GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz.3 )

08.01.2002
22:15
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garett, moje drugie imię....( cz.3 )

brzeszczot [NIGHTWISH]

Thief - w postaci Dark Project, czy pozniejszego The Metal Age to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnosci potraktowania tematu, czy wreszcie w tym co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radosci grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do slodkiego uzaleznienia, nie dziwi tez ze ma na swiecie grono oddanych fanow i sympatykow.

Thief to gra niesmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie zyla na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym aby watek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych lamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielone sie swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

08.01.2002
22:17
[2]

KrUgEr [ Konsul ]

To ja na dobry poczatek 3 czesci zadam pytanko: co mam zrobic w 2 misji (z tego co zrozumialem, to musze kogos uwolnic :P ) i jak walczyc z upiorami ?

08.01.2002
22:19
[3]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

... ja rozumie, ze thief to dobra gierka, ale ilez postufff mozna ???

08.01.2002
22:19
[4]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

all --> rozpaczynamy kolejny watek, zapraszam serdecznie....

08.01.2002
22:20
[5]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ryslaw --> jestes tam jeszcze? chetnie Ci pomoge!!! ale w czym dokladnie? :)

08.01.2002
22:21
[6]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

PrEd4ToR --- > do konca swiata i jeden dzien dluzej, a jak wyjdzie T3 to dopiero zobaczysz

08.01.2002
22:22
[7]

Bukary [ Generaďż˝ ]

[Postanowiłem zamieścić w tej części wątku dwie ważne wiadomości z części poprzedniej. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...] :)

08.01.2002
22:22
smile
[8]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

KinSlayer ---> ale ja nie prosilem bynajmniej o pomoc. To kolega KrUgEr. KrUgEr --> musisz z wiezienia uwolnic znajomego pasera, ktory nadal Ci robote u Lorda Brafforda.

08.01.2002
22:23
smile
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

UWAGA! UWAGA! Wersja 1.0 (ostateczna) THIEF FAN COMPACT DISCS (2 wolumeny, 4 CDs) jest już gotowa! Na razie wstępne zamówienia proszę składać na adres PiotraS: [email protected] Więcej szczegółów na temat zawartości, układu, aktualizacji, ceny etc. TFCDs oraz przyczyn ich powstania znajdziecie tutaj: https://users.nethit.pl/forum/read/thiefage/541250/ https://www.ttlg.com/forums/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=010640 Aby dowiedzieć się jak najwięcej, przeczytajcie CAŁE powyższe wątki (składają się one z 3-4 stron). Zachęcam też do odwiedzenia domowej strony projektu TFCDs (strony PiotraS): www.thiefage.prv.pl Staraliśmy się, aby był to produkt najwyższej jakości (testowaliśmy go i nanosiliśmy poprawki przez miesiąc) oraz aby cena TFCDs nie była zbyt wygórowana i pokrywała tylko koszty produkcji i wysyłki płyt. Zachęcam więc wszystkich fanów THIEFa do złożenia zamówienia. TFCDs to nie tylko zbiór WSZYSTKICH Fan i Demo Missions, filmów, programów i patchy związanych z grą, narzędzi dla DromEda, instrukcji i poradników dla edytora, „złodziejskich” aplikacji oraz dodatków dla Windows, artykułów, powieści i wierszy opartych na grze etc., ale również – dzięki wyjątkowemu zbiorowi linków – niezastąpione narzędzie do poznawania całego świata THIEFa oraz międzynarodowej społeczności „złodziei”. Czekamy również na wszelkie pytania dotyczące TFCDs. Najlepiej zadawać je na forum ThiefAge w wyżej wymienionym wątku.

08.01.2002
22:26
[10]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Z upiorami sie nie walczy, przed nimi sie ucieka :))) bo nie mozna ich zabic! chyba ze woda swiecona (pozniej znajdziesz studzienke na wyzszym poziomie kopalni) albo wysadzic truposze w powietrze. Rada - staraj sie nie podchodzic do lezacych w kopalni tu i owdzie zwlok - wiekszosc to nieumarli - budza sie jak podejdziesz. Mozna kontrowac mieczem (nieco szermierki zawsze sie przyda) ale nie daje to efektow na dluzsza mete - przetrwac atak, powalic na ziemie i spadac gdzie pieprz rosnie :)

08.01.2002
22:26
[11]

Bukary [ Generaďż˝ ]

THIEF FAN COMPACT DISCS wydane! (vol. 1)

08.01.2002
22:28
[12]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ryslaw --> Wiem i juz jej udzielam :) niemniej zaciekawilo mnie czym sie zajmujesz (jesli to nie tajemnica ofkoz)

08.01.2002
22:28
[13]

Bukary [ Generaďż˝ ]

THIEF FAN COMPACT DISCS wydane! (vol.2)

08.01.2002
22:29
[14]

KrUgEr [ Konsul ]

Oki, a ta strzala ? Night costam ? Do czego ona sluzy ?

08.01.2002
22:30
smile
[15]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie mam ogromna prosbe - nie mowcie upiory, przeciez to czystej krwi zombi - przeciez kazdy to widzi, no i bardzo sa czule na swoim punkcie...

