GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Painkiller - watek oficjalny #1 (poki co tylko demko :))

19.02.2004
18:22
[1]

xanat0s [ Wind of Change ]

Painkiller - watek oficjalny #1 (poki co tylko demko :))

Zrobilem, bo watek "Painkiller oficjalne demo" juz byl za dlugi. Zapraszam do dyskusji :)

19.02.2004
18:25
[2]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]


ale fajnie mamy OFICJALNY wątek!

a tak w ogóle to skąd wiesz że pojawi się część 2?

19.02.2004
18:28
[3]

xanat0s [ Wind of Change ]

Trzeba byc optymista :)

19.02.2004
18:29
[4]

amoreg1234 [ użytkownik ]

a co on powiedzial ze bedzie czesc 2 ? :| ...........

19.02.2004
18:30
[5]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Może ktoś dać info o tej grze dla biednego Mnie który nie wie o czym jest ta gra ?

19.02.2004
18:34
[6]

xanat0s [ Wind of Change ]

FPP, podobny troche do Serious Sama. Posepny klimat, wrogowie to nieumarli (rozne ich wariacje :P), zajebista fizyka (naprawde!), cudna grafika no i bronie (wbijanie przeciwnikow kolkiem w sciane rlz! :)) i KLIMAT ktory az wgniata w fotel. No i bedzie w serii Dobra Gra

19.02.2004
18:44
[7]

Dagger [ Legend ]

Właściwie to ten wątek to juz jest część 2 - link po poprzedniej czesci ponizej

I troche odpowiedzi na posty ze starego wątku:

==>Darfii
Engine nie jest wcale zwalony - popatrz sobie na wymagania innych gier 3d, które teraz wychodzą - a nie wszystkie maja taka fizykę jak Painkiller. Jak komp ci nie wyrabia to zacznij od wyłączenia cieni.

Gra nie jezdzi od 0 do 150 fps bo ma framelimitera - najwyzej 30 fps - po to zeby zachować stałe tempo.
Gdy nie wyrabia poprostu zwalnia tempo - efekt troche jak bullet time.

==>Chrees_from_PL
W związku z tym co napisałem wyżej nie ma po co włączać licznika :)

19.02.2004
18:45
smile
[8]

peter.i [ spooki - pVd ]

gralem dzisiaj u kumpla na kompie (u mnie dziala jak mucha w smole :() i musze przyznac ze zrobilo na mnie bardzo pozytywne wrazenie. porownujac do serious sama to gdzies conajmniej 3 razy lepsze.

grafika - znakomita. wszystko doszlifowane, wygladzone, ladny ogien, ladne modele postaci, ladne lokacje - zadnych zastrzezen. dalbym 9/10
muzyka - nie za wiele jej slyszalem (nie wsluchiwalem sie :)). to moze i dobrze bo nie przeszkadza w rozgrywce.
frajda - miodnosc jaka plynie z gry jest ogromna! az chce sie walczyc. chordy przeciwnikow nacierajacych na ciebie, fajowe bronie (kolkownica 4EVER), duzo krwi i flakow - poprostu jatka na calego. i to jatka swietnie zrealizowana!!! 10/10

jedynym minusem (dla mnie) jest to ze plansze najzwyczajniej w swiecie sa za duze. ide, wchodze na duzy plac, robie rzeznie, ide dalej, kolejny plac, robie rzeznie, ide dalej, kolejny plac, rzeznia - i tak w kolko. po pewnym czasie mimo wszystko zaczyna to byc nudne.

Podsumowanie: nie wiem co ma sie zmienic w stosunku do demka w pelnej wersji, ale jak dla mnie to wszystko moze zostac takie samo. gierka jest bowiem dopracowana, widac ze spedzono nad nia duzo czasu i ze na rynku pojawi sie gra ktora moze nie za wiele zmieni w gatunku, ale dostarczy duzo bardzo dobrej rozgrywki w swietnej oprawie graficznej i z bardzo dobrym klimatem.

19.02.2004
18:45
smile
[9]

dziku86 [ The Cure ]

mysle ze jak popracujesz troche to ten text bedzie sie moze nadawal na wstepniak ::)

19.02.2004
18:48
[10]

xanat0s [ Wind of Change ]

Nie zgadzam sie tylko z punktem o wielkosci map. Wlasnie dobrze, ze sa duze, jest wiecej grania :D Fakt, w koncu robi sie schematyczne, ale pamietaj, ze widzielismy tylko 3 mapki...

