GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

wymagania MOHAA

25.01.2002
09:45
[1]

roman11 [ Pretorianin ]

wymagania MOHAA

Powiem szczerze - coś mi tu się nie podoba. Zjechałem z większością detali na "LOW" i po pojawieniu się wroga widzę co którąś klatkę.Sprzęt P766, 128 RAM, TNT2 32 mb - o co chodzi ??? Czy ktoś miał podobny problem ?
A - jeszcze jedno - co zrobić, żeby po odpaleniu misji nie łączył się z internetem (misji singlowych oczywiście) POMOCY

25.01.2002
09:49
[2]

Maq [ Pretorianin ]

Zainstaluje sobie firewalla i w ustawieniach nie pozwól na łączenie się gry z netem. to wszystko.

25.01.2002
09:49
[3]

Maq [ Pretorianin ]

Miało być "zainstaluj". Co do Twojego problemu sprzętowego to niestety nie wiem.

25.01.2002
09:52
smile
[4]

miłosz [ Legionista ]

Po prostu nie instaluj nielegalnych kopii, to nie będziesz miał problemów ! Piractwu mówimy nie

25.01.2002
10:03
[5]

Maq [ Pretorianin ]

miłosz - ciekawe co powiesz gdy ten temat wróci gdy gra oficjalnie pojawi się w Polsce. Na zachodzie ludzie zgłaszali podobne problemy sprzętowe pomimo zakupu oryginałów. Co zaś tyczy się łączenia z netem przez gry - ja tam nie lubie jak gra czy program łączy się bez mojej wiedzy z internetem. Cenię sobie swoją prywatność. A tobie radziłbym wziąć na wstrzymanko i nie rozpoczynać kolejnej debaty o piractwie w tym wątku. Od tego są inne wątki (jest ich kilka). Tam każdy może reprezentować swoje racje. W tym wątku jest to zbędne. Pamiętaj - kazdego powinna obowiązywać zasada - "jak nie masz czegoś konkretnego do powiedzenia w danym temacie to po prostu nic nie mów".

25.01.2002
10:14
[6]

roman11 [ Pretorianin ]

brawo Miłosz ! Tyle, że mówiłem o demie...

25.01.2002
10:15
smile
[7]

roman11 [ Pretorianin ]

wielkię dzięki maq !!!

25.01.2002
10:51
smile
[8]

miłosz [ Legionista ]

Przyjmiecie przeprosiny ? to Gorąco przepraszam, wyjechałem za ostro, bo wiele osób gada, że już gra w pełnego, jeszcze raz przepraszam i nie gniewajcie sie

25.01.2002
14:10
smile
[9]

roman11 [ Pretorianin ]

ok - nie było sprawy

25.01.2002
17:42
[10]

trafo [ Pretorianin ]

hejka roman !! pomoglo ??

25.01.2002
18:17
smile
[11]

pisz [ nihilista ]

Ja miałem ten sam problem z demem (mam windę XP)- chciał łączyć się z netem......Ale jak jak się wkur#%$ to przestał....Inteligentna bestia, co :)

28.01.2002
08:28
[12]

roman11 [ Pretorianin ]

info dla zainteresowanych: na czas gry z folderu dial-up usunąłem skonfigurowane połączenie z netem (tzn. pozostała tylko ikona utwórz nowe...) i jest spokój. Po grze połączenie wrzucam z powrotem itd - trochę to toporna metoda, ale działa .

28.01.2002
10:55
smile
[13]

Markill [ Pretorianin ]

