GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 109, BG II część 92)

17.02.2004
20:09
smile
[1]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 109, BG II część 92)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto początek nowej opowieści... Shadows of Amn......


...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie traficie!
- Bregan, The True Fu***ng Grim & Necro Not Mainstream ;) Powrócił i ma się dobrze :)
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki - ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwycięzca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, z uporem wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Raistlinek, pełen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..
- Bogas
- Edwin
- Eliash
- Korgan
- Lesaonar
- ~Łupieżca~Umysłów~
- Mastyl
- Minas Morgul
- Olo_M
- Tal_Rascha

Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...

NTotSC i patche do niego można pobrać na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm). Dodatkowe patche są na Niezapisanych Kronikach Wybrzeża Mieczy (https://strony.wp.pl/wp/zed_nocear)

Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje się tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71


Link do poprzedniej części:

17.02.2004
20:14
smile
[2]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Chyba wszystko ganz gut? :) Obrazek jest tylko nie wiem czemu, u mnie miniaturki nie wyswietla ;)

17.02.2004
20:25
[3]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No, proszę jak to sie ostatnio Juniory panoszą, ledwo zaszedł, a już wątki zakłada...

M'rek--------> dotarły pliki?

Zbysow-----> miłej zabawy i dziękuję za zrozumienie, sprawa wilków była na topie przez trzy wątki... Mam nadzieję, że patch 2.01 zainstalowałeś...

17.02.2004
20:31
[4]

M'Rek [ Konsul ]

Bregan ---> OK!

zbysow ---> wilki itd... Jak pisał Aurelinus - czuj się jak chłopak od wideł, rzucony na szerokie wody (trochę niedokładnie cytuję)
Wlasnie sie wsciekam na tego gnojka kolo Pomocnej Dloni ... W jedności siła :) Po pierwszym spotkaniu z "nowym" wilkiem postanowiłem najpierw skompletować drużynę (przemykając się chyłkiem), a dopiero potem zacząć rozglądać się, komu tu dołożyć...

17.02.2004
20:33
[5]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Dotarły te wysłane wczoraj nocą (3 sztuki). Sprawdziłem co się dało... Dostałeś komentarze?

17.02.2004
20:38
[6]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> mam nadzieje, ze sie bede dobrze bawil ;-)) Na razie jest niezle, tylko te strzaly sa koszmarnie drogie.
Patcha niby zainstalowalem.. Rozpakowalem, a potem do katalogu z BG. Byl katalog Override i 2 pliki z dialogami. Ale pytanko male od razu - w lewym gornym rogu nadal mam znaczek 2.00 - to tak ma byc, czy cos namieszalem ?

17.02.2004
20:41
smile
[7]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Aurelinus ---> jam jest Chorąży :P Trzeba wspomnieć we wstępniaku, ze osobom do statusu "Konsul" nie wolno wątków zakładac :D

M'Rek ---> :)

17.02.2004
20:48
[8]

M'Rek [ Konsul ]

zbysow ---> Poczytaj wcześniejsze posty to dowiesz się, że strzały zdobywa się na wrogu ;) A 2.00 ma być.

17.02.2004
21:05
[9]

zbysow [ Legionista ]

M'Rek ---> No w takim razie wszystko (poki co) jasne - ide grac :-))

17.02.2004
21:21
[10]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

W sprawie zakładania wątków:
1. Prawo powinni mieć tylko zdublowani Senatorzy i minimum 6 lat stażu na GOL-u oraz grupę krwi 0,
2. Przy braku spełnionych wymagań inni powinni otrzymywać oficjalne zatwierdzenie przez innych uczestników - poparcie pisemne w wątku min. 25 osób oraz Certifikat Wydolności od Prefekta i wkleić Printy polecenia przelewu na konto popierających (nie popierających też) - koniecznie animowane gif-y dokonywanych transakcji, po 23.00 i bez flasha...
3. Zaliczone min. 125 podejść do Sagi w tym 100-krotne przejście solo gnomem łowcą-mistrzem poznania.
4. Potwierdzone obrażenie innych uczestników wątków w conajmniej 3 płaszczyznach tematycznych.
5. eeeee.. to może ja już pójdę...???

17.02.2004
22:38
smile
[11]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Panowie i baaardzo nieliczne Panie!

Padla tu niegdys propozycja zrobienia FAQ do NTotSC. Nadal uwazam, ze powinno sie pojawic - zbyt wiele osob wciaz pyta o to samo i tak bedzie. Nawet Aurelinus przyznal na Wyspie, ze na jego jednego to juz za duzo ;) Proponuje zebrac do kupy najczesciej padajace pytania - Mirmil zdaje sie deklarowal chec pomocy? I cos opracowac. Z czasem bedziemy to uzupelniac o nowe informacje.

zbysow --> No, pliku Wazne.txt ani Readme nigdzie na www nie ma, ale w sumie dobry pomysl, wyciagne je na strone - jesli Aurelinus sie zgadza???

A teraz OT - kto jest wladny na tyle w niemieckim, by mi przetlumaczyc slowa utworu grupy folkowej Fidelius? Bo lubie wiedziec, czego slucham :) Oto tekst:

Schwedische Volksweise

Klingklang Glockenschlag, steh auf und sammle Moos ein,
langer Tag und leerer Magen wenig Brot im Beutel,
Äspe hieß mich laufen laufen Linde hieß mich ruhen,
Birke bot mir Besenreiser als es Abend worden.


(ten kawalek mozna pobrac z ich strony)

Link do strony Fideliusa - jest tam info o weekendzie fantasy w Zgorzelcu (a raczej w Goerlitz) - tym razem tekst po polsku :)

18.02.2004
00:24
[12]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor--------->UUUuuuuuuuUUU! To jakis bełkot, pojedynczo słowa rozumiem, ale sensu nie bardzo... W kazdym razie ["Schwedische cośtam" to "Szwedzki (biały?)lud, "langer Tag", to "długi dzień", a dalej: "piją (Magowie?) i cos o chlebie w butelce...]*

*Jestem śpiący, więc mogę mieć lekkie zaćmienie..., poza tym śpiewność niemieckiego pozostawia wiele do życzenia, jak i język literacki...

