Misza [ Prefekt ]
Pier#$%ony CITIBANK :(((( !!!!
Słuchajcie - (ku przestrodze!!!)
Szanowny Citibank miał 16 kwietnia awarię systemu, objawiającą się UWAGA !!! PODWÓJNYM KSIĘGOWANIEM OPERACJI NA RACHUNKU !!!! (spotkało to nie tylko mnie lecz dwójkę moich znajomych)
Wszystko było by w porządku, gdyby automatycznie pieniążki wróciły z powrotem na konto...
Tymczasem mamy już 20 kwietnia i nawet nie raczyli poinformować o zaistniałej wtopie...
Dopiero po telefonicznej awanturze przeprosili, przyznali sie do błędu i obiecali skorygować błędne operacje w terminie 3 dni roboczych... (dam Wam znać w czwartek czy dotrzymali słowa...)
TYM SAMYM wszystkich osobom które akurat w tym banku mają rachunek radzę jak najszybciej sprawdzić operacje księgoane pomiędzy 16 a 19 kwietnia - być może również u was można znaleźć takie babole...
rothon [ Malleus Maleficarum ]
Mam karte kredytowa Citibank i nic podobnego nigdy nie mialo miejsca. Teraz tez.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-20 21:23:58]
^quqoch^ [ Paweł Romanowicz ]
Moja siostra od BPH dostała ostatnio dwie stówy za friko :) .
Misza [ Prefekt ]
rothon - sprawa dotyczy normalnych ROR'ów a nie kart kredytowych...
rothon [ Malleus Maleficarum ]
Misza--> Ale jak system sie wykrzaczyl to... jedziemy na tym samym.
Dwie rzeczy powiem. Pierwsza: banki mamy jaskiniowe, to fakt. Mam 3 rachunki, na kazdy z bankow prowadzacych cos zlego moge powiedziec. Druga: Citibank wychodzi w tej konstelacji najlepiej (to rachunek karty kredytowej, fakt, ale w tym samym ichnim systemie). Nic nie sugeruje. Podaje opinie. Jednorazowa wtopa. Tak mysle.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-20 21:34:10]
Misza [ Prefekt ]
rothon - zgadzam się, że jak do tej pory wszystko związane z Citi funkcjonowało ok (szczególnie w Australii możliwość dostępu do konta była bardzo wygodna)
wkurzyłem się, bo:
- nie poinformowali klientów o błędzie, tylko jak gdyby nigdy nic czekali, kto się pierwszy zorientuje
- akurat tego dnia kupowałem całą podłogę do nowego mieszkania i fakt "podwójnego ściągnięcia" zapłaty za nią jest wyjątkowo uciążliwy
- pieniądze będę miał odblokowane dopiero w czwartek/piątek...
piniusz [ Generaďż˝ ]
Na szczescie pokrylem karte trzy dni wczesniej. Z drugiej strony ten bank to klasyczny przyklad lichwy. Korzystam, jednak nie przekraczam terminow.
VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]
To nie pierwsza ich wpadka. Tak w ogóle to mają sytem w Singapurze. Mnie wkurzyli kiedys, potwierdzaniem operacji przez telefon, gdzie gość nagrywał mi się na komórke, a ja musiałem dzwonić klikając numer rachunku, odpowiadając na pytanie o nazwisko panieńskie matki, z prośba żeby potwierdzić (procedura jest taka że to oni muszą zadzownić), po czym gość znowu się nagrywał, chociaż prosiłem że ja cały dzień nie mam zamiaru nie odbierać innych telefonów w oczekiwaniu itd.Innym razem zablokaowałem jedną kartę to zablokowali wszystkie i nie miłame kasy za granicą. Internet w stosunku do innych banków mają wolny i badziewny