GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

CHELLO - utrata połączenia z internetem

06.02.2004
10:45
smile
[1]

chreo [ I love dorotka_l ]

CHELLO - utrata połączenia z internetem

Mam pytanko do użytkowników CHELLO lub osób korzystających z internetu przez innych klientów.

Otóż stosunkowo często zdarza mi się, że podczas pracy tracę połączenie z internetem.
Ciężko stwierdzić co jest tego przyczyną.

Czasami wystarczy odłączyć na chwilę modem od zasilacza.
Czasami restart komputera...

Nie znam sie za bardzo na tym wszystkim.
W ustawieniach połączenia jest przycisk NAPRAW, ale on niestety nie pomaga.
Nie wiem gdzie leży przyczyna.
Czy jest możliwe że skoro modem cały czas jest podłączony do zasilacza to się przegrzewa i nawala?

06.02.2004
10:49
[2]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Zadzwoń do nich. Nie wstydź się. Powiedz, że płacisz i wymagasz.

Ja mam Chello, ale bez takich problemów.

06.02.2004
10:51
[3]

nope [ Huggy Bear ]

skontaktuj się z biurem obsługi klienta, tam podadzą ci twój numer, który potem podajesz dzwoniąc do "helpdeska" :) i przez telefon dają ci polecenia co masz wpisywać i wykrywaja ewentualne uszkodzenia lub wadliwość modemu :P

06.02.2004
10:54
[4]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

nie zdarza mi sie i nie zdarzalo

06.02.2004
11:10
[5]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

Zdarza mi sie i zaczyna mnie to wkurwiac. Pomaga restart modemu.

06.02.2004
11:13
[6]

Szenk [ Master of Blaster ]

chreo ---> Zrób tak jak powiedział/napisał Cainoor. Miałem to samo - ale zwalałem to na przerwy spowodowane z ich strony (natury technicznej, awarie, miałem wcześniej parę takich). Aż w końcu - gdy jedna z "przerw" trwała dłużej niż zwykle - zadzwoniłem i panienka bardzo grzeczenie wyjaśniła mi, co mam zrobić, żeby przywrócić połączenie - gdyż po prostu od czasu do czasu modem trzeba jakby "instalnąć" od nowa. Wpisuje się w przeglądarce adres stronki, gdzie niejako "instalujesz" połączenie od nowa.

06.02.2004
11:36
smile
[7]

chreo [ I love dorotka_l ]

Naprawdę coś takiego można załatwić przez telefon?

I co? Wykryją gdzie leży problem?

Wow... a może ktoś z was (kto już tak zrobiłwcześniej) ma pod ręką ten numer?
Jeśli nikt to poszukam go gdzieś...

...ale naprawdę to pomoże?
Oby...bo już mam dosć resetowania kompa/modemu.

06.02.2004
11:38
smile
[8]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

06.02.2004
12:13
[9]

Zalen [ Centurion ]

Mialem ten sam problem. Na cos takiego pomaga wyjecie wtyczki zasilania i wlazenie ja spowrotem na chama!!
Sprawdzony sposob przeze mnie :)

06.02.2004
12:17
[10]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

A jakie modemy maja ci, ktorym sie to nie zdarza ??

06.02.2004
12:24
smile
[11]

Szenk [ Master of Blaster ]

chreo ---->Sam się zdziwiłem, ale najważniejsze, że zadziałało i działa - odpukać - do tej pory :))

A numer to XXX-94-80 - XXX to prefiks miasta, w którym mieszkasz, np. W-wa to 022-94-80. Na każdym rachunku masz podane te numery telefoniczne ;)

06.02.2004
12:32
[12]

Niedzielny Gość [ Konsul ]

Sprawdź czy Ci się modem nie przegrzewa. Wydaje mi się że tu jest przyczyna Twoich problemów.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.