GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię....( cz. 10 )

21.01.2002
18:01
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię....( cz. 10 )

Thief - w postaci Dark Project, czy pozniejszego The Metal Age to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnosci potraktowania tematu, czy wreszcie w tym co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radosci grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do slodkiego uzaleznienia, nie dziwi tez ze ma na swiecie grono oddanych fanow i sympatykow.

Thief to gra niesmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie zyla na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym aby watek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych lamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielone sie swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....



21.01.2002
18:02
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oto lista wszystkich, dotychczasowych linkow do poszczegolnych czesci naszego watku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303

21.01.2002
18:03
smile
[3]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Kto jeszcze nie zna projektu PiotraS i Bukarego niech czuje sie zobawiazany do przeczytania niniejszego postu.... Milej i owocnej lektury... UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://republika.pl/thief_age/tfcd.htm https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

21.01.2002
18:19
smile
[4]

Bukary [ Generaďż˝ ]

TREBI ---> Oto co mówi The Eye (Oko): "Comes a man to rescue me. Poor man. The Keepers have sealed the doors and only they know how to open them. Cross you the bridge to the grotto of the Keeper's two. Stand you on the pedestal and illuminate the statue with fire then discover the secret of the Talisman." Musisz wykonać instrukcje Oka. Powróć do miejsca, gdzie znajdował się zbiornik wodny z posągiem pośrodku (wchodzi się tam przez mostek). Wystrzel rope arrow w jedną z belek ponad posągiem i wskocz na wysepkę pośrodku zbiornika wodnego. Stań na metalowej powierzchni i skieruj się twarzą w stronę posągu, przy którym znajdują się niezapalone pochodnie. Zapal je przy pomocy fire arrows. Po prawej stronie posągu otworzy się przejście do budynku The Keepers. Wejdź tam. Gdybyś nadal potrzebował pomocy, to pisz.

21.01.2002
18:27
smile
[5]

Bukary [ Generaďż˝ ]

O kurcze, widzę, że PiotrS również odpowiedział na pytanie Trebiego w poprzedniej części wątku... Był szybszy, jak zwykle.

21.01.2002
18:56
smile
[6]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie mam pytanko co do Waszego stylu gry : chodzi mi o swiecidelka, łupem inaczej zwane : ) wiadomo ze jest ich na planszy wiecej lub znacznie wiecej - niz wymagana wartosc zdobyczy warunkujaca jako jeden z objectives pomyslne ukonczenie misjji I wlasnie jak gracie, grabicie do oporu, czy nie zwracacie na to uwagi - kto moze sie pochwalic osiagnieciem zdobycia wszystkiego co sie swieci w kazdej z misji T ? Podobnie z secretami - od razu znalezliscie wszystkie ? Ja moge powiedziec ze teraz smakuje tego typu niuanse gry i zaginam parol na swiecidelka -jak to bylo/jest u was ?

21.01.2002
18:58
[7]

PiotrS [ Centurion ]

Bukary. A cały tekst Oka, od początku. Możesz to napisać, cały monolog Oka w oknie Katedry. Pamiętam, ja również utknąłem w tym miejscu, głos oka jest fenomenalny a jednocześnie bardzo trudny do zrozumienia :)

21.01.2002
19:24
smile
[8]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze, to, co napisałem powyżej, jest chyba CAŁOŚCIĄ tego, co mówi Oko. Czyż nie? Wszystkich zainteresowanych transkrypcją dialogów, cut-scenes itd. z T1, TG i T2 odsyłam tutaj:

21.01.2002
19:34
[9]

PiotrS [ Centurion ]

Hmm..., a czy to nie jest końcówka monologu, wskazówka co robić dalej. A w wcześniej było coś jeszcze ... A może się myle :))

21.01.2002
19:35
smile
[10]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto jeszcze troszkę inna wersja słów Oka: "Comes a man to rescue me...poor man, the Keepers have sealed the door, and only they know how to open them. Cross you the bridge to the grotto of the Keeper Sentinel. Stand you on the pedestal...and illuminate the statue with fire. Then can you discover...the secret of the Talisman." Właściwie różnice dotyczą tylko słowa po "Keeper". Spotkałem się juz z kilkoma wersjami, np.: "Sentinel", "two" itp. Nikt jednak (nawet Anglicy i Amerykanie) nie jest do konca pewien, co w tym miejscu mówi Oko. Oto niektóre strony z adresami transkrypcji poszczególnych dialogów, przerywników, briefings lub z samymi transkrypcjami: https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=14&t=006552 (sporo adresów) https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/thief_gold.txt (cały TG) https://kicie.net/misc/scripts.txt (wszystkie briefings z TG)

21.01.2002
19:39
smile
[11]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze, oczywiście dodaj wszystkie adresy ze strony: https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=14&t=006552 do linków na TFCDs. Ach, ostatni z linków z mojej poprzedniej wiadomości to strona SAILOREAGLE... Coś Ci ten nick przypomina???

21.01.2002
19:43
smile
[12]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --- > ten ostatni link B - https://kicie.net.... - az niemam odwagi go wystartowac (kicie - cats ? -co to oznacza, hehe.. : ) we wroclawiu siapi deszcz, jakas dziwna mgla unosi sie nad ziemia, rynny bulgocza jednostajnym, usypiajacym odglosem - - jednym slowem klimaty Raid on Washout Central - tylko ja nie wyskoczylem po lupy ale poczciwa Warke... : )

21.01.2002
19:44
smile
[13]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

riebiata moze rzucim sie na czata ?

