JOY [ Generaďż˝ ]
Forum CM: COMBAT MISSION 4 NADCHODZI i będzie rewolucja :-)
Tak tak wg. jeszcze nie potwierdzonych wiadomości CM 4 już jest w dobrze rozwiniętym stadium powstawania z nowinek podanych są właściwie pierdoły typu poprawienie grafiki typu zostawianie przez czołgi śladu na śniegu :), ruszające się piasty kół, widoczni żołnierze i samoloty podczas nalotu.
Ale co będe dużo pisał macie pare obrazków
faloxxx [ Generaďż˝ ]
nie wierze ze to screen z CM4 !!!
Buczo. [ Bradypus variegatus ]
Wnoszę o bana dla JOYa za nieumyslne (albo umyslne!!) spowodowanie u mnie zawału serca tymi fałszywymi plotkami.

koksboks [ Chor��y ]
O boze, jakie to bedzie mialo wymagania? Chyba nie takie jak Doom3:)
Przeciez ci goscie wogole nie umieja pisac silnika graficznego, poprzednie wersje chodza wrecz tragicznie.
Pewnie zasmuci to Begera, ale chyba wazniejsze okazaly sie krecace kołeczka. I chyba Battlefront idzie w zla strone komercji :)
pozdr

faloxxx [ Generaďż˝ ]
niech mi ktoś powie: czy musze kupic nowy komputer ?
koksboks [ Chor��y ]
faloxx ->Raczej tak, ale nie jestem pewien. Widze ze na tych screenach goscie przyszaleli z zbednymi detalami, przykladowo drzewa to dosc skomplikowane modele. Jezeli beda widoczni pojedynczy zolnierze ma mapie to wtedy bedzie prawdziwa tragedia:P i bez min wypasionego GF4 nie ma co podchodzic do gry.
Jezeli nie i bedzie mozna lawto wylaczac, obcinac detale, to chyba wystarcza obecne czytaj marne komputery.
Wsumie ten screen wyglda na szybka podmianke starych modeli z poprzednich wersji, na bardziej szczegolowe, z duza liczba detali. Po chuja zmieniali drzewa i trawe na wielo polygonowe modele? przeciez to bedzie chodzic wolniej niz Eric Young Squad Assault.
Imo grafika z poprzednich wersji byla naprawde dobra, wystarczylo dodac kilka smaczkow graficznych, malych opcji, przepisac engine na 10 razy szybszy OpenGL i co najwazniejsze zajac sie dynamiczna kampania i AI.
A tu widze ze goscie poszli raczej po najprostszej lini, czyli na wypasiona grafike, ladne modele trawy, kraczkow, drzew, krecace sie koleczka itp.

PIL [ Konsul ]
Uwaga !
To jest screen z gry Codename: Panzers, a nie z CM 4. Mam nadzieję (i jednocześnie bardzo wątpię), że JOY zrobił to nieumyślnie.
Buczo. [ Bradypus variegatus ]
PIL --> Wiemy, wiemy. Przecież to oczywiste że jełopy z battlefrontu jeszcze nie zdażyliby opracować nowego i w dodatku tak rewolucyjnego enginu. Chociaż myslałem że to screeny z wartime command.
PIL [ Konsul ]
Buczo ---> IMO, "Wartime command" jest zdecydowanie ładniejszy.

merkav [ Aguś ]
A mnie takie grafiki niestraszne, nowiutki Radeonek sobie poradzi :D

slavo_cc [ Konsul ]
Jeszcze jeden obrazek z CM4 :) --->

slavo_cc [ Konsul ]
Przeciwpancernym ładuj ! :) --->

coMUCH [ Pretorianin ]
tak se patrze na te grafiki, i se mysle ze moze od razu se pojdziemy w plener sie postrzelac, bedzie jeszcze lepsza ;ppp (choc nie jestem pewien :) )

RMATYSIAK [ Konsul ]
Koksboks-> openGL nie jest szybszy od DireX.
Poz RM

woland_ [ Pretorianin ]
fakt ładaniej wygląda, ale wiele jest gier ładniejszych od CM i co z tego :)

JOY [ Generaďż˝ ]
Żart sie udał :) PIL mnie wydał
Miałem jeszcze zamieścić więcej screenów z "CM4" ale w sobote coś siadło na GOL, a już miałem do podania taką fajną bajkę :D