GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Przedłużenie umowy w erze

15.03.2004
00:41
[1]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

Przedłużenie umowy w erze

Mam to pyatnie co Cast Away ale związane z Erą. Mam taryfę moja 40 [kupione w grudniu 2003] i jestem ciekaw co robi era gdy kończy ci się umowa. Przechodził już ktoś przez to?

15.03.2004
01:03
[2]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

też mam którąś z kolei i w sumie zmieniłbym telefon na nowy (mam ze stycznia 2003), ale nie śpieszy mi się. Generalnie era nie robi nic gdy kończy Ci się umowa :P
Jak pójdziesz do salonu, to oczywiście możesz przedłużyć - podpisać nową i wziąć sobie jakiś telefon w promocji.

Ale tu uwaga - czasem niektóre modele obwarowane są kretyńskimi warunkami, dlatego ja ostatnią umowę zamiast przedłużyć na stary numer, wziąłem i zrezygnowałem ze starego i mam nowy (bo chciałem SE T300, wtedy to było coś :).
Dwie umowy temu z kolei pieprzyli coś, że dadzą nowy telefon w promocji, jeśli miesięczny średni rachunek był powyżej jakiejś tam kwoty.

Generalnie - idziesz do salonu (jakiegoś większego, nie do punktu gdzie siedzi głupia niunia, która nic nie wie i nic nie może) ze starą umową, mówisz, że chcesz ją przedłużyć na kolejny rok i dostać telefon za złotówkę czy jaki tam sobie wypatrzyłeś. Jak pieprzą jakieś bzdury, że telefon to tylko "sagem" albo coś tam, to upierasz się przy swoim i mówisz, że do cholery stałemu klientowi coś się należy, a jak nie to kur... przejdziesz do plusa :P

Aha - jak nie chcesz nowego telefonu, to nic nie musisz robić. Dopóki nie wymówisz im usługi, dalej jesteś ich abonentem i dostajesz rachunki. Po prostu możesz zrezygnować z ich usług w dowolnym momencie (do tej pory nie mogłeś, bo zobowiązywała Cię umowa) i odpracowałeś już ten swój telefon z promocji :) Możesz też kazać zdjąć z niego sim-lock.

15.03.2004
01:15
[3]

gereg [ zajebisty stopień ]

chcialem sie tu dopisac... ale widze, ze ekspert zrobil to jako pierwszy....
nic tu po mnie...

15.03.2004
01:16
[4]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

a.i.n... >>> Dzięki ;]

15.03.2004
01:16
smile
[5]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

gereg - jeśli przez emocje coś przeinaczyłem, to sorry :)
Ale takie mam doświadczenia z erą, może z wewnątrz inaczej to wygląda :)

15.03.2004
01:17
[6]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

gereg >>> Tobie też dzięki

15.03.2004
01:17
[7]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

a.i.n... >>> A miałeś telefon w erze?

15.03.2004
01:20
[8]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Marbi - MAM :)
Drugi numer, pierwsza umowa na początku 1998 i to był numer mojego ojca, po półtora roku (czyli przed wygaśnięciem pierwszej umowy - kiedyś były na dwa lata) telefon przypadł mnie. Żeby było śmieszniej - dla wygody nadal jest na ojca, choć tą ostatnią umowę (z nowym numerem) mógłbym podpisać sam :)

15.03.2004
01:24
[9]

gereg [ zajebisty stopień ]

marbi - dzieki, ze sie nie dopisalem? ;-)

ain - niech Ci bedzie, ze cokolwiek z tego, co napisales, wydarzylo sie ;-)

15.03.2004
01:24
[10]

mikmac [ Senator ]

gereg -->
ale zgodzisz sie ze mna, ze ciagle polskie telekomy bardziej dbaja o nowego niz starego klienta. Jestem klientem biznesowym w erze. mam numerow sam nie wiem z 8 moze 9. Laczny rachunek wali ostro w 4 cyfry...
Ukradli mojej siostrze koma. Rzeczywiscie bidula miala rachuneczki malenkie... miescila sie w jakiels niskiej taryfie. Nie mialo najmniejszego znaczenia, ile im place rocznie. Siostrze musialem zakupic jakis nowy telefon z nowym numerem i ta nowa karta lezy sobie grzecnie na poleczce - przez 2 lata bedzie nieuzywana :/
Przykladow jest masa.
Stokrotki mi zabrali dali jakies znizki... Rzeczywiscie w sumie to wychodzi ponad 10% ale wydaje sie to dosc malo jako program lojalnosciowy.