19.02.2004
18:53
[11]

peter.i [ spooki - pVd ]

xanat0s ---> moze to takie moje widzimise :) gralem to u kumpla tylko troche a w dodatku na zmiane z nim wiec nie bylo jakos tak super. w dodatku juz musialem od niego wyjsc wiec sie spieszylem.
moze gdybym gral sam to by mi to nie przeszkadzalo, ale tak...

19.02.2004
18:54
smile
[12]

Zax_Na_Max [ Bo Emeryt Znał Karate ]

Mnie też na zmiane z kolegą nic nie zachwyca...

19.02.2004
18:56
[13]

xanat0s [ Wind of Change ]

Bo jak ogladasz, to nie czujesz tego klimatu :) A kiedy grasz, wiesz, ze zaraz konczysz albo cos takiego i to nie pozwala sie w pelni cieszyc gra

19.02.2004
18:57
smile
[14]

peter.i [ spooki - pVd ]

no niestety :( w kwietniu planuje zmiane karty grafy wiec pelna wersja powinna mi juz chodzi spoko i wreszcie se sam pogram :)

19.02.2004
19:38
smile
[15]

red_baron [ pVd ]

peter.i -----> i jeszcze trzeba dodac ze jezeli to ma kosztowac 20 zeta to po prostu trzeba kupic, nie ma co!
a co do grafy, to gralismy w 1024x768 u mnie, wszystko na maxa oprocz aa i aniso i bylo spoko, chodzi przyzwoicie, musisz przyznac ze moj komp rulz:) ale jak zmienisz grafe to i u ciebie bedzie spox
btw. musze do ciebie wpasc, zobacze jak chodzi...

19.02.2004
19:53
[16]

dziku86 [ The Cure ]

xanat0s <----duron 1,2 ghz, GeForce 2 mx 32 mb i 320 ramu - naprawde grales na takim sprzecie i na takich detalach jak pisales ?bez przyciecia itp. ??

19.02.2004
19:56
[17]

K@mil [ Wirnik ]

Dwa Pytania:


1. Kiedy bedzie pelna wersja ?

2. W jakiej rozdzielczosci i detalach pogram plynnie na 512 Ramu, Bartonie 2.5+ i Radku 9600 Pro 128 mb ?

19.02.2004
19:57
smile
[18]

yazz_aka_maish [ Legend ]

xanatos wybacz, ale Twoje odczucia co do komfortowej gry na podanycm konfigu uważam za brednie przez duże B

19.02.2004
20:01
[19]

Dagger [ Legend ]

==>K@mil
Powinno być na luzie 1024x768 i max detale (choc za cienie nie gwarantuje) - zreszta sam sprawdz w koncu to tylko demo.

Pełna wersja podobno w kwietniu.

19.02.2004
20:05
[20]

cycu2003 [ Senator ]

Trzeba mnie bedzie przekonac do kupienia tej gry

19.02.2004
20:13
smile
[21]

Pilav [ Chor��y ]

Trzeba mnie bedzie przekonac do kupienia tej gry

Nie będzie trzeba. Poprostu nie kupisz i tyle. Jak się komu nie podoba to niech nie kupuje nie będziemy na siłe namawiać :P. Ja kupie napewno bo gra jest świetna (kupiłbym nawet za 100zł a co dopiero za 20 :)).

19.02.2004
20:15
[22]

Torn [ Merces Letifer ]

Czy komuś jeszcze demko powodowało wyłączenie się monitora? Mnie się to raz zdarzyło, kumplowi kilka (i wywalił to w /dev/null). Gierka wygląda b. fajnie, szczególnie, że 'nasi' to robili :) Przyłączam się do oczekujących na full.
Mam Radka, więc nie wiem czy to może nie jakiś sabotaż ze strony nV... ktoś tak miał może?

19.02.2004
20:16
[23]

Dagger [ Legend ]

Trzeba przyznać że niektórzy mają fajne sprzęty na oficjalnym forum gry np.

Coolermaster 201 Alu Case * Athlon 64 3200+ * MSI K8T800 Neo * Hercules R9800XT 256 mb * 1024 mb Corsair PC3500 * Maxtor 15KII SCSI U320 18G * Sony G400 * SBAudigy2 * Creative Mega Works 510D 5.1 and some other stuff




19.02.2004
20:21
[24]

p_e_p_s_i [ Polonia Bydgoszcz 4ever ]

ja proponuje w dzień premiery założyć federację Painkillera - pierwszej polskiej superprodukcji w śmiesznej cenie. rezerwuję sobie prawo do pierwszego członka :P

