GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Thief III- oficjalna strona!!!!!!!!!!!!

12.02.2004
22:40
smile
[1]

Aen [ MatiZ ]

Thief III- oficjalna strona!!!!!!!!!!!!

Pojawiła się oficjalna strona gry Thief III:The Deadly Shadows- REWELACJA! Gra zapowiada się na godną następczynię poprzednich części...Zresztą co będę mówił- Wejdźcie, zobaczcie! Nawet ci, którzy nie są zafascynowani światem Thiefa, jak ja, powinni zobaczyć, jak wspaniale zrobiona jest strona...np. kiedy najedziesz kursorem na kruki siedzące na murze, z krakaniem odlecą!

12.02.2004
22:47
smile
[2]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

no no,dla tej gry postaram sie zmodernizowac sprzet

tylko z tego co widze,jest jakies 3pp,zamiast fpp..jak tak bedzie to troche pupa.

12.02.2004
22:51
[3]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Strona ladna ale nie jakoscia strony bedzie mierzyc sie ta gre. Obawiam sie o zbyt wysokie wymagania sprzetowe... i o wielkosc (a raczej "malosc") etapow.

BadD --> Widok w pierwszej i w 3iej osobie ma byc do wyboru.

12.02.2004
22:51
[4]

Aen [ MatiZ ]

BarD- Nie nie...Widok można będzie sobie zmieniać, screeny są w TPP żeby więcej pokazać, ale gra będzie bardziej nastawiona na FPP...

12.02.2004
22:52
[5]

Aen [ MatiZ ]

_Luke_- Etapy mają być naprawde duże...a co do strony- Może racja, ale widać, że ktoś się stara i że praca idzie pełną parą

12.02.2004
22:55
[6]

Ths [ Konsul ]

Nie moge sie doczekac tej gry, nie wiecie kiedy premiera?

12.02.2004
22:56
smile
[7]

BarD [ Leningrad Cowboy ]

no to dobrze,choc nie wiem po co ten tpp,bedzie tak samo niepotrzebny jak w morrowindzie..w 1 i 2 moglem sie dzieki temu bardzo dobrze wczuc w postac;]

a jaka podnieta byla gdy ta kula w 2 mozna bylo zobaczyc choc troche Garetta ;]

Ech,chyba zaraz sobie zainstaluje,jedynke mam z jakiejs gazety a dwojke z ekstra klasyki;]
narazie;]

12.02.2004
22:56
[8]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Aen --> Co do wielkosci map to absolutnie nie jest pewne i nie wiem skad wziales te informacje. Tym bardziej, ze gra wylazi na Xpudlo - zeby nie bylo ciec jak w przypadku Deus'a 2

12.02.2004
22:58
smile
[9]

^Piotrek^ [ Toilet Tantalizer ]

z tego co widze to działa na silniku Deus Exa II, szykujcie się na naprwde duze wymagania robaczki... <testowane na Deus Ex II>

nie mniej grafa super, cienie chyba pierwszy(drugi po Deusie) raz tak szczegółowe, zapowiada się łakomy kąsek.

Do zobazenia w cieniu...

12.02.2004
23:00
[10]

MarcinRegin [ Konsul ]

Deus Ex 2 też się dobrze zapowiadał............

12.02.2004
23:01
[11]

kiowas [ Legend ]

I znowu nie dodali Garettowi do wyposazenia garoty - moje marzenie pozostanie niespelnione.........:)

A generalnie i tak na moim rupciu sobie nie pogram wiec chyba pozostaje mi zainstalowac dwojeczke i jakis bank zlupic :))

12.02.2004
23:02
[12]

Aen [ MatiZ ]

_Luke_- Czytalem gdzies w necie wywiad ze Spectorem , i wypowiadal sie o rozmiarach etapów- Ale to było kilka miechów temu...niemniej jednak wierzę, że tak będzie!

BarD- Co do TPP zgadzam się, ale i tak (jako "wyjadacz" części I i II) będę grał w FPP, a nowicjusze mogą sobie pykać w TPP

12.02.2004
23:03
[13]

Aen [ MatiZ ]

Jeśli ktoś chce uzyskać więcej informacji o Thiefie, polecam adres obok mojej xywki

12.02.2004
23:14
smile
[14]

Adamss [ -betting addiction- ]

Wow, zajebiście to wszystko wygląda - uczta dla gracza.. :D.

12.02.2004
23:28
[15]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

dopisze sie do tego watku jako fan serii. w koncu to dla T2 kupilem w koncu akcelerator 3d, bo nie bylo trybu software.

gdzies slyszalem, ze grupa tworzaca Thief 3 ma zupelnie przerobic engine na potrzeby gry (engine czego? moze DX2, nie pamietam). Najwazniejsze ze sporo ludzi z LGS trafilo do IS.

