GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pier#$%ony CITIBANK :(((( !!!!

20.04.2004
21:20
smile
[1]

Misza [ Prefekt ]

Pier#$%ony CITIBANK :(((( !!!!

Słuchajcie - (ku przestrodze!!!)
Szanowny Citibank miał 16 kwietnia awarię systemu, objawiającą się UWAGA !!! PODWÓJNYM KSIĘGOWANIEM OPERACJI NA RACHUNKU !!!! (spotkało to nie tylko mnie lecz dwójkę moich znajomych)
Wszystko było by w porządku, gdyby automatycznie pieniążki wróciły z powrotem na konto...
Tymczasem mamy już 20 kwietnia i nawet nie raczyli poinformować o zaistniałej wtopie...
Dopiero po telefonicznej awanturze przeprosili, przyznali sie do błędu i obiecali skorygować błędne operacje w terminie 3 dni roboczych... (dam Wam znać w czwartek czy dotrzymali słowa...)

TYM SAMYM wszystkich osobom które akurat w tym banku mają rachunek radzę jak najszybciej sprawdzić operacje księgoane pomiędzy 16 a 19 kwietnia - być może również u was można znaleźć takie babole...

20.04.2004
21:22
[2]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Mam karte kredytowa Citibank i nic podobnego nigdy nie mialo miejsca. Teraz tez.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-20 21:23:58]

20.04.2004
21:23
[3]

^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]


Moja siostra od BPH dostała ostatnio dwie stówy za friko :) .

20.04.2004
21:27
[4]

Misza [ Prefekt ]

rothon - sprawa dotyczy normalnych ROR'ów a nie kart kredytowych...

20.04.2004
21:33
[5]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Misza--> Ale jak system sie wykrzaczyl to... jedziemy na tym samym.
Dwie rzeczy powiem. Pierwsza: banki mamy jaskiniowe, to fakt. Mam 3 rachunki, na kazdy z bankow prowadzacych cos zlego moge powiedziec. Druga: Citibank wychodzi w tej konstelacji najlepiej (to rachunek karty kredytowej, fakt, ale w tym samym ichnim systemie). Nic nie sugeruje. Podaje opinie. Jednorazowa wtopa. Tak mysle.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-20 21:34:10]

20.04.2004
22:36
[6]

Misza [ Prefekt ]

rothon - zgadzam się, że jak do tej pory wszystko związane z Citi funkcjonowało ok (szczególnie w Australii możliwość dostępu do konta była bardzo wygodna)

wkurzyłem się, bo:
- nie poinformowali klientów o błędzie, tylko jak gdyby nigdy nic czekali, kto się pierwszy zorientuje
- akurat tego dnia kupowałem całą podłogę do nowego mieszkania i fakt "podwójnego ściągnięcia" zapłaty za nią jest wyjątkowo uciążliwy
- pieniądze będę miał odblokowane dopiero w czwartek/piątek...

20.04.2004
22:49
smile
[7]

piniusz [ Generaďż˝ ]

Na szczescie pokrylem karte trzy dni wczesniej. Z drugiej strony ten bank to klasyczny przyklad lichwy. Korzystam, jednak nie przekraczam terminow.

20.04.2004
23:33
[8]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

To nie pierwsza ich wpadka. Tak w ogóle to mają sytem w Singapurze. Mnie wkurzyli kiedys, potwierdzaniem operacji przez telefon, gdzie gość nagrywał mi się na komórke, a ja musiałem dzwonić klikając numer rachunku, odpowiadając na pytanie o nazwisko panieńskie matki, z prośba żeby potwierdzić (procedura jest taka że to oni muszą zadzownić), po czym gość znowu się nagrywał, chociaż prosiłem że ja cały dzień nie mam zamiaru nie odbierać innych telefonów w oczekiwaniu itd.Innym razem zablokaowałem jedną kartę to zablokowali wszystkie i nie miłame kasy za granicą. Internet w stosunku do innych banków mają wolny i badziewny

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.