GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 227

13.01.2002
23:48
[1]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 227

Witamy w naszych skromnych progach :-)

Bufet jest czynny od 5:00 do 24:00 [dla potrzebujących non-stop, ale po godzinach obsługa we własnym zakresie]. Gościmy zbłąkanych, gdy tylko poczują, że na innych wątkach jest chwilowo podejrzanie cicho albo podejrzanie głośno. Za barem Holgan, Astrea (ktora okazala sie doskonale nadawac do tej pracy i zostala postawiona za barem przez Szamana; nalezy takze nadmienic, ze jest ona jedynym w swoim rodzaju Krysztalowym Duszkiem i zgodzila sie kolaborowac z liczem Szamanem i sluzyc mu za krysztalowa kule przepowiadajaca przyszlosc) i Szaman (uwaga: Szaman ma zawsze racje, nie moze inaczej byc!) mieszają magiczne drinki, Magini kręci sie po sali, MarCamper pilnuje porzadku, eros w kuchni miesza ... w kotle (na czas jakis, obowiazki jego przejal Mac, czym zaskarbil sobie wdziecznosc tak gosci jak i obslugi, ktora martwic zaczynala sie o fakt przedluzajacego sie urlopu erosa) i rothon - na zapleczu dba o interes oraz dokarmia świnkę, ktorą kiedyś przyniósł w darze.
AnankE wpada wieczorkiem, puka w szybkę i pije soczek pomidorowy, mi5aser - etatowy stały klient, Adamus płaci za drinki wierszami sam przynosząc najlepsze alkohole świata, a Gambit przynosi ze soba świeczke i koronkową chusteczkę :-). Zajmuje się kominkiem, odkąd nastały jesienne dni. Pellaeon dba o czystość, kontrolując z sanepidowską dokladnoscią wszystkie zakamarki i regularnie wyprowadza Ósmego na spacery :-). Kroku dotrzymuje Admiralowi Pellaeonowi niejaki Viti, ktory dzielnie dotrzymuje towarzystwa obsłudze i gosciom oraz dyskutuje o Star Wars i jest generalnie grzeczny, chociaż jego subnick sugeruje potwora... ;) Nick Grzecha natomiast sugeruje rozne grzechy, ale osobnik ten wslawil sie szczegolnym upodobaniem do numeracji rzymskiej ;-)
Odwiedzał nas Alver the Gnom, a po jego uprzejmej propozycji dotyczącej naszej Karczmy "a może to też mam rozpieprzyć?!?" umiesciliśmy go w stopce papieru firmowego. Teraz czekamy, aż powróci do nas z wojska na białym koniu. Attyla, mnich pochodzący ponoć od smoka, przechodząc wstępuje na zimny prysznic, poza tym zawsze wie kiedy wstać i wyjść :). Tofu przychodził regularnie na zieloną herbatę, teraz jednak pojechal do Japonii na tę herbate. Czasem nas odwiedza o dziwnych porach jak na czas miejscowy Karczmy. Czekamy na niego, a Magini kupiła nawet na jego powrót specjalną filiżankę. Można tu też usłyszeć pieśni Wędrownego Barda i gromkie okrzyki imć Dymiona, który broni honoru kobiet i naszej Karczmy. JRK przynosi różne ciekawe rzeczy i pije wapno. Ostatnio mamy nowego dostawcę szmuglowanego piwa - Mr. JackSmitha, który zaczął też parać sie pracą barmana i jest w tym debeściarski :) Wieczorami lub noca przychodzi Kerever cierpiący na bezsenność, odkąd po raz pierwszy odwiedził Sosarię. Śni o tej krainie na jawie. Rankiem zjawia się też krasnolud Kastore, znany Zabójca Trolli, przychodzi opowiadać o swych wyprawach i stoczonych walkach. Nemeda też gdzieś tu się czai w mrocznym kątku, szukasz magii nekromanckiej, wypowiedz jej imię a pojawi sie od razu.
NicK probuje w przybudowce zorganizowac gorzelnie - zamarzylo mu sie piwo własnej produkcji.
Widziano nawet VIPów pijących kakao, ale o tym sza - jesteśmy znani z dyskrecji :-)
W sezonie zimowym zaś podajemy wszystkim zziębniętym grzańce najróżniejszego
sortu i w dowolnych ilościach (bardzo potrzebujacym i bardzo zasluzonym nawet za przyslowiowe "Dziekuje" ;-)
Poza tym na pięterku można spędzić noc - oddano wlaśnie do użytku wyremontowane pokoiki (które, należy dodać, są dobrze dogrzewane) .
"Wiec niech umierają slowa nasze - na to są, przez to są."

