
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Liga Menedżerów Canal+ - świetna zabawa!
Wszystkim fanom piłki nożnej polecam...
Mnie wciągnęło jak cholera :)
Aha, ostrzegam - na starcie się dostaje 6 czy 7 SMSów z zasadami gry :)
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Właśnie się męczę kogo kupić jako bramkarza :)
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Nie wierze ze nikogo to nie interesuje...

eJay [ Gladiator ]
Czy t6o cos kosztuje bo jak tak to nie gram:)
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
2 zł SMSem wpisowego :) Reszty możesz via WWW dokonywać...
[mam sponsora :) ]

eJay [ Gladiator ]
No to moze skorzystam z tego..2 zł jakos jeszcze ujdzie:)

Macu [ Santiago Bernabeu ]
Wolę Wygraj Ligę ;)
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Macu - to jest o tyle ciekawsze, że opiekujesz się też stadionem, sponsorami itd...mówię Ci, super!
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
No, i to jest sporo trudniejsze (nie masz tyle kasy :-) )
Pafcio [ Pretorianin ]
a nie lepiej tutaj?

eJay [ Gladiator ]
Gra dostępna jest dla Abonentów wszystkich sieci GSM.
Koszt SMS-a aktywującego rozgrywki wynosi 2,44 zł z VAT.
Koszt kolejnych SMS-ów zależny jest od używanych komend.
eee rezygnuje, po co mam placic 50 zł:)
zbuju [ Generaďż˝ ]
https://www.hattrick.org/
lub
https://www.managerzone.com/
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
eJay - ale te kolejne komendy mozesz tez wykonac z poziomu www :)
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Mój aktualny skład (mam prawie 0 kasy, tak na transfery powydawalem :) )
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
No i nagrody dla zainteresowanych:
Lista Nagród:
42" ekran plazmowy dla Menedżera Rundy
32" telewizor panoramiczny dla II Menedżera Rundy
aparat cyfrowy 4,2 Megapixela i rower dla III Menedżera Rundy
aparat cyfrowy 4,2 megapixela dla kazdego Menedżera Miesiaca
aparat cyfrowy 2,1 megapixela dla kazdego Menedżera Kolejki
rowery, pilki, gry komputerowe, magazyny Game4U jako nagrody dodatkowe
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
ŁUP!
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
"Skrócona" pomoc...
Zaczerpnięte z gry
FAQ
Na czym polega ta gra?
Należy dobrać takich zawodników w drużynie, którzy w najbliższej kolejce ekstraklasy zdobędą największą ilość punktów. Oczywiście wszystko zależy od umiejętności menedżerskich i formy wybranych piłkarzy.
W jaki sposób można kupować/sprzedawać piłkarzy?
Aby kupić lub sprzedać piłkarza należy wystawić ofertę wysyłając GRA OFERTA «ID» «kwota» na numer 7193 lub złożyć ofertę na stronie www. Następnie (czas reakcji zależy od atrakcyjności oferty) dostaniesz SMS-a z potwierdzeniem kupna/sprzedaży. Jeżeli w przeciągu 5 godzin wyślesz SMsą o treści GRA KUP «ID» lub GRA SPRZEDAJ «ID» dokonasz transąkcji.
Czy już można kupować/sprzedawać piłkarzy?
Oczywiście oferty można składać przez cały okres trwania gry. Jedyne ograniczenie to ilość gotówki na koncie :-)
Wysłałem ofertę kupna/sprzedaży i nic się nie dzieje, dlaczego?
Czas odpowiedzi zależy od kwoty jaką podasz w ofercie. Maksymalny czas realizacji oferty kupna/sprzedaży to 2 dni.
Co mam zrobić, żeby od razu kupić/sprzedać piłkarza?
Aby sprzedać piłkarza natychmiast trzeba złożyć ofertę sprzedaży na kwotę wynoszącą poniżej 75% jego wartości. Np. jeśli chcesz sprzedać Radka Zidka możesz wysłać SMS-a o treści GRA OFERTA 139 7500 lub złożyć ofertę na stronie www oferując 7500.
