GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

NOWE witanie sobie

29.04.2004
16:40
smile
[1]

bubbas [ Centurion ]

NOWE witanie sobie

Witam wszystkich przy kompach :0!
JEst ok bo jest ok a nie tak nie ok,czyli wszysko w porząsiu bo rząsiu nie ma.(Ale w uni bedzie- no bo w uni je wszystkono tylko leppera jescze niema ;)
To tak na powitanko
pozdrawiam krugera i krugerow wszystkich sobie

29.04.2004
16:41
smile
[2]

zarith [ ]

kolejny ziomal - analfabeta?


ps witaj :/

29.04.2004
16:41
smile
[3]

John_Kruger [ Konsul ]

Bubbas wlasnie siedzi kolo mnie, mamy teraz zajecia z "c", nuuuda, pozdro Bubbas, 100 lat:P

29.04.2004
16:44
[4]

PROSZATAN [ Apokalipsa ]

bubbas -- po to masz rozum żeby z niego korzystać, wiec jak cos tu piszesz to najpierw rozpakuj

29.04.2004
16:51
smile
[5]

wysiu [ ]

Ello, skad klikasz....

29.04.2004
16:53
smile
[6]

bubbas [ Centurion ]

no dobra dobra.Od teraz bede pisal mowil i wyrazal sie jak Wisawa szymborska.No moze mnie ponioslo waćpanowie mili,Szymborska na pewno tak sie nie porzywitala
sorki

29.04.2004
16:54
[7]

bubbas [ Centurion ]

wiesiu ja jestem tylko chlopakiem ok
innym razem ogoreczku

29.04.2004
17:03
smile
[8]

Resksio [ Centurion ]

czy to są takie tematy jak te o ktorych pan noo - soulcatcher mówi ze sie spamera dostaje jak sie dopisuje czy to tylko takie wygłupy ?

29.04.2004
17:10
smile
[9]

BAN!TA [ bo zupa była za słona ]


ło kurde 8 postow i nikt jeszce nie napisal"przeczytaj faq"

29.04.2004
17:17
[10]

Man of Sorrows [ Centurion ]

No cóż, w tak efektowym i jednocześnie debilnym stylu to się tutaj chyba jeszcze nikt nie przywitał

29.04.2004
17:19
smile
[11]

Anarki [ Demon zła ]

po co ten watek ??????????????

29.04.2004
17:22
[12]

Man of Sorrows [ Centurion ]

Anarki -> Jakiś idiota chciał po prostu podwyższyć swoje ego pokazując jaki to on nie jest "trędi na topie". I tyle :/

29.04.2004
17:36
smile
[13]

N_U_N [ Kierownik Oredownik ]

MoS----> jak juz to ze jest TOP i TREDI :)

29.04.2004
17:38
smile
[14]

Man of Sorrows [ Centurion ]

N_U_N -> A tam gadasz. Trędi na topie & stajlisz :D

29.04.2004
17:46
smile
[15]

tygrysek [ behemot ]

29.04.2004
17:49
smile
[16]

Banananan [ Dezerter ]

Let's start! :D

29.04.2004
17:52
smile
[17]

TheAnswer [ Quetzal ]

Jak ja mam tak sie witac to ja dziekuje!!!!

29.04.2004
18:21
smile
[18]

SirGoldi [ Gladiator ]

Szymkowiak (Banananan) ----> Zaś to samo? :P

Ale mi powitanie... Chciałeś być "maczo" i nie wyszło :P

29.04.2004
18:27
smile
[19]

piokos [ ]

Banananan =====> nieeeeeeeeeeeeee ...... :-)

29.04.2004
18:31
smile
[20]

Swidrygajłow [ ]

Bananan weź daj sobie spokoj z tymi zdjeciami, bo mi forum obrzydzisz

29.04.2004
18:38
smile
[21]

Pvt. Creak [ Criav ]

bubbas ---> cześć... pisz jak najczęściej normalnie, rzadnych głupich dowcipów którymi możesz obrazić innych (np. wiesiu /=/ wysiu :/), bo prędzej czy później bana dostaniesz... przecztaj FAQ tak jak już zostało to napisane przez BAN!TA'e... pozdro...

29.04.2004
18:45
smile
[22]

[HNTR] [ Freak ]

Co za down...

29.04.2004
18:54
smile
[23]

34io [ Konsul ]

bez komentarza

29.04.2004
18:58
smile
[24]

grzesiek16 [ Feluś ]

lol "innym razem ogoreczku" :)

29.04.2004
19:03
smile
[25]

Banananan [ Dezerter ]

SirGoldi -> :)
piokos -> :)
Swidrygajlow -> To nie patrz... :]

29.04.2004
19:09
smile
[26]

Controversial [ Pretorianin ]

Banananan ---------> zluzuj, człowieku, bo ogladanie cie juz przestalo byc smieszne, tylko powoli staje sie zalosne... zgadzam sie ze Swidrygajlowem...

29.04.2004
19:09
[27]

Swidrygajłow [ ]

stuknij się w łep i wtedy zrób sobie zdjęcie
rozumiem że posiadanie własnego "exlibrisu" i to z włąsną gębą podnosi twój prestiż, ale ileż można?

