GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz. 8 )

17.01.2002
21:30
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz. 8 )

Thief - w postaci Dark Project, czy pozniejszego The Metal Age to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnosci potraktowania tematu, czy wreszcie w tym co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radosci grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do slodkiego uzaleznienia, nie dziwi tez ze ma na swiecie grono oddanych fanow i sympatykow.

Thief to gra niesmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie zyla na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym aby watek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych lamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielone sie swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

17.01.2002
21:32
[2]

escimo [ Chor��y ]

jak dojdziemy do 10, to trzeba bedzie zrobic jakies male oblewanko :)

17.01.2002
21:35
smile
[3]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo - pewnie - trzymam Cie za slowo, bo to tak pi razy drzwi bedzie to 1000 post (gdy rozpoczniemy czesc 11)

17.01.2002
21:36
[4]

PiotrS [ Centurion ]

Checie to demo Komaga ? za 10 minut może byc na edysku :)

17.01.2002
21:36
[5]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Przepraszam za prywate bukary ---> wlasnie wyslalem Ci to o czym mowilismy. Dostales?

17.01.2002
21:36
[6]

escimo [ Chor��y ]

o matko... jaki Judith post "walnął" tuż obok - o T3 ;))

17.01.2002
21:38
[7]

escimo [ Chor��y ]

PiotrS ->za 10 minut może byc na edysku :) za 38 min bede mial u siebie :) - jak sie nic nie spierniczy

17.01.2002
21:41
smile
[8]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

witam wszystkich PiotrS - ja wlasnie sciagnelem - jesli chcecie (escimo ?) to moge przeslac na adres Ryslaw - dzisiaj rano to nas wszystkich mocnym ciosem w tyl czaszki przebudziles na "Serii M&M......" : )

17.01.2002
21:52
[9]

PiotrS [ Centurion ]

The Two Towers - https://www.edysk.pl nick: thiefage9, hasło: thiefage

17.01.2002
21:54
[10]

escimo [ Chor��y ]

PiotrS ->https://www.edysk.pl nick: thiefage9, hasło: thiefage uuuu... juz ci sie uzbieralo 9 kont na edysku? sporo :)

17.01.2002
22:11
[11]

PiotrS [ Centurion ]

escimo --> 10, jest ich 10 :)), Judith --> skąd ta data? jesień 2002

17.01.2002
22:31
smile
[12]

Judith [ Gladiator ]

PiotrS --> Wiesz zamiast sie uczyć, latam po różnych serwisach o grach, niczym kurtyzana po ulicy i oferuję swoje usługi, :))) a propos T3 oczywiście, :). To znalazłem przypadkowo na jednym z nich, grzebiąc w jakimś archiwum newsów - było coś a propos przesunięcia daty wydania DX2 na wiosnę 2003, a Thief jak dobrze pójdzie to jesienią tego roku.

17.01.2002
23:39
[13]

PiotrS [ Centurion ]

Judith --> dlatego pytam, bo już sam siebie :)) przekonałem, że musze czekać jeszcze prawie 2 lata. W czym rzecz, wiadomo, że pierwsza gra oparta na Warfare będzie Unreal 2 [zapowiadany na 2 pół 2002], we wszystkich wywiadach z ludźmi z Ion Storm czy Eidos mówi się o DeusEx 2 i Thief 3, ale zwróć uwagę zawsze w takiej kolejności; przeróbki jakie trzeba dokonać w silniku gry są bardziej skomplikowane w przypadku T3; o oficjalnej czy półoficjalnej dacie wydania DX2 już wiadomo o T3 nic; jakiś zrzut z DX2 już istnieje, z T3 nie bardzo; wiadomo tylko, że istnieją jakieś 3 poziomy do T3 a w przypadku premiery w jesieni demo powinno być gotowe w lecie; kilkanaście m-cy temu, gdy było wiadomo, że prace nad DX2 trwają, Randy Smith powiedział w wywiadzie "zespół T3 powstaje" [coś w tym znaczeniu]; okres reklamowy dla DX2 juz się rozpoczął [coraz więcej newsów, wywiadów, przecieków, itd]. Wszystko to przekonuje mnie, że najpierw wyjdzie DeusEx2, a że nie wydaje się [Eidos] dwóch bardzo dobrych gier w tym samym czasie, Thief 3 zostanie wydany przynajmniej pół roku po DX2 czyli jesień 2003. Popraw mnie, jeżeli źle rozumuje.

17.01.2002
23:49
[14]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Judith --> no! to, to ja rozumiem! Niech sie tak stanie.

17.01.2002
23:57
smile
[15]

Judith [ Gladiator ]

Info o DX2 wziąłem stąd, proponuję jeszce poszperać, bo tu jest krótko i wezłowato...

17.01.2002
23:57
smile
[16]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jesli mialoby byc tak jak mowi Piotr to tylko wyczekiwac stosownej informacji odwlekajacej w czasie premiere T3, cholera nie mozna mu tez odmowic logiki w przedstawionym wywodzie Jest rzeczywiscie zastanawiajaca ta cisza wokol T3, zadnych nowych screenow, artow, malo tez iformacji o biezacej pracy nad gra - jakos wogole nie pracuje ta cala machina promocyjno - reklamowa skupiajaca nasza uwage na wyczekiwanym produkcie

18.01.2002
00:02
[17]

PiotrS [ Centurion ]

A propos DeusEx2 i Thief3 - wywiad na temat DX2 : https://gamespot.com/gamespot/stories/previews/0,10869,2839140,00.html

18.01.2002
00:06
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ponadto warto odwiedzic takze ta stronke :

18.01.2002
00:07
[19]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Zastanawiajacy jest ten szum wokol DeusEx 2, przy czym o T3 nikt nic nie mowi. To rzeczywiscie wyglada jakos podejrzanie, ale 2 kolejne lata oczekiwania na T3 to troche za duzo :( DeusEx 1 byl ekstra, ale wolalbym najpierw dostac Thiefa... Ciekawe, moze Garrett wyloni sie nagle z mroku, niby Deus Ex machina :-)))

18.01.2002
00:39
[20]

Judith [ Gladiator ]

Byłem na Gamespot - te wszystkie 'update'y' są stare! Ostatnie daty to 7 listopada. Inna sprawa, że jakimś cudem ten news o przełożeniu DX2 jest u nas pierwszy, a nie na Gamespot - jakim? Z drugiej zaś strony liczba screenshotów z DX2 jest mniejsza i są one mniej, że tak powiem 'konkretne' - wpadnijcie tu i sami zobaczcie, że w porównaniu z T3 to raczej słabo... Może to i jednak prawda?