Aby kupić piłkarza natychmiast trzeba złożyć ofertę kupna na kwotę wynoszącą powyżej 125% jego wartości. Np. jeśli chcesz kupić Radka Zidka możesz wysłać SMS-a o treści GRA OFERTA 139 12500 lub złożyć ofertę na stronie www oferując 12500.
Po chwili dostaniesz smsą potwierdzającego możliwość kupna/sprzedaży. Jeśli wyślesz SMsą o treści GRA KUP «ID» lub GRA SPRZEDAJ «ID» dokonasz transąkcji.
Skąd mam wiedzieć, że oferta kupna/sprzedaży jest już aktywna (tzn. mogę już kupić/sprzedać piłkarza)?
O możliwości kupna/sprzedaży informuje SMS nakazujący potwierdzenie transąkcji kupna/sprzedaży. Na stronie www oferta kupna/sprzedaży, jeśli staje się aktywna zmienia się jej tło na jasne.
Dlaczego nie dostaje SMSów z LM?
Aby dostawać smsy należy mieć kredyt SMS (1 kredyt = 1 sms) powyżej 0. Kredyt SMS zdobywa się wysyłając SMSy na numer 7211. Wysłanie 1 SMsą powoduje wzrost kredytu SMS o 4.
Dlaczego mój pseudonim to nieznajomy, nazwa stadionu nieznana i nazwa druzyny nieznani?
Aby takie nazwy dostaje każdy gracz po zarejestrowaniu się do gry. Aby zmienić swoje dane można wysłać SMsą na 7211 o treści GRA PSEUDO «nazwa» drużyna «nazwa» STADION «nazwa» lub zmienić je na www w ustawieniach konta.
Co należy zrobić, aby działał czat?
Do poprawnego działania czatu wymagana jest najnowsza wersja oprogramowania JAVA (1.4.2_01). Bezpłatną wersję instalacyjną można znaleźć na stronie www.java.com
W jaki sposób będzie można zdobywać wirtualną kasę?
Gotówkę otrzymujemy od sponsorów, którzy oferuję określoną stawkę za umieszczenie swojego loga na stadionu. Aby zwiększyć ilość sponsorów, należy rozbudować stadionuę zyskując więcej miejsca na reklamy.
Co to jest Liga prywatna?
Liga prywatna są to rozgrywki pomiędzy menedżerami. Została stworzona, aby uatrakcyjnić stronę www i można w nią grać jedynie na stronie. Wzięcie udziału w grze nie wiąże się z nagrodami, a ranking został stworzony w celu porównania swoich wyników z wynikami innych menedżerów.
Jak grać w Lidze prywatnej?
Aby zagrać należy wejść na podstrone liga prywatna. Przycisk znajduje sie na stronie głównej obok stadionu.
W jaki sposób wyzwać na pojedynek innego menedżera?
Aby wyzwać menedżera na pojedynek należy najpierw dodać go do swojej ligi. Robi się to wpisując jego pseudonim i naciskając przycisk dodaj. Gdy pseudonim zostanie poprawnie wpisąny poniżej pojawią się jego dane, a obok danych przycisk pojedynek. Wciśnięcie tego przycisku powoduje wyzwanie go na pojedynek na stadionu, którą wybrałeś.
Dlaczego nie mogę wyzwać menedżera na mecz mimo dodania go do mojej ligi?
Ponieważ wyzwałeś menedżera na mecz, a on nie odpowiedział, albo menedżer ten nie posiada 11 piłkarzy na pozycjach 1-11, co jest warunkiem koniecznym do rozgrywania meczy.
W jaki sposób przyjąć wyzwanie innego menedżera?
Należy przycisnąć przycisk przyjmij znajdujący się na podstronie ligi prywatnej w liście aktualnych wyzwań.
Przeczytałem FAQ i ciągle nie znam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Co mam zrobić?
Pytanie należy przesłać na [email protected], wtedy na pewno problem zostanie rozwiązany.
