GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

No i zrobilem dym w sklepie....

30.03.2004
15:23
smile
[1]

tomirek [ ]

No i zrobilem dym w sklepie....

Wczoraj odebralem po prawie 30 dniach moja karte graficzna z serwisu (TV Out zdechl). Wrocilem do domu podlaczam... martwa jak 2 tygodniowy trup... Wkurzylem sie na maxa. Sklep juz byl zamkniety wiec podjechalem tam dzis i zarzadalem zwrotu kasy. No i sie zrobil dym.... Oni na to, ze nie i moga co najwyzej naprawiac. Ja na to, ze ich psim obowiazkiem jest zwrocenie kasy (tu przytoczylem fragment ustawy) i napisalem protokol reklamacji, w ktorym domagalem sie zwrotu kasy.
Wszystko przebiegalo w bardzo nerwowej atmosferze, troche sie unioslem i zjebalem sprzedawce. Burak nie chcial mi przybic pieczatki na protokole wiec wykonalem szybki telefon do PIH i Federacji Konsumentow.
W koncu przyjeli moj protokol itd. Bylem troche niegrzeczny i uparcie domagalem sie naleznych mi praw.
W sklepie bylo nawet sporo klientow i wygladali na lekko zaszokowanych obrotem sprawy...
Maxymalnie maja 14 dni na ustosunkowanie sie do mijego zadania. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
No i potwierdza sie, ze klient traktowany jest jak pies. gdybym nie podparl sie ustawa i dal sobie wejsc na glowe pewnie znowu bym sie z nimi wozil przez miesiac....

30.03.2004
15:25
[2]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

no i dobrze zrobiles, bo jakbys znowu im dal do "naprawy" to po miechu pewnie bylo by to samo.... walczmy o swoje prawa ;]

30.03.2004
15:26
[3]

Mad Vert [ Konsul ]

Tomirek===> I takich ludzi jak ty powinno byćwięcej!! Pamiętam twój wątek w tym temacie! Gdyby wszyscy tak postępowali może w sklepach nauczono by sie szacunku do konsumentów!! BRAWO!!

30.03.2004
15:27
[4]

Szwaroc [ ]

ja bym tam nie wiedizal ze to sie tak zalatwia... a o telefonach to juz w ogole bym nie pomyslal... a numeow bym nie mial :D

30.03.2004
15:28
smile
[5]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

a myslicie ze Tomirek mial te numery??:)))) BRAWO TOMIR!!!!!!!!!!

30.03.2004
15:31
[6]

Septi [ Starszy Generał ]

No ba i oby tak dalej,bez przesady,szczytem bezczelności jest trzymać tak długo karte i oddać ją w takim samym stanie w jakim była.

30.03.2004
15:31
smile
[7]

tomirek [ ]


ILEK --->>>> zona sie ze mnie smiala, ze przygotowuje sie do wizyty w sklepie jak prokurator do oskarzenia mordercy. Przekopywalem net (w koncu dzieki uprzejmosci tygryska dostalem fajnego linka), pospisywalem sobie numery do PIH i Federacji, wydrukowalem ustawe, wydrukowalem interpretacje tej ustawy, pozaznaczalem odpowiednie paragrafy i tak uzbrojony poszedlem na wojne :)

30.03.2004
15:32
smile
[8]

K@mil [ Wirnik ]

Brawo Tomirek, brawo ! Z takimi trzeba ostro ! Mam tylko nadzieje ze duzo ludzi to slyszalo !

30.03.2004
15:33
smile
[9]

tomirek [ ]

Septi --->>> karte oddalem z uszkodzonym TV Outem a otrzymalem zupelnie niedzialajaca. Komp sie wogole nie podniosl... Sukinsyny....

Kiedys bardzo chwalilem ten sklep ale ostatni moge tylko ostrzegac:
Trzymajcie sie z dala od firmy:
Eldorado Computers, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 97, Warszawa.

30.03.2004
15:34
[10]

Chacal [ ? ]

Taki sam numer odstawiła moja matka przy zakupie aparatu fotograficznego. Bo okazało się że był wadliwy. Nie chcieli zwrócić kasy lub wymienić na inny. Uparli się że naprawią to w ramach gwarancji. A więc: konsultacja z prawnikiem, obcykanie się z paragrafami, kilka telefonów, potem pismo a gdy usłyszeli że sprawa zostanie skierowana do sądu to załatwili nowy aparat od ręki i jeszcze całowali po rączkach...