[Bar jest ciemny; kilka postaci siedzi przy kontuarze pijąc w milczeniu; nie mowiąc do siebie i nie patrząc na siebie trwaja w cichym porozumieniu ludzi uprawiajacych rozpustę i oddających się nałogowi, a barman o twarzy apostoła rozumiejącego słabosc ludzkiej natury stoi w półcieniu brzecząc kostkami lodu i porusza się bezszelestnie z jednego końca baru na drugi niby bóg niegodziwosci, wyposażony przez naturę w twarz ascety]

Poprzednia Część :

13.01.2002
23:48
[2]

Silent [ The Voice ]

witam :-)

13.01.2002
23:50
[3]

AnnataR [ Salon des Refusés ]

- Przeprowadzki bywają ciężkie... w szczególności z jednego półpięterka na drugie

13.01.2002
23:51
smile
[4]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

To ja się już pożegnam. Czas odwiedzić Panią Koszmarów ;) Dobranoc :) [herbatkę wypiłem]

14.01.2002
01:59
[5]

Chris [ Generał ]

Wpadam na chwilkę i pewnie wypadam, co będę tam sam siedział, do ścian gadać czy jak =)

14.01.2002
07:57
[6]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Dzień dobry : ) Znowu poniedziałek, a w piątek i w sobotę egzaminy, oby ten tydzień trwał jak najdłuzej ; ))

14.01.2002
08:36
[7]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

o w mordę właśnie odkryłem że pojawił się na forum człowiek o psedonimie _mixer, hahahahaha: )

14.01.2002
08:43
[8]

Magini [ Legend ]

Dzien dobry :-)

14.01.2002
08:45
[9]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

cześć : ) ładnie pospałaś : ))))

14.01.2002
08:45
smile
[10]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Witam wszyskich Karczmiarzy ;-) Wiele to się w karczmie nie zmieniło, podczas mojej nieobecności. W związku z tym, przyleciałem dziś swoim aeroplanem :-)

14.01.2002
08:46
smile
[11]

eros [ Konsul ]

dzien dobry Magini i mi5aserze :)

14.01.2002
08:47
[12]

eros [ Konsul ]

przeprasazm viti ale gdy pisalem ten poscik poprzedni ciebie jeszcze nie bylo , witaj ....

14.01.2002
08:49
smile
[13]

Magini [ Legend ]

mixer - Co pospalas? Zerwana zostalam z najlepszego snu skoro swit ;-)) Viti za to chyba nie mogl juz spac, zawsze pozniej sie melduje. Czesc, czesc :-))) Oooo i eros :-)))))) "mi5aserze", ależ to brzmi dumnie ;-)))

14.01.2002
08:51
smile
[14]

eros [ Konsul ]

Prosze sie ze mnie nie nasmiewac jestem niewyspany i podenerwowany :) a co zlego w mi5aserze?

14.01.2002
08:51
[15]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

qrcze ktoś kożysta z "short formy" mojego nicka ; ) a żeczywiście mi5aserze brzmi bardzo fajnie : ) Co mąż Cie obudził : P

14.01.2002
09:01
smile
[16]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Magini - stwierdziłem że za dużo czasu marnuję na spanie :-) Teraz będę wstawał wcześniej. Jakaś dyscyplina musi być ; ) Eros - witaj ;-) mi5aser - widzisz jaki jesteś popularny, juz Twoi fani zakładają podobne nicki ;-)

14.01.2002
09:02
smile
[17]

Magini [ Legend ]

Alez eros, ja sie nie nasmiewam. To byla uwaga natury ogolnej ;-)) mi5aser - no tak. Bo ja mam taka jakas zachcianke, zeby mu sniadania robic ;-) Wytoczysz temu komus proces?!