18.01.2002
00:43
smile
[21]

Judith [ Gladiator ]

A tego obrazka nie ma na OPST (Oficjialnej Polskiej Stronie Thiefa), :)

18.01.2002
00:48
smile
[22]

Judith [ Gladiator ]

Uh, oh, sorry trochę namieszałem, nie zauważyłem że to ma więcej stron..., errr no i tak właściwie... tak właściwie to ten cocnept art wygląda zajebiście... sorry za zbyt pochopną opinię, :/

18.01.2002
00:48
[23]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Judith --> Kiedys czytalem o DX2 na GS i ogladalem te screeny, ale o nich zapomnialem. bo tez nie bylo i czego pamietac - pokazali jakis concept art broni, nieoteksturowany model kibla i edytor z samymi wireframe'ami - zadnych konkretow. Oby nasze przypuszczenia sie sprawdzily!

18.01.2002
00:55
smile
[24]

Judith [ Gladiator ]

Z drugiej zaś strony nie ma kompletnych screenów, przedstawiających chociażby jedną scenę! A o T3 jest już parę... Nie wiem co mam o tym myśleć, kobieta zmienną jest, :)

18.01.2002
01:24
smile
[25]

Judith [ Gladiator ]

Dobra, panowie, z tą konfuzją was zostawiam i idę na spoczynek: Tori Amos, pod pierzynkę i spać, :)

18.01.2002
09:50
smile
[26]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

a ja mowie wszystkim Dzien dobry ! Czy skonczyliscie juz sciganie sie z wlasnym cieniem, czy wyniki zebrane przez PiotraS nalezy uznac za "oficjalne " i godne zapisania zlotymi zgloskami ?Lord Bafford's Manor : NORMAL: 1. IMG_Sniper - 52 sek. 2. escimo - 54 sek. 3. Ryslaw - 55 sek. 4. PiotrS - 57 sek. 5. IMG_LECHO - 58 sek. EXPERT: 1.PiotrS - 2.28 min.

18.01.2002
11:42
smile
[27]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dzień dobry. Wczoraj skończyłem "The Two Towers" KoMaGa. Jestem pod wrażeniem skalowania. Może napiszę o tym więcej...

18.01.2002
11:44
smile
[28]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Czy ktoś z posiadaczy TFCDs uruchamiał demo "Fight Pub"? :)

18.01.2002
11:48
[29]

Judith [ Gladiator ]

Witajcie! Właśnie wstałem i jeszcze robię literówki, :). Wiecie, ile kosztuje takie forum jak mają na TTLG - 300 dol/mies.!!! Ale napisałem już do adminów, żeby spróbowali dodać automatyczne przechodzenie ze strony do strony, jak będzie już duzo postów. Zebyśmy nie musieli ciągle zakładać nowych wątkó, tylko, żeby nasz wątek miał powiedzmy 7 stron, ale był tylko jeden!

18.01.2002
12:08
smile
[30]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary -- > ja czekam z utesknieniem na weekend - wtedy zapuszcze sobie niejedna FM czy demo - wczoraj sciagnelem i gralem w TTT... judith -- > takich udoskonalen mogloby byc wiecej - np mozliwosc pisania wiecej niz jednego postu a teraz z innej beczki - dzis w jednym z wroclawskich klubow odbedzie sie muzyczna noc z TOOLem - srodowiskowa impreza, taki przeglad calej dyskografii, wjazd 5 zl - tylko nie wiem czy srodki antydepresyjne sa dozwolone : )

18.01.2002
12:28
[31]

Judith [ Gladiator ]

brzeszczot --> Ale super! U nas też w Łodzi są tego typu imprezy, tyle, że nie koniecznie z Tool'em, :(. Ale w ramach tzw. "Nirvanowiska", albo "Doorsowiska" puszcają czasem coś dla oddechu, bo impreza trwa do rana, a w tym czasie, Doorsów jak Doorsów, ale płyt Nirvany można przesłuchać kilkakrotnie, tak więc czasem przekładają to Tool'em i innymi...

18.01.2002
14:26
smile
[32]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Pozwolicie ze powroce do tematyki dotyczacej naszych pogladow na ewolucje serii THIEF jaki i konkretnych pomyslow jakie znalazly miejsce na tym watku Rzucam takie oto pytanie - w jakim kierunku powinien pojsc watek fabularny THIEFA - moze nie chodzi o szczegolowe (chociaz jak macie jakies pomysly jak nawiazac fabularnie do tego co bylo - to walcie ) roztrzygniecia ale raczej klimat gry - po T2 zauwazylem pewna - oczywiscie majaca swoj specyficzny urok, ale jednak mnie, osobiscie na dluzsza mete niepokojaca tendencje - technika , wchodzi technika w swiat gry - oczywiscie jest ona prymitywna na poziomie wieku pary i krola Ćwieczka ale jednak.. (choc czy mozna pod takie okreslenie podsunac " fotokomorki" wypatrujace niepozadanych "gosci" czy skomplikowane sytemy alarmow - pewnie nie...) ale moim zdaniem traci na tym troche atmosfera gry - tajemniczosci, mistyki, mroku...sredniowiecza Wlasnie sredniowiecza - Buli pisal ze to wlasnie przyciagnelo go do tej gry - ze mna bylo podobnie - jako historyk b. lubie ten okres w dziejach i caly klimat zwiazany z epoka Nie ukrywam ze chcialbym aby kolejny T nawiazywal bardziej do jedynki niz do dwojki aby mogl byc okreslany bardziej jako "gra akcji w stylu fantasy" niz technofantasy I tak np - wolalbym polegac bardziej na intuicji, wlasnym sprycie i przemyslanej taktyce niz na oku Garetta z T2 - nawt za cene wpadki przed straznikiem ktorego z daleka wczesniej nie moglem dojrzec... Podobnie bardziej wolalbym ufac swej szybkosci i synchronizacji ruchow niz gadzetom w stylu Scouting Orb - oczywiscie nawet przy jego uzyciu trzeba uwazac - ale to juz nie to samo zdenerwowanie przed zrobieniem byc moze falszywego i oplakanego w konsekwencjach ruchu... Zeby bylo jasne spedzilem wiele , wiele satysfakcjonujacych godzin przy T2 - ale po nim troche sie obawiam tego co bedzie w T3( wzakresie swiata gry) - chcialbym wiecej klimatow sredniowiecza polaczonego ze swiatem fantasy (rozszerzonego o inne niespotykane dotad jego kanony), wiecej mistyki , tajemniczosci, przygody, moze nawet troszke zagadek...- - jednym slowem przy zachowaniu wygladu swiata gry z T1 - zwiekszyc ruchowe mozliwosci postaci, wiarygodnosc gry, inteligencje guardow.. Jakie sa wasze oczekiwania w tym wzgledzie ? jak podoba sie wam T2 ? czy to dobry krok w rozwoju serii ? Czy w T3 - niezaleznie od tego kiedy sie pojawi - powinno byc podobnie, czy co nakazywalaby konsekwencja - powinno wszystko pojsc dalej - do odrzutek rakietowych na plecach Garetta i celownikach optycznych wlacznie ?!

