GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz.4 )

10.01.2002
08:45
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz.4 )

Thief - w postaci Dark Project, czy pozniejszego The Metal Age to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnosci potraktowania tematu, czy wreszcie w tym co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radosci grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do slodkiego uzaleznienia, nie dziwi tez ze ma na swiecie grono oddanych fanow i sympatykow.

Thief to gra niesmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie zyla na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym aby watek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych lamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielone sie swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

10.01.2002
11:16
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

PiotrS, Mabrus - wskazowki doswiadczonych zyciem w stadle malzenskim kolegow sa nie do przecenienia i zawsze na miejscu. Niemniej zachowujac wlasciwie pojete standardy partnerstwa warto stworzyc osobisty azyl wlasnych zainteresowan, pasji, ktore powinne byc szanowane przez obydwie strony. Nie jest latwo ale juz ktos obiecywal krew, pot i lzy.... Generale Mabrus --> z wyposazeniem Garetta to pomysl ciekawy - z takim przeniesieniem rozwoju postaci na rozwoj i modernizacje sprzetu nalezaloby zapewne postepowac ostroznie - ale nie jest to pomysl zly -- vide---> nowatorska i genialna misja The Inverted Manse - pomysl ze strzalami Pozostaje jedynie watpliwosc ktora wyrazil kolega KRUGER co do obciazenia Garetta - biedaczysko dzwiga miecz , luk, kolczan z roznymi stzalami, miny takie i owakie, zarcie i caly wor zlotych mis, talerzy , kielichow, dobrze ze zlotej harfy nie wzial ani razu - gdzie jest granica ? - z mgla na starej karcie (Diamond Viper 550 - Riva TNT) to mialem same problemy - na ktores z ostatnich misji utopilem sie w mleku jakies mglopodobnej mazi - nie widzialem dokladnie nic(bialy obraz) ale poruszalem sie zupelnie normalnie - nie musze dodawac ze z fatalnymi konsekwencjami... teraz na GF2 chodzi jak zloto - pytanie co do robienia FM - jak to jest -czy widze biezace efekty swych prac przed finalnym efektem - czy moge np sprawdzic tak jak w tej Twojej FM o ktorej pisales wczesniej - tzn pokrecic sie kolo bramy ktora zrobiles ,wziac np jakis przedmiot kolo tejze bramy jesli to zalozylem w mym pomysle na FM.... a potem robic dalej... zielony jestem komletnie w tym zakresie...

10.01.2002
11:33
smile
[3]

Judith [ Gladiator ]

Hell-o! Wybaczcie moją nieobecność na forum od dłuższego czasu, ale, no cóż - studia... Sesja juz niedaleko. No i mój harddrive collapse, :(((. No ale jestem. Jezu, ale czytania, 2 dni w plecy i już tyle się dzieje! Moje zdanie w ogólej dyskusji na temat oczekiwań na T3: nie bardzo podoba mi się zrobienie z T3 rpg, mieszanie do całego klimatu współczynników, punktów i całego tego bajzlu, choć nie powiem w SS2 było to super. Z tego typu elementów dodałbym co najawyżej inventory. W poprzednich częściach Garrett mógł nosić tyle ile mu sie żywnie podoba, co czasem sprowadzało się do absurdu, np. w ostatniej misji T2: Sabotage at the Soulforge, gdzie można było nosić ze sobą tony metalowych części potrzebnych do zbudowania guiding beacon i regulating round. Z drugiej zaś strony, gdyby w tej właśnie misji było inventory to chyba bym się rozpłakał, :). Jak wiemy i bez tego to misja jest wystarczająco męcząca. Podpisuję się tu pod postem Bukarego - najważniejszy jest realizm gry i interakcja Garreta z otoczeniem - w prawdziwym życiu nie ma współczynników, nikt tak naprawdę siebie do końca nie zna, może tylko oceniać (lepiej lub gorzej) swoje umiejętności i rozwijaćje, ale do jakiego poziomu? Nie wiemy gdzie jest granica i jak ją zmierzyć. Zdecydowanie jestem za takim a nie innym HUD'em Garretta - visibility gem to juz wystarczająco dużo. O tio inventory tęż się nie kłócę... Myślę że gra wymaga wystarczająco dużo uwagi, gdy czimy się skradamy, obserwujemy jak zachowują się strażnicy i ich patrole, próbujemy zanaleźć luki. To wszystko pochłania przecież masę czasu, pamiętam, że w niektórych misjach trzeba było stać w cieniu a nawet i 10 minut, żeby wszystkiego nie zchrzanić. Jeśli dodamy do tego 'aparat formalny' w postaci cyferek i współczynników, gra stanie się poprostu nużąca. I porównania do Deus Ex'a nie pomogą, bo tam jedakowoż chodzi o niezłą sieczkę z elementami thiefa i rpg. Jak wiemy Thief to zupełnie co innego... Co do realizmu, to panowie powinni popracować napewno nad skakaniem/wspinaniem się. W T1/2 możnabyło przez pewne niedociągnięcia w tej dziedzinie niejednokrotnie stracić życie. Garret potafił np. w jednym miejscu podciągnąć się do połowy a potem puścić się i z hukiem upaść na podłogę, alarmując wszystkich 'zainteresowanych'. Nie pamiętam dokładnie jak to było więc niech mnie ktoś skoryguje, ale wydaje mi się, że poprostu na odpowiednich powierzchniach Dark Engine zaznaczał strefy po których możliwe jest wspinanie się. W przypadku prostych krawędzi nie sprawia to większego problemu, natomiast w jaskiniach, gdzie półki skalne są różnorako zakrzywione, można było łatwo spaść. Przez to można było się czasem nieźle wkurzyć. NIezapominając o AI strażników, przypomniał mi się jeszcze jeden greps - nabieranie ich w butelkę p rzy pomocy wody - nie umieli pływać i szli za nami dopóki nie wykorkowali z braku powietrza. Inna sprawa, że nawet w lekkiej zbroi pływanie jest ciężkie, ale jak się topią, to niech przynajmniej wychodzą na ląd, albo w ogóle nie wchodzą do wody! Interesującym pomysłem byłaby również jakaś komunikacja np. w takim przypadku strażnik zawołał by jakiegoś ochroniarza w lżejszym odzieniu, ew. łucznika etc.

10.01.2002
11:44
[4]

Judith [ Gladiator ]

Kobiety, kobiety... eh. Ja takich problemów nie miałem, ba wprost odwrotnie, jak się moja Luba zapatrzyła w intro do jedynki, to niemogła przstać - przeszła na normalu do 'Down in the Bonehoard'. Od tego czasu jak pyta o Thiefa, tio mówię, że mam odinstalowanego , bo mam mało miejsca na dysku, :))) Jak widac dokładnie odwrotnie niż u was Panowie!

10.01.2002
11:47
smile
[5]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Myślę, że warto podać adresy wszystkich dotychczasowych części tego wątku: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563

10.01.2002
11:51
smile
[6]

Bukary [ Generaďż˝ ]

[Po raz kolejny umieszczam na początku następnej części wątku poniższą wiadomość. Czynię to jednak nie tylko po to, by zareklamować TFCDs, ale również z troski o tych, którzy już te płyty zamówili. Po prostu: im większa będzie liczba zamówień, tym szybciej płytki zostaną do wszystkich wysłane.] UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

10.01.2002
11:59
smile
[7]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie wlasciwie dyskusja dryfuje od jakis dobrych kilkunastu postow w kierunku pytan o wyglad, mechanizm gry i prowadzenia postaci, o zmiany jakie warto wprowadzic w T3, moze jak Bozia da 4,5... Postulujemy na tych lamach swoje pomysly, propozycje zmian - dotychczas miedzy wierszami.. Proponuje zatem otworzyc otwarta dyskusje na temat naszych oczekiwan dotyczacych ewolucji serii - w warstwie mechanizmu gry, jej swiata, fabuly - slowem wszystkiego co przyjdzie wam na mysl Judith - -> b. ciekawa wypowiedz - nie marzy Ci sie takie rozwiazanie w enginie ktore wykluczyloby uzywanie krysztalu, prowadzac postac wiedzialbys dokladnie gdzie masz stanac Nie wiem moze jest mozliwe tylko w naszej rzeczywistosc - moze nie da sie wprowadzic takiego namacalnego odczucia rzeczywistosci do wirtualnego swiata - ale kiedys, kto wie...? Tak problemy ze wspinaniem sie na polki skalne to jest ewidentna zmora, a przy skakaniu z wysokosci nie zawsze pomagalo przykucniecie by nie robic zbytniego halasu O podwodnych poscigach guardow - szkoda gadac..musz to poprawic

10.01.2002
12:04
smile
[8]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - -> Witam... pozdrawiam.. nie ma bata rob to za kazdym razem gdy zaczynamy nowy watek - przeciez chodzi o to aby watek pelnil funkcje integracyjno-informacyjne Gdybys mogl zamiescic do tej informacji obrazek okladek tych plytek (moze moznaby je jakos polaczyc na jednym obrazku) byloby super..

10.01.2002
12:09
smile
[9]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie - taka zyczliwa uwaga do wszystkich - widzimy wszyscy ze wypowiedzi staja sie coraz dluzsze (i oto chodzi !!!), dlatego radze kopiowac napisany w poscie tekst przed jego dolaczeniem do watku Nie wiem jak u innych ale mi sie pare razy zdarzylo za napisalem epistole po byku mechanizm forum tego nie zamiescil bo sie zbiesil - wkurzalem sie okropnie -dlatego teraz zapisuje Oszczedzicie sobie przeklenstw i dodatkowej a nie potrzebnej pracy...