Regulamin gry "Liga Menedżerów"
I. Postanowienia ogólne
1. CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kawalerii 5 - operator platformy cyfrowej CYFRA+, zwany dalej "organizatorem" organizuje wspólnie z Przeglądem Sportowym i Tempem gre pod nazwa "Liga Menedżerów", zwana dalej "LM".
2. Niniejszy regulamin określa zasądy uczestnictwa w grze LM, rodzaj nagród i sposób ich uzyskania przez uczestników gry LM.
3. W grze mogą wziać udział osoby fizyczne, zamieszkałe w Polsce, które ukonczyły 18 lat, bedące abonentami dowolnej sieci telefonii komórkowej GSM w Polsce posiadające aktywny telefon komórkowy obsługujący krótkie wiadomości tekstowe SMS. Osoby młodsze są zobowiązane uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów.
4. W konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy PixZell Sp. z o.o., CANAL + Cyfrowy Sp. z o.o., Marquard Media Polska Sp. z o.o. oraz członkowie ich rodzin do drugiego stopnia pokrewieństwa lub powinowactwa.
5. Informacje o grze LM, jej zasądach i nagrodach w niej przewidzianych, zostaną umieszczone w MAGAZYNIE+ na kanale 90 CYFRY+, w teletekście CANAL+ na stronie 490, na stronach internetowych www.cyfraplus.pl i www.canalplus.pl, w dzienniku Przeglad Sportowy i Tempo, na stronie internetowej www.sports.pl, mliga.pl.
6. Przystąpienie uczestnika do gry LM w sposób określony w punkcie III. ust. 5 niniejszego regulaminu oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach związanych w przeprowadzeniem gry LM. Dane uczestników gry LM bedą wykorzystywane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
7. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany zasad niniejszego regulaminu. Niezmienne pozostają zasady punktacji oraz zasady mające bezpośredni wplyw na klasyfikację Menedżerów, podczas trwania gry LM, w poszczególnych kategoriach.
8. Niniejszy regulamin zostanie udostępniony w siedzibie CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o, w redakcji Przeglądu Sportowego i Tempa na każde żądanie uczestników gry LM.
II. Definicje:
1. LM - Liga Menedżerów.
2. Menedżer - uczestnik gry LM - osoba, która wysłała krótka wiadomość tekstowa SMS o treści GRA START z telefonu komórkowego na numer 7211 w terminie od 5.03.2004 do 10.06.2004r.
3. Kadra - pięciu pomocników ułatwiajacych osiagnięcie sukcesu w grze: Trener, Księgowy, Lekarz, Szpieg i Agent.
4. Numer koszulki - numer jaki posiada piłkarz w Twojej druzynie, numery koszulek wraz z nazwiskami swoich piłkarzy Menedżer otrzymuje po wyslaniu SMS o tresci GRA SKLAD na numer 7193?.
5. ID - identyfikator zawodnika - numer identyfikacyjny piłkarza, dostępny w teletekscie CANAL+ na str. 490, w Przegladzie Sportowym i Tempie z dnia 12 marca 2004r. lub po wyslaniu SMS o tresci GRA ZAWODNIK i jego nazwisko.
6. Nazwisko Menedżera - identyfikator Menedżera ustawiony poprzez wyslanie komendy GRA PSEUDO i podanie Nazwiska.
7. ID meczu - liczba charakteryzujaca dany mecz prywatny wysylana do menedżera w wiadomosci SMS informujacej o wyzwaniu na mecz w lidze prywatnej.
III. Zasądy gry.
1. Celem gry jest zdobycie maksymalnej ilosci punktów przez wirtualna druzyne piłkarska danego Menedżera.
2. Menedżer otrzymuje druzyne piłkarska, stadion, pule wirtualnej gotówki i kadre, która komunikuje sie z nim za pomoca wiadomosci SMS. Odpowiadajac na te wiadomosci oraz wysylajac wlasne wiadomosci z odpowiednimi komendami, Menedżer prowadzi swoja druzyne przez cala runde wiosenna I ligi polskiej pilki noznej sezonu 2003/2004 az do jej finalu, gdzie na zwyciezce czeka nagroda glówna.