18.01.2002
15:23
[33]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dzisiaj rozpoczynają się u mnie ferie: dni wolne od pracy, chwile przyjemności itd. (chociaż Ryslaw zadał mi sporo roboty!). Postanowiłem więc nieco powspominać. --------------------------------------------------------------- MOJA SUBIEKTYWNA LISTA NAJLEPSZYCH GIER Z LAT 1992-2000: 1. THE LEGACY Absolutnie najlepsza gra wszechczasów! Wydana była przez firmę Microprose ok. 1993 roku. Zachwycała niezwykłą (jak na owe czasy) perspektywą FP (choć ruchy nie były płynne, lecz skokowe, i tylko w czterech kierunkach) oraz bardzo realistyczną grafiką. W mojej pamięci utkwiła ponadto niezwykła fabuła, oparta po części na opowiadaniach H. P. Lovecrafta, a po części na prozie E. A. Poe’go. Akcja rozgrywała się w dziwnym wiktoriańskim domu, gdzieś u wybrzeży Atlantyku, na Rhode Island. Ci, którzy oglądali film „Inni”, będą wiedzieli, o co mi chodzi. Do dziś pamiętam poszczególne korytarze, wypełnione niezrozumiałymi z początku runami, skrzypiące drzwi, przepiękne foyer, błyszczące bladym światłem okna, kręte schody, przerażające posągi, monumentalne obrazy, mroczne piwnice, oświetlone pomieszczenia przytułku dla obłąkanych, podziemne tunele, wnętrza muzeum broni, sztuki egipskiej, japońskiej i antycznej, wreszcie – przyprawiające o zawrót głowy terytoria „ethernal plane”, czyli miejsca, skąd pochodzi ZŁO. Nie zapomnę również całej galerii postaci, które pojawiły się w odziedziczonym przeze mnie domu: nieumarłych, potężnych czerwi, pełzających krabów, duchów, niby-diabłów, niebezpiecznych pierścienic itp. Siłą THE LEGACY była niezwykle przemyślana konstrukcja, na której wspierała się akcja: otóż dostęp do wielu obszarów potężnego domu wymagał rozwikłania szeregu, niezwykle trudnych „zagadek”, opierających się na elementach grozy i zaskoczenia. Nawigacja po terenie domu była utrudniona przez szereg wymyślnych pułapek, powodujących m.in. teleportację gracza do zupełnie nieznanych pokoi, pięter itp. Pokonywanie niewielkich chociażby obszarów wymagało naprawdę przemyślanych działań. Szereg wskazówek znaleźć można było czytając wiele pozostawionych przez poprzednich mieszkańców zapisków, pamiętników, listów, składających się na przerażającą historię, która odsłaniała się graczowi bardzo powoli, potęgując w sposób niewyobrażalny napięcie. Dom był przeogromny, każde z pięter i związane z nim „zagadki” skonstruowane były na zupełnie odmiennych zasadach. Odkrycie sposobu komunikacji pomiędzy poszczególnymi obszarami wcale nie ułatwiało sprawy, zwiększało bowiem możliwość wielorakiego rozwiązywania problemów, a tym samym – amplifikowało nieliniowość rozgrywki. To gra, której przejście zajęło mi chyba około sześciu miesięcy. Byłem wtedy szesnasto– lub siedemnastoletnim chłopakiem. THE LEGACY była (i jest) w świecie gier tym, czym „Evil Dead” w świecie filmu: prawdziwym, trudnym do opisania horrorem! Wiele bym dał za to, by móc dzisiaj jeszcze raz w nią zagrać... 2. ALONE IN THE DARK No cóż, chyba wszyscy w to grali... To był rok, bodajże, 1992. Z głośników płynęła żywa muzyka. Na ekranie pojawił się pędzący automobil. Nagle z trawy na polną drogę wyskoczyła żaba. Na szczęście udało się jej uciec przed automobilem, który zatrzymał się tymczasem przed starym, po części zrujnowanym domem. Wysiadł z niego starszy pan z wąsikiem i skierował się krętą dróżką w stronę głównego wejścia. Zanim jednak otworzył drzwi, mieliśmy możność oglądać go nieco z góry, przez jedno z okien, na którego framudze wsparta była dziwna, przerażająca dłoń z długimi pazurami. Pan z wąsikiem otworzył drzwi, przeszedł przez hall, wszedł na schody, przeszedł przez pierwsze piętro, znowu wszedł na schody, przeszedł przez drugie piętro i znowuż na schody. Wreszcie wszedł na strych. I... Tak, przez chwilę wpatrywałem się w monitor, czekając na dalszy ciąg znakomitego intra. Ale nie: to była już gra! I właśnie coś dziwnego zaczęło się dobijać do okna... Do dziś mam tę grę na dużych, starych dyskietkach (1.2 MB). Niestety, nie mam już stacji, by je uruchomić... 3. BATRAYAL AT KRONDOR Och, mój Boże! Cóż to było?! Dziesiątki godzin rozgrywki, niezwykły w tego rodzaju grach RPG widok z pierwszej osoby, ogromne (nawet jak na dzisiejsze standardy!) obszary do przemierzenia (ogromna i przepiękna kraina), długa podróż, wiele miasteczek, sklepów, możliwości handlu, niesamowite czary i związane z nimi efekty, piękne morze, stylowe przerywniki, nieliniowość rozgrywki, znakomity sposób rozgrywania pojedynków i przyrządzania mikstur, błąkanie się po lochach, upijanie się (sic!) w tawernach, rozgrywka „w czasie rzeczywistym” (upływ dni, miesięcy, lat!), zapadanie nocy i wschody słońca, obmyślanie taktyki bitew, lasy elfów, ośnieżone góry, kopalnie, kraina magów, smoki, niebezpieczni Nighthawks i setki (legendarnych już) skrzyń, które otworzyć można tylko rozwiązując rymowaną zagadkę (przykład gry nie do przetłumaczenia). Mam tę grę w swojej szufladzie. Od czasu wymiany Win 3.1 na Win ’98 nie mogę jej jednak uruchomić (błąd: „Za mało pamięci konwencjonalnej”). 4. HALF-LIFE Wciąga jak narkotyk. Hiperrealizm! Znakomicie zaprojektowane poziomy! Płynność rozgrywki! Akcja, panowie, akcja! Najinteligentniejsze z dotychczasowych AIs (Marines i – może – Ninja Bots)! Gdyby nie słaba końcówka (świat obcych), to HALF-LIFE byłby na drugim miejscu. 5. THIEF: THE DARK PROJECT Bez komentarza. 6. LANDS OF LORE Ten, kto nie zaznał przyjemności błądzenia swoją drużyną po podziemnych korytarzach, niebezpiecznych lasach i mrocznych kopalniach, nie zrozumie sentymentu, jakim darzę LANDS OF LORE. To jedna z tych gier, o których się nigdy nie zapomina i które przechodziło się z wypiekami na twarzy. 7. ULTIMA VIII: THE PAGAN Uff... Cóż to była za grafika! Trójwymiarowy rzut z góry, ekran przesuwający się w miarę chodzenia (później wykorzystano to w „Diablo”), „interakcja” z otoczeniem (znakomite sceny, np. ścięcia), wciągająca historia, grad ognistych kamieni, poszukiwania czterech „bóstw”, elementy zręcznościowe (np. skoki po obsuwających się kamieniach), znakomite efekty związane z czarami i zaawansowany sposób „produkcji” czarów (ach, te pentagramy!)... I to zakończenie, gdy Avatar pogrąża się w mlecznobiałej mgle... Cudowne! Do dziś mam tę grę w szufladzie. I chodzi! 8. SHADOW CASTER Powiem krótko: ta gra to – pod pewnymi względami (atmosfera, architektura) – pradziadek THIEFa. No, i po raz pierwszy (w grze FP) pływałem tutaj pod wodą, co miało ogromne znaczenie dla całej rozgrywki. ----------------------------------------------------------------- Zachęcam wszystkich do podobnych wspominków. Reguły są proste: wymieniamy osiem najlepszych, naszym zdaniem, gier z lat 1992-2000, podając przy tym krótkie uzasadnienie.

