GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Cos dziwnego...

02.05.2004
16:55
smile
[1]

LuCaZ15 [ Dirty Sanchez ]

Cos dziwnego...

Wczoraj zauwazylem dzina rzecz. Otoz gry wlaczalem MOje Obrazy w Moich dokumetnach wyskakiwal blad explorera i siwe wysztsko wylaczalo .... i za kazdym razem jak wlaczalem moje obrazy to samo.... Dizisja natmoiast to samo sie dzieje ale z katologiem na dysku D. Qrde nie wiecie co to moze byc /? Przeskanowalem dysk Nortonem i MKs'em i nic nie znalazl .... POMOCY!!! :D

02.05.2004
17:13
[2]

LuCaZ15 [ Dirty Sanchez ]

UP^ pomoze ktos??

02.05.2004
17:17
smile
[3]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

przeskanuj dysk ad-awarem, zrob scandiska i defragmentacje, zupdate`uj windowsa... moze pomoze;]

02.05.2004
17:58
smile
[4]

Dragon The Next Episode [ Pretorianin ]

format c: lub napraw system, format bedzie lepszy i szybszy niz
"przeskanuj dysk ad-awarem, zrob scandiska i defragmentacje, zupdate`uj windowsa... "

02.05.2004
18:08
[5]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

Dragon > teoretycznie tak, ale moze koles nie chce formatowac dysku bo na nim wazne dane ?? a poza tym po formacie i tak bedzie musial instalowac od nowa sterowniki do wszystkiego, winrary nie winrary no i tez updatowac windowsa, wiec nie wiem czy to bedzie szybsze ;]

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.