10.01.2002
12:15
[10]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot napisał: ------------------------------------------------- mam takie pytanie, oczywiscie skonczyles obie wersje gry, grales w wiekszosc FM - wiec co teraz robisz - grasz od nowa ? ------------------------------------------------ Owszem, skończyłem obie części gry (i to kilka razy), grałem również we wszystkie FMs (a większość skończyłem). Co teraz robię? Pracuję, rzecz jasna. A w czasie wolnym od (cholernej) pracy: a) gram w nowe FMs i DMs (przybywa ich średnio 3-4 na miesiąc), b) zabieram się (już odbardzo dawna) do pracy nad wykończeniem mojej książki ("Samuel Zborowski": Słowackiego retoryka wzniosłości), c) czytam (powoli wychodzę z nabytej przy graniu w THIEFa maniery nieczytania ksiązek), d) zabawiam się DromEdem (choć coraz rzadziej), e) spędzam mnóstwo godzin na forach TTLG oraz Thief Underground, f) zajmuję się opracowywaniem THIEF FAN COMPACT DISCS, g) koresponduję z fanami THIEFa oraz znajomymi naukowcami, h) przeglądam materiały zgromadzone na dziesiątkach stron poświęconych grze, i) próbuję się zmusić do napisania kolejnego (po długiej przerwie) artykułu do pisma, którego jestem stałym współpracownikiem ("Ha!art. Magazyn kulturalno-artystyczny"), j) chodzę do kina, gdy tylko mogę, k) kłócę się i godzę z żoną, l) zastanawiam się, czy rozpocząć w tym roku studia doktoranckie i czy (oraz jak) przenieść się do Krakowa. To mniej więcej tyle. mabrus napisał: ------------------------------------ Jaki dzisiaj „piękny” zamglony dzień. Zupełnie jak po włączeniu efektu mgły. Przynajmniej tak jest w Krakowie. Stary niedokończony wieżowiec przy rondzie Mogilskim, który dobrze widać z okna pomieszczenia gdzie pracuje zwykle dobrze widoczny, dziś ukazuje tylko kontury. One też straszą. ------------------------------------ Niech będzie pozdrowiony Kraków! Spędziłem w nim 5 pięknych lat. Teraz, gdy mieszkam w Tatrach, mam już 2 letnią przerwę (choć bywam w grodzie Kraka co dwa tygodnie). Najprawdopodobniej jednak tam dokończę swego żywota. Moja żona (niebywała miłośniczka Krakowa) nie daje mi bowiem spokoju i wciąż marzy o przeprowadzce. brzeszczot napisał: ------------------------------------ pytanie co do robienia FM - jak to jest -czy widze biezace efekty swych prac przed finalnym efektem - czy moge np sprawdzic tak jak w tej Twojej FM o ktorej pisales wczesniej - tzn pokrecic sie kolo bramy ktora zrobiles ,wziac np jakis przedmiot kolo tejze bramy jesli to zalozylem w mym pomysle na FM.... a potem robic dalej... zielony jestem komletnie w tym zakresie... ------------------------------------- Tak, można w każdej chwili sprawdzić efekty swojej pracy. Gdyby nie istniała taka możliwość, nigdy by nie powstały tak dobre FMs. Praca nad nimi wymaga bowiem nieustannych korekt, które nanosi się na stworzone tereny, zespoły brushes, obiektów, systemy patroli itd. dopiero po uprzednim sprawdzeniu ich w trybie gry (game mode).

10.01.2002
12:22
[11]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus napisał: -------------------------------- Zacząłem od mgły i na mgle skończę. Czy grająć w “2” też mieliście mgłe w pomieszczeniach? Czy to mnie mgłą oczy zachodziły ? ------------------------------- Owszem, w niektórych pomieszczeniach może znajdować się mgła (w misji "Life of the Party"). To wynik niezbyt dobrego rozmieszczenia brushes. Mówiąc prosto i krótko, brushes "pogodowe" nie pokrywają się chyba z brushes "pomieszczeń". A może było to zamierzone. Mgła w pomieszczeniach jest bardzo "klimatyczna". :)

10.01.2002
12:27
smile
[12]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus----> Mam prośbę: czy mógłbyś zamieścić tutaj jeszcze kilka screenów ze swojej misji? Moglibyśmy o tym podyskutować i ewentualnie coś Ci doradzić (lub Cię pochwalić)...

10.01.2002
12:32
[13]

Judith [ Gladiator ]

Future in T3 (spoiler warning!!!) Ciekaw jestem, co panowie i panie z ISA wymyślili na temat fabuły. Spójrzmy: pierwszy wątek był fantastyczny: niesamowite przejście od realności... oh sorry, żadnych 'spoilerów' tu są ludzie, którzy przecież dopiero zaczęli zabawę z Thiefem! No mniejsza, ci co trzeba wiedzą o co chodzi, :))). W drugiej częście na czoło po jakimś czasie wysuwa się wątek, możnaby powiedzieć ekologiczny (nic więcej nie mówię, j.w.). Teraz czysta spekulacja: czy kult Trickstera odrodzi się? A może po starych bogach czas na nowych? Co się stało z Hammerytami? Jak to sie stało, że tak poważana organizacja z T1 nagle wsiąkneła w ziemię i po niej nagle wyrośli Mechaniści. Ich kodeks jest przecież w wielu punktach sprzeczny z Hammerytami, u których fanatyczne umiłowanie prawa i porządku, nijak się ma do nachalnej idei postępu! Ale tak właściwie jaki to miało przebieg, to dowiemy się dopiero jak wyjdzie T2X. Ciekawe, czy będą jakieś sprzeczności faktograficzne pomiędzy T2x a T3? Ja myślę, że The Keepers, frakcja, która zawsze pozostawała w cieniu wyjdzie troche na (mroczne) światło dzienne. Może jakis rozłam? Niebezbieczny wpływowy człowiek zagrażający The Keepers i światu? A może jakiś dark secret Garreta da o sobie znać? A może jeszcze coś bardziej oryginalnego - bo jak widac to co mi na razie przychodzi do głowy nie jest zbyt oryginalne...

10.01.2002
13:33
smile
[14]

Judith [ Gladiator ]

Heh, właściwie poprzedni post powinien się raczej nazywać 'Future of T3' no ale nic... Jeszcze trochę mojego a propos uzbrojenia Garetta - należałoby się może skoncentrować na strzałach, darowaś sobie dziwactwa w stylu Scouting Orb? Jego zasada działania jest dla mnie niezbyt jasna (komunikacja radiowa?) a i nie używałem go zbyt często. Także wszelkiego rodzaju miny... eh to troche przesada, nie sądzicie? Jak Garret szybko i zwinnie miałby poruszać się po dachach etc. z takim rynsztunkiem? Wybaczcie, nie pamiętam kto, ale ktoś poruszył sprawę światła i chowania pod płaszczem rynsztunku. Nie wiem czy tak można będzie robić, natomias wiem nieco jak będzie wyglądać sprawa oświetlenia. Jak wrócę z UŁ to skrobnę coś więcej na ten temat. Jak to jest na ostatniej Anathemie? 'A fine day to exit'...

10.01.2002
14:01
[15]

bu-li [ Pretorianin ]

Sorry Brzeszczot - wczoraj w pierwszym akapicie pomyliłem cię z BUkarym - bo od czytania tylu postów wszystko mi się pochrzaniło. Wiesz też jestem amatorem trunków alkoholowych i oczywiście Thiefa. Bukary- małe pytanko - ile będą kosztowały te Thief Fan Compact Discs.

10.01.2002
14:10
[16]

mom [ Centurion ]

Ha, ja tez sobie pozwole dozucic kilka uwag co do t3. Dla mnie watki RPG nie maja wiekszego znaczenia w tiefie - i jak wielu przedmowcow uwazam ze mogly by byc zagrozeniem dla klimatu gry. Najwazniejszy jest dla mnie zdeycodawnie realizm tzn. mozliwosc maksymalenej interakcji z otoczniem, wielosc ruchow Garreta, ale przedeszystkim AI straznikow. Gralem kiedys w taka FM Order of Vine (swoja droga polecam ja goraco) i tam (podobnie zreszta jak w misji t2 na posterunku strazy) starznicy mieli alarmy i znicgh korzystali. Sytuacja kiedy straznik po jakims czasie odpuszcxzaja sobie szukanie ciebie odwraca sie i spokojnym krokiem wraca do oboiwakow (co zreszta jest dobrm momentem na uzycie palki) nikogo nie powaidomiwszy o inruzie - sorry ale to bez sensu. Koles najpierw powinien oglosic alarm a potem zkuplami urzadzic oblawe, pozapalac wszytkie swiatla, pozamykac kraty itd. Poza tym ogoszony straznik - to puste stanowisko - jego kolesie tez powinni sie zaniepokoic, szukac go. Dziwnie otwierajace sie drzwi ktore powinny byc zmkniete - tez podejrzane. Co zas do sprzetu zlodzieja to aj akurat lubie duzo gadzetow - wiecej mozliwych zagrywek taktycznych - tyle ze nie ma sensu przesadzac z nimi (szczegolnie z bronmi - typu miny czy zaba). Poza tym t3 powien (na co zreszta sie zapowiada)miec lespza grafike - ale bez przesady - wazniesjsza jest dla mnie wspomniana juz molzliowos inerakcji z otoczeniem.