18.01.2002
15:31
smile
[34]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jak zapewne zauważyliście, na powyższej liście nie znajduje się THIEF: THE METAL AGE. I tak właśnie miało być. Niezbyt sobie cenię tę grę...

18.01.2002
19:51
smile
[35]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Co taka cisza?

18.01.2002
19:57
smile
[36]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kurcze, szukałem Was nawet na czatach. Gdzie wyście się wszyscy podziali w piątkowy wieczór?

18.01.2002
20:23
smile
[37]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jestem Bukary, jestem - zdyszany i spocony - w kosz gralem - dokonam jeszcze stosownej ablucji i mozemy jak zechcesz pokenwersowac- tutaj czy na czacie...

18.01.2002
20:46
smile
[38]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No widze Bukary po tym rankingu ze najbardziej przemawiaja do Ciebie gry z jaka aura tajemniczosci, tam gdzie mozna poczuc lekki dreszczyk strachu - przyznam ze ja tez to lubie mam dla Ciebie niespodzianke - zerknij na zdjatko i powiedz co to jest : ) jak nie bedziesz wiedzial to moge podpowiedziec, hehe... : ) ponizej podaje link (nie wiem czy znasz do kopalni starych i starszych gier na PC - prawie sama cudenka - )

18.01.2002
20:53
smile
[39]

Bukary [ Generaďż˝ ]

O mój Boże! O mój Boże!!! Piękny screen!!!!

18.01.2002
20:54
smile
[40]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Czy stamtąd można też te gry ściągnąć??

18.01.2002
20:57
smile
[41]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oj, widzę, że tego nie można ściagnąć! Kochani, konia z rzędem temu, kto jakoś zdobędzie LEGACY!!! Wiele bym za to dał...

18.01.2002
21:01
smile
[42]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kurcze, ale mam pecha. Nawet instrukcji do LEGACY tam nie ma...

18.01.2002
21:03
[43]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - (pozwolisz ze w skrocie) czesc ! - mozna w wiekszosci przypadkow - niestety The Legacy chyba nie ma - jak chcesz to moge ci rzucic co najmniej trzy fajne linki stron gdzie mozna sciagac "stare dobre gry" - a jedna to calkowicie poswiecona starym RPG - na niej masz np wszystkie Ultimy, oprocz ofkors tej ostatniej co do obrazkow mialem wiecej ale byly w formacie gif - cholera kiedu bedzie mozna takiego takze uzywac a propo strachu to kupilem sobie dzisiaj z serii Ultra Gra przygodowke na motywach prozy Lovecrafta - no zobaczymu to jak sluzyc linkami ?a

18.01.2002
21:04
[44]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

"Necronomicon" - sie zwie...

18.01.2002
21:06
[45]

escimo [ Chor��y ]

Bukary->Kochani, konia z rzędem temu, kto jakoś zdobędzie LEGACY!!! prosze bardzo - na pewno dziala. 9.51 MB

18.01.2002
21:07
smile
[46]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ALONE IN THE DARK też tam nie ma... Buuu...

18.01.2002
21:08
smile
[47]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo - no to stracilismy Bukarego ... : )

18.01.2002
21:13
smile
[48]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> dawaj linki :) escimo ---> !!! Czy to możliwe? Czyżbym znowu miał w to zagrać?! Niesamowite! Szkoda tylko, że to się tak wolno ściąga. Nie wiem, czy uda mi się to "zassać"... Już dawno nie byłem taki szczęśliwy! :))

18.01.2002
21:13
[49]

escimo [ Chor��y ]

brzeszczot-> myslisz? aaa taaam, przyda mu sie... ostatnio duzo siedzial przy thiefie :)

18.01.2002
21:19
smile
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

escimo ---> Koszmarnie się ściąga. Chyba nici z moich marzeń. Ale będę próbował. Już nawet się uczę robić boot disk pod DOS-a. ;) Niemniej jednak ściskam Cię z CAŁEGO SERCA!!! :))))

18.01.2002
21:23
smile
[51]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Kurcze. Dopiero mi się 6% ściągnęło. Będę musiał zrezygnować. :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

18.01.2002
21:25
[52]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> koszmarnie tzn. jak? ja mam 4.5 kb/sek, jesli masz duzo mniej, to wstrzymaj sie moze jeszcze troche. wrzuce to na swoj serwer i podam ci link