3. Gra opiera sie na realiach I ligi polskiej pilki noznej. W tym celu wykorzystuje realne nazwy klubów oraz zawodników, którym punkty są przyznawane lub odbierane za to co robia w rzeczywistosci. W takim przypadku posiadanie gracza, który w rozgrywkach I ligi popisze sie bramka, zwieksza ilosc punktów na koncie jego Menedżera. Zwyciezy Menedżer, który zdobedzie najwieksza liczbe punktów z tego tytulu.
4. Gra rozpoczyna sie wraz z poczatkiem rundy wiosennej ekstraklasy polskiej pilki noznej (12.03.2004r.) i konczy po rozegraniu ostatniej kolejki (11.06.2004r.).
5. Uczestnik rozpoczyna gre wysylajac krótka wiadomosc tekstowa SMS o treści GRA START z telefonu komórkowego pod numer 7211. Koszt SMS wynosi 2,44 zl z VAT. Uczestnik rejestrowany jest w bazie i otrzymuje SMS zwrotny z informacja, jak powinien postepowac dalej.
6. W grze biora udzial wszyscy uczestnicy, którzy wyśla conajmniej jedna wiadomość podczas trwania LM. Jednakze otrzymywanie wiadomosci SMS z informacjami o grze jest uzaleznione od aktywnosci gracza, tzn. od tego ile on sąm wyśle SMS-ów. Im wiecej wiadomosci SMS wysle gracz, tym więcej bedzie otrzymywal informacji.
7. Przystapienie do gry jest jednoznaczne z wyrazeniem przez uczestnika zgody na otrzymywanie informacji handlowych droga elektroniczna w rozumieniu ustawy z dn. 18.07.2000r. o swiadczeniu uslug droga elektroniczna .
8. Wybór zawodników:
a) Menedżer przystepujacy do gry otrzymuje druzyne skladajaca sie z max 11 zawodników wylosowanych przez mechanizm gry.
b) Menedżer otrzymuje również wirtualny budżet (dodatkowo 2mln) na zakup nowych zawodników i rozbudowę stadionu.
c) Zawodnicy znajdujący sie w wirtualnej drużynie każdego Menedżera zdobywają punkty za realne osiagnięcia piłkarzy w trakcie rozgrywek polskiej ekstraklasy.
d) Ustawienie wyjsciowe zawodników to: 2-5-5-3, tzn. jeden bramkarz, czterech obronców, czterech pomocników, dwóch napastników oraz po jednym rezerwowym na kazda pozycje. Formacja ta nie moze zostać zmieniona w trakcie gry.
e) Kazdy Menedżer moze posiadać nie więcej niż 17 zawodników z tym, że do gry wystawia minimum 11, maksimum 15 sposród nich (4 rezerwowych).
f) Zmiany w ustawieniu wyjsciowym zawodników moga byc przeprowadzane w każdej chwili, jednak brane bedą pod uwage jedynie te wprowadzone do momentu rozpoczęcia kolejki. Zmiany wprowadzone po tej chwili, beda uwzględnione dopiero przy następnej kolejce.
9. Punktacja a) Zawodnicy wchodzacy w skład drużyn każdego z Menedżerów uczestniczą w prawdziwych meczach ligowych, we własnych drużynach. Za rzeczywistą grę otrzymują punkty (lub je tracą). Punkty te naliczane są zawodnikom według następującego schematu:
Bramkarz Obronca Pomocnik Napastnik
Udział w meczu +5 +5 +5 +5
Strzelona bramka +4 +3 +2 +2
Stracona bramka -2 -1 0 0
Bramka z karnego +3 +2 +1 +1
Gol sąmobójczy -2 -2 -2 -2
Brak straconych bramek +3 +2 +1 0
Zółta kartka -1 -1 -1 -1
Czerwona kartka -2 -2 -2 -2
Asysta +3 +2 +1 +1
b) W jednej kolejce punkty zdobywa tylko tych 15 zawodników, którzy zostali wystawieni do gry i na ławke rezerwowych, z zastrzeżeniem, iż zawodnicy których Menedżer posądził na ławce otrzymuja 50% punktów .
