GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Deus Ex- kłopoty z grą

21.01.2002
10:44
smile
[1]

Paul d'Artois [ Centurion ]

Deus Ex- kłopoty z grą

Posiadam sprzęt Win98 + RIVA TNT2 + SB Live! 64 MB RAM. Gra działa bardzo wolno (samo wgrywanie trwa 15 min!). Czy jest jakaś rada na zwiększenie grywalności (co powinienem zmienić w sprzęcie bądź softwarze?). Czy też macie takie problemy? Gra sama w sobie jest The Best!

Pozdrawiam!

21.01.2002
10:51
[2]

Zodiac [ ex-gladiator ]

Przede wszystkim dodaj drugie tyle ramu :-)

21.01.2002
11:05
[3]

tramer [ ]

nie napisałeś jaki masz procesor, ale mogę zgadywać - jakieś P2/Celeron 300-400Mhz tak? gra niestety ma spore wymagania - jak Zodiac zauważył, należałoby wymienić ram w pierwszej kolejności... najlepiej 256mb od razu kup :-)

21.01.2002
11:21
smile
[4]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Jeżeli masz procesor 400-500 Mhz to po wymianie RAM'u powinno wszystko być w porządku. Ja na moim Celeronie 500 Mhz z 64 MB Ram strasznie się z Deus Ex wymęczyłem. Jednak po wymianie Ramu na 256 gra chodzi naprawdę nieźle.

21.01.2002
11:22
[5]

Paul d'Artois [ Centurion ]

Dzięki za sugestie. Procesor mam Celeron 667 Mhz. W tej sytuacji najpierw zakupię 256 RAM'u i zobaczę jaki będzie efekt całości.

21.01.2002
15:28
[6]

Paul d'Artois [ Centurion ]

Jeszcze raz zawracam głowę! W necie podają rodzaje pamięci DIMM 256 RAM jako standard PC 100 lub PC 133. Którą mam kupić i o co tu chodzi? Mam płytę główną ABIT RAID 133.

21.01.2002
16:12
[7]

Mastyl [ Legend ]

to cos jest u ciebie nie tak- na słabszej konfiguracji niz twoja z 64 m ramu nigdy mi nie zwalnialo- no chyba ze w 800x600 z full details...

21.01.2002
16:44
[8]

Zodiac [ ex-gladiator ]

Paul d'Artois --> w Twoim przypadku szybkość RAMu nie jest ważna, gdyż Celeron chodzi na szynie 66 Mhz i z taką częstotliwością bedzie pracowała pamięć. Ale jesli kupujesz nową kość, nie ma sensu wydwać pieniędzy na starszą wersję100 Mhz. Celerony to ogólnie słabe procki. W Deus Ex mialem okazję porównać C450 (krecony 366, na szynie 81 Mhz) z Duronem 600 (na szynie 100 Mhz). Różnica była wtedy spora. Całośc chodziła na GeForce 256 DDR i nie było problemów z prędkością. Jeszcze jedno - pamiętam, że wyszła kiedyś łata przyśpieszająca znacznie tą grę (bodajże problem z multitexturingiem). Instalacja polegała na wrzuceniu nowszego pliku *.dll odpowiedzialnego za obsługę akceleracji. Poszukaj, a na pewno nie pożałujesz :-)

21.01.2002
16:52
[9]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Celeron 500 Mhz, Riva TnT2 M64 32MB, 64 MB RAM - na tej konfiguracji Dreus Ex chodził mi bardzo słabo, trzeba było brać 640x480, mało detali, 16bit kolor, gra przycinała od czasu do czasu Ten sam komp, ale z 256 Ram - w 800x600 z średnią ilością detali grało się bardzo dobrze

21.01.2002
17:10
[10]

CooN [ Generaďż˝ ]

Paul d'Artois --> na karcie graf. z napisem 'Nvidia' nie pograsz wydajnie z gry spad znaku 'powered by Unreal engine'...chlopaki z Epic stworzyli 3dfx-o lubny silnik, jak sie okazalo - niezbyt trafnie. Mialem okazje grac w Deusa na 3 konfigach: 1) P233 MMX, 256 sdr, voodoo3 3000, hdd ata33 - koszmarnie dlugie wczytywanie, framerate rzedu 10-15 fps (800x600x16) 2) TB800, 256 sdr, voodoo 3 3000, hdd ata100 7200rpm - super szybkie wczytywanie wzgledem 1-szej konf.; sama gra chodzi idealnie (1024x768x16) 3)TB800, 256sdr, gf2 gts, hdd ata100 - to juz nie to samo co wyzej - gra chodzi wyraznie wolniej (1024x...) moglbym sprawdzic jeszcze jedna konf. (A1,4 XP 1600+, 256 ddr...reszta jw.) ale watpie by cokolwiek sie zmienilo (prognozuje, ze na Win XP, ktorego aktualnie uzywam byloby niezbyt ciekawie w porownaniu z 3) ). oczywiscie mozna bawic sie w zmniejszanie detali....(osobiscie tego nie lubie :]] ps. mialem o tyle szczescie, ze Deusa przeszedlem na konf 2) wiec cala przyjemosc plynaca z grania w te niesamowita gre zostala przekazana w 100% do moich osrodkow w mozgu ;]]

21.01.2002
17:48
[11]

Zodiac [ ex-gladiator ]

CooN --> współpracę z kartami nVidii poprawia wspomniany patch :-)

21.01.2002
19:32
[12]

CooN [ Generaďż˝ ]

Zodiac---> masz na mysli patch d3d widniejacy na samej gorze ponizszego adresu? zdaje mi sie, ze juz kiedys cos podobnego probowalem, jednak widocznie wiekszych efektow to nie udalo (skoro juz nie pamietam :] chyba bede musial sprawdzic jeszcze raz, na nowym sprzecie, z wszelkimi mozliwymi paczami i upgradeami... i jeszcze pytanko na koniec: lepszy /pod wzgledem wydajnosci i - co tez istotne - wygladu gry/ jest tryb d3d czy opengl? (w przypadku deusa rzecz jasna)

21.01.2002
23:14
[13]

Zodiac [ ex-gladiator ]

CooN --> tak, to ten pliczek :-) engine Unreala jest napisany raczej pod D3D, zresztą z tego co pamiętam, tryb OpenGL wcale mi się nie uruchamiał

21.01.2002
23:17
[14]

mix [ Legionista ]

mam radę; kup sobie lepszy komputer

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.