14.01.2002
09:03
smile
[18]

Magini [ Legend ]

Viti - brawo ! Jakie postanowienia od poniedzialku, no no :-)

14.01.2002
09:04
smile
[19]

Chris [ Generał ]

Witam wszystkich razem i każdego z osobna :). Ależ ten dzień będzie dziś dla mnie dłuuugi :)).

14.01.2002
09:07
[20]

Magini [ Legend ]

Czesc Chris :-)) Dla mnie tez bedzie dlugi - ide wieczorem do dentysty :-(

14.01.2002
09:09
smile
[21]

Attyla [ Legend ]

Uaaaaaa! Co prawda z trudem tylko otwieram zalepione oczy, ale przez ze polszparki i tak widze, ze knajpa juz pelna:-))))) Zatem widam wszystkich! I padam uciac sobie drzemke w kotlecie shabowym, panierowanym:-)))))))

14.01.2002
09:17
smile
[22]

Magini [ Legend ]

Nie wiem doprawy Attylo, dlaczego osmielasz sie nasza najstarsza kanape, ktora jest z nami od samego poczatku nazywac "kotletem shabowym panierowanym" ;-)) Ze wzgledu na kolor? A moze dlatego, ze tak nieapetycznie wyglada? ;-))) Aaa tak w ogole to witaj. Mam dla Ciebie cos specjalnego dzis. Zaraz zaparze i przyniose :-)))

14.01.2002
09:22
smile
[23]

Astrea [ Genius Loci ]

Kastore---> Jesli bedziesz mial pomysł na stworzenie czegos razem - zapraszam na @ :-) Szaman---> thx za uzbrojenie. Rozgrzewka za namową Lindila całkiem mnie odwiodła od dalszych ekscesów. W koncu ta pełna zbroja płytowa <która demontowałam w trakcie biegu - bo bym nigdzie nie dobiegła:PP> trochę waży(ła).... ;)))) Ps.: Dobiegłam w stroju ducha ;) Ps.Ps.: Moze i miotacz dobry, ale musialambym w trybie pilnym przez pączkowanie jakoś inne papierzyska rozmnozyc. "Rownowaga" musi byc z wychyleniem szalki na strone biurokracji :-(. Btw, co wiecej waży? Kilo piór, czy kilo papieru? ;))))) Nick, Na nic flaszki, na nic mleko Gdy do karczmy za daleko... :-( :-))))) Pellaeon---> O Wielki... Zwracam miecze i inne zabawki. Złożyłam broń. Bede pertraktowac pokój. Co Ty na to? :-))) Viti---> A co to jest Mazoku? <ups...> :-))))) AnankE---> celujący, gdyż miecz Twój był ostry jak brzytwa ;))) Ano przyjade, chociaz na 5 sekund, ale bede :-)) Ps.: Holgi ma gotować pyszszszszszności :-))))))) TOFU, Przyjacielu... JAK CI TAM SIE ZYJEEEEE??? <juz głośniej nie umiem :-( > Aaaaaaaaa..... noca najechali Kraczme moderatorzy....? :-)))))) Co powycinali???? Wszyscy wszystko mają na miejscu ????? ------------------------------------------------------------------------- Witam juz na bieżąco :-)))) Mag---> czy Twoj dentysta to FnTŻ? ;)))) Attylo---> w kotlecie sie nie wyspisz - za miękko jak na Huna. Mag, zaproponujmy Mu żeberka ;)))) Ósmy---> zostaw poduszkę Attyli ! :-)) Oddaj! Sio! Idź pilnuj Nicka ;))) Mi5aser---> rozmnożyłeś się na forum? :-)) Chris---> Zamienimy sie? Ja Ci oddam swój krótki dzionek, a Ty mi oddasz swój długi, OK? :-))

14.01.2002
09:23
[24]

Astrea [ Genius Loci ]

Przez takie Astree potem strony otworzyc nie sposób :-(

14.01.2002
09:29
[25]

Magini [ Legend ]

Astrea - gorzej. To kobieta :-(( Fajnie, ze bedziesz w Toruniu :-)))) A zeberka mamy tylko pieczone w piwie, chyba Attyli nie przypasuja ;-)))

14.01.2002
09:33
[26]