c) Punkty otrzymują wszyscy zawodnicy, którzy weszli na boisko bez względu na czas spędzony w grze.
d) Menedżer nie moze uzyskac ujemnej łacznej liczby punktów.
e) Punkty przyznają dziennikarze sportowi CANAL+ na podstawie faktycznych zdarzeń. Punktacja przyznana przez dziennikarzy sportowych CANAL + jest ostateczna. Po każdej kolejce będzie również aktualizowana punktacja każdego Menedżera, w która wgląd umożliwia telefon komórkowy, z zastrzeżeniem ust. 6, i interfejs internetowy.
f) Do punktacji brane są pod uwage równiez mecze przełożone.
g) Przejście zawodnika do innej drużyny w prawdziwej lidze (dotyczy tylko I ligi polskiej pilki nożnej) nie wpływa na zmiane naliczania punktów za posiadanie go we wlasnej druzynie.
h) Zawodnik opuszczający realna ligę na czas rozgrywek ekstraklasy (np. w wyniku powolania do reprezentacji narodowej) powinien być wymieniony na innego w składzie wyjściowym danego Menedżera, ponieważ zawodnik taki nie zdobywa punktów
10. W przypadku powtórzenia lub unieważnienia meczu oraz w innych sytuacjach nie uwzględnionych w niniejszym regulaminie decyzje o tym, jak przyznawane są punkty i których klasyfikacji dotyczą, podejmuje organizator.
11. Nad przebiegiem gry czuwa jej administrator - Gamemaster. ObraŸliwy język i treści sprzeczne z prawem i dobrymi obyczajami w wiadomościach SMS lub na łamach Chatu nie bedą tolerowane. Gamemaster ma prawo usunać lub zawiesić Menedżerów, którzy nie stosują sie do tej reguły.
12. W celu wyrównania szans Menedżerów, którzy przyłącza się do gry w pózniejszym terminie organizator przewidział odrzucenie dwóch pierwszych kolejek ligowych przy tworzeniu klasyfikacji generalnej.
IV. NAGRODY:
1. W grze LM zwycięzyć mozna w nastepujacych kategoriach:
a) Menedżer Kolejki, to Menedżer, którego drużyna zdobędzie w danej kolejce najwięcej punktów,
b) Menedżer Miesiaca, to Menedżer, którego drużyna zdobędzie najwiecej w sumie punktów w kolejkach: 14-17, 18-21, 22-26
c) Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zdobędzie w calej rundzie najwieksza licze punktów.
II Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zajmie drugie miejsce w rundzie,
III Menedżer Rundy - to Menedżer, którego drużyna zajmie trzecie miejsce w rundzie.
2. W kazdej kategorii zwycieza Menedżer, którego drużyna zdobedzie najwiecej punktów. Jesli dwóch lub więcej uczestników zdobyło taką sąmą liczbę punktów, o kolejności w klasyfikacji decyduje kwota gotówki pozostała na koncie Menedżera. Jeżeli kwota jest równa, o kolejności decyduję data zarejestrowania sie w grze LM. Wygrywa ten, który pierwszy wysłał wiadomość SMS o treści GRA START na numer 7211.
3. Organizator bedzie kontaktowal sie ze zwyciezcami telefonicznie. Jesli telefon zwyciezcy bedzie wylaczony lub osoba nie bedzie odbierac telefonu, Organizator wykona jeszcze jedna próbe skontaktowania sie z wyloniona osoba, a jesli ta próba nie powiedzie sie, zwyciezca zostaje kolejny Menedżer, który posiada najwieksza liczbe punktów.