08.01.2002
22:30
smile
[16]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Wywołany do tablicy przez mabrusa, chciałem jeszcze zabrać głos w sprawie DromEda. :) U zamierzchłych już dla mnie i PiotraS początków idei THIEF FAN COMPACT DISCS leżała chęć uczynienia DromEda powszechnym narzędziem fanów THIEFa w Polsce. Krótko mówiąc, chcieliśmy w końcu zobaczyć polską FM z prawdziwego zdarzenia. Później dopiero projekt ten rozrósł się do dzisiejszych rozmiarów. Nic dziwnego, że szczególną uwagę poświęciłem więc stworzeniu trzeciego CD, tj. DROMED: THE DARK EDITOR COMPACT DISC. 3 CD zawiera ABSLOUTNIE WSZYSTKIE materiały, które potrzebne są do stworzenia FM pretendującej do zdobycia Gold Hammer*: a) kolejne wersje DromEda (dla T1 i T2), b) narzędzia do tworzenia (modyfikowania) AIs oraz ich „skór”, dźwięku, tekstur, map, filmów, nowych obiektów (np. program „Anim8or”), c) nowe, oryginalne tekstury, obiekty, dźwięki, „podkładki” pod mapy, multibrushes, muzykę, d) bardzo użyteczne programy: Thief Media Editor, Thief Book Wizard, Thief Objective Wizard, Thief Mission Zipper, Mission Text Wizard itp., e) oryginalne skrypty (!) i systemy gry (gamesys’) f) stworzony przez Telsa dla DromEda, niezwykły program „Creator of Worlds” wraz z całym systemem plików koniecznych do jego użytkowania (np. ActivePerl, InstMsi), g) wersję beta opracowywanych teraz przez Datoyminaytah „Metabrushes”, h) wszystkie Demo Missions & Files (.mis, .cow), i) oficjalną dokumentację (kilkanaście przewodników) DromEda j) dziesiątki znakomitych przewodników (tutorials) związanych z DromEdem, napisanych przez doświadczonych w pracy z edytorem fanów i pogrupowanych przez nas tematycznie, k) setki opracowanych specjalnie do TFCDs przewodników/instrukcji/postów z Editor’s Guild, związanych z DromEdem i pogrupowanych w odpowiednie kategorie: AIs & Skins, Alarms, Switches & Triggers, Conversations, Doors, Locks & Traps, Lightning & Sound, Making A Briefing, Making A Map, Making A Store, Objectives, Objects & Books, Principles & Compilations, Sources, Receptrons, Misc Traps & Triggers, Textures, Weather, Enviroment & Terrain. [Ze stworzonej przez nas kolekcji k) jesteśmy szczególnie dumni], l) i wiele innych rzeczy, np. program „Photo Modeler Lite”. Mam nadzieję, że unikalne w skali światowej zgromadzenie wszystkich tych materiałów na jednym CD zachęci Was do stworzenia własnej FM. To – wbrew pozorom – nie jest takie trudne. Nie jest potrzebna żadna specjalistyczna wiedza. Jedyna rzecz konieczna do tego, by zająć się pracą z DromEdem, to mnóstwo wolnego czasu. DromEd uzależnia jak narkotyk. Gdy potrzebować będziecie jakiejś pomocy, zajrzyjcie na forum ThiefAge (link na stronie www.thiefage.prv.pl). Znajdziecie tam mnóstwo napisanych przeze mnie wskazówek dotyczących DromEda (w języku polskim!). A jeśli nie będzie wśród nich odpowiedzi na Wasze pytanie, to – po prostu – zadajcie je! Pozdrawiam przy okazji Paweuka i mabrusa, jedyne znane mi osoby, które rozpoczęły pracę nad własnymi misjami. Powodzenia! Mam nadzieję, że w końcu doczekam się polskiej FM. To będzie dla mnie największa nagroda za tak długie przygotowywanie TFCDs. *Gold Hammer to największe wyróżnienie dla FM. Ocenę tę przyznaje bowiem (po uprzedniej nominacji) grono zawodowych programistów z TTLG. Do tej pory tylko jednej misji, „The Inverted Manse” Sledge’a, udało się zdobyć Gold Hammer. Wkrótce po tym Sledge zatrudniony został przy tworzeniu THIEFa 3.

08.01.2002
22:32
smile
[17]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ryslaw> Dzięki za wsparcie (z poprzedniej częsci wątku). (Dawno już nie słyszałem tylu pochawał) ;)

08.01.2002
22:35
[18]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

KinSlayer ---> pracuje przy tworzeniu polskich wersji gier.

08.01.2002
22:38
[19]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Sorry brzeszczot, upiory sa potem :) a to oczywiscie sa zombiaki i ja sie z nimi klocic nie zamierzam :))) KrUgEr --> nie czaje o jaka strzale Ci chodzi? a co do objective'ow: musisz przechodzac przez kopalnie dostac sie do wiezienia na najwyzszych poziomach i uratowac goscia o ktorym pisal Ryslaw, dalej nie bede Ci psul zabawy, sam zobaczysz.

08.01.2002
22:39
[20]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> a Ty sam pracujesz nad jakos autorska fanmisja ?, aha i czy np z technicznych wzgledow jest mozliwe wprowadzenie polskich znakow i tym samym spolszczonego interfejsu, fabuly itd w takiej fanmisji ? czujecie - misja nie Garetta ale dzielnego Bolka - " Ukradnij miecz wielkiego komtura z zamku w Malborku"

08.01.2002
22:41
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Świetna praca, Ryslaw. Niemniej jednak mam nadzieję, że polski dystrybutor nie wpadnie na pomysł spolszczenia THIEFa 3...

08.01.2002
22:43
[22]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ryslaw --> dzieki. oczywiscie bez kryptoreklamy :) ciekawa praca? (przepraszam ze jestem taki dociekliwy)

08.01.2002
22:46
[23]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Bukary --> fakt, ze praca ciekawa (acz stresujaca czesto). A co Thiefa 3 to jestem niemal pewien, ze zostanie spolszczony, niezaleznie od tego kto to bedzie wydawal. I jesli zostanie to zrobione z glowa to efekt moze byc niezly. Choc nie wyobrazam sobie dubbingu, sprawe moglby zalatwic jedynie napisy. Najlepiej jakby pokazaly dwie wersje, wtedy kazdy kupi to co woli.

08.01.2002
22:51
[24]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot> Co do polskich znaków w THIEFie: tak, to jest możliwe, chociaż sam nigdy nie próbowałem. Co zaś do mojej FM: nie, nie pracuję nad żadną misją. Nie mam po prostu wystarczająco dużo czasu. Służe jednak wszelką pomocą związaną z DromEdem, bo sporo rzeczy (na własny użytek) w nim zrobiłem. Na TFCDs znajduje się moje niby-demo "Misja Bez Belu, Początku i Końca", dostarczające kilku wskazówek co do budowy poziomu w DromEdzie (zwłaszcza tworzenia wielopoziomowej windy i flood brushes). Tak naprawdę to odrzuty z moich dotychczasowych prac, połączone i przystosowane do współpracy z DarkLoaderem. Chicałem niegdyś zabrać grupę ludzi, ktorzy zajęli by się opracowaniem polskiej FM. Ja mógłbym być tylko (z braku czasu) jednym z członków tego zespołu. I służbyłbym całą swoją wiedzą. Niestety, nikt się nie zgłosił.