18.02.2004
01:03
smile
[13]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> No, to juz cos wiecej wiem, niz wiedzialam :) Mi sie ten kawalek podoba, ale slyszalam (i widzialam) na zywo w Wolinie, wiec oceniam inaczej ;)

18.02.2004
01:08
smile
[14]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Aurelinus ---> LOL'n'ROTFL :D Zapomniales dodac jeszce, ze osoba zakładająca wątek musi wykupic karnet na spotkania samotnych matek w Kołobrzegu, musi przesłac próbkę swojego moczu do administratora w celu zweryfikowania poprzez DNA - pierwszą dawkę moczu, jak zapewne wszyscy pamiętamy, oddajemy przy rejestracji. Następnie tuż przed założeniem wątku musi rozstawić dwa krzesła przed monitorem, zrobic szpagat i zaśpiewac "bo tutaj jest jak jest" :D

Hathor ---> co to za rodzaj muzyki? :)

18.02.2004
01:23
[15]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Aurelinus tego nie podal, bo to sa informacje zaawansowane - uzytkownik sie o tym dowiaduje juz po podpisaniu umowy wstepnej - to ten tekst drobnym druczkiem ;)

Fidelius gra ballady sredniowieczne i folk (teksty oryginalne i wlasne). Na ich stronie sa 3 probki mp3, pobierz i sam ocen :) Najlepszy jest kawalek, ktory cytowalam wyzej. A - u mnie w galerii z Festiwalu Wikingow sa linki do fragmentow ich wystepu na zywo (mp3).

18.02.2004
06:56
smile
[16]

zbysow [ Legionista ]

Male pytanko - podobno w NTotSC jest 13 nowych lokacji.. Przyznaje, ze na razie nie jestem daleko, ale to co odkrylem wyglada na standardowa mape z BG + OzWM.. Gdzies cos czytalem (niedokladnie) o jakims konwerterze mapy. Mam nadzieje, ze nie musze/musialem czegos takiego uzywac po instalacji moda i zaczeciu gry od nowa ??

18.02.2004
08:02
smile
[17]

Eliash [ Generaďż˝ ]

Fajna animacja dla miłośników Forgotten Realms

18.02.2004
08:17
smile
[18]

zbysow [ Legionista ]

1. W Nashkel, poludniowo-zachodniej czesci sa dwa domki + pola. Kolo pola Lahl, w domku Lahl, w drugim przegania mnie.. Lahl. Bracia syjamscy ? ;-))

2. To juz blad z moda - jest taki wojownik (Bub zdaje sie, czy jakos tak). Jak go odlacze, to przy kazdym loadzie mnie zagaduje i chce sie przylaczyc (o ile jestem w tej samej lokacji co on). Strasznie denerwujace, bo musialem czasem czekac, az pol planszy przejdzie do mnie.. Tzn. juz po sprawie, bo go zabilem - dzialal mi na nerwy ;-)) Ale problem istnieje.

18.02.2004
08:34
smile
[19]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Eliash ---> widziałem to już wczesniej, i musze przyznac, ze jak na amatorską robotę to rzeczywiscie fajna animacja ;) Może poza tym, ze Regis ma głowę większą od reszty ciała, a Jarlaxle nosi sombrero ;) :P Szczegolnie ciekawie została przedstawiona walka Drizzta z Artemisem :)

zbysow ---->

Ad.1
Zanim pierwsze nowe lokacje, zaczną pojawiac się na mapie to jeszcze troche pograsz :) Graj i bądz cierpliwy, a żadnego konwertera nie musisz używac, przynajmniej kiedy ja grałem w v.1.53 to nie musiałem, w 2.0 zapewne jest tak samo :)

Ad.2
W Beregoscię kreci sie klika "Lahl'ów", na jarmarku w Naskhell także. Ale nie mam pojęcia, dlaczego wszyscy noszą to samo imie :|

Ad.3
Masz NtotSC 2.0 + patch 2.1? Kiedy grałem w 1.53 nie miałem tego problemu ;) Dziwne...ale dobrze ze zgłaszasz :)

18.02.2004
08:37
[20]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zbysow------->

1. Tak jest też w oryginale. Lahli jest jeszcze pełno na Jarmarku...

2. A nie masz większych problemów? Ten problem jest z dwójką NPc-ów, dziś sie tym jeszcze zajmę. Bywało gorzej.

18.02.2004
09:32
smile
[21]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> Na razie innych problemow nie zauwazylem.. moze dlatego, ze zaczalem gre niedawno i jeszcze niewiele odkrylem. Poza tym gram raczej standardowymi postaciami, wiec pewnie omija mnie sporo przygod.. Ale to sila sentymentow ;p Mam ich juz napakowanych leciutko, a niestety jak ich odlacze to znikaja :-(( Wiec jak spotykam nowych tylko robie save i sprawdzam co trace ;-) Potem load i gram moja druzynka.

18.02.2004
11:11
[22]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Schwedische Volksweise

Klingklang Glockenschlag, steh auf und sammle Moos ein,
langer Tag und leerer Magen wenig Brot im Beutel,
Äspe hieß mich laufen laufen Linde hieß mich ruhen,
Birke bot mir Besenreiser als es Abend worden.

Hathor --> Słowa banalne, ale ujmujące: o bezdomności, głodzie i wiejskiej przyrodzie.

Przybliżone tłumaczenie:

"na szwedzkich motywach ludowych

Ding-dong uderzenie dzwonu, wstawaj i zbieraj mech
Długi dzień i pusty żołądek, mało chleba w worku
Wierzba każe mi iść, Lipa każe mi odpoczywać
Grusza ofiaruje mi swoje konary, gdy nastanie wieczór"

Nie mam słownika w pracy, więc tłumaczenie przybliżone. Generalnie jestem zdania, że lepiej słucha się takich pieśni, jak się nie rozumie słów - bardziej oczarowują.

18.02.2004
11:15
smile
[23]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed --> Wielkie dzieki! Slowa pasuja do melodii, w moi odczuciu piosenka nic nie stracila :)

18.02.2004
11:19
[24]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zed-----> bardzo dobre tłumaczenie. I raczej nie przyblizone, a wierne.