10.01.2002
14:19
smile
[17]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - > oczywiscie funkcjonuje takie prawdziwe powiedzenie - "wszedzie dobrze tam gdzie nas nie ma " -ale Bukary powiem ze Ci zazdroszcze, tych Tatr - wspaniala sprawa ... zas Krakow tez niezla sprawa - b. lubie to miasto, znam klasztor Hame.. o sorry Cystersow w Mogile a ja osobiscie na moj rodzinny Wroclaw tez nie narzekam , nie powiem... czy mozesz zapodac kilka adresow stron mniej znanych ale z jakis wzgledow interesujacych ?

10.01.2002
14:47
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mom --> uderzyles w sedno rzeczy - sa to pewne absurdy, z ktorymi gdybym byl pieniackim purysta nie moglbym sie pogodzic - owszem wszystko to co opisales uwiera i odbiera jakas przyjemnosc gdy sie o tym nalogowo mysli i rozpomina - jeju gdyby to zmienic i poprawic.... Ja jednak daje sie porwac wydarzeniom i pieknu tej gry - takiemu jakie je zastalismy..., oczywiscie chcialbym wiecej, lepiej, madrzej.....

10.01.2002
17:08
[19]

mom [ Centurion ]

-->brzeszczot ale ja znakomice bawie sie w tiefie, mimo tych jego niedoskonalosci. Ale jak marzyc, to marzyc. Najwazniejszy i tak jest klimat a tego w tiefie jest MNOSTWO.

10.01.2002
17:18
smile
[20]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

I oto wlasnie chodzi, mom przeciaz jestesmy skazani na niedoskonalosc (hehe, ale patos i glebia) co do KLIMATU to znacie moje zdanie wyrazone w tytulowym poscie

10.01.2002
18:15
smile
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

bu-li ---> TFCDs kosztują TYLKO 35 zł. :) brzeszczot ---> Co do adresów stron: skoro zamówiłeś TFCDs, to będziesz miał je wszystkie! :)

10.01.2002
18:35
smile
[22]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jeśli naprawdę interesuje Was to, jak wyglądać może THIEF 3, zajrzyjcie tutaj: https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=forum&f=20 https://dynamic3.gamespy.com/~thief/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=5 Jeśli natomiast chcecie wiedzieć, jak wygląda Unreal Warfare Editor, za pomocą którego tworzony jest THIEF 3, to zajrzyjcie tutaj: https://www.planetdeusex.com/dx2/files/screenshots/ W porównaniu z DromEdem to będzie łatwizna! :)

10.01.2002
19:30
smile
[23]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> z tym DromEdem to nie strasz - czlowiek ma dobre checi e ten go straszy...

10.01.2002
20:06
[24]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

co do pomyslow to grajac w FM nasunelo mi sie ich kilka : 1. mozliwosc uzycia pochodni i oswietlenia nia zacienionych miejsc (wyobrazacie sobie te refleksy swietlne i cienie, w tym ten jaki rzucalaby wasza/Garetta sylwetka) 2. nauczenie Garetta korzystania z no wlasnie...hmmm jak sie nazywa taka kotwiczka na linie - rozszerzyloby to mozliwosci Garetta w przeszukiwaniu lokacji tam gdzie mialby mozliwosci wbic rope arrow 3. wogole wiecej "fruwania" w powietrzu - balansowania na linie, hustania, wiecej mozliwosci wspinania sie po powierzchniach plaskich (potraktujcie to troche pol- zartem, pol-serio - przyssawki )

10.01.2002
20:27
[25]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Kolejne pomysly: - rzeczywiscie mozliwosc korzystania z pochodni/latarni to swietny pomysl. Fajnie by bylo, gdyby straznicy tez chodzili z pochodniami i probowali oswietlic zaciemnione miejsca - koniecznie trzeba poprawic inteligencje straznikow (jak ktos juz wspominal), musza zauwazac otwarte drzwi, czy nieobecnosc kompanow - mozliwosc dosypywania srodkow usypiajacych do jedzenia/wina, aby pozbyc sie w ten sposob straznikow - plywania powinno byc utrudnione i zdecydowanie wolniejsze. Po wyjsciu z wody postac powinna zostawiac slady, ktorych obecnosc powoduje jakas reakcje u straznikow. - Straznicy powinni reagowac na plamy krwi - Inwentarz trzeba koniecznie ograniczyc, bo Garret dzwiga na plecach prawdziwy arsenal. - Dodac liny z kotwiczka - Prawdziwa kopalnia mozliwych udoskonalen jest gra na PS2 pod tytulem "Metal Gear Solid 2". Widzialem sporo filmikow i jestem pod wielkim wrazeniem.

10.01.2002
20:28
[26]

IMG_Sniper [ Legionista ]

Witam wszystkich, którzy kochają smak mroku, ciszy i zwycięstwa. Jestem autorem Oficjalnej Polskiej Strony o serii gier Thief. W 2000 roku postanowiłem iż powstanie taka witryna i jak widać nie kłamałem. Thief to moje drugie życie. Gram, grałem i zawsze będę grał w Thiefa. Niech żyje Wielki Mistrz Garrett !!! To jest to co tygrysy lubią najbardziej. Mam nadzieję, że ten nieśmiertelny projekt na zawsze zapisze się złotymi literami na kartach historii gier komputerowych jako absolutny HIT, a jego fenomen w postaci kolejnych części gry zgromadzi jeszcze większą iloć fanów. Teraz nawiązując do poprzednich wypowiedzi kilka słów od siebie. Jeżeli chodzi o jakość i poziom prezentowany przez poszczególne fanmisje, odpowiedź znajdziecie na naszej stronie. Tam ukazują się recenzje do poszczególnych misji. Wszystkie są oczywiście naszego autorstwa. Nie popieramy kopiowania czyiś pomysłów. Jeśli chcesz aby coś było zrobione dobrze, zrób to sam. Kolejna sprawa. Dla wszystkich początkujących oraz jeszcze nie oswojonych z Thiefem polecam solucję oraz poradnik swojego autorstwa, które pisałem z myślą o takich graczach jak KrUgEr. Zachęcam również do korzystania z obszernego działu Download gdzie znajdziecie kilkadziesiąt fanmisji do ściągnięcia (bardzo szybko się ściągają). Jednym słowem dla każdego coś dobrego. Na koniec chciałbym zaprosić wszystkich gości forum na debatę jaka odbedzie się na czacie Oficjalnej Polskiej Strony dn. 11-I-2002 roku o godzinie 18:00. Temat : "Polskie klany Thiefa". Liczę na Was ! Niech cień będzie z Wami

10.01.2002
20:47
[27]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

IMG_Sniper - witam serdecznie i dzieki za odzew Ryslaw - ten motyw z trucizna/ sr. nasennymi jest b. fajny - niechby mozna choc w jednej misji zrobic taki numer to byloby fajnie - " odnajdz lorda x,koniecznie przed godz 20.00 - godzina wieczerzy, zajdz do kuchni, dosyp do pucharu co trzeba, porwij darmozjada i dostarcz zwiazanego w okreslone miejsce " i przy okazji jeszcze jedenmoim zdaniem fajny pomysl : mozliwosc przebierania sie - co o tym sadzicie?

10.01.2002
21:05
[28]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

I jeszcze jedno: - ograniczenie liczby sejwow na etap. Tak, aby zmusic do dokladnego przemyslenia kazdej decyzju i wiedziec, ze za bledy sie placi :)

10.01.2002
21:07
smile
[29]

Judith [ Gladiator ]

Teoria, teoria... Jezu panowie ale macie dobrze z okolicą, w której mieszkacie, ja mieszkam w największej dziurze w Polsce - w Łodzi!!!! Jak obiecałem, jako że nie każdy językiem wyspiarzy musi umieć operować (ja w porównaniu do popisów Bukarego na TTLG jestem pikuś, :)), oto garść teorii na temat (prawdopodobnego) sytemu oświetleń który będzie użyty w T3: Pierwsza technika to tzw. stencil buffer, który maluje/odciska światło lub jego brak na określonej powierzchni obiektu. Jest to bardzo dokładna technika i daje w połączeniu z ambient-lightningiem bardzo realistyczbne efekty, ma jednak sporą wadę - jesteśmy ograniczeni do 4 świateł na scenę, a to dosyć mało. Zapewne zastosowanie takiej techniki będzie miało miejsce w jakichś małych pomieszczeniach, wąskich korytarzach etc. Ma on także 'małą' wadę - są problemy przy zastosowaniu tam, gdzie powierzchnie są ruchome... Co zatem z ogromnymi połaciami terenu, miastem i dachami po których Garett namiętnie tu i tam miałby chadzać? A przede wszystkim co z chowaniem się w cieniu? Lekarstwem są tzw. projective textures, które ponoć idealnie potrafią rzucać cienie na wszystko co się rusza, postacie i inne ruchome powierzchnie, z dokłądnym zachowaniem położenia, wyskokości obiektu, tj. jeśli Garrett wejdzie w jakiś snop światła tylko częściowo, to tylko oświetlona przez światło część będzie widoczna, a nie jak dotychczas cała postać. Zatem do rzucania świateł na ruchome obiekty będą użyte projective textures, natomiast na rzucanie cieni przez postacie na świat użyte będą właśnie stencil buffers, jako że z tymi pierwszymi jest odwrotnie niz ze stencil buffers - kiepsko im idzie z ruchomymi światłami, :))). Żeby nie było za mało cieni ,:)) To jeszcze ma być wprowadzone cos takiego jak shadow buffers - to ustrojstwo zajmuje się rzucaniem cieni przez poruszającą się postać na samą siebie, czyli np. fryzura, rzęsy rzucają cienie na policzki, które z kolei rzucają cień na klatkę piersiową postaci, o ruchach rąk nie wspominając... Tylko który komp to uciągnie? Szykujcie kasę na Gf3 i P 2Ghz !!! (ale najpierw na TFCD's!)