Magini [ Legend ]

Hmmmm... Ciekawe ... czy Adamus do nas zajrzy. Widziano go jakies 10 minut temu w grainie GO ;-))

14.01.2002
09:35
smile
[27]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Astrea pisze: "Kastore---> Jesli bedziesz mial pomysł na stworzenie czegos razem - zapraszam na @ :-) " No no no ;-) Astrea - stała bywalczynio ;) Nie wiesz kim ja jestem ? Widać nie czytasz wstępniaków : / Niedobrze ;) Na dodatek to Szamanisko, nazwało mnie potworem ; P Takie niestety przyszło niefortunne tłumaczenie i raczej się tego nie odwróci :(

14.01.2002
09:40
[28]

Astrea [ Genius Loci ]

Mag---> mam nadzieje, ze Attyla jakoś sie do nich dopsuje twarzowo... :PPPPP Dentystka - sadystka????? Uciekaaaaaaaaaajjjjjj...... :-)))))) Ja zawsze ze znieczuleniem, nawet jak ide na zdjecie kamienia. Potem 3 dni nie moge szczeką poruszyć, ale za to się nic nie czuje :-)) Viti----> zamiast mi tu wytłumaczyc - zagadkami Waćpan do mnie mowisz. Prosze sie zreflektowac i szybciutko ciemną dusze oświecic :PPPPP

14.01.2002
09:44
smile
[29]

Attyla [ Legend ]

Ocklem sie... Kanape nazywam kotletem? Naprawde musialem byc nieprzytomny:-)))) Zaraz! A co to za panierka na moim nosie? :-))))))) Ktos chce mnie przyzadzic z zeberkami? O wy! kanibale! Mag - czekam na to cos wyjatkowego! Tylko spiesz sie, bo znow zaczyna mnie morzyc!

14.01.2002
09:45
[30]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Skoro pokazuje się języki, to nie powiem. PS. Najfajniejsze jest to że na podstawie "The Slayers" powstał system RPG.

14.01.2002
09:47
smile
[31]

Astrea [ Genius Loci ]

Viti----> Powiedz.... Bo nastepnym razem bedziesz jechac w bagażniku, albo Cie na hol wezmę :PPPPPP

14.01.2002
09:53
smile
[32]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Mam samolot ; P

14.01.2002
09:54
[33]

Szaman [ Legend ]

Witajcie Dzieci! ;))) Teraz na chwilke, bo ze szkoly, ale jak wroce to sobie posiedze! :) Astrea: Nie ma za co dziekowac! W koncu musze jakos wspomagac moja uczennice, czyz nie? :))) A papierami sie nie przejmuj - maja to do siebie, ze same z siebie sie rozmnazaja (jak myszy i zarazki, ktore biora sie jak wiadomo z powietrza) ;))) Mag: Czy siec juz dziala normalnie?

14.01.2002
09:55
[34]

Astrea [ Genius Loci ]

Viti---> Hmmm... zabierzesz mnie na zlot na stopa? ;))) Ps. Wciąż nie wiem kto to Mazoku :-(

14.01.2002
09:56
[35]

Astrea [ Genius Loci ]

Witaj Szamanie :-) Szkoda ze na krotko, chociaz... ja za jakies pol godzinki tez wypadam z Karczmy :-( Ps. Papiery rozmazaja sie jak papierzaki w lesie :PP

14.01.2002
09:57
[36]

Magini [ Legend ]

Attyla - zielona herbata "Perła Południa". Nie patrz tak podejrzliwie ;-) ona jest zwinieta w kulki, ale one sie zaraz rozwina w listki. Z dodatkiem kandyzowanego ananasa. Moze byc? Mam jeszcze inne nowosci - odwiedzil mnie rankiem dostawca herbat.

14.01.2002
09:58
[37]

Szaman [ Legend ]

Attylo: Ocknij sie, bo jeszcze Cie z roboty wywala! : PPPPP Viti: Ja Cie wcale nie nazwalem potworem, Ty nim jestes, wiec nie mieszaj Duszkowi w glowie! ;)))) Czy moze mi ktos powiedziec, jak sie skonczyla bitwa moderatorow z postami?