18.02.2004
11:25
[25]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ale sie wycwanili, nie chcialo mi sie szukac cd z mp3, to pobralam na nowo ze strony, a tam tylko 59 sekund ;) Kiedys byl caly utwor. Mam na mysli oczywiscie szwedzka melodie ludowa by Fidelius.

18.02.2004
13:28
[26]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

Aurelinus ---> z tym ganianiem się po lokacji z NPC-ami to jest jakiś większy problem chyba. fakt, że jak już mówiłem gram na strarszej łatce trochę. ale gania mnie po Beregoście Skeezer i Conchobchair. każde moje wejście do Beregostu jest takie że pytają czy chcę ich znowu w drużynie albo życza mi przyjemnej podróży ;))) ogólnie to żaden problem. pisąłem że większy w znaczeniu że szerzej zakrojony bo jeśli teraz Bub Snikt robi to samo tzn. że jest ich więcej. spróbuję podołączać i poodłączać trochę NPC-ów bo ściągnąłem wszystkich do Beregostu hyhy

aha. i Skeezer i Conchobhair mówią dokładnie to samo, jakby teksty Skeezera obu im wskakiwały.

18.02.2004
13:38
[27]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

bogas --> dzięki raz jeszcze. ale faktycznie nic nowego się nie dowiedziałem ;(
nic to poczekamy i zobaczymy może kiedyś to BG III ;)

18.02.2004
13:40
smile
[28]

Bogas [ Senator ]

Na RPGdot pojawiła się kolejna "informacja" o BG3. Jest to trzecia wiadomość od góry :)
----- >

18.02.2004
13:57
[29]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Masz pocztę.
Nowe pliki dostałem - ruszam w teren.

18.02.2004
16:13
smile
[30]

Bogas [ Senator ]

Zapraszam do zapoznania się z FAQ o BG3. O to co mi się udało wyciągnąć z tekstu:
Gra była prawie na ukończeniu(to było wiadomo od dawna).
Nie miało być portretów w grze lecz miały być ruchome twarze jak w Torment (jak dla mnie minus).
Maksymalny poziom miał być 8 (na początku miał być 5).
Gra miała się odbywać na terenie Dalelands (to było wiadomo od dawna)
Miało nie być klas prestiżowych.
Miały być wszystkie bronie z podręcznika gracza.
Zaczynalibyśmy jedną postacią reszta miała się dołączać.
Miały być romanse.
Miał być "point buy" dla atrybutów (tak jak w ID2)
Gra miała być "epicką opowieścią" :P
Gra miała chodzić na silniku 3d (to już było wiadome).
Domeny miały być wybierane tak jak w NWN (w Dnd wybieramy domeny boga któremu służymy).
Postacie mogły by latać i się wspinać.
Zasady śmierci tak jak w Dnd. Czyli -10 = śmierć 0 = omdlenie.
Walka miała być w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.
W grze bohater mógłby mieć miejsce które nazwałby "domem" ale nie była by to twierdza itp.
Ekwipunek tak jak w grach na silniku EI.
Problemy z sprzętem po zabiciu naszej postaci miałby "zniknąć"
Charakter postaci w drużynie miały się zmieniać w zależności od naszych wyborów.
Miały być konflikty w drużynie.
Ilość tekstu miała być czymś pomiędzy IDW2 a Tormentem.
Miała być masa sub-questów i alternatywnych rozwiązań.
Reputacja miała być podzielona na kilka typów:
Reputacja na świecie: Czyli czy nas rozpoznają czy nie.
Reputacja na danym terenie: Czy nas lubią czy nie.
Reputacja względem organizacji: Czy nas lubią czy nie.
I reputacja jak nas postrzegają. W zależności on naszych poczynań uważali by nas za miłego człowieka, lub zbója itp.
Biorąc pod uwagę ze gra była prawie skończona możliwe jest to ze będą ją kontynuować a co za tym idzie rzeczy wymienione wyżej zobaczymy w BG3 :)

18.02.2004
16:28
smile
[31]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Mam coś równie ciekawego :) Dzisiejszy news z CDP Info.

"Jak wynika z tego dokumentu (NASDAQ SEC filing firmy Atari) korporacje wydawnicze Atari i Interplay Entertainment doszły do porozumienia w sprawie licencji Dungeons & Dragons. Dla graczy oznacza to mniej więcej tyle, iż w świetle prawa przeszkoda, która doprowadziła do zawieszenia prac nad projektem Jefferson/Baldur`s Gate III, przestała istnieć i Interplay może dokończyć, będące już w bardzo zaawansowanym stadium, prace nad wspomnianą grą. Niestety, tak wydawać by się mogło, radosna nowina niesie ze sobą wiele pytań, na które niełatwo znaleźć jednoznaczną odpowiedź - np. kto dokończy rzeczony projekt? Wszak powszechnie wiadomo, że zarząd IPLY zwolnił wszystkie osoby zaangażowane w prace na Jeffersonem..."

News pochodzi ze strony:

18.02.2004
16:38
smile
[32]

Bogas [ Senator ]

Bregan a.k.a. Czapajew- Podałem już tą inforamcję wcześniej. Byłą ona na RPGdot i stamtąd pewnie trafiła na stronę cd projektu :)

18.02.2004
16:40
smile
[33]

Bogas [ Senator ]

Przypominam ze nie ma co rozpaczać ze BIS już nie ma i co teraz będzie z BG. Bo jak wiadomo serię BG zrobiło Bioware a Black isle nie ma z serią nic wspólnego. Po za tym z był wydawcą.

18.02.2004
16:41
[34]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

bogas, Bregan ---> ot ciekawostki przyjemne ;) dzięki bo w pracy jestem i nie bardzo mam czas biegać po necie i szukać. ;)

bogas ---> na silniku 3d? i było wiadome?

18.02.2004
16:43
smile
[35]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Bogas ---> i tu się mylisz :) BIS to oddział Interplay tworzący cRPG'i i to oni wlasnie tworzyli wszystki gry na Infinity Engine ;) Tak mi się wydaje, jesli jest inaczej to prosze o sprostowanie :)

18.02.2004
16:59
smile
[36]

Bogas [ Senator ]

Igor- Od kilku miesięczy już było to wiadome. W necie był nawet screen nowego silnika.
Bregan-I tu się mylisz :) Wiem bardzo dobrze czym jest BIS i co oni robili. Ale BG był grą Bioware. Np. w BG1 10 osób miało coś wspólnego z tą grą. W tym 3 testerów, dwie osoby od marketingu oraz 2 producentów i 1 dyrektor :) Czyli jak widać ekipa BIS nie zrobiła "nic" w BG1.