29.04.2004
19:13
smile
[28]

Banananan [ Dezerter ]

Controversial -> To się zgadzaj, nie przeszkadza mi to.
Swidrygajlow -> Hmm, czy podnosi prestiż to nie jestem pewien, ale fajnie jest mieć takie coś... A co do propozycji zdjęcia to rozważę ją...

29.04.2004
19:15
smile
[29]

Controversial [ Pretorianin ]

Wez, stary, jestes zalosny. Co ty, chcesz byc rozpoznawany na forum. Juz jestes. Przez wielu negatywnie, a popieraja cie tylko forumowicze pokroju SirGoldiego... Nie ma co, jestes gosciu.

Ta fotka jest beznadziejna, jak juz musisz floodowac to zrob sobie jakas inna.

29.04.2004
19:21
smile
[30]

Banananan [ Dezerter ]

Controversial -> Czy jestem, czy nie jestem rozpoznawalny na forum - nie wiem, nie interesuje mnie to... A co do fotki jak będę chciał to zrobię sobie inną, nie bedziesz mi mówił co mam robić...
Acha, dzięki, że uważasz mnie za gościa... :]

PS: Żałosne to własnie są osoby podobne do ciebie - robicie z igły widły... :)

29.04.2004
19:25
smile
[31]

Controversial [ Pretorianin ]

Banananan --------> phi. Ja tylko wyrazilem swoje zdanie - a brzmi ono tak, ze z pewnoscia niejednemu znudzilo sie juz ogladanie twojej mordy w coponiektorych watkach. Zaimponuj SirGoldiemu i piokosowi i innym tego typu ludziom w jakis inny sposob, bo ten juz jest obrzydzajacy...

29.04.2004
19:33
smile
[32]

Banananan [ Dezerter ]

Controversial -> Ja tak samo jak ty wyraziłem tylko swoje zdanie... Poza tym nie mam na celu imponowanie nikomu, jak im się podoba to zdjęcie to ich wybór i tyle, ja je stworzyłem wyłącznie do zabawy, a niektórzy wzieli to jako coś strasznie poważnego, w ogóle biorą forum jako coś poważnego... Ludzie, więcej luzu... :)

29.04.2004
20:20
smile
[33]

Man of Sorrows [ Centurion ]

Niestety Banananan taka jest prawda - swoim na wskroś nachalnym stylem bardzo wielu osobom na forum kojarzysz się zdecydowanie negatywnie :/.

29.04.2004
21:40
smile
[34]

Banananan [ Dezerter ]

Man of Sorrows -> Who cares? :O

02.05.2004
17:16
smile
[35]

bubbas [ Centurion ]

chciałbym coś wyjaśnić
Kto mnie uważa za debila to jego sprawa(przecież pisać wam nie zabronie).
Kumpel mnie poprocil zebym sie tu wpisal.NO I TAK ZROBILEM(kumpel to kumel), a ze nie mialem zielonego pojecia jak sie przywitac, więc napisałem tak jak napisąłem i tego nie zaluje.
Jak komuś dzien z... to sorry.
CZasmi poprostu pisze i mowie to co mi w glowie siedzi i tyle
Dziekuje tym, ktorzy mnie nie obrzucili
Ppozdrawaim

szegolnie tych z czerwonymi buźkami

02.05.2004
17:42
smile
[36]

Mrooofka [ because I want it ]

Cześć :D

02.05.2004
17:45
smile
[37]

bubbas [ Centurion ]

czy wy tutaj zwracei uwage na KAZDE slowo?boje sie wogole odezwaz , bo moze sie to zle skonczyc

02.05.2004
17:45
[38]

bubbas [ Centurion ]

chyba sobie wrogow narobilem

02.05.2004
18:04
[39]

Dragon The Next Episode [ Pretorianin ]

i to jeszcze jakich

02.05.2004
18:06
smile
[40]

Man of Sorrows [ Centurion ]

@bubbas
Gdybyś jeszcze raczył przetłumaczyć na polski to co napisales w pierwszym poscie to by bylo super... :/

02.05.2004
18:09
smile
[41]

FemmeFatale [ One kiss made him mine ]

chłopie uszy do góry :D
tutaj znajdzie się paru fajnych ludzi :P
kto szuka ten znajdzie...:)

02.05.2004
18:10
smile
[42]

bubbas [ Centurion ]

Tak w skocie to brzmi:
"
nie no nie wiem
za duzo tam jest informacji

02.05.2004
18:12
smile
[43]

bubbas [ Centurion ]

FemmeFatale---> a juz mi prawie oklapły

02.05.2004
18:14
smile
[44]

FemmeFatale [ One kiss made him mine ]

bubbas don't worry:D
wszystko bedzie oka jak bedziesz pisac w miare normalnie :D

a co Ci oklapło tak BTW?:D;P

02.05.2004
19:13
smile
[45]

Fett [ Avatar ]

bubbas - nie przejmuj sie

02.05.2004
20:07
smile
[46]

..::Tr0yAn::.. [ Konsul ]

fajny watek - tyle powiem

02.05.2004
20:46
[47]

bubbas [ Centurion ]

Fett--->Jakos sie zaklimatyzuje
dzieki

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.