14.01.2002
09:59
smile
[38]

Magini [ Legend ]

Szaman - no tak. Wyglada na to, ze naprawili. Wszystko dziala, wszystko sie laduje :-))) A my juz z Kerem mielismy przygotowany nowy zestaw tych ... nooo... eee... argumentow dla pani z tepsy ;-)

14.01.2002
10:00
[39]

Szaman [ Legend ]

Mag: Attyli to mleczko 3,2% teraz dac... i filmowac go z ukrycia... MNIAM!!!! :)))) Astrea: No szkoda troche, ale licznik troche podbije... a musze w miescie jeszcze polazic (legitymacje kolejowa mam do odebrania) i na gwalt do domu leciec, bo mi tam mama siedzi i czeka na male co-nieco do swojego ulubionego synka. :)

14.01.2002
10:01
[40]

Astrea [ Genius Loci ]

Szamanie---> troche, dla niepoznaki zostawili :PP

14.01.2002
10:02
[41]

Szaman [ Legend ]

Mag: Argumenty kalibru 9 mm...? ;))))

14.01.2002
10:03
[42]

Szaman [ Legend ]

Astrea: Ale musimy moderatorom w podziece jakis kacik zostawic, zeby strudzeni walka na wielu frontach mieli gdzie przycupnac i czego sie napic... :)

14.01.2002
10:03
smile
[43]

Magini [ Legend ]

Szaman - cięższe .. ;-)))

14.01.2002
10:04
[44]

Astrea [ Genius Loci ]

Szaman---> przyniesiesz troche do karczmy? tak na sprobowanie... :-)) Tylko nie mow ze w zołądku :PPPP

14.01.2002
10:04
[45]

Szaman [ Legend ]

O ja glupi! Nawet nie zauwazylem kiedy przekroczylem 1820! ;))))))

14.01.2002
10:05
[46]

Doksa [ Moderator ]

A który to kącik? Chetnie spoczne na chwilke :-)

14.01.2002
10:07
smile
[47]

Magini [ Legend ]

Ooooo... To moderatorzy juz za dnia do Karczmy przychodza ;-)))

14.01.2002
10:07
[48]

Astrea [ Genius Loci ]

... jak to sie mowi.... nie wywołuj wilka z lasu :-)))))))))) <usmiech nr 4, zmyk! pod fartuch Mag :P>

14.01.2002
10:08
smile
[49]

Attyla [ Legend ]

Mag - znam ta herbate. Jest naprawde dobra. Ale ostatnio odkrylem dobry gatunek herbaty zgnilej:-))) Nazywa sie toto "w samo poludnie" i procz roznych herbat zawiera jeszcze jakies ulepszacze typu kwiatki i inne takie smieci:-)))) W kazdym razie - niebo w gebie.

14.01.2002
10:08
[50]

Szaman [ Legend ]

Mag: No to ja rozumiem, czemu tak wszystko teraz fruwa!!! ;)))) Astrea: No dobrze... placek z musem jablkowym i lukrem... poczekaj, utocze jeszcze troche mleczka z zapasow! :)))

14.01.2002
10:09
[51]

Doksa [ Moderator ]

Chwilka na relax i do pracki :-)

14.01.2002
10:09
[52]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Szamanie - równie dobrze można było przetłumaczyć na 'demona', a w swobodnym tłumaczeniu "istota zła", albo "plugawa rasa". Tego ostatniego nie lubię, co wcale nie powinno dziwić. Astrea - teraz juz wiesz kim jestem. Szlag trafił anonimowość ; P

14.01.2002
10:10
[53]

Szaman [ Legend ]

Doksa: Obojetnie, w koncu za dobra robote nalezy Wam sie chociaz mozliwosc wyboru! ;))) Attla: A jednak nie spisz, co? : PPPP Astrea: TO chyba ja go wywolalem... hmmm... nie sadzilem, ze mam az takie moce! :))))

14.01.2002
10:11
[54]

Szaman [ Legend ]

Viti: Nie kus mnie, bo zobaczysz - pekne i bede uzywal tego ostatniego! ;)))))) A co do anonimowosci, bo teraz Cie na ulicy beda zaczepiac i prosic o autograf... : PPPPP Doksa: Cos podac? ;)

14.01.2002
10:11
[55]