08.01.2002
22:54
[25]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw -- > cholera ciekawe co mowisz z T3 - wiesz ze tak bedzie na pewno czy wynika to z Twoich obserwacji rynku - istnieje wsrod dystrybutorow do spolszczania wszystkiego co sie rusza na ekranie Moze jeszcze Tetrisa spolszcza ? Prosze, bo ja nie wiem co to "score"

08.01.2002
22:57
[26]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

sorki, zjadlem wyraz winno byc :istnieje wsrod dystrybutorow taka tendencja do spolszczania wszystkiego co sie rusza na ekranie

08.01.2002
22:59
[27]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ryslaw --> Thief 3 po polsku?!? ... ... ... ... ... po prostu mnie zatkalo :-( moze bylaby chociaz mozliwosc wybrania wersji napisow (pewnie nie, pisales o tym w watku o War3, zgadza sie?) bo jakos nie widzi mi sie sprowadzanie wersji ang z 'niewiadomokad' ani tym bardziej okradanie tworcow takiej swietnej gry.

08.01.2002
23:03
smile
[28]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ooops.. poprawny tytuł zmojego ostatniego postu brzmi: "Misja Bez Celu, Początku i Końca" :))

08.01.2002
23:03
[29]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

brzeszczot ---> taka tendencja oczywiscie istnieje i nie ma sie czemu dziwic. Po prostu spolszczona gra/program sprzedaje sie znacznie lepiej. Dostrzegli to nawet piraci proponujac jakies koszmarne wersje ukrainsko/rosyjsko/polskie, ktore z tego co wiem sprzedaja sie znakomicie mimo swej zenujacej jakosci. Niestety znaczna czesc naszych rodakow nie zna jezyka angielskiego na tyle by moc bezproblemowo grac w co bardziej skomplikowane gry. A jezyk w Thiefie do latwych nie nalezy, o czym swiadczy przypadek forumowego kolegi KrUgEra.

08.01.2002
23:06
[30]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

KinSlayer ---> nie napisalem, ze "na pewno" bedzie polska wersja Thiefa3, tylko iz przypuszam, ze zostanie ona zrobiona. Nawet nie wiem, kto bedzie Thiefa w Polsce wydawal.

08.01.2002
23:10
[31]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Zaraz się pewnie zaczniemy zastanawiać, kto mógłby użyczyć głosu Garrettowi... ;) Uważam jednak, że powinna być mozliwośc zakupu ORYGINALNEJ (nie spolszczonej) wersji gry... Zdaję sobie jednak sprawę, że dystrybutorzy wkładają w porządne przygotowanie rodzimej wersji gry zbyt duże sumy pieniędzy i dlatego mogą nie mieć w planach rozpowszechniania wersji oryginalnej... Niestety. Jedyna nadzieja w tym, ze Warren nie zgodzi się na całkowitą lokalizację THIEFa 3...

08.01.2002
23:17
smile
[32]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie - Stephen Russell nie mialby podkladac glosu pod kwestie Garetta ??? - toz to herezja ! a swoja droga - rozumiem twoj sarkazm w wypowiedzi - moze bysmy sie zastanowili kto moglby odpowiadac do tej roli z polskich gwiaz ekranu ? Moze byc ciekawie i smiesznie Ja proponuje Zebrowskiego, taki przystojny i wogole....he, he,he panowie paranoja....

08.01.2002
23:22
[33]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ryslaw --> ok, fair enough. Choc dziwi mnie ze nie wiadomo, kto wyda Thiefa 3. Wiesc gminna niesie, ze IM Group reprezentuje Eidosa? brzeszczot --> co Ty mowisz? Zebrowski zly? ;) pasowal do roli Skrzetuskiego, Tadeusza, Geralta, to i do Thiefa mozna go wepchnac :)))) hehehe... masz racje...

08.01.2002
23:25
[34]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

KrUgEr --> tak przez chwile pomyslalem w kwestii Twojego pytania - moze ci chodzi o Noisemaker Arrow - jesli tak to jest to strzala robiaca , tworzaca halas (doslownie tlumaczac) , ktory ma na celu odciagnac od twojej osoby zainteresowanie straznikow lub wrogow Najkrocej mowiac posylasz strzale w lewo, straznik za zrodlem halasu , Ty w prawo. amen

08.01.2002
23:26
[35]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Bukary --> tez uwazam, ze powinna byc mozliwosc zakupu oryginalu. I tez mam nadzieje, ze dystrybutor nie zdecyduje sie na pelna lokalizacje i ograniczy jedynie do tekstow - choc podejrzewam, ze bardzo trudne technicznie byloby dodatnie podpisow pod tekst. Nie wiecie jak wygladaja wersje francuska i niemiecka? W tych krajach poprzednie czesci Thiefa pojawily sie w wersjach zlokalizowanych. brzeszczot --> mam nadzieje, ze jesli dojdzie do lokalizacji, to glosy postaci zostana w oryginale. Glos Russela jest tak charakterystyczny, ze nie wyobrazam sobie w tej roli nikogo innego.

08.01.2002
23:28
[36]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

KinSlayer --> to najlepiej w IMG sie zapytac czy planuja ewentualna lokalizacje Thiefa.

08.01.2002
23:31
[37]

Bukary [ Generaďż˝ ]

O, widzę, że awansowałem na Centuriona... :)

08.01.2002
23:34
[38]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ryslaw----> Opowiedz - jeśli możesz - coś więcej o swojej pracy. Jak ją znalazłeś? Jak ona wygląda? Itd. Chętnie bym zmienił profesję.

