GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

MOHAA SP - wady

09.01.2002
17:35
smile
[1]

Mackay [ Red Devil ]

MOHAA SP - wady

nie chce tu wymieniac zalet bo nie o to chodzi, gra jest po prostu najlepsza, ale jakie widzicie wady oprocz nizej wymienionych? Bo w/g mnie skitrali z tym ze nie mozna sie polozyc, ze Powell chodzi z wozkiem na amunicje, mogli sobie darowac BAR'a (granie nim to zadna przyjemnosc), albo wprowadzic uzbrojenie do wyboru, moze to jeszcze zmienia...

09.01.2002
18:10
smile
[2]

komin [ Pretorianin ]

1.SI komputera to jakas pomylka 2.widzilaes jak chodza niemcy w plaszczach- tez jakies nieporozumienie wyglada to jak .... 3.leczenie (uzupelnianie energi) jak w .... syfiastej strzelance 4. nie mozna podnosic broni wroga (hidden & dangerous rulez) 5. w CKM'ach nie konczy sie ammo 6.prawdopodobnie nie da sie jezdzic pojazdami (bo z demio chyba nie bylo zadnego do proby) 7. rozwalanie tygrysa na "raty" (co to jakis smierdzacy boss ktorego zmudnie sie wykancza) 8.ci zolnieze a przynajmniej "ty" to jakies herosy amunicja rozne bronie pancerfaust (szkoda ze czolgu na plecy zabrac nie mozna) Juz nie chce mi sie dalej pisac ale i tak mi sie gra podobala i przejde full wersje ale ludzie czy takie rzeczy nie sa oczywiste czy tego nie mona juz wkeic do standaru gier !!!!

09.01.2002
18:18
[3]

Coy2K [ Veteran ]

komin>>> Co do pkt 1 to się nie zgodzę z tobą, musiałes najwyraźniej grać na easy.... pkt 4 - nie wiem jak w demo SP ale w multi można podnosić broń. pkt 5 - tu ci przyznam rację pkt 6- popatrz sobie na filmiki to rozwieją one twoje wątpiwości ( chociażby ten jak jedziesz czołgiem:)))) pkt 7- fakt że za duż trzeba strzelać w czołg, 2 strzały by w zupełności wystarczyły. Pozdrawiam!

09.01.2002
19:09
[4]

tramer [ ]

ad. 01. to jakiś żart? to jedno z lepszych SI jakie widziałem... osłaniają się, chowają, czołgają, działają ostrożnie - gdzie ty widziałeś lepsze SI? w Neuromancerze? :-D a faktem jest że na easy to żart a nie gra. na hard zaczyna się zabawa - jeden/dwa strzały i leżymy ad. 03 no racja, mogli to lepiej zrobić. np bandaże albo leki co powoli działają... ad. 04 to związane z rambo-herosem. powinni zrobić jak w multiplayu - dwie bronie i inne do wyboru (znalezienia) i użycia w zależności od potrzeb bądź chęci. ad. 05 racja... ad. 06 to że w demo nie ma nie znaczy że w fullu nie ma. pojazdy są do kierowania. ad. 07 też racja. takie konsolowy boss, bleh. ad. 08 jak już pisałem. wkurza też 1.) brak możliwości wydawania rozkazów ludziom (przynajmniej w demie) 2.) brak współczynnika "zmęczenia" - przydało by się coś takiego 3.) brak COOPERATIVE w misjach z single w pełnej grze - nad tym najbardziej boleję, ale powstaną odpowiednie mody. ogólnie gra jest cholernie fajna i miodna, ale nie jest ani symulatorem żołdaka (jak OF) ani zwykłą strzelaną (jak RTCW). jest czymś pomiędzy. ja osobiście wolałbym troszkę bardziej w stronę realizmu - chociażby z tą toną sprzętu na plecach - bez jaj...

09.01.2002
21:41
smile
[5]

komin [ Pretorianin ]

panowie gralem na medium a komputer mi wylazi pod lufe takie domino (nie puszczeam spustu i zabijam powidzmy 3-4 jeden idzie za 2 )

09.01.2002
21:43
smile
[6]

komin [ Pretorianin ]

aha oczywiscie widzialem tez rewelacje (odrzucenie granatu ql) wiec moze zeczywiscie troche przesadzilem ale nie zaprzeczycie ze sa tragiczne wpadki

09.01.2002
21:48
[7]

tramer [ ]

no nawet jak są to każdy taki "tragiczny wypadek" jest o wiele lepszy od tego co reprezentuje reszta gier fpp :-)

09.01.2002
22:01
smile
[8]

Mackay [ Red Devil ]

racja z ta amunicja do ckm'a to faktycznie tragedia, ale AI przeciwnika nie mowie o AI naszych jest rewelacyjne, szczegolnie strzelanie za rogu, troche wkurza mnie jeszcze fakt ze zeby zabic z Garanda strzelajac w korpus trzeba wyproznic pol magazynka, lekka niedorzecznosc. No ale m1 garand w sp demo to tylko dodatek wiec pewnie tak w full nie bedzie nie wiem tez czemu od niekotrych mozna zbierac amunicje a od inncyh nie...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.