18.01.2002
21:28
smile
[53]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B, escimo - po prawdzie to ja tez sciagam - mam 35 % dla wszystkich ktorym sentymentalno - emocjonalny opis Bukarego nie wystarczyl - chca tak zwanych konkretow podaje takie info (nie moje) : "Gra cRpg w konwencji horroru. Tak sie zlozylo, ze zostales spadkobierca domu w Nowej Anglii. Wcielamy sie w jedynego spadkobierce majatku rodziny Winthropow. Czlonkowie tej rodziny znikneli w domu w tajemniczych okolicznosciach. Jakby tego bylo malo, dom nosi miano niezwyklego. Raz na jakis czas wybuchaja w nim olbrzymie burze, znikaja w nim ludzie i jakies dziwne postacie wedruja po jego korytarzach. Twoje zadanie sporwadza sie do rozwiazania zagadki domu WINTHTROP. Gra zrobiona jest w stylu Eye of the Beholder,a scenariusz przypomina troche Alone in the Dark. Na poczatku gry wybierasz jedna z kilku postaci, w ktora przyjdzie Ci sie wcielic, lub kreujesz wlasna od poczatku. Warto zwrocic uwage na w pelni skalowane okienka, na ktore podzielona jest gra. Scenariusz zostal dopracowany do perfekcji. Wszystko (grafika,muzyka) tworzy swoisty klimat, przez co nie sposob oderwac sie od tej gry... Radze sprobowac samemu.." Bukaru oto obiecane linki https://staregry.pl/index.php (ten podal juz escimo) https://pc.klasyka.do.pl/ https://www.oldrpg.prv.pl/ (bardzo, bardzo, bardzo faaajna stronka - 65 pelnych wersji na PC + na konsole) zgaduj zgadula -- z jakiej gry pochodzi ten screen, gry ktorej nie ma... ?

18.01.2002
21:32
[54]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> sprawdz ten link czy ci idzie szybciej? jesli tak to wstrzymaj sie z 20-30 min bo wlasnie sie tam laduje

18.01.2002
21:36
smile
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

zagadka nie jest trudna - uwaznie przypatrzcie sie screenowi ..... : )

18.01.2002
21:38
smile
[56]

escimo [ Chor��y ]

brzeszczot-> alien versus predator? nieee...? no to nie wiem ;)

18.01.2002
21:40
smile
[57]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo - one moment, please... moze Bukary : )

18.01.2002
22:02
[58]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> jesli chcesz, to ten link, ktory podalem przed chwila juz jest "czynny". legacy juz sie tam zaladowalo

18.01.2002
22:08
smile
[59]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo -- gryyyy, kulwa,kulwa,kulwa.... a mama mowilo, synu nie przesiadaj sie na XP - ja juz sciagnelem i wypakowalem, nawet wystartowalem klimatyczne intro - z dzwiekiem !!! - i potem wypadam do Winzgrozy (probowalem tryb zgodnosci ze starymi systemami) - pomozcie bom zielony - czy moge ja jakos odpalic z pod czystego Dosa ? escimo - podpowiedz kolejna - spojrz na maly swiecacy przedmiot u gory, posrodku ekranu...

18.01.2002
22:19
[60]

escimo [ Chor��y ]

brzeszczot -> zdaje sie, musisz spreparowac dyskietke, za pomoca MAKEBOOT.BAT, i z niej odpalic gre. co do screena to ni mam pojecia :) slaby jestem w starych grach... to jakis pierscien (ring)?

18.01.2002
22:21
[61]

Bukary [ Generaďż˝ ]

LORD OF THE RINGS i Gollum?? :))))

18.01.2002
22:25
[62]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> instrukcje co do boot disk znajdziesz tutaj. Ale od razu Ci powiem, że LEGACY to gra, z którą miałem najwięcej problemów przy odpaleniu. Chce cholernie dużo pamięci konwencjonalnej.

18.01.2002
22:28
smile
[63]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ESCIMO, STOKROTNE DZIĘKI ZA TEN LINK! Nie wiem, czy dzisiaj to ściągnę (mam teraz prędkość 2.6), a jutro wyjezdzam na tydzień. Czy mógłbyś więc zostawić ten plik w tym miejscu przez co najmniej 1,5 tygodnia??

18.01.2002
22:29
[64]

Tokaj [ Pretorianin ]

Witam ponownie. No, no widzę, że wątek nam się pięknie rozrasta :) szkoda, że tak rzadko bywam :( Wracając do T3 - święte słowa brzeszczot, mnie samego trochę odrzuciło od dwójki gdy zobaczyłem kamery, roboty. Oko można jeszcze zaakceptować, bo to wynika z zakończenia T1, chociaż ja starałem się z niego nie korzystać zbyt często.. A to moja ósemka : 1. DUNGEON MASTER i CHAOS STRIKES BACK - jeszcze na Amidze - od tych gier zaczęła się moja przygoda z RPG, pamiętam, byłem jednym z niewielu którzy ukończyli te gry, a wielu próbowało :) w sumie nie jest to moja numero uno, ale była pierwsza wśród wielkich... 2. EYE OF THE BEHOLDER I i II - super hity, jedynkę skończyłem chyba z pięć razy (dwójka była już na to za długa:) ), pamiętacie te klimatyczne intra, super zakończenia, dumę z pokonania Obserwatora i Dan Kogośtam?, eh wspomnienia.. Sprzęt - Amiga 3. CIVILISATION - zaskoczenie? ;) chyba nie, pewnie wszyscy graliście i rozumiecie... W Civ2 gram do dzisiaj, w wolnych chwilach... 4.HIRED GUNS - też Amiga - super klimat, extra dźwięk i muzyka (dla tej gry dokupiłem pamięć, całe 2.5 MB! :), wspaniała fabuła, nowatorskie sterowanie drużyną - można było prowadzić każdego najemnika osobno. Niestety dzisiaj nie mogę jej nigdzie znaleźć (podobnie jak Perihelion), a szkoda:( 5.F - 117 - pierwszy w życiu symulator w którym zrobiłem Karierę - od szeregowca do generała :) Pewnie - na dzisiejsze czasy to żaden symulator, ale wtedy... Grałem w to długo. 6.DEUS EX - no cóż, gra która zrobiła na mnie ogromne wrażenie - mam tylko nadzieję, że w drugiej części będzie może mniej strzelania, a więcej przygody i interakcji, a będzie wielka... 7.ELVIRA I - znowu staroć ale klimacik tej gry pamiętam do dziś, fajna grafika, przynajmniej na Amidze, bo na PC :( .Skończyłem tę grę bo chciałem zobaczyć jak mi się Elvira odwdzięczy ;) 8.Na ósmym miejscu umieszczam kilku tytułów, które również zapadły mi w pamięć, a które nie miały szans się zmieścic, taki mały wybieg :) : Pirates, Monkey Island, Darkseed, BG1, Wings, Maupiti Island (jeśli ktokolwiek wie jak skończyć tę grę to dajcie znać - gram bez mała do dziś na emulatorze i jeszcze nie wiem jak to skończyć...) Na liście nie ma Thiefa, ale już wcześniej pisałem, że to gra mojego życia, komentarz jest zbędny... I jeszcze mały komentarz - w gry gram od 89 roku, poczynając od C64, dzięki gierkom nauczyłem się nieco angielskiego (chociaż do dzisiaj lepiej znam rosyjski :), kiedy miałem osiemnaście lat zastanawiałem się kiedy przestanę grać... Gram do dzisiaj, i bawię się tym tak samo dobrze, od czasu kiedy wgrała się moja pierwsza gra w życiu Exploding Fist... Mam nadzieje, że każdy z was napisze swoją listę naj, zawsze ciekawie jest przeczytać jak inni zaczynali, w co grają.

