetarza jest sierota. Trzeba z nią pogadać, a potem zaproponować paladynowi, by sią nią zajął.

04.02.2002
19:57
smile
[99]

Valencis [ Transmuter ]

A tak, jest sierota. Trzeba coś z nimi jeszcze zrobić? Dużo wiesz, Shadowmage. Wcześniej pytałem się o teleskop z Komnaty Cudów, też dostałem odpowiedź od Ciebie.

04.02.2002
19:59
smile
[100]

Valencis [ Transmuter ]

Co mam zrobić jak chce zagrać w BG w sieci?

04.02.2002
20:09
[101]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Valencis-->Ja się uważnie przeszło to się większość pamięta. Jeśli dobrze pogadałeś to powinni gdzieś sobie pójść. A zgrą w sieci to nie wiem. jakoś mnie to nigdy nie pociągało.

04.02.2002
20:13
[102]

Valencis [ Transmuter ]

Za to ja próbuję rozszerzać swoje horyzonty. Może kto inny mi coś napisze.

04.02.2002
20:18
[103]

Valencis [ Transmuter ]

Nie można by założyć wątku BG2 (3)?

04.02.2002
23:17
[104]

Belt [ 210 backstab damage ]

Już się robi

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.