GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Codename: Outbreak

11.01.2002
17:23
[1]

Azzie127 [ Pretorianin ]

Codename: Outbreak

Pare osob ostatnio tak troche wieszalo psy na tej grze a ze sie nie zgadzam to postanowilem zareagowac :))) Jak ktos sie nie zgadza to zapraszam do polemiki :)

1. Klimat. Swietny!!! Leze sobie z kompanem na gorce niedaleko drogi, ciemna noc, noktowizor wlaczony, puszczyk albo sowa nad uchem huczy... Bzykanie swierszczy nagle przerywaja kroki zblizajacego sie 3 osobowego patrolu. "I have problem here" odzywa sie kompan w radiu, a ja szybko przestawiam karabin na serie i chowam sie za najblizszym iglaczkiem. Wrog niczego nie zauwazyl... Chwila napiecie. Mija nad w odleglosci jakis 10 metrow, gdyby teraz nas zauwazyli bylby problem... Mijaja nas spokojnie jakgdyby nigdy nic. Biore na celownik pierwszego, otwieram ogien i jednoczesnie krzycze CHAAARGE!!!, jeszcze zanim cialo mego przeciwnika dotknelo ziemi juz widzialem mego partnera biegnacego na wroga z plujacym pociskami karabinem. Po dwoch sekundach zapada cisza. 3 ciala leza na drodze a my sie wycofujemy bo nadjezdza czolg...

Takie sytuacje sa ciagle... Zdejmowanie snajperow z wiezyczek, zasadzki na czolgi, ciche eliminowanie patroli ze snajperki... Miodzio.

2. Wiele ciekawych rozwiazan:
- wybor czy misje chcemy wykonywac w dzien czy w nocy. Ma to decydujacy wplyw na taktyke.
- polaczenie realizmu z wygoda: mamy jeden karabin ale mozna go w kazdej chwili zmienic w cos innego dokladajac do niego przystawki niesione w plecaku (rakietnica) lub zmieniajac zamek i magazynek (powstaje shotgun, snajperka itp). Nie jestesmy ograniczeni do jednej wybranej broni, a i nie ma zgrzytu realizmu (co to za zolnierz co niesie 10 rozncyh broni)... Jest rok 2012 wiec teoretycznie takie modularne karabiny sa mozliwe :)
- elemnty RPG. Zdolnosci zolnierzy rosna wraz z kolejnymi misjami
- misje nie ograniczaja sie do wyeliminowania wszystkiego. Ratujemy naukowcow, przeprogramowujemy komputery czy tez zbieram informacje zawarte w notatnikach zabitych
- dobry kompan: nie gubi sie, nie halasuje wtedy kiedy nie powinien, a i nie zostaje w tyle jak lecimy do ataku. Dobrze chroni tylek jak akurat bawimy sie w snajpera albo przeszukujemy np namiot.
- Inteligentni przeciwnicy. Potrafia sie rozproszyc gdy sa pod obstrzalem. (nooo czasami byly wyjatki: gdy stali rozgladajac sie skad padaja strzaly a ja ich rozwalalem strzalami w glowe... choc ja tez tak robie jak trafie na snajpera :) ). Potrafia sie wycofac i zaatakowac z innej strony: tak rozwalili mnie wlasnie w namiocie... Siedzialem w srodku a dookola biegalo z trzech marines. Jeden stawal w wejsciu jedynm i do mnie walil po chwili sie chowajac a w tym czasie kolejny juz podchodzil z drugiej strony.
- "Interaktywna" muzyka: czyli wlaczajaca sie w momencie gdy cos zaczyna sie dziac... W paru gierkach juz bylo zastosowane i zawsze z dobrym skutkiem :) Nic tak nie podnosi adrenaliny jak mocna i szybka muzka
3. Graficzka na wlasnym enginie i calkiem porzadna. Bez specjalnych firewerkow ale ma wszystko co powinna miec. Dzwieki rowniez nie odstaja poziomem...