15.03.2004
01:30
[11]

gereg [ zajebisty stopień ]

mikmac - wszystko ma znaczenie. zarowno ile masz kart, ile placisz, czy placisz terminowo etc.
ale jakby nie bylo zadna siec nie jest instytucja charytatywna i wszystko jest prostym rachunkiem - kiedy mozna dac, to sie daje....

oferta jest zawsze przygotowywana indywidulanie - i zapeniam Cie - przy przedluzaniu umowy mozna dostac takie warunki, o jakich nowy abonent moze pomarzyc....

a stokrotek (na ta chwile punktow era premia) nie mozesz miec dlatego, ze nie moga do tego programy nalezec abonanci majacy na jednym koncie wiecej nic 4 karty sim.... jak sam piszesz- masz wiecej

15.03.2004
01:32
[12]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

gereg - co znaczy "niech mi będzie, że cokolwiek z tego się wydarzyło"?

Prawda jest taka, że w końcu dostawałem prawie to co chciałem, ale nigdy od ręki, zawsze trzeba było się użerać :P.

Przypomniało mi się coś jeszcze - po pierwszej umowie również musiałbym zmienić numer żeby dostać - wtedy nokie 3310, ale dopłaciłem 100PLN za tzw. złoty numer i numer został. Przy SE T300 cena telefonu " w promocji" wynosiła ponad 400 PLN, więc na złoty numer już nie miałem serca płacić.

Nietstety obsługa klienta (na którego są teraz już dwa numery!) nie jest najlepsza. Rezygnacja z mojego pierwszego numeru też trochę trwała (3 tygodnie od zgłoszenia rezygnacji i to po wygaśnięciu umowy), akurat żeby objąć nas kolejnym rachunkiem.

Za to z relacji kolegi, który ma telefon w plusie - dostał telefon jaki chciał podpisują tylko kolejną umowę. Może wciska mi kit, ale traktowanie klienta w erze nie podoba mi się. Podoba mi się zasięg czy taryfy, ale obsługa...

Edycja - a propos tego co gereg pisze o indywidualnym podejściu:
coś w tym jest - odkąd mamy dwa numery i wyższe rachunki - traktowani jesteśmy lepiej, nawet zwiększono nam ilość darmowych minut. Ciekawe jak będzie tym razem z przedłużeniem umowy :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-03-15 01:38:08]

15.03.2004
01:36
[13]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]


gereg >>> Dziękowałem, że chciałeś pomóc.

Więc jak będę 2 mieśiące przed końcem umowy to najpierw do nich zadzwonie a potem pójdę

15.03.2004
01:40
[14]

gereg [ zajebisty stopień ]

ain - masz racje. traktowanie klienta jest okropne. to pewnie dlatego pratkycznie zawsze we wszystkich rankingach nasz custmer service jest najlepszy....

dlugo trwalo rozwiazanie umowy? a czytales regulamin?
termin wypowiedzenia to 30 dni plus dni do konca cyklu rozliczeniowego.

cos Wam powiem - cudze chwalicie, swego nie znacie....
mialem kiedys telefon w plusie. wiem co tam sie dzieje.
miale w ideii. na poczatku (styczen) 2003 przedluzalem umowe. po wielu zabiegach udalo mi sie dostac jako taki telefon....
od konca lutego 2003 zaczalem pracowac w erze. jak zobaczylem, co bym dostal bede klientem wymienionej, to malo nie osiwialem.... telefony duzo lepsze i nowsze za znacznie lepsze ceny.... (moje rachunki ok 200 pln, oplacane terminowo etc)

dobrze, ze siostra zaopiekowala sie moim komem z ideii bo juz nie moglem patrzec na to cholerstwo...

15.03.2004
01:42
[15]

gereg [ zajebisty stopień ]

a i jeszcze jedno - jesli wolalbym minuty, to idea proponowala mi wtedy 10 minut.... lolololololol..........

15.03.2004
01:44
[16]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

Ja bym się nie obraził jak by mi dali n-gage lub abonament za 1 zł ;]

15.03.2004
01:46
[17]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

gereg - masz rację, nie wiem jak jest w innych sieciach (tyle co z opowieści).
Nie jestem też zadowolony z obsługi klienta w erze, uważam że powinna być lepsza, może teraz kolejne doświadczenia będą lepsze, jak wspomniałem - od roku na ojca jest zarejestrowany kolejny numer.

Wybraliśmy erę i póki co przy niej zostaniemy, bo finansowo najbardziej się to nam opłaca, a na jakość usługi (nie obsługi) nie mogę narzekać.