12.02.2004
23:36
smile
[16]

bone_man [ Powered by ATI ]

No, no. Stronka wypasiona maxymalnie. Nie wiem czy tylko ja odczuwam ten klimat ;]
Tak zimno sie robi i ....
Czekam na Thief ]I[ i to bardzo :)

12.02.2004
23:45
smile
[17]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jak bym się tak nie spieszył z tymi pochwalnymi peanami. Ale po kolei...

Dzisiaj był chyba najważniejszy od kilku lat dzień dla społeczności, która oczekuje na kolejną grę ze słowem "Thief" w tytule. Uruchomiona przez EIDOS witryna tyleż zachwyca, co martwi.

Zacznijmy od tego, co powinno nas wprawić w szampański nastrój.

+ Witryna wygląda znakomicie. Jeśli oddaje nastrój panujący w grze (Lovecraft + oniryzm!), to możemy się spodziewać wielu wrażeń, które przyprawią nas o gęsią skórkę.
+ Fabuła gry przedstawia się wyśmienicie. Właściwie nie można sobie było wymarzyć lepszej: Powiernicy, tajemnicze skarby, odwieczne zło, Garrett odczytujący zakazane glyfy, przebudzenie straszliwych potworów, sytuacja, w której najbardziej niebezpieczne siły w szeregach Powierników muszą się ujawnić...
+ Bohaterowie całej historii nie tylko zdają się być interesujący, ale też wyglądają... niezwykle. Zwróćcie uwagę na Młotodzierżców, którzy prawdopodobnie wymieszali się z niedobitkami Mechanistów. Jeszcze ciekawiej zapowiadają się Powiernicy-Skrytobójcy: twory powołane do życia w krytycznej chwili, działające zawsze w grupie, porozumiewające się empatycznie... Możemy się też wiele spodziewać po obecnych w grze poganach: przyjrzyjcie się jednej z animacji, w której występuję dziwny, podobny do wilkołaka stwór (poganin).
+ Wreszcie doczekaliśmy się, że poboczne postacie (kupcy, służący, przechodnie) nie będą alergicznie reagowały na Garretta, przynajmniej do chwili, gdy pokaże swoje prawdziwe, złodziejskie oblicze.
+ Ścieżka dźwiękowa jest znakomita: wiatr, szum wody, dziwne szepty i głosy z oddali. Czyżbyśmy rzucali się w objęcia grozy? Tego zawsze oczekiwałem od "Thiefa".
+ Grafika konceptualna jest wspaniała. Nic dodać, nic ująć.
+ Na szczęście postać Garretta jest chyba umiejętnie animowana: kucanie, skradanie się - wszystko to wygląda dobrze z perspektywy trzeciej osoby. Model Garretta z przodu wygląda całkiem nieźle: zauważcie, że ma nawet sporą sakwę na kosztowności, a rękawice do wspinaczki dobrze się komponują z przedramieniem.
+ Oświetlenie rzeczywiście zapowiada się - dosłownie - piorunująco, a w połączeniu z efektami cząsteczkowymi tworzy naprawdę wybuchową mieszankę (pyłki wirujące w świetle księżyca).
+ Czyżby w końcu wykorzystano wszystkie możliwości, jakie stwarza ogień w arsenale złodzieja? Napisano przecież, że strzały ogniowe będą zapalały obiekty, z ktorymi się zetkną.
+ Cała koncepcja tej części "Thiefa" może się opierać na dosyć interesującym pomyśle: Garrett dostaje kolejne zadania od bibliotekarza Powierników.
* Na niektórych zrzutach widać miły bump mapping. Aj!

Pora na to, co może nas z kolei wprawić w minorowy nastrój.