10.01.2002
21:13
[30]

Judith [ Gladiator ]

Rysław --> Strażnicy REAGUJĄ na krew jeśli kogoś zaszlachtujesz, jeśli chcesz zatrzeć ślady krwi to użyj strzały wodnej (tak na marginesie to zadziwiające, że tak świetnie zmywają plamy z dywanów - lepiej niż jakikolwiek detergent, może to jest sposób?, :)

10.01.2002
21:14
[31]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Judith --> dzieki za wyjasnienie. W sumie to nigdy nie uzywam miecza, ani normalnych strzal wiec nie mam problemow z krwia :)

10.01.2002
21:20
[32]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith - - >mozg sie lasuje od tego calego dobra jakie przyjdzie nam ujrzec w T3 a co do wymagan czytalem gdzies ze te rekomendowane maja sie zamknac 1-1.5 GH i 256 RAM z karta grafiki 64 MG (ofkors GF)...co niebyloby juz takim koszmarem...?

10.01.2002
21:24
[33]

Judith [ Gladiator ]

Brzeszczot --> Ten pomysł z pochodnią ma szansę się udać (patrz post wyżej)! Jako że jestem w temacie światła i cienia to chciałbym, w ramach nowości w T3 żeby Garrett mógł gasić ręką pochodnie do których ma dostęp na wyciągnięcie ręki i żeby mógł (chociaż raz na jakiś czas) robić to co robił w intrze do 'dwójki' tj. gasił lampy! Albo, niech chociaż będzie mógł je tłuc! Dużo hałasu będzie, ale ciemno jak diabli, to może uda się wymknąć... Jeszcze a propos światła, ciekawe czy strażnicy mogą reagować na cień. No bo przy tak realistycznym lightningu w czasie rzeczywistym, załóżmy taką oto sytuację: Garret skrada się do strażnika odwróconego do ściany a ma za sobą latarnię, która jego cień na tą ścianę rzuca... Czy strażnik zareaguje i zaalarmuje resztę, czy będzie stał jak idiota?

10.01.2002
21:24
smile
[34]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw --> poniewaz jestes powiedzmy blisko rynku wydawniczego szepnij o mnie komu trzeba... Wymyslilem - chyba niezly slogan reklamowo/promocyjny dla T3 (Jezu tylko czemu nie ma tu bolda !!!) UWAGA : THIEF 3 : MROCZNY PRZEDMIOT POŻĄDANIA co wy na to, macie jakies wlasne - oddaje sie w rece szanownej krytyki, uklony...

10.01.2002
21:35
[35]

Judith [ Gladiator ]

Z postem powyżej to chyba się kopnę na TTLG. A teraz z innej beczki, a mianowicie, do wszystkich maniaków Thiefa, którzy poprzechodzili jedną lub obie części po kilka razy i szukają nowych wrażeń. Niedługo je będziemy mieć za sprawą fanmisji (Tu pozdrowienia dla Bukarego i PiotraS - nie mogę się doczekać moich płytek!), ale ja jescze w ramach oryginalnego zestawu... Zatem, czy słyszeliście o czymś takim jak Lytha Style? Znudziły wam się pewnie standardowe objectives? To czemu nie wymyślić swoich i konsekwentnie sie ich trzymać? Wyżej wymienione Lytha Style polega na tym, aby niepozostawić po sobie żadnego śladu że gdziekolwiek byliśmy - oznacza to, że wracając zamykamy po sobie wszystkie drzwi, odkładamy wszystkie klucze tam, gdzie były, nie wspominając o tym, że nie zgłuszamy żadnego strażnika i nie gasimy pochodni! - to jest dopiero hardcore gaming! Jeśli niektórzy ważają, że to przesada to zawsze można wymyślić coś innego np. tak jak w jednej misji w T2, ograniczyć sobie liczbę zgłuszonych starżników do powiedzmy pięciu, zgaszonych pochodni do dziesięciu. Naprawdę, polecam spróbować - tak się umówić uczciwie sam ze sobą, Thief 1 i 2 nabierają wtedy zupełnie innego wymiaru!

10.01.2002
21:37
[36]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Judith ---> takie patenty z cieniem mozliwe sa wlasnie w Metal Gear Solid 2 brzeszczot ---> podejrzewam, ze z tym sloganem musisz zglosic sie do kogos z IMG (bo to oni chyba wydadza czesc 3). Sam wspolpracuje tylko z CDP. A sam slogan ladny :)

10.01.2002
21:44
smile
[37]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith -- > brzmi bardzo, ale to bardzo obiecujaco i ciekawie - ale co to jest - mod, specnakladka -jak to zdobyc?, gdzie sie ustawia parametry zaliczenia misji ? Mozna wybrac tryb gry na czas ? co do tego ostatniego to kolejny pomysl na rozwiazania dla kolejnych gier z serii THIEF

10.01.2002
21:53
smile
[38]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto kilka (nie do końca przemyślanych) życzeń odnośnie THIEFa 3: GRAFIKA\EFEKTY WIZUALNE 1) Jeśli idzie o spójność wewnętrzną (stylistyczną) poszczególnych części THIEFa i kwestie dobrego smaku, to grafika nie powinna znacząco odbiegać od poprzednich części. 2) Zdecydowanie opowiadam się za grafiką o charakterze średniowiecznym (T1), a nie – wiktoriańskim (T2). I mam nadzieję, że siedziba (compound) Keepers (którą z pewnością zobaczymy) będzie przypominała opactwo, a nie np. bank. 3) Chciałbym, aby tekstury nie były n a z b y t realistyczne, aby nadawały grze (dzięki umiejętnemu ich doborowi) postać starej fotografii, nie zaś – współczesnej widokówki. 4) Mam nadzieję, że z umiarem zastosowane zostanie kolorowe oświetlenie i że w grze pojawi się sporo silnie zaciemnionych miejsc (było ich wiele w T1, a mało w T2). 5) Opowiadam się zdecydowanie za likwidacją większości skins („skór”) z T2. Np. strażnicy z T1 byli zdecydowanie bardziej „na miejscu” niż strażnicy z T2 (wyposażeni chociażby w okropne hełmy-kapelusze) . „Skóry” postaci powinny pod każdym względem współgrać z pozostałymi elementami graficznymi. 6) Chciałbym, aby poprawił się wygląd wszystkich roślin (i tekstur „drzewnych”, „trawiastych”) w grze. SILNIK 1) Chciałbym, aby opracowany na użytek THIEFa engine umożliwiał więcej manipulacji efektami świetlnymi (cienie!). Niech np. światło rozchodzi się bardziej realistycznie i wpada do pokoju po otwarciu drzwi prowadzących na oświetlony korytarz. 2) Chciałbym, aby poprawione zostały również efekty dźwiękowe. Niech dźwięk rozchodzi się w poszczególnych pomieszczeniach w odpowiednim natężeniu, w zależności od ich wielkości, „materiału”, z którego wykonane oraz odległości od źródła i jego umiejscowienia w przestrzeni itd. 3) Chciałbym, aby nowy silnik dawał większą swobodę ruchów (motions) AIs. 4) Chciałbym, aby nowy silnik umożliwiał większą interakcję ze środowiskiem (np. wiele możliwości zgaszenia pochodni, ślady po mokrym obuwiu itp.). Ale bez przesady. FABUŁA 1) Moje życzenie jest proste: NIE CHCĘ WIĘCEJ WIDZIEĆ MECHANIST oraz ich wynalazków (roboty, kamery)! 2) Fabuła niech nawiązuje jak najczęściej do poprzednich części (z powyższym wyjątkiem). Krótko mówiąc, chciałbym odwiedzić jakieś miejsce z T1 lub T2. Wyobraźcie sobie, że wracacie do posiadłości Bafforda lub do Bonehoard! Zresztą ten chwyt był już w THIEFie stosowany wielokrotnie: Undercover – Strange Bedfellows, The Lost City – Kidnap, The Maw of Chaos – Trail of Blood, Casing The Joint – Masks. 3) Musi być tajemniczo (T1), a nie – efektownie (T2)! 4) Fabuła musi się r o z w i j a ć. Nie interesuje mnie wkraczanie do świata gry in medias res. 5) Fabuła musi też zawierać zaskakujące (choć tylko pozorne) zamknięcie całej trylogii. (Nie zapomnę uczucia, które towarzyszyło ponownemu spotkaniu z Viktorią). 6) Jak najwięcej miasta, miasta i miasta, miejsc świętych, cmentarzy oraz czegoś w stylu kopalni. ARTIFICIAL INTELLIGENCE 1) Sztuczna Inteligencja powinna być – na co już wielokrotnie wskazywano – bardziej „inteligentna” (wzajemne informowanie się o zagrożeniu, uruchamianie alarmów, częste „odwracanie się”, atakowanie w grupach, reagowanie na otwarte drzwi, nowe źródła światła i „zniknięcia” współtowarzyszy, przypadkowe konwersacje, wyposażenie w jakieś źródło światła itd.). INNE 1) Koniecznie muszą się pojawić filmowe przerywniki w dawnym stylu (raczej nie w stylu CamVator)! 2) Nacisk musi zostać położony na stworzenie niezapomnianej (niekoniecznie przerażającej) atmosfery. (Ale o to przestałem się martwić odkąd nad THIEFem pracuje Sledge). 3) Przejście z trybu gry do ekranu z opcjami nie powinno się wiązać ze zmianą rozdzielczości. 4) Nie ma mowy o „sklepie” tylko na ekranie (no chyba że w przypadku misji, które rozgrywają się z dala od miasta). Wizyta w „sklepie” powinna być (jak w misji „Rogue’s Honour” czy „Calendra’s Cistern”) częścią rozgrywki. 5) Poziomy trudności powinny się wiązać z CAŁKIEM innym trybem rozgrywki (jak w „The Inverted Manse”).