21.01.2002
19:53
smile
[14]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dwa najlepsze walk-throughs (z częściowymi transkrypcjami), jakie znam: a) dla TG https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/thief_gold.txt b) dla T2 https://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/thief_ii.txt

21.01.2002
19:57
smile
[15]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze, powyższe adresy też dodaj do linków. brzeszczot ---> Cały czas siedzę na czatach, tylko czasem odchodzę od komputera (np. żeby zjeść kolację). Gdybym więc nie odpowiadał, to trzeba troszkę poczekać. :)

21.01.2002
20:00
smile
[16]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kurcze, wszystkie te transkrypcje dialogów i briefings są porozrzucane po różnych stronach. Może ktoś z Was podjąłby się scalenia ich w jeden plik??

21.01.2002
20:02
smile
[17]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A co do mojego pseudonimu, to - jak na razie - najbardziej podobają mi się: a) Zombie z "Kombi" (brzeszczot), b) Haunt z Plant (ja sam). Są jeszcze jakieś propozycje?

21.01.2002
20:06
[18]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> sa watpliwosci z tym slowem?!? dziwne, bo ja nie mam zadnych. W takim razie to ja wszystkim wyjasnie, co mowi oko po slowie 'Keeper': tam jest *tomb* a nie 'two' :) od razu tekst nabiera sensu. Chodzi o grobowiec Straznika... Nie wierze, ze nikt z ttlg community na to nie wpadl... :-))) No, no... Czytalem te transkrypcje tekstu Oka na ttlg forum :) >>... (something like 'building') << gosciu pisze... hehehe, mozna tak powiedziec, ale ja tam nie chce mieszkac w takiej chacie :))))

21.01.2002
20:14
smile
[19]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Może masz rację, Kin. Ja po prostu nie mam T1 zainstalowanego na kompie teściów, więc nie mogłem tego teraz sprawdzić...

21.01.2002
20:25
[20]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ja tez nie mam zainstalowanego T1. Napisalem z pamieci.

21.01.2002
20:30
smile
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

To masz dobrą pamięć, Kin... :))

21.01.2002
20:38
smile
[22]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Gosciu "siadz a poczywaj sobie" - zapraszamy na czata

21.01.2002
20:46
[23]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> Ma sie te smykalke :) i nie chodzi tu tylko o smykalke do grania :)

22.01.2002
11:12
smile
[24]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Nie znam twojego maila, więc umieszczam instrukcję na forum... A) Sprawdź, czy masz w biosie ustawioną boot sequence tak, aby obejmowała stację dysków 3,5' B) Ściągnij TechWorma oraz WinImage: https://dos.li5.org/DOWNLOAD/TECHW0RM.ZIP https://members.aol.com/gvollant/winima50.zip C) Rozpakuj zawartość obu plików .zip D) Wsadź do napędu dyskietkę 3,5' E) Kliknij na winimage.exe F) Pojawi się okno programu, naciśnij "file", potem "open" i otwórz TECHW0RM.IMG (jest w katalogu, do którego rozpakowałeś plik TECHWORM.ZIP) G) Teraz naciśnij CTRL+F H) Rozpocznie się tworzenie boot disku I) Gdy boot disk będzie już gotowy, zainstaluj grę, którą chcesz uruchomić, np,. LEGACY w katalogu C:\LEGACY, i sprawdź, jak nazywa się plik egzekucyjny (w tym przypadku "legacy.exe") J) Teraz zrestartuj komputer z włożoną dyskietką TechWorma K) Po chwili pojawi się czarny ekran z linią egzekucyjną A:L) Wpisz "c:", a pojawi się linia C:Ł) Teraz wpisz "cd legacy", a pojawi się linia C:\LEGACY (jesteś w katalogu gry!) M) Teraz wystarczy w tej linii wpisać "legacy", a uruchmi się plik "legacy.exe" i sama gra!

22.01.2002
11:15
smile
[25]

Bukary [ Generaďż˝ ]

W ostatniej wiadomości schrzaniły się punkty, więc podaję ja jeszcze raz: brzeszczot ---> Nie znam twojego maila, więc umieszczam instrukcję na forum... A) Sprawdź, czy masz w biosie ustawioną boot sequence tak, aby obejmowała stację dysków 3,5' B) Ściągnij TechWorma oraz WinImage: https://dos.li5.org/DOWNLOAD/TECHW0RM.ZIP https://members.aol.com/gvollant/winima50.zip C) Rozpakuj zawartość obu plików .zip D) Wsadź do napędu dyskietkę 3,5' E) Kliknij na winimage.exe F) Pojawi się okno programu, naciśnij "file", potem "open" i otwórz TECHW0RM.IMG (jest w katalogu, do którego rozpakowałeś plik TECHWORM.ZIP) G) Teraz naciśnij CTRL+F H) Rozpocznie się tworzenie boot disku I) Gdy boot disk będzie już gotowy, zainstaluj grę, którą chcesz uruchomić, np,. LEGACY w katalogu C:\LEGACY, i sprawdź, jak nazywa się plik egzekucyjny (w tym przypadku "legacy.exe") J) Teraz zrestartuj komputer z włożoną dyskietką TechWorma K) Po chwili pojawi się czarny ekran z linią egzekucyjną A: L) Wpisz "c:", a pojawi się linia C: Ł) Teraz wpisz "cd legacy", a pojawi się linia C:\LEGACY (jesteś w katalogu gry!) M) Teraz wystarczy w tej linii wpisać "legacy", a uruchmi się plik "legacy.exe" i sama gra!

22.01.2002
11:25
smile
[26]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, brzeszczot, nie baw się tym plikiem DI.EXE, jak Ci radził escimo :) Musiałbyś być w trybie dosa, w katalogu z TechWormem, i wpisać "DI /R A: TECHW0RM.IMG", żeby utworzyć boot disk.