Astrea [ Genius Loci ]

Attylo---> wyraxnie mnie ignorujesz od poniedzialku. To co bedzie w piątek???? :-( Wiem ze jestem przexroczysta, ale cofnij kilka postow i naskrob chociaz tak, albo nie :-)))))

14.01.2002
10:11
smile
[56]

Attyla [ Legend ]

Trzeba sie bylo wreszcie obudzic. Zwlaszcza, ze jest robota! A tak swoja droga, to szakujcie sie w Toruniu:-)))) Uwaga, nadchodze!:-))))))

14.01.2002
10:12
smile
[57]

Magini [ Legend ]

Attyla - a moze nastepnym razem napijemy sie mieszanki czarnej i zielonej ?

14.01.2002
10:13
[58]

Doksa [ Moderator ]

Cos na ząb poprosze i cos mokrego do popicia :-)

14.01.2002
10:14
[59]

Szaman [ Legend ]

Astera: Jezeli Cie Hun ignoruje, to wiedz chociaz, ze JA Cie widze w calej okazalosci! :))) Mag: Wiesz czym sie moze skonczyc takie mieszanie, co? ;)))

14.01.2002
10:14
[60]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Attyla wow jedziesz do Torunia, super : )

14.01.2002
10:15
[61]

Szaman [ Legend ]

Moksa: Moze byc mleko i placek? Czy wolisz cos... mocniejszego...? ;)))

14.01.2002
10:15
smile
[62]

Magini [ Legend ]

Chyba odnosnie tego Torunia chciales Attyla napisac "szokujcie" ? ;-))) Szaman - obsluzysz Szanownego Moderatora? Ja mam jakiegos usmiechnietego Duszka pod fartuchem ;-)))

14.01.2002
10:16
[63]

Szaman [ Legend ]

JEZU! Przepraszam za zmianie nicka, Doksa... jak sie szybko pisze, to takie bzdury wychodza! Jeszcze raz sorry!

14.01.2002
10:16
[64]

Szaman [ Legend ]

Mag: Wlasnie obsluguje! A tego duszka pod fartuchem to ja Ci szczerze zazdroszcze... ; PPPP

14.01.2002
10:17
smile
[65]

Magini [ Legend ]

No, i na haslo "Torun" nawet mi5aser oderwal sie od roboty ;-))) Szaman - ja juz musze mieszac. Nic innego nie daje takiego efektu ;-)

14.01.2002
10:17
[66]

Szaman [ Legend ]

Mikserku, nie ma sie z czego cieszyc... jak bone-dydy! To bedzie straszliwe... zobaczysz - Ja i moj arcywrog Attyla pod jednym dachem! Pioruny beda strzelaly pod niebiosa! :))))

14.01.2002
10:18
[67]

Szaman [ Legend ]

Mag: No to moze najwyzszy czas udac sie z tym do specjalisty i przesc odpowiednia kuracje? ;))))

14.01.2002
10:21
[68]

Szaman [ Legend ]

Nic, dzieci... na mnie juz czas! ALe, kurcze, czesciej bede musial takie wycieczki do mojego zakladu robic... jednak stalka to je to! ;)))

14.01.2002
10:21
smile
[69]

Magini [ Legend ]

Szaman - ale kiedy mi z tym dobrze ;-)))

14.01.2002
10:23
[70]

Magini [ Legend ]

Tez znikne na jakis czas na zapleczu. Moze zajrze do kantorka rothonowego i uprzatne? ;-)

14.01.2002
10:25
[71]

Astrea [ Genius Loci ]

Mag---> Csiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... :-))) Mnie nie ma dopoki nozyce w poblizu :PP Szaman ---> pod jednym duchem, chciales napisac :PPPP Witaj Mi :-) Ty tez widze pracy domowej nie odrabiasz :-)

14.01.2002
10:25
[72]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

z chęcią pooglądam latające pioruny kuliste : ) wkońcu czym były by walki Herosów gdyby nikt ich nie widzial : )))))

14.01.2002
10:27
[73]

Doksa [ Moderator ]

No.... Brzuch pełny Do zobaczenia I dziekuje :-))