10.01.2002
21:55
smile
[39]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> "Lytha Style" to po prostu nazwa sposobu grania, który wymyślony został przez... Lythę. Wkrótce Lytha stała się tak popularna, że - aby uniknąć odbierania setek różnego rodzaju listów -musiała usunąć swój e-mail z rejestrów TTLG! :)

10.01.2002
22:07
[40]

Judith [ Gladiator ]

No Bukary wyprzedził mnie co do wyjaśnień ale to prawda, to konwencja, którą sam musisz sobie narzucić rodzaj samodyscypliny, :). Właśnie jestem w trakcie przetrawiania kolejnych technicznych rzeczy na tema T3 - tym razem pod lupę pójdzie AI reagująca na dźwięk. Jak że jest tego aż pięć stron to chyba sobie poczytam. A tak w ogóle - to chcecie to jeszcze dzisiaj, czy mogę sobie zrobić przerwę i pograć trochę w Thiefa? Wszystko zależy od was!

10.01.2002
22:09
smile
[41]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Będziecie na tej debacie w piątek??

10.01.2002
22:12
smile
[42]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Judith ---> Zostań z nami, Złodziejami! ;)

10.01.2002
22:18
smile
[43]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto strona, na której znajdziecie mnóstwo specjalistycznych informacji na temat T3:

10.01.2002
22:20
[44]

Judith [ Gladiator ]

No dobra siedzę, czytam dalej - Totality na TTLG ma łeb nie od parady, spróbuję to zrozumieć i skrobnąć, jak nie dzisiaj to jutro

10.01.2002
22:23
smile
[45]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto ludzie, którzy mają w swoich rękach naszą przyszłość: :)) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hello Thief fans, This is Randy, Project Director on Thief 3, at (what is currently known as) ION Storm Austin. Holy cow, its been a long time since I posted to the fan sites. The team has made a whole lot of progress in the 7 months since the last update, so let’s jump in and tell you all about it. First of all, here’s a roster update: Sergio Rosas – Lead Artist – Serge has been making video games for many years, and most recently was an Art Director at Digital Anvil. Serge is a strong art director, a great manager, and a very talented artist who really gets the Thief vibe. Alex Chrisman – Programmer – Alex comes from Konami where he worked on secret projects he can never reveal. He’s been on point for interface and player movement programming, which for Thief 3 involves some cool, innovative stuff which I will not expound upon yet. Jeremy Graves – Designer – The guy who hit Warren’s car and a master of UnrealEd. His level work will make you weep with envy. Raby Hampton – Artist – Raby comes to us from Retro Studios, where he worked on environments, characters, and animations. We think he is the subject of a graffiti sticker found around Austin entitled “Who is Raby?”, the origins of which are a mystery. Frank Teran – Artist – Frank is our on-staff concept artist. He’s originally from the comics industry, and he’s the one that made those spiffy illustrations you may have seen in PC Gamer’s August ’01 edition. Having Frank’s concept art for all the spaces and characters is a wonderful blessing. David Riegel – Designer – Known to TTLG as “Sledge,” David is the only person from the fan community hired to work on Thief 3 (so far, anyway). Congratulations to him and to us, since he’s ours now, bwa ha ha ha! John Harries – Programmer – John is a game programming veteran from way back who has worked at Kinesoft and Digital Anvil. Right now he’s hacking at complicated engine revisions, after which he’s going to recreate the engine’s lighting model from the ground up. Brian Sharp - Programmer - Brian comes to us fresh from college, during which he worked for CogniToy and 3dfx and wrote for Game Developer Magazine. He just started a couple of weeks ago, but he's already working hard on engine revisions, after which he'll be building us a Thief-caliber sound engine. William Wallace – Audio – At 16, William is the youngest developer in the games industry (maybe). He’s a summer intern doing some great work helping out in the audio department and fighting for freedom. ..we also hired a couple of Mikes to help out with the PS2 version of Deus Ex 1. The long term plan is for these guys to join the Thief 3 team after that ships. They are artists, and their names are Mike Dean and Mike Washburn. I’ll tell you more about them when they join the team officially. ..and here’s a quick review of the team members you already knew about: Nate Blaisdell - Designer Alex Brandon – Audio Terri Brosius - Designer Kevin Daugherty - Artist Ian Dunlop – Lead Programmer Rob Kovach - Artist Lulu Lamer - Producer Terry Manderfeld - Artist Emil Pagliarulo - Designer Randy Smith – Project Director Warren Spector – Studio Director Paul Tozour – Programmer ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10.01.2002
22:29
[46]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary , Judith --> z tym "Lytha Style" to sie usmialem sam z siebie - kurna paka mysle - robi sie dodatkowe misje, nakladki, Thievery, bajery, wiec mysle co to takiego ? Po tym "style" moglem poznac ale czemu LYTHA - co to oznacza nie mozna "No mercy" ? a tak Bukary apropo to we wlasnej FM mozna wprowadzic ograniczenia czasowe ?

10.01.2002
22:34
smile
[47]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ograniczenia czasowe - Bardzo trudne, ale możliwe. Wymaga to użycia odpowiedniej kombinacji sources, receptrons, bounds triggers i conversations... W DromEdzie wszystko jest możliwe! Po co nam Unreal Warfare Editor?!

10.01.2002
22:35
smile
[48]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach - zapomniałem dodać, że bardziej dokładne instrukcje na temat ograniczeń czasowych zostały przeze mnie umieszczone na TFCDs... :))

10.01.2002
22:37
smile
[49]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary -- > ja bede jutro na tym forum, skrobnalem tez info o tym fakcie do serwisu inf. GRY -ONLINE - mam nadzieje ze chlopaki zamieszcza... a Ty sie pojawisz ? pytanie do obrazka : co robi ow widoczny na obrazku THIEF, do czego doszlo, co skradl tej pani proszo o odpowiedz - nagroda jest dwadziescia łokci cienia najwyzszej jakosci....

10.01.2002
22:39
smile
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Czy właściwa odpowiedź brzmi: "CNOTA"??? ;)

10.01.2002
22:41
[51]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> Dobrze, że wymieniłeś, kogo trzeba, ale wiesz, że ten tread jest do bani? Sam w nim na końcu brałem udział! To miał być w założeniu wątek dla moderatorów, a skończyło się na pieprzeniu ludzi w stylu:" więcej zombiaków, mniej pająków", "nie, więcej pająków, mniej zombiaków!" etc. I tak przez całą stronę, ew." Niech ktoś z ISA powie co tam z T3!!" Tak więc to letkie nieporozumienie. Ale inne tread'y są chyba O.K.

10.01.2002
22:41
smile
[52]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Wlasnie czytam sobie na stronie Totality o roznych pomyslach wzbogacenia rozgrywki i caly czas nasuwa mi sie jedno porownanie - Metal Gear Solid 2. W tej grze mozna przywierac do sciany, chowac sie pod stoly, a nawet do szafek. Zostawia sie slady po plywaniu w wodzie. Straznicy komunikuja sie miedzy soba i sciagaja wsparcie Straznicy reaguja na cienie czy otwarte drzwi ...i wiele innych cudnosci w tej grze wystepuje. Kupujcie Playstation 2 i czekajcie do marca, bo wtedy gra ma ukazac sie w Europie.

10.01.2002
22:44
smile
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Moja zona wyjeżdza, więc jutro będę mógł chyba zasiąść przed komputerem na "debacie"... ;))))) Tylko temat mi trochę nie odpowiada...