22.01.2002
11:25
smile
[27]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, brzeszczot, nie baw się tym plikiem DI.EXE, jak Ci radził escimo :) Musiałbyś być w trybie dosa, w katalogu z TechWormem, i wpisać "DI /R A: TECHW0RM.IMG", żeby utworzyć boot disk.

22.01.2002
11:34
smile
[28]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Właśnie oglądam stronę Arx Fatalis. Jeste przepiękna. Tylko oficjalna strona THIEFa wyglada lepiej. Co więcej: gdy spojrzałem na wymagania sprzętowe gry, okazało się, że będę mógł w nią zagrać!

22.01.2002
11:36
smile
[29]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nowa strona o THIEFie: https://www.geocities.com/amadeo_forever/theifindex.html Piotrze, proszę: dodaj również i ten link.

22.01.2002
12:00
smile
[30]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Cofam to, co powiedziałem. Byłem przed chwila w THIEF PORTAL. Wydaje mi się, że strona Arx Fatalis jest nawet ładniejsza.

22.01.2002
12:49
[31]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> Ach, brzeszczot, nie baw się tym plikiem DI.EXE, jak Ci radził escimo :) wcale nie, wcale nie :)) naprawde wystarczy wlozyc dyskietke i kliknac DI.EXE :) wszystko sie zrobi samo, przynajmniej mi sie zrobilo. otworzylo sie dosowe okno, skopiowalo sie na dyskietke i ... voila ;)

22.01.2002
13:36
smile
[32]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A ja właśnie sobie zrobiłem przerwę w graniu w LEGACY... Zrobiłem to, co kiedyś zajęło mi - dajmy na to - godzinę, w piętnaście minut... Troszkę się rozwinąłem. Ale gra jest świetna. Dla mnie prawie nie straciła grywalności. Już kilka razy podskoczyłem ze starchu! Serio!

22.01.2002
13:46
smile
[33]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot napisał: --------------------------------- Panowie mam pytanko co do Waszego stylu gry : chodzi mi o swiecidelka, łupem inaczej zwane : ) wiadomo ze jest ich na planszy wiecej lub znacznie wiecej - niz wymagana wartosc zdobyczy warunkujaca jako jeden z objectives pomyslne ukonczenie misjji I wlasnie jak gracie, grabicie do oporu, czy nie zwracacie na to uwagi - kto moze sie pochwalic osiagnieciem zdobycia wszystkiego co sie swieci w kazdej z misji T ? Podobnie z secretami - od razu znalezliscie wszystkie ? Ja moge powiedziec ze teraz smakuje tego typu niuanse gry i zaginam parol na swiecidelka -jak to bylo/jest u was ? ------------------------------ Otóż ja przechodzę zazwyczaj misję (zarówno OM, jak i FM) dwa razy: 1) Chcę tylko wypełnić objectives i zobaczyć jak najwięcej lokacji. 2) Staram się zebrać WSZYSTKIE kosztowności, odnaleźć WSZYSTKIE sekrety, znokautować WSZYSTKICH i dostać się WSZĘDZIE. Oczywiście, pomiędzy 1) i 2) upływa czasem kilka dni, tygodni, a nawet miesięcy.

22.01.2002
13:52
smile
[34]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Co tu dzisiaj tak pusto?? Znowu.

22.01.2002
14:02
smile
[35]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Właśnie czytałem na forum ThiefAge jak Paweuek odpowiada na pytania dotyczące DromEda. Uczeń przerósł mistrza? He, He..

22.01.2002
14:22
smile
[36]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Judith ---> Rozwiązałeś ten problem z DromEdem? Jeśli nie, to sprawdź jeszcze, czy w pliku dromed.cfg masz wpisane: color_depth 16 Ale to tylko dla DromEda 2... (i dotyczy raczej tekstur). To musi być jakiś problem z instalacją DromEda albo z kartą graficzną... Hmm...

22.01.2002
14:49
smile
[37]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Bachus (czy nie powinno być Bakchus?) ---> Robisz tak we wszystkich watkach?

22.01.2002
14:56
smile
[38]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chcecie zobaczyć, jak wyglądają Wasi idole, autorzy FMs? Podążajcie za tym łączem:

22.01.2002
15:01
[39]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chcecie zobaczyć, jak wyglądają Wasi idole, aotorzy FMs? Podążajcie TAKŻE za tym linkiem:

22.01.2002
15:06
smile
[40]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Zobacz, jak wygląda SAILOREAGLE... Gdybym to wiedział wcześniej, inaczej bym z nią rozmawiał...

22.01.2002
17:09
[41]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> Hmmm...

22.01.2002
17:35
smile
[42]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Co, Kin, podoba Ci się sailoreagle??

22.01.2002
17:39
smile
[43]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Wygląda na to, panowie, że wkrótce będziemy mieli jubileusz --- 1000 postów w naszym wątku!!!

22.01.2002
17:42
smile
[44]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kin ---> A propos Oka: to dziwne, że ono mówi "tomb". Przecież to nie ma żadnego uzasadnienia. Tam nie ma grobowca, bardziej pasuje słowo "two" (dwa posągi) i słowo "sentinels" (strzegą tajnego wejścia). Szkoda, że nie mam teraz możliwości posłuchania słów Oka...

22.01.2002
17:47
smile
[45]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ok. 20.00 postaram się być na cztach. Jak zwykle.

22.01.2002
17:52
smile
[46]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> edit_color_depth 16 mam wpisane od dawna, co do sposobu wyświetlania to może wina mejogo monitora, ten cholerny hyundai jest strasznie ciemny, :)))). Gdyby nie rozjaśnianie na karcie to byłaby bieda, ale i to nie pomaga zbytnio bo to dział inaczej niż brightness... W czwartek zmieniam kompa!!!!! Dlatego jutro pisania nie będzie, bo opycham mojego blaszaka kumplowi i będę miał dzień przerwy...