- Zrzuty są w małej rozdzielczości, co nie wskazuje na nic dobrego. Tym bardziej, że część tekstur wygląda dość marnie.
- Czyżby potwierdziły się plotki na temat słabych możliwości zmodyfikowanego silnika w połączeniu z dynamicznym oświetleniem? Na żadanym ze zrzutów nie widać wody. Jedynym pocieszeniem jest fakt, że zarówno na projekcie posiadłości, jak i na rysunku konceptualnym zalanego wodą pomieszczenia widzimy H2O. Jeśli więc nie będzie wody w grze, to uznam, że zostaliśmy dosyć niemile wprowadzeni w błąd.
- Sztylet zupełnie nie przypomina sztyletu (cży to rapier?), a obuch - obucha (czy to kij bejzbolowy?).
- Na zrzutach nie widać większych, otwartych przestrzeni, co nie pozwala nam odetchnąć z ulgą: nadal nie wiemy, czy nie zetkniemy się w grze z irytującym "doczytywaniem" poziomu (jak w DX:IW). Na szczęście światłem nadziei są dla nas dwa zrzuty: na jednym z nich Garrett kuca, a w tle widać mury dosyć dużej budowli (czy to nie jest aby przypadkiem grafika, a nie zrzut?), zaś na drugim Garrett skrada się za strażnikiem przy murze z blankami, a w tle widać niewielką panoramę miasta.
- Niektóre modele postaci wyglądają beznadziejnie. Co w tym średniowiecznym korytarzu robi żołnierz piechoty morskiej ze sztubacko osadzonym na głowie beretem? Przyplątał się tu z DX:IW?
- Niektóre pomieszczenia i terytoria wyglądają zbyt sterylnie i pusto. Przydałoby się kilka obiektów tu i ówdzie. Nie jestem też zbytnio zachywcony architekturą na tych zrzyutach. Czasem jest bardzo dobra, ale przeważnie tylko dobra.
- Większość zrzutów nie jest zrzutami z gry, ale z edytora. Projektanci tak ustawiali kamerę, żeby uzyskać jak najlepsze ujęcie. Nie wiemy więc, jak to wszystko będzie wyglądać w grze. Nie wiemy też, jak naprawdę wygląda HUD. Gdyby można było wszystkie jego elementy "wyłączyć" na życzenie i doprowadzić ekran do takiego stanu, jak na zrzutach, byłoby wspaniale.
- Model Garretta wygląda z tyłu nieciekawie. Czyżby nasz złodziej nosił kuloodporną kamizelkę?
- Czcionka tytułu jest katastrofalnie zła. Ale to nie jest aż tak istotne.
- Nigdzie nie wspomina się o wsparciu dla EAX.
- Na amerykańskiej wersji strony jest dana wydania: "Wiosna 2004". Na innych wersjach strony nie ma żadnych informacji o dacie wydania. Możemy więc być prawie pewni, że gra ukaże się w Europie później. To może być plus (łatki!) lub minus.
- Nigdzie nie wspomina się o strzałach z liną!
- Na zrzutach nie ma żadnych efektów pogodowych (mgła, śnieg, deszcz).

Ogólnie rzecz ujmując, fabuła gry (pozostałość po LGS) zapowiada się wspaniale, a co do reszty - mam mieszane odczucia. Przeważa jednak optymizm. Jeśli będzie woda, a poziomy nie będą miały wielkości pudełka zapałek, gra może się okazać bardzo dobra.

12.02.2004
23:50
[18]

Bukary [ Generaďż˝ ]

KinSlayer napisał:
Najwazniejsze ze sporo ludzi z LGS trafilo do IS.

Muszę cię zmartwić: rok temu (mniej więcej) szeregi ISA opuściło aż 3 ludzi z LGS. Pozostał chyba tylko sam Randy Smith... Czyżby uciekali z tonącego statku?

12.02.2004
23:54
smile
[19]

zarith [ ]

no, w thiefie 3 maczał ręce warren spector, więc pewnie będzie wypas

13.02.2004
00:01
smile
[20]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Tak, ten sam Warren maczał (a raczej brudził) ręce w DX:IW i nie był to wypas...

13.02.2004
00:08
[21]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Witaj Bukary. Pamietasz jeszcze watek seryjny o Thiefie na Golu? :)

Przegladam wlasnie czesc forum Eidosa poswiecona Thiefowi. Wszyscy mowiac o Thief 3 nerwowo spogladaja w storne DX:IW... Ja ze swej strony dodam jeszcze jedna superprodukcje Eidosu, ktora miala miec bardzo mroczna fabule, klimat, wspaniale mozliwosci + nowe sterowanie i wniesc powiew swiezosci do skostnialej juz serii... Tak, tak... Tomb Raider: Angel of Darkness. Kolejny gwozdz do trumny z napisem Lara Croft.

13.02.2004
00:12
[22]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Zgadzam sie z wiekszoscia punktow, ktore wymienil Bukary. Co do EAXu to nie wyobrazam sobie zeby go nie bylo w _takiej_ grze jak T3. Tak samo jak strzaly z lina - one _musza_ byc na Boga!