19.02.2004
20:30
smile
[25]

dziku86 [ The Cure ]

ja moge byc drugi ,ale jeszcze nie wiem czy mi to pojdzie (wlasnie koncze sciagac demko) :0

19.02.2004
20:48
[26]

xanat0s [ Wind of Change ]

Macie moje slowo - taki konfig, 800-600, detale na medium (brak cieni postaci i efektow pogodowych) i chodzilo bez zaciachow (mam swiadka - brata :D)

19.02.2004
20:49
smile
[27]

Chrees_from_PL [ Kosmos ]

Dagger ---> :DDD

19.02.2004
21:29
[28]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

Dagger ---> to on pewnie narzekał na ograniczenie PN do 30fps :)

jeśli będę miał nową grafe na czas, to też się dopisze do federacji :)

19.02.2004
21:32
smile
[29]

Forgotten [ Pretorianin ]

dowiedzialem sie ciekawej rzeczy: w produkcji Painkillera brali udzial Polacy! a przynajmniej nazywajacy itemki po polsku :> look at Painkiller SP Demo\Data\Items
GJ guys! :)

ps. pewnie dlatego cena taka niska ;)

19.02.2004
21:34
smile
[30]

peter.i [ spooki - pVd ]

ee... przeciez painkiller jest robiony przez polakow!!!!!

19.02.2004
21:38
smile
[31]

dziku86 [ The Cure ]

z tego co mowi xanat0s to se pogram w PK(jupii) mam taki tam sprzet + 64mb ramu wiecej i troche szybsza karte grafiki

hahahah LOL bede w to gral

PK RULEZ!

19.02.2004
21:47
smile
[32]

Forgotten [ Pretorianin ]

peter.i -> gdzies na oficjalnym forum (https://dreamcatcherinteractive.com/forums/) ktos napisal ze PK robia ludzie od quake'a - widzac te stafejumpy latwo bylo uwierzyc ;)
poszperalem i znalazlem https://www.peoplecanfly.com - dranie graja sobie w PK Multiplayer Testa! ;]

19.02.2004
22:00
[33]

p_e_p_s_i [ Polonia Bydgoszcz 4ever ]

forgotten ---> You had forgotten, that producent Painkillera to POLSKA FIRMA PEOPLE CAN FLY! ale lol!! hehe

19.02.2004
22:23
smile
[34]

yazz_aka_maish [ Legend ]

xanatos nie masz racji. Gra w ogóle nie haczy jak inne...po prostu wszystko dzieje się w zwolnionym tempie...niby nie daje się tego odczuć, ale to powinno być cholernie dynamiczne, a nie wolne jak bullet time w max payne. Właściwie to desperaci nawet mogą tak przejść całą grę ale IMO to bezsensu bo rozgrywaka jest po prostu zbyt wolna...

19.02.2004
22:44
smile
[35]

Bdx [ Senator ]


Silnik, grafika, muzyka, modele, bronie, dźwięki - wszystko bałdzo ładnie ale straaasznie monotonne - miejmy nadzieje, że tylko demo.

Gra chodzi dobrze nawet z wlączonym anizo ( cały czas mam włączone AA2xQ ), z cieniami na full przy 1024 pierwszy raz zwolniła jak pojawily się potworki z pochodniami, potem jakos przestało, troche jeszcze zwalniało w świątyni jak zaczęły zlatywać się rycerze :> To nawet ciężko nazwać zwolnieniem - po prostu powstał 'mouselag' bo nic nie klatkowało...axp@1700Mhz, leadtek4400, 512 SDR..

kołkownica.... <peace> :)

19.02.2004
22:48
[36]

yazz_aka_maish [ Legend ]

No własnie, chodzi o to, że gra nic nie klatkuje tylko prędkość rozgrywki jest wręcz żenująca. Nie uważam aby takie było zamierzenie twórców, więc coś musi być nie tak z kodem gry...oczywiście na odpowiednich kompach problem znika jak ręką odjął, ale nie każdy ma P4 i GF5600 :/

19.02.2004
23:03
[37]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

yazz_aka_maish ---> a ja uwazam wrecz przeciwnie :P
mysle,ze jest to zamierzone,bo chyba przyjemniejszy jest "bullet-time" niz klatkowanie. w tym bullet time,jak juz ktos to zauwazyl, da sie grac na upartego, a przy skakaniu imho nie ;/

poza tym,zwolnilo mi tak tylko jak wymusilem w windowskie antyalisaning i filtrowanie anizotropowe x8, ale to juz jest mala przesada ;)
chcialem po prostu zobaczyc,na cos stac mojego kompa i gre ;)

19.02.2004
23:25
[38]

War [ dance of death ]

Wątpie by te zwolnienie były zamierzone. Mam je wtedy gdy jest dużo wrogów na ekranie np. na 'rynku' w pierwszej mapie, tam gdzie jest taki mini boss. Do momentu wybicia połowy przeciwników, nie dało się praktycznie tego mini boss'a ruszyć - przy takim zwolnieniu strasznie dziwnie i ciężko się gra.