22.01.2002
18:04
[47]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> po prawdzie, znam ladniejsze :) ale nie jest zle - jest ladniejsza ode mnie ;-))) i ma dluzsze wlosy :))) Ale wlasciwie to do Ciebie powinno byc to pytanie :) A moje 'hmmm...' mialo byc rowniez komentarzem do Twojego 'inaczej bym z nia gadal' - tzn jak? :) A teraz powaga: Sentinel by tam pasowal, ale zdanie nie ma sensu (gramatycznego), jezeli byloby tam 'two'. 'tomb' wymawia sie tak samo (+m), wiec z dwojga wybieram grobowiec. A gdzie ten grobowiec? Nie wiem, nie ja to budowalem :), ale moze ta wysepka? A teraz zastanawiam sie, czy tam czasem nie ma 'Tomb of Keeper Sentinel' :) Kto ma T1 na dysku i dobry sluch, niech sprawdzi, bo my tu sie zastanawiamy i nic z tego nie wynika...

22.01.2002
18:38
smile
[48]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wiatm panowie tym razem z obczyzny czyli z Poznania - jestem tu na konferencji o public relations - nie powiem owocna i ciekawa - na wykladach zaczelem pisac opowiadanie THIEfowskie (przebaczcie : ) ) - mam juz pomysl i zarys, a w chwili gdy to pisze jestem po 3 Pilsnerach a jeszcze zbliza sie bankiet o 19.00 Prosze zatem cala zaloge Tifowska zeby trzymala za mnie kciuki, za to bym szybko nie odpadl Bukary - dzieki serdeczne za pomoc, Bozia da ze i mi fajtlapie uda sie wystartowac LEgacy i inne tego typu gry (Dosowe) Pozatym ciesze mnie Twoje zainteresowanie ARX FATALIS (muzyka na oficjalce super ! ) - mam dobre przeczucia co do tej gry - i obym sie nie mylil - mialem jeszcze gdzie fajna stronke o m in AF ale podam jak bede jutro w domu - wyobrazcie ze siedze po raz pierwszy w kafejce internetowej - jestem uzalezniony ot co : ) Kto widzi Burricka ten na drzewo zmyka - i tym radosnym acz glupawym akcentem zycze wszystkim dobrego wieczoru Bywajcie !

22.01.2002
18:44
smile
[49]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

- - - > naturalnie serdeczne pozdrowienia dla escimo ktory na rowni z Bukarym wlewal mi do glowy DOSowy olej - -hehe... miedzy panami powstal tylko lekki spor metodologiczny.... : )

22.01.2002
18:49
smile
[50]

Judith [ Gladiator ]

Psychotest dla tych, co chcą sprawdzić, czy nie grają w Thiefa ciut za długo, :)))

22.01.2002
19:34
[51]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

brezszcot --> jak wrocisz, to opowiedz czy udalo Ci sie odciazyc kieszenie upojonych trunkami gosci (chyba ze sam bedziesz bardziej upojony :)

22.01.2002
20:11
smile
[52]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Judith ---> Ma być: "edit_screen_depth 16" (a nie - edit_color_depth 16) oraz (dla D2) "color_depth 16" Spróbuj też nacisnąć CTRL+7

22.01.2002
20:32
smile
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A na czatach pusto...??

22.01.2002
21:01
smile
[54]

Bukary [ Generaďż˝ ]

KURCZE, PODOSTAWAŁYŚCIE CHOLERY TFCDs I NAWET NIE RACZYCIE POWIEDZIEĆ, CO JESZCZE CHCIELIBYŚCIE W PRZYSZŁOŚCI ZOBACZYĆ NA TYCH PŁYTKACH I CZY ZAMÓWILIBYŚCIE NP. DODATKOWĄ PŁYTKĘ Z AKTUALIZACJAMI.... O ŻESZ WY!

23.01.2002
01:09
[55]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> Wpisałęm co trza, ale na razie nic z tego. Ale nie dramatyzujmy - da się pracować. Jak kupię G3 to sytuacja się zmieni, :))

23.01.2002
08:27
smile
[56]

anonimowy [ Legend ]

Witam wszystkich. Na początek zły screen. Przez to cholerstwo mam kolosalne przestoje, a tak na dobrą sprawę stoję w miejscu. :( Już nie wiem czy to wina słabej karty. (Riva tnt2) zbyt małej ilości pamięci (128) czy wreście samego dromeda. Sprawdzałem na dwóch kompach, to samo ( podobne konfiguracje). Niewiem czy komunikat wyświetla wingroza czy dromed? Będe musiał zrezygnować z mojej "wizji" misji na rzecz czegoś skromnego. :(((

23.01.2002
08:33
[57]

anonimowy [ Legend ]

Trochę bardziej pozytywnie:

23.01.2002
08:35
[58]

anonimowy [ Legend ]

jeszcze tak:

23.01.2002
08:36
[59]

anonimowy [ Legend ]

i tak:

23.01.2002
08:40
smile
[60]

anonimowy [ Legend ]

Jeszcze jedno info. Nadal nie mogę się połączyć z domu z internetem. "Komputer którego numer wybrano nie odpowiada. spróbuj później". Będe musiał poważnie porozmawiać z tepsą. :(((( Słowem czarne dni. A miały być tylko dobrze zacienione. :)

23.01.2002
12:17
smile
[61]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Jak tylko znajdę troszkę czasu, to pomogę ci rozwiązać ten problem (tutaj, na forum GOL). Czekam tylko na przywrócenie ThiefAge forum, bo chciałbym stmtąd skopiować jeden ze swoich postów (nie chcę pisać tego samego dwa razy).