4. Lista zwyciezców kazdej kategorii zostanie opublikowana w MAGAZYNIE+, teletekscie CANAL+, na stronie internetowej www.cyfraplus.pl , www.canalplus.pl, w dziennikach Przeglad Sportowy i Tempo i na stronie internetowej www.sports.pl, w terminie 10 dni od zakonczenia rozgrywek.
5. Podatek dochodowy od nagrody pokrywa laureat konkursu. Uiszczenie powyzszego podatku jest warunkiem wydania nagrody.
6. Za wady nagród przewidzianych w konkursie odpowiada producent nagrody.
7. Liste nagród stanowi zalacznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
V. Komendy SMS:
Wszystkie dzialania w grze wymagaja wysylania wiadomosci-komend na numer 7211 oraz 7193. Ponizej przedstawione zostaly komendy oraz ich opisy i numery, na które trzeba przeslac:
KOMENDA OPIS NUMER
GRA START Wysyla na telefon haslo wymagane przy logowaniu w internecie jako nowy lub zarejestrowany juz uzytkownik 7211
GRA STOP Dezaktywuje uzytkownika i konczy gre 7211
GRA SKLAD Wymienia wszystkich aktualnie posiadanych graczy w ich numerami koszulek, statusem (kontuzje, itp.) i nazwiskami 7211
GRA ZAWODNIK Po tej komendzie nalezy wpisąc numer koszulki piłkarza, np. ZAWODNIK 12 wyswietla szczególy dotyczace piłkarza z ID numer 12 7193
GRA ZAMIEN Zamienia ustawienie dwóch graczy w druzynie w ustawieniu wyjsciowym, np. zamiana numerów koszulek 3 i 14 wyglada tak: GRA ZAMIEN 3 14 7193
GRA SPONSOR Po otrzymaniu oferty od sponsora na telefon i/lub do interfejsu www, akceptuje sie ja wysylajac te komende 7211
GRA BUDUJ Rozpoczyna proces rozbudowy stadionu (dodatkowa powierzchnia reklamowa). 7211
GRA OFERTA Aby zlozyc oferte na zakup lub sprzedaz piłkarza nalezy wyslac wiadomosc OFERTA ID_piłkarza i proponowana kwote np. GRA OFERTA 292 3000000 7193
GRA ANULUJ Ta komenda anuluje zlozona wczesniej oferte kupna lub sprzedazy. Wysyla sie ja z ID piłkarza np. ANULUJ 12 wycofuje zlozona wczesniej oferte dotyczaca piłkarza z ID 12 7211
GRA SPRZEDAJ Komenda, której uzywa sie do zaakceptowania otrzymanej na telefon oferty sprzedazy piłkarza, wysylajac SPRZEDAJ np GRA SPRZEDAJ 12 7193
GRA KUP Komenda, której uzywa sie do zaakceptowania oferty kupna piłkarza z listy transferowej, np. KUP 12 7193
GRA ZAPRASZAM Wysylajac komende menedżer zaprasza do gry inna osobe. Jezeli osoba ta nie zarejestrowala sie wczesniej do gry a po otrzymaniu zaproszenia skorzystala z niego, zapraszajacy otrzymuje premie w postaci wirtualnej gotówki. Jedna osoba moze byc zaproszona tylko raz. Jezeli zaproszony nie rozpozna numeru telefonu zapraszajacego i/lub nie jest zainteresowany gra, powinien zignorowac zaproszenie przez co jego telefon wpisąny zostanie do bazy danych abonentów, do których nie zostanie wyslana zadna dodatkowa wiadomosc z numeru 7211. 7211
GRA PSEUDO Komenda umozliwia zmiane pseudonimu menedżera widocznego w grze i klasyfikacjach. Zastosowanie: np. GRA PSEUDO MARIAN 7193
GRA ZESPOL lub GRA DRUZYNA Komenda umozliwia zmiane nazwy druzyny menedżera, widocznej w grze i klasyfikacjach. Zastosowanie: np. GRA ZESPOL LEGIA 7193
GRA STADION Komenda umozliwia zmiane nazwy stadiony menedżera widocznej w trakcie rozgrywek ligi prywatnej 7193
GRA STATUS Komenda umozliwia menedżerowi sprawdzenie w kazdej chwili podstawowych informacji dotyczacych jego sytuacji w grze. Informacje wysylane w odpowiedzi to: aktualna pozycja w klasyfikacji, pozostala gotówka, ilosc miejsc sponsorskich oraz stopien ich wykorzystania, wielkosc kredytu SMS itp. 7193
GRA INFO Komenda umozliwia przypomnienie wszystkich dostepnych w grze komend. 7193
GRA INFO Dopisąnie po komendzie GRA INFO konkretnej komendy pozwala menedżerowi zorientowanie sie w zastosowaniu tej konkretnej komendy. 7193
Koszt SMS wysylanego na numer 7211 wynosi 2,44 zl z VAT. Koszt SMS wysylanego na numer 7193 wynosi 1,22 zl z VAT.