14.01.2002
10:39
[74]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

błeee ale mam duzo roboty : (

14.01.2002
10:41
smile
[75]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

A ja zjaralem komputer i nie bede do Was juz przychodzil. W pracy mam od cholery roboty, w domu zjarany sprzet, zegnam Was wszystkich. Do lepszych czasow <papa>

14.01.2002
10:44
[76]

Astrea [ Genius Loci ]

No nieeee.... Rothon, nie wygłupiaj sie. Kup nowy "i juz"* :-) *) Holgan

14.01.2002
10:45
[77]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

rothon ---> ale w Toruniu będziesz przecierz !!! a zasilacz kosztuje 100 zł najwyrzej, mam nadzieję że więcej nie zjarałeś !!! wogóle mówiłem że UO jest nie bezpieczne !!!

14.01.2002
10:49
smile
[78]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Zasilacz to jedno, a ja nie jestem pewnien, czy mostka nie pojaralo :-) Mialbym plyte glowna do wymiany. A w ogole skad wiesz mi5aser, ze to zasilacz, aaa? :-)))

14.01.2002
10:51
[79]

Kerever [ Konsul ]

rothon - co ty sie wyglupiasz, a jak dzisiaj CL wstanie to co? (a zasilacz kosztuje niewiele ponad 100zl)

14.01.2002
10:53
smile
[80]

Kerever [ Konsul ]

rothon - a tak w ogole to co ty spaliles? a moze dlaczego spaliles?

14.01.2002
10:54
[81]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Rothon - Nie wygłupiaj się. Kupisz sobie nowy. Swoja drogą, co żeś robił z kompem, że go zjaroliłeś ?

14.01.2002
10:57
smile
[82]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Viti, zapomnialem o czyszczeniu zasilacza i ... hehehehe. Ker, powtarzam co mowilem, nowy zasilacz juz lezy przede mna, gorzej jak szlag trafil takze plyte, juz tak kiedys mialem :-))) Ps. CL nie wstanie, nie ma sily. To juz jest trup, jestem pewnien.

14.01.2002
10:57
[83]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

rothon ---> fire balle zawsze trafiają zasilacz bo ma najmniejszy fire resistance ; ) a poważnie mówic to miałem już przyjemność skopcić właśny zasilacz ; ) KUPUJ ZASILACZ, PRZEŻEGANJ SIĘ I ODPALAJ MASZYNĘ, A MY WSZYSCY BĘDZIEMY TRZYMAĆ KCIUKI ŻEBY TO NIE MOSTEK ALBO BUS SIĘ ZJARAŁ ; )

14.01.2002
11:04
[84]

Magini [ Legend ]

:-((((( To mi nie wyglada na żarty Panowie, widze, ze na Was zawsze mozna liczyc, nawet zapracowany moj maz sie odezwal. A jemu tylko jedno w glowie - CL ;-))) rothon - ja juz zaczelam zdrowaśki klepac :-))

14.01.2002
11:06
[85]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

dlatego ja profilaktycznie otwieram bódę raz na kwartał i zaglądam tam z odkurzaczem, jak mu styki przedmucham to odrazu lepiej mi w EQ idzie ; ))) Kordian Taciturn Enchanter of 38 circle Tarew Marr server Master of Crowd controll Student of Jewelcraft : )

14.01.2002
11:08
[86]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

swoją drogą serwery w EQ siadają tylko jak jest pach wrzucany i to najwyżej na 8 godzin chyba.

14.01.2002
12:10
smile
[87]

Magini [ Legend ]

mi5aser - Ty nie rozdrażniaj ultimowców ;-))))

14.01.2002
12:24
[88]

Szaman [ Legend ]

Mag: A moze Tobie sie tylko WYDAJE, ze Ci z tym dobrze, co? ;)))) Astrea: Hmmm... "POD duchem"...? Czyzbys cos niespodziewanego planowala? ; PPPPPPP (i nie, zebym mial cos przeciwko! ;)))) Mikser: To juz nie bedzie co prawda to samo, co za dawnych czasow, kiedy toczylem potyczki z Hunem, ale bedziesz mial okazje zobaczyc do czego jest zdolnych dwoch Nieumarlych! ;)))) I ma racje pani kierownik - nie nerwuj Ultimowcow, bo dojdzie bo bitwy na zjezdzie! :))) Doksa: Nie ma sprawy! W koncu czyms sie moglismy przysluzyc dla forum... ; PPPP Rothon: No nie wyglupiaj sie! Nie dosyc, ze znikales w tej calej Sosarii, to teraz jeszcze chcesz zniknac na dobre? Niet! To nie przejdzie! ;)))