18.02.2004
17:15
smile
[37]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Bogas ---> w takim razie żyłem cały czas w nieświadomosci ;) Reasumując, BG III nawet bez BIS może zaistniec! :)

18.02.2004
18:11
[38]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Plik w drodze

18.02.2004
18:54
[39]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Problem jest ze wszystkimi nowymi NPC-ami - macie do wyboru - mozliwość doboru dla nich głosu (lub stale dobrane albo bez głosu), albo męki z pogonią po odłączeniu. Jeżeli nie pasują wam pogonie, to muszę ich uciszyć na zawsze lub dobrać głosy z istniejących - to może być równie marny pomysł. jest jeszcze mozliwość, że ktoś zechce i da im głosy (bo ja nie mam czasu) z IWD 2 a to dlatego, że szykuje wersję angielską i IWD 2 mam w obu językach. Wtedy mogę łatwo dorobic im głosy z wersji angielskiej.
Jaka decyzja?

18.02.2004
18:59
smile
[40]

zbysow [ Legionista ]

Troszke nie rozumiem zamieszania i Waszego oczekiwania na BG3.. Przeciez saga sie skonczyla ! Jakkolwiek uwielbiam wszystkie czesci, to jednak jest to juz rozdzial zamkniety. Od zera przez bohatera do Boga. Niewiele wiecej mozna opowiedziec. I jak sobie wyobrazacie koncowke ? Nasz bohater kontra poprzedni heros (sterowany przez AI) ??? ;-))

Poza tym.. NWN byl kiszkowaty.. jakos nie moglem sie przyzwyczaic do kamery i widoku 3D. A fabula i akcja.. szkoda gadac.. :/ Jak ma powstac cos w tym stylu to ja dziekuje.

Zreszta.. po co ja to pisze - na pewno setki razy padaly juz takie argumenty i na pewno jest setka kontrargumentow. Nie ma sensu po raz kolejny powtarzac tego i sie klocic ;-)

18.02.2004
19:36
smile
[41]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

Aurelinus---> jak dla mnie to zostaw to tak jak jest. szkodliwe te błedy nie są, a każde kolejne poprawki mogą prowadzić do nowych, ciekawych błedów ;) a tego lepiej uniknąć na pewno. pisałem o tym błedzie bo chciałeś kiedyś żeby meldować o błedach. no to teraz czytaj i cierp ;PPP

zbysow ---> widok 3d też mi nie odpowiada. jeśli będzie taki to najpierw przeczytam jakiś tysiąc pochwalnych opinii (i to musza być bardzo pochwalne) a potem się zastanowię nad kupnem ew. BG III ;))

18.02.2004
20:15
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus --> Kilka glosow z IwD2 jest juz zaklepanych! Przeze mnie :)
To jest niezly pomysl, ale powiekszy instalacje. Moze zamiast tego - male info dla gracza, jak moze sobie dodac glos dla bohatera? Albo jeszcze inaczej - zostaw tak, jak jest, a dla niecierpliwych ekstra latka z bohaterami niemymi ;)

18.02.2004
20:42
[43]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Zostaw tak, jak jest. Jak ktoś się zdenerwuje, to spetryfikuje natrętnego NPC-a. W końcu nawet Noobera można przetrzymać :)

18.02.2004
21:05
[44]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> Tak prostymi slowami - dlaczego jedno albo drugie ? W jaki sposob (orientacyjnie) sie gryzie to ze soba ? Jesli nie idzie poprawic, to zostaw jak jest. O ile nie sa istotni dla fabuly, to jak juz nie beda mi potrzebni zawsze moge ich uciszyc.. Tak jak Jaheire :>

Hathor ---> Chcesz powiedziec, ze uslyszymy Twoj anielski/przepity glosik w kolejnej odslonie moda ? :>

18.02.2004
21:51
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

zbysow --> Skad takie wnioskowanie? Nigdzie nie napisalam, ze moj glos sie gdzies pojawi. Przepity :/

Prostymi slowami = bo moze byc jedno, albo drugie, inaczej sie nie da ustawic.

18.02.2004
22:39
[46]

zbysow [ Legionista ]

Hathor ---> Fucktycznie zle zinterpretowalem. Zreszta nie tylko wypowiedz Twoja, ale caly watek o glosach. Tuszę, ze chodzi o rezerwacje glosow na potrzeby innego moda ? :>

Jak nie idzie wytlumaczyc inaczej (w miare przystepnie) to spox - przyjmuje do wiadomosci :-))

18.02.2004
22:55
smile
[47]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Aurelinus ---> zostaw tak jak jest :)

Hathor, zbysow ---> o co chodzi z tym przepitym glosem? :| Hathor ma zapewne melodyjny wręcz spiewający elfi glos ;)

18.02.2004
23:05
[48]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

>Szczurze< mówiąc zabrałem sie za te głosy - będą z IWD 2, ale zastanawiam się nad mozliwością opcjonalnego dodawania ich na początku gry.

zbysow--------> aby móc modyfikowac postacie, musisz im nadać atrybut Exportu jak dla twojego avatarka, co skutkuje tym, że gra widzi ich tak jak ciebie i po odłaczeniu te postacie reagują żądaniem przyłączenia. Oczywiście w singlu nie odłączysz samego siebie, ale w multi tak i to stą kłopot. Dodanie Exportu daje w efekcie multi w singlu, w rozumieniu gry.

Jesli chodzi o wzrost pojemności to problem niewielki - ok. 3 MB. (2 postacie dodają 700 kB)

18.02.2004
23:11
smile
[49]

zbysow [ Legionista ]

Bregan ---> O nic nie chodzi - troszke wredne to bylo z mojej strony. Hathor na pewno ma mily glosik. Kobiece glosy sa mile z zasady (sa wyjatki ;-)) ).