VI. Liga prywatna
1. Uczestnicy moga wystawiac swoje druzyny na mecze rozgrywane z innymi Menedżerami uczestniczacymi w grze.
2. Punkty zdobyte w meczach prywatnych beda brane pod uwage do stworzenia oddzielnej klasyfikacji menedżerów, która nie bedzie wykorzystywana przy podliczaniu ostatecznego wyniku gry wymaganego do ustalenia zwyciezcy Nagród z zalacznika nr.1.
3. System punktacji w lidze prywatnej zostal zaprojektowany po to, by umozliwic menedżerom konkurowanie pomiedzy soba bez wzgledu na to ile meczy juz rozegraly ich druzyny.
4. Logika punktacji jest nastepujaca: Im wyzej w klasyfikacji znajduje sie Menedżer wyzwany na mecz prywatny, tym wiecej punktów zyskuje sie w przypadku wygranej z nim. Z drugiej strony, rozgrywanie meczu z drużyna Menedżera stojacego duzo nizej w rankingu nie przyniesie znaczacej poprawy w klasyfikacji ale na pewno skutkowac bedzie spadkiem w klasyfikacji w przypadku przegranej.
VII. Postepowanie reklamacyjne
1. Pytania i watpliwosci zwiazane z merytoryczn czescia gry nalezy przesylac e-mailem na adres [email protected] natomiast pytania i watpliwosci zwiazane z techniczna czescia gry - na adres [email protected] .
2. Oficjalne reklamacje dotyczace spraw zwiazanych z gra LM nalezy skladac na pismie wraz z uzasądnieniem do organizatora konkursu pod adresem: Marquard Media Polska Sp. z o.o. ul. Nowogrodzka 84/86, z dopiskiem "Liga Menedżerów", w terminie 14 dni od daty zaistnienia przyczyny reklamacji - bezposrednio lub listem poleconym (w tym przypadku o rozpatrzeniu reklamacji decyduje data stempla pocztowego).
3. Reklamacje przeslane po uplywie powyzszego terminu nie beda rozpatrywane.
4. Opisąne wyzej reklamacje beda rozpatrywane przez organizatora konkursu w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania.
5. Decyzja organizatora gry LM w sprawie reklamacji bedzie ostateczna.
VIII. Przechowywanie dokumentacji.
Dokumentacja zwiazana z przeprowadzeniem gry LM przechowywana bedzie przez organizatora gry LM przez okres 1 roku od daty zakonczenia gry LM, poza dokumentacja, która zgodnie z obowiazujacymi przepisąmi prawa musi byc przechowywana przez dluzszy okres czasu. Zalacznik nr. 1
Lista Nagród:
42" ekran plazmowy dla Menedżera Rundy
32" telewizor panoramiczny dla II Menedżera Rundy
aparat cyfrowy 4,2 Megapixela i rower dla III Menedżera Rundy
aparat cyfrowy 4,2 megapixela dla kazdego Menedżera Miesiaca
aparat cyfrowy 2,1 megapixela dla kazdego Menedżera Kolejki
rowery, pilki, gry komputerowe, magazyny Game4U jako nagrody dodatkowe
CANAL+
MSM

eJay [ Gladiator ]
Ja juz gram i jest swietnie:) Plecam. Moze na poczatku trzeba sie troche nakosztowac (ok 5 zł) ale potem juz leci jak z platka...Jest swietnie, dzisiaj moje FC Bukowe wygralo z teamem Syriusza 3:0:)

eJay [ Gladiator ]
A to juz drugi mecz z Syriuszem, raczej malo widowiskowy:(---------------------->
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Trzecie spotkanie, 2:1 dla mnie :D
00:00 Poczatek meczu
04:10 Kopanina w srodku boiska.