15.03.2004
01:48
[18]

gereg [ zajebisty stopień ]

ain - szczerze mowiac boli mnie Twoje zdanie o naszym cs jako, ze nim sie zajmuje.....
co Ci nie odpowiada? kazda sugestia jest cenna.

15.03.2004
02:01
smile
[19]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

gereg - z dotychczasowych doświadczeń - przedłużenie umowy i otrzymanie wybranego telefonu w promocji nigdy nie udało się bez jakichś dopłat, zmian numerów itp.

Chciałbym tak:
- Dzień dobry, to moja umowa, wygasła miesiąc temu.
Chciałbym podpisać kolejną i wziąć w promocji ten fajny telefon za 1PLN, albo ten za 49 PLN czy ten tam za XXX PLN. Chcę mieć ten sam numer telefonu.
- Proszę bardzo, rachunki płaci Pan regularnie, proszę wybrać model telefonu :)


PS.
Aha - napisałem już raz e-maila do Was (na [email protected]), że Wasza strona www.era.pl pod przeglądarką Safari na Maku nie działa :)
Po prostu między <body> a </body> jest pusto :)
Widzę adres, ikonkę ery przed https:// ale strona jest biała.

Pomaga zmiana przeglądarki albo... ustawienie Safari by podawała się za IE lub netscape/mozillę.
Piszę o tym dlatego, że jeszcze niedawno pod Safari strony ery hulały aż miło.
A że przeglądarka szybsza i bezpieczniejsza od IE/mozilli, to zmieniać nie zamierzam.

Jeśli mógłbyś pchnąć tę sprawę do technicznego, byłbym dzwięczny w imieniu swoim i macuserów/abonentów ery :)

15.03.2004
02:13
smile
[20]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

Dobranoc idę spać

15.03.2004
02:14
[21]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

ja też.
a wracam... w czwartek?
Cholera :/
Dobrej nocy.

15.03.2004
02:15
[22]

gereg [ zajebisty stopień ]

marbi - dobranoc ;-)

ain -
przygotowanie konkretnej oferty nie jest wyznacznikiem jakosci obslugi klienta stricte rozumianej ;-)

co do strony, to mysle, ze na ta chwile nie ma to sensu.... lada chwila sam sie dowiesz dlaczego ;-)

15.03.2004
06:02
[23]

MiC266 [ Pretorianin ]

Pytanie??
Przedluzylem umowe w Erze po 2latach i czy teraz jest rok czy weicej do nastepnego przedluzenia????

15.03.2004
06:34
[24]

mikmac [ Senator ]

jezeli umowa nie mowi inaczej to standardem sa 2 lata...

15.03.2004
11:03
smile
[25]

Kaj-oj [ Pretorianin ]

Też to miałem, tylko że ja zamiast przedłużyć z nimi umowę kupiłem telefon w IDEI.
1. Na rok dostałem 50% rabatu na abonament za Optime 60 płaciłem ok. 45zł
2. Jest tańsza
IDEĘ polecam, tylko nie bierz telefonu na abonament w PLUSie.

08.04.2004
16:52
smile
[26]

monamii [ Junior ]

Mam pytanie, może ktoś jest zorientowany ile czasu przed końcem umowy w Erze, można ją przedłużyć , podobno już 2 miesiące wcześniej ale nikt nie może mi powiedzieć jak jest naprawde.... ?? Odpiszcie to dla mnie ważne..

08.04.2004
17:40
[27]

nagumo [ Pretorianin ]

monamii--->jesli jestes klientem ktory placi jako takie wysokie rachunki,to 2-3 miesiace pzred wygasnieciem umowy,zadzwonia do Ciebie z Ery i zaproponuja przedluzenie umowy + bonusy minutowe, znizkowe itp. Tylko uwazaj,bo taka oferta jest aktualna do odwolania,a nie wiadomo kiedy Era zamarzy sobie odwolanie propozycji dla Ciebie, po miesiacu a moze juz po tygodniu
pozdrawiam

08.04.2004
17:42
[28]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

podejrzewam ze jak wszędzie. 30 dni. ale pewności nie mam.

gereg ---> możesz mi podac jakies źródła co do tego customer service najlepszego w erze? bo ostatnio czytałem ze dwa artykuły i pisali tam o Idei.

ogólnie obsługa klienta w każdej firmie ma jeszcze sporo do poprawienia. zreszta nie tylko z winy firmy ale i klienta. nie jest łatwo zadowolić wszystkich ludzi którzy dzwonią na split.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.