30.03.2004
15:35
smile
[11]

twostupiddogs6 [ Pretorianin ]

Ja zrobiłem kiedyś z bratem lepszy numer... brat wywoływał zdjęcia z cyfrówki za jakieś 200 zł. Okazało się, że maszyna, co wywołuje te zdjęcia(nie wiem może jak większość rzeczy w tym kraju sprowadzony za pół darmo zajeżdżony, przedpotopowy rzęch z Niemiec) nieźle skopała kolory... np. niebo było koloru morza ect... Panie nie chciały przyjąć reklamacji(chociaż brat parę zdjęć wywołał gdzieś indziej i im pokazywał jak to powinno wyglądać), odmawiały też stanowczo skontaktowania się z kierownikiem. Oświadczyliśmy zatem, że będziemy tutaj stać i każdemu klientowi pokazywać te zdjęcia, uprzedzając co się może stać z jego zdjęciami, przez co w jeden dzień stracą więcej niż 200 zł. Na początku były bardzo spokojne - do pierwszego klienta... Potem zaraz się kierownik odnalazł i na skutek ugody 150 zł zwrotu. Zawsze po takich rzeczach mam świetny humor do końca dnia :)))))

30.03.2004
15:36
smile
[12]

Tyrone [ Generaďż˝ ]

brawo dla pana tomirka trzeba walczyc o swoje!
ale czy to moze doprowadzic do poprawienia sie uslug choc w tym jednym sklepie...?
(no miejmy nadzieje w kazdym razie:)

30.03.2004
15:36
[13]

Mad Vert [ Konsul ]

tomirek===> Przyłączam sie!! Sprzedali mi w tym sklepie padniętą płyte ECS K7s5a!! Przez 2 miesiące tam chodziłem i robiłem burdy... w końcu oddali nową!!

30.03.2004
15:37
smile
[14]

Szenk [ Master of Blaster ]

tomirek ---> To może byś się podzielił tym linkiem i numerami telefonów - jeśli to nie tajemnica.
Myślę, że taka wiedza i przygotowanie niejednemu się jeszcze może przydać :)

30.03.2004
15:38
smile
[15]

tomirek [ ]

Zastanawiam sie nad jeszcze jedna rzecza - czy nie zrobic im wiekszego swinstwa: Komp bez grafy nie dziala. A ja musialem napisac prace magisterska i o miesiac wszystko mi sie przesunelo. W zwiazku z tym minal ponad rok od uzyskania absolutorium i zgodnie z regulaminem szkoly musze za obrone zabulic 500PLN. I ciekawy jestem jakby do tego podeszli prawnicy gdybym zalozyl Eldorado Computers sprawe z powodztwa cywilnego o odszkodowanie i pokrycie poniesionych wydatkow (w koncu mozna powiedziec, ze przez to, ze przetrzymali mi karte nie zdarzylem sie obronic przed koncem marca bo nie udalo mi sie skonczyc pracy)
Ciekawe czy ma to szanse powoidzenia....

30.03.2004
15:38
[16]

PAW666THESATAN [ DP Jasio aka T-666 ]

tomirek >> Oo to niedaleko ode mnie jest ten sklep :> kumpel sobie w nim kupil kompa i cos mial zwalone z zasilaczem bodajze.... w kazdym razie komp mial tez zbyt wysoka temperature po wlaczeniu, za to jest tam taki sklep obok :> Flycom... mam z tamtad kompa (dosc starego, w ogole kupowanego od kumpla :P ) i dziala spoko, zadnych problemow nie bylo a komp juz 4 a moze i 5 letni ;] no i mili panowie tam pracuja. Dokupowalem se kiedys tam ram (~~) no i nie dzialal, poszedlem grzecznie do sklepu powiedzialem ze nie dziala i mi zwrocili kase :]

30.03.2004
15:39
[17]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Znam ten sklep. Kupowalem u nich 2 lata temu dvd Pioneera. Byl zepsuty, ale na drugi dzien wymienili bez gadania na nowy i dziala do dzis.
Miales pecha.