08.01.2002
23:35
smile
[39]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> w zwiazku z Twoja obserwacja to jestem wielce ciekaw jaki o jaki przydomek wystapisz jak zostaniesz generalem - proponuje zupelnie zasluzony "Master of Night"

08.01.2002
23:39
[40]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A po ilu postach zostaje się generałem? :)

08.01.2002
23:41
[41]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

jesli chodzi o trudnosc spolszczenia "podpisami", to mozna sie domyslac, gdyz w grze nie przewidziano _w ogole_ opcji wyswietlania jakichkolwiek podpisow do speech'y, nawet dla niedoslyszacych czy wzrokowcow. no wlasnie, jak rozwiazano to w wymienionych przez Ciebie krajach? a jesli chodzi o sposob uzywania NoiseA, to ja preferuje: strzala w lewo, straznik w lewo, a ja za nim :) - z Czarnym Jasiem :))) Ale oczywiscie sa wyjatki. bukary --> a ja proponuje 'Master Thief' (zdaje sie ze poscisz :) tylko na tym watku? :)

08.01.2002
23:43
smile
[42]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary -przed Toba jeszcze Pretorainin a potem szlify generalskie jak Ci stuknie setny poscik jednym slowem szykuj flaszke, a poki co to jak chcesz luknij na zakladke "Help/FAQ"

08.01.2002
23:44
[43]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

bukary --> Po setce. Ale jeszcze troche pogadamy i juz niedlugo :)

08.01.2002
23:48
[44]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

a co tam "umebluje" troche watek... ja macie jakies fajne screeny , tapetki w tytulowych klimatach to walcie smialo...

08.01.2002
23:51
[45]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

gryyy - to jest wlasnie to co w tym ustrojstwie niem lubie - informuje o zlym formacie obrazka lub zbyt duzej jego wielkosci ale post zamieszcza no i wychodzi bez sensu, sorki....

08.01.2002
23:52
[46]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Bukary --> jeszcze kilka lat temu, na studiach, zglosilem sie dystrybutora (CDP) i tak sie zaczelo. A ze jestem maniakiem gier wszelakich od malego, totez dosc szybko znalazlem sobie wygodne miejsce :) Zaczynalem od instrukcji, bo wtedy jeszcze malo co lokalizowano, a pozniej sie zaczelo. Okrzeplem, nabralem doswiadczenia i mam okazje robic to co lubie :) A Ty, jesli wolno sie zapytac, czym sie zajmujesz?

09.01.2002
00:00
[47]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ryslaw -------> Wykonuję najgorszą z możliwych prac. Muszę "upupiać" dzieciaki, bo jestem nauczycielem. :) Ale zamierzam się w najbliższym czasie przenieść na uniwersytet. Tam mógłbym już "upupiać" dorosłych... ;) No, chyba że uda mi się znaleźć pracę podobną do twojej! :)

09.01.2002
00:03
[48]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

brzeszczot --> kiedys zrobilem sobie fajna thiefowska tapetke, ale niestety nie moge jej znalezc u siebie na dysku :(

09.01.2002
00:04
smile
[49]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - jeszcze powiedz ze historykiem to poczuje sie jak u mamy -

09.01.2002
00:07
smile
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

No cóż... Mój ojciec i moja siostra są historykami. Ja na szczęście jestem filologiem... :))

09.01.2002
00:09
[51]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Bukary --> Anglista? Heh, ja tez jestem teoretycznie po kierunku nauczycielskim, tylko mialem specjalizacje z tlumaczen i lit. angielskiej. Pochwale sie, ze nawet magisterke o Tolkienie pisalem :) A kto wie, moze uda Ci sie znalezc prace podobna do mojej. Ale to moze lepiej na priva przejdzmy. Moj adres: [email protected]

09.01.2002
00:16
[52]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

brzeszczot --> No coz, chyba bukary wkrotce zajmie sie spolszczaniem gier :)

09.01.2002
00:18
smile
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nie, nie anglista, lecz - polonista... :)) Dzięki za adres...

09.01.2002
00:20
[54]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ryslaw----> Angielski znam średnio, o czym mogłeś się przekonać, czytając moje posty na TTLF Forum. Nieźle natomiast znam (znałem?) łacinę... :)))

09.01.2002
00:21
smile
[55]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

no coz jesliby mial robic to tak dobrze jak kolesie z CDP to czemu nie - ale T3 Bukary za zadna forse nie ruszaj, hehe.....

09.01.2002
00:26
[56]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

no moze sie teraz cos uda -jesli tak bede pierwszy

09.01.2002
00:34
[57]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Ladny pikczer. Ale ja juz uciekam. Bye!

09.01.2002
06:40
smile
[58]

anonimowy [ Legend ]

No nie... Omija mnie najciekawsza część dyskusji. Zaczne pracować na nocną zmianę... :)))

09.01.2002
09:11
smile
[59]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - witam serdecznie jak Ci tylko czas pozwala to zapraszam, ja mam to szcescie ze w robocie mam dostep do netu na okraglo jak tam w co teraz grasz, FM ? skonczyles "7crystals" ? - jak ja oceniasz - ja obecnie w nia gram

09.01.2002
09:19
smile
[60]

anonimowy [ Legend ]

Witam. Jestem w 7c na samym początku. Ciekawa nie powiem... W międzyczasie zdarzyło się nieszczęście.Kumpel podrzucił mi RTCW. Jedyna nadzieja jest w tym że będzie rzeczywiście krótka. :))

09.01.2002
09:28
[61]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

ja tez ja sobie chwale ,to lubie lazenie po posiadlosciach wypasionych lordow, ogolacenie ich z dobytku a co do RTCW to mam i owszem ale powiem szczerze jakos nie moge sie wciagnac obecnie przycinam w fanmisje i MightMagic6

09.01.2002
09:51
smile
[62]

anonimowy [ Legend ]

-->brzeszczot byłeś w wątku (((((Kwestionarjusz))))). Uhahałem się słowo daje. :)

09.01.2002
09:55
smile
[63]

anonimowy [ Legend ]

Grałem w M&M7 i 8. Niestety nie skończyłem. Teraz w każdym cRPG szukam najpierw profesji złodzieja. W BG2 bardzo mnie zdenerwował Yashimo - a był moją ulubioną postacią. Thief pozostawia jakąś skaze na umyśle:))

09.01.2002
10:51
[64]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

ja tez mam takie tendencje ale nie zawsze wychodzi to w ostatecznym rozliczeniu z pozytkiem dla druzyny...