11.01.2002
18:07
[2]

Giersik [ Pretorianin ]

No tak, z tego co widziałem w demku, gra faktycznie jest w porządku. Myślę, że nie święci tryumfów, bo nie trafia do wielu. Jest troche zbyt realna dla "wygrzewowców", z kolei hardcorowi miłośnicy OFP, czy Ghost Recon nie przełkną "nierealistycznej" broni, klimatu itd. A tak z innej beczki- to już wyszło w Polsce?

11.01.2002
18:11
[3]

Zodiac [ ex-gladiator ]

Azzie127 --> miałem okazje w to zagrać i musze przyznać, że gra jest full wypas :-))) ale GR i tak 100% lepszy ;-))) Giersik --> jeszcze nie, ale jush niedługo... poczekamy, zobaczymy :-)))

11.01.2002
18:12
[4]

Azzie127 [ Pretorianin ]

Giersik: Bedzie w lutym w polskiej wersji jezykowej za 49 zl... Postaram sie zeby ta polska wersja byla do przelkniecia :)

11.01.2002
18:20
smile
[5]

Giersik [ Pretorianin ]

Azzie127--> ha, diabełku, więc jesteś odpowiedzialny za spolszczenia? No cóż, liczę na Ciebie (Ojcze) i zaklinam: nie porywajcie sie chociaż na słowo mówione! Zróbcie tylko subtitles! OK?...

11.01.2002
18:22
[6]

Azzie127 [ Pretorianin ]

Niestety az tak dobrze nie ma :) Jedynie zasilam ekipe swoimi uwagami :) To czy je wezma pod uwage czy nie, juz niestety nie potrafie powiedziec :))) Zreszta wierz mi: w oryginale gadaja z takim fajnym ruskim akcentem ze nie wiem czy po polsku nie bedzie lepiej :))) A swoja droga: co wolicie: byc komandosem z C-FORCE, czy tez z C-Sił? :)

11.01.2002
18:31
[7]

Giersik [ Pretorianin ]

Nie, no pewnie że C-Siły! I niech nie będzie tam czasem karabinu snajperskiego, tylko wyborowy, poproszę. I drzewa proszę pozmieniać- tylko wierzby rosochate i prastare dęby.

11.01.2002
18:33
[8]

Azzie127 [ Pretorianin ]

Bedzie ciezko z tymi wierzbami ale ok... wycofam swoja uwage na temat C-Sił :)

11.01.2002
18:35
[9]

Giersik [ Pretorianin ]

Azzie, oni naprawdę chcieli zrobić C-Siły? O mój Boże... Może jeszcze jakieś perełki?

11.01.2002
18:37
[10]

Azzie127 [ Pretorianin ]

No coz... Strafe right to mialo byc ślizg w prawo :)

11.01.2002
18:43
[11]

Giersik [ Pretorianin ]

No tak... Jezu Chryste, synu Maryi, żony Józefa, lecz nie ojca Jezusa... Natchnijże tych ludzi, niech nie skopią sprawy... A swoją drogą to tak się podjarałem, że właśnie znowu instaluje sobie demko! A już w poniedziałek (no, może wtorek) pan listonosz przyniesie mi Ghost Recon'a! Alleluja!

11.01.2002
23:14
smile
[12]

Giersik [ Pretorianin ]

O rany! Chwilę po napisaniu powyższego posta wyszedłem z domu. Już na klatce schodowej zajrzałem do skrzynki... Niebieska koperta?... A w środku?... Ghost Recon! Wysłany z Anglii w środę! God save the Queen! Hawa-nagila!... Również w środę wysłałem kasę do Anglii. Ciekawe, kiedy koleś ją dostanie?...

12.01.2002
20:42
[13]

CocaineSilkk [ Konsul ]

ej chcecie lepsza gre niz codename outbreak to zagrajcie w operation flashpoint tam emocje sa 100 razy wieksze (wiem bo mam obydwie gry) :P

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.