Hathor ---> Mam nadzieje, ze AZ TAK Cie to nie ubodlo.. :-))

18.02.2004
23:46
[50]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

A po odpowiedniej ilości płynów barwiących umysł na różowo, to nawet żadne nie przeszkadzają, ani jesli chodzi o głos, ani urodę... choć znam kilka przypadków, do których potrzebne by było co najmniej wiadro amfy, kontenr spirytusu i 2 piwa na zapitkę...

18.02.2004
23:47
[51]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

zbysow ---> no tos podpadł ;))

Hathor ---> ta rezerwacja głosów z IW to na potrzeby moda?

18.02.2004
23:54
smile
[52]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

zbysow --> Ok, spoko, po prostu jestem anty-pijaczka w tym watku ;)
A glos mam ani anielski, ani pijacki, ani elfi. Normalnie, powtorze sie - polelf jestem, ale nigdy nie wiadomo, co bylo druga polowa ;) Generalnie - nazwa polelf sama w sobie jest niejasna ;)

Co do IwD - costam zarezerwowalam wieki temu dla TWM, mam nadzieje, ze Aurelinus tych glosow nie uzyl (mail wyslalam). Z reszta, w IwDach mam kilka ulubionych, ale nie wszytskie sa w rezerwacji ;)

19.02.2004
09:57
[53]

Raistlinek [ Pretorianin ]

zbysow--->Słyszałem na żywo głos Hathor i zapewniam cię, że to nie Jej a raczej mój mógł być lekko zapity:p (ale nie był:P). Swoją drogą ta uwaga była naprawdę nie na miejscu

Wzburzony Raistlinek

19.02.2004
12:27
[54]

M'Rek [ Konsul ]

zbysow ---> Masz krechę... Aż dziw, że moja ulubiona półelfka w ogóle odzywa się do Ciebie. Na jej miejscu bym Cię ignorował co najmniej przez trzy wątki....

19.02.2004
12:46
[55]

Igor z Moskwy [ Konsul ]

no juz zostawcie chłopaka ;) Hathor jak widac mu wybaczyła ;))

19.02.2004
14:55
[56]

zbysow [ Legionista ]

Dobra, dodajmy do tego watku w koncu cos na temat.. ;-))

Nie wiem czy blad BG czy NTotSC :

Po zatopieniu kopalnii w kniei Otulisko wszystko bylo dobrze do przejscia na nastepna lokacje. Wtedy przestaly mi dzialac najslabsze leczenia u Jaheiry. Tzn. rzucala czar, ale nie leczyla. To moj jedyny kaplan, wiec czary leczace bazuja na razie na tych za 8HP ;-) Od tego czasu nie dzialalo. Musialem wrocic do poprzedniego save'a i jeszcze raz opuscic teraz kopalnii. Teraz juz jest spoko. Ale nie kazdy ma savy wczesniejsze, wiec FAJNIE by bylo jakby taki blad nie istnial :>
Pamietam, ze przenosilem sie z kopalni do Kniei Larsa jak sie skopalo.. moze to ta lokacja trefna ?

O ile to wina moda ofkors.. wiadomo - jak cos zlego to na Aurelinusa :-))

19.02.2004
14:59
[57]

Llordus [ Generaďż˝ ]

zbysow --> a nie masz zalozonego przypadkiem przedmiotu ktory daje ci odpornosc na magie? :D odpornosc taka dotyczy kazdej magii, wiec i tej leczniczej rowniez :)

19.02.2004
15:28
[58]

zbysow [ Legionista ]

Llordus ---> Mam 25% res glownym bohaterem. Jak 'zaskoczy' niewrazliwosc to jest komunikat, ze 'odpornosc na magie'. Ale w innych przypadkach (i na innych postaciach) po prostu nie dzialalo.. a nie maja odpornosci.

19.02.2004
18:23
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Uspokoje was, że co prawda dodatek troche uwrażliwia gre na błędy, ale akurat ten, zwany "niewrażliwym czarem" zdarzał mi sie przed dodatkiem, czy tez bez niego. AutoSave jest zawsze.

20.02.2004
07:17
[60]

zbysow [ Legionista ]

We Wrotach Baldura natknalem sie na gnoma/niziolka Gheldehara. Prosil by mu przyniesc buty od jakies 'przyjaciolki' z gospody Pod Pomocna Dlonia. Buty skradlem, oddalem kurdplowi, a on.. zniknal. Powiedzial "Pozwolcie mi je wlozyc na chwilke" i zniknal :/ Rozproszenie niewidzialnosci nie pomoglo. Tak ma sie skonczyc, czy tez jakis blad ?

20.02.2004
11:03
[61]

M'Rek [ Konsul ]

zbysow ---> Po prostu gnom okazał się sprytniejszy od Ciebie.

20.02.2004
16:42
smile
[62]

zbysow [ Legionista ]

M'Rek ---> W to nie watpie - w koncu moj wojownik (i przyszly zlodziej) nie ma zbyt wysokiej inteligencji (9). Ale zle wplynelo na moje morale i chcialbym za ten afront jakos odplacic. I powstrzymac plotke, ze latam za glupimi butami za friko. Jest jakies miejsce, gdzie on nocuje ?? :>

20.02.2004
17:32
smile
[63]

Soll [ Senator ]

Hmm chyba nie no ale niedaleko odm iejsca w którym jesets można za grosze nabyć zaklęcie LOAD GAME ;] Solidnie mu wtłucz to Ci przejdzie ;]

20.02.2004
18:31
smile
[64]

zbysow [ Legionista ]

Heh, tak mnie naszla glupia mysl...

Wiele postaci znika po rozmowie - najczesciej po wykonaniu questa, itd. Miotaja sie pare sekund i znikaja. A gdyby tak... puscic Time Stop ?? Tzn zaczac czarowac przed rozmowa, a chwilke przed rzuceniem zaklecia pogadac z dana osoba. Jak bedzie chciala uciec potem to akurat 'zaskoczy' Time Stop. Czy mimo zatrzymania czasu ta osoba zniknie po paru sekundach, czy poczeka do konca czaru (i moze sekunde, dwie) ? Bo mag moglby ja rozwalic zanim zniknie, a nie zawsze da sie go dorwac wojami, jak sie tak kreci :-)) Mowie o BG2, bo w jedynce trudno o ten czar.. ;-))

21.02.2004
14:49
[65]

M'Rek [ Konsul ]

Ale tu cisza...
Mam pytanie bardzo luźno związane z naszą ukochaną grą...
Znalazłem kiedyś w sieci stronę poświeconą grom (c)RPG. Trzeba tam było odpowiadać na pytania (zachowania w różnych sytuacjach) i dostawało się informację, jaka postacią (rasa, profesja) należałoby grać...
Czy ktoś wie, jaki jest adres tej strony?