09.01.2002
12:55
[65]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

A ja mam takie pytanie: Czy chcielibyscie wprowadzenia do Thiefa elementow rpg? Bo tego mi wlasnie brakowalo - mozliwosc rozwijania postaci,jej szkolenia itp.

09.01.2002
13:21
[66]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ryslaw - > musze Ci powiedziec ze tez o tym myslalem, zrobic T takiego chocby minimalnie podobnego do Deus Exa - tak jak mowisz z opcja kliku rozwijanych zdolnosci moje propozycje to luk, miecz (brakuje mi mozliwosci zaadoptowania naprawde dopracowanej mozliwosci walki biala bronia - bloki ,sztychy, pchniecia, klucia, plazowania po tylkach guardow - wtedy na przyklad, tu element zrecznosciowy moznaby przechodzic gre w sposob silowy - prowadziloby sie zamiastt thiefa - Conana ), skradanie (zrecznosc), wytrychy, alchemia (a czemu nie ,mikstury !) I tak jak bysmy chcieli grac - w zaleznosci od charakteru i temperamentu gracz tak postac by sie rozwijala Bardzo fajny i miodny pomysl - przy dobrym wykonaniu takiego projektu grywalnosc siegalaby stratosfery klopot widze jeden - w fabule tzn -musialaby byc naprawde dopracowana !!! wyobrazcie sobie- stary mistrz Garett uczy sweego czeladnika (syna ?) zlodziejskiego fachu I tak historia zatoczylaby kolo....

09.01.2002
13:57
smile
[67]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

jeszcze jedno najwazniejsza powinna byc swoboda, zupelna wolnosc w rozwoju postaci - dlatego tak podkreslam warstwe fabularna - powiedzmy tak, cele jakie stawia Questmaster trzeba wykonac ale to od nas zalezy jak to zrobimy dlatego tak wazne byloby zbilansowanie elementow silowo/zrecznosciowo/ przygotowkowych jakie wystepowalyby na planszy ok - wielu straznikow w jednej sali mozna ominac przeslizgujac sie w cieniu/mozna tez ich przy dobrych parametrach operowania bronia po prostu zabic - tu jest dowolnosc w wyborze ale juz w kwestii przesuwania wajh, omijania zabezpieczen, alarmow, czyli w tym wszystkim gdzie potrzebna jest inteligencja , jakis spryt, pomyslunek co ma do powiedzenia sila ? to co na samym koncu np jakies planszy wyrwe niczym Samson krate odzielajaca mnie od itemu questowego (patrz FM "7crystals") przeciez to absurd i kompletnie nierealne ! a tak jest w obecnym T - jest to gra akcji gdzie jest rownomierny mix przygody, walki , sprytu , zrecznosci dlatego stawiam pytanie jak to zbilansowac w projekcie z elementami RPG -?

09.01.2002
14:03
[68]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

sorki - szef wisi mi nad glowa wiec troche wypaczylem sens - nie chodzi mi o to ze obecny T jest nie realny - tak wiec ostatni akapit powinien wygladac tak : Obecny T jest to gra akcji gdzie jest rownomierny mix przygody, walki , sprytu , zrecznosci dlatego stawiam pytanie jak to zbilansowac w projekcie z elementami RPG -?

09.01.2002
14:04
smile
[69]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Wydaje mi się, że warto by było podać adresy poprzednich częsci tego wątku: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563

09.01.2002
14:11
smile
[70]

Bukary [ Generaďż˝ ]

THIEF z elementami RPG (statystyki): jestem zdecydowanie przeciw! Istota THIEFa zawiera się w dużej (choć pozorowanej) interakcji ze środowiskiem. Jakiekolwiek statystyki, kalkulacje, wybór ścieżki rozwoju, zdobywanie kolejnych punktów różnego rodzaju etc. spowodowałyby znaczący zanik "realizmu" tej gry. Złodziej nie ćwiczy mięśni, bo ich przeważnie nie używa. Intelektu również, bo to cecha która w wieku Garreta już się nie rozwija. Złodziej może tylko nabywać doświadczenia i ewentualnie zręczności. Ale do tego nie są potrzebne statystyki. Przecież gracz z misji na misję i tak się rozwija, nabywając doświadczenia i lepiej radząc sobie z wszelkimi trudnościami (strażnicy, zagadki etc.)!

09.01.2002
14:42
smile
[71]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - > twierdze tak - Thiefa kocham takiego jakiego go poznalem ,ale grajac w Deus Exa takze przezywalem niesamowite emocje - nie twierdze ze powyzsze byloby latwe do wdrozenia - nie bez kozery wymienilem tyle moich watpliwosci - nawet po ich wdrozeniu gdyby okazaly sie genialne w efekcie T nie bylby ta sama gra - zapewne nie bylby to Thief Ja wcale nie twierdze zeby Thief 4 (jak bedzie, oby ) ewoluowal w tym kierunku - mam za wielki sentyment do tej gry i chucham na zimne ale wierz mi ze powitam z radoscia kazda taka cRPG - owa gre w klimatach Thiefa - czytales o ARX FATALIS -moze, moze cos z tego bedzie Pozdrowienia... I

09.01.2002
14:43
[72]

PiotrS [ Centurion ]

Proszę, proszę, ;)) to już trzecia cześć wątku. A ja musze się czerwienić, moja kochana żona, widząc jak się mecze z docinaniem okładek do TFCDs, oświadczyła, że zachowuje się jak dziecko, cóż nie miałem żadnego argumentu :)) Co do elementów rpg, to nie jestem specjalistą , jestem zwolennikiem gier z widokiem pierwszej osoby, dlatego grałem w niewiele tego typu gier [np SS2, DX]. Dla mnie rozwijanie cech, tu może narażę się zwolennikom rpg, nie ma sensu, to scenariusz gry, jego fabuła zmusza nas do rozwijania cech bohatera, im bardziej jestem "napakowany" tym gra jest trudniejsza, bardziej wymagająca. Czyli w sumie nie jest to klasyczne nabieranie umiejętności a jedynie kolejny cel gry jaki musze wykonać aby ja ukończyć. Oczywiście cała ta zabawa z cechami bohatera urozmaica grę, zwiększa możliwości, zmniejsza liniowość itd. Chyba, że mnie ktoś przekona, że nie mam racji :)) A wracając do Thiefa, czy napoje zdrowia, szybkości, niewidzialności itd. nie wprowadzają elementów rpg do gry, użycie ich zmienia nasze cechy i zwiększa umiejętności.