23.01.2002
13:38
smile
[62]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Mabrus, Twój problem nie jest aż tak poważny, jak sądzisz, i można go rozwiązać, nie rezygnując z budowania złożonej misji. Oto kilka istotnych rad: P r i m o: Przede wszystkim musisz wiedzieć jak najwięcej na temat G R I D S I Z E (rozmiaru siatki) i G R I D S N A P P I N G (dopasowywania obiektów do siatki). „Grid size” to rozmiar siatki, do której DromEd dopasowuje brushes, objects itd. Możesz zmieniać rozmiar tej siatki, ale nigdy nie schodź poniżej 12 (lub 11). Im mniejsza wartość, tym dokładniejsze dopasowywanie. „Dokładniejsze” oznacza tu jednak „drobniejsze”, a nie – „lepsze”. Postaram się to jakoś wytłumaczyć. Jeśli tworzysz budynek, to małe znaczenie ma to, czy będzie on przesunięty kilka centymetrów w prawo czy w lewo w stosunku do innego budynku (siatka może więc być np. 14). Ale jeśli stworzyłeś – dajmy na to – pierścień, który ma znajdować się dokładnie w prawym, górnym rogu stołu, to różnica kilku nawet centymetrów MA znaczenie (siatka powinna być mniejsza, np. 13). Jeśli siatka jest np. 14, to na stole masz – powiedzmy – 4 kwadraty, do których może być dopasowany pierścień. A jeśli np. 13, to masz tych kwadratów – przykładowo – 8, więc masz większe możliwości manewrowania położeniem swojego obiektu. NIGDY nie staraj się ręcznie wpisywać wartości X, Y, Z brushes lub obiektów. To jedna z najczęstszych przyczyn błędów przy portalizacji. Niech DromEd za Ciebie dopasuje brushes i obiekty do siatki. Po prostu przenoś brushes i obiekty myszą w odpowiednie miejsce, resztę wykona DromEd. Możesz też używać komend: a) "hilight_check_snap 1", b) "hilight_do_snap 1", c) "hilight_clear" A) spowoduje podświetlenie wszystkich brushes i obiektów, które nie są dopasowane do siatki i które mogą być przyczyną ewentualnych błędów. Z kolei b) dopasuje wszystkie te obiekty i brushes do siatki. (UWAGA! Zanim uruchomisz to polecenie upewnij się, że rozmiar siatki ustawiony jest na najmniejszą wartość z tych przez Ciebie używanych. Jeśli np. używałeś w swojej misji siatki o rozmiarze 12, a teraz pracujesz np. na 15, to zmień rozmiar siatki na 12 i dopiero wtedy uruchom "hilight_do_snap 1". Gdybyś tego nie zrobił, to wszystkie obiekty, które ustawiałeś np. przy rozmiarze 12, zostałyby dopasowane do rozmiaru 15). Zaś c) likwiduje efekt podświetlenia obiektów i brushes. Jeszcze raz powtórzę, używaj na wymagających mniejszej dokładności obszarach rozmiaru 14/15, na obszarach dokładniejszej pracy – 12/13, a wyjątkowo – 11 (np. tworząc schody). Niedopasowanie obiektów i brushes do siatki może spowodować C O P L A N A R E R R O R, który redukuje profity z optymalizacji: zwiększa liczbę polyglonów (POLY COUNT), zwiększa złożoność (SCENE COMPLEXITY ERROR). Oczywiście, GRID SNAPPING pozwala na uniknięcie tego błędu. Oprócz powyższych komend ("hilight_check_snap 1", "hilight_do_snap 1", "hilight_clear") można też – w przypadku obiektów (nie brushes), np. drzwi, okien – używać dla pewności poleceń: „floor_object”, „ceiling_object” i „wall_object”. S e c u n d o: Zamiast polecenia „portalize” używaj jak najczęściej polecenia „optimize”, bo dzięki temu znacznie zredukujesz P O L Y C O U N T, a tym samym SCENE COMPLEXITY. Dlaczego liczba polyglonów jest ważna? Otóż im większa liczba polyglonów, tym sprzęt będzie miał większe problemy z ich przetworzeniem. Maksymalny POLY COUNT dla DromEda to – dajmy na to – 1024. Ale zawsze trzeba zachować margines błędu i nie dopuszczać, by ta liczba na niezbyt „aktywnych” obszarach przekroczyła 800-900. Rzecz jasna, osoby ze słabszym sprzętem (takie jak ja) już przy liczbie 800 będą miały problemy. Trzeba o nich pomyśleć i starać się utrzymać tę liczbę na obszarach o dużej aktywności (wiele AIs, obiektów, dźwięków itp.) na poziomie 300. Jak sprawdzić liczbę polyglonów? Wpisz polecenie „show_stats” i wejdź w tryb gry. T e r t i o: Oto przyczyny powstawania S C E N E C O M P L E X I T Y E R R O R i sposoby jego unikania: A) Nie wolno tworzyć zbyt dużych, pojedynczych brushes (a u Ciebie widziałem przeogromną brush D-200, W-139, H-32!). Lepiej jest tworzyć więcej małych brushes, a bardzo złożone struktury zastępować custom objects. B) Trzeba jak najczęściej używać polecenia „optimize” zamiast „portalize”. C) Na obszarach, które są bardzo złożone, można spróbować tworzyć „floating [unoszące się w powietrzu] brushes”, albowiem gdy brush przystaje do płaskiej powierzchni, „rozbija się” zwiększając liczbę polyglonów. „Floating brushes” nie powinno być jednak zbyt wiele, bo pojawią się z kolei problemy przy optymalizacji. D) Bardzo często SCENE COMPLEXITY ERROR jest powodowany przez nazbyt „przerośnięte” obiekty. Unikaj więc np. tworzenia ogromnych drzwi, potężnych okien itp. E) Gdy tylko jest to możliwe, staraj się zwiększać (skalować w górę) rozmiar tekstur, np. staraj się, by sky texture miała rozmiar większy niż 24. Liczba polyglonów się wtedy zmniejszy. F) Na obszarach, skąd rozciąga się zbyt rozległy widok, np. na dachach budynków, na zewnątrz, w ogrodach itp., staraj się umieszczać coś, co by ten widok chociaż częściowo blokowało (a na Twoich zrzutach są BARDZO rozległe widoki). Tam bowiem POLY COUNT jest zazwyczaj największy. G) Jeśli to możliwe, to redukuj liczbę „sides in base” z np. 10 do 6. To (a zwłaszcza punkty A, D, E i F) powinno rozwiązać Twój problem. Poczytaj też o operacjach, jakie można przeprowadzić na brushes: https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/591053/ Nie poddawaj się! SCENE COMPLEXITY ERROR to naprawdę jeden z mniej poważnych błędów, jakie mogą wystąpić podczas pracy z DromEdem. -------------------------------------- Wybrana bibliografia: A) Grid Size & Grid Snapping: https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/574584/ https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=007501 B) Poly Count https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=009727 https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=009398 https://www.thief-thecircle.com/teg/guides/guides/poly-counts.htm C) Coplanar Error https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=009307 https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=007501 D) Scene Complexity https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=008723 https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=007479 https://www.ttlg.com/forums/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=17&t=010090 Wszystkie ważne informacje na temat pracy z DromEdem znajdziesz ponadto na TFCDs.

