GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Doom 3 -wymagania

07.03.2004
22:18
smile
[1]

Victor Sopot [ Konsul ]

Doom 3 -wymagania

Zna ktoś niemiecki,na takiej jednej stronce napisali tak "Twórcy magazynu PCGames hardware przeprowadzili wywiad z Johnem Carmackiem, a następnie zamieścili go na łamach czasopisma. Z tekstu dowiadujemy się kilka konkretnych faktów. Otóż odkąd silnik rozpoznaje siłę uderzenia, systemy fizyki uległ zmianie, a dźwięki stoją na najwyższym poziomie procesor z zegarem 2,5 GHz będzie niezbędny. Do tego karta graficzna z przynajmniej 128MB RAM na pokładzie. Screenshot z tekstu możecie obejrzeć ".Jeśli jest to prawda to powarznie się zdenerwuje,bo na początku miało być gf 3 ti.Może ktoś to dokładnie "rozszyfruje".

07.03.2004
22:24
[2]

Misio-Jedi [ Legend ]

Victor --- > Spoko, zanim ten Dóm zobaczy światło dzienne miną conajmniej dwa lata. Do tego czasu procki 5GHz będą codziennością.
(Inna sprawa że wówczas Carmack stwierdzi że "Procesor z zegarem 6,5GHz będzie niezbędny)

07.03.2004
22:27
smile
[3]

MasterDD [ :-D ]

heh :D

plotki plotkami, a gry jeszcze nie ma...
Miej GF4 TI to Ci pojdzie...
nic wiecej nie powiem :D

07.03.2004
22:28
smile
[4]

vien [ łowca pip ]

eee tam mi beta na A2000+ 512 DDR i R8500 128 mb działała całkiem znośnie w 800x600 więc bez histerii

07.03.2004
22:29
[5]

Victor Sopot [ Konsul ]

misio-jedi------->całkiem możliwe,podczas pierwszej prezentacji Carmack mówił aby zaopatrzyć się w gf 3,i wtedy też wszyscy pukali się w głowę a teraz gf 3 to standart i na allegro są rozchwytywane.

07.03.2004
22:31
[6]

snopek9 [ Legend ]

Ja mam durona 700 ,ale do czasu wyjścia Dooma 3 powinienem mieć już Durona 1800 i to przy dobrych pozostałych podzespołach powinno starczyć.Mówienie ,ze trzeba mieć procka 2,5 Ghz to jest jakieś nieporozumienie,jak się ma dobrą grafe duuużo ramu to i tak wszystko pujdzie.Mi się prawie nic niewiesza mimo słabego procka.

07.03.2004
22:34
[7]

Marsellus Wallace [ Fukitol ]

Jeśli chodzi o grafikę to zeby pograć na max detalach i powłączanych wszystkich bajerach niestety potrzeba będzie GF FX 6900 czy jakie tam będą mieć oznaczenia. Po prostu - NV 40. Na FX 5900 też będzie dobrze chodzić, zwłaszcza jak wyjdzie directX 9.1 który da trochę kopa tym kartom.

07.03.2004
22:34
[8]

Victor Sopot [ Konsul ]

Vien------> ale tam napisali- Otóż odkąd silnik rozpoznaje siłę uderzenia, systemy fizyki uległ zmianie, a dźwięki stoją na najwyższym poziomie procesor z zegarem 2,5 GHz będzie niezbędny .Ja mam 2300,512 ramu,Radeona 9000 pro i Gf 3 ti 500, czyli za mało.Ale n.p w niemczech taki radeon 9800 jest tańszy o 40 % to u nich nie ma problemu.

07.03.2004
22:35
[9]

Misio-Jedi [ Legend ]

Kochani, alfa to jedno a wersja finalna to zupełnie co innego. Przygotujcie się lepiej na zbieranie szczęk z podłogi (ale to jeszcze trochę czasu).

07.03.2004
22:41
smile
[10]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

u mnie na moim radku 9500 nawet bez modowania wersj alfa chdzi bardzo dobrze... a to przeciez alfa ... finalana bedie napewno zoptymalizowana odpowiednio wiec nie ma sie o co martwic

07.03.2004
22:42
smile
[11]

Victor Sopot [ Konsul ]

Ale i tak kocham dooma 3 . i tutaj link do super stronki o nowym doomie.

07.03.2004
22:46
[12]

vien [ łowca pip ]

Victor Sopot ---> ale weź pod uwagę że wersja finalna będzie lepiej skompilowana i wogule lepiej zachahmęcona i będzie działać dużo płynniej niż alpha.... przynajmniej tak było w innych przypadkach gier.... czyli obstawiam że wyjdzie na to samo - komu działa alpha temu zadziała też full wersja

07.03.2004
22:46
[13]

Dagger [ Legend ]

==>snopek9
Tylko że ID słynie z tego że bazuje na szybkości procesora - patrz silnik Q3 i testy kart graficznych na nim wykonywane.

Sam zreszta odczułem dużą różnice w alphie zmieniając jedynie procesor i płytę główną - wiec sądze że silnik Dooma III będzie sie podobnie sprawował.

07.03.2004
23:15
[14]

oksza [ Senator ]

Chrzandolenie na śniadanie.

"Odkąd silnik fizyki rozpoznaje siłę uderzenia"?? -- to znaczy że co, że poprzedni silnik nie był w stanie wyliczyć siły uderzenia? To co to za fizyka, którą ja oglądałem? Przecież w pierwszej wersji fizyka była, tak?

07.03.2004
23:24
[15]

Dagger [ Legend ]

Najciekawsze ze w aphie jest tylko jedna postac, która ma zaimplementowaną fizykę w całości (grubas na trzeciej mapie) - tzn. można przesuwać ciało - mniej więcej jak w Havoku - co do pozostałych sie nie da.

07.03.2004
23:34
[16]

oksza [ Senator ]

-->> Dagger
Dokładnie o tym mówię. Tam wydajność jest bajeczna jeszcze nawet przed optymalizacją. Wydaje mi się że alpha nie korzystała nawet jakoś specjalnie z pixel shaderów (mignęły mi jakieś słowa tylko). Zdaję sobie sprawę że można podnieść rozdzielczość tekstur, dodać bajery i zwolnić całość ale to nie w stylu Id.

Id znane jest z tego że wyciskają z silnika absolutnie wszystko. Nie wierzę żeby nie dało się komfortowo grać na dobrym sprzęcie. To jest masowa gra, ludzie! Ma się sprzedawać w setkach tysięcy egzemplarzy. Jak wyjdzie demo to zobaczymy...

07.03.2004
23:41
[17]

Dagger [ Legend ]

==>oksza
Prawde mówiąc wątpie że wyjdzie demo - po co zniechęcać do gry :P

Tekstury trzeba koniecznie zwiększyć bo to od razu bije w oczy w alphie kontrastując z bump mappingiem.
Wiec sądze że wymagania nie będą takie małe - szczególnie w kwesti tych 128 MB na karcie - a to od razu wytnie sporą część kart graficznych.


08.03.2004
01:03
[18]

oksza [ Senator ]

-->> Dagger
Tekstury mnie nie wgniotły, fakt.
Carmack obiecał że demo będzie, mam dobrą pamięć :)

08.03.2004
07:33
smile
[19]

p_e_p_s_i [ Polonia Bydgoszcz 4ever ]

Misio-Jedi ---> dóm - lol :D a co do wymagań, myślę, że poprawią program przed premierą,przez co wymagania spadną. mam nadzieję, że mój Athlon 2.0 i gf4 ti udźwigną go, chociaż mam poważne obawy...

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.