09.01.2002
14:52
[73]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> jezszce cos powiem - teraz sobie zdalem sprawe jak bardzo jestem przywiazany do obecnych zalozen (b. dobrze i opisowo je wymieniles ) gry jak cos spieprze, zachowam sie zbyt glosno i straznicy mnie zauwaza, nawet nie probuje z nimi walczyc - uznaje pewna swoja bezbronnosc i atut ich bewzglednej przewagi fizycznej i lepszego wyszkolenia w fechtunku Poniewaz moj polega na zrecznosci, sprycie , cichosci dzialan i elemencie zaskoczenia robie po prostu "save" Kocham ta gre - ech, stary ze mnie chlop a tak sie wzruszam

09.01.2002
14:59
smile
[74]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

PiotrS - . witam serdecznie, kobiety takie sa , moja jest chyba zazdrosna o ta gre ( czy o czas jaki jej poswiecam) ,dobrze ze przynajmniej nie pyta czy sa tu kobiety i czy ladne, hehehe... - czy w sprawie CDikow jest znana juz ostateczna kwota, bo chce slac zamowienie ?

09.01.2002
16:15
[75]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Witam wszystkich zlodziei! Widze ze rozwinal sie nam tu nowy watek... Jesli chodzi o potencjalne elementy RPG w Thiefie, to moje podejscie jest ambiwalentne. Moze byc fajnie, ale nie musi. Dla mnie Thief juz jest swietna gra, w ktorej nacisk polozono na elementy, ktorych polaczenie wydaje mi sie bardzo atrakcyjne. Brzeszczot slusznie zauwazyl, z wprowadzenie elementow RPG wprowadza rowniez ryzyko, ze przy pewnym skrajnym prowadzeniu postaci, Garrett moze rzeczywiscie zamienic sie w Conana (a chyba nie o to w tym wszystkim chodzi). A skoro juz jestem przy watku walki na miecze: Chwala autorom za to, ze dali Garrettowi miecz do reki, ale odpowiednio potraktowali sam mechanizm walki, czyli tak, by nie sklonic przekonanych o swej sile nowicjuszy do rzucania sie na straznikow z piesnia na ustach. Skutecznosc miecza w grze jest kwestia wytrenowania. Praktyka przychodzi z czasem, wiec nowy gracz po pierwszej walce z ktoeyms ze straznikow, nabierze do nich respekt. Wczesne zwyciestwo mogloby zmienic wyobrazenie adeptow sztuki zlodziejskiej o grze, w ktorym to przypadku mogliby nigdy nie poznac prawdziwego smaku Thiefa, czyli zasadzek, poruszania sie w cieniu... Trudnosc walki wrecz w T niejako wymusza stosowanie tych taktyk. Jezeli ktos szuka w grze tylko prostej naparzanki mieczem, to szczerze wspolczuje tragicznej pomylki i polecam kilka innych, bardziej odpowiednich.

09.01.2002
17:03
[76]

KrUgEr [ Konsul ]

Witam ! Jak iecie zapewne, w Thiefa gram od niedawna (tzn. juz dwa dni :) i nie mam duzych dosiadczen z ta gra, ale sadze, ze w T3 zamiast stawiac nacisk na jakiekolwiek urozmaicanie rozgrywki (np. przez wprowadzenie elementow rpg) panowie tworzacy ta gre powinni myslec nad tym, jak zwiekszyc realizm gry (np. w jaki sposob Garrett porsza sie niemal bezszelestnie, mimo, ze dzwiga na sobie miecz, luk, duzzzooo roznych strzal i Bog wie co jeszcze ?). Powinien natomiast zostac rozwiniety asortyment ruchow zlodzieja. A szczegolnie powinny zostac dodane ruchy, ktore przydaja sie tylko w cieniu (np. mozliwosc chowania przedmiotow odbijajacych swiatlo za pola plaszcza, albo przyleganie plecami do sciany). Mozna by tez bylo powiekszyc interakcje z otoczeniem (np. Garrett moze podniesc lezacy na ulicy kamyk i rzucajac go w odpowiednie miejsce zmylic straznika). Koniec :)

09.01.2002
17:14
[77]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

a ja w związku z mieczem: Nie ma to jak gra na najwyższym poziomie trudności czyli bez miecza - to dopiero trzeba niekiedy pokombinować:) A co do ewentualne elementy RPG - to czemu nie ale bez przesady żeby nie zepsuć bo i bez RPG ta gra jest spoko. Rzut kamykiem - mogło by być - ale przecież można odwracać uwagę np. zwykłą strzałą strzelając np. w jakąś ścianę w zasięgu słuchu strażnika - nie raz mnie to uratowało.

09.01.2002
17:31
[78]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Khe --> oczywiscie, ze najlepsza zabawa jest bez mordowania :) Inaczej nie gram.

09.01.2002
19:30
[79]

bu-li [ Pretorianin ]

=>Bukary - dzieki za pochwały. Sorry że nie jestem tak często (jak bym sobie tego życzył) na twoim forum, ale chwilowy brak czasu temu przeszkadza. =>Judith - dzięki za naprawienie mojego błedu jeśli chodzi o engine do Thiefa 3 - juz to naprawiłem - umieściłem na swojej stronie twój post i dokument który wysłałeś mi mailem ( kolejny raz dzieki). Mam tylko nadzieje żę w trosce o techniczą doskonałość autorzy Thiefa 3 nie zapomną o kilkamcie i grywalności jaką niewątpliwie posiadały poprzednie części. =>Bukary - zajebiście że udało się wam z Piotrem S. wydac Thief Fan Compact Discs. Umieściłem o tym wziamklę na swojej stronie. Pozdrowienia dla wszystkich !