21.02.2004
19:27
[66]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Ta strona byla w kilku miejscach i jezykach, niestety z wielu wyparowala... Bedziesz musial jej poszukac :) U mnie na forum kiedys byl link, ale nie wiem czy jeszcze dziala?

21.02.2004
21:24
smile
[67]

zbysow [ Legionista ]

Sluchajta, mam problem znowu :/

Jestem w Wiezy Durlaga, poziom 2 podziemi (tam gdzie jest tyle sobowtórniakow). Mam Trak0 31-37 wojami - nie wiem czy to normalne, czy cos sie skopalo.. ale nie moge prawie nic trafic. Chyba, ze bedzie krytyczne.. Wqrzyc sie mozna :/
Wszyscy zdrowi jak ryby, wypoczeci itd..

21.02.2004
21:43
smile
[68]

zbysow [ Legionista ]

Qrrrrwa mam to na kazym savie ostatnim :-(((
Jak to zmienic ? Bo jak mi sie gra skopala to nie wytrzymam nerwowo :///

21.02.2004
21:55
[69]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Bedziesz musial jej poszukac Też to robię, ale nie samym szukaniem żyje człowiek.
U mnie na forum kiedys byl link Linków ci u nas dostatek...

21.02.2004
22:13
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

zbysow-------> zapewne padłeś ofiara ataku Ghasta, Ghoula albo innej wścieklizny, o tej chorobie zbieram gromy od kilku(nastu) watków - gra bez tego byłaby nudna... Lekarstwa ni mo, ale wcześniej zażyty napar mumii i ochrona przed martwiakami częściowo przed nią chronią. Niestety, rekonwalescencja trwa kilka dni, conajmniej...

21.02.2004
22:14
smile
[71]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

zbysow -----> Ugryzł Cię Wściekły wilk zmodyfikowany przez Aurelinusa... musisz to odespać... tak za 2 tygodnie... powinno im przejść

21.02.2004
22:15
[72]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Przypominam tylko o całej masie płynów, które podnoszą Trak0 i w takich wypadkach bywaja niezastąpione, np. mikstura heroizmu...

21.02.2004
22:29
smile
[73]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> A owszem, wpierw mnie podziabaly jakies Ropiejace Mumie, a potem ghasty i inne pierdoly.. Ale znaczek choroby juz zniknal u niektorych (niektorzy nadal maja..) i nadal maja beznadziejne Trak0 :-(( Napar mumii nigdzie nie widzialem (chyba w Icewind Dale tylko).

Najgorsze jest to, ze troszke nakombinowalem z drzwiami na tym poziomie, i nie mam wyjscia - niektore drzwi sie zamknely i nie moge wrocic na 1 poziom. Musze zejsc na 3 poziom podziemi, i grac az do samego dolu, zanim mnie teleportuja stamtad :/ Jak ja z takim czyms rozwale finalowego bossa ? :/

Jeszcze jedna rzecz - dolaczyles do gry jakis Druidow Cienie czy cus.. niby rzucaja jakis czar co syscy mi na fioletowo swieca. Czesc z moich wariuje i dziala na nich to jak zamet. Najgorsze jest to, ze jak na kogos to ZADZIALA (moga rzut obronny na starcie wykonac) to trace kontrole na stale nad nim. Nawet jak odpoczne itd. to Ci zaczarowani nadal sie kreca i wszyscy na fioletowo sa.. Troche dlugo, nie sadzisz ??

21.02.2004
22:36
[74]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

zbysow <---- Nie przejdziesz... musiałbyś miać same krytyki...
a z tym drugim to i nie wiem...

21.02.2004
22:43
[75]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

Musisz się wyspać na miejscu lub skorzystać z save'a sprzed tej sytuacji...

sorry za kilka postów z rzędu ale już nie myślę...

21.02.2004
22:46
smile
[76]

zbysow [ Legionista ]

Jak ja mowie, ze mam WSZYSTKIE savy z taka sytuacja, to znaczy WSZYSTKIE.. :///

Siedze kolo zejscia na 3 poziom i spie, spie, spie.. juz chyba ponad tydzien. I na razie zero efektow. Zreszta tak jak mowie - niektorzy nie maja znaczka choroby, a nadal maja Trak0 rowny 31-37..

21.02.2004
22:51
[77]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

zbysow ----> to śpij w wieży durlaga do skutku, a o "sytuacji" - miałem na myśli przed tym niż do wieży weszłeś, zrobiłbyś sobie kilka zadań nie wymagających walki i takie tam, w innym wypadku tylko odespać ci zostało...

21.02.2004
23:29
smile
[78]

swietlo [ Canaille Carthagienne ]

mam pytanie - w BG I - w 7 rozdziale trzeba zaniesc chorego ksiecia do jednego faceta, niestety facet nie chce rozmawiac - co nalezy zrobic. Juz wczesniej bylem u tego czlowieka i o czyms z nim rozmawialem.

22.02.2004
01:10
[79]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

zbysow --> Przy tej chorobie nie ma ikonki, mam cala druzyne chorujaca, nie wiem od czego. I tak sobie gram ;) Ale jestem na powierzchni, dopiero zwiedzam okolice Beregostu i Nashkel, rozprawilam sie z kopalniami... Napar mumi jest w NTotSC, to ze w BG go nie bylo w ogole nie stanowi ;) Wielu rzeczy nie bylo w BG1, a w NTotSC sa :D

M'Rek --> W watkach o fantasy itp trzeba szukac, jak wyszperam to Ci podam.

22.02.2004
01:21
[80]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Nie mam pojecia, gdzie to bylo, moze na GOLu lub na jeszcze innym forum... Nie moge znalezc tego linka :(

22.02.2004
01:42
[81]

zbysow [ Legionista ]

Cicha śmierć ---> Pozostalo spac.. teraz juz mi przeszlo na szczescie.