10.01.2002
22:49
[54]

Tokaj [ Pretorianin ]

Cześć, witam wszystkich.To nie przypadek, że mój debiut na Forum ma miejsce właśnie w tym wątku -Thief to gra mego życia (zresztą komu ja to piszę:) ). Moje wyobrażenia o T3 - na pewno większa inteligencja strażników, w końcu nie można wszystkich pootwieranych drzwi i pogaszonych pochodni zwalić na szczury :), większa interakcja z otoczeniem - można by np próbować przekupić strażnika, który nas zauważył, może udałoby się uwieść jakąś służkę :) - oczywiście nie nagminnie, ale co jakiś czas to mogłoby być ciekawe. W ogóle może dałoby się trochę rozwiązań z DEX zaszczepić bez szkody dla KLIMATU - tam były namiastki rozmów, które w sumie niewiele zmieniały w fabule, ale dawały jakieś pozory realności... --->mom - Twoje zarzuty co do zachowań strażników są oczywiste, chociaż..sytuację ze znikającym ze swojego posterunku wartownikiem przeżyłem w realu :) szukaliśmy faceta 1,5 godziny, a on zakopał się w kupie liści i spał w najlepsze :) - uzbrojenie może być bez zmian i tak przecież nikt nie używa miecza (do zabijania), chyba, że jakieś extra strzały, co powiecie na zamrażające na krótko wodę przed strażnikiem :) Chyba zaczyna mnie ponosić fantazja, zaraz wymyślę skórki od banana :)) A wracając jeszcze do T1 i T2, może pamiętacie jakieś ciekawostki z gry, które szczególnie Wam utkwiły, ja np. pamiętam dwa takie smaczki : w T1, misja w więzieniu, pootwierałem wszystkie cele, oczywiście wszyscy skazańcy uciekli - byłem ciekawy jak znajdą drogę na zewnątrz, skradam się więc za całą ich grupką i nagle wyskoczył strażnik i po prostu porostrzaskiwał im głowy młotem, a ja czaiłem się struchlały w cieniu... Albo druga sytuacja : misja kiedy pierwszy raz idziemy do katedry, koło zwalonej wieży pałętał się jaszczurek, jako że wolno je uśmiercać napinam łuk, strzał, biedak chyba źle dostał, bo ze strachu zaczął uciekać... nie trafił na mostek i wpadł do wody i utonął...Byłem wtedy pełen podziwu dla TAKIEJ gry. Może pamiętacie też jakieś takie ciekawostki? No to tyle, pozdrowienia dla wszystkich !

10.01.2002
22:51
smile
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

kraza po gildii zlodziejskiej dwie opinie - jedna bardziej ogledna, holdujaca odpowiedniemu stosunkowi do pracy i fachu zlodzieja : ze jednak naszyjnik, tylko fatalnym zbiegiem okolicznosci nastapila defloracja....sukni po naglym szarpnieciu, no i brak bylo tego efektu zaskoczenia... druga zas wyznawana przez zazdrosnikow i zlosliwcow to tak - faktycznie cnote - tylko jak twierdza zlosliwi mialo to miec miejsce po zazyciu speed potion Efekt zaskoczenia bedzie jak pojawi sie bocian, badzmy wiec przy nadziei Humor saksonski ale juz prawie 23.00 Tak wiec Bukary- oto ci wreczam bele cienia czarnego jak krucze skrzydlo - niech ci dobrze sluzy...

10.01.2002
22:56
smile
[56]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> temat tematem, zas dyskusja moze sie roznie potoczyc -wszystko zalezy od frekwencji i od na s samych... Ten obrazek jest genialny....

10.01.2002
23:03
smile
[57]

Judith [ Gladiator ]

Brzeszczot --> Rzeczywiście - ten obrazek jest genialny. Puenta? Nie śpij, życie ci stygnie!

10.01.2002
23:06
smile
[58]

Judith [ Gladiator ]

Jezu, TTLG ładuje się jakby chciało a nie mogło, czasem Nethit ładuje się szybciej!

10.01.2002
23:11
smile
[59]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Tokaj --> witaj "w końcu nie można wszystkich pootwieranych drzwi i pogaszonych pochodni zwalić na szczury :), większa interakcja z otoczeniem" - celnie i zabawnie skwitowales nasze wypominki i oczekiwania wobec gry a z gry co pamietam tak na teraz i na goraco : moze to nic nadzwyczajnego ale ogromna satysfakcje jako zlodziejowi sprawila mi mozliwosc (T2 -2misja) bicia szyb w oknach na dachu aby moc sie dostac z gory na skrzynie w magazynie - tam chyba znajdowal sie secret

10.01.2002
23:37
[60]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Witam wszystkich, tym razem przede wszystkim Tokaja, kolejnego złodzieja, którego przyciagnal na to forum (jak mniemam) wlasnie ten watek :) brzeszczot --> element, ktory wystapil w "Shipping And Receiving", a ktory jest przez nas wszystkich tak bardzo pozadany (czyli wieksza interakcja z otoczeniem) bedzie, mam nadzieje, powszechniejszy w T3. Domagam sie wiecej wlazenia przez okna, jak przystalo na zlodzieja :)

10.01.2002
23:54
smile
[61]

Judith [ Gladiator ]

Niech to szlag! Podzczas jutrzejszego forum mam dokładnie wykład z historii filozofii, :((((((( Może nie pójdę? Ah, jescze jedno, dlaczego na tym forum nie można używać textu i HTML'a jednocześnie?

11.01.2002
00:09
smile
[62]

Judith [ Gladiator ]

Dobra - mam już to co chciałem o AI, jeśli chcecie poczytać o różnych pomysłach, to rzeczywiście Bukary zostawił wcześniej odpowiedni link. Ja wziąłem na warsztat AI, ukaże się to na stronie Buliego, a potem krótko tutaj, co by tym nie zamęczać wszystkich. Zwłaszcza, że to co napisał Totality jest czasami gorsze niż czytanie tekstów filozoficznych, :)

11.01.2002
00:10
[63]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

KinSlayer - witam zarowno z Twoich slow jak i pozostalych forumowiczow da sie wskazac powtarzajace sie elementy - jednym z nich jest polozony szczegolny nacisk na interakcje, slusznie niech ten swiat ozyje jeszcze bardziej.... Judith - z tego co wiem sa planowane przez moderatorow jakies zmiany i udoskonalenia forum , ale jakie (bedzie mozna dawac gify) , kiedy ??? Nie wiem... chyba pora sie zbierac i tak wstaje do roboty jakbym dostal blackjackiem...

11.01.2002
00:16
smile
[64]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Dostalem informacje ze redakcja GRY-ONLINE zamiesci stosowna informacyjna notke o jutrzejszym , pardon dzisiejszym forum

11.01.2002
00:19
smile
[65]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

sorry zeby bylo jasne chodzi o forum na oficjalnej stronie THIEFA gdzie dostalismy zaproszenie od Spidera Forum odbedzie sie o godz 18.00 - tematem wyjsciowy dyskusji brzmi "Klany Thiefa w Polsce "

11.01.2002
00:26
[66]

Judith [ Gladiator ]

Klany Thief'a? Przecież to nie kłej ani UT, :))))) Dopiero w T3 może będzie multiplayer...

11.01.2002
00:29
smile
[67]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith -- > ja tez jestem nieco zaintrygowany, no zobaczymy o co chodzi w otwierajacym dyskusje poscie - moze chodzi o srodowiska fanowskie jako takie ???

11.01.2002
00:37
[68]

Judith [ Gladiator ]

Też mie to intryguje, swoją drogą ciekaw jestem jak takowy klan funkcjonuje? Przeciez nie umówią się na partyjkę w Thiefa? Może to jakiś zupełnie inny wymiar kontemplacji tej gry, o którym my maluczcy nie mamy pojęcia, :))

11.01.2002
00:37
[69]

PiotrS [ Centurion ]

"Lytha Style" . Przypomniała mi się ciekawostka, o której przeczytałem na lytha.com W Thief2demo "The Unwelcome Guest" w siedzibie Mechaników w kuchni jest kominek, przez który można dostać się na dach budynku a tam strażnicy i iglica, ale nie jest to takie proste, należy zebrać jak najwięcej skrzynek i je umiejętnie ułożyć w kominie [tam są poprzeczne belki ułatwiające zadanie] Próbowałem, zabrakło mi 2 może 3 skrzynek, słyszałem już głos strażnika sepleniącego coś pod nosem, ale się podałem :)) Ciekaw jestem próbował ktoś tego ?

11.01.2002
00:41
[70]

PiotrS [ Centurion ]

brzeszczot, Judith --> z klanami Th, to chodzi prawdopodobnie o mod Thievery UT

11.01.2002
00:46
smile
[71]

Judith [ Gladiator ]

Vide 'Lytha style': sam pomysł jest super, natomias nie podoba mi się pomysł przechodzenia Thiefa na czas! Co to za zabawa? Słyszałem za to niezłego grepsa, otóż istnieje taki site/klan co się zwie QDQ - co znaczy Quake Done Quicker, :). Ci szaleńcy ścigają się w biciu rekordów jeśli chodzi o czas przejścia Q1 w singlu. Wiecie jaki jest rekord? 12 minut !!!!!! No, ale w kłeju to rzeczywiście jest z tego jescze jakaś frajda...

11.01.2002
00:52
[72]

Judith [ Gladiator ]

PiotrS --> "z klanami Th, to chodzi prawdopodobnie o mod Thievery UT" Wiesz co, nie wydaje mi się. Z tego co skumałem od oRGy'ego, strony UThievery i TTLG to pierwsza mapa, tj. TH-Grange jest dostępna tylko subskrybowanym beta-testerom i nikomu więcej, :(. Ale moż e się mylę...

11.01.2002
00:57
[73]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Czytam sobie wlasnie informacje na stronie Totality. To rzeczywiscie niezla kopalnia pomyslow, lepszych i gorszych. Mam nadzieje, ze panowie z ISA zagladaja na strony fanowskie takie jak tamta i niektore (te najlepsze i najbardziej racjonalne) pomysly zostana zrealizowane. Dosc ciekawy wydaje sie pomysl ze meczeniem sie (Garretta i straznikow) - nie jest on moze bezposrednio zwiazany z gra, ale niemniej ciekawy... Na pewno Thief stalby sie wierniejszym symulatorem zlodzieja (ale nie tylko, szkoda byloby takiego potencjalu!), ale czy to jest potrzebne? Judith --> Q w 12 minut? niemozliwe!