Gra jest fajna, szczególnie ta fizyka, ale strasznie monotonna.

btw. zauważyliście że skakanie jest jakieś dziwne..?

Aha ja gram na Athlonie 1800+ 256 ram GF4 mx 440 (czyli nic ciekawego) w 1024x768 na defaultowych ustawieniach, tyle że musiałem dać detale na Low, bo wtedy cały czas miałem ten 'bullet time'.

19.02.2004
23:35
[39]

Immothep [ Errare humanum est. ]

To ja teraz zadam pytanie tym wszystkim co trują du** ze "zwalnia"

To lepiej żeby klatkowało jak cholera i przyprawiało o wymioty czy chodził w "zwolnionym tempie"?

POZDRo

PS ja wybieram Bullet-time

20.02.2004
00:47
[40]

<mURdOcK> [ Chor��y ]

U was niebo też tak brzydko wygląda?? Wszystkie detale mam na maxa.

20.02.2004
02:20
[41]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

Immothep ---> i wlansie o to mi chodzilo.
nie mam na mysli faktu,ze tworcy gry chcieli,zeby w pewnych momentach zwalnialo,ale wybrali mniejsze zlo - ja rowniez wole bullet-time niz skakanie.

<mURdOcK> --->
u mnie wyglada o "niebo" lepiej. :)

20.02.2004
07:32
smile
[42]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Ox, każy ma przecież swoje zdanie, ale moim zdaniem to zwalnianie to totalna pomyłka! U mnie liczy się prędkość potyczki, a tu jak widzę kawałki mięsa leciące na mnie z prędkością wyrastania mchu w lesie to rzygać mi się chce. Poza tym właśnie przez to gra jest nudna, monotonna i nieciekawa. Co z tego że leci na ciebie 6 kawałków mięcha i jescze miniboss wali z flanki gdy to wszystko można bez problemu ominąć bo to wszystko dzieje się za wolno? Rozpieprzyć 15 truposzy i minibossa to nie problem, bo mają taką dynamikę jak szesnastoletni trabant pod górkę. No cóż, dla mnie lipa. Ale zaznaczam, że grałem na wyjątkowo słabym sprzęcie.

20.02.2004
08:21
[43]

<mURdOcK> [ Chor��y ]

brutu, a jaką masz kartę graficzną, bo ja ma GF3 Ti200 i może nie obsługuje wszystkich funkcji. Ale z drugiej strony wszystkie detale na high w tym też niebo, więc nie wiem co jest grane

20.02.2004
08:37
smile
[44]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Ta gra ruszy na PIII800, 256mb ram i radku 9000 pro? I skąd w ogóle można ściągnąć to demko?

20.02.2004
08:56
[45]

<mURdOcK> [ Chor��y ]

Mutant z Krainy OZ , pewnie ruszy. W każdym razie kartę graficzną masz wystarczającą. Gorzej z procesorem, ale na średnich detalach powinna pójść. Na gamershell jest demo

20.02.2004
09:00
[46]

dziku86 [ The Cure ]

teraz jestem w szkole a okolo 16.00 testuje Pk na Duron1200,384sdr,geforce 256 -32mb - zobaczymy !!::)

20.02.2004
09:14
[47]

Dagger [ Legend ]

==>yazz
Pierwsza plansza jest dość shitowata i bardziej służy do zabawy kołkami - może to bedzie jakiś etap z początku gry.

Sprawdz sobie plansze z bossem - moze zmienisz zdanie.

20.02.2004
09:36
[48]

peter.i [ spooki - pVd ]

widze ze nie tylko u mnie jest taki "bullet time".
mi to jak najbardziej przeszkadza. racja, wole by gra chodzila wolniej niz klatkowala, ale tez nie chce by rozgrywka byla taka slamazarna.
u mojego kumpla (red_baron) gra chodzi plynnie, ale ma athlona 2500+ i Geforca fx 5600.
mam nadzieje ze to nie jest zamierzone i ze w pelnej wersji kod gry zostanie zoptymaliazowny i gra bedzie chodzic bez zwolnien tez na slabszych komputerach.