Aurelinus ---> Troszke nie pomyslane z ta choroba.. pomysl dobry w sumie, ale wykonanie moznaby lekko zmienic. I skrocic czas trwania tej choroby.. Moze tez wprowadzic jakies napoje, ziola do gry, zeby ja neutralizowaly. Nie tylko napar mumii PRZED, ale tez cos na PO.
A poza tym - tego naparu nie moge nigdzie dostac :/ Moze nie do konca zwracalem uwage, ale jednak nie wpadl mi nigdzie w oko.

Hathor ---> Wiesz.. jak bylem w okolicach Nashkel, Beregost to tez mialem slabiutkie Trak0 - ale wtedy walczylem z koboldami, a nie z Rycerzami Zaglady ;-)) A spanie przez tydzien w tych podziemiach, bez mozliwosci wyjscia na powierzchnie (jak juz pisalem mam odcieta droge powrotu) wpedzilo mnie w taka klaustrofobie, ze szok.. :-)))

22.02.2004
01:54
[82]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

zbysow --> ja sie porwalam na Misia Zglade, wykonczylam mu obstawe, ale jego ani rusz, mimo claego magicznego wspomagania by moja druidka, Viconia i Edwin (no, ten to na razie slabo czaruje). Ja bym byla tylko za tym, by choroba jednak miala ikonke. A jesli ma byc na nia lekarstwo, to jakies trudne do zdobycia, inaczej caly sens choroby paskudnej, z zaskoczenia i na pierwszy rzut oka niewidocznej zanika... ;)

22.02.2004
02:00
[83]

zbysow [ Legionista ]

Hathor ---> Jakiego Misia Zglade ?? :>
Co do choroby.. niby w porzadku, ale np, JA nie wiedzialem o tym, ze to takie cholerstwo obecnie.. Gdybym wiedzial wczesniej to bym uwazal.. A tak to jestem w sytuacji bez wyjscia, musze przeć do przodu i nie moge nikogo trafic. Dobrze, ze chociaz mozna sie wyleczyc z tego.. jakbym mial pojsc z tym do kaplana to by bylo kiepsko - mam z 'lekarzy' tylko Jaheire w druzynie.. Ani wskrzeszania, ani leczenia chorob itd.. Jeszcze chwilka, i rzucilbym w diably calosc (wiem wiem.. nerwus jestem ;-) )..

22.02.2004
02:08
smile
[84]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

zbysow <---- Misio - Zagłada jest w jednym miejscu niedaleko Beregostu... powinieneś to znaleźć później choć nie rzuca się w oczy... to jest dodatkowa lokacja z moda Aurelinusa...:)

22.02.2004
02:20
smile
[85]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Tja... :) Miso-Zagłada wymiata! Ubijałem go magiem i Misciem w berserkerze ;) Były problemy co prawda, ale jakos sobie poradziłem :] Dobra, lece dalej "tankowac" :)

22.02.2004
02:30
[86]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

ooo!! Bregan jest już pretorianinem!!
Sorry za off - topic

22.02.2004
02:44
[87]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Cicha śmierć ---> tak jakoś się złożyło :>

22.02.2004
07:18
smile
[88]

zbysow [ Legionista ]

Ok, chce rozwalic Sarevoka jak mam mniej wiecej 170-180 tys EXP - tak zeby z czystym sumieniem exportowac postac do BG2. Jest tylko 'maly' problem...

Jak wejde do swiatyni, pogra filmik itd, wtedy zaczyna sie cos pieprzyc. Czasem moge powalczyc chwilke dluzsza, czasem krotsza. Potem :
1) Wyskakuje mi blad "An Assertion failed in D:Dev\Baldur\CPathSearch.cpp at line number 724" i wylazi z gry.
ALBO
2) Nie wyskakuje nic i.. wiesza mi komputer :///

Wiem, ze to moze zbieg okolicznosci, ale skonczylem BG trzy razy i nie mialem problemow. Dopiero teraz, gdy zainstalowalem moda cos sie zaczelo psuc :> Ma ktos pomysla co jest grane/jak to naprawic ? Niby i tak wczytam save przed walka, poniewaz nawet nie zaczalem tych lokacji z moda.. ale to juz po rozwaleniu braciszka :-)

22.02.2004
10:29
[89]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zbysow---->Skąd się wziąłeś u Sarevoka? Przed chwilą byłeś w Wieży?

22.02.2004
11:23
[90]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> Eee.. to chyba Wieża Mewy byla, bo mnie teleportowalo nie tam gdzie mialo ;-))
A powaznie.. jak juz sie wyleczylem to poszlo jak z platka - meczylem sie na poczatku, bo nie wiedzialem, ze taki 'chory' jestem :/ Zastanawiam sie jakim cudem rozwalilem bez strat Miłość i kumpli..

Po Wiezy Durlaga mialem ok. 170 tys. expa, a ze mialem juz zakonczone przygody we Wrotach Baldura to tylko musialem zejsc do podziemi do Sarevoka. Zasejwowalem i chcialem sprawdzic, czy go pokonam. A potem wczytac tego sejwa i kontynuowac te nowe przygody. No ale kiszka, bo sie cos wiesza :-(( Nie wiesz co sie stalo ? Zainstalowalem wszystko tak jak trza...

22.02.2004
11:30
[91]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Dzięki za starania (spytam jeszcze na CDP). Może Riklaunim będzie wiedzieć.

Aurelinus ---> zbysow grał całą noc, bez przerwy ;) Pewnie mu się komputer zmęczył :)

22.02.2004
11:45
[92]

zbysow [ Legionista ]

M'Rek ---> Nie cala, ale spora czesc ;-)) Strasznie sie wpienilem na ta Wieze, i chcialem skonczyc szybko cala gre. Teraz jak bede gral w te nowe lokacje, to juz bez szarży i na spokojnie. Ale to za czas jakis. Musze miec nieco przerwy, bo sie lekko zniechecilem..