30.03.2004
15:40
[18]

tomirek [ ]

Pierwszy przydatny link:

30.03.2004
15:41
[19]

tomirek [ ]

i drugi przydatny link (to ten od tygryska):

30.03.2004
15:49
[20]

Los Galaktikos [ Konsul ]

i bardzo dobrze zrobiłes....trzeba było na kamere albo na dyktafon nagrac i w neta puscic...chamstwo sie szerzy

30.03.2004
15:49
smile
[21]

AMDD [ Dwory Unia ]

tomirek- A moge spytać ile masz lat ?? :D bo nie wiem dlaczego mi się zawsze wydawało ze ty młody jesteś no... wiesz.. kawaler itd

30.03.2004
16:01
[22]

tomirek [ ]

AMDD --->>> w watkach z serii ile macie lat jest moja data urodzin. Zaczalem chrystusowe lata. W tym roku 33 mi strzeli.
Wlasnie zadzwonilem raz jeszcze do Federacji Konsumentow i powiedzieli mi jeszcze, zeby orpocz tego wyslac im jeszcze poleconym oswiadczenie, w ktorym dokladnie precyzuje termin zwrotu pieniedzy i gdy nie zwroca w terminie to zagrozic skierowaniem sprawy do sadu

30.03.2004
16:08
[23]

AMDD [ Dwory Unia ]

tomirek- to teraz może mi być wstyd :( wydawało mi się zawsze że koło 16 masz :( ale nie wiem dlaczego

30.03.2004
16:26
smile
[24]

mar-rol [ Konsul ]

ja ma takie pytanie... kupiłem se szczewiki.... no i jak można sie domyśleć... cisną mnie.. więc polazłem do sklepu i ładnie poprosiłem o ich wymiane... a tam mi baba wyleciała z tekstem- są jakieś przepisy, że wymian sie nie przyjmuje i można ewentualnie na inny rozmiar wymienić... wpadłem na wspaniały pomysł, żeby je delikatnie uszkodzić i wymienić w ramach "rocznej" gwarancji :D no ale od razu se pomyślałem, że "rzeczoznawca" napisze, że buty są zdezelowane i to wina posiadacza tak jak ostanio mi napisali... no i 80 zł w du*** a chciałem sie spytać o ten przepis co niby w całym kraju jest... wie ktoś może czy takie coś istnieje?

30.03.2004
16:30
[25]

tomirek [ ]

mar-rol --->>> ciasne soczewki wiaza sie ze znaczna niedogodnością (Artykuł 8, punkt 4 Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r, Dz. U. 141 poz. 1176) i w zwiazku z tym mozesz odstapic od umowy i zarzadac zwrotu kasy.

30.03.2004
16:33
[26]

tomirek [ ]

W Federacji konsumentow poradzili mi zebym napisal im jeszcze oswiadczenie i wyslal poleconym.
Jak ktos chce to wlasnie cos takiego wyplodzilem i moze posluzyc za wzor:

W naglowku twoje imie, nazwisko, adres i telefon, obok miasto i data

Do:
bla, bla, bla - nazwa firmy

OŚWIADCZENIE*

Niniejszym informuję, że zgodnie z przysługującym mi prawem (Ustawa o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r, Dz. U. 141 poz. 1176) z powodu niezgodności towaru z umową (karta graficzna uszkodzona w stopniu uniemożliwiającym jej poprawne działanie) odstępuję od Umowy i żądam zwrotu całości zapłaconej kwoty.
Karta graficzna jest nieodzowną częścią komputera, bez której komputer nie może poprawnie działać, co uniemożliwia mi jakąkolwiek na nim pracę, w tym pisanie pracy magisterskiej. Wiąże się to z bardzo poważną niedogodnością (Artykuł 8, punkt 4 wymienionej przeze mnie Ustawy).
Zwrotu zapłaconej kwoty proszę dokonać maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania niniejszego oświadczenia.
W przypadku nie zastosowania się do powyższego terminu i nie wypłacenia pieniędzy informuję, że skieruję sprawę do rozpatrzenia przez Sąd Publiczny.

Z wyrazami szacunku

bla bla bla


* Oświadczenie dotyczy reklamacji nrXXXXX z dnia XXXXX

Oświadczenie sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.

30.03.2004
17:50
smile
[27]

Dagger [ Legend ]

==>AMDD
Bo tomirek tak naprawde ma 16 lat ;)))))))))))))))

30.03.2004
17:56
smile
[28]

boro [ Generał ]

Tomirek ---> podeslij mi swoja fotke z autogtrafem to se nad luzkiem powiesze - jestes moj HERO :D
czolobitnosc na wieki

pozdrawiam
boro

30.03.2004
17:58
[29]

Dagger [ Legend ]

==>tomirek
Właśnie - gdzie słynna fotka tomirka - powinna znaleźć się przy pierwszym poście.