20.02.2004
09:38
[49]

peter.i [ spooki - pVd ]

aha.. tak dla ogolnej informacji.
ja mam Pentium 4 1,7 Ghz ; 512 mb DDR i Geforce 2 Ti i gra jak juz napisalem chodzi wolno..

20.02.2004
10:20
smile
[50]

spuh [ Pretorianin ]

yazz_aka_maish <--- co byś zrobił z 6 klatkami/sek - NIC nawet nie widziałbyś do kogo strzelasz :) A tak to możesz się poczuc jak kosmonauta na księżycu :D
Stąd też mozna sciągnąć:

20.02.2004
10:43
[51]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Ja nie wystawiam tej grze oceny negatywnej zrozumcie to. Jedynie mam zastrzeżenia do jej wymagań.

Dagg, niestety w miejscu gdzie biegają rycerze z mieczami skończyła mi sie ammo i nie doszedłem :) Odinstalowałem już grę i wywaliłem spakowane demo. Sądzę, iż bez naprawdę mocnego konfigu można sobie odpuścic Painkillera.

BTW: w jakich grach był wczśniej wykorzystywany engine Havok (bo to chyba ten?)

20.02.2004
11:53
[52]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

peter.i ---> może i jeszcze bardziej zoptymalizują, ale dla wolnych kompów też coś przygotowali - możesz zmniejszyć detale i rozdzielczość

spuh ---> można grać przy fps wahającym się od 6 do 15 - sprawdzone :)

20.02.2004
11:54
[53]

Immothep [ Errare humanum est. ]

yazz_aka_maish ---> zobacz tą strone

POZDRo

20.02.2004
12:22
[54]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

<mURdOcK> ---> GFX5600 Ultra. wiec gra chodzi dobrze,tylko chccialem sprawdzic jak dziala z aa i as x8.

20.02.2004
12:55
[55]

Dagger [ Legend ]

==>yazz
Nie trzeba przechodzić etapów po kolei (sam 2 nie przeszedłem narazie) - mozna sobie wybrac od razu plansze z bossem :)

20.02.2004
12:58
smile
[56]

peter.i [ spooki - pVd ]

qbaa --> jak zmniejszylem detale i rozdzielczosc jest tak samo. wiec cos jest nie tak...

20.02.2004
13:12
smile
[57]

bebzoon [ bucydonna ]

taaaaaa...

pograłem w demko i... odinstalowałem;(
pierwszy poziom demka miał swój klimat - później coraz gorzej (dla mnie); porównania do Serious Sama są uzasadnione;

hordy przeciwników i rzeźnia, lokacje nie za ciekawe, painkiller - zabójca myszek :)))

generalnie: jak na polską grę 3+/5 ale ja dziękuję, postoję i poczekam na nadchodzące wielkie tytuły

20.02.2004
13:15
smile
[58]

yazz_aka_maish [ Legend ]

Immothep - thx :)
Z podanych gier grałem jedynie w Max Payne 2 jednak, nie spdzieweałem się, że to ten sam silnik. Bądź co bądź jednak MP2 na moim skromnym sprzęcie chodził niemal idealnie!

Dagg - no cóż, juz za późno, zresztą wolę poczekać na upgrade kompa i wtedy w pełni raczyć się grą w Painkillera (co też zalecam wszystkim posiadaczom słabszych maszynek)

20.02.2004
13:58
[59]

Qbaa [ Generaďż˝ ]

peter.i ---> w takim wypadku to już nie wiem..

yazz_aka_maish ---> bo to jest tylko silnik fizyki

20.02.2004
14:16
[60]

Dark Elf [ Konsul ]

Havok to jedynie engine odpowiedzialny za fizyke.. to nie jest enginy gra a jedynie jego czesc .. cos jak karma engine w ut 2k3.


co do gry jest niezla ;-)

na moiim configu duron 1400@2000 ( 12 x 168 ) , 256 mb ddr cl 2 ( synchro z fsb ) gigabyte radeon 8500 PRO gierka chodzi na max detalach niezle... choc zdarzaja jej sie chrupniecia ;-). niedlugo dojdzie kostka 256 ramku to poprobojemy dalej... co do opini zgadzam sie ze havok robi niesamowite wrazenie... choc gra jednak jest monotanna nazbyt

20.02.2004
16:47
[61]

Dagger [ Legend ]

Swoją drogą Painkiller to niezłe "przetarcie" sprzętowe przed zetknieciem sie z wymaganiami HL2, Dooma III i STALKERa

==>yazz
IMO Havoc był bardzo słabo wykorzystany w MP2

20.02.2004
17:04
smile
[62]

dziku86 [ The Cure ]

