GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Zna ktoś jakiś symulator czołgu ?

17.01.2002
11:21
[1]

leon19 [ Junior ]

Zna ktoś jakiś symulator czołgu ?

szukam symulatora czolgu moze mi ktos podpowiedziec jakas nazwe z moich kumpli nikt nie ma

17.01.2002
11:25
[2]

_ME_ [ Junior ]

Armored Fist I i II

17.01.2002
11:26
smile
[3]

matchaus [ Legend ]

Korzystaj z zasobów GOL-a :) dla przykładu - lineczka

17.01.2002
11:29
smile
[4]

matchaus [ Legend ]

Oups - chodziło o symulator... dobra - kolejna linka

17.01.2002
11:30
smile
[5]

matchaus [ Legend ]

jeszcze jedna...

17.01.2002
11:30
[6]

leon19 [ Junior ]

moze znacie jakies 3d

17.01.2002
11:31
[7]

leon19 [ Junior ]

albo stronki na ktorych beda fotki i recenzja

17.01.2002
11:39
[8]

tygrysek [ behemot ]

z przeszłości pamiętam tylko M1 Abrams .... AvE

17.01.2002
11:40
smile
[9]

matchaus [ Legend ]

tygrysek --> A ja "Shermana" :)))))

17.01.2002
12:26
smile
[10]

Slawekk [ Senator ]

Najfajniejszy byl Panzodrome - uwaga zagadka dla najstarszych wyjadaczy - na jakim kompie mozna bylo w to pograc ??????? A tak powaznie to polecam Armored Fist II i Abrams M1.

17.01.2002
12:30
smile
[11]

matchaus [ Legend ]

Slawekk --> Witam! Zgaduję: komputer przenośny "Schneider"? (nie wiem czy dobrze napisałem...) Albo "gumiak"??? Sam nie wiem...

17.01.2002
12:52
smile
[12]

Slawekk [ Senator ]

Witaj Matchaus Byles blisko, daruje ci tego gumiaka bo cie lubie, a gra chodzila na Spectrusiu. Byla to taka mocno rozbudowana wersja gry znanej jeszcze z automatow, ktora nazywala sie chyba Tanks. Polegala na tym ze jezdzilo ise takim malym czolgiem w labiryncie i scigalo drugi czolg tyle ze w innym kolorze - pjuuur klasyka. BTW Matchaus co ty tu robisz - miales byc w robocie. Ty tu sobie forumujesz Matchaus, a ja GORE !!!!! ;)

17.01.2002
13:05
[13]

TAILEREKK [ Senator ]

hm... leon19 mam coś dla ciebie recoil czy jakośtam ogryginalny moge ci po sprzedać za grosze...

17.01.2002
13:15
[14]

Kapi [ Pretorianin ]

Panzer Elite i Panzer Commander

17.01.2002
13:17
[15]

2stupid dogs2 [ Junior ]

M1 Abrams

17.01.2002
13:33
smile
[16]

matchaus [ Legend ]

Slawekk --> Mówiąc "gumiak" miałem na myśli Spektrusia :) To już tak dawno, pamięć płata figle... To był bodajże Z-81... Sam już nie wiem... Taki z gumowymi klawiszami. :) Tanks pamiętam. Morze kasy przepuściłem w "kasynach"... Ależ ja jestem cały czas w pracy! Ja większość z nas. I nie gram, gdyż jest to trochę trudne :) (nie z powodów technicznych :) :o) Chciałem dodać "Panzer Commander", ale Kapi mnie uprzedził.

19.01.2002
09:13
[17]

CocaineSilkk [ Konsul ]

ostatnie i najlepsze to panzer commander i w szczegolnosci panzer elite ktory ma swietna grafike, ciekawe misje i wysoki stopien skomplikowania

19.01.2002
16:48
[18]

Kapi [ Pretorianin ]

Ma się ukazać Panzer Elite Gold Edition czy Special.... jakoś tak.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.