13.02.2004
00:47
smile
[23]

zarith [ ]

bukary --> ale zrobił też deus ex 1 i to był wypas:)

13.02.2004
08:07
[24]

Aen [ MatiZ ]

Heh...cześć Bukary:) Wiedziałem, że w końcu ostudzisz głowy ludziom:)

Ja cieszę się z jeszcze jednego elementu- wszystki znaki na stronce pozwalają mi stwierdzić, że w grze będzie WODA, której jakoby miało nie być....weird

13.02.2004
08:14
smile
[25]

garrett [ realny nie realny ]

jako garrett jestem jednak optymistą :)

13.02.2004
09:03
smile
[26]

ttwizard [ Generaďż˝ ]

Czy Thief3 wyjdzie na konsole ? Jesli tak to boje sie, ze pałeczke przejmie konsolowy klimat. Deus EX 2 zapowiadal sie ciekawie, a kazdy chyba wie jak wygladal finalny produkt. Zeby uproscic rozrywke i wprowadzic wieksza dynamicznosc akcj pewniei usuna czytanie listow, dziennikow ( a tak to swietnie budowalo klimat ), spieprza interfejs, dodadza jakas mange itp. Widok tpp... po co nam to ? Jestem pesymista i nie nastawiam sie na kontynuacje jednej z najlepszych gier w historii PC. Poczekam az wyjdzie full, wtedy ocenie.

13.02.2004
11:31
smile
[27]

Misio-Jedi [ Legend ]

Sądząc po tym jak dziła ta strona to za wiele się spodziewć nie można...

13.02.2004
11:33
[28]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

juz sie doczekac nie moge...hicior murowany

13.02.2004
11:40
[29]

twostupiddogs6 [ Pretorianin ]

Ciekawe czy będzie tryb multi-player... Jakoś w features nie mogłem tego znaleźć, a strona chodzi naprawdę wolno :((((((((

13.02.2004
11:44
[30]

Darfii [ spamer ]

przepraszam za pytanie, ale co wy macie z tą WODĄ?:D co z a różnica cz y będzie czy nie?. Nie grałem nigdy w thiefa więc nie wiem czy ma jakieś syrategiczne znaczenie.:)

Co do samego silnika gry: Tak gra jest pisana na silniku Deusa2, powiem więcj deus 2 był beta testową dla Thiefa (dokładnie przejżyjcie config, można się miło zdziwić:). Pytanie tylko czy twórcy poszli po rozum do głowy i należycie zoptymalizują grę, wszak deus 2 pod tym względem był niewypałem :).

13.02.2004
11:51
[31]

Misio-Jedi [ Legend ]

Darfii ---> A co ich to obchodzi ? Konsolarze w USA kupią i będzie im chodziło nic więcej się nie liczy :(

13.02.2004
11:58
[32]

Darfii [ spamer ]

Misi---> no fakt to też prawda, więcej przeglądając owe screeny mam wrażenie, że gra jest robiona specjalnie pod konsole. Strasznie ubogie geometrycznie, puste, bez życia, okropne low resowe textury itp. Moim zdaniem celowanie w technologię normal i bump mappingu w przypadku silnika unreala jest kompletnie nietrafione!! on poprostu nie wyrabia. Było by super gdyby gra kozystała z tego silniczka tak jak Splinter cell-duzo szczegułów, świetna geometra, można na dłuzej zatrzymać wzrok i zagłębić się w świat gry. A tu co mam y ? tekturowe pudełka, jeszcze chyba gorsze niz w Deusie. Jak gra się nie obroni klimatem i fabułą to bedzie bardzo źle-kolejny potencjał zmarnowany:(

13.02.2004
12:09
[33]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

T3 bedzie na, tfu, xbox'a, wiec zdarzyc moze sie to samo co z Deusem 2. Czyli slabe tekstury, brak optymalizacji, zwalony interfejs (dla PCtowcow) i co gorsza - _male_ etapy a to dla Thiefa smierc. Juz w T1 etapy byly duze nie mowiac o T2, w ktorym pole naszych dzialan bylo _ogromne_. I owszem woda w obu czesciach miala strategiczne znaczenie.

13.02.2004
13:41
smile
[34]

Bukary [ Generaďż˝ ]

_Luke_ napisał:
Co do EAXu to nie wyobrazam sobie zeby go nie bylo w _takiej_ grze jak T3. Tak samo jak strzaly z lina - one _musza_ byc na Boga!
Strzał z liną nie będzie.
Zobacz np. tutaj: https://xbox.ign.com/articles/492/492178p3.html
Przykro mi. :( A więc może i EAX-u nie być...

13.02.2004
13:49
[35]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Bukary --> looknij na forum Thief'a - juz o strzalach z lina zdarzylem pomarudzic. Porazka btw. :(

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.