GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czas na wykonanie naprawy gwarancyjnej - czy reguluja to jakies przepisy?

11.03.2004
08:40
smile
[1]

tomirek [ ]

Czas na wykonanie naprawy gwarancyjnej - czy reguluja to jakies przepisy?

Siemka. Czy czas naprawy wynikajacej z rekojmi reguluja jakies przepisy? W sklepie zapewniali mnie, ze nie przekroczy 14 dni, na swistku potwierdzajacym oddanie sprzetu do naprawy jest 21 dni roboczych i jest jeszcze dopisek, ze w przypadku przyjecia warunkowego - 3 miesiace.
Co prawda oddalem sprzecicho 3 marca (choc jako data przyjecis do naprawy jest 4 marzec) wiec jeszcze maja troszke czasu ale chcialbym wiedziec jak to jest. Czy, jak pytalem wczesniej, termin naprawy okreslaja jakies przepisy? Bo wydaje mi sie, ze jest na to 14 dni (nie wiem czy roboczych).
Co w przypadku, gdy sprzet pozostaje w naprawie dluzej ?

11.03.2004
09:11
[2]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

Nie wiem jak to jest, ale jak kiedyś oddawałem dysk, to na gwarancji było napisane, że w razie skomplikowanych napraw, lub konieczności odesłania sprzętu do producenta, trwa to nawet 2 czy 3 miesiące. Tylko to trochę dziwne, bo sądzę że sklepy mogłyby praktycznie każdą naprawę z którą się spóźniają, kwalifikować jako skomplikowaną.

11.03.2004
09:11
[3]

zarith [ ]

mi się wydaje, że miesiąc

11.03.2004
09:14
[4]

_kronos_ [ Pretorianin ]


naprawa nie więcej niż 14 dni a wymiana nie więcej niż 21dni a potem możesz ich jebać co chcesz

11.03.2004
09:15
[5]

_kronos_ [ Pretorianin ]

a jak sprzęt zostaje dłużej możesz odmówić jego odebrania i żądać nowego

11.03.2004
09:16
[6]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

kronos--> skąd te dane? To jest pewne?

11.03.2004
09:17
[7]

_kronos_ [ Pretorianin ]

tak bo sam tak robiłem

11.03.2004
09:17
[8]

_kronos_ [ Pretorianin ]

są takie przepisy
z tego co pamiętam nawet pisali w chipie tylko niewiem którym

11.03.2004
09:20
[9]

Artur20 [ Generaďż˝ ]

dzięki, dobrze wiedzieć

11.03.2004
09:21
smile
[10]

tomirek [ ]

Dzieki :) Jezeli ktos moze jeszcze podac dokladne zrodla to byloby juz zupelnie git :)

11.03.2004
10:08
[11]

EliEli [ Pretorianin ]

Prosze bardzo: PAnstwowa Inspekcja Handlowa, w kazdym wiekszym miescie ma swoj oddzial, dzwonisz i proszi o dzial porad konsumenckich.
Opisujesz problem i Pani/Pan Ci odpowiada szczegolowo, lacznie z odpowiednim paragrafem kodeksu handlowego.
A na zakonczenie najczesciej mowia ze jak bedzie problem to dac im znac.

Tak to jest i dziala - korzystalem wielokrotnie i zawsze z sukcesem.
A jak juz pojdziesz zalatwiac sprawe i serwis sie bedzie migal - to siegasz po komorke i pytasz czy masz dzwonic do PIHu, albo czy beda grzeczni...

11.03.2004
10:35
[12]

NightBlade [ Pretorianin ]

14 do 21 dni chyba, że naprawa wymaga dłuższego okresu czasu jednak wówczas powinno udostępnić się sprzęt zastępczy. Inna sprawa, jeżeli karta gwarancyjna dopuszcza dłuższe terminy. Warto odwiedzić PIH

11.03.2004
10:37
smile
[13]

Father Michael [ Padre ]

14 dni jesli ma to byc normalna naprawa.
21 dni jesli wymaga sie sciagniecia czesci zza granicy.

11.03.2004
12:59
smile
[14]

tomirek [ ]

Dzieki all :)))

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.