18.01.2002
22:31
[65]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> nie ma problemu, moze lezec ile potrzebujesz. btw. nie miales przypadkiem jechac do kogos kto ma stale lacze?

18.01.2002
22:31
smile
[66]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mam zamiar wypic toast (patrz zdjecie) za Bukarego - brawo, brawo - to rzeczywiscie "Wladca piercieni" w wersji na Xboxa, oczywiscie gra w mocno wczesnym stadium produkcji - a co do tej zielonej zakazanej geby to osobiscie uwazam ze jest to raczej przedstawiciel wrazego plemienia orkow...

18.01.2002
22:34
smile
[67]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chłopaki, mam wielką prośbę: czy moglibyście mi przesłać pliki "himem.sys" oraz "mouse.com" (lub "mouse.sys")???

18.01.2002
22:43
[68]

escimo [ Chor��y ]

brzeszczot -> ale dalem plame ;)) Bukary -> https://escimo.money.pl/mouse.com https://escimo.money.pl/himem.sys

18.01.2002
22:43
[69]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - poslalem ci "himem.sys" - tego drugiego w systemie nie znalazlem - to jak bedziesz mial dostep do netu w ciagu tych dni ?

18.01.2002
22:44
smile
[70]

Bukary [ Generaďż˝ ]

escimo ---> Rzeczywiście jadę do teściów, którzy mają stałe łącze. Ale tam nie ściagnę LEGACY na swój dysk! :( Może spróbuję podzielić go na dyskietki i przewieźć do siebie. A może poczekam aż do powrotu. Zobaczę...

18.01.2002
22:47
[71]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - zamierzasz wystapic o jakis przydomek : )

18.01.2002
22:48
[72]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

OK, to ja dolacze do wspominek, choc z pewnoscia mam mniej do wspominania. Nie pamietam roku wydania wszystkich gier, ale watpie by jakas byla starsza niz 1992 :-))) Kolejnosc na liscie nie jest istotna - niektore gry sa tak rozne, ze nie mozna ich porownywac... Zaczne od tych fascynacji, ktore wspoldziele z Bukarym: 1. Betrayal at Krondor. To byl pierwszy i ostatni czysty roleplay ktory mnie wciagnal na calego. Po nim zaden inny mi sie nie spodobal - tu brakowalo tego elementu, tam tamtego... Wlasciwie, Bukary, to wszystko co najwazniejsze o tej grze juz napisales... no, moze jeszcze dodam, ze gralo sie w nia tak, jakby czytalo sie swietna ksiazke fantasy. Podziekowania za to naleza sie panu Raymondowi Feistowi. Konstrukcja swiata, jego mitologia, nieliniowosc fabuly, wyrazisci bohaterowie, z ktorych kazdy mial juz wlasna historie, a my dopisywalismy do niej tylko kolejny rozdzial. Tym, ktorzy grali, a nie czytali Feista, goraco polecam jego sage o "wojnie swiatow"! 2. Half-Life. Swietnie budowany klimat i napiecie. Uczucie zaszczucia i przez obcych i przez swoich... Ciekawe bronie i plansze. Choc koncowka nienadzwyczajna. Jak zobaczylem tego workowatego pajaka-olbrzyma na koncu, to mi sie na miesiac grac odechcialo :-) Ale poza tym byla swietna. 3. Thief : The Dark Project. Rzecz oczywista. Podobnie jak Bukary mysle tez o dwojce - nie wciagnela mnie juz tak bardzo. Wole niesmiertelne (prawie) zombiaki niz niezniszczalne (tez prawie) roboty i kamery. 4. Warcraft 2. Nestor (wraz z W1) RTSow - gdzies mam dziela Westwooda, nie dorastaly mu nawet do piet. Ta gra byla niesamowita. Fabula, muzyka, kolorowa grafika, ciekawe jednostki (choc po przeciwnej stronie barykady staly ich lustrzane odbicia). Gra w ktorej komputer nie rushowal... Kupa spedzonego nad nim czasu. Z tym wieksza niecierpliwoscia czekam na trzecia czesc. 5. Warcraft 1. O grywalnosci tej sedziwej gry moze swiadczyc to, ze wrocilem do niej i przeszedlem ja oboma stronami juz po zaliczeniu War 2. 6. Alpha Centauri. Moze przez niektorych niedoceniana, ale nawet dzis jest lepsza od najnowszej Cywilizacji. Pelna swoboda w budowaniu jednostek, wiele technologii, ktore rzeczywiscie wplywaly na rozgrywke. Miasta na wodzie. Frakcje i ich liderzy. Naprawde mozna bylo sie z nimi utozsamic! (wedle wlasnego swiatopogladu) Wyraznie zarysowane konflikty filozoficzno-naukowo-polityczno-spoleczno-ekonomiczno-ekologiczne. Rozbudowana dyplomacja i pelny wplyw na ksztaltowanie ustroju naszego panstwa. Ciekawa filozoficzno-proekologiczna fabula. Proba stworzenia obrazu przyszlej ludzkosci. Silniejsze jednostki wygrywaly ze slabszymi, weterani na prawde wymiatali (a nie tak jak w innych civach - rosyjska ruletka, 'zielona' falanga straca bombowiec 'elite') Mozliwosc swobodnej edycji gry (kiedys stworzylem nawet na probe latajacy lotniskowiec :) Tyle faworytow... bylo tez wiele innych, ale trudno mi nazwac je absolutnymi hitami. PS. Mialem to dac wczesniej, ale mialem problemy z siecia :-(

18.01.2002
22:48
smile
[73]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dzięki za pliki, chłopaki!

18.01.2002
22:53
smile
[74]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> jak się występuje o przydomek??