09.01.2002
20:10
[80]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

witam Panowie ponownie KrUgEr - musze powiedziec ze co do zwiekszenia palety ruchow naszego bohatera zgadzam sie w zupelnosci - no moze nie robic z niego tak od razu Lary Croft - aczkolwiek pare nowych mozliwosci sprzydaloby sie - lapanie sie krawedzi muru i "przechodzenie" na boki zwisajac nogami w powietrzu, czolganie sie, wykorzystac jakos bardziej numery z rope arrow,itd.. Jak tam ci idzie w T1 -gdzie jestes ? KinSlayer - hej, kwestie miecza potraktowales bardzo elegancko - dokladnie tak mysle Dla tych co lubia robic fatality zelastwem polecam Die by Sword (czy jakos tak ) Khe --> Gra na poziomie experta z mieczem sluzacym jedynie do pieczenia kielbaski lub dlubania w zebach to to co tygryski lubia najbardziej

09.01.2002
20:29
[81]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

brzeszczot --> Rope Arrow. Garrett Tarzanem, hurra :) Ale powaznie - pomysl jest dobry. Np. ulice patroluje horda gwardzistow, a trzeba jakos przejsc, wchodzimy na pietro, wbijasz strzale w belke po drugiej stronie i siup na druga strone ulicy. Albo rozpinasz line miedzy jedna a druga strona i przechodzisz wiszac na rekach (albo a'la cyrkowiec)

09.01.2002
20:44
smile
[82]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Ja mam podobne "problemy" ze swoją żoną. Niestety, jeszcze nie znalazłem sposobu, by je rozwiązać. Są jakieś pomysły??

09.01.2002
20:46
smile
[83]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - > pytanie do Piotra czy do wszystkich ???

09.01.2002
20:47
smile
[84]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Cena TFCDs to - na razie - 35 zł!!! Sam nie wiem, jak Piotrowi udało się wszystko tak ustawić, żeby wyszła AŻ TAK NISKA cena. !?

09.01.2002
20:49
smile
[85]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Pytanie było do wszystkich. Chociaż Piotr chyba by tutaj najlepiej doradził...

09.01.2002
21:03
[86]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - > powiem Ci cos - dzisiaj spedzilem popoludnie ze swoja dziewczyna i tak sie zlozylo ze opowiadalem troche o naszej dyskusji Musze ci powiedziec ze solidaryzowala sie z Waszymi zonami Potem ja zaczalem Jej opowiadac o T, na czym polega moja fascynacja ta gra, opowiadalem jej o momentach w grze -jak uciekalem przed zombiakami, jak w czasie misji w katedrze za pierwszym razem malo nie dostalem rozstroju nerwowego,....trwal ten monolog dosc dlugo Ona postukala sie w czolo i patrzyla na mnie jak na wariata mowiac "Moj chlopczyku.." znaczy sie mialem chyba zrozumiec ze jestem dziecinny...ale tacy faceci sa, mowie.. Ech zycie...jest nowela... Panowie rade mam tylko jedna - ogladajmy z Naszymi Paniami seriale...

09.01.2002
21:15
smile
[87]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Moja "dziewczyna" woli czytać ksiązki... Ja też kiedyś wolałem, ale potem pojawił się THIEF. ;)))

09.01.2002
21:19
smile
[88]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - -> jako filolog polski dosc sie naczytales w zyciu... a tak przy okazji czytania - czy znane ci sa jakies fanziny tifowskie ?

09.01.2002
21:21
[89]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Fanziny? Chyba nie. Za to poczytać możesz mnóstwo powieści, opowiadań, wierszy opartych na THIEFie.

09.01.2002
21:32
[90]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie znalazlem taki oto obrazek na rosyjskiej stronie... Skad tego goscia znam...

09.01.2002
21:34
[91]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

..Garett uchwycony na rycinie konczy wlasnie swe pierwsze zadanie -widzimy go z berlem Lorda Balforda...

09.01.2002
21:56
smile
[92]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Chcecie, żeby Wasz THIEF 1/Gold wyglądał tak ładnie jak T2 (postacie, tekstury, oświetlenie itp.)? Zamówcie TFCDs lub odwiedźcie tę stronę:

09.01.2002
22:13
smile
[93]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary --> ja zaraz zloze zamowienie, wszystko bede mial hurtem wiesz mam takie pytanie, oczywiscie skonczyles obie wersje gry, grales w wiekszosc FM - wiec co teraz robisz - grasz od nowa ?

09.01.2002
22:39
[94]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Czolem! Sorry ze dzis sie nie udzielam, ale mam jeszcze sporo rzeczy do zrobienia :-( Co do rysunku - ktos ma niezla fantazje :))) Ja tez i dlatego "nieco" inaczej wyobrazam sobie Garretta... Np nie miesci sie w moim wyobrazeniu opaska na jego oku (a juz szczegolnie "za czasow" Lorda Bafforda :) Zauwazyli panowie oczywiscie, ze tworcy gry nigdy nie pokazali naszego herosa en face, w pelnym swietle? Zawsze tylko czesc twarzy, oko, czy niewyrazny profil ukryty w cieniu kaptura (pomijam pojedyncze przypadki typu box T2, chodzi mi o filmy w grze). Mysle ze poglebia to klimat gry - tajemniczosc bohatera i takie tam. Rowniez graczowi latwiej sie utozsamic z bohaterem, ktory nie wiadomo jak wyglada - moze wyobrazic sobie siebie jako Garretta (brzmi to moze dziecinnie, ale przeciez kazdy z nas, nie wazne ile ma lat, nosi w sobie podswiadomie dziecko :)

09.01.2002
22:50
[95]

KinSlayer [ Demon Hunter T ]

Bukary --> a ja niestety powstrzymam sie z zamowieniem :( co najmniej do polowy lutego :) ...force majeure...

09.01.2002
23:02
smile
[96]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

KinSlayer --> ale moze dociagniemy jakos do setnego posta ?, zaloze nowa czesc watku i pojdziemy grzecznie spac ? Pogrzebalem troche po necie i sciagnalem kilkanascie obrazkow w klimatach rozumianych ogolnie jako "zlodziejskie" Jedne sa klimatyczne, inne smieszne ale jako calosc fajne Na dobry poczatek - najslynniejsi i najefektowniejsi filmowi zlodzieje ostatnich lat...