14.01.2002
12:28
[89]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Ja denerwuję ?!?!?! ja poprostu mówię że w EQ płace abonament ale nie mam takich akcji, że mi tydzień serwer nie działa i niewiadomo czy wstanie ; ), pache w EQ są zaplanowane na 3 miesiące w przód można czasrem tylko emargancy pach wskoczy ale to taki szybciutki : ) KUPUJECIE EQ : ))))))

14.01.2002
13:02
[90]

Szaman [ Legend ]

Mikser: EQ to ja moge sobie kupic i na poleczce postawic! Co ja na modemie zrobie? Zaloguje sie moze... ; PPPPP

14.01.2002
13:04
[91]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

mój kumpel grał przez 2 lata na modemie ale rachunki go przytłaczały ; P

14.01.2002
13:10
smile
[92]

Chris [ Generał ]

Rothon ---> Nie bądź takim pesymistą. CL wstanie, pewnie niedługo. Problem zapewne będzie polegał na tym, że nie będzie na nim naszych postaci, a już na pewno nie w formie, jakiej byśmy sobie tego życzyli :))

14.01.2002
13:15
[93]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

Chris ---> hahahahahahahahahahahahahahahahha : ))))

14.01.2002
14:07
[94]

Szaman [ Legend ]

Chris: Zycie bywa ciezkie! ; PPPPP

14.01.2002
14:13
[95]

Chris [ Generał ]

Szaman --> Ja osobiście za CL tak mocno jak niektórzy nie tęsknię :pp

14.01.2002
14:19
[96]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Witam Astreo -> Nie, nie pertraktuj! Zaraz przyślę najlepsze okręty, eskadry myśliwskie, elitarne bataliony, strzelców wyborowych i zwycięstwo będzie po Twojej stronie! :-) Eh, za czasów ś.p. Imperatora Palpiego obowiązywała zasada "Poddanie oznacza zdradę". Obecnie nie praktykujemy jej, lecz pertraktacje lub kapitulacja to całkowita ostateczność. Więc jeżeli już przystąpisz do rozmów, upewnij się że wyjdzies na tym lepiej niż przeciwnik. Wysuwaj kolejno Swoje rządania, ustępuj powoli. Aha, i uważaj na drobne druczki - w ten sposób wrobiłem rebelianckie szumowiny, gdy podpisywałem z nimi ten kruchy pokój :-) Magini -> Wczoraj pytałaś się o to otwieranie parasola w domu. Niestety nie wiem co się stanie, bo nie próbowałem :-) Ale jak byś zabezpieczyła się zaklęciami antypechowymi, to możesz spróbować i potem opowiedzieć co się stało za nieszczęście lub szczęście :-)

14.01.2002
14:31
[97]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

no napiszcie jeszcze parę postów to założę nowy wątek !!! : ))))))

14.01.2002
14:31
smile
[98]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ale kiepsko dziś chodzi sieć :-((((( a raczej forum.

14.01.2002
14:39
[99]

Szaman [ Legend ]

Chris: A diabli Cie wiedza, za czym Ty tesknisz! ; PPPP Admirale: A ja wspomoge paroma Drakoliczami, wiekowymi wampirami i, a co mi tam!, zawezwe nawet kilka Planetarow (bo te skubance Solary mi sie jeszcze opieraja)! Zwyciestwo musi byc nasze! :))) Mikser: No to masz jeszcze jeden post... : PPPP Viti: U mnie wszystko (wyjatkowo ostatnio) wszystko dziala normalnie...

14.01.2002
14:41
[100]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

to zakładam : ))

14.01.2002
14:42
[101]

Szaman [ Legend ]

Viti: Wiedzialem, ze napisalem to w zla godzine... wlasnie przestalo pracowac dobrze... : (

14.01.2002
14:43
[102]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

łapcie za linkę i lecimy : )

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.