30.03.2004
18:00
smile
[30]

milys [ spamer ]

ooo tomirek ---> ten sklep jakos niedaleko mnie jest.. btw nigdy tam nie bylem :) i tym bardziej sie nie zjawie

30.03.2004
18:01
smile
[31]

tygrysek [ behemot ]

gratulacje tomirek :)

przynajmniej nie dałeś się wydymać jak większość ludzi w tym kraju :)

30.03.2004
18:02
smile
[32]

p_e_p_s_i [ Polonia Bydgoszcz 4ever ]

Tomirek ---> brawo, brawo, brawo i jeszcze raz brawo!! gratuluję odwagi i stanowczości

30.03.2004
18:03
[33]

następny [ Rekrut ]

Gratuluję Tomirek :)
tak gdyby więcej osób tak robiło to sprzedawcy by przestali kręcić...

30.03.2004
18:07
[34]

Filevandrel [ Dyżurny Filet Kraju ]

BRAWO!!!! A jakby sie stawiali to im zrob antyreklame. gdzies kiedys uslyszalem ze jeden zadowolny klient przyciaga 5 kolejnych a niezadowolony odstrasza potencjalnych stu czy jakos tak. W każdym razie jakby Ci nie zwrócili kasy pójdź do nich do sklepu i na cały głos ochrzań. :-))))))

30.03.2004
18:08
[35]

Fett [ Avatar ]

gratulacje gratulacje a to wszystko powinno się wydarzyć :/ Mój kumpel miał podobną sytuacje na CD-ROM czekał miesiac i też poszedł to PIH i Federacji Konsumentow. z miejsca dostał nowy czytnik

30.03.2004
19:34
smile
[36]

childlike [ Konsul ]

i tak wlasnie powinno byc BRAWO Tomirek

30.03.2004
19:39
smile
[37]

Muniez2 [ debil ]

a nie mogłes poprosic o sprawdzenie tej karty przy odbiorze z reklamacji?

po co odbirałes jak nie byłes pewny czy działa?

30.03.2004
19:41
smile
[38]

SzajbiX [ Centurion ]

i bardzo dobrze zrobiłes GRatujacje

30.03.2004
19:48
[39]

Child of Bodom [ Real Madryt ]

Wreszcie jakis dobry czlowiek napisal bardzo pouczajacy watek, trzeba tak dalej ludzie!

30.03.2004
19:57
[40]

amoreg1234 [ użytkownik ]

tomirek -- > a ty jestes prawnikiem moze ? :)

30.03.2004
20:22
[41]

żul_z_norwida [ teraz EXCALIBUR[ak] ]

Brawo, nie nalezy sie dawac takim burakom, trza walczyc o swoje, niestety nie wszysce maja wystarczajaca ilosc odwagi

30.03.2004
20:41
smile
[42]

tomirek [ ]

amoreg1234 ---->>> nie. Prawnikiem nie jestem, nie bylem i raczej nie bede :)

Muniez2 --->>> mea culpa. Mam nauczke. Powinienem sprawdzic. Ale dobrze wyszlo bo jak odbieralem to nie wiedzialem tyle o reklamacjach co dzis i pewnie oddalbym znowu do naprawy

30.03.2004
20:52
[43]

Garbizaur [ CLS ]

Popieram. Czasami trzeba zrobić porządek z chamami.

30.03.2004
20:59
smile
[44]

SirGoldi [ Gladiator ]

Ja jeszcze jakieś 1.5 roku temu kupowałem kompa w sklepie komputerowym EPROM... Straśni z nich byli nieudacznicy i nie wiem czemu u nich kupowaliśmy ;) zlewali klienia jak nie wiem :D Dla mnie twoja sytuacja tomirek nie jest dziwna bo mój ojciec za każdym razem jak wchodził do tego sklepu to się burzył i wszystkich opierniczał :D

30.03.2004
21:24
smile
[45]

iNfiNity! [ Senator ]

Oddanie ci pieniedzy w takiej sprawie jest ich zasranym obowiązkiem! Dobrze zrobiłeś!