Gra jest zajebista tylko ze mam slabego kompa i mam 'bullet time' jak w max payne ::)

xanat0s <---- nie wiem jak ty to zrobiles bo ja mam podobna konfiguracje a na wszystko na low , rozdzielka tez gra mi chodzi jak bym chodzil nonstop na 'bullet time' w MaxPayne

20.02.2004
17:34
[63]

snopek9 [ Legend ]

Dziś dorwałem się do demka!
Zagrałem w kawiarence i poprosilem o skopiowaniu demo wersji na cd.
O grze muszę napisac ,ze troche nierozumniem jak niektorym ta gram moze słabo chodzić na tak wypasionych sprzętach z 512 ram,prockiem 2,5 ghz,Geforcem FX i tak dalej.Ja osobiście mam Geforce ti 4200 z 128 mb ram,512 DDR ram,i dotego Duron 700 (niepomyliłem sie przy wpisywaniu)i odziwo gra w rozdzielczości 800 na 600 przy wszystkich detalach na High chodzi wyśmienicie jedyne przycięcie zaopserwowałem na pierwszej mapca zaraz na początku i odczułem tylko przyjemne zwolnienie ala Max Payne.Fizyka w grze jest super jedyne zastrzezenie to takie ,ze jak strzele w kolesia tym drągiem to po ponownym w strzeleniu w niego pocisk przezniego jakby przenikal ijak on znika to razem z pierwszym szpikulcem a drugi zostaje .
Muzyka jak dlamnie pierwsza klasa jest to jedna z nielicznych gier dlaktorych wreszcie podgłośniłem głosniki ,a to juz oczymś świadczy,natomiast grafa to juz prawdziwy majstersztyk ,dawno sie z czyms podobnym niespotkałem.
Mam zastrzezenia do takich zeczy jak:
1.Wiedzma przelatująca i odbierająca niesamowitą liczbe zycia jak w nas trafi.
2.Zbyt wolne poruszanie sie niektorych potworów w pierwszym etapie gry ,zabija sie ich jak na strzelnicy
3.Zbyt trudny przeciwnik w trzecim rozdziale mi na trzecim poziomie trudności sie go narazie nieudało pokonac (grałem narazie na tym poziomie dwa razy)
4.Koniecznośc wycięcia wszystkich zeby przejśc dalej
To i tak krotka ilośc błedów ,no moze inaczej zeczy ktore mi sie mogo niepodobac ,ale innym juz nie.
Gra jest poprostu rewelacyjna i grzechem bylo by jej niekupic,oczywiście oryginał za 20 zł
dowodem moze byc chocby pobita i toznacznie przez Painkillera liczba scignie w stosunku do np: unreala t 2004 na takim chocby gamershell
Ogólnie rewelacja juz niemoge sie doczekac pełnej wersji lub moze jakies nowe demko narzaie by wystarczyło:)

20.02.2004
18:19
[64]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

czy zauważył ktoś że na cmentarzu na nagrobkach są polskie nazwiska
zajebisty akcent dla rodaków

20.02.2004
18:27
[65]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Vejt ---> w becie była plansza na cmentarzu, w demie nie ma

20.02.2004
18:34
smile
[66]

War [ dance of death ]

Dagger ->>

"==>yazz
Pierwsza plansza jest dość shitowata i bardziej służy do zabawy kołkami - może to bedzie jakiś etap z początku gry."

Wiesz, tam w menu jest napisane 'Chapter 3, level 1' więc to raczej nie jest początek gry.

Ukończyłem dziś drugi z leveli dostępnych w demie... i nie wiem czy będe zaczynał następny. Poprostu gra jest tak monotonna i nudna, że mi się odechciewa. Ledwo doszedłem z nudów do końca. Biegnące bezmyślnie hordy potworów i wybijanie ich 'killer'em', a tych co dojdą, rozrywanie 'pain'em' nuuuudzi. I nawet świetie wykonana kołkownica zaczyna nużyć (nie mówiąc już o tym że w drugim levelu z dema, jest coraz mniej przydatna, szczególnie na kuszników [nie mówie o alt fire]).
Gra ma wiele b. ciekawych pomysłów (szczególnie bronie i fizyka), ale przez tą monotonie, traci w moich oczach wiele.

20.02.2004
23:33
[67]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

snopek9 --->
Ja mam kompa z 5`2 ramu,procesorem 2,4gHz HT, i gFX5600. i gra mi zwolnila, ale TYLKO jak wymusilem aa i as x8 w windowskie.normalnie bylo w porzadku w razdzielczosci 1280x1024.