11.01.2002
01:06
smile
[74]

Judith [ Gladiator ]

KinSlayer --> No właśnie, mój ostatni post na AI features był taki iż, rzeczywiście pomysły są naprawdę ciekawe, tylko wszyscy rozpuszczając wodze naszej fantazji zapomnieliśmy chyba o jednym: SYSTEM REQUIREMENTS? Już w perspektywie widzę tego P 1GHz, ale tego wszystkiego co tu proponujecie to nawet 4Ghz nie uciągnie bez jąkania się, :). Zatem trzeba się liczyć, że panowie z ISA pójdą na kompromis, ale myślę, że wybiorą to co najlepsze! A co do kłeja to jak tylko znajdę ich stronę to podrzucę ci adres! Żeby nie było, kolesie zamieszczają 'filmy' pokazujące ich heroizm, :). Jezu, jakich skrótów oni musieli używać, żeby tak ten czas wyśrubować...

11.01.2002
01:11
smile
[75]

Judith [ Gladiator ]

Dobra panowie, miałem skopać tyłki sługom Bafforda, ale już przysypiam więc idę pogrążyć się w ciemności, na jakiś czas, a potem na UŁ... i do pracy nad kolejnymi wieściami z TTLG!

11.01.2002
01:12
[76]

Judith [ Gladiator ]

Dobra panowie, miałem skopać tyłki sługom Bafforda, ale już przysypiam więc idę pogrążyć się w ciemności, na jakiś czas, a potem na UŁ... i do pracy nad kolejnymi wieściami z TTLG!

11.01.2002
08:30
[77]

bu-li [ Pretorianin ]

Heloł Chciałbym się przyłączyć do dyskusji na temat przyszłości serii Thief. Co do powstającego Thiefa 3 - to moim marzeniem jest by wprowadzono coś w rodzaju systemu GHOUL - tego z Soldier of Fortune - żeby ciało przeciwników było podzielone na kilkanaście (kilkadziesiąt?) obszarów, w które po trafieniu strzałą czy mieczem będą powodowały inny efekt. Np. strzałą wbija się w głowę strażnika i od razu go zabija, lub po trafieniu mieczem w rękę strażnika ta mu krwai lub odpada. Świetnie też gdyby wprowadzono urozmaicone ciosy, jak cięcie z półobrotu, na odlew - fani prozy Sapkowskiego wiedza o co chodzi:). Dziwne że do tej pory nikt nie pomyślał o koniach! Taka - o pościgach konnych, ucieczkach. Patrolach konnych przed którymi nie sposób uciec. Wziązałoby sie to oczywiście z powiększeniem przestrzeni gry. Ale pomyślcie jaka to byłaby frajda np. uciekać przed pogonią straży przybocznej pewnego barona, któremu przed chwilą okradliśmy dokumentnie zamek. Oprócz tego przydałaby się lepsza interakcja z otoczeniem - by można poznęcać się na większej ilości przdmiotów - chodzi mi to np. ślady po uderzeniu mieczem, sypiący sie tynk. BY można np. przebrac się za (ogłuszonego przez nas wcześniej ) strażnika i przedrzeć się do zamku czy przez miasto tuż pod nosem straż - taką możliwość oferował np. Hitman. Chocaiż Thief to gra w której walka nie jest zalecana jednak dodało by to grze więcej fanów i klimatu. Jestem też za tym by tak jak w Metal Age akcja gry odbywała się w środowisku miejskim. Wystarczy że wspomnę misję Life on the party czy Ambush! Ostation gram w FM osadzoną właśnie w mieście - mianowicie w Sammy Pay's His Dues. Musze przyznać że niczym nine ustępuje ona oryginalnym misjom. To tyle Nara

11.01.2002
10:00
smile
[78]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

zerknijcie na strone informacyjna GRY - ONLINE Dzieki szanowna redakcjo, pozdrowienia dla Soulcatchera, Fajka, Łosia.....

11.01.2002
11:19
smile
[79]

anonimowy [ Legend ]

* Wrocław – nie powiem całkiem , całkiem miasto. Podobał mi się rynek. * Screeny z fm’a- no na to to będzie trzeba jeszcze poczekać.:)) * Elementy rpg w Thiefie- no dobra jestem przegłosowany, elementy rozwoju postaci wam podaruje. Ale upieram się przy rozwoju broni.:) * Edytor do “3” wygląda całkiem nieźle. * Powiązanie Thiefa w wątku z MGS2 – Ta gra kojarzy mi się z konsolami a jak słyszę o konsolach albo grach mających coś wspólnego z produkcjami made in japan to dostaje dreszszszczy. Uczestniczyłem już w jednej batali na tym forum “ Piece kontra konsole” i mam nadzieję, że w tym wątku do tego nie dojdzie. Ubolewam nad tym że (według dość starych informacji, może się już coś zmieniło) T3 ma wyjść najpierw na konsole. * Hasło reklamowe: Mroczny...itd. – bardzo dobre.:) *Pomysły z poprzednich postów, które bardzo mi się podobają: -środki usypiające -pochodnie ,które można zabrać -T3 w klimacie jedynki - kotwica na lince - przejscie po linie (pamiętaćie przejście nad jezdnią w “2”?) Na debacie niestety nie będe. Nie mam w tym czasie (piątek 18-21) kompa pod ręką :) Napiszcie na forum co sie działo ciekawego. Pozdrowienia.

11.01.2002
12:02
smile
[80]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Mabrus ---> co do konsol, to nie mam absolutnie nic przeciwko nim. Zreszta ja kocham gry jako takie, a platforma jest mi zupelnie obojetna. Czemu mam nie uwazac jakiejs gry za doskonala (vide MGS 2), jesli jest dostepna tylko na konsole? Powiem Ci tak, najpierw pograj w jakas dobra gre na konsoli, a dopiero pozniej odsadzaj je od czci i wiary. Sam oproc PC-eta posiadam jeszcze Amige 1200 z HD i procesorem 68030, Gameboya Advance, Dreamcasta i Playstation 2. I bawie sie swietnie (jesli mam czas) na kazdym z tych sprzetow. Zreszta nie wolno zapominac, ze pierwsza gra 'skradankowa' byl wlasnie Metal Gear Solid na komputerach MSX. Wracajac do zastosowania swiatla w Thief 3, polecam blizej przyjrzec sie grze Blade. Sposob kladzenia cieni i wplyw zrodel swiatla jest w niej dopracowany do perfekcji.

11.01.2002
12:29
smile
[81]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw --> ale majac wybor T3 na konsoli czy blaszaku co wybierzesz ? I chyba jeszcze jedno RPG - i sa lepsze na blaszakach ?!

11.01.2002
12:39
smile
[82]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

brzeszczot -->pewnie zakupie obie wersje i zagram w obie tak dla porownania. Dlatego zamierzam kupic DeusEx na PS2 jak tylko wyjdzie. Nie wiem, ktora wersja przypadnie mi bardziej do gustu. Wszystko rozbija sie o sterowanie. Jesli bedzie dopracowane to chyba bede wolal grac na PS2. Chodzi o wygode. Po prostu wkladam plyte do konsoli, zasiadam wygodnie w fotelu, przed soba mam duzy telewizor i moge wrecz zatopic sie w akcji. Ale z drugiej strony nie sadze, zeby sterowanie na padzie moglo byc lepsze niz na myszce i klawiaturze, wiec pewnie bede gral na PC :)) Co do rpg-ow, to rzeczywiscie osobiscie wole klasyczne produkcje w stylu Ultim, Might&Magic czy Wizardry niz typowe, konsolowe japonskie gry rpg. Ale nie gardze dobra pozycja konsolowa. Z wielka przyjemnoscia gralem w Chrono Trigger na SNESa i FFVII na PSX, a teraz czekam na FFX.

11.01.2002
13:12
[83]

bu-li [ Pretorianin ]

To znowu ja. Dzisiaj szperając w sieci znalazłem stronę robocza nowego dodatku do Thiefa 2 : mianowicie Thief:Candlefire - adres to https://www.ttlg.com/candlefire/ Widać że mamy wysyp na fanowskie produkcje. A tak a propo debaty to postaram się na niej być - jeśli mi prądu nie odłączą :)

11.01.2002
13:14
smile
[84]

Judith [ Gladiator ]

Wheeee! Lytha style rulez! No, może nie dokładnie, ale wiecie jaka jest frajda, gdy przejdzie się chociażby takie Lord Bafford's Manor, gasząc tylko 2 pochodnie i głusząc tylko jednego strażnika (na expercie oczywiście) i nie wywołując ogólnego zamieszania? Mniam!

11.01.2002
13:18
smile
[85]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith -- > a co grasz teraz ? - zazdroszcze Ci - ja siedze w robocie i odpowiadam na pytanie tych hien dziennikarskich...