30.03.2004
22:13
smile
[46]

peners [ SuperNova ]

Gratuluje bardzo dobrze zrobiłeś.Ja miałem podbną sprawę z dyskiem twardym tylko że sprzedawca dostał że sie wyraże negrzecznie po ryju od mojej mamy hehehe co to sie działo dysku i tak mi nie wymienili a ja se kupiłem nowy i od dzis odradzam kazdemu ten sklep

30.03.2004
22:32
smile
[47]

brzydki potworek [ wampir z duszą anioła ]

Zastanawiam sie nad jeszcze jedna rzecza - czy nie zrobic im wiekszego swinstwa: Komp bez grafy nie dziala. A ja musialem napisac prace magisterska i o miesiac wszystko mi sie przesunelo. W zwiazku z tym minal ponad rok od uzyskania absolutorium i zgodnie z regulaminem szkoly musze za obrone zabulic 500PLN. I ciekawy jestem jakby do tego podeszli prawnicy gdybym zalozyl Eldorado Computers sprawe z powodztwa cywilnego o odszkodowanie i pokrycie poniesionych wydatkow (w koncu mozna powiedziec, ze przez to, ze przetrzymali mi karte nie zdarzylem sie obronic przed koncem marca bo nie udalo mi sie skonczyc pracy)
Ciekawe czy ma to szanse powoidzenia....



Zadnych szans :)

30.03.2004
23:00
smile
[48]

tomirek [ ]

brzydki potworek --->>> Kto nie mialby zadnych szans? Ja czy sprzedawca? hehehehehe :)))))))) Chyba jednak ja...

30.03.2004
23:13
smile
[49]

grzesiek16 [ Feluś ]

tomirek podaj mi te telefony, bede wdzieczny bardzo :]

30.03.2004
23:19
smile
[50]

tomirek [ ]

grzesiek16 --->>> wejdz w linka i kliknij w "Pomoc" w manu w lewym gornym rogu strony - otworzy ci sie stronka z linkami do adresow i telefonow PIHu i Federacji

30.03.2004
23:58
smile
[51]

Banananan [ Dezerter ]

Nic nowego nie powiem, ale chciałem tylko pogratulować tomirkowi jego postawy... Naprawdę gratuluję. Więcej takich ludzi!

31.03.2004
00:02
[52]

Zarek00 [ Konsul ]

Najlepiej jak sprzet ma gwarancje zewnetrzna (wystawiona przez producenta). Mi zrypal sie gf2 Ti. Wyslalem do producenta na jego koszt a za 2 tygodnie zapukal do mnie kurier z nowiutkim gf4 :D

31.03.2004
00:02
smile
[53]

brzydki potworek [ wampir z duszą anioła ]

tomirek --> Ty, nikt Ci nie kaze pisac pracy korzystajac wlasnie z tej karty graficznej :) troche logiki, nie zyjemy w uesa ;)

31.03.2004
00:07
smile
[54]

Suhoj [ Fochmistrz ]

tomirek
a jaką ustawą się podparłeś??? bo w ustawie o sprzedaży konsumenckiej możesz żądać zwrotu hajsu dopiero jak naprawa lub wymiana są niemożliwe trwają zbyt długo, albo wiążą się ze zbyt wielkimi kosztami==> de facto to można naprawiać ci w nieskończoność

kodeks cywilny pozwala na zwrot zeny jeżeli dokonano już 1 naprawy a rzecz się znów zepsuła, jego postanowień nie stosuje się jednak do umów konsumenckich zawieranych po 01.01.2003r.

pewnie wykorzystałeś niewiedzę sprzedawcy, i bardzo dobrze hiehie!!!!!

31.03.2004
00:10
[55]

tomirek [ ]

Suhoj ---->>>> powolalem sie na Ustawe o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r, Dz. U. 141 poz. 1176
Wszystko masz w moim poscie z 16:33 (ten wytluszczony boldem)

31.03.2004
00:15
smile
[56]

_kronos_ [ Pretorianin ]

brawo dobrze zrobiłeś bo pewnie by cię spławili jak innych klijentów ,wkońcu może się zastanowią następnym razem jak coś będą naprawiać że mogą trafić na takich klijentóe jak ty ...:):):):):):):):):):):):):):)

31.03.2004
00:28
smile
[57]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

O ile wiem, zgodnie z prawem naprawa sprzętu może trwać 2 tygodnie, wymiana 3 tygodnie (kiedyś ktoś podawał takie terminy na tym forum). Ale w gwarancji którą się podpisuje, jest napisane że np. naprawa może trwać miesiąc lub dłużej jeżeli zachodzi taka konieczność. I co się dzieje w takim przypadku? Teoretycznie jest to niezgodne z prawem, ale sprzedawca powie że ja to podpisałem i tym samym zgodziłem się na takie warunki.