Co do wymagań....bo w końcu taki jest temat wątku :-))) no cóż ( w tym miejscu wzruszam ramionami i wzdycham ze smutkiem :-( ....Mam Duron`a 1GHz, 256 Ram`u, GeForce2MX....i mam zastrzeżenia do MoH`a, kiedy gram w 640x480x32bit - Detale na HIGHEST, lub MAX...zależy gdzie...ale po prostu wszystko na max`a i miejscami BARDZO ZARYWA, a ogólnie to nie mam takiej płynności, jak np. w RtCW i to w 800x600 ( ale i tak nadal twierdzę, że MoH bije na łep RtCW )....bo jaki sens ma granie z detalami na medium, czy low ? Przecież co nowa gra, to cieszymy się, że jeszcze piękniejsza grafika, jeszcze lepsze tekstury i efekty świetlne, jeszcze bardziej dokładne modele siatkowe.....a kiedy zmniejszamy ilość detali...to gra wygląda, jak zrobiona przed rokiem, czy dwoma laty.....a przecież nie tego spodziewamy się po najnowszych tytułach. MoH jest grą roku - to nie podlega wątpliwości...ale jak zawsze - jest parę denewujących "bugów" ....niezniszczalne wyposażenie wnętrz ( krzesła, stoły, lampy, żarówki !!! ) brak krwi - a takie tłumaczenie przez producentów gry, że niemcy nosili dużo ubrań i że gdyby było widać krew...to że byłoby to nie realistyczne......to mogą sobie darować :-))) Moim zdaniem, to jest poważny minus gry ( nie żebym był za brutalizmem, czy coś ) ale nikt, NIKT, nie jest w stanie pozostać w jednym ...buaaa - nienaruszonym, ani nawet nie zadrapanym ....kawałku po spotkaniu z granatem, bazook`ą, czy też "Tygrysem" - Ha ha ..no way man :-))). Ostatno również spotykamy dziwne zachowanie się producentów flagowych tytułów, a konkretnie chodzi mi o takie gry jak: "Red Faction", "Return to Castle Wolfenstein" ..no i rzecz jasna "Medal of Honor".......Lustra..tak właśnie lustra. Na pewno pamiętacie Duke Nukem 3D....tam lustro wygląda, jak lustro :-) W Red Faction, efekt lustra wygląda mizernie...jakby jakiś niskiej jakości filmik "avi" generowany w czasie rzeczywistym :-))))) a im dalej idziemy ty coraz gorzej, bo w RtCW i MoH lustra wyglądają jak.....hmmm... do czego by to porównać ? .....blachy posmarowanej pastą do zębów:-))) Ale...gdyby te lustra były takie, jak w Duke Nukem 3D, czy w świetnym "SWAT3"..to pewnie jeszcze bardziej pogorszyło by sprawę "wymagań sprzętowych"..:-(((( Te wszystkie błędy nie zmieniają jednak faktu, że MoH to zajebi#$@ giereza, warta swej ceny. Koniec ( wreszcie :-)))

28.01.2002
10:58
[14]

tramer [ ]

cóż, do tej giery to GF2 (pełny) conajmniej... GF3 zalecany. nie wiem czemu kurcze, ale z doświadczenia tak to wygląda. co do luster - tak wyglądają w każdej grze na engine Q3 (nawet SOF miał takie elementy). to tak niebardzo lustra, bardziej po prostu połyskujące powierzchnie... porządne lustra to są w unrealu, albo serious samie...

28.01.2002
11:00
[15]

tramer [ ]

btw: dodajcie sobie tą linijkę do skrótu uruchamiania gry: +set cl_playintro 0 +set ui_skip_eamovie 1 +set ui_skip_titlescreen 1 +set ui_skip_legalscreen 1 nie będzie wyświetlać żadnych filmików na początku - prosto do menu :-)

28.01.2002
11:33
[16]

CocaineSilkk [ Konsul ]

A ja mam D700, 192 mb i voodoo3 i moj PIRACKI mohaa chodzi mi pieknie w 800x600 (detale na medium chyba) i nie chce mi sie wierzyc ze komus na LOW chodzi wolno

28.01.2002
11:33
[17]

CocaineSilkk [ Konsul ]

A ja mam D700, 192 mb i voodoo3 i moj PIRACKI mohaa chodzi mi pieknie w 800x600 (detale na medium chyba) i nie chce mi sie wierzyc ze komus na LOW chodzi wolno

28.01.2002
11:41
smile
[18]

Yarkabalka [ Pretorianin ]

co do krwi - znalazlem jakiegos moda na sieci, dodaje ponoc krew do efektow. jesli ktos lubi... ja mam 384 ram cel 800 gf2mx32 i dziala 1024x768 16 bit wszystko max bez najmniejszego problemu. chyba wiec trzeba wiecej ramu aby dzialalo szybciej

28.01.2002
11:50
smile
[19]

Markill [ Pretorianin ]

Yarkabalka -----> podaj link do tego moda...będę wdzięczny :-) CocaineSilkk ----> włącz sobie wszystko na MAX`a....jak piszę wszystko to wszystko..głębię kolorów "tyż" ...zarówno na 32 bit ustaw grę, jak i Texture Color Deph...:-) i wtedy się wypowiedz :-) Tramer -----> pewnie masz rację. Engine Q]|[ to piekny engine, super radzi sobie z mapami odbić ( reflections ) ...ale nad lustrami to się nie postarali :-)))

28.01.2002
12:07
[20]

tramer [ ]

polecam ten adres jak i ten (https://www.alliedassault.com) tam są i mody i wszelkie informacje. wpiszcie się na petycję o serwer linuxowy...

28.01.2002
13:03
[21]

roman11 [ Pretorianin ]

Markill - co do bugów, to zdecydowanie masz rację - zresztą piszesz o efektach spotkania z Tygrysem w jednym kawałku - a co powiesz na Tygrysa, który po strzale z panzerfausta traci tylko 20% "zdrówka" i musisz grzmocić do niego x razy ? Nie wiedziałem, że te czołgi były aż tak pancerne...I jeszcze snajperka, która nawet nie drgnie...To chyba jest tak, że gry idealnej nie ma

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.