08:20 Makriew ogrywa obroncow jak dzieci, ale jego strzal na bramke trafia w przyboiskowe reklamy.
12:30 Dlugie podanie, ale Moskala mija sie z pilka, na szczescie jest Nowakowski. Strzela na bramke i gooooooooooooooooooooool.
16:40 Pilka opuszcza pole karne, ale dobiega do niej Ekwueme, strzela. GooooooooooooooL
20:50 Rzut wolny. Krakowiak dlugo ustawia swoich obroncow. Jego trud nie idzie na marne. Strzal trafia w mur.
25:00 Wolanski dalekim wrzutem z autu wznawia gre. Jego podanie przejmuje Szalachowski, ale szybko traci pilke.
29:10 Rzut wolny. Krakowiak dlugo ustawia swoich obroncow. Jego trud nie idzie na marne. Strzal trafia w mur.
33:20 Copik czysto odebral pilke i rozpoczal kontratak, ktory jednak zakonczyl sie na trzydziestm metrze.
37:30 Malawski przebiega z pilka 30 metrow, dosrodkowuje, ale Makriew mija sie z pilka.
41:40 Malawski wykonuje fantastyczny przerzut na druga strone boiska, ale Makriew nie przejmuje pilki.
45:00 Koniec pierwszej polowy
45:01 Poczatek drugiej polowy
50:00 Fantastyczny drybling, Zganiacz zwiazal trzech obroncow. Dosrodkowanie na glowe Szalachowski i piekna bramka.
54:10 Myszor dotyka pilke reka w polu karnym, ale sedzia nie zauwaza i nie ma rzutu karnego.
58:20 Makriew ogrywa obroncow jak dzieci, ale jego strzal na bramke trafia w przyboiskowe reklamy.
62:30 Sereira da Silva oddaje atomowy strzal na bramke. Wspaniala robinsonada bramkarza, ktory od razu wyprowadza kontratak.
66:40 Myszor dotyka pilke reka w polu karnym, ale sedzia nie zauwaza i nie ma rzutu karnego.
70:50 Kozminski przechwytuje podanie. Ale co z tego skoro zaraz traci pilke.
75:00 Wieczorek udany drybling zakonczyl piekielnie silnym strzalem, ktory mija slupek o milimetry.
79:10 Makriew drybluje w srodku boiska i wypuszcza w uliczke do kolegi z ataku, ktory jest sam na sam z bramkarzem, ktory z trudem wyciaga sie jak struna i broni strzal.
83:20 Zganiacz pieknym zagranie stworzyl szanse na zdobycie bramki, ale Sereira da Silva nie wykorzystal stuprocentowej szansy na zmiane wyniku.
87:30 Balans cialem i zawodnik Bronowicki zostal oszukany.
90:00 Koniec meczu
Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]
Ta gra to totalny odjazd! Polecam wszystkim!
Ptosio [ Legionista ]
Wiem że to inna gra ale nie chce tworzyc nowego tematu. Stworzył już ktoś w tym sezonie jakomś "oficjalną" ligę GOLA? Bo z tego co pamiętam zawsze powstawały jednak teraz niewidze takiej. Chciałbym się zapisać do takiej :) Jeśli powstała to poproszę od kod a jeśli nie to niech ktoś stworz albo powie mi że niema to ja stworze.