War ---> zacznij 3 level,na pewno watto,bo to nie jest cos ala 1 lub 2 pklansza [imho rowniez bardzo dobre,ale nie wszystkim musi sie to podbac], w 3 planszy masz bossa, z ktorym warto powalczyc - fizyka znowu pokazuje klase!

21.02.2004
09:17
[68]

Immothep [ Errare humanum est. ]

Nie orientujecie się czy w tej becie (z końca 2k3) dało się grać w MP przez neta?
Próbował ktos?

21.02.2004
10:09
[69]

??? [ tomi_boss ]

not o jak pokonal ktos GUARDIANA w 1:20 :>:D

odkryliscie jakies sekrety na kturejs z mapek? jak tak to walcie!
szcegolnie interesuje mnie jak wzieliscie na mapce PALACE bousowe zycia (na filarze i na szczycie jednego z wejsc do placu)

21.02.2004
13:42
smile
[70]

SLip [ Centurion ]

Darfii -> Dolaczam sie do pytania o to, jak sprawdzales ilosc fps. Ciekawi mnie to tym bardziej, ze jezeli nie grzebales w configu dema, to powinno byc max 30fps i ani jednej klateczki wiecej. Bardziej zorientowani wiedza zapewne czemu. :]

21.02.2004
13:48
[71]

Vejt [ The Chronicles of Vejt ]

NP w becie nie chodził

21.02.2004
14:15
[72]

snopek9 [ Legend ]

Brutu, dlamnie rozdzielczośc w ktorej ty gracz jest nieosiagalna,jednak jak ktos chce pograc to nawet z prockiem tak slaby jak moj Duron 700 sobie poradzi w rozdzielczosci 800x600
A ti wiekszosc narzeka ,ze im gra wolno chodzi ,dobrze ze niema pokazu slajdow tylko to zwolnienie
Właśnie moglby ktos opisac jakie sa sekrety w tej grze ja znalazłem tylko jeden w pierwszej mapce.

21.02.2004
14:24
[73]

Banita_bb [ bo był za miły ]


gierka ogolnie zasysa- po 10 minutach po prostu sie zasypia na stojaco- zero akcji tylko wbijanie kolkow- a najsmieszniejsze bylo to jak w walce z bossem- przy 512 mb ramu na tak malej planszy przy wylaczonym swapie wyskoczyl komunikat-brak pamieci- rofl na planszy nie ma nic oprocz kamieni i 512 ramu to za malo :))

21.02.2004
16:25
[74]

<mURdOcK> [ Chor��y ]

Slip, a jaki problem sprawdzić fps za pomocą frapsa. Ja np. nic nie grzebałem w configu i bardzo często mi wykracza liczba fps powyżej 30

23.02.2004
17:01
smile
[75]

Valtor [ Lost In Fantasy ]

Hej!
Bardzo ciekawie przedstawiona rzeźnia ten Painkiller!
Mam do was pytanie: Nie mogę przejść trzeciego levelu, w momencie jak gonią mnie te stwory z tasakami, nie mam pomysłu jak je zabić. Rozwalam te cztery wieżyczki, a one dalej mnie gonią i nie sposób ich jakkolwiek zranić. Może to banalne, ale mi się jakoś nie udało, więc proszę o pomoc!

P.S. Moja konfiguracja to: Athlon 2000+, 512MB DDR 400Mhz, GF Ti 4200 i muszę przyznać, że giera chodzi wyśmienicie, czasami zdarza się, że zwalnia.

23.02.2004
17:08
[76]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Valtor --> To jest drugi level dema. Zeby przejsc go dalej niszczysz potworki, niszczysz potworki, niszczysz potworki :> Kiedy rozwalisz _wszyskich_ otworzy sie przejscie dalej, jak zwykle.

23.02.2004
17:09
[77]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Shit, nie odoczytalem :) Potworki z tasakami rozwalisz walac je w brzuch.

23.02.2004
17:11
[78]

Valtor [ Lost In Fantasy ]

Luke ---> W brzuch? No cóż, spróbuje, ale mi coś nie wychodziło, kołki sie po prostu rozwalały o te stwory.
Ale dzięks:)

23.02.2004
17:21
[79]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Valtor --> najlatwiej rozwalac je z broni podstawowej w drugim trybie - ciagle nawalasz w prawy przycisk myszy celujac w bebenek :)

23.02.2004
18:45
smile
[80]

jojko999 [ Konsul ]

a właściwie to skąd ta pewność że TAKA gra będzie za 20PLN?