23.01.2002
13:48
smile
[63]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Po pierwsze: Co sądzicie o zrzutach Mabrusa??? Po drugie: Podczas pisania o SCENE COMPLEXITY ERROR przyszła mi do głowy myśl o stworzeniu katalogu wszystkich znanych błędów w DromEdzie, ich przyczyn i sposobów rozwiązania. Czy to byłoby potrzebne? I czy ktoś by się tego podjął?

23.01.2002
13:50
smile
[64]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, i jeszcze jedno: Mabrus, koniecznie napisz, czy rozwiązałeś swój problem!!!

23.01.2002
19:25
smile
[65]

Tokaj [ Pretorianin ]

Witam. Właśnie wróciłem z pracy a tu czeka na mnie... TFCD ! Dzięki serdeczne ! No to teraz się zacznie :) Nawet nie miałem czasu przeczytać o czym rozmawialiście przez ostatnie pięć dni, zaraz to nadrobię na spokojnie. Dużo Cienia !

23.01.2002
19:26
smile
[66]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tak jałowego dnia, jak dzisiaj, to tu jeszcze nie było. Nikt się nie odezwał oprócz mabrusa.

23.01.2002
19:28
smile
[67]

Bukary [ Generaďż˝ ]

No, na szczęście przyszedł Tokaj.

23.01.2002
19:41
[68]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - witaj - na razie nie czytalem postow wiec wyskakuje jak Filip z konopi - > czatujemy ?

23.01.2002
19:42
[69]

Tokaj [ Pretorianin ]

Bukary, jestem, ale tylko na chwilę. Nistety w tym miesiącu tepsa się już kłania :( Dobrze, że nowy miesiąc już niedługo ;)

23.01.2002
19:45
smile
[70]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jak tam zadowolony z TFCD ? Jaka misje wybierzesz na dzisiejszy wieczor ? : )

23.01.2002
19:46
[71]

Tokaj [ Pretorianin ]

O, jest brzeszczot -->witaj, Bukary a "na buku moja metryka" to Twoja metryka? Chyba muszę przejrzeć poprzednie posty, bo jestem nie w temacie :)

23.01.2002
19:50
[72]

Tokaj [ Pretorianin ]

Znowu się spóźniłem z odpowiedzią :) Może nie uwierzysz, ale jeszcze nie wiem co jest na płytkach, wskoczyłem na forum żeby się pochwalić:) Ale w ciemno mówię, że zadowolony :) Jak tu załatwić sobie wolne na jutro, bo czeka mnie długa noc ;)

23.01.2002
19:56
smile
[73]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

hehhehe... a ja biore na jutro urlop -

23.01.2002
19:59
smile
[74]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Zapraszamy na czata:

23.01.2002
20:00
[75]

Tokaj [ Pretorianin ]

Widzę, że już czatujecie :) Zajrzę koło soboty

23.01.2002
20:04
[76]

Tokaj [ Pretorianin ]

No nie, znowu jestem o klika do tyłu :) Na czata bardzo chętnie, ale w sobotę/ niedziele, dzisiaj i tak mnie już za chwilę tatyfikator rozłączy ;) Pozdrowienia dla wszystkich

23.01.2002
21:11
smile
[77]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chcecie wiedzieć coś więcej na temat misji Paweuka? Zajrzyjcie tutaj: https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/663077/ https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/663109/