18.01.2002
22:57
smile
[75]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Mam jeszcze pytanko: A) Czy ktoś z Was grał wcześniej w THE LEGACY? B) Czy zamierzacie teraz zagrać? :)

18.01.2002
22:59
[76]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Acha, Bukary - znam ten bol - niemoznosc gry w DOSowe produkcje... Ostatnio chcialem znowu zagrac w Betrayal i znowu jak zwykle wyskoczyl blad... "BaK requires at least 580KB of conventional memory" (or sth)... A nie moze byc np 256MB pamieci extended??? Kurde, niech Ci z Micro$oftu napisza jakis emulator DOSa (nie 'tryb msdos'). I zeby jeszcze symulowal pamiec konwencjonalna :-) A jak oni tego nie zrobia, to jak mnie kiedys szlag trafi, to zrobie to chyba za nich!!! Przeciez pod DOSem bylo tyle fajnych gierek... :-(

18.01.2002
23:03
smile
[77]

Bukary [ Generaďż˝ ]

KinSlayer, pocieszę Cię: THE LEGACY potrzebuje chyba 615KB pamięci konwencjonalnej! :)

18.01.2002
23:03
[78]

escimo [ Chor��y ]

Bukary -> ad. A) nie ad. B) tak :) po to wlasnie sciagnalem, a intro wyglada interesujaco...

18.01.2002
23:06
[79]

escimo [ Chor��y ]

aaa... Bukary, mozesz napisac cos wiecej o The Two Towers? ja wczoraj tylko odpalilem misje i obejrzalem sobie te monumentalne wieze...

18.01.2002
23:07
smile
[80]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dobra, panowie, idę spać. Do zobaczenia jutro, na stałym łączu! :)

18.01.2002
23:16
smile
[81]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No to kiedy wszyscy wspominaja - ja tez to zrobie... 1. THIEF 1 - nigdy nie zapomne tego uczucia kiedy w pierwszej misji zblizalem sie do pijanego straznika... gra ktora zaskoczyla mnie najbardziej, najbardziej wciagnela, e... tam... co tu gadac... kto jak kto ale sami dobrze wiecie najlepiej... 2. Heroes of Might& Magic III- niesamowicie, fenomenalnie grywalna turowa strategia fantasy - jak sie dorwalem do niej to gralem praktycznie bez przerwy przez tydzien.... 3. HALF - LIFE - tu nie bede orginalny, wszystko powiedzieliscie...ale...pamietacie te motywy - ciemno, zapalacie latarke, lustrujecie lokacje - a tu nagle ten "obcy" pajeczak skacze wam do twarzy - -nie raz drgnalem przy ekranie... 4. Hidden -Dangerous - moglem zrobic to co moj dziadek - na nowo skopac tylki Niemiaszkom, dzis dostrzegam jej wady, itd - ale wtedy gdy kupilem PC - to byl orgazm na calego - i to przez caly miesiac.... 5. seria Might&Magic - czesci 6(Mandat of Haven), 7 (For Blood & Honor), 8 (Day of Destroyer) Dziwna milosc - pewnie sa lepsze RPG -i, ale te mnie jakos ujely szczegolnie - te gry sa takze jakis moim wyrzutem - zadnej nie skonczylem - w kazdej doszedlem w 3/4 ....potem dluuuuugie przerwy sprawialy ze jakos tracilem watek i je zarzucalem by po tygodniach, miesiacu rozpoczac na nowo ... i z podobnym skutkiem 6. FIFA - no comments ! na boisku tez lubie kopac, pod stolem rowniez.... 7. Commandos 1 - dziwna gra bardziej logiczna niz wojenna, z zerowym realizmem - ale przykula mnie do ekranu na tyle skutecznie by miec klopoty z zaliczeniem historii oswiecenia 8. Rick Dangerous - pozycja sentymentalna, podobnie jak HenryHouse, Defender of Crown (pozniej standardowe luki pojawily sie dopiero w T1), i inne smiszno - fajne gierki ladowane z tasmy na "mydelniczke" - C64

18.01.2002
23:23
smile
[82]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo - i jak wystartowales w Legacy ?

18.01.2002
23:27
[83]

escimo [ Chor��y ]

heh... nie moge wygrzebac zadnej dyskietki!

18.01.2002
23:49
smile
[84]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No panowie - to ja tez wskakuje w cien... Do na razie.... Wszystkim zainteresowanym przypominam o "smantarzu dla zwierzakow" w telewizji - jak mowi pismo - "nie samym netem zyje czlowiek..."

18.01.2002
23:57
smile
[85]

mom [ Centurion ]

panowie, jak bedziece mieli problemy z odpaleniem legacy to moze sprobojcie z dyskietka startowa dla ktorej pliki mozna sciagnac z subsim.com z dzialu downloads - specjlana dyskietak startowa dla starych gier. Nie wiem czy wam pomoze - ale ktoz wie. Jabyscie nie mogi sciagnac/znalesc - dajce znac, mam to chyba jescze na dysku i moge przeslac mailem (jakies 300kb) Co do moich typow na ulubione gry: 1. Tie Figter - klimat star wars ale w jakim wydaniu! 2. Thiefy - oba (ale hjak znaznaczam 2 nie skonczylem jescze) 3. System Shock 1 i 2 - gry rowniez wyjatkowe. 1 to straszny staroc, ale 2 wciaz potrafi mnie przestraszyc. 4. Aplha Centauri - tak jak KinSleyer uwazam ze to najbardziej udana civilizacjopodobna gierka. 5. Master of Magic - czy ktos z Was zna/pamieta ta gre - civ w swiece fantasy, 5 szkol magii, kilkanascie rozniacych sie do sienbie doddzialami i czecia budowli ras. Mam ja na dysku i czasem wracam na Arcanus i Myrran 6. Moo i Moo2 - chociaz jedynka jest lepsza tez civ - ale w kosmosie (trzeciej czesci nie moge sie juz doczekac!) 7. Doom - ha pamietam gdy przysedlem do kumpla ktory mi ja pokazal. Wyszedlem od niego po kilku godzinach gdy skonczylem gierke (ale bylo to chyba tylko demo - wiec jeden z trzech epizodow, a moze calosc?niepamietam;) reszte moze podam jutro - nic mi narazie nier przychodzi do glowy.

19.01.2002
00:27
[86]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

mom --> MoM? (Master of Magic :) Czytalem kiedys w Gamblerze... kiedy to bylo... ale bardzo mi sie spodobala. Na tyle, ze mam ja do dzis na dysku, ale odwieczny problem 'not enough memory' nie pozwala mi zagrac :-( Ale pokombinuje z ta dyskietka. Ach - Tie tez byl niezly. brzeszczot --> Heroes 4 - przybywaj! :)

19.01.2002
10:01
[87]

mom [ Centurion ]

-->KinSlayer, sproboj wylaczyc dzwiek - u mnie w ME to wystarcza. W win98 jescze trzeba wyjsc z win, zainstalowac jakis program do pamieci EMS i tez dziala.