11.01.2002
13:33
smile
[86]

anonimowy [ Legend ]

Dobra- konsole PACE PACE PACE. Jaki ja dzisiaj jestem ugodowy... :)))))))

11.01.2002
13:51
smile
[87]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Wielokrotnie wspominaliście, że chcecie, aby w T3 pojawiła się "kotwica na lince" (grappling hook). Otóż na TFCDs znajdziecie misję-demo Stickboya "Tower of Karras", w której Garret jest wyposażony w tę właśnie kotwicę! Ponadto na TFCDs znajduje się grappling hook (custom object), który można wykorzystać w tworzonych przez siebie FMs! Nie musicie więc czekać na T3, by zaznać przyjemności rzucania kotwicy na mury. :)

11.01.2002
13:55
smile
[88]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, jeszcze jedno: brzeszczot, gdzie ty pracujesz?

11.01.2002
13:55
[89]

Judith [ Gladiator ]

Widzę że rozgorzała dyskusja nad blaszakami versus konsole. Moje zdanie w tej sprawie jest takie: my PC' towcy mamy się znacznie gorzej od konsolowców, z kilku powodów. Po pierwsze otwarta stuktura wewnętrzna naszych blaszaków, tj. możliwość ciągłego wkładania, i wyjmowania podsespołów. Jest to koszmar na którym zarabiają krocie producenci sprzętu, a nas graczy wprowadzją w stan nerwicy. Stwarza to bowiem chorą sytuację, że ww. panowie moga sobie wypuszczać co miesiąc lepszą kartę graficzną, czy procesor, gdy mogliby wydac taką, żeby starczyła graczom powiedzmy na 4-5 lat. A nie jest to problemem. W konsolach nie można grzebać - programiści dostają od producenta bazę kodu, którą potem modyfikują i dopisują do niej nowe rzeczy. Zazwyczaj nim przekroczą możliwości techniczne konsoli mija naprawdę sporo czasu - coś koło 5 lub czasem nawet więcej lat. Tak więc w tym czasie nic nie ma prawa i nie będzie się 'krzaczyć' na tym sprzęcie. Druga sprawa to programiści. W przypadku konsol jest to sprawa prosta - to o czym mówiłem powyżej. W przypadku blaszaków programiści nie muszą właściwie liczyć się z niczym, jak gracze będą chcieli pograć to kupią sobie Gf3, no nie? Zapewne widzieliście już niejeden koślawo zrobiony engine, który mógłby chodzić na waszym sprzęcie dużo lepiej, ale po co, jak wszystko załatwi nowa karta graficzna? Nie wspominając o jednej ważnej rzeczy, wynikającej z tego całego bajzlu: NIEKOMPATYBILNOŚCI. Z jednej strony mamy BG i WINDOWS i DX'a obsługującego gry, z drugiej producentów kart graficznych i innych podzespołów z z trzeciej programistów. Teraz ci ostatni są dopiero biedni bo muszą siedzieć po nocach i optymalizowac gry (jak im się będzie oczywiście chciało), na wszystkie możliwe konfiguracje. No i nie zapominając o kodzie: Nie wierzę, żeby np. Nvidia rozsyłała kod programistom różnych firm, żeby lepiej wykorzystywali moce kart graficznych. Jakoś tylko aplikacje napisane przez ta firmę pokazują co te karty naprawdę potrafią, natomiast większość mocy kart pozostaje niewykorzystana. Nie zapominając o drobnej rzeczy - jak to jest, że na konsolach nie trzeba żadnych install wizardów, kupy miejsca na dysku twardym - wszystko leci z płytek z maksymalną płynnością? Pewnie i dałoby się coś takiego wrzucic na PC' ta, tyle, że istnieje coś takiego jak układy: przecież wszyscy producenci dysków twardych splajtowaliby! To samo się ma z procesorami. Przeciez na konsolach nie ma wcale gigahercowych procków, a odstawiają PC'ty graficznie o epokę! Jak zobaczyłem na Dreamcasta intro do Residenta 4 to nie wiedzałem gdzie się kończy granica między intrem a grą! Niby zmieniły się płyty główne ale tak naprawdę to niezbyt dużo się zmieniło. Jakoś wszyscy zapomnieli o drobym fakcie, że nawet jak będziemy coraz szybciej przesypywać piasek przez wąski otwór to prędkość jego przesypywania wzrośnie o niezbyt dużo! Jakoś nikt nie chce wpaść na to, że może by się zająć pracą nad lepszą przepustowością szyn danych, hę? Ale przecież producentom procesorów jest to nie na rękę! Lepiej dalej produkować coraz szybsze procki, które i tak niewiele pomogą. Poza tym krew mnie zalewa, gdy widzę kumpla który ma WinME Durona 750 128 RAM'u i windows ładuje mu się dwa razy dłużej, niż moja 98 na AMD 300 i 192 RAM'u!! Jak task dalej pójdzie to chrzanię PC'ty i kupuje kosolę - przynajmniej wywalę te 10-12 baniek na coś, co starczy mi na ładnych parę lat, i nie będę musiał się bać o mój licznik FPS. Istnym uosobieniem tego technologicznego bajzlu jest chociażby program Hyper, gdzie ludzie mają pewnie tak super kompy, że aż strach myśleć, a i tak PC'towe nowości się na nich 'jąkają', vide np. taki 'Conflict Zone' - tragedia !!! Dlatego lubię Looking Glassa - za skomplikowane gry, gdzie mój poczciwy komp w miarę dobrze pociągnie całkiem skomplikowane sceny/obiekty i nie będzie się krzaczył przy patrzeniu na płaską ścianę....

11.01.2002
13:58
smile
[90]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Co zaś do debaty i jej tematu: chodzi tutaj, jak na to wskazał Piotr, o THIEVERY, a nie o tryb multiplayer w T3.

11.01.2002
14:00
smile
[91]

Judith [ Gladiator ]

Brzeszczot --> Jak widzisz nie gram, tylko się wściekam, :)))

11.01.2002
14:06
smile
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie gdzies pojawila sie na poczatku naszego watku taka refleksja jednego z THIEF - fanow o tym jak gra zmienia sposob postrzegania rzeczywistosci - tam chodzilo o refleksje jakie naszly kolege w czasie nocnego spaceru po miescie Ja przed chwile mialem cos podobnego... Pracuje na starowce wroclawskiej, w samym srodku rynku, przy ratuszu, obowiazki zawodowe przywiodly mnie na ostatnie pietro budynku skad rozciaga sie wspaniala panorama na Stare Miasto w tym momencie nasunely mi sie dwie refleksje 1. natury ogolnej - ze moje miasto zupelnie inaczej wyglada z gory - zreszta sami wyprobujcie... 2. specyficzna - patrzac na spadziste dachy wroclawskich kamieniczek polaczonych kladkami kominiarskimi, dziwnymi przybudowkami - tworzacy dziwny labirynt pomyslalem jakby bylo kiedys fajnie po zachodzie slonca ..no sami wiecie.. wrocily sie dobre, stare ale czesto odswiezane wspomnienia z "Life of the Party"...

11.01.2002
14:06
smile
[93]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jeszcze kilka postów i trzeba będzie zacząć 5 część tego wątku! :)

11.01.2002
14:16
smile
[94]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> praca ciekawa, w jakis sposob rozwojowa, srednio platna, czasami elektryzujaca...---> Biuro Prasowe Prezydenta Miasta Wrocławia kotwiczka pojawila sie tez ale raczej jako element otoczenia na poczatku "7crystals" - co mialo tlumaczyc jak Garett dostal sie na dziedziniec posiadlosci a co do thievery to chce raz poczuc jak to jest byc straznikiem - nie liczcie ze sie zdrzemne..!

11.01.2002
14:31
smile
[95]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith - > swieta prawda , trafiles w dziesiatke znowu zabolalo mnie w okolicach portfela - niedawno zakupilem tak profilaktycznie z mysla o T3 - AMD 1 GH, 256 DDR, GF2 - oby wystarczylo

11.01.2002
14:37
[96]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Howdy, Gentlethieves :) Nawiazujac do wypowiedzi Juditha nt. PC vs konsole: taka jest niestety cena za uniwersalnosc. Jednym tylko sie pocieszam - ja zagram sobie na PC np w MGS2, a PSXowiec nie zagra na PSX w np Cywilization. Bo zaleta otwartej konstrukcji PC jest mozliwosc emulacji innych systemow. Chcialbym zobaczyc konsole, ktora bedzie umiala emulowac PC :) I nigdy takiej nie zobacze. I masz byc moze racje, ze na pececie nikt sie nie stara, bo to sie nie oplaca - trzeba przeciez napedzac przemysl :) W kazdym razie, jesli nie dzis, to jutro sredni pecet bedzie szybszy od PS2, a wtedy przez kolejne pare lat konsolowcy beda zazdroscic PCtowcom grafy, dzwieku i czego tam jeszcze nie wprowadza, tak jak stalo sie z PSOne. Dobrze pamietam, kiedy wszyscy sie zachwycali jej grafika. A potem pojawil sie 3Dfx i jego Voodoo i wszyscy 'nagle' zauwazyli, ze i rozdzielczosc niska, i polygonow malo... :) PS. Trza nowy watek zalozyc, bo ten juz ostro zwalnia :)

11.01.2002
14:44
smile
[97]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie nie chcalbym zeby wyszlo ze jestem malostkowy ale dociagnijmy do seteczki...

11.01.2002
14:53
[98]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ja tez zamierzam dociagnac do setki - i to nie tylko jesli chodzi o liczbe postow w tym watku, ale o liczbe moich postow :)

11.01.2002
16:39
smile
[99]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

No dobra nie jestem aptekarzem zapraszam do nastepnej czecsi watku...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.