22.02.2004
12:13
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

zbysow---------> hmm... to absolutna nowość... ten błąd zdarzył się dotąd raz w innej lokacji, więc nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje... Jak nazwa wskazuje ktos nie może poprawnie cie napaść (błąd szukania ścieżki), ale nie nie wiem kto - spróbuj wejść jeszcze raz (load-> save-> load) i nie używaj przy wejściu żadnych czarów maskujących ekipę - kulturalnie rozwal szkieletki i tak dalej...

22.02.2004
13:32
[94]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

zbysow --> Oto slynny Misio Zaglada. Obraz uwieczniony na chwile przed smiercia smialkow, ktorzy wazyli sie naruszyc spokoj jego legowiska... Nie pomogla ni magyja i boska moc, ni doskonaly orez i odwaga...

;))

22.02.2004
13:34
[95]

zbysow [ Legionista ]

Qrde... co za czasy :/ Jak nie moge Cie napasc, to sie zawiesze - i masz chamie !! ;-)

Na poczatku myslalem, ze to wina Quick Save w swiatyni. Zlodziejem podlazlem w ukryciu, zeby 'zaskoczyl' text Sarevoka. Semaj sie teleportowal do mnie i go rozwalilem. Potem dalem wykrycie niewidzialnosci na Angelo i Tazoka. I dalem Quick Save. Tazoka wyciagnalem, ale mnie mocno poturbowal i dalem Quick Load. Obaj (Angelo i Tazok) znowu byli niewidoczni :/ I wtedy wyszlo mi po raz pierwszy. Myslalem, ze cos sie namieszalo i zaczalem walke od nowa. Tym razem wyszlo przy Semaju. Trzecia proba byla na "hurra" - przyspieszenie, mixtury heroizmu itd. I wszyscy w Sarevoka. Ubilbym chama, bo obrywal poteznie (fuksiarskie criticale mialem), ale.. zawiesilo mi sie :/ Probowalem roznych metod i albo sie wiesza, albo wychodzi z gry z bledem. Nie stosuje niewidzialnosci,ukrycia itd.

22.02.2004
17:03
[96]

Cicha śmierć [ Master of Shadows ]

zbysow ----> przypomniało mis ise że napar mumii można kupić np w Wysokim Żywopłocie..

22.02.2004
20:16
[97]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

zbysow--------> spróbuj przed walką wyłączyć wszystkie bajery graficzne w opcjach - byc może karta nie wyrabia. Skorzystaj też z tych Save'ów pośrednich, które masz, bo może metoda " po trochu" zaskutkuje.

23.02.2004
00:03
[98]

zbysow [ Legionista ]

Aurelinus ---> Jak stary Geforce 256 wyrabial, to Radeon 9100 tez powinien.. :>
Dalem sobie spokoj z Sarevokiem - ten quick save nic nie dal, bo w pewnym momencie musze walczyc i tak bez nagrywania - i przy Sarevoku wiesza sie w 100%. Za czesto mi siada komp, i potem mam pliki pouszkadzane na dysku od resetowania..

Cicha śmierć ---> Poszukam tych naparów mumii - moze dlatego ich nie zauwazylem, ze :
1. Nie wiedzialem ze sa w grze
2. Nie potrzebowalem wczesniej ;-)
3. Zazwyczaj mixturki mam w nosie, wiec przesuwam szybciej pasek przy sprzedazy

23.02.2004
11:12
[99]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

zbysow---------> a wystarczyło pofatygować się i poczytać readme do dodatku...
klasa karty nie gra roli, bo BG 1 chodzi na exe, który obsługuje tylko DX 6, więc nawet jeżeli masz DX 9 i superkartę, to gra z tego w zasadzie nie korzysta, bo BG 1 umie obsłużyć tylko 2 Mb RAM-u (wg specyfikacji DX 6) oraz troche cashu na dysku twardym. I stąd kłopoty. Oczywiście spojrzę jeszcze, czy nie ma tam jakichś mikro-bugów samej gry (a nie dodatku), który może sprzyjać tym kłopotom.

23.02.2004
22:43
[100]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Właśnie zaktualizowałem patch do NTotSC, waży 5,1 Mb i zawiera sporo nowego.

23.02.2004
23:10
[101]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Dla formalnosci dodam, ze łatka jest juz na Wyspie :)

23.02.2004
23:15
smile
[102]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

No czesc Banda :) Własnie wróciłem z dwu dniowego odwyku (miałem bana znowu :D).

Aurelinus ----> ostateczna łatka?

23.02.2004
23:17
[103]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Hmmm....chce zasysac i jest napisane coś takiego:

Not Found
The requested URL /_private/modules/Patch_NTotSC_v_2.01 was not found on this server.

23.02.2004
23:56
[104]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Cos bylo nie tak, ale juz dziala :) (literowka w linku)

24.02.2004
00:06
[105]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Hathor ---> u mnie niestety cały czas nie działa :(

24.02.2004
00:46
[106]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Bregan --> Musi dzialac, moze strona sie nie odswiezyla? Link bezposredni:

24.02.2004
10:30
[107]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Link z forum działa w 100%

Aurelinus ---> Właśnie zaktualizowałem patch do NTotSC, waży 5,1 Mb i zawiera sporo nowego. Czy trzeba zaczynać od początku aby korzystać ze wszystkich dobrodziejstw patcha, czy też najważniejsze rzeczy będą dostępne przy kontynuacji gry rozpoczętej???

24.02.2004
10:35
[108]

M'Rek [ Konsul ]

Tak na marginesie - pora na nowy wątek (przekroczyliśmy kolejną setkę). Niech ktoś sie zlituje i założy. J mam czas dopiero wieczorem :(

24.02.2004
13:30
[109]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'rek - poza głosami, masz cały patch wu siebie, jesli kochasz nowych NPC-ów, to musisz grać od nowa.

24.02.2004
15:38
smile
[110]

Bregan a.k.a. Czapajew [ Senator ]

Hathor ----> już działa, ale wczoraj odswiezalem kilkakrotnie i cały czas był ten sam bład.

M'Rek ----> Ja nie zakładam juz nowych wątków, może dopiero kiedy stanę się Legendem ;]

24.02.2004
21:58
[111]

M'Rek [ Konsul ]

Widzę, ze jednak mi przypadła ta przyjemność... Zakładam nowy wątek.

24.02.2004
22:07
[112]

M'Rek [ Konsul ]

Nowy wątek już jest. Link poniżej

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.