10.01.2002
00:54
[97]

PiotrS [ Centurion ]

Nasze "dziewczyny" :)), rzeczywiście, problem wbrew swojej śmieszności jest poważny. Pozdrawiam wszystkie Panie na forum :) Nikt z nas, jeśli chce spędzać kilka godzin przy komputerze [Thief, DromEd czy cokolwiek] musi brać pod uwagę kobiety [matki, dziewczyny czy żony]. Potrzebna jest przynajmniej ich akceptacja. Nie wyobrażam sobie możliwości powstania np. projektu TFCD w sytuacji sprzeciwu mojej żony, a zapewniam wszystkich "wolnych stanem", jak one sobie coś ubzdurają to ... już koniec. KinSlayer --> fakt, Garrett bez oka z berłem Lorda Balforda to poważny bład :) Ale co do wyglądu Garretta to się mylisz, wiadomo jak wygląda ...

10.01.2002
00:55
[98]

PiotrS [ Centurion ]

i jego twarz, można ją w miare wyraznie zobaczyć. :)

10.01.2002
00:56
[99]

PiotrS [ Centurion ]

miało iść tak :)))

10.01.2002
08:29
smile
[100]

anonimowy [ Legend ]

Cze wszystkim. WSTĘP ***** Uwaga: przydługawy. Jaki dzisiaj „piękny” zamglony dzień. Zupełnie jak po włączeniu efektu mgły. Przynajmniej tak jest w Krakowie. Stary niedokończony wieżowiec przy rondzie Mogilskim, który dobrze widać z okna pomieszczenia gdzie pracuje zwykle dobrze widoczny, dziś ukazuje tylko kontury. One też straszą. Zaspałem i boli mnie głowa. Mam katar i w ogóle jestem nieszczęśliwy. Pomimo tych utrudnień, poświęcę uwagę naszemu ulubionemu wątkowi. KONIEC WSTĘPU **** Dobrze, łyk kawy i do rzecz. O cholera, kawa mi się w kubku skończyła.. Momencik... Taaak... mam już kolejną. Pierwsza sprawa –żona. Panowie, jakby to ująć? To jest ciężka sprawa. Nawet bardzo ciężka. Nie chodzi tutaj o granie. Może być oglądanie telewizji, czytanie książek, majsterkowanie lub po prostu spanie. Efekt jest ten sam. Ty nic nie robisz tylko (...). Po prostu one chcą żeby im poświęcać czas i uwagę. Żeby mieć spokój (czytaj: pograć i zachować spokój w rodzinie) musi się zorganizować czas tak aby chwilę być w domu sam, wtedy spokojnie można poświęcić się sprawie. Alternatywą którą ostatnio stosuję jest zarywanie nocek. Z tym różnie bywa, czasami się nie chce siedzieć po nocy. Nie narzekajcie na żony. Przyjdzie wam na świat pociecha to wtedy będziecie się oblizywać na myśl o zakurzonym sprzęcie. Choć i tutaj można sobie radzić (ale ile mnie to nerwów kosztuje! ;)). Ostatnio często otwieram de’a. Żona z dużym zainteresowaniem rzucała okiem na ekran. Patrzę na nią i widzę w jej wyrazie twarzy: „przestał grać- ale co on teraz robi?” Co to jest?-pyta. Oczywiście nie odpowiedziałem. Nie należy mówić takich rzeczy żonom. Po kilku latach małżeństwa będziecie wiedzieć dlaczego. Nie ustępowała (kobieca ciekawość) - usiadła do kompa sama i... stało się. Zorientowała się co jest grane. Biedaku –powiedziała- teraz musisz sobie sam gry robić? :)) Tyle w temacie żon. Słowo do bukarego: „wywołanie do tablicy”, zamiłowanie do robienia porządku na forumach :)) tak, tak, powinienem się domyśleć twojej profesji. Chłopie jak ty przebrnąłeś przez te wszystkie lektury? Pokonałem już tony książek (prawie sama fantastyka) jednak do lektur szkolnych nie było siły mnie zaciągnąć. :) Kolejna sprawa: elementy rpg w thief’ie. Czy powinny się znaleźć w nowej grze ? Uważam że tak, ale powinny być zrobione sensownie i dotyczyć głównie wyposażenia Garretta. Na jednym z wczesnych artów do jedynki widziałem w ręku Garrett’a kuszę. Dlaczego nie było jej w grze? Ludzie z glassa podeszli do łuku bardzo poważnie. Strzelać trzeba się nauczyć. Trzeba mieć wyczucie i nabrać doświadczenia bo i naczej się nie trafi. Kusza to inny sposób walki. Dodanie jej urozmaici rozgrywkę. Dlaczego nie było różnych łuków? Jeden powinien po ulepszeniu dalej nieść. Innym powinno się szybciej strzelać, innego dłużej trzymać po naciągnięciu. Dlaczego nie było ubrania, które w jakimś stopniu ułatwiało by ukrywanie. Dlaczego nie było możliwości robienie swoich wytrychów? Rozwój postaci – spytacie. Podnoszenie cech zastępuje sprzęt i potiony. Jednak podnoszenie umiejętnści do robienia własnych, dobrych i coraz lepszych przedmiotów to to na co między innymi czekam. Właśnie – myślę że można rozpocząć dyskusję o tym: Czego się spodziewacie po “3”. Prawde powiedziawszy to ostatnie zdanie to sprecyzowanie kilku poprzednich wątków. Wybaczcie. Zacząłem od mgły i na mgle skończę. Czy grająć w “2” też mieliście mgłe w pomieszczeniach? Czy to mnie mgłą oczy zachodziły ?

10.01.2002
08:30
[101]

anonimowy [ Legend ]

Oooo... 100'wa.

10.01.2002
08:41
[102]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Witam z rana - pozdrowienia dla wszystkich... Na razie wpadam jak burza, ale za chwilke sie odezwe, poki co zapraszam wszystkich do noej czesci naszego wspaniale rozwijajacego sie watku...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.