24.01.2002
14:25
smile
[78]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Tak na misje Paweuka czekamy wszyscy - jako ze to polski debiut Jako jeden z objectives w tej misji jest zabicie pewnej szychy - fajna sprawa, szkoda ze stosunkowo rzadko powielana dobrze bu bylo od czasu do czasu nie tylko krasc ale stawac sie karzaca reka sprawiedliwosci, wystepujac po stronie dobra, ofkors .... : ) chocbym sie nie pogniewal aby Garrett mogl czescej wypelniac zadania normalnie przynalezne dla Gildii Skrytobojcow ( kyo pamieta "Piramidy" Prachetta ) - np dostajemy zlecenie zlikwodowanie jakies persony Oczywiscie dobrze strzezonej, pomyslne zakonczenie misji wymagaloby od nas tradycyjnego juz sprytu, zrecznosci, pomyslunku, do celu prowadzic powinny alternatywne drogi, przy takich zalozeniach widze np duze mozliwosci do rozkrecenia nietuzinkowej fabuly, naszym zadaniem powinno byc znalezienie tak dogodnego miejsca skad moznaby oddac jedem smiertalny strzal - ale to nie wszystko -nalezaloby wczesnie opracowac plan ucieczki... taki sredniowieczny "Dzien Szakala" Przyznam ze bardzo chetnie zagralbym w taka misje, gdzie glownym zadaniem bylaby jakas egzekucja - nie mniej aby doprowadzic ja do konca istnielaby potrzeba wykorzystania tych wszystkich atutow i zdolnosci ktore sa nam znane i na codzien praktykowane... Innymi slowy nie chodzi mi o mlocke, ale dokladne planowanie - gdzie wiecej satysfakcji sprawia dojscie do celu, stworzenie sobie dobrych warunkow do oddania smiertelnego strzalu niz sama egzekucja... oczywiscie inne poboczne zadania moglyby odnosic sie do skradzenia przedmiotu x, podsluchania rozmowy, itp, itd.....

24.01.2002
14:51
smile
[79]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Twojemu opisowi, brzeszczot, dokładnie odpowiada gra HITMAN: CODENAME

24.01.2002
14:59
smile
[80]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Taaak no niby tak jest ale gdzie zombiaki, gdzie krysztal cienia, gdzie miecz.... a tak na marginesie z Hitmana przeniosl bym strune fortepianowa/ewentulnie wyjeta z harfy do duszenia przeciwnikow ------ B - sa takie misje FM czy nie , mowiles cos o TG... ? widze ze masz chody u Soulcatchera : )

24.01.2002
15:25
smile
[81]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Brzeszczot ---> Co do Soulcatchera, to zastanawiam się, czy nie poprosić go o więcej... Pewnie bym jednak przegiął strunę...

24.01.2002
15:30
[82]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> Co do Soulcatchera, to zastanawiam się, czy nie poprosić go o więcej... zmieniono z 16 znakow na 25, wiec mozesz smialo dopisac sobie cos jeszcze :))

24.01.2002
15:31
[83]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

... fortepianowa? ;-)))

24.01.2002
15:33
smile
[84]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Można też za mną pogadać na czatach:

24.01.2002
15:40
smile
[85]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Coś się w końcu ruszyło na ThiefAge: coraz więcej wątków i postów. :)

24.01.2002
16:56
smile
[86]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Właśnie poznaliśmy (brzeszczot i ja) na czatach znajomą LECHA, Arianę...

24.01.2002
18:16
smile
[87]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

i odbylismy - dluga i owocna rozmowe o tym i owym........ Panowie co sie dzieje -- --- czy wypuscili demko T3 a ja nic o tym nie wiem : )

24.01.2002
18:18
smile
[88]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

...czy moze trwa wlasnie sesja i powinienem Wam wspolczuc ???

24.01.2002
18:20
[89]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Nie wiem nic o wypuszczeniu demka T3, ale wiem, ze u mnie wypuscili horde wyglodnialych profesorow :)))

25.01.2002
10:39
smile
[90]

anonimowy [ Legend ]

Witam Braci z Cienia. :) Na początek chciałem zauważyć ze znowu wątek mnie zaskoczył. Niedawnio niemogłem nadążyć z czytaniem, teraz nie mogę znaleźć go wsród innych. Dobrze że brzeszczot dał taki charakterystyczny tytuł :) (ukłony dla naszego gospodarza). ---> Bukary dzięki za info o przyczynach błędu. Będe analizował twego posta, może dzisiaj zdążę coś skrobnąć. Dla poprawy humoru wszystkim, zamieszczam screena na którym widać gdzie Was kiedyś szukałem i jakie wzbudziłem zainteresowanie. :))))

25.01.2002
10:40
smile
[91]

anonimowy [ Legend ]

Jak się pisze to "nie mogłem"??? :)))

25.01.2002
11:07
smile
[92]

anonimowy [ Legend ]

W kwestii moich problemów z połączeniem z domu. Serwis uroczyście zakomunikował że 19 i 20 bm dokonał konserwacji ( łączy?) ponadto sprawdzili moje połączenie i wszystko jest ok. Na razie rozmowa jest ku ku kulturalna, same „ę”, „ą” ale nie wiem dokąd starczy mi cierpliwości. Sprawdzę jeszcze modem u kumpla i... będzie wojna. Uzbrojony w blackjack’a ruszam gromić wroga. Albo po prostu podpiszę umowę z internetią, miałem tak zrobić już dawno... Jeszcze coś wymyśle, ale nie wiem czy dojdę do setki. :))

25.01.2002
11:39
smile
[93]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Mabrus ---> A z jakiego forum ten zrzut??

25.01.2002
11:52
smile
[94]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A propos TPSA: Mam wykupione 30 godz. (ryczałt). Od 1 lutego te osoby, które wykupiły ryczałt, mają mieć autoryzowany dostęp do Internetu. Nie wiecie, czy mam sam się zgłosić po hasło, czy też oni mi to dostarczą??

