wyżużywacz [ Konsul ]
Problem z Midtown Madness 2
Jak wlacze gre na Hardweare T&L to tekstury jakby to powiedziec sa pomieszane. A to na ulicy mam teksture bloku albo trawy, i dotego zmieniaja sie co po chwile. Nie mam screena ale tak to mniej wiecej wyglada na T&L. Na H3D bez T&L gra wogole nie rusza, jedyne to co zostaje softweare ale chyba kazdy wie jak to mniej wiecej wylada. Moj konfi to Athlon XP, GF 2 Pro, 256mb DDR.
bartek [ ]
Zamast ulicy masz textury blokow, tu gdzie powinna byc woda widac asfalt, jadac po moscie nie widac asfaltu przy, wyborze samochodu widac furke ale bez kol...skad ja to znam :-) Moj kumpel mial dokadnie to samo (mam nawet screena z mostu golden gate) bo ktos mu porysowal CD. Zrobilismy re-install i wszystko dzialalo.
wyżużywacz [ Konsul ]
Juz nie raz probowalem i to nie to. Sadze zo ta pieprzona nVidia, bo u siostry na PIII500 i GF2MX 200 jest dokladnie to samo. Na Matroxie G400 bylo wszystko ok.
wyżużywacz [ Konsul ]
No i okazalo sie ze to wina sterownikow (VIVA nVidia). Na 6,48 wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku a na 23.11 to wrecz zalosc ujmuje.
Andrei [ killah beez ]
U mnie na PIII , 384 ram, i riva wszystko ladnie chodziło
wyżużywacz [ Konsul ]
Andrei --> tak z ciekawosci ktorych detonatorow uzywasz.
Ar'Saghar [ spamer ]
A nie masz przypadkiem Windy 2000, Me, Xp ???? Jak tak to masz odpowiedz ... Gra chodzi elegancko ale pod np 98 SE
Andrei [ killah beez ]
4.12.01 - ale wtedy nie mialem chyba tej wersji :))
Andrei [ killah beez ]
I mam 98 SE
wyżużywacz [ Konsul ]
Mam Win98 SE i jak juz mowilem jest to wina sterownikow. Widac nVidia ma w dupie kompatybilnosc, bo w koncu mozna zrobic szybkie sterowniki, tylko kilka gier nie bedzie poprawnie chodzic ale co tam.