GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: Jak zmusić Lee i Granty do strzelania?!!

09.02.2004
15:44
[1]

slawreg [ Pretorianin ]

Forum CM: Jak zmusić Lee i Granty do strzelania?!!

Walczę armour only z ZIPem i jestem rozstrzeliwany przez PZIII z jednego powodu - dwólufowce za cholerę nie chcą strzelać z 75mm działa !!! Strzelają z górnego 37mm ale wszystko rykoszetuje. Nie są hulldown, odległość 300-700 metrów. Nic nie rozumiem !!!

Co się dzieje ??!!

09.02.2004
16:02
[2]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

napewno muszą byc w hull down i dolne dzialo nie widzi wroga

u mnie zawsze tak jest
wystarczy sie bardzie wychylic i postrzelaja :)

09.02.2004
16:06
[3]

stary [ ZiP ]

walczysz ze mną, więc nie powinienem podpowiadać :)

ale w końcu to tylko zabawa, więc: musisz ręcznie (komenda "o" - obrót) nakierować KADŁUB Lee lub Granta przodem do mojego czołgu, aby użył swojego działa 75mm - tak to sobie wymyślili panowie z Battlefrontu, inaczej się nie da, AI wykorzystuje tylko działo 37mm, a do strzelania działem 75mm wszystko musi być podane na tacy :)

09.02.2004
16:07
smile
[4]

Plantator [ spamer ]

ja mam podobne pytanie, mianowicie jak zmusić rosyjskie moździerze 82mm do strzelania do stugów, narazie jest tak, że wskazuje moździerzowi cel on strzeli raz i przestaje namierzać, ale stug w dalszym ciągu jest w jego polu widzenia, w następnej turze sytuacja się powtarza jeden strzał i przestaje namierzać stuga

09.02.2004
16:11
smile
[5]

===Elvis=== [ Powrót Króla ]

Plantator-->
Jezeli Stug stoi w miejscu to "area target" a jak sie rusza to raczej strzelac niebedzie, to nie jest bron do takich celów;)

09.02.2004
16:32
smile
[6]

JOY [ Generaďż˝ ]

Ja mam inne pytanie. Niedługo zaczne swoją dziwiczą gre w CMAK i mam pytanko przy 1500 pkt jakie nalepiej dobrać czołgi (przy ustawieniach standardowych 1942.07 rok?? Nie chciałbym się uczyć na własnych błędach wole na waszych :) (wiem że to wbrew naturze Polaka ale cóż).

09.02.2004
18:14
[7]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

Joy--> to moj ulubiony okres.

Niemcy-pzIIIJ dluga lufa i zaokraglona wiezyczka to podstawa. Ale lepiej manewrowac niz isc na szeryfa z grantem
-marderyIII(r)-50mm pochylonej plyty czolowej robi dobre wrazenie. Oczywiscie jak zobaczysz samoloty wroga to mardery maja przechlapane ale sa tanie wiec kupujac pluton mozesz miec nadzieje ze 2 przezyja a ich dzialo 76mm zalatwi kazdego angola
-pzIVF2-dzialo lepsze niz w marderze, na samoloty mniej wrzazliwy ale drogi i cienki przedni pancerz-dla koneserow albo robienia niespodzianek przeciwnikowi

Angole-grant-podstawa-zrykoszetuje nawet strzal z mardera. Ale w walce na szeryfa z pziiJ ciezko mu idzie
-crusaidery z 57mm-dosc tanie, fajne dzialko ale wrzliwe na ogien przeciwnika
-bishop-fajna tania zabawka, niezle goni niemiecka piechote

innych raczej nie uzywam

09.02.2004
18:55
[8]

Pejotl [ Senator ]

Plantator -> gra ma tak ze mozdzierzysci przerywaja ostrzal celow pancernych poniewaz uwazaja ze nie mogą ich zniszczyc. Rozwiazaniem jest ustawienie mozdzierzy tak by nie widzialy celu, natomiast ich dowodca widzi. Wtedy moździerzyści strzelają ponieważ nie wiedzą do czego strzelają :)

09.02.2004
20:10
[9]

Dogon [ Generaďż˝ ]

stary ---> widzę ,ze się szkolisz też na innych przeciwnikach ;)) ja również gram z pure armor i tak samo jakoś mała skuteczność mych dział (Grantów i Lee ) mnie zaskakakuje - co innego jak są "hull down " ale na bliskie odległości PZ III to robią co chcą i sieją postrach wśród czołgistów...wogóle te czołgi mają jakąś fobię co do tych PZ ...jak tylko wypatrzą owe czołgi (mimo wyszkolenia co najmniej wet ) to lubią się wycofać rzuciwszy chmurkę dymu dla zasłony ...

10.02.2004
09:13
smile
[10]

stary [ ZiP ]

3000pkt pure armor pustynia 1942 - to mój ulubiony okres, gram w tym okresie chyba z 10 sparringów, to jest po prostu PIĘKNE!!

10.02.2004
14:05
[11]

stary [ ZiP ]

walki pustynne czołgów, choć piękne, mają jedną istotną niedoróbkę w CMAK. Otóż brak w nim... TARANOWANIA!
Obkładanie się pociskami przez przeciwników bez widocznych efektów niestety kończy się tym, że w niemieckich czołgach braknie amunicji AP. A wtedy pozostaje improwizacja - taranowanie właśnie! W końcu było to często spotykane w czasie IIWW i można by to odwzorować w CMAK (w CMBB nie zdarzyło mi się, aby skończyła mi się amunicja AP).

10.02.2004
14:31
[12]

adam [ Generaďż˝ ]

jak się kończy amunicja jedzie sie do zaopatrzeniowca :)) najlepiej takiego jak w "Złocie dla zuchwałych"

hmmm... chyba je sobie dziś obejrzę :))

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.