25.01.2002
12:27
smile
[95]

anonimowy [ Legend ]

Podoba mi się pomysł który zagościł w naszym wątku. Pomysł umieszczenia tytułów które z różnych powodów są nam bliskie. Oto moja dziesiątka: 1. THIEF (1) Tutaj bez komentarza ponieważ należyty wymaga dużej ilości pisaniny. Jedynka oprócz grafy zdecydowanie lepsza od dwójki. 2. CADAVER Tak, tak miało się tą amigę. (Gra była też dostępna na PC). Zręcznościówka z dużą dawką przygody w rzucie izomerycznym. Łazi się grubawym rycerzem po kolejnych komnatach rozwiązując zagadki aż do finalnej rozgrywki z bosem. Prosta grafika i jeszcze prostsza oprawa dźwiękowa, ale grało się oj grało. Wywarła na mnie tak duże wrażenie, że ze wszystkich, które pamiętam tą wyróżniam jako przedstawiciela moich początków z grami. Można by wspomnieć jeszcze zręcznościówkę PPHamera – kapitalne melodyjki i Powermongera- taki stary rts. 3. SANITARIUM Przygodówka. Nie graliście? To błąd który należy naprawić. Horror pełną gębą i w dodatku z sensowną fabułą i dobrym zakończeniem. Przygody i pobudki głównego bohatera sensownie umotywowane. Chce się iść dalej i poznawać kolejne fakty. Nawet nieznajomość anglika bardzo nie przeszkadza. ...Ststuła przeniosła mnie na plac w jakimś miasteczku, obok grupki bawiących się dzieci. Podszedłem do odwróconego plecami chłopca by go przepytać. Odwraca się do mnie, i nie wiem o co pytać bo jego zniekształcona twarz ma dwoje ust... 4. ALIEN VERSUS PREDATOR Aby zagrać musiałem zmienić procesor na 450 ke. Warto było. Nigdy wcześniej ani później nie dobierałem tak długo i pieczołowicie ustawień klawiatury aby reakcje były jak najszybsze i sprowadzały się do nerwowego szarpnięcia rękami, podczas ucieczki lub grzanie na oślep w kłębowisko cieni. I to pikanie, to pikanie... 5. DARK COLONY Pierwszy rasowy rts z którym się zetknąłem. Uważam że miał wszystko co powinien mieć ten rodzaj gry. Z perspektywy czasu wnioskuje że tutaj 2d rządzi. Rysowałem na papierze mapki i kombinowałem jak ustawić te p...e jednostki żeby mnie znowu nie skosili. :) Warto wspomnieć Tzar’a i Starcrafta. 6. SYSTEM SHOCK 2 Rozmawiali tu kiedyś na temat jedynki. Nie miałem niestety przyjemności grać. Dwójka natomiast to namber jeden wśród cRGP. Niektóre opowieści zaczynają się za pięć dwunasta, tutaj było pięć po dwunastej – ale emocje jeszcze większe. Nigdy nie spotkałem tak ciekawej historii tak dobrze dobranej do możliwości silnika 3d. O co mi chodzi? Łaziło się po statku gwiezdnym i ograniczenia w zwiedzaniu świata były naturalne (a nie wysoka ściana której nie można przeskoczyć). Lubię klimaty SF. 7. FALLOUT (1) Kto nie oglądał Mad Max’a ręka w górę. Nie widzę, wobec tego niema co komentować. Dwujeczki nie dokończyłem – bariera językowa. Pocieszam się że ma wyjść „1” i „2” z tłumaczeniem. Czekam , czekam. Oby tylko zdążyli, wojna nie czeka i nigdy się nie zmienia. 8. HEROES OF M&M 3 Dobrze znana strategia turowa. Duża dawka dobrej zabawy. Czekam na „4”. Screeny robią niezłego smaka. Czasami przesadzali z bajkową grafiką, ale co tam. 9. NEVERHOOD Tutaj zupełnie inne klimaty niż Sanitarium. Różnią się te przygodówki jak niebo i ziemia. Ta zawiera potężną dawkę humoru dla każdego i niegłupią historię. Stara ale jara. 10. DIABLO (1) Niewiem co o niej pisać. Gra prosta jak kawałek cepa , jednocześnie wciągająca. Jedynka miała niesamowity klimat. W części drugiej po prostu go spaprali. Więcej postaci, zbrojownia doprowadzona do perfekcji ale nie ten klimat, niestety. Zdecydowanie jedynka (z dodatkiem). Kto jeszcze nie opisał swojego topu? Do dzieła, na co czekacie? Tak na marginesie nie znam tego Legacy. Dajcie jeszcze jakieś screeny!

25.01.2002
12:29
smile
[96]

anonimowy [ Legend ]

Cze Bukary! Z [tutaj szept - bo to zakazane imię] z wirtualnej polski. :)))

25.01.2002
12:42
smile
[97]

anonimowy [ Legend ]

---> Bukary jednej rzeczy nie rozumiem: mówisz że nie wolno tworzyć zbyt dużych brushes. To jak, mam z tej dużej zrobić kilka małych?

25.01.2002
13:27
smile
[98]

anonimowy [ Legend ]

Pragnę zakomunikować co następuje: Według obliczeń Wielkiego Kalkulatora post mabrusa z 10:40 był postem 1000'ym w wątku. :P Mabrus jest więc zobowiązany postawić wszystkim piwo. mabrus: -Ok,ok. Dla wszystkich - c(_) c(_) c(_) c(_) c(_) c(_) c(_) c(_) Ktoś jescze? O przepraszam, nie zauważyłem Pana w tym cholernym cieniu c(_).

25.01.2002
13:30
smile
[99]

anonimowy [ Legend ]

Tak na poważnie to szkoda że odezwał sie tylko bukary. :( Gdzie się pochowaliście? Muszę juz powoli kończyć, odezwę się dopiero w poniedziałek. Czymajcie się w mroku. ;)

26.01.2002
17:24
smile
[100]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Zapraszam do nowej części naszego wątku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.