Sorki jeśli nie doczytałem

23.02.2004
18:47
smile
[81]

Immothep [ Errare humanum est. ]

jojko999 ---> nie doczytałeś

23.02.2004
19:03
smile
[82]

jojko999 [ Konsul ]

Immothep------------> cały wątek przeszukałem i nic, jak kłamiesz to.........idę na inne wątki

23.02.2004
19:13
smile
[83]

jojko999 [ Konsul ]

Immothep------------> uff znalazłem, ale nie na forum. Zysk z poszukiwań 10gr :-) Gra ma kosztować 19,90

24.02.2004
08:36
smile
[84]

Tchibo [ Centurion ]

Ile jest misji do przejścia w demku?

24.02.2004
09:10
[85]

brutu [ Uwielbiam Cię Aguś ]

Tchibo ---> 3 levele. ostatnio to plansza tylko z bossem, ale 3.

24.02.2004
09:22
[86]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Czy u Was też tak strasznie piszczy w głośnikach po przejściu z tego dopalacza? Chodzi mi o to, że po tym jak ekran robi się cały szary i na chwilę ma się tego mocnego kopa, to później po przejściu do normalnego trybu gry piszczy w głośnikach tak, że się grać nie da. Da się to jakoś wyłączyć? Bo jedyna rada na to, to wyłączenie głośników, ale co to za gra bez głosu:/
Jeśli ktoś już na to pytanie odpowiedział, to sorry, ale nie chce mi się czytać wszystkich postów:)

24.02.2004
11:48
[87]

Immothep [ Errare humanum est. ]

jojko999 ---> nigdy nie kłamie :)

Mutant z Krainy OZ ----> nic nie piszczy

24.02.2004
16:25
smile
[88]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Immothep---> Może u Ciebie, u mnie piszczy jak cholera i grać się nie da:/

24.02.2004
16:30
smile
[89]

dziku86 [ The Cure ]

no to musze stwierdzic ze gra jest zajeebista pomimo ze chodzi mi jak na "bullet time"!!

27.02.2004
22:00
smile
[90]

Quicky [ Senator ]

Wlasnie skonczylem grac w demko...
Krwawa jatka w stylu Serious Sama okraszona bardzo ladna grafika, ponadto dobra oprawa dzwiekowa, calkiem niezly KLIMAT ktorego czesto w grach brakuje - krotko mowiac, Polacy zrobili fajna gre - co sie rzadko zdarza. :) Szkoda tylko, ze ma byc zaledwie 5 broni... mogloby byc troszke wiecej... :( No i czasem troszke powiewa nuda - nie bedzie to moze superwciagajaca i porywajaca gierka, ale na pewno sprawdzi sie w roli "odstresawiacza". Nie ma to jak zabijanie dziesiatek potworow po ciezkim i meczacym dniu :)

Czekam na premiere - za taka cene na pewno kupie! W kazdym razie w tej kategorii cenowej lepiej kupic Painkillera niz przykladowo Syrena Racer :D

03.03.2004
00:11
smile
[91]

Siwy4444 [ Senator ]

Dzisiaj o 3 AM CET na kanale #painkiller sieci irc.enterthegame.com odbędzie się chat z ludźmi z PCF.

25.03.2004
22:12
[92]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

painkiller bedzie kosztowac 20 zl?

25.03.2004
23:05
[93]

Dagger [ Legend ]

==>cotton_eye_joe
A co cie to tak zdziwiło ? :)))

25.03.2004
23:41
smile
[94]

Quicky [ Senator ]

:: Mala informacja dla osob zainteresowanych Painkillerem ::

W ciagu najblizszych dni powstanie nowa strona o tej gierce (rzecz jasna mojego autorstwa :D), zapamietajcie ten adres :)

www.painkillergame.prv.pl

07.04.2004
18:37
smile
[95]

Siwy4444 [ Senator ]

Drugie demo.

07.04.2004
18:59
smile
[96]

IOO_pl [ Centurion ]

B A D Z I E W I E! ! ! ! ! ! Totalna bezmyslna nawalanka. Gra sprowadza sie do walenia na okragla kusza na klody (bo to ,,troche'' za duze na belty) w mase potworow walacych miesem. Kurcze czy polacy nie mieli zadnego pomyslu na fajna fabule? A te laatajace na miotlach czarownice (czy cos tam) to juz lekka przesada....

07.04.2004
19:01
[97]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Po pierwsze to nie kusza, tylko kołkownica, po drugie to nie jest jedyna broń w grze, po trzecie w drugiej misji w demku nie uświadczysz żadnego zombiaka walącego do gracza mięsem. Gra jest super.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.