31.03.2004
00:38
[58]

Maliniarz [ Konsul ]

Tomirek ->re5pect black brother

31.03.2004
01:08
smile
[59]

owoc_pomarańczy [ Konsul ]

Tomirek--->

zajebiscie. dobrze zrobiłeś i nich się w koncu soprzedawcy nauczą ze klient ich pan...
bardzo dobrze wiem o czym mowię gdyż w ciągu 2 miesięcy uzytkowania nowego kompa mam w tej chwili 4 dysk... tak, 4. śmieszne i żałosne jednocześnie.

jak ten sie rozwali to tez zaządam kasy, i wiem ze to bedzie zajebiscie trudne, wtedy jakby coś zwracam sie do Ciebie po numery ustaw i moje prawa bo szczerze mowiąc to średnio je znam:/

zawsze jak tam chodziłam do nich to sobie mowiłam- zjebie ich zaraz. i kurcze zawsze jakoś miękne:) coś nie mam chyba zbyt ciętego języka:))

31.03.2004
02:50
smile
[60]

InH [ Legionista ]

tomirek ---> zakladaj Samozwancze Biuro Ochrony Praw Konsumenta - zobacz ilu masz potencjalnych klientow ;) kasa tylko czeka...rady-porady nie od parady

31.03.2004
08:29
[61]

klod____ [ Generaďż˝ ]

w sobote znajmoy kupil torbe do notebooka o wymiarach XYZ

jak probowal do niej wsadzic notebooka to okazalo sie ze nie wchodzi
pomierzyl i wyszlo mu ze wymiary podane na metce to "zbieda" wymiary zewnetrzne torby
zaplacil 200pln, postanowil oddac torbe , byl tam w poniedzialek
zwrotu nie przyjeto ;)

wyslalem mu twoje pisemko do wykozystania ;)))

a pozatym moze serio powinienes zalozyc stronke z poradami dla robionych w bambuka konsumentow ???
pare szablonow pism, kilka ustaw do wgladu i wydruku ;)
procedury postepowania
bedziesz slawny ;))))

31.03.2004
09:25
smile
[62]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

tomirek ----> a tak w ogole, to co to za karta ??

31.03.2004
09:51
smile
[63]

tomirek [ ]

Piotrasq --->>> to Radeon 9100 64MB 128bit

Niestety wiekszosc sprzedawcow doskonale zdaje sobie sprawe, ze przecietny Kowalski nie ma wiekszego pojecia o przyslugujacych mu prawach i bezczelnie to wykorzystuja....
W sklepie, o ktorym pisze ktoregos dnia widzialem taka sytuacje:

Przyszedl klient z padnietym dyskiem - mial na niego pisemna 12 miesieczna rekojmie od Eldorado Computers. Niestety dysk padl dzien po termininie zapisanym na tej rekojmi. Klienta oczywiscie zbyli i powiedzieli, ze nie przyjma dysku do naprawy.
Ale... No wlasnie. Ja tez o tym nie wiedzialem, ale Ustawa o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Art 10, pkt1) WYRAZNIE mowi, ze sprzedawca odpowiada za niezgodnosc towaru z umowa w przypadku jej stwierdzenia przed uplywem 2 lat. W przypadku wymiany towaru na nowo termin ten biegnie od poczatku!!! Wyjatkiem sa rzeczy uzywane, gdzie termin moze byc skrucony, jednak nie mniej niz 12 miesiecy.
NIE DAJMY SIE WIEC OSZUKIWAC!!! I GDY PO UPLYWIE 12 MIESIECY TOWAR SIE ZEPSUJE MAMY PRAWO DOMAGAC SIE NAPRAWY!!!!

31.03.2004
10:10
smile
[64]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

brawo Tomirek

Jak będę miał jakies problemy z gwarancjami to wiem do kogo uderzać :)

31.03.2004
12:53
smile
[65]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zawsze twierdzilem, ze Radeon to lipa.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.