19.01.2002
11:03
[88]

radonix [ Pretorianin ]

Kiedyś bawiłem się MS-DOS'em i może to pomoże (ale się rymnęło) : PLIK AUTOEXEC.BAT (przykład): @ECHO OFF PROMPT $P$G PATH A:\;C:\NC;C:\W95\COMMAND;C:\W95;C:\WINDOWS; VERIFY ON LH A:\mouse.com @rem SET SOUND=C:\AWE @rem SET BLASTER=A220 I5 D1 H5 P330 E620 T6 @rem SET MIDI=SYNTH:1 MAP:E MODE:0 @rem C:\AWE\DIAGNOSE /S @rem C:\AWE\AWEUTIL /S /R:100 /C:100 @rem C:\AWE\SB16SET /P /Q @rem LH A:\MSCDEX.EXE /D:NECCD /M:20 PLIK CONFIG.SYS (przykład): DEVICE=A:\HIMEM.SYS device=A:\emm386.exe ram auto LASTDRIVE=K DOS=HIGH,UMB rem DEVICEHIGH=C:\AWE\DRV\CSP.SYS /UNIT=0 /BLASTER=A:220 rem DEVICEHIGH=A:\cd12j27.sys /D:NECCD FILES=40 --------------------------------------------------------------------- 1. Powyższy przykład pochodzi z mojej dyskietki jeszcze z DOS'em 6.2 (za-REM-owałem pliki z CDROM'u i SB AWE 32) 2. Plik mouse.com powinien zajmować jak najmniej pamięci konwencjonalnej (jeśli masz kilka takich plików do wyboru to wybierz najmniejszy!) 3. Zamiast device=A:\emm386.exe ram auto można użyć device=A:\emm386.exe noems w zależności z jakiej pamięci korzystamy, tzn. XMS lub EMS 4. Nie wiem co z tego zrozumiecie, ale w razie czego ... od czego jest FORUM ?!

19.01.2002
11:19
smile
[89]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mom, Kin, radonix - witajcie ! Nie wiem cos mam malo nadzieji ze uda mi sie wystartowac Legacy - tam po wypakowaniu jest plik Crack - uruchamiam go - jest - napis - press key, naciskam spacje, i nic... a przy okazji czy ktos zna jakas aplikacje (emulator) na XP ulatwiajaca uruchamianie programow DOSowych? Rzeczywiscie jak mialem ME moglem grac prawie we wszystko - tylko bez glosu ale styklo....ech....

19.01.2002
12:13
[90]

bu-li [ Pretorianin ]

Cześć Dawno minie tu nie było - ale rozchorowałem się ostatnio. Zauważyłem że wszyscy deklarują jakie gry wywarły na nich największe wrażenie. Nie pozostaję dłużny: 1.Shogun :The Total War - ludzie czy wiecie co to znaczy dowodzić kilkoma tysiacami żołnierzy. To jest to. 2. Theif 2: The metal age - dodam że dwójka podobała mi się bardziej niż jedynka w której zbyt dużo było elementów fantastycznych (co nie znaczy że nie lubię fantastyki). 3.Colin McRae Rally 2 - jestem także zagorzałym fanem rajdów - pytanko - był ktoś z Was na prawdziwym rajdzie samochodowym. Zobaczyć Kuzaja, Kuliga czy Hołowczyca live gdy ciagą 200 km/h to jest dopiero czad. 4. Nba live 2001 - Basketball rulez! 5. Thief :The dark project - no comment 6. Commandos :BEL - druga czesć moim zdaniem nie posiadała już tego kilmatu co niezapomniane Behind Enemy Lines Trzymcie się

19.01.2002
12:23
smile
[91]

Judith [ Gladiator ]

Oooo widzę, że panowie pogrywają w coś klimatycznego? Mam Legacy i chadza u mnie całkiem dobrze, jak porady radonix'a nie pomagają, to mailujcie do mnie a dam wam patch'a który zwiększa ilość pamięci konwencjonalnej. Zmienia on plik Io.sys, więc zróbcie sobie lepiej backup'a. Wybaczcie moją nieobecność:primo: sesja, secundo: TFCD's, :))))))))). Wczoraj przerobiłem na własnej skórze tutorial KoMaGa. Thiefowy edytor jest w pewnym sensie tragiczny, natomiast człowiek, jeśli się zmusi, to lepiej poznaje na jakiej zasadzie funkcjonuje cały engine. Co do samych TFCD's nie mam zastrzeżeń poza jednym: w każdym folderze głównym powinien być mały pliczek tekstowy, zawierający krótkie informacje dotyczące np. narzędzi: nazwa i do czego służy. Poza tym all is great. Panowie jesteście debeściaki, :)))))))))))))

19.01.2002
14:35
smile
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie zaraz zamieszcze malo co nie co - prosze o uwage...

19.01.2002
14:35
[93]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

obrazek nr 1....

19.01.2002
14:36
[94]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

obrazek nr 2....

19.01.2002
14:40
smile
[95]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

no i stosowny komentarz .... Czy uwierzycie jak Wam powiem ze te postacie zamieszczone powyzej to wstepne modele sylwetek guardow w T3 ? w przypadku tego drugiego to nie wiem jak Garett mialby go zneutralizowac - kluczem do konserw ?! : ) Co wy na ta takie dictum z mojej strony ?

19.01.2002
14:42
[96]

escimo [ Chor��y ]

no ja bym sie wcale nie obrazil, jakby to byly modele z T3 (i do tego wstepne). skad to masz? (tylko nie pisz "siara mi dal" :)

19.01.2002
16:12
smile
[97]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

escimo&cala reszta wesolej ferajny Darujcie staremu brzeszczotowi malutka prowokacje : ) niestety nadal panuje bezruch i brak swiezego "miecha" z prac nad T3 : ( prezentowane screeny pochodza z zblizajacej sie gry(marzec 2002) cRPG ---ARX FATALIS---- cos podobnego do klasyka - Ultimy UNDERWORLD, screeny imponujace, "swiat przedstawiony tudziez".... Zreszta jest w opisie bohatera kilka cech tifowskich --np sneaking--- U dolu zamieszcze 2 zdjatka - pojawily sie one na tym watku ale w zamierzchlej przeszlosci (w 1 cz.) - ktore sa b. ciekawe... HEHEHEHEHE.... moglbym zenic kit ze to screeny z T3, ale nie bede tak okrutny ....

19.01.2002
16:25
[98]

escimo [ Chor��y ]

a no tak :) o ARX FATALIS wiem. posciagalem sobie filmiki, jeszcze z wczesnej wersji prac no i naprawde zapowiada sie niezle :)

19.01.2002
16:31
smile
[99]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

nr 1 - czujecie te klimaty ?

19.01.2002
16:33
smile
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

nr 2 -- z czym wam sie kojarzy ten tekscik straznika i kryszytal po srodku ekranu ??? : )

19.01.2002
16:35
smile
[